Wentelt Eefje
4 september 2016, 13:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Alice (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:FT is UDB (uit den boze... ), haar lichaam is echt alsof ze weggelopen is uit één van Toulouse-Lautrec's fotobijdragen
Wentelt Eefje
4 september 2016, 13:20
Bij mijn verslag van 31 augustus (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=508212#post508212)
Precies in mijn blikveld zit een dame die niet blond is, maar wel heel skinny, misschien weer net iets te weinig borsten want het leek een AA-cup, duidelijk oud genoeg, blauwe kijkers, ontwapenende lach. Maar ja, dat ravenzwart geverfde haar... Een flirt in blikken en gebaren (maar niet de ordinaire sucky-sucky/fucky-fucky bewegingen) ontspon zich. Met veel mooie lach van haar kant. Eigenlijk was ik al verkocht, maar besloot eerst eens even nog wat drankjes voor pret, aanschuiver en mezelf te halen, onderwijl de mededeling tegen hen doend dat zij toch echt in beweging zou moeten komen, omdat ik niet van plan was op te staan en naar haar te komen.
Toen ik weer zat was een hoofdwenk van aanschuiver genoeg om haar de gelegenheid te geven Dafne Schippers traag te doen lijken, één keer met de ogen knipperen en ze zat tegenover me. Ik verstond haar naam niet goed, het leek Alice (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46196-Alice-(Roemeense)&p=508226#post508226) te zijn, maar ze lijkt in niets op haar in deze thread veelvuldig beschreven Moldavische naamgenote Alice. Ze droeg een witte bodystocking die liet zien dat ze zelfs naar mijn smaak bijna te skinny was, absoluut een GMC-dame, maar die lach en blik, wauw! Ik vroeg voor de vorm waar ze vandaan kwam en op haar "Roemenië" antwoord bleek mijn repliek "I would never have guessed that!" ervoor te zorgen dat aanschuiver zich in zijn drankje verslikte en zij een geamuseerde grijns op haar gezicht toverde. Ze wist dat ze beet had en ik wist het ook.
Ik zei haar dat ik even wilde douchen, maar dat ze rustig vast in de bar mocht wachten op me, omdat het inmiddels onvermijdelijke toch ging gebeuren. Toen op de kamer de bodystocking uitging nog een mooie verrassing, dat ding zat kennelijk zo strak dat haar minimale borstomvang nog verder geminimaliseerd werd. Een bijzonder mooie A-cup met mooie priemende tepels kwam tevoorschijn. Geen tattoo's, wel die van mij uitgebreid bewonderd door haar en daarna heerlijk zoenen. Lekker pijpen al was ze wel een beetje flauw van de hoeveelheid voorvocht... Ik zei haar eerlijk "Jouw schuld, zo erg is het echt niet altijd..." Toen het tijd werd om over te schakelen op penetratie van dat mooie kale kutje van haar, zei ze onder het pakken van de gel echt nauw te zijn en deze te "moeten" gebruiken en graag zelf langzaam de start in cowgirl te willen pakken. Een fantastisch uitzicht! (Van kop tot k.. , want had genoeg kussens onder mijn hoofd gelegd... ) Gevoelvol voerde ze langzaam het tempo op, ik werd bijzonder lekker geneukt. Ze vroeg of ik wilde wisselen van positie, maar dit was me te lekker en het uitzicht te mooi, waarop ze probleemloos lekker verder reed. Een aantal minuten later kwam ik heftig klaar, voor haar geen reden om niet nog even heerlijk door te rijden. Pas toen ze het te riskant achtte steeg ze af en maakte het zaakje liefdevol schoon na het verwijderen van het gevulde rubber. Even liggen zoenen en kletsen waarbij ze het oneerlijk vond dat ik anderhalve week later al in Roemenië zou zitten terwijl zij nog een paar weekjes diende te werken. Een kamer met een zeer zeer groot herhalingsgevaar!!!