PDA

Volledige versie bekijken : Haus Panthera, Algemeen, 1e Kwartaal 2015



mssucces
1 januari 2015, 00:09
Op de 30 ste naar HP geweest maar viel allemaal een beetje tegen. Met Shilla een leuke kamergang gehad.
Ver liep er een Hongaarse super opdringend B(al) G(ehakt) te jagen waardoor je bijna meteen huiswaarts zal gaan.
Denk dat ze beter een prijsverlaging kunnen door voeren het was te weinig voor deze inkom prijs.

Boybensdorp
3 januari 2015, 13:10
Mijn in de December -Tombola gewonnen vrijkaart verzilverd op vrijdag 2 Januari. Je mag een gegeven paard niet inde bek kijken, en dat ga ik ook niet doen : ik had wellicht beter een weekje uit kunnen stellen want wat was de opkomst van dames laag. Ik ben er van 15.00 tot 24.00 en ik heb max. 8 verschillende dames geteld, waarbij er niet meer dan 6 op één moment waren. Desalniettemin heb ik bij mijn vertrek het Huis bedankt voor het ter beschikking stellen via ijsberenforum voor deze vrijkaart. Gelijk werd voordat ik er wat van zei : excuses voor het feit dat er zo weinig dames waren. Ook bedank ik Wiilem2 !
Maar nu ter zake : De dames waar ik normaliter mee kamer waren n.a.w. Maar ik kam al snel in gesprek met een sympathieke mede-ijsbeer waarvan ik zijn naam niet zal noemen, maar hij gaf mij wel de tip om de Zambiaanse Shila te proberen. Zijn raad heb ik opgevolgd, en dat is me zeer goed bevallen. Shila heel lief, hoog knuffel-streel gehalte, en werkelijk "diep liggende orale kunsten". Later op de avond ben ik nog verleid door de Bulgaarse Celine. Het is zeker niet het mooiste meisje, ze is ook scheel, maar super lief, en toen ze in de sofa op mijn schoot ging zitten begon mijn bloedcirculatie behoorlijk op gang te komen. Mn jonge heer voelde aan als een krik welke haar omhoog wilde duwen. Er was zo'n super klik-ook lichamelijk, dat ik een uur met haar gekamerd heb, en zo laat op de avond nog 2 orgasmes bij haar heb gehad. Celine is voor herhaling vatbaar !! Zij weet mijn instrument goed te bespelen :betrunken: Gr. Boybensdorp
PS : De leiding gaf al aan dat binnen 1-2 weken alle meisjes weer terug zullen zijn.

biged
4 januari 2015, 11:40
Zaterdag 3 januari 2015

Normaal laat ik het clubleven aan mij voorbij gaan de eerste weken van januari wegens de magere damesbezetting in de clubs en terecht de dames mogen ook de feestdagen doorbrengen in hun vertrouwde omgeving.
Maar aangezien ik afgelopen dagen mijn verjaardag heb gevierd en ik van de gelegenheid gebruik wilde maken om zonder inkomvergoeding te clubben was enkel Haus Panthera een optie. Zij houden samen met Bernd's er een iets ander beleid op na dan in de meeste clubs gangbaar waar enkel op de dag van de verjaardag gratis inkom telt.

Bij Panthera tot drie dagen erna bij Bernd's zelfs acht dagen maar bernd's is dicht in het weekend dus bleef Panthera over als enige optie.
Rond 16 uur de parking opgereden was behoorlijk vol nog maar twee plaatsen vrij.
Aan de Theke mocht ik na controle van mijn ID. inderdaad zonder problemen kosteloos binnen. De immer vriendelijke thekedame weet ondertussen ook al dat ik geen badjas draag.

Toen ik iets na 16h00 de barruimte binnenwandelde waren er inderdaad veel ijsberen en begrijpelijk minder dames die werkloos ijsbeerden.
Waren de heren nog aan het uitrusten na de feestdagen?
Dat veranderde plots wel zo rond 17h30 het was precies of iedereen de kamer op wou en dit bleef zo tot ik het pand verliet zo rond 22h00.
Dames gespot Sabrina,Rebecca,Manuella,Celine,Melody,Maya,Roxann a,shila en de mooie Marokkaanse welke enkel erotisch masseert was wel continu bezet ben er misschien nog enkele vergeten er was ook een nieuwe waarvan mij de naam ontgaan is.
Mijn eerste sessie was met Celine zij wist haar charme en handelsmerk weer subtiel te (mis)gebruiken door met haar achterwerk voor mij te wiebelen ik was snel verkocht mede ook doordat mijn geilheid ondertussen gevaarlijk in het rood kwam.
Met Celine een heerlijk potje seks beleefd, kwam niets tekort, na een half uurtje de kamer voldaan verlaten.
In tussentijd een lekkere pasta genuttigd wat mij opviel was dat de porties veel ruimer waren dan de laatste maal dat ik er was. Heb het gisteren ook maar bij een portie gehouden.

Mijn tweede sessie was met Bulgaarse Maya, een wat oudere dame ze zei ik ben vijfendertig jaar,persoonlijk denk ik dat ze al op tram 4 zit.
Maakt eigenlijk niet uit ze heeft wel een prachtig lichaam waar menigeen jong meisje jaloers op zou zijn.
Wat haar performance betreft ik ben al technisch beter gepijpt, zeer zeker, maar wat haar passie betreft.
Wanneer ik op de kamer ben met een dame heb ik steeds het gevoel uiteindelijk gaat het om betaalseks bij de ene wat meer dan bij de andere maar hier zat ik met een dame die bijna smeekte om geneukt te worden. Smeekte om een orgasme.
Zelden meegemaakt in mijn nu toch al meer dan dertigjarige wandel carrière.

Terugkijkend op de dag van gisteren heb ik uiteindelijk een leuke dag beleefd en dit ook mede dankzij ijsbeer MiniMe waar ik lange tijd gezellig heb mee gepraat.

felrops
6 januari 2015, 19:26
@Biged: De Roxanna die je vermeldt is dat de Roxanna over wie onder Panthera een draadje bestaat? Een licht mollige Roemeense - met een prima service. Indien dat het geval is, is dat het beste ijsberennieuws van dit nog jonge jaar.

biged
6 januari 2015, 19:56
Nee deze Roxanne is een nieuwe Pantheragirl.Pas sinds kort bij Panthera. MiniMe had ze me aanbevolen hij had er een uitstekende sessie mee.
Fysiek viel ze bij mij niet zo in de smaak ze klaagde tijdens een kort gesprek in de vooravond dat ze maar twee kamergangen had gehad en was wat ontgoocheld.

Hemaworst
8 januari 2015, 21:47
Potentiële Panthera-gangers kunnen nog beter even een weekje hun schaatsen in het spreekwoordelijke vet laten. Gisteren een halve snipperdag opgeofferd aan een ritje Randstad-Ratingen 'vieze versa'. Het aantal aanwezige vlinders was kwantitatief nog wat aan de magere kant, waardoor er tussen 17:00 en 18:00 een aantal herenberen ongemakkelijk over de benedenverdieping door de diverse ruimtes heen en weer schoven, tevergeefs op zoek naar dubbel X-chromosomen. 't Was op zich wel een vermakelijk schouwspel dat zich tijdens het verorberen van een smakelijke schnitzel voor mijn ogen afspeelde en Bert Haanstra zou er ongetwijfeld een mooie Alleman FKK-variant van hebben kunnen maken. Zelf een badkamersessie gedraaid met Milena (voor mij persoonlijk altijd een zekerheidje, maar vanaf 12-01 weer even afwezig) en later nog een reguliere kamersessie zonder bad met loense Selin uit Bulgarije (naar mijn persoonlijke mening één van de betere zoensters in de Panthera-speelweide). 't Zal nog wel een tweetal weken duren voor de Ratingse blaaskapel weer op volle sterkte is, maar je kunt uiteraard altijd de gok wagen. Je weet immers nooit hoe een beer een sappig vlindertje vangt...

palimo
8 januari 2015, 22:28
Kan jouw beschrijving beamen, ben er gisteren ook even geweest, het was uitermate langweilig.
Dames waren allemaal druk bezet, als ze terug kwamen zat de volgende patient zenuwachtig te wachten.
Beetje neurotisch gebeuren, waarvan ik dacht mijn god wat doe ik hier eigenlijk.
Oftewel de meesten meiden waren al vantevoren geboekt.
Had wel met Sabrina (zekerheidje) op de kamer gewild, maar ze was een keer 3 uur en een keer 2 uur bezet.
Ongepopt Das Haus verlaten, en op volle snelheid naar mijn eigen Haus geraced.
In het voorbijgaan had ik Hamminkln nog aan kunnen doen, maar had geen zin in nog een teleurstelling.




Potentiële Panthera-gangers kunnen nog beter even een weekje hun schaatsen in het spreekwoordelijke vet laten. Gisteren een halve snipperdag opgeofferd aan een ritje Randstad-Ratingen 'vieze versa'. Het aantal aanwezige vlinders was kwantitatief nog wat aan de magere kant, waardoor er tussen 17:00 en 18:00 een aantal herenberen ongemakkelijk over de benedenverdieping door de diverse ruimtes heen en weer schoven, tevergeefs op zoek naar dubbel X-chromosomen. 't Was op zich wel een vermakelijk schouwspel dat zich tijdens het verorberen van een smakelijke schnitzel voor mijn ogen afspeelde en Bert Haanstra zou er ongetwijfeld een mooie Alleman FKK-variant van hebben kunnen maken. Zelf een badkamersessie gedraaid met Milena (voor mij persoonlijk altijd een zekerheidje, maar vanaf 12-01 weer even afwezig) en later nog een reguliere kamersessie zonder bad met loense Selin uit Bulgarije (naar mijn persoonlijke mening één van de betere zoensters in de Panthera-speelweide). 't Zal nog wel een tweetal weken duren voor de Ratingse blaaskapel weer op volle sterkte is, maar je kunt uiteraard altijd de gok wagen. Je weet immers nooit hoe een beer een sappig vlindertje vangt...

phoenix
8 januari 2015, 22:41
hmm mijn plan is de 16 of 17 te gaan, misschien ook niet slim?

aamu
8 januari 2015, 23:04
Over het algemeen is het begin januari altijd een beetje een gokje. Je hebt natuurlijk maar 1 of eventueel 2 dames nodig om het tot een leuk bezoek te maken. Op de 23e is het wordt sowieso druk vanwege de verjaardagen; dus dan is er genoeg te doen buiten de kamers om. Of het dan al druk is met dames blijft de vraag .. :)

rmjhexe
11 januari 2015, 11:34
Gisteren samen met de nog lang niet herstelde Pietjepik een dagje Panthera gedaan. Gelukkig zijn de meeste dames na de feestdagen weer teruggekeerd en er waren zeker ook enkele nieuwe gezichten.
Wat een doorsnee dagje club beloofde te worden heeft voor team Holland een heel andere wending gekregen. Deze dag was zeker voor Pietje de meest extreem perverse en geile clubdag van de laatste tien jaar. Hij was met drie voor hem nieuwe vrouwen en alle drie overtroffen die niet alleen zijn verwachtingen maar verlegden tevens zijn grenzen, een hele prestatie gezien de perversiteiten die hij reeds op zijn konto had. :t15119::t1511::t15113::t15131::t15129::t15134::t1 5123::t15125:
Wat een begin van 2015! :freu:

Zelf heb ik ook ontzettend veel schik gehad door met enkele vertrouwde garantiedames te kameren.

Panthera staat weer op de kaart. Hier gaan we zeer snel weer terugkeren.
Heerlijk naaien op alle mogelijk denkbare manieren met doorlopend lachende dames. Beter kan het niet.
:wink2:

KanariePiet
11 januari 2015, 12:03
Vrijdag heb ik voor de eerste keer in 2015 en voor de eerste keer in zo'n 7 maanden HP nog eens bezocht. Het bezoek is geen voltreffer geworden...

Ik wil positief afsluiten, dus ik zal beginnen met het negatieve: ik heb van 17u tem 0u30 in HP rondgehangen en op geen enkel moment hing er een toffe sfeer in de club. De weinige aanwezige mannen hingen lusteloos aan de bar of zaten buiten in de zeteltjes. De weinige meiden (waaronder wel een paar toppertjes à la Sabrina, Nicole, Shila en Melody zaten) zaten elders onderling te keuvelen.

De bardames : ik heb ze al vriendelijker en leuker gekend in HP. De bediening is wel oké, maar een leuke praatje aan de bar zat er niet echt in.

Tot daar het negatieve. Waar blijft HP hoog scoren?

Bier in flessen à volonté. Al moet ik zeggen dat er vrijdag schrikwekkend veel alcoholvrije bieren in de firgo stonden:eek:. Soms was het echt zoeken naar een gewoon pintje:confused:. Zouden ze geweten hebben dat ik langs kwam!?:tongue:

Je kan 2 keer lekker eten, wat ik dan ook gedaan heb. De kok presteert nog steeds bovengemiddeld:freu:.

