PDA

Volledige versie bekijken : Sina Tantra Masseuse (Duitse)



Sjeufke
25 augustus 2016, 00:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif





SINA tantra masseuse (Duitse)



Leeftijd
:
38-41 jaar
Taal
:
Duits (goed)


Haarkleur
:
Blond
Haarlengte
:
Kort


Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
C
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg


Prijs
:
60 euro
Tijdsduur
:
45 minuten


Service
:
Massage


Extra info
:
Tantra Massage

Sjeufke
25 augustus 2016, 00:11
op 24 augustus naar Heaven 7 afgereisd voor de Tantra Massage van Sina.
Heaven 7 is zo ver mij bekend de enige saunaclub die een tantra masseuse in huis heeft.

Een Tantra Massage. Ik had de naam wel eens gehoord en gezien op websites van massagesalons. Ik wist niet precies wat het was. Had wel een idee?! Maar toch..... .
Op internet met het wonder dat Google heet gezocht naar wat het nou precies is.
1001 Massagesalons met verschillende uitleg, waar niet bij staat of er een climax in zit. Energiestroom van links naar rechts, van boven naar onderen, maar uiteindelijk komen die stromen bij elkaar zo ongeveer waar je genotspier hoort te zitten.

Enfin, Sjeuf dus naar Heaven 7. Bij binnenkomst mij aangemeld voor de tantra massage. De procedure is dat je wordt gewaarschuwd als Sina vrij is. Ongeveer drie kwartier voorafgaand aan de massage-date meldde Manuela mij dat ik om 15 uur aan de beurt was.
Tijdens een vorig bezoek was ik al in gesprek geweest met Sina. Een reuze aardige dame van ......rond 35 jaar? Misschien 40. Geen idee!

Stipt om 15 uur liep ik met Sina naar haar Tantra-room. Ik vertelde haar onderweg dat ik niet precies wist wat mij te wachten stond en dat het voor mij een geheel nieuwe ervaring zou worden. Die had ze het liefste, zei ze!

Een half uur, een uur? Ik gaf aan dat ik niet zo van de half uurtjes ben. Sina vond een uur te lang voor een eerst keer. Wellicht iets van 45 minuten. We zien wel waar het schip strandt.

Met de Teddy-buik op de tafel. Beentjes iets uit elkaar (je weet maar nooit). Sina begint met een handdoek over je rug te strelen en daarna met een of andere plumeau. Ik kwam tot algehele rust toen ze met warme olie rug, nek, benen en armen inwreef. Mijn ogen sloten en gingen pas open aan het eind van de massage, muv van buikligging naar rugligging.
Ze masseert van armen, benen en rug naar je billen. Soms net er tussen, maar ook weer net niet. De appeltjes werden zo u en dan meegenomen. Ik voelde dat dat wel een positieve uitwerking had op die kleine Sjeuf. Ze komt boven op je liggen. Sina heeft patente naturelle borsten met harde tepels die je precies kunt volgen. Na een kwartiertje omgedraaid. Dan gaat het spel pas echt beginnen.

Eerst weer die warme olie over de gehele voorzijde. En ook nu werd van de armen, benen, buik naar de mannelijke hersens gewerkt.
Normaal zou ik volop in beweging zijn met knuffels en TZ. Nee....totale ontspanning, behalve bij ...... ja daar! Sina kwam weer op mij liggen, kleine Sjeuf glibberde regelmatig tussen de borsten door. Heel aangenaam. Zo ook komt die borstpartij over je gezicht. En nou moet ik eerlijk bekennen dat ik even dacht tijdens de totale ontspanning: zou ik er een keer in bijten?
Ten finale concentreert de massage zich op een hoogtepunt, waarbij een goede combi wordt gemaakt tussen de bilnaad, de appeltjes des levens en het centrale zenuwstelsel dat kleine Sjeuf heet.
Ik kwam tot een langdurig, intens hoogtepunt in totale ontspanning en zonder enige beweging. Het is een geheel andere beleving dan tijdens een 'normale' kamergang. Het is niet te vergelijken.

Nadat alle sporen waren verwijderd nog even na zitten kletsen met ons twee op de massagetafel. Ze neemt daar de tijd voor.
Deze keer geen tijd in gaten gehouden. Ze vroeg €60. Het zal dus iets van 45 minuten zijn geweest.

Een aparte ervaring die ik zeker nog eens zal herhalen.

Illusion Plopp!

bettman
7 september 2016, 17:26
Sina ist krank (Probleme mit der Schulter) und deshalb momentan nicht im H7!