PDA

Volledige versie bekijken : Bianca (Claudia)



Clan
17 januari 2007, 08:55
Nou, mijn eerste reactie dan, na de vaste kern van dit forum eindelijk eens ontmoet te hebben.
Op aanraden van een goede bekende, toch maar even richting Bernds gegaan. Het zou er vele malen beter zijn dan GT en PHG, tja en wat doe je dan als inmiddels redelijk ervaren ijsbeertje. Natuurlijk..het bloed klopt direct waar het gaan moet.

De ontvangst was overweldigend, een vriendelijke dame, die alle vrolijkheid ergens in een grijs ver verleden heeft achtergelaten, en een lichtelijk snauwend overkwam deed me het ergste vermoeden. Maar goed, de rondleiding werd gedaan door een olijk en wel zeer vriendelijk popke, en zo wist ik direct de weg in dit kleine doch gezellige stulpje.
Links en rechts viel mijn oog toch wel op enkele dames die de moeite waard waren. Helaas was het aantal zeer laag, een unicum bleek later..
Omdat ik van tevoren wist, dat er veel Nederlanders en Belgen zouden zijn, speurde ik na het schoon in me te hebben opgenomen, naar de weldoorvoede landgenoten. Vreemd, maar op een of andere manier haal je die Nederlanders er altijd uit.:thefinger
Wel leuk als je om je heen kijkt, en er zich enkele leuke schouwspellen afspelen. Trio voorstellingen en dt etc. Niets is te gek, en de dames gaan er ook helemaal in op. Dit gezegd hebbende,

Op aanraden van een bekend ijsbeertje, gekozen voor Agatha. Een mooie meid, donker haar, leuk lichaam. Na langs haar te zijn gaan zitten, duurde het niet lang voordat ze aan de strijkstok hing. Op aanraden van haar maar even naar de open kamer beneden. De blikken van de ijsbeertjes waren veelzeggend. De bioscoopvoorstelling bleef echter uit, en in alle rust kon ik op verder verkenning van het menselijk lichaam. Na een 20 minuutjes pijpwerk had ik eigenlijk geen zin om haar verder te onderzoeken, ik vond het wel best. Even gekomen en op zich een goed gevoel, schaal van 10 een 7tje. Misschien ben ik in de laatste jaren wel erg verwend geweest.

Na haar al eerder te hebben gespot, toch maar langs een mooi poppetje gaan zitten. Bianca, (of was het Claudia)zo stelde zij zich voor. Na verteld te hebben dat mijn Duits niet zo goed was en ik eigenlijk alleen engels sprak, gaf zij aan dit ook te doen. Dit was ook de enige communicatie samen met de vraag of ze mee naar de kamer wilde. Zo zie je maar weer, een goed gesprek doet veel goeds.
Redelijk onervaren, maar van een goed niveau. Een zeer verrassend niet verwacht goed uur tot gevolg.


Haarkleur/-lengte : zwart, ca 40 cm
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, mooie b, beetje spits
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 20 ?
Tatoeages/Piercings :
Service: Zeer goed
Voordelen: weet met haar tong te bereiken wat ik wens.
Nadelen: pasief bij beffen
Tijdsduur :een uur
Prijs :100€
Extra’s bij het bezoek:

Globetrotter
22 februari 2007, 06:29
Bianca and FT: experiences ?


Globetrotter