En uiteraard: het serviceniveau van de dames! Ik heb de 'toppers' bewust links laten liggen en heb gekamerd met Ina en Celine. Een heel goede en een uitstekende ervaring. 2 keer zalig klaargekomen:biggrin:.

Ziet HP me dit jaar nog vaak terug? Ik weet het echt niet. Ik ben qua sfeer tegenwoordig clubs à la Samya, YY en LR gewoon en dan is een bezoek aan HP echt een cultuurschok. Het is niet normaal als je op een vrijdagavond om 20u in een saunaclub aan de bar zit, rondkijkt en slechts 3 verveelde mannen en 2 kwetterende vrouwen ziet...

Enifn. Ik heb me al bij al wel geamuseerd en ik ben 2 keer zalig klaargekomen en daar doen we het uiteindelijk toch voor. Dus... HP, waarschijnlijk toch tot binnen enkele maanden:cool:.

desselman
11 januari 2015, 12:50
Toch even een nuancerende update vanuit HPanthera alwaar sommigen klaarblijkelijk toch een behoorlijk roze bril ophadden. Dit om eventuele bezoekers toch niet met ijdele illusies op te zadelen en een ontgoochelende realiteit na bovenstaand rmjhexe-bericht. De line-up is helemaal nog niet terug op orde: een 10-15 tal dames waarvan het gros continu bezet is, s´namiddags behoorlijk leeg (op zaterdag na dan) en behoorlijk zoekwerk om dames tussen de rondschuifelende mannen te spotten, de sporadische topdames compleet volgeboekt, een aantal toppers nog op vakantie en degene die er zijn de klok rond geboekt, zeer wisselvallige commentaren over nieuwe dames die zoals wel frequenter de laatste maanden een korte houdbaarheidsdatum hebben (snel vertrek van het gros van hen), uitermate matte sfeer en gaybar-taferelen met een compleet volzette parking s´avonds die allen trachten de enkele beschikbare dames af te vangen in de wandelgangen... Tot daar de update ten dienste van ijsberen die geen idyllische taferelen anticiperen...

KanariePiet
11 januari 2015, 13:04
Ik kan me grotendeels vinden in desselman zijn bericht, behalve wat 1 (belangrijk) detail betreft: afgelopen vrijdag(avond) waren de meeste aanwezige topdames niet onboekbaar. Oke: Melody heb ik slechts 1 keer vluchtig in de bar gezien, maar Elena, Nicole, Shila, Sabrina... had ik meermaals kunnen schaken. Heb ik btw bewust niet gedaan.

Ach. Dit is duidelijk niet meer het HP waar ik me in 2 jaar om en bij de 50 keer uitstekend heb geamuseerd, maar met een beetje goede wil en een gezonde portie assertiviteit, kan je er zeker nog een leuke avond beleven:cool:.

palimo
11 januari 2015, 13:05
Precies zo mijn ervaring op woensdag 7 januari!



Toch even een nuancerende update vanuit HPanthera alwaar sommigen klaarblijkelijk toch een behoorlijk roze bril ophadden. Dit om eventuele bezoekers toch niet met ijdele illusies op te zadelen en een ontgoochelende realiteit na bovenstaand rmjhexe-bericht. De line-up is helemaal nog niet terug op orde: een 10-15 tal dames waarvan het gros continu bezet is, s´namiddags behoorlijk leeg (op zaterdag na dan) en behoorlijk zoekwerk om dames tussen de rondschuifelende mannen te spotten, de sporadische topdames compleet volgeboekt, een aantal toppers nog op vakantie en degene die er zijn de klok rond geboekt, zeer wisselvallige commentaren over nieuwe dames die zoals wel frequenter de laatste maanden een korte houdbaarheidsdatum hebben (snel vertrek van het gros van hen), uitermate matte sfeer en gaybar-taferelen met een compleet volzette parking s´avonds die allen trachten de enkele beschikbare dames af te vangen in de wandelgangen... Tot daar de update ten dienste van ijsberen die geen idyllische taferelen anticiperen...

rmjhexe
11 januari 2015, 14:14
Toch even een nuancerende update vanuit HPanthera alwaar sommigen klaarblijkelijk toch een behoorlijk roze bril ophadden. Dit om eventuele bezoekers toch niet met ijdele illusies op te zadelen en een ontgoochelende realiteit na bovenstaand rmjhexe-bericht. ......... Tot daar de update ten dienste van ijsberen die geen idyllische taferelen anticiperen...

Zonder lullig te willen doen; ijsberen die geen idyllische taferelen anticiperen zullen dus per definitie niet ontgoocheld zijn bij het zich niet afspelen van de genoemde taferelen.

Maar goed, ieder het zijne. Pietje en ik zijn niet echt onbekend in de clubwereld en namen ondanks de kans op onderbezetting ivm de kort achterliggende feestdagen toch het besluit even te gaan koekeloeren in HP. Daar hadden wij zoals ik al schreef een waanzinnige dag. 1 die ver uitsteekt boven de gemiddelde ervaringen van een dagje clubben in de lente, zomer of najaar. Nuanceren van een positief bericht is niet mogelijk daar een ieder wat anders uit zijn dagje clubben wil halen en kreten als afwezig zijn van toppers, lage bezetting, veel kerels, etc. vanuit persoonlijke perceptie en voorkeuren worden geroepen.
Een topper voor de 1 is een middelmatig meisje voor een ander, lage bezetting is geen bezwaar zolang je favo meisje er maar tussen zit, veel kerels is voor de 1 storend als de pest, voor een ander weer een gelegenheid om eens gezellig te ouwehoeren.

etc...

Daarmee ook direct benadrukkende dat persoonlijke individuele ervaringen hier dus niet als feiten moeten worden vermeld daar een ieder in gelijke omstandigheden een heel andere indruk opgedaan had kunnen hebben.

:wink2:

KanariePiet
11 januari 2015, 14:28
Klopt rmjhexe. Maar, kwestie van geen onnodige hoop op te wekken bij minder ervaren ijsberen, vermijd je voorlopig best toch nog even uitspraken als: "Panthera staat weer op de kaart";):cool:

Hemaworst
11 januari 2015, 15:11
Toch even een nuancerende update vanuit HPanthera alwaar sommigen klaarblijkelijk toch een behoorlijk roze bril ophadden.

Volgens mij is er geen nuancerende opmerking nodig. Je opmerkingen bevestigen alleen maar wat er in het algemeen sinds 01-01 over Panthera wordt geschreven, nl. dat de bezetting nog niet op orde is en de sfeer daardoor mat. Als je desondank al deze meldingen meent af te moeten reizen naar Panthera, moet je niet al te kritisch zijn. Bezint eer ge bemint enzo...

de duisburg spesjalist
11 januari 2015, 15:20
ik zal als individueel persoon pantera onder de loep nemen op 23-01-2015 en mijn bevinding dellen :rolleyes:

desselman
11 januari 2015, 16:13
Ik reageerde enkel op de voorstelling van rmjhexe die meedeelt dat de meeste dames "zouden" terugzijn van vakantie: dat klopt pertinent niet namelijk en schept aldus een verkeerd beeld voor eventuele bezoekers.
Dat de club qua bezoekers op de kaart staat is duidelijk, qua damesaantallen algeheel niet, wederom zeer vertekenend voor eventuele bezoekers.
Enkel lachende dames komt compleet niet overeen met de algemene teneur en tendens in de club de laatste maanden, welintegendeel zoals de meesten wel zullen beseffen, dus wederom een compleet vertekend beeld.
Voorts een prima wervende recensie.

rmjhexe
11 januari 2015, 16:50
Ik reageerde enkel op de voorstelling van rmjhexe die meedeelt dat de meeste dames "zouden" terugzijn van vakantie: dat klopt pertinent niet namelijk en schept aldus een verkeerd beeld voor eventuele bezoekers.
Dat de club qua bezoekers op de kaart staat is duidelijk, qua damesaantallen algeheel niet, wederom zeer vertekenend voor eventuele bezoekers.
Enkel lachende dames komt compleet niet overeen met de algemene teneur en tendens in de club de laatste maanden, welintegendeel zoals de meesten wel zullen beseffen, dus wederom een compleet vertekend beeld.
Voorts een prima wervende recensie.
Even opsommen dan wie er waren van de vaste groep meiden: Laura, ewa, Elena, Lena, luciana, melody, Rebecca, Sheila, Sabrina, Maya. Daarnaast nog een stel nieuwe; manuella, een vollere Duitse blondine, een nieuw mooi Duits poppetje, een Roemeense met tattoo op de buik. En ik vergeet er vast nog wat. Dus aardige bezetting en keuze genoeg.

En ook hier geldt: wie tot tien kan tellen kan met panthera bellen. Kun je slechts lezen en niet tot tien tellen, tja, dan hobbel je achter de feiten aan.

hasta la pasta
11 januari 2015, 17:02
Ik was er gisteren ook tot een uurtje of 8 en ook ik heb me kostelijk vermaakt, vooral ook door de twee kamer gangen die ik heb gemaakt. Verder ook nog wat langer zitten kletsen met een gezellige ijsbeer (nice to meet you!) . . . Om even in te haken op de lijst met dames die er gisteren ook nog waren: Marina, Celine, Nicole, Milena, Lucy en nog een andere Aziatische en de massuese Sunny.

Sjeufke
11 januari 2015, 17:44
Een topper voor de 1 is een middelmatig meisje voor een ander, lage bezetting is geen bezwaar zolang je favo meisje er maar tussen zit, veel kerels is voor de 1 storend als de pest, voor een ander weer een gelegenheid om eens gezellig te ouwehoeren.

etc...

Daarmee ook direct benadrukkende dat persoonlijke individuele ervaringen hier dus niet als feiten moeten worden vermeld daar een ieder in gelijke omstandigheden een heel andere indruk opgedaan had kunnen hebben.

:wink2:

Zo is het maar net! Het is al zo vaak gezegd: "de beste club van NRW bestaat niet" (Ok, de club van Pietje is een uitzondering :rolleyes:)

Mr.IJsbeer
11 januari 2015, 19:18
Het is jammer dat men hier de mening van rmjhexe/Piet Pik niet serieus neemt. Beide heren zijn toch vaak geziene gasten en maken het zelden mooier dan dat het is. Daarnaast hebben ze altijd de juiste informatie, met name de namen van de aanwezige dames, en hun service.

rmjhexe
18 januari 2015, 11:56
Zonder de ten aanzien van panthera negatief gezinde ijsberen hier een reden tot ageren te willen geven, toch maar even een kort verslagje van het bezoek wat ik er gisteren met Pietjepik bracht.
Vorige week hadden we er een geweldige dag, 1 die zo de boeken in kan. Dat vroeg uiteraard om herhaling, maar omdat de bliksem nooit tweemaal op dezelfde plek inslaat zullen hooggespannen verwachtingen meestal ontaarden in diepe teleurstellingen.

Vol goede moed en met de monden vol kletspraat afgereisd naar Ratingen, onderweg Carlitos nog geappt of hij ook kwam, maar hij had tot 06.00 ergens de beest uitgehangen en had de pijp letterlijk leeg. Rond 12.30 kwamen we aan. Pietje had reeds een afspraakje vastgelegd met een heerlijk mokkeltje waar hij de vorige keer al mee was en dat graag nogmaals wilde beleven. Ik stond er wat opener in en liet me wel verrassen, schik heb ik immers altijd in een club, gezelligheid, lekker eten en mooie vrouwen om je heen. Alle ingrediënten voor een top dagje uit.

Pietjepik lag om 13.15 al te ketsen en kwam anderhalf uur later voldaan terug in de bar. Kort daarop deed ik Lena, Pietje vervolgens Maya, daarna deed hij Liz, die ik daarna ook deed.
Tussendoor genoten we van werkelijk voortreffelijke maaltijden en spraken we wat met gezellige kerels. Phea was er ook en zo nog enkele Nederlanders.
Onder de douche werd Pietje nog gadegeslagen door een vent die zijn lijf aan het bewonderen was; dein körper ist wirklich hammer! gaf de man aan. lichtelijk gevleid maar ook argwanend maakte hij zich maar vlot uit de voeten.

De dag ging vlotjes over in de avond en de sfeer was uitstekend. volop plezier en relaxte atmosfeer.

Pietje overtrof de belevenis van vorige keer; van 23.00 tot 01.45 had hij achter de schermen een avontuur wat geen man hier gaat geloven, ik schrijf het niet maar zelfs mijn bek viel er van open. Toen hij met een brede grijs rond 02.00 weer in beeld kwam vroeg ik waar hij die 3 uur geweest was. Dat verhaal kan ook de boeken in, wijze grijze kan er gegarandeerd ondanks al zijn charme en ervaring nog een puntje aan zuigen :smoke:

Panthera is absoluut wederom de top, wij komen hier snel weer terug. Maar zoals altijd; door ons behaalde resultaten bieden geen garantie voor bezoekjes van anderen en een ieder ervaart zijn dagje anders, zoekt zijn plezier en ontspanning op verschillende wijze.

