PDA

Volledige versie bekijken : Het is mij ook ooit een keer overkomen.

Strijker
15 augustus 2016, 01:26
Het was een mooie maandag in het voorjaar van het jaar des heren 2010. De wekker begon lawaai te maken op het vooraf geplande tijdstip en de trip van dromenland naar realiteit was in gang gezet.
Een eerste rondje badkamer versnelde het reeds in gang gezette proces nog enigszins waardoor ik ietwat bij zinnen was toen ik in de keuken het koffiezetapparaat benaderde om fase 2 op te starten.
De creatie van het zwarte goud zonder welke ik niet normaal kan functioneren.
Nadat dit noodzakelijke dagelijkse ritueel in gang was gezet ben ik begonnen met het bereiden van een aantal bammetjes voor het ontbijt en de later op de dag geplande lunchpauze.
Tijdens het traditionele ochtend wandelingetje langs teletekst mijzelf gelaafd met het inmiddels bereidde zwarte goud en een vers bammetje om al doende weer met 2 benen stevig in de realiteit te komen staan. Na een tweede rondje badkamer plaatsgenomen voor mijn kledingkast om zorgvuldig een combinatie samen te stellen uit de beschikbare spijkerbroeken, overhemden en t-shirts.
Tevens even een verse onderbroek en dito paar sokken uit de garderobe genomen.
Na alles wat afgesloten dan wel uitgezet moet worden te hebben beëindigd, mijn spullen gepakt en het huis verlaten om plaats te nemen in mijn autootje om mij richting mijn werk te begeven.
Na een paar minuten op kleinere wegen te hebben gereden draai ik om even voor half zeven de snelweg op zoals ik dat al zo vaak heb gedaan.
Tot zover was alles een normale maandagochtend maar vrij snel daarna zou alles anders worden en kwam ik terecht in een horror scenario.
Ik reed die dag ongeveer 1 minuut over de snelweg toen ineens tot mij door drong dat het toch wel erg rustig was op de snelweg, eigenlijk was het extreem rustig op de snelweg vergeleken met andere maandagen. Na al piekerend nog even door gereden te hebben viel ineens het kwartje.
Kut! Het is tweede pinksterdag! Ik hoef helemaal niet naar mijn werk.
Ongeveer een minuutje of 15 later lag ik weer lekker in mijn mandje waar ik op dat moment eigenlijk, gewoon de gehele tijd dat deze belevenis zich afspeelde, in had moeten liggen.

Nulnulzeseneenhalf
15 augustus 2016, 08:44
Niet verkeerd bedoeld. Maar als je op de snelweg pas tot de ontdekking komt dat het 2e pinksterdag is, dan moet je je toch eens afvragen waar het mis is gegaan. Op het werk voorafgaand aan het weekend is er vast wel eens door anderen over gepraat wat ze in dit extra lange weekend met vrouw en kinders zouden gaan doen. Tijdens een van de spaarzame contacten tijdens het weekend met een van de vrienden moet er toch ook al eens over gepraat zijn tenzij je die nog minder hebt als ik. Bij het rondje teletekst moet het zelfs al opgevallen zijn dat de berichtgeving anders of minder is. En last but not least, voldoet je koffie nog wel aan de gestelde eisen. Deze heeft er duidelijk niet voor gezorgd dat je voldoende wakker was om veilig aan het verkeer deel te nemen.
Mij is het ook eens gebeurt. In de zomervakantie, meer als 40 jaar geleden. 'S nachts om een uur of 4 wakker geworden, denken dat het al ochtend was en boven aan de trap gaan liggen, aangekleed en wel. Wachtend tot pap wakker werd om al direct te kunnen helpen. Gelukkig moest hij rond datzelfde tijdstip piesen, anders had ik daar 3 uur gelegen.

Bluebear
15 augustus 2016, 09:17
Zo ben ik eens een keer naar een saunaclub in Duitsland gereden en ben daar naar binnen gegaan. Aan de balie 60 euro afgerekend en van de sauna lekker gebruik gemaakt. Zwemmen, sauna, massage en lekker eten. Er waren ook vrouwelijke gasten aanwezig. Op een gegeven moment vroeg een van de dames of ik mee naar de kamer ging.
Nou, mij was wel duidelijk wat er ging gebeuren. Na alle erotisch romantische uitspattingen gingen we van de kamer en volgde ze mij naar mijn kleedlokaal. Wat er toen gebeurde bracht mij echt aan mijn kookpunt.
Wilde ze GVD geld van me, terwijl ik haar gebeft hadt. Helemaal sufgeneukt en ondertussen teder hadt bemint.
Ik heb om alle problemen te voorkomen, maar afgerekend, me aangekleedt, en overstuur naar huis gereden. Nooit, maar dan ook nooit, zien ze mij daar nog ooit terug. Schandalig gewoon. It's a disgrace. :eek: :rolleyes: :biggrin:

16705