PDA

Volledige versie bekijken : Sherry (Servische)

sofaking
16 augustus 2016, 21:08
Sherry (Servische)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Servische. Biedt anaal aan.

pret
16 augustus 2016, 22:26
Zo te merken zijn Servische dames een trend aan het worden. Vriendelijke oproep aan admins om Servië op te nemen in paspoort aanmaken

sofaking
16 augustus 2016, 22:45
De gebruikelijke disclaimer betreffende leeftijdsschattingen....

Zij kreeg mijn aandacht in eerste instantie door een rood topje met een brede uitsnijding die een leuke, natuurlijk uitziende D-cup toonde. Het gelaat was niet helemaal mijn type, maar toch maar gaan kennis maken.
Duidelijk vals blondje, en die haarkleur staat haar eigenlijk niet zo goed. Het contrast met haar zwarte wenkbrauwen en gebruinde huid vond ik te schril.
Ze droeg blokjes op de tanden, dus nam ik aan dat tongzoenen er niet in zou zitten. Ze leek me goed Engels en Duits te praten. Zei Servisch te zijn. Aangezien er niet veel andere boezems van deze grootte rondliepen ben ik er toch maar mee op kamer gegaan.

Pas toen ik haar boobies in de hand nam voelde ik dat ze toch wel erg stevig aanvoelden, en éénmaal deze vaststelling gedaan leek me ook de vorm niet helemaal zo naturel als op de eerste blik. Maar het is wel een heel goed uitgevoerd boobjob, en het was aangenaam om ermee te spelen.

Zoals verwacht bleef kussen beperkt tot wat lichte mondkusjes. Daarna wat met de borsten gaan spelen. Afgedaald naar het poesje en het lecken was ook lecker. Het moet toch effect gehad hebben want ik hoorde plots haar bubble gum uiteenklappen. :) Dan omgewisseld. Blasen was met lekker, diepe halen, afgewisseld met fladderend tongetje, beetje ballenlikken, geen handwerk. Wel af en toe een tissue. Gaf een goed gevoel.

Tenslotte stelde ze voor om te bumsen (MC) in amazone, missio en doggy. Dat was ook goed, maar als 2de sessie van de namiddag was er olie en handwerk nodig om met een messy boel te eindigen. Na 25 minuten non-stop seks mooi afgerond.

Alvorens te beginnen vroeg ze of ik van anaal hield, maar na een negatief antwoord werd er niet meer over gesproken.

Op TZ na dus correcte service, zij het geen hoogvlieger, maar er was jammer genoeg ook totaal geen klik. Herhalingsgevaar is dus laag wmb.

1 tattoo opgemerkt, een tribal op de onderrug.