:wink2:

phoenix
22 januari 2015, 20:53
Pantera, zaterdagmiddag moest dat maar eens worden, met mijn vrijkaartje van ome willem op zak. Vriendelijk ontvangst van de theke en voor ik het wist keek ik tegen een paar tieten aan die me aan het denken brachten. Yep liz heette ze en ze had in Magnum werkt, herlijk volslanke blonde duitse. toch maar eerst even de sauna verkennen, want vele andere dames konden mij niet bekoren, zoals schil, de afrikaanse met melkfles-tietjes...wel een derrière die vraagt om gedekt te worden en ene mond die zich vast helemaal om mijn vriend pikkemans zal bekommeren. Maar het werd de sauna en dat was een lauwe sauna de elektriciteit viel steeds en zo zat ik weldra samen met twee, drie dames die me kwamen vergezellen in de sauna, waaronder een blonde bulgaarse dame met flink wat holz fur die hitte. Nee nog geen zin.

Terug aan bar echte volle tieten , een dame met zwart haar die al rap naast me zat en voor ik het wist had ik haar al de sleutel laten halen, maar ook het eten was inmiddels besteld, de rinderbraten was al gereed, dus de dame kwam lekker naar me zitten en ook monsieur hexe kwam er bij zitten en ik wist wat voor vlees ik inde kuip had, ze kroop tegen me aan lena, duwde haar tieten op mijn benen, ademde heet uit, haar hele volle net niet dikke lichaam was een boterkuip aan geilheid, ja hexe kende haar, hij vulde haar altijd aan het einde van de avond af...:eek: vertelde hij me wat later op de avond. Ik was onder de indruk van haar pijpkwaliteiten, liet haar heerlijk over mijn lichaam rijden en toen ze met haar natte flamoes in de buurt van pikketanis kwam had ik het condoom al inde hand. Insiders weten net als ik dat sommige dames zo geil zijn dan ze dan gewoon door rijden en er plots een natte hete grot om je spuitende vleesspeer zit. Het werd een heerlijk rit, heerlijk haar ook lekker hard en stevig vanachter pakken, haar rodeokwaliteiten zorgden ervoor dat ze me uiteindelijk leeg reed. Nee beffen had ik niet zo'n zin in gehad. Mijn vingers hadden al goed hun best gedaan en ze was ook tevreden over mijn hardheidsgarantie inde kut. Ze maakte nog wel even een fotootje van mijn sensiva condooms die zo goed zijn dat je denkt dat je zonder neukt, maar dat is dan gelukkig niet het geval, prima gevoel geeft deze latexvije condoom , zo goed dat bijna of geen onderscheid meer voelt tussen zonder of met. Voorwaarde is wel dat een dame drijfnat is. Bij Lena had ik echter de latexvrije condoom nog niet ingezet, haar kut was dermate nat en klein dat een ander rubber ook prima werk had verricht.

Ik kwam om te neuken en dat wist nicole, nog geen 1,5 uur later trok zij me op het matras inde kino waar ook rebecca en sabrina zich bevonden. Ik koos voor nicole en sabrina, die zorgvuldig elke keer het rubber wisselend tijdens de wip, maar die ook afwisselend mijn pik in hun mond bewerkten, zogen, likten en ook mijn ballen goed onderhanden namen. Ik mocht ze ook hard en lekker lang neuken. Na een half uur ga ik korte slinger aan mijn pikketanis en zo mocht sabrina me nog even lekker klaar rijden, wat een sterke natte kut heeft die. Het meest onder de indruk was ik van nicole, wat een lekker volle reet, ze is daarnaast ook proper en wist heel goed wat een man lekker vind, haar pijpkwaliteiten waren om te smullen zo lekker. Ik had er spijt van dat ik lucianan als laatste later op ed avond nog even goed geketst had. sommige vrouwen zijn goed en anderen zijn echt de dames die er bovenuit stijgen en nicole is er daar eentje van net als Lena trouwens..

Luciana: mooie slanke dame, doe ik niet gauw, maar haar billen waren zodanig geil da tik laat op de avond toch maar besloot om haar eens te penetreren van achteren. Ze deed prima haar best, pijpen kan ze nog niet zo goed, maar ze hield het wel lang vol, dat dan wel weer. Uiteindelijk reed ook zij me klaar en was de avond qua neuken over.

Wijze grijze
24 januari 2015, 17:59
Dan zal ik maar de spits afbijten met mijn recensie over het verjaardagfeest van Knaktuut en OudeBelg. Hopelijk doet goed voorbeeld goed volgen.

Sinds dit seizoen zijn er weer voetbalderby’s mogelijk tussen MVV en Roda JC. Dus als geboren en getogen Koempel is de nodige voorzichtigheid geboden als je een verjaardagsfeest van een rasechte Sjeng bezoekt. Het beste ga je dan volledig undercover en je meldt je komst vooral niet van te voren via het forum aan om de tegenstander geen gelegenheid te bieden Haus Panthera van allerlei boobytraps te voorzien. Bij aankomst tegen 16:30 in het hol van de leeuw (of Panthers) ontmoette ik meteen al Mr Pussy in de kleedruimte en Knaktuut volgde even later. Uiteraard de feestsjeng “vaaaaaaaaaan haaaaaaaaaaaaaaaaarte perfisijaaaaaaaaaaaaaat” gewenst (ja, ja, Wijze Grijze beheerst zelfs het Sjengentaaltje). In de doucheruimte werd OudeBelg in z’n adamskostuum op z’n Vlaams begroet en gelukgewenst.

In de barruimte aangekomen waren er toch al best wat Nederlandse en Vlaamse gasten verzameld rond de twee eettafels. Het merendeel van de aangemelde gasten was ook daadwerkelijk gekomen. Dat maakte deze dag ook tot een geslaagd gezellig sociaal evenement. Altijd leuk om weer wat gezichten aan nicknames te kunnen koppelen en wellicht heb ik de een of de ander teleurgesteld door ze met mijn fysieke aanwezigheid te confronteren en op die manier afbreuk aan mijn charismatische imago te doen: “Dat was WG? Was dat nu alles?”. Om m’n koolhydratenbalans wat op peil te brengen en voor de snelle energietoevoer verorberde ook meteen maar een stuk Limburgse vlaai, die regelmatig werd aangevuld. Dat hadden de feestvarkens goed geregeld. Niet alles in een keer neerzetten, maar, in overleg met de club, werd ervoor gezorgd dat er steeds nieuw gebak stond als de vorige vlaai op was. Het was meteen een gezellige groep daar. Omdat de muziek toen nog op achtergrondgeluidsniveau stond (DJ Sunny was er nog niet!) kon er wat over en weer geouwehoerd worden.


Anni 1:
Dat had ook Anni in de gaten, de Bulgaarse furie. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar op de een of andere manier weet ze me steeds te vinden en probeert me dan te strikken voor een kamer. Ik was de dag van tevoren nog in Pauschalclub Bochum geweest en had daar een tiental kamers gedraaid. Dus mijn plan was eigenlijk om vandaag gezellig wat uit te rusten en af en toe wat met de mannen te kletsen. Anni had echter andere plannen. Ze moest blijkbaar even inspecteren of en wat ik al gegeten had, want ik kreeg meteen haar tong in de mond geduwd. De versammelte Mannschaft van Nederlanders en Vlamingen keek besmuikt toe. Halfhartig probeerde ik het nog enigszins netjes te houden en dat lukte in eerste instantie ook, want ik kreeg mijn bord eten, een geweldig lekker stuk pangasiusfilet, gebracht en had even rust om te kunnen eten. Anni bleef echter naast me zitten en hield me in de gaten. Ze gaf me geen kans om te ontsnappen.

Ik had m’n eten net op, toen Anni blijkbaar het idee had opgevat om te kijken of ik, behalve m’n bord, ook m’n mond netjes had leeggegeten. Tonginspectie volgde. Tafelmanieren had Anni niet echt, want wellicht hebben we sommigen de eetlust bedorven door deze onzedige activiteiten. “Sorry, bij dezen dan!” Maar daar niet genoeg van, want Anni kroop over me heen en ging op de bank naast me zitten. Blijkbaar dacht ze dat ik ook wat eten in mijn schoot gemorst had? Dat moest in ieder geval ook nader onderzocht worden. En blijkbaar vond ze wat gemorste jus op Wijze Stijve, want die diende er met haar tong van af gelikt te worden. Het leek wel alsof er een volledige sauskom weggelikt moest worden, want navenant gulzig en volhardend was Anni. Zag ik daar wat aanwezigen hoofdschuddend de tafel verlaten? Ik was in ieder geval niet langer heer en meester over deze situatie, want Wijze Stijve had de controle weer eens volledig overgenomen. Wijze Stijve is in dat opzicht absoluut niet meer te vertrouwen. Hoezo geplande rustpauze na een hele dag Pauschalsex in Bochum?

Tsja daar zit je dan met je goede voornemens en een paal van hier tot Tokyo. Anni duwde me in een fauteuil naast de eettafel. Misschien omdat het licht daar beter was, of omdat ze dan nog betere toegang had om ook m’n klokkenspel nog eens schoon te likken? In een vlaag van verstandsterugkeer kon ik nog net uitbrengen dat dit te gortig werd. Ik moest bij het opstaan erg uitkijken dat Wijze Stijve niet per ongeluk nog wat glazen en borden van de tafel zwiepte, maar we vertrokken voor nog wat meer vunzigheden naar de kino. Terwijl Anni me daar verder pijpte en het duidelijk op een publieke finish aanlegde, had ik gelukkig nog net de tegenwoordigheid van geest om in mijn Bulgaarse woordenboek te graven en de woorden ключ (=sleutel) en стая (=kamer) te stamelen.

De kameractie was weer vertrouwd als vanouds. Anni weet m’n gevoelige snaren te raken en dientengevolge heb ik ook zalig genoten. Het half uur volmaken, was best nog een opgave want onverzadigbare Wijze Stijve had al na 5 minuten z’n verzet willen opgeven en alles eruit willen laten spuiten. Zo werd het nog een prettige afwisseling tussen me net tot de fotofinish te laten brengen en dan weer wat in te houden. Anni speelde het spel prachtig mee en was absoluut niet Abspritzorientiert. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Toen ik terug naar beneden kwam, was ik nu wel aan wat rust toe. De rook op het buitenterras was om te snijden, dus dat was ook niet echt een optie. Maar er is ook een rustruimte op de eerste verdieping en daar heb ik toch een gezellig uurtje doorgebracht en gezellig gekeuveld. Tijd om m’n meegebrachte krant te lezen was er de hele dag niet.

Maar weer eens terug naar beneden en wat met de mannen bijkletsen. Vrijwel iedereen zat buiten, want binnen zat DJ Sunny in z’n eentje voor zichzelf te spelen. Is dat nu zo moeilijk in te schatten? Allemaal gasten die elkaar een tijd niet gezien hebben en wat met elkaar bij te praten hebben en dan draai je je muziek op standje 9,0? Wat is daarvan de meerwaarde?

Anni 1,5:
Anni was ook naar buiten gekomen voor een nicotinepauze. Ik zat ingeklemd en naast mij was geen zitplaats meer vrij. Maar zodra mijn buurman opgestaan was, wurmde Anni zich naast mij en begon haar ijshandjes aan Wijze Stijve op te warmen. Die had daar niets op tegen en ontwaakte subiet.
“Anni, wat had ik je nu eerder verteld? Ik wilde het wat rustiger aan doen. Ik had gisteren al een zeer intensieve dag achter de rug”.
“Nur bisschen Spaß machen, du bist gute Mann. Kein Zimmer!“
Tsja, ein bisschen Spaß kann immers nooit kwaad, dus we knuffelden en friemelden een beetje verder buiten op de bank. Totdat Anni aangaf dat ze het koud begon te krijgen. Bovendien was Anni net de eerste dag weer aan het werk, nadat ze 3 weken vakantie genomen had. Ze had er een tweedaagse busreis opzitten en had last van gespannen nek-, schouder- en rugspieren. Wilde ik misschien weer ….? Kom maar meisje, jij was lief voor mij, dan mag jij ook wel eens aan de beurt zijn.

We gingen naar binnen naar de kleine kino en daar kreeg Anni een ontspannende oliemassage van me. Ze lag lekker op haar buik op m’n schoot en genoot. En dan kan ik ook genieten. Anni begon weg te doezelen en viel zowat in slaap. Anni deed uiteindelijk nog een serieuze orale poging me tot een kamergang te verleiden, maar besloot toen er voor vandaag een eind aan te breien. Ze was moe.

