Volledige versie bekijken : Lilly (Roemeense)
Big30
27 augustus 2016, 10:18
Waarschijnlijk is er nu een tweede Li(l)ly in YY werkzaam. Ik ga er vanuit dat de Bulgaarse Lily ook nog aanwezig is.
P1 was toch behoorlijk te spreken gisteren over een Roemeense :tongue:, met half lang blond haar in een knotje maar eerder A/B cup dan B/C cup.
Of heb ik de naam verkeerd onthouden?
Patjax
28 augustus 2016, 07:58
Is idd een andere Lilly. Deze blonde schone van Roemeense afkomst was gisteren nog moeilijker te vangen als een Pokemon. Mooi gezicht, A cup danwel kleine B cup. Wel een ietwat bredere kont met sinaasappelvel. Links en rechts werd er lovend over haar gesproken. Had haar graag aan een Patjax keuring willen onderwerpen , maar helaas reeg ze kamers aan een.
mathiou
28 augustus 2016, 15:12
Lilly always arrive around 4 pm and leave the club at the closure time.
She is so mutch better with this new hair look than with her strange pink, orange, red color. She is always full booked, and it's true, it's hard to catch her :)
Eastside
29 oktober 2016, 21:36
Wich days in the week is she working?
cheasehead
30 september 2017, 18:49
Lilly is een hele mooie meid met een ontzettend mooi gezicht en bovendien blijkt ze ook heel aardig te zijn. Ook heeft ze een mooi lichaam met een wat stevigere bips en met prachtige borsten.
Geen idee wat ik kon verwachten op de kamer maar al snel bleek dit een dame te zijn met een goed service pakket.
Eerst heerlijk tongworstelen en daarna was het pijpen ook goed en vervolgens begon het neuk werk.
Ze positioneerde haar strakke poes recht boven mijn dop en gleed zo als een brandweervrouw langzaam naar beneden. Heerlijk begon ze mij te bereiden en te zoenen.
Daarna nog wat anders standjes en gefinished in doggy.
Toen nog een sigaretje en wat gebabbeld en toen was de tijd om.
Kortom een leuke nieuwe verrassing voor mij waar ik zeer tevreden over ben.