Volledige versie bekijken : Narcisa (Roemeense) ex-LR
Piet Plezier
13 augustus 2016, 13:40
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Narcisa (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen, Vingeren
Extra info:Een echt PP meisje. Knappe meid om te zien en grappig is ze ook wel.
deket
13 augustus 2016, 15:29
Klopt behalve 1 cruciaal ding, duidelijk een deket meisje, daarom een pannenkoeksessie met deze exPHG dvp.
wat een strak lichaam en mooie ogen en haar vriendin de pas gearriveerde Julia ook, deze blonde jonge meid zelfs nog mooier.
ook nog een knappe Duitse, dus er waren wel degelijk babes, maar je moet ze zien te vinden
Firehawk
21 augustus 2016, 18:46
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=505303#post505303
Zit met Piet binnen en Narcissa kwam eraan. Ze kenden Piet van vorige week. Hij stelde haar aan mij voor en toen kreeg de middag een vreemde maar leuke wending. Ik weet niet wat er gebeurde of wat ik heb gedaan maar ze was niet meer van mij af te slaan. Op zich niet zo erg omdat ik het ook een mooie meid vind. Snel waren alle remmen los bij haar. Ik werd helemaal afgelikt op de bank. En moest ook haar poesje voelen hoe geil ze wel niet was. Lang met haar zo gezeten, en maar vertellen hoe geil ze wel niet was en mij wilde neuken. Ik moest een ijzeren discipline houden want had nog een lange dag met een beperkt budget. Piet hielp niet mee, want die kwam eraan en zegt. Ga toch neuken man! Nee, was voor mij duidelijk dat ik met haar ging kameren maar nu nog niet.
Buiten in de tent gaan zitten, waar ook Pret en Partycrasher zaten. Duurde niet lang of mijn naam werd geroepen. Daar stond Naricissa in de deuropening. Wat een gekke meid. Ze kwam langs mij zitten maar lang rustig bleef het niet. Het leek wel een jonge hond, werd helemaal afgelikt want tongen kon je het niet meer noemen. Ook haar poesje moest ik weer voelen.
Pret en Partycrasher werden er een beetje onpasselijk van en vroegen te kappen. Ik zei, kom nu even normale doen, maar na 3 zinnen begon ze al weer. Ik zei even wachten, er komt zo taart van de jarige en dan gaan we. Zij had haar taart zo op, waar ik ook al de helft van heb gegeten. En kreeg mij toch allemaal dirty talk in het oor gefluisterd wat ze wel niet allemaal met mij zou doen. Rode oortjes kreeg ik er van. Ze ging even weg en nu konden de beren taart gaan halen. Ik had het niet goed en wel op of mijn naam werd al weer geroepen. Daar was ze weer. Belofte maakt schuld, dus ik kon aantreden. Ik was zo hitsig als wat, en wat zij allemaal gedaan heeft bij mij onder presale kon het niet meer fout gaan.
Op de kamer direct als beesten gaan tongen, rollenbollen, friemelen. Was echt mooi. Heb dit ook zeker kwartier gedaan want wist toch, met neuken ben ik zo klaar. Over op pijpen wat ze lekker deed. Nu wilde ze toch echt neuken. Ik gaf haar de keus voor een standje en het werd doggy.
Hij zat er nog niet goed en wel in en ze begon al als een malle naar achter te duwen, moest mij echt even schrap zetten. Ik voelde het al aankomen dat dit niet lang ging duren. Omdat ze zelf zo hard bezig was, ben ik zelf ook maar volgas gegaan, alle remmen los. Maar goed, na al dat geweld van de hele middag, was het binnen een minuut gebeurd. :D Nog even wat nakletsen op het bed en het was tijd. We moesten wel nog een 2e keer zei ze, want moest haar poesje nog verwennen zei ze. Komt goed, want was ook wel van plan om met haar later nog een kamer te doen. Eerste kamer in lr erop zitten en was top.
pret
28 augustus 2016, 10:56
Deze dame is inderdaad een topper. Ik heb in het verleden met haar gekamerd in VV, weet alleen niet meer hoe ze daar heette. Dus de kans is groot dat ze een paspoort heeft onder VV. Mocht iemand het weten dan kunnen de paspoorten samengevoegd worden.
pret
29 december 2016, 16:02
@ PHG
Firehawk
29 januari 2017, 19:09
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=536543#post536543
Maargoed ik zat er dus lekker, zie ik boven aan de trap ineens een lekker wijf staan.
Ze kijkt mij aan, ik haar, en de twijfel slaat toe. Volgens mij ken ik haar. Ik zag haar ook twijfelend kijken maar ze kon het ook niet plaatsen. Ik dacht zou het Narcissa zijn. Wist wel van Piet dat ze hier nu zou werken. Ze maakte een klein zwaai gebaar. Ik stond op en ook zij wist het weer.
Ze kwam gelijk de trap af gelopen en “ohh, my boyfriend, I missed you, how are you?” en meer van dat soort ongein kwam eruit. Maar was super om haar weer eens te zien. Ze kwam direct op mij zitten en begon innig te tongzoenen. Heerlijk!
Heb haar 1x in Living Room ontmoet en dat was volgens mij in Augustus. Had er toen een super tijd mee maar daarna nooit meer gezien.
Heel veel bijgekletst hebben we niet, was meer zoenen en zij al aan mijn pik zitten. Ze was weer zo geil als boter. Dus volgens mij binnen 5 minuten haar een sleutel laten halen.
Kreeg nog van Blueeyes op mijn kop dat ik te snel ging. Ik zeg, sorry maar dit moet en wel nu. :P Op de kamer werd het tongzoenen voortgezet. Ze begon te pijpen als een malle. En na tijdje wou ze al neuken. Ik zeg doe even rustig, tijd zat. Echt een pse meid. Na weer wat zoenen ging ze weer pijpen. Maar nu wou ze toch echt neuken. Ze wou mij bovenop hebben, dus zo gezegd zo gedaan.
Ondertussen lekker tongzoenen. Ze pakte mij echt bij mijn billen om mij echt zo diep mogelijk in haar te drukken. Voelde goed. Daarna nog even omgeswitch naar doggy en toen werd het mij allemaal te veel en heeft ze mij van mijn eerste lading van die dag verlost.
Piet Plezier
29 januari 2017, 21:00
gisteravond ook nog even van de kwaliteiten van Narcisa kunnen geniet
Het was geen normale kamergang
Maar wel een date om niet snel te vergeten
Jonghu jonghu wat kan die slet zuigen
Boy69
8 april 2017, 12:08
Vandaag aanwezig in LR
dirty Hairy
14 juli 2017, 23:59
Al vrij snel na de kamer met Veronica raakte ik aan de bar in gesprek met Narcisa. Wat een heerlijk geil ding. Ze wist me in het koetjes-en-kalfjesgesprek behoorlijk op te geilen door me af en toe een tongzoen te geven, mijn hand in haar broekje te steken en mijn piemel te zoeken, zonder zelf met de sleutelvraag te komen. Maar ik had een goed gevoel bij haar, en stelde zelf dan maar voor een kamer op te zoeken om te gaan neuken.
Op de kamer gelijk vol tongen, diep pijpen en geneukt in een aantel standjes dat de vonken er van af vlogen. Zelf was ze net zo enthousiast als ik, stootte net zo hard terug, beval me nog harder te gaan, tussendoor meer pijpen, vingeren en tongen, tot ik het niet meer hield en schreeuwend het rubber inschoot. Dit was een PSE-sessie van de bovenste plank, en de beste sessie van de dag.
cassenoisette
28 augustus 2017, 18:31
==> PHG