Ik bestelde m’n tweede gerecht en was door Anni’s opgeilen wel toe aan een lekker toetje. Nu had ik in de loop van de dag gemeend dat ik Paulina had gezien en daar had ik bijzonder goede herinneringen aan over gehouden. Zij was een serieuze optie geweest om nog eens delinquent bij te worden. Ik ging wat rustig zitten in zo’n tweezitter en wachtte maar eens wat af en observeerde het gebeuren een beetje. Echter, oftewel Paulina was met een pannenkoeker op de kamer, of reeds gestopt, want ik zag haar niet meer.

Denisa:
Ik ging wat nieuw drinken halen aan de bar en kwam toevallig naast Denisa terecht. Met Denisa heb ik wel wat legendarische kamergangen verbracht (ook wel eens 3 stuks op één dag), maar om de een of andere reden was het er al enige tijd niet meer van gekomen. We moesten nog maar eens praten…. Praatjes vullen natuurlijk geen gaatjes, dus het gesprek werd van een barkruk naar een bankstel verlegd. En al snel had ik niet meer veel praatjes, want Denisa’s tong belemmerde me in mijn spraakvermogen. En net als vroeger, dook Denisa ook nu weer onder m’n badjas en trakteerde me op een voorproefje van haar fenomenale pijpkwaliteiten.

OK, dat geven we een vervolg op de kamer. Denisa heeft nog steeds geen grammetje vet teveel en de blik op dat blote kontje deed Wijze Stijve al steigeren. Boven op de gang moesten we ons nog even een weg banen langs Knaktuut die ons daar de weg met zijn tijdelijke Duitse vlam versperde omdat hij met haar in een innig tongduel was verwikkeld. En op de kamer gaf Denisa me weer het all inclusive, feel good, live your dream and enjoy the moment, package. Kortom, the full shabang aan vunzigheden passeerde de revue. Met de complimenten en bedankjes aan Wijze Stijve. Ik had niet verwacht dat hij zo goed stand zou houden. Maar anderzijds pleit dat ook voor de kwaliteiten van Denisa. Het was een zeer bijzondere kamergang met een paar zeer memorabele momenten. Een topmeid die er zichtbaar plezier in beleefde (of me althans die illusie perfect weet voor te spiegelen) om mij optimaal te laten genieten. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10

Kijk en dat vind ik nu zo fantastisch aan Panthera en ten dele vind je dat ook terug in Babylon. Ook al ben je niet geil, als een meid het op haar heupen krijgt en je in het vizier neemt dan moet je van goeden huize komen om niet te bezwijken aan de geraffineerde avances. Uiteraard ligt het aan jezelf om daarin al of niet mee te gaan en dien je steeds goed in de gaten te houden dat je de boog niet overspant en als profiteur afgeschilderd wordt. Daar bestaat geen handleiding voor, maar met een beetje ervaring voel je dat wel heel goed aan. Dan weet je ook precies wanneer je een kamercontract getekend hebt en er niet meer met goed fatsoen onderuit kunt.

Ondanks de harde muziek die menige bezoeker regelmatig naar buiten joeg en pas laat op de avond gedurende een half uurtje voor wat sfeer en dansactie zorgde was het een topdag. Goed eten, leuke gasten, aardige aanwezige meiden. Ik heb me goed geamuseerd. Om 02:00 verliet ik de tent.

Knaktuut en OudeBelg: jullie kunnen op een geslaagd verjaardagsfeest terugblikken. Wat mij betreft, mogen jullie vaker verjaren, dan slechts eens per jaar.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Haus Panthera vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

aamu
25 januari 2015, 18:45
Geen zwembroek mee, en je werd ook niet thuis gebracht. Nou dat belooft dan weer veel goeds. Ik had LL laten weten dat ik eerder dan normaal zou komen, maar dat betekent in Amsterdam toch heel wat anders dan bij iedereen net over de grens en zo zou, iets vertraagd, rond 4 uur in checken in het hotel. Even in bad geweest en met een tas met kleinigheden richting onderweg gegaan naar het feestje. Parking stond al goed vol met auto’s dubbel geparkeerd buiten de parkeerplaatsen. Bij de theke stond een moppie al te wachten op een sleutel, die mocht ze dan van een ander meisje halen, die had een sleutel voor de hele dag mee gekregen maar was nu aan het eten.

Binnen was het een gentleman's club met een paar verloren dames, die behalve op het koude terras nergens hun arbeit zouden kunnen beoefenen. Aangeschoven bij de tafel met bekenden en een voor een kwamen dan ook de jarigen van kamer. Wat biertjes gedronken, wat gegeten, wat gerookt, keertje in de sauna. Het bleef de gehele avond een gentleman's club en liet het bier en de limoncello me dan ook smaken. Aan de bar nog wat gegeten en een mooi gesprek gehad over de Filipijnen.

De avond vorderde gestaag, zonder dat het een moment saai was. Rond klokslag 12 uur had ik niet het idee dat er door mij nog geneukt zou worden en met morgen nog een dagje clubben op de agenda was dat ook best. De laatste twee keer dat ik ergens alleen heen ging was ik van de 6 uur in de club 4 uur op kamer, maar met dit soort groepen schiet het er altijd een beetje bij in. Nog met wat dames gesproken, maar nergens waar de vonk oversloeg. Dus hoefde het ook niet laten gebeuren. Stuurde er zelf ook niet op aan, en de dames lieten het ook wat het was.

Een Roemeentje met een guitig koppie zag er leuk uit, zeker in haar roodkapje badjas. Volgens een van de jarige job heette ze Rebecca, ik kon haar zelf nog herinneren als Roberta (even opgezocht uit een oud verslag). Hoorde van meerdere dat ze haar best deed maar dat het nou niet overdreven goed was of zo. Ach als het zo had gelopen om een uur of 1 met de drank op dan had ik daar best 40 euro aan willen uitgeven, maar ik geen zin om er moeite voor te doen en zij ook niet.

Je zit dus de helft van de avond buiten en dan gaat zo’n pakje sigaretten hard. Bij het laatste biertje, rond 2en ging ik nog even een pakje halen en vroeg Luciana of ik al huiswaarts ging. Nee, peuken halen. Ik zeg haar dat ze altijd op van die stelten staat en dat ik haar dan veel te lang vind, maar dat ik haar zonder had gezien en dat ze dan even lang als mij is en dat ik haar toen een stuk leuker vond. Donker haar staat haar ook beter. Zonder dat het echt de bedoeling was, werd deze vriendelijkheid dan als een uitnodiging gezien om midden in de gang even elkaar wat beter te leren kennen. Ik ben het niet gewend dat de dames hier nog zo laat een kamer willen maken dus was wat verbaasd maar niet ontevreden. Naar de kleine kino getogen, maar die was vol. De grote was nog wel plek waar er nog een klein uurtje veel gezoend, gevoeld en een poging tot sex gedaan is. Dat laatste is het bij een poging gebleven, want na al de drank was hij slechts hard genoeg om door het mondje verwend te worden. Bij de lockers kwam ik de rest tegen die zich aan het aankleden waren om naar oma te gaan (Roodkapje bleef in Panthera slapen). Even met het meisje afgerekend en nog bedolven onder de kusjes. Elena gedag gezegd bij de Theke. Een tientje terug gekregen en in mijn eentje richting het hotel gelopen. De rest ging naar Oma.

Alexander de Grote
26 januari 2015, 14:42
Afgelopen donderdag nog eens Haus Panthera aangedaan, binnenkomst was ouderwets en nog een leuk gesprek gehad met Bob. Die dus al 25 jaar in het hoerenvak zit. Maar ik kan helaas alleen maar opmerken dat hij de controle over Haus Panthera begint te verliezen, tijdens het roken werden al opmerkingen gemaakt door diverse Duitsers over het tekort aan vrouwen, 16 stuks volgens het blaadje.

Ik heb lekker gegeten, met 2 aanwezige dames gesproken en na een half uur maar weer vertrokken. Geen goede keuze voor mij erbij. Bob zag me in de gang gekleed aan komen lopen en liep snel door naar de keuken, misschien zag hij de bui al hangen. Ik hoef mijn geld niet terug, maar zou mijn ongenoegen zeker kenbaar maken. Misschien had die veel te veel commentaar gehad en had er geen zin meer in.

Voorlopig wacht ik de recensies hier af voor ik weer een poging waag.

Oudebelg
26 januari 2015, 15:49
Verjaardagsfeestje Knaktuut en oudebelg,23/01/15.

Bij oma aangekomen om 12h55,wat een timing,golfpik en knaktuut waren ook van hun woord en stonden paraat op de parking.
Even onze sleutel opgehaald,oma gedag gezegd,knaktuut maakte haar van alles wijs,geen idee of de brave dame er iets van geloofde.
Allerlei attributen veranderden van wagen en wij reden naar Panthera,Sabine gedag gezegd en allerlei geregeld met haar,ze kende zelfs
mijn naam,locker 69 niet gekregen,was voor een VIP-gast. ;)Na de kledij omgewisseld te hebben op naar de bar en wat gedronken te
hebben,naar terras waar later alle mannen een voor een arriveerden.

Daar ik reeds vroeg op was eten besteld,vis,en daat zat Elena aan
de gokautomaat,even kusje gegeven en vroeg wanneeer komt Rebecca.Die is weg,zei ze samen met Sabrina,naar een andere club,ok,
ik wist wel dat ze dat van plan was maar ze ging wachten tot na deze dag.Zo,dat wist ik dan ook weer,over naar plan B,dat ik niet had.
De omgang met de heren en dames kwam wel goed,ik werd benaderd door Natascha of omgekeerd,niet echt mijn type,maar had vuile
dingen over haar gehoord,dus op naar boven.Naderhand direct gezegd,we doen wel een uurtje want die laat er geen gras over groeien,
ze is wel heel direct,ik klaag niet maar heb het liever wat relaxer.De service afgesloten met FT is van een hoog gehalte,zeker weten,maar
of het tot een herhaling komt,geen idee,er staan er nog op de to-do lijst.De rest van de dag was het een komen en gaan van dames en
heren,waar gingen die altijd naar toe,meestal met 2 of 3 personen heb ik ook gehoord,denk ik toch.

Na een tweede maal eten,vlaaien ook maar geproefd en een pralinetje of twee,de toestand bekeken,Elena werd gepannekoekt,Nicole was in geen velden te bespeuren,Melodie ook al niet.Een jong ding kwam eens polsen,23 jarige Roberta,Roemse schoonheid,paar weken aan het werk in HP,even naar de kleine kino met haar en direct weer buiten want ik wilde een koppel niet storen,sorry,ik ga niemand noemen,hij zal het wel appricieren dat wij het afbolden naar een rustiger plaatsje.Beetje later,na de kennismaking,enkel Roemssprekend,amaai,de kamer opgezocht en wat ik daar zag beviel me wel,wederzijds zal het wel niet geweest zijn,enfin who cares.
Ik voelde me wel goed bij haar,dus maar een uurtje besteld,ze was er niet kwaad om en stemde toe. ;D De service:beperkt TZ,PZC ok,geen glijmiddel bij het intiem,ok,geen FT,niet erg als ge het weet op voorhand,ik wilde komen op haar borsten,toen zei ze,is extra,oh nee meid daar doe ik niet aan mee.Dat zijn van die details die het verschil maken,zoveel Engels kennen ze,ik kreeg een goede service van een mooie,jonge meid die het clubgevoel nog niet te pakken heeft,komt wel.

Bij het afrekenen kwam ik Nicole tegen die nog maar eens ontvoerd was en vrijgelaten na de borgsom ontvangen te hebben,ze zei sorry ik
heb nog geen tijd gehad voor u,np meid,dat is wel een prof,positief bedoeld dan,kusje gekregen en nog maar eens douchen.Ik hoorde de DJ
in de douche,geen idee wat die daar speelde,het klonk wel goed.De rest van de tijd afwisselend op terras en in bar doorgebracht,beetje dollen
met de meiden,ik miste toch een Rebecca,alhoewel enkele meiden en heren wel hun best deden.Ik weet het,het is maar wat ge er zelf van maakt.
Roberta deed nog een poging om me te verleiden,maar ze deed het iets te kort en de sleutelvraag te vroeg,beetje geduld ontbreekt nog.Nadat
er nog van alles kwam aangespoeld van dames en heren,op momenten was er bijna niemand te zien,ik denk dat de meiden goede zaken hebben
gedaan,dankzij het feestje.Anders was het maar karig geweest voor hen,rond 3h was het tijd om afscheid te nemen van de meiden en ons om
te kleden.

Elena kwam zich nog verontschuldigen omdat ze de hele duur geboekt was,np meid,ge zijt daar om geld te verdienen,had ze zeker ook
gehad zonder haar"aanbidder,soit het is de man gegund,hij betaalde immers.Afscheid genomen van de heren en theke,op naar oma,gelukkig lag
die al te rusten,iemand belde haar nog voor een date of sleutel,ze nam niet op.Tot morgen om halfelf voor het ontbijt en dan naar Living Room.
Ik wil de heren bedanken,geen namen genoemd omdat ik niemand wil vergeten en iedereen kan doen en laten wat hij wil in de club,kunnen ze
zelf wel posten als ze dat willen.Dank aan het forum voor de moeite en Haus Panthera voor de korting en de goede zorg gedurende de dag en nacht.

