PDA

Volledige versie bekijken : Patience, Esperanza 002, Leeuwarden



pieterbaas
3 september 2016, 15:43
Patience (Onbekend)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:15 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:TMM

pieterbaas
3 september 2016, 15:46
Ik schrijf niet vaak, maar moet hier (helaas) toch even op reageren. Vanmiddag een paar keer bij haar langs gelopen, een zeer donkere dame (beetje te fors voor mijn normale smaak) wat zeker bij mij in de smaak viel. Zo donker zie je ze niet vaak en dat was zeker naar mijn zin. Elke keer riep ze vriendelijk glimlachend naar me, en ik besloot het erop te wagen. Pijpen en neuken zonder vroeg ik, is goed zei ze, 40 euro. Nou daar was geen woord Frans bij, dus ik ging naar binnen. Netjes betaald en even opgefrist en ben toen gaan liggen. Vervolgens floept ze haar massieve borsten uit haar bh en begint daarmee over mijn borstkas en leuter te wrijven. Ik was een beetje teleurgesteld dat ze die bh aanhield, maar besloot me er niet aan te ergeren, want het leukste moest tenslotte nog komen. Vervolgens haalt ze na 3 minuten een condoom tevoorschijn. Dat was niet volgens de afspraak en dat heb ik haar ook verteld. Ze zei: "Geen zorgen schatje, ik maak het goed met je". Nou is er niet veel wat je in zo'n situatie kunt doen behalve opstappen, en dan heb je ook niks dus ik ben blijven liggen. Na een paar minuutjes vroeg ze of ik doggie wou, en dat heb ik dan maar gedaan maar ik was zo teleurgesteld dat ik het uiteindelijk maar trekkend heb afgemaakt. Deze dame spreekt prima Engels en beloofd je alles wat je maar wil om je binnen te krijgen maar levert vervolgens niet wat ze afspreekt. Lekker geneukt? Nee, maar wel degelijk genaaid !! Wat mij betreft dezelfde categorie als Sybil, iemand die je beter kunt mijden.

Moontanner
4 september 2016, 13:52
Patience zat tot dusverre in Moulin Rouge 05. Vanmiddag (ik was er om klokslag 12.00 uur) bleek ze er niet meer te zitten, maar had zojuist mijn nieuwe vriendin van Moulin Rouge 04 (Maria (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46095-Maria-Spaanse-Leeuwarden-(Moulin-Rouge)&p=505639#post505639)met de grote borsten) haar intrek in die kamer genomen. Maria wist niet waar 'la Africana' gebleven was, of wilde het niet zeggen.. Wordt ongetwijfeld vervolgd......

Moontanner
4 november 2018, 08:17
Het is mij al vaker opgevallen. Gisteravond 3-11 ook weer. De meeste meiden hebben niets te doen. Geen klanten. Ik weet dat er dames zijn die overleven op 2 of 3 klanten per dag, of aan het eind van de dag geld moeten pinnen voor de daghuur van de kamer.

Maar die Afrikaanse draait er per úúr 2 of 3 klanten door! Het loopt daar af en aan!

Heel veel wandelaars gaan kennelijk voor een hele snelle wip voor heeel weinig :confused:. En ze komen, voorzover ik zie of hoor, ook allemaal zonder scheldpartijen de deur weer uit.

Een fenomeen deze vrouw.

Sjakieb
5 december 2020, 21:02
Heb haar vandaag voor t eerst bezocht.
TMM wil het niet noemen maar dat een volgend bezoek weer op de planning staat? Nee. Absoluut niet.

Ze begon met wat trekwerk , pijpen zonder was niet meer dan wat aan de schacht likken. Daarna nog wat pussy sliding en snel een condoom erom waarna standje cowgirl volgde.
Al pijpend met condoom t karwei geklaard. Tijdens dat pijpen (nu wel diep en nat) pakte ze nog n condoom. Omdat ze ook veelvuldig met doekjes t spul aan het schoonmaken was dacht ik eerst dat dit 2e condoom ook om mijn P zou gaan. Haha.
Maar nee, t ging om mijn middelvinger en die drukte ze in haar kont. Om toch maar een beetje waar voor mijn geld te krijgen mijn ringvinger er ook maar bij in gedrukt, geen enkel probleem. Zou me niet verbazen als ze ook anaal zou doen.
De aangeboden massage achteraf vriendelijk afgeslagen.

gbeer40
12 oktober 2021, 08:31
ik heb deze dame ook eens bezocht en inderdaad ze beloofd van alles maar komt haar afspraken niet na, ik wilde even met mijn telefoon een filmpje maken voor prive gebruik, is oke zegt ze , maar een maal op het bed : no no geen movie.
TMM voor mij

gbeer40
10 mei 2022, 00:00
bij mij het zelfde ,wilde filmpje maken , geen probleem ,maar eenmaal op het het bed na betalen mocht er niets meer TMM

bwanabeer
5 juni 2022, 12:56
Ze is geduldig geen haast lekker figuur en aardig. Begrijp de reacties niet goed. Zeker geen tmm

bwanabeer
6 juni 2022, 05:29
Patience heeft nooit haast, je mag overal aankomen, ook borsten kom daar bij anderen maar eens om. Ze ziet er leuuk uit, is gezellig in de omgang, niet zoals die stugge oosteuropezen.,heeft een leuk koppie en een prachtlichaam. Zeurt niet snel om meer geld. Kortom waren ze allemaal maar zo. Dus begrijp die slechte meningen niet.

bwanabeer
7 januari 2023, 09:45
Een filmpje maken tijdens je bezoek bij dame? Benieuwd hoeveel dames dit wel zouden toestaan. Denk vrijwel geen een. Misschien voor veel geld. Hoe zou je het zelf vinden wanneer dame jouw bezoek wil filmen?

Komkommertijd
7 januari 2023, 14:16
Een filmpje maken tijdens je bezoek bij dame? Benieuwd hoeveel dames dit wel zouden toestaan. Denk vrijwel geen een. Misschien voor veel geld. Hoe zou je het zelf vinden wanneer dame jouw bezoek wil filmen?

Ik zou zeggen...niet doen, ook niet vragen. Zij hebben immers ook recht op privacy.

mentholbear
8 januari 2023, 23:56
Vragen kost niks...

Ik heb daar ook wel es toestemming voor gekregen. Niet om zelf in beeld te komen, maar was om de dames met elkaar in actie te zien. Bovendien hadden ze beiden telkens een sexy maskertje op die een deel v hun gezicht bedekte.

Ik weet dat er hier ook iemand is die regelmatig filmpjes maakt(e) van zijn escapades met de DVP. Met toestemming vooraf.

Dus het kan wel. Maar veel dvp zullen er niet voor in zijn vanwege hun privacy.