Speciaal dankwoord aan de meiden die ons verwend hebben,ge moet het toch van hen krijgen,ik bedoel bij betaling dan.Voor mij was het goed,ik
wil de lezers ook niet bedotten,er zijn weer enkele toppers weg,maar er blijven er nog wel enkele te ontdekken,that's het clublive.
Hartelijk dank aan Knaktuut om samen onze dag te vieren,ook al waren we beide weer single.Foots,in mijn gedachten waart ge ook aanwezig.
grt oudebelg :freu

licky luke
26 januari 2015, 17:31
Afgelopen donderdag nog eens Haus Panthera aangedaan, binnenkomst was ouderwets en nog een leuk gesprek gehad met Bob. Die dus al 25 jaar in het hoerenvak zit. Maar ik kan helaas alleen maar opmerken dat hij de controle over Haus Panthera begint te verliezen, tijdens het roken werden al opmerkingen gemaakt door diverse Duitsers over het tekort aan vrouwen, 16 stuks volgens het blaadje.

Ik heb lekker gegeten, met 2 aanwezige dames gesproken en na een half uur maar weer vertrokken. Geen goede keuze voor mij erbij. Bob zag me in de gang gekleed aan komen lopen en liep snel door naar de keuken, misschien zag hij de bui al hangen. Ik hoef mijn geld niet terug, maar zou mijn ongenoegen zeker kenbaar maken. Misschien had die veel te veel commentaar gehad en had er geen zin meer in.

Voorlopig wacht ik de recensies hier af voor ik weer een poging waag.

Mijn roze bril begint nu ook al barsten te vertonen.... helaas...

Ik heb sterk het idee (ben er eigenlijk wel van overtuigd) dat de club gewoon niet (of niet goed) gemanaged wordt...

Niet alleen qua dames die de club verlaten maar ook m.b.t. het pand en de inrichting op zich...

Vrijdag deed het licht van de douches bij de sauna het niet, er was geen verwarming buiten omdat de gasfles van de grote (en enige fatsoenlijke) terrasverwarmer op was.... zo zijn er nog talloze puntjes die op een gegeven moment gaan irriteren, zowel bij de heren alsook bij de dames....

Heel erg jammer als dat zo doorgaat....

phoenix
26 januari 2015, 17:35
aardige man bob...

rmjhexe
27 januari 2015, 14:58
Echt vreemd dat zo velen hier schrijven dat de club garant lijkt te staan voor een teleurstellend bezoek. Wij zijn hier zo vaak geweest, ook frequent in de achterliggende maanden en zelfs op zondagen, maar telkens zonder uitzondering hebben we er een toptijd beleefd of in ieder geval een aangenaam verblijf gehad. Ik vind het zelfs een positieve ontwikkeling dat die zogenaamde vaste top dames eindelijk eens uitwijken naar andere clubs en zo plaats maken voor nieuw bloed. Grieten die ik daar al jaren tegenkom daar word ik niet meer echt opgewonden van, ik wil verrast worden. Lekker opzouten, stoffig meubilair.
De enige die ik wel mis is Evelina uiteraard, maar die is niet heel ver gevlogen want ze is afgelopen weekend nog in een restaurant gespot in Ratingen.
Pietje en ik zijn echt niet volmaakte wereldoptimisten dus het kan niet alleen aan ons liggen dat we positief blijven over de club, dat ligt aan de setting en wat je uit een dagje club wil halen. Natuurlijk ligt het ook aan een ieders voorkeur voor dames en de zin om te lallen met andere kerels.
Jedem das seine, maar HP is voor mij en wat vrienden van me altijd weer een prima optie.
Binnenkort daar maar weer eens heerlijk gaan neuken en vreten.

P.s. het enige puntje van kritiek wat ik en pietje hebben, is dat ze het alcoholhoudende bier uit de koelkast hebben verbannen en daar nu slechts nog alcoholvrije zeik in staat en het tapbier niet echt een geweldig substituut is voor de paulana en fransiscaner die er eerder te verkrijgen was.

:wink2:

Piet Plezier
27 januari 2015, 18:14
.

P.s. het enige puntje van kritiek wat ik en pietje hebben, is dat ze het alcoholhoudende bier uit de koelkast hebben verbannen en daar nu slechts nog alcoholvrije zeik in staat en het tapbier niet echt een geweldig substituut is voor de paulana en fransiscaner die er eerder te verkrijgen was.

:wink2:

Rmj in de tijd dat wij nog gingen met jou toen was het tapbier ook al niets.
weet je dat nog???
En toen hebben we die halve liters gekregen beneden buiten.
Voor heen stond daar ook alleen alcoholvrij bier.
maar boven stonden die allang op het dakterras.

noglangnietuitgewandeld
27 januari 2015, 18:52
Sterker nog, de hele koelkast was zaterdag verbannen. Niet dat ik hem gemist heb, maar anderen weer wel.

Piet Plezier
27 januari 2015, 18:58
Sterker nog, de hele koelkast was zaterdag verbannen. Niet dat ik hem gemist heb, maar anderen weer wel.

Ik heb hem ook niet gemist NLNU.

felrops
27 januari 2015, 20:13
I agree met rmjhexe. Er komen ook leuke nieuwe meiden binnen. Ook Poolse meiden - toch een leuke afwisseling naast al het Balkan-geweld.
De verwijdering van de koelkast is een slechte beslissing; aan de bar kreeg ik een flauwe Duitse minipils. Ik kreeg plots heimwee naar Relax; een Leffe bestellen. In de tuin ervan genieten samen met Juliette en dan samen naar de kamer.
Maar laat me duidelijk zijn; Panthera blijft nog steeds een tent met leuke meiden en goede randservice.

hasta la pasta
28 januari 2015, 19:50
En gelukkig was ik ook aanwezig op het feestje van OudeBelg en Knaktuut afgelopen vrijdag. Ziehier een kort verslag van mijn beleving van het verjaarspartijtje.

Dankzij het blijkbaar slecht gebrachte alibi van Knaktuut bij Oma, moest ik echt even improviseren toen ze van de hoed en rand wilde weten. “Collega’s?”. “Messe?” Juist ja, ik had bloedspoed om daar ook op tijd te zijn, dus het gesprek afgekapt en als de donder naar Panthera gegaan.

Om 02:00h kwam ik binnen, de sfeer was redelijk landerig. Dat kwam mooi uit na een drukke werkweek, dus eerst de sauna maar eens een paar maal bezocht om wat tot rust te komen. Gedurende de dag heb ik ook weer met meer dan een handvol bekenden bij kunnen kletsen over het wel en wee in Berenland. Ook de jarigen uiteraard nog even de hand kunnen schudden.

Tijdens de laatste maal dat ik in HP was, had ik Lena beloofd dat we zouden gaan badderen en dat ik daarvoor ook bad eendjes zou meenemen. Het laatste was ik vergeten, maar toch maar de badkamer geboekt. De seks was weer helemaal prima, maar door een hongerklop heb ik na een uur afgebroken en zijn we niet verder dan het bed gekomen, de uitwerking van het idee van deze kamer liet dus het nodige te wensen over. Volgende keer dan maar weer . . .

De tweede sessie was met met Maja, de Bulgaarse 30-er met de killer body. Ik had er niet zo’n erge klik mee. De seks was verder meer dan prima, maar ik zie me niet voor een tweede maal op de kamer gaan.

Na Maja kwam ik Bambi tegen, het Duitse Hertje. Zij had die dag bij een andere tent van Bob gewerkt. Wij hadden nog een wederzijds gedane belofte in te vullen, namelijk om eens samen te stoeien op een kamer. Dit werd de beste sessie van de dag. Ik had van tevoren door laten schemeren wat ik prettig vind. Ze reageerde hierop heel constructief. De sessie werd heel innig en close met vooral heel veel oogcontact. Naarmate de tijd vorderde kwam de boel in een stroomversnelling terecht en werd de nodige energie verbrand. Vervolg date is ingepland . . .

De rest van de avond nog even op kamer geweest, maar vooral nog wat gekletst met deze en gene. Ook heb ik nog lekker staan dansen met de nodige dames. Het blijft altijd toch weer grappig als dit uitdraait op FKK dansen, omdat Nicole en Lena hier dit maal op uit waren.

Hoe ik het ook wend of keer, ik vermaak me elke keer weer op en en top als ik in HP ben. Door alle in- en ontspanning van deze avond kon ik er weer even tegenaan. Hoppelaakee, op naar de volgende keer!

Sjeufke
28 januari 2015, 20:08
Na 5 weken geheelonthouding was het dan zover! Een verjaardagsfeestje bouwen bij de Panthertjes samen met de oudebelg!

Tegen 13 uur aangekomen bij hotel Jeagerhof in Ratingen. Golfpik was al gearriveerd en oudebelg landde even later. Ingecheckt bij oma die altijd weer super nieuwsgierig is wat ons naar Ratingen brengt. "Bootmesse"! En dan kijkt oma je zo aan met een blik van..... ik geloof er geen bal van :gruebel:
Geloven of niet...op weg naar de Robert Zapp Strasse waar we om half 2 gepakt en gezakt met vlaaien, pralines, limoncello en Baileys het fort van de Panthers betraden. Na 3 dikke pakkerds van Sabine en paspoortcontrole werden we voorzien van badjas en handdoeken, waarmee het feestje kon beginnen.

In de bar was het nog rustig. Slechts een handjevol dames en heren.
Aanwezig gedurende de hele dag 21 dames volgens Sabine. Van de mij bekende dames waren aanwezig: Bambi, Denisa, Elena, Ewa, Lena, Marina, Melodie, Natascha, Nicole, Paula, Shila, Luciana, Anni, Ina, Nesrina en Laura. Voor mij nieuw: Dilaria. Ik zal er ongetwijfeld een paar over het hoofd hebben gezien. Afwezig: Veronika (wel even gespot in burgerkleding), Diana, Milena (komt niet meer terug volgens ingewijden) , Sabrina en Rebecca (beiden vertrokken naar PSR) en Michelle. Met het vertrek van Michelle, Sabrina, Rebecca en waarschijnlijk ook Milena verliest Panthera weer 4 topmeiden! Na het eerder vertrek van Maria, Andrea, Corina, Alice, Christina, Jacky, Evelina, Sunny en Melanie (niet ex Rosa) mag dit best op zijn minst zorgelijk worden genoemd. Ik ga niet speculeren of het lage aantal bezoekers er debet aan is. Als Raze495, Tjeppah, Bob0808, Golfpik, Hasta La Pasta, Mr. Pussy, Licky Luke, amuu, felrops, Ricardo Banana, cavediver, MiniMe, noglangnietuitgewandeld, JPtoo en Wijze Grijze niet op onze verjaardag zouden zijn geweest, dan was het aantal bezoekers op twee handen te tellen geweest. En dat voor een vrijdag! Ik amuseer mij altijd wel, want sfeer maak je zelf zeg ik altijd. Tot een uur of 10 bleef de sfeer matjes, daarna begonnen Lena, Shila en enkele anderen te dansen en ontstond er toch nog een leuke sfeer dat tot in de vroege uurtjes duurde.
De Limburgse Vlaaien en pralines vonden gretig aftrek. Rond middernacht lieten de dames zich de Limoncello en Baileys goed smaken. Sommige dames werden wel heel erg lief na een paar glaasjes.
De keuken van Panthera is zoals altijd op en top in orde. Opvallend was dat rond middernacht nog een Italiaans gerecht geserveerd! Top!

Mijn eerste kamer was met de Bulgaars/Turkse Dilaria. Sinds een maand actief in Panthera. Een bloedmooie dame met een aantal prachtige tattoos. Klein maar fijn, althans dat was mijn eerste indruk. Ik had wat dames in gedachten toen ik 's ochtends naar Panthera vertrok: Ewa, Elena, Melodie, Bambi, Denisa, Diana, Milena. Als gevolg van afwezigheid of niet beschikbaar op dat moment viel mijn keuze dus op Dilaria. Een spetterende sessie werd het niet. Dilaria moet zich de pantheraservice nog eigen maken. In een half uur kan je niet zo veel info vergaren, maar voor mijn gevoel zit deze dame nog niet zo lang in de P6. Het tongzoenen was oppervlakkig en verder was het beperkt tot matige standaardservice.

Dilaria: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, ongeveer 20 jaar, Bulgaarse/Turkse, gebrekkig Engels/Duits, een aantal tattoos
PZC: 69, Redelijk, maar weinig zuigkracht (GOSP = 0,4M)
EL: Nee
TZ: Oppervlakkig
Vingeren: Ja, maar niet naar binnen
Beffen: ja, maar zonder enige reactie
NMC: Cowgirl: goed
GFE: 30%
PSE: 20%
Optiek: Zeer mooi dame! Prachtig figuur!
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 0,0%
Aftersales: geen

De druk was er af na vijf weken retraite. De verwachte oerknal is helaas uitgebleven.
Op het terras was het gezellig met de stapmaten, ondanks dat het koud was. De gasfles van de grootste terrasverwarming was leeg :017: Doch aan het begin van de avond werd een volle fles aangevoerd en werd het behaaglijk!
Om de kou te compenseren een saunaatje genomen.

De tweede kamer was met Natascha. In december voor de eerste keer een half uurtje met Natascha in de kino geweest. Na wat voorgewarmd te zijn verplaatsen we onze naar de kleine kino. Natascha kwam boven op me zitten en haalde alles uit de kast om het een jarige naar de zin te maken. Tongzoenen als een beest. Kleine knak werd in no time op oorlogsterkte gebracht. Op de kamer knielde ze voor me en ging verder met datgene waar we in de kleine kino zijn gestopt. Prima zuigkracht. Een prima kamer van 1 uur!

Natascha: lang blond haar, 75C, lengte 1,70m, 34 jaar, Bulgaarse, spreekt goed Duits
PZC: 69, uitstekend, veel zuigkracht (GOSP = 0,8M)
EL: Fabelhaft!
TZ: Dieper kan bijna niet!
Vingeren: Ja, nat en diep
Beffen: met veel reactie
NMC: Cowgirl: goed
GFE: 90%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: regelmatig

In de bar trof ik een mooie schoonheid aan met de naam Nesrina. Ik had haar nog nooit in Panthera gezien. Banaan stond er al de hele tijd mee te klooien. Ondanks dat lukte het me toch om er wat woorden mee te wisselen. Banaan wilde nog wel kwijt dat het pijpwerk van Nesrina absoluut gelijkwaardig is aan dat van Michelle. Nesrina is Marokkaanse. Bloedmooie ogen en een figuur om van te dromen. Ze vertelde dat ze al driekwart jaar in Panthera werkzaam is. Vreemd zei ik, want ik kom normaal gesproken om de twee weken in dit rovershol en ik heb je hier nog nooit gezien. Nesrina werkt normaal gesproken alleen op zaterdag. Dat verklaarde meteen alles, want de alibi's van knaktuut beperken zich tot werkdagen. Een enkele uitzondering daargelaten.

In de bar deelde ik glaasjes limoncello en baileys uit. Sommige dames beperkten zich tot 1 glaasje, anderen hadden er aan 2 niet genoeg. Lena kiepte zo maar haar 4e glaasje in een keer achterover. Ik moest bij haar proeven hoe de limoncello smaakte. En zo raakten onze tongen in een heftige strijd verwikkeld....... . Lena is qua optiek niet een dame waarvoor ik in de rij zou gaan staan. Maar het bekken met Lena haalde me wel over de streep om te kameren, zeker toen ze kleine knak aan de bar in no time uit zijn holletje wist te peuteren. Jasmin achter de bar moedigde onze kunstjes nog wat aan. Jasmin, niet de mooiste bardame in Panthera. Een paar keer mee gebrabbeld op het terras. Volgens mij lust die er ook wel pap van. Het zou mij niet verbazen als jasmin in het verleden ook aan de andere kant van de bar heeft gewerkt.
Enfin, met Lena naar de kamer. Lena is pure porno en niets te gek. Maar heeft ook GFE momenten. Een Duitse en daar heb ik sowieso wat mee, een super klik! Een deel laat ik maar in de hidden modus..... .

Lena: lang zwart haar, 75D, lengte 1,60m, 25 jaar, Duitse en spreekt dus goed Duits
PZC: uitstekend, veel zuigkracht (GOSP = 0,9M)
EL: Ze vreet de eitjes helemaal op!
TZ: uitstekend
Vingeren: yep
Beffen: wow! Ze vingerde zelf mee.....tot een hoogtepunt
NMC: Cowgirl en missio: uitstekend
GFE: 50%
PSE: 100%
Optiek: maatje meer, Girl next door
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 120%
Aftersales: regelmatig

Met knikkende knieën kwam ik van de kamer. De laatste en beste kamer van deze dag die ik ook heb beloond met een dikke fooi. Tijd om na te genieten met de nog aanwezige verjaardagsgasten aan de bar en op het terras. Viel 'loel' und viel Spass! De altijd vrolijke goedlachse Shila kwam nog tegen mij aanleunen en ze begon onder mijn badjas enkele gevoelige locaties te verkennen. Ondanks al haar haar goede recensies op de fora heeft het nog nooit tot een kamer geleid. Ik weet het nog niet.....maar het zou maar kunnen bij een volgend bezoek!

Tegen half 4 verlieten Golfpik, Hasta la Pasta, amuu, oudebelg, Ricardo Banana, Tjeppah en ondergetekende als laatsten het fort van de Panthers. Snel naar oma van Jeagerhof voor een korte nacht, want de volgende dag stond de verjaardag van Deket en Dupke aan Living Room op het programma. Het ontbijt was besteld om half 11.

Banaan had op het laatste moment telefonisch gereserveerd bij oma. De sleutels van het hotel en zijn kamer lagen in de Zeitung Briefkasten. Zo'n kast verwacht je aan de voordeur van het hotel. Echter, geen sleutels! Als dieven gewapend met zaklamp liepen we in het holst van nacht rond het hotel om de sleutel te vinden. Het zou mij niet hebben verbaasd als de Polizei plots zou zijn opgedoken. Na een half uur zoeken is de sleutel toch gevonden en hoefde Banaan niet bij oma in het trappenhuis te slapen!

Fazit
Een geslaagde verjaardag!
Een woord van dank aan:
- de aanwezige ijsberen. Fijn dat jullie er op allemaal waren!
- Haus Panthera en Ijnberenforum voor de gratis entree, de korting voor de gasten en alle extra's
- last but not least: oudebelg waarmee ik samen deze verjaardag heb gevierd!
Grote afwezige op mijn verjaardag was Michelle! Met Michelle ruim een jaar tweewekelijks, soms wekelijks opgetrokken in Panthera, 1x Heaven7 en een drietal maanden in Acapulco. Het was P6 met Michelle, de grenzen waren helder. Michelle had niet mogen ontbreken, maar het is zoals het is!

Illusion Plopp

Carlitos
28 januari 2015, 21:00
XXX niet op onze verjaardag zouden zijn geweest, dan was het aantal bezoekers op twee handen te tellen geweest.

Het gaat in ieder geval de verkeerde kant op met Haus Panthera, ik was in November geweest en vorige. Beide keren zonder enige seksuele handelingen de club verlaten. Als ik terug denk aan de mooie tijden met Cristina, maar helaas komt zij en alle andere toppers niet meer terug. Wat is er gebeurd, of gebeurd daar nog steeds?

Ik vind het wel erg jammer... :(

Admin
28 januari 2015, 22:04
Opvallend en tegelijk ook wel grappig hoe meningen over 1 club zo kunnen verschillen, maar laten we daar geen welles/nietes spel van maken!


Echt vreemd dat zo velen hier schrijven dat de club garant lijkt te staan voor een teleurstellend bezoek. Wij zijn hier zo vaak geweest, ook frequent in de achterliggende maanden en zelfs op zondagen, maar telkens zonder uitzondering hebben we er een toptijd beleefd of in ieder geval een aangenaam verblijf gehad. Ik vind het zelfs een positieve ontwikkeling dat die zogenaamde vaste top dames eindelijk eens uitwijken naar andere clubs en zo plaats maken voor nieuw bloed. Grieten die ik daar al jaren tegenkom daar word ik niet meer echt opgewonden van, ik wil verrast worden. Lekker opzouten, stoffig meubilair. :wink2:

phoenix
28 januari 2015, 22:05
ja he, wel vreemd vind ik ook, maar ja hoe zou dat nou komen, zeg..

Sjeufke
28 januari 2015, 22:15
maar ja hoe zou dat nou komen, zeg..

Vertel eens?

Carlitos
28 januari 2015, 22:23
Ik heb die rmjhexe en zijn maat Pietje Pik eens gezien. Dan zou je wel begrijpen waarom die mannen daar zo tevreden zijn... ;)

Eddy_V
28 januari 2015, 22:29
Ik heb die rmjhexe en zijn maat Pietje Pik eens gezien. Dan zou je wel begrijpen waarom die mannen daar zo tevreden zijn... ;)

Als we toch moeten gaan raden...: Liepen zij met blindengeleidehond en witte stok met rode streepjes??
Ik ken ze geen van beiden (denk ik) maar word nu toch nieuwsgierig.
Als ik de Line up zag die knaktuut opnoemde dan is daar toch volop keus naar ieders smaak of heb ik het mis?

rmjhexe
29 januari 2015, 08:42
Ik heb die rmjhexe en zijn maat Pietje Pik eens gezien. Dan zou je wel begrijpen waarom die mannen daar zo tevreden zijn... ;)

Twee verstoten kansloze gebochelde oude wrakken, wars van enige fatsoensnormen en volledig week in de knieën door falend/ontbrekend zelfvertrouwen.... Ja die twee zijn zelfs blij als ze aandacht van een zwerfhond krijgen. :baeh:
:wink2:

Mr Pussy
31 januari 2015, 12:04
De verjaardag van knaktuut en Oudebelg

De eerste keer dat ik in HP kwam was een jaar geleden, eveneens voor de verjaardag van knaktuut. Vandaag op herhaling, deze keer ook voor Oudebelg. De auto kan nog net on site geparkeerd. In de kleedkamer meteen gelegenheid om Oudebelg te feliciteren, maar hij kijkt verdrietig, zijn schatjes zijn er niet, waaronder Michelle, dat is dus ook een grote teleurstelling voor die andere jarige... Hasta la Pasta rommelt ook wat in zijn locker en dan komt WG binnen. Die stond toch helemaal niet op de gastenlijst? Ze laten tegenwoordig ook maar iedereen binnen! ;)

In de gang een Braziliaanse stoot, Anni. Ze ademt seks uit, wat een kanjer! Ze spreekt Duits en Spaans, nauwelijks Engels. Ze is hier 5 dagen, zegt ze. Of ze bedoelt dat ze over 5 dagen weer verdwenen zal zijn of dat ze hier pas 5 dagen is wordt niet duidelijk, maar dat boeit ook niet: een club bestaat alleen als je er bent, de dagen ertussen tellen niet. Ik vind haar er ontzettend lekker uitzien en ze ziet het, wellicht vanwege het speeksel dat kwijlsgewijs mijn bakkes verlaat. :redface: Ze glimlacht breeduit en weet, net als ik, dat we later op een kamer zullen eindigen. Helaas zal het anders lopen.

Handjes schudden, taart eten, maaltijdje (heerlijke kipburger met frietjes en konijnenvoer!), biertje, kletsje en dan komt Shila bij me zitten. Ik denk dat ze me niet herkent, vorig jaar heb ik haar afgewimpeld omdat ik net uit een gangbang kwam en toen nog niet door het ebony-virus voor eeuwig verlicht was. :rolleyes: Ik hoopte dat ze er zou zijn, we kletsen een tijd, vorig jaar zei ze nog geen Engels te spreken maar nu lukt dat best aardig, maar we schakelen toch maar over op Duits. Ik blijk zelfs een paar woordjes in haar landstaal te kennen, ze begint bijna te wenen van ontroering, omhelst me innig en we verkassen naar een rustig bankje voor wat verkennende handelingen. Dan verkassen we naar de kino, maar dat ligt niet fijn dus vraag ik haar een sleutel te halen.

Shila heeft een heerlijk poesje en blijkt mijn tong te kunnen waarderen. Het is dus een genot haar doosje af te lebberen, het loopt gauw op tot een half uurtje en als ik vervolgens boven op haar kruip is ze hevig teleurgesteld. De rest van de kamer en de rest van de avond zal ze me blijven vragen, smeken haast, het orale werk te vervolgen. Meestal onderstreept ze die behoefte met het bekende gebaar met twee vingers en een tong ertussen, geil plaatje. We maken deze kamer echter af met heerlijk pijp- en zoenwerk om te eindigen met een ouderwets potje missio. Shila is fijn, daar is iedereen het over eens.

Terug in de bar blijkt Anni constant bezet. Op zich niet erg, kan ik een beetje ouwehoeren met aamu, knaktuut, Licky Luke, Oudebelg, Bob0808, cavediver, Ricardo B, NLNU, Golfpik, Hasta la Pasta, etc. Meer dan gezellig! Eindelijk lijkt Anni beschikbaar, maar dan hangt ze ineens aan een of andere Duitser en geeft een zeer geil staaltje lapdance weg. Sodeju, daar had ik moeten zitten. :frown: Als de Germaan na een half uurtje terug komt maar Anni nog nergens te zien is, word ik onrustig en patrouilleer door de gang om haar toch vooral niet te missen. Er loopt veel meer moois rond, zoals de gespierde spijker met een beetje grof gezicht maar een killer (bijna) hardbody waar ik spontaan een harde plasser van krijg, en ook Nicole en allerlei andere lieve mevrouwen waar ik geen naam bij weet. Maar ik wil Anni. Helaas zie ik haar ineens uit de damestoilet komen, fully dressed. Ga je al? Mijn taxi staat te wachten! Wanneer ben je hier weer? Eh, woensdag! En weg is ze. Fuck!

De killer body is inmiddels ook bezet en Shila is nergens te vinden, dus ik kuier wat rond en babbel wat bij de sauna met de heren Luke en La Pasta. Tof, maar kerels zie ik op mijn werk al genoeg, dus ik ga weer naar beneden en verleg mijn aandacht naar de werkelijk bloedmooie Marokkaanse Nessrina die ook een aardig woordje Nederlands spreekt. Ze heeft kijkers zoals alleen Noordafrikaanse vrouwen hebben (soit, ook Arabische t/m Iranese vrouwen kunnen ermee gezegend zijn) en een lijf dat als definitie van het perfecte vrouwenlichaam kan dienen; wulps, rondingen op de juiste plaatsen, gewelfd buikje, fenomenale tieten en dito billen, heupen om nooit meer los te laten. Ze zit te eten, Ricardo houdt haar gezelschap en ik wil hem zsm weg hebben want IK wil haar! :biggrin:

Ricardo is een toffe peer en niet veel later neem ik Nessrina mee naar een kamer, toevallig dezelfde als waar Shila een paar uur eerder met haar sappen het matras al had gemarineerd. :biggrin: Ook Nessrina blijkt erg van het likwerk te genieten en voor ik het weet zijn we weer een half uur verder. Deze dame heeft een bijzonderheid, krikken zit niet in haar pakket. Ik wist het al van Ricardo en ze heeft het me ook duidelijk gemaakt voor we naar de kamer gingen, heel keurig, en het maakt me ook geen moer uit, er zijn nog zat andere leuke dingen te doen. Het volstaat te zeggen dat het geen straf is om heftig over haar buikje te klaar komen terwijl ze daar voor me ligt met dat goddelijke lijf. Wat een succes!

De rest van de avond is uitstel van de rit naar huis waar ik geen zin in heb. Uiteindelijk vertrek ik ongeveer tegelijk met Bob0808 terwijl er alleen nog beschonken beren aan de bar en verdwaalde Roemeentjes aan de fruitautomaten hangen. Het was een uitstekende avond! Knaktuut en Oudebelg en overige beren die voor de broodnodige gezelligheid zorgden bedankt! Bedankt ook forum voor de korting.

Tjeppah
5 februari 2015, 15:58
Eindelijk tijd gemaakt om een recensie te schrijven over het feestje van Oude Belg en Knaktuut op 23/01/2015.
Rond 12 u kwam ik aan bij de club en er stonden al 3 auto's op de parkeerplaats dus ik dacht dat beloofd wat vandaag.
Bij binnenkomst had ik toch besloten om mijn vrijkaartje te gebruiken en geen gebruik te maken van de korting. Immers het kaartje was tot eind februari geldig en je weet nooit of het nog mogelijk zou zijn de club te bereiken met een auto zonder winterbanden voordat het kaartje zou verlopen. Ik vroeg aan de theke of er al meer mensen van de ' gastenlijst' aanwezig waren. Maar ze vertelde me dat ik de eerste van de gastenlijst was en vroeg mijn Nickname om deze op de gastenlijst door te halen. Ik was niet verrast door haar antwoord aangezien ik het ondertussen wel gewend ben dat ik op feestjes een van de eersten ben en als een van de laatsten weg. Het zal waarschijnlijk door mijn bourgondische roots komen. :biggrin:
Me rustig om gaan kleden en mezelf voorgenomen om eerst eens een sauna te nemen daar ik hier in deze club nog nooit gebruik van had gemaakt. Maar het zou iets anders lopen
Nadat ik een cola had besteld en even in een bank aan het bijkomen was van de reis kwam Gabri (ik ben niet zeker meer van de naam ) polsen of er iets mogelijk was. Het is wel een lieve vrouw maar niet mijn type. Veel te veel make up en de zwaartekracht heeft ook invloed gehad op haar borsten. Voordat ik echt iets kon zeggen probeerde ze al met haar tong mijn amandelen te bereiken. Het toch maar gelijk afgebroken en gezegd dat ik eerst een sauna zou gaan nemen. Met dat antwoord nam ze blijkbaar geen genoegen en ze begon me erg diep te tongen. Haar wederom gezegd dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan waarop ze nog een tandje bijschakelde en me op de bank begon te pijpen . Ik heb ook dit snel afgebroken maar ik moet eerlijk zeggen dat het pijpen en tongzoenen van een erg goed niveau was.
Gabri was nog maar net opgestaan van de bank en Melody kwam bij me zitten. Ook haar verteld dat ik eerst een bezoekje aan de sauna wilde maken voordat in een kamer te belanden. Wat was er met die vrouwen vandaag want het ritueel herhaalde zich, hevig tongzoenen en pijpen op de bank.
Nu had ik eerder die week op de chat al gesproken met andere wandelaars en daar kwam ook Melody ter sprake. Ze werd als zeer positief beoordeeld dus vandaar dat het saunabezoekje toch maar even plaats moest maken voor een kamerbezoek. Voordat we naar de kamer gingen hadden we samen nog wel een misverstand waardoor het begin wat stroef verliep. Nadat ik van de kamer was en de financiele zaken met Melody ging afhandelen kwam ik de jarigen en nog andere wandelaars in de kleedruimte tegen. De feestvarkens en consorte waren net binnengekomen. Ik ging naar de bar waar Gabri wederom de pijlstok onder de badjas kwam opmeten. Haar rustig afgewimpeld en op het terras wat gedronken samen met de jarigen en nog andere wandelaars nadat ik de jarigen gefeliciteerd had natuurlijk.
Na een tijdje met meerdere wandelaars naar de sauna vertrokken. Toen ik en Knaktuut in de sauna waren overgebleven kwam Gabri de sauna binnen. Knaktuut gaf op een gegeven moment aan eruit te gaan maar ik dacht 'gered' te worden van eventuele acties door Gabri omdat er een duitser de sauna in kwam. Echter deze beste man hield het nog geen 5 minuten vol en Knaktuut was ondertussen ook de sauna uitgegaan. Toen Gabri haar handdoekje verplaatste zodat ze voor me zat en haar handen en mond af en toe op onderzoek gingen was het de hoogste tijd om een slimme actie te plaatsen. Ik zag dat Gabri al aardig begon te zweten waarop ik nog maar een paar flinke scheppen water erop gooide. Daarna hield Gabri het geen 3 minuten meer vol en vroeg me om samen met haar te gaan douchen. Ik heb dit afgeslagen om Gabri niet het idee te geven dat er wat te halen was en ik ben nog wat langer in de sauna gebleven. Gedurende de verdere dag is Gabri regelmatig bij me polshoogte komen nemen. Ik kreeg echt het gevoel dat ik gestalkt werd !!! :eek:
Laat ik duidelijk zijn Gabri is een lieve vrouw met voor zover ik het ervaren heb wel erg goede skills maar ze is niet echt mijn type. Verder heb ik daarna nog 2u gekamerd met Luciana, wow wat een mooie meid is dat. Een uurtje met Paula en een uurtje met Maya en nog 2 keer met Roxanna. Lees voor mijn kamerervaringen de aparte recensies.
Dit was mijn eerste feestje in een saunaclub en het smaakt naar meer moet ik zeggen. Ondanks dat er haast niet gedanst werd heb ik het erg gezellig gevonden. Ook doordat je nu de persoon achter een nickname ziet en kennis heb kunnen maken met medewandelaars. Erg gezellige tijd met de andere medewandelaars gehad en ook allemaal zeer goede kamersessies. Ik moet zeggen de beste sessies sinds ik bij deze club kom. Oude Belg en Knaktuut bedankt voor het gezellige feestje en de lekkere versnaperingen en drankjes.

NeverEnough
6 februari 2015, 14:28
Woensdag na lange tijd weer eens een bezoek gebracht in deze club. De parkeerplaats was bijna vol, toch druk dacht ik bij mezelf. Eenmaal binnen viel het erg mee met de drukte. Denk dat er een aantal op de kamer zaten. Meestal kom ik altijd op een zaterdag en dan is er fkk, persoonlijk vind ik het wel leuk om de dames in hun outfit'je te zien. De theke zei dat er wel 22 dames waren, een aantal nieuwe die er goed uit moesten zien. Nou dat belooft wat. Ik zag inderdaad een paar nieuwe gezichten en ik had al gelijk sjans. Nou was ik al een tijdje niet meer geweest in deze club dus dat scheelt ook. Ik had nog geen zin om gelijk naar de kamer te gaan dus nog even afhouden. Niet te lang naar een griet kijken anders denken ze gelijk dat je wil neuken en zitten ze bij je. Buiten een club werkt dat toch anders ;) Er liep een russische blonde rond, hele aardige meid, mooi gezicht. Maar hou toch meer van skinny. Hoewel er wel een paar leuke nieuwe rondliepen ben ik toch maar met mijn favos gegaan. Als die naar je toekomen is het ook moeilijk af te wijzen, goede sex gegarandeerd. Het eten was weer goed zoals altijd. Binnenkort toch weer eens gaan kijken. Mooie dag en met tevreden gevoel rustig naar huis gereden (ivm de vorst).

MeesterMixer
7 februari 2015, 08:40
Het aantal aanwezige dames is nog steeds voldoende in Panthera, maar helaas is het nivo steeds verder aan het afzakken. Zelfs op FKK dagen is de sfeer er totaal verdwenen: bijna geen mannen (dat lijkt in eerste instantie leuk, maar levert dus allemaal sip kijken vrouwen op plus bijbehorende grafstemming), en optisch gaat het meer en meer de kilo knaller kant op. De paar echte leuke die er nog zijn, zijn continue dauergebucht, wat resteert is een stemmingloze bar met afwachtende, kansloze dames met minder dan handvol mannen die er niet over peinzen met deze left-over dames de kamer op te gaan.

De blonde Russin waar NeverEnough naar refereert is inderdaad een schatje, heeft alle clubs in NRW al een keer aangedaan, en zelfs tijdje in Friesland gewerkt, maar kun je optisch toch nauwelijks verantwoorden (zeker naar Russische maatstaven niet).

En helaas weer een topper die Panthera gaat verlaten: Denisa zal vanaf vandaag niet meer in Ratingen zijn. Dit zeer slechte nieuws wordt enigszins gecompenseerd door Roemeense Charlene(?) die van Babylon komt en goede optiek met goede service combineert, maar vrees dat die ook niet lang zal blijven. Ook de toppers hebben afgelopen periode dagen dat ze 0 (nul!) sessies hebben, of max 1, en dat dagen achter elkaar.

Dramatisch dieptepunt is echte de Bulgaarse MILF die haar dochter(!) heeft meegenomen, in een droevige poging de familiekas nog enigszins te kunnen spekken, waar dat haar zelf nauwelijks meer lijkt te lukken......... :eek:

Waar dit eindigt weet ik niet, maar het feit dat je er super goede sessies kunt hebben is blijkbaar niet voldoende om deze club aan de gang te houden :confused:

aamu
9 februari 2015, 14:00
Ik ben het wel een met je eens dat HP een beetje een middenklasse mist, maar dat is al langere tijd zo. Je hebt de dames die je zo goed als niet te pakken kan krijgen en de dames waar je niet mee wilt kameren. Voor mij heb ik altijd wel geluk dat er een dame vrij is die me kan bekoren op moment dat ik daar zin in heb, maar ik heb ook wel eens dat ik binnen kom en dat ik denk, shit verkeerde keus gemaakt vandaag.

Denk ook dat het wel helpt hoe lang je daar bent. Ik verblijf er de hele dag en dan krijg je je kansen altijd wel. Heb je maar een uur of 3 a 4 de tijd dan wordt het lastiger en dan heb je die misschien kansen niet en dan heb je een rot bezoek achter de rug.

Nog een mooie anekdote ter afsluiting. Zat vorige week met een dame op terras en drankje te doen na de kamer. Raakt ze in gesprek met een beer op een ander bankje. Begint een gesprek over Shakespeare's Romeo & Juliet. Over hoe ze het boek vreselijk vond, niet door heen te komen was en een complete teleurstelling. Dus we hebben het even daarover. De beste man gaat op kamer. Ze kijkt me aan en zegt me. "Zeg, dat was natuurlijk allemaal gelul. Je denkt toch niet dat wij hoeren boeken lezen of wat?". Prachtig, ik had het niet meer :)

Peppino
9 februari 2015, 15:40
Nog een mooie anekdote ter afsluiting. "Zeg, dat was natuurlijk allemaal gelul. Je denkt toch niet dat wij hoeren boeken lezen of wat?". Prachtig, ik had het niet meer :)

Kan het bijna niet geloven..........een h**r die liegt !

aamu
9 februari 2015, 21:58
Vond het meer een mooi staaltje zelfspot, niet alle dames kunnen zo de spot met zichzelf drijven ;)

Nietsche
11 februari 2015, 05:03
Gisteren was het dan weer (en eindelijk) zo ver.. Het door Willem2 beschikbaar gestelde vrijkaartje stond al sinds de 16e december tussen de prive berichten te schreeuwen om aandacht.
En aangezien het een houdbaarheidsdatum heeft van 2 maanden moest het dus deze week gebeuren. Afspraken verschoven en hop naar Ratingen.
Rond de klok van 13.00 uur reed ik de parkeerplaats op en trof daar een 5 tal auto's aan. Redelijk rustig dus qua medeberen en geen NL kentekens.
Mijn vrijkaartje werd geaccepteerd, 10tje borg, badjas en handdoek in ontvangst en de transformatie kon beginnen. Daarnaast nam de spanning ook toe omdat het toch maar de vraag zou zijn of Melody er ook was.. want daar kwam ik toch eigenlijk voor.
Op de weg van de douche naar het bargedeelte zat ze al (helemaal alleen) in de grote kino, maar aangezien het lunchtijdstip al was verstreken en mijn maag behoorlijk van zich liet horen vanwege de schamele inhoud, toch maar eerst broodjes en wat drinken.
Nog voor de broodjes had mijn "target for the day" zich strategisch opgesteld zodat ik niet om haar heen kon op het moment dat ik opnieuw naar de bar moest lopen voor nieuw drinken of een sigaretje na het eten. Ze herkende me dus .. en dat was wel een leuk en prettig gevoel. (ondanks maar 2 eerdere sessies, waarvan de laatste ca 3 maanden geleden).

Verder waren er nog een 4 tal andere heren verspreid over het zitgedeelte en de bar en een 10 tal dames, waarvan er op het eerste gezicht best een paar bij waren die niet veel moeite hadden hoeven te doen. Alleen was dat vandaag niet aan de orde want de keuze was al gemaakt en niemand die dat zou kunnen veranderen.

Na het broodje en het sigaretje was het dan zover. Recht in de tentakels van mijn favoriet. Eerst even "bijkletsen" in de kino om dan vervolgens te verdwijnen na de kamer.
Het was nog heter en beter dan de vorige keren. Wat een topper is..
"stiekem" ga je het vergelijken met andere sessies. Vorige week in YY geweest en daar 2 sessies gehad die bij elkaar opgeteld nog niet aan 25% komen van de kwaliteit die hier wordt geboden.
Ik weet dat dat gebaseerd is op eigen interpretatie en dat er vele mensen (beren) zijn en dus vele meningen, maar volgens mij zijn er bij deze gfe koningin weinig slechte ervaringen te lezen op het forum.
Dat betekend ook dat de lat elke keer (bij nieuwe dames en dus het onbekende) erg hoog ligt en de kans op een minder goed gevoel op de loer ligt.

Anyway.. na 2,5 kameren was de pijp en de beurs leeg.
Mijn bezoek aan HP heeft zich dus beperkt tot 2 broodjes, 2 sigaretjes, 2 cola en 2,5 op de kamer.
Over de sfeer kan ik dus niets melden behalve dat deze bijzonder goed was op de kamer.

Snel maar weer inschrijven voor de Tombola en anders maar gewoon de 50 euri entree betalen, want het werd me op het hart gedrukt dat ik nu niet zo lang moest wachten voor de volgende sessie.
Maar goed.. het is en blijft een dvp en die boodschap zullen wel meer beren meekrijgen .. dat is de nuchtere constatering na een topsessie met een van mijn favorieten uit dit wereldje.

The Joker
15 februari 2015, 00:06
Werkt de Duitse Anja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30098-Anja-(Duitse)) (masseuse) nog in HP?
Op hun website zie ik haar niet meer staan, vroeger was er er altijd op zaterdag en maandag dacht ik.

Sjeufke
15 februari 2015, 01:21
Nee helaas! Anja heeft een normale baan gevonden (uit betrouwbare voor velen mij welbekende bron, maar niets is 100% zeker in deze wereld)

P11111
15 februari 2015, 05:31
Werkt de Duitse Anja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30098-Anja-(Duitse)) (masseuse) nog in HP?
Op hun website zie ik haar niet meer staan, vroeger was er er altijd op zaterdag en maandag dacht ik.

Anja was op zaterdag 4 oktober 2014 voor het laatst actief in Haus Panthera. Ze heeft inderdaad al enige tijd een 'normale' job... waar ze in haar mantelpakje naar toe kan.

potentebeer
15 februari 2015, 10:56
Denisa weer terug in HP. Prima sessie met haar gehad.

Verstuurd vanaf mijn D6503.

888
19 februari 2015, 19:53
Vandaag met dank aan Willem2 een bezoek gebracht aan Haus Panthera.
Ik was in dubio of naar Huize Monique of naar Panthera.

eerst gebeld met Panthera 16 dames aanwezig.
mmm niet super veel maar je weet. 1 a 2 leuke dames is genoeg.

Dan maar bellen met Huize Monique echter was mijn gewenste dame al de hele dag volgeboekt.
Op naar Panthera. Na 7 kwartier sturen aangekomen om 16:00 uur waar mijn kaartje zonder probleem werd geaccepteerd.
Na de uitleg eerst getoilleteerd en de douche bezocht. leuke douche alleen deze deed het niet optimaal met water geven.
Oke de bar in.
Drinken besteld en in de lounge bij de tv gaan zitten.
Al gauw kwamen de dames de nieuwe beer bekijken en Luciana die er de tijd voor nam om niet alleen voorbij te lopen maar ook een praatje te maken.
Leuke meid en mee naar de kino geweest. Zie eigen draadje.

vervolgens de douche weer geprobeerd en nu kwam er meer water uit.
de bar weer in eten bestel nr2 op de menukaart. Pasta met spinazie welke goed smaakte. Er was verder nog 1 leuke optische dame binnen echter deze was aan de bar aan de praat met een andere beer. Dus deze maar met rust gelaten.

verser kon het aanbod mij totaal niet bekoren.
van te voren nog gekeken op de site en op forum naar de namen en had mijn zinnen gezet op melody.
deze was denk ik niet aanwezig.

algehele conclusie. Leuke tent qua indeling.
heb helaas geen jacuzzi gezien.
damesaanbod viel me tegen echter waren er ook niet veel beren.
Een stuk of 10.
sfeer was er ook niet echt.
Ik ben van mening dat er leukere tenten zijn wat dichter bij huis.
o.a. marisol en Golden Dreams
wil ik wat verder weg kies ik liever GT of Magnum


in ieder geval Willem 2 bedankt.
en ik ga binnenkort nog is elders kijken.

satanic surfer
19 februari 2015, 20:45
Melody was gewoon aanwezig doch hoogstwaarschijnlijk dauergebucht zoals doorgaans...

Peppino
19 februari 2015, 23:03
Vandaag met dank aan Willem2 een bezoek gebracht aan Haus Panthera.
Ik was in dubio of naar Huize Monique of naar Panthera.

eerst gebeld met Panthera 16 dames aanwezig.
mmm niet super veel maar je weet. 1 a 2 leuke dames is genoeg.



verser kon het aanbod mij totaal niet bekoren.

Ik ben van mening dat er leukere tenten zijn wat dichter bij huis.
o.a. marisol en Golden Dreams
wil ik wat verder weg kies ik liever GT of Magnum




VERS aanbod kon jouw niet bekoren , wat zoek je dan.......................
En uhhhhh,de leukste tent in NRW vergeet je te noemen,of heb je nog nooit van VAN GOCH gehoord ?

888
20 februari 2015, 22:20
Hoi satanic surfer, was jij er ook dan? En hoe was ze anders gekleed?

Peppino verser moet verder zijn. En Gogh bennik wel geweest echter wel wat jaartjes terug. Toen vond ik het aanbod niet top.

Nietsche
21 februari 2015, 05:43
Gisteren nog maar eens een bezoekje gebracht aan deze lust tempel..
Gedurende de heenweg al steeds met mijn gedachten bij mijn vriendin voor even genaamd Melodie.. toen nog niet wetend dat het anders zou lopen..

Om 11.00 uur ingechekt.. nog erg rustig, maar dat is ook een beetje normaal voor dit tijdstip. Veel dames die zich nog aan het prepareren waren voor de rest van de middag/avond.
De dame die me de beste tijden heeft gegeven was eveneens in geen velden of wegen te bekennen.
Tijdens het sigaretje kennis gemaakt met een "nieuwe" Duitse dame.. 3 dagen terug in HP komend vanaf GT. Erg leuk koppie, groot van stuk.. opties (voor mij dan) een goed alternatief om de dag mee te starten.. Alleen werd ze net voor mijn neus weggekaapt door de enige andere beer die daar op dat moment was omdat ik het nodig vond om eerst een broodje te moeten gaan eten.
Nou goed.. niet getreurd.. dan maar rustig wachten op wat komen gaat..

Degene die "kwam" was Natasha.. Leuk om te zien (de tieten lijken idd echt, maar er is toch wel wat hulp bij geweest) en had er zin in.. Resultaat een goede sessie van 30 minuten.
Veel TZ, pussysliding en PZ.. Eigenlijk gewoon wat je verwacht in HP..

Rond de klok van 13.00 waren er inmiddels ook wat meer beren. Schat een stuk of 7 en een 15 dames.

Op den duur bij het roken van een sigaretje "kennis" gemaakt met een Bulgaarse dame ( namen en nietsche is blijkbaar geen goede combi).
Dame is ca 1.80 groot, B cupje, korte bruine haren, sinds 3 maanden daar en eerder gewerkt in Living Room.
Apart dat je die info wel onthoudt en de naam van deze dame niet.
Plaatsgenomen in de Kino .. De manier waarop de tongzoende maakte me al bijzonder enthousiast en zorgde er tevens voor dat mijn missie van de dag (melodie) van mijn netvlies verdween.
Na goede presales toch maar nach zimmer.. Daar ontspon zich een liefdesspel PSE/GFE van subliem niveau. Dame zelf genoot er ook van (dat idee en gevoel gaf ze me tenminste en dan is het al goed).. weinig was te gek..
Na een uurtje was de pijp dan ook letterlijk en figuurlijk leeg en hield deze ervaring ook op..

Daarna ook meteen de douche in en richting house ivm aflooptijd van mijn alibi.

Gedurende de regenachtige rit terug heb ik steeds met het "wat is me net weer overkomen" gevoel gezeten.
Is er dan echt iemand die de (voor mijn gevoel net te overtreffen) Melodie ervaringen heeft overtroffen.. Het lijkt er wel op.

Snel nog een keer terug dus om de proef op de som te nemen.
Ik kan niet wachten :biggrin:

biged
21 februari 2015, 07:33
Nietsche de Bulgaarse dame noemt Maya.
Ook een uitstekende kamertijd mee gehad.

licky luke
24 februari 2015, 00:16
(met dank aan LittleJoe die onderstaande aankondiging op FreierCafé heeft gespot)


Info FreierCafe

Das Panthera-Team sagt Danke!

Nach 6 Jahren geht der Lotse und Erfinder des Hauses Panthera von Bord.

Um diesen Anlass gebührend zu würdigen lädt das Haus Panthera

am Freitag, 27.2.

alle Freunde des Hauses ein, um gemeinsam auf eine gute Zeit zurückzublicken.


Das Panthera-Team würde sich sehr darüber freuen, allen Stammgästen
persönlich danken zu können, die uns über die Jahre sehr ans Herz gewachsen sind.

Deshalb servieren wir einen Umtrunk
Musik
und eine Tombola,
überraschen mit Unterhaltung im Pantherastil,
und servieren ein großes Schlemmer-Buffet.

Solch eine Veränderung ist gleichzeitig immer die Chance für neue Ufer.
Deshalb möchten wir mit unseren Stammgästen an diesem Tag noch
besonders schöne Stunden verbringen, verbunden in einer Mischung aus
Vorfreude auf das, was uns künftig am vertrauten Orte erwarten mag.

Aber auch Bob, der das Panthera auf seine Weise zu einem einzigartigen
Kleinod in der Clubszene geformt hat, wird nicht ganz abhanden kommen
und an anderem Ort mit neuen Ideen weitermachen.

Dies und viele andere Dinge würden wir gern in netter Runde mit vielen
bekannten Gesichtern gemeinsam besprechen, und laden dich dazu herzlich ein.


Mit einer dicken Träne im Knopfloch
und der Erinnerung an viele schöne Momente

grüßt

Das Team vom Haus Panthera.


Eintritt 50€

http://freiercafe.org/tl_files/popup/bobsagtdanke-500.jpg

Kontakt:

Haus Panthera
Robert-Zapp-Str. 2A
40880 Ratingen

Telefon: 02102-7006336

http://www.hauspanthera.de/

Wentelt Eefje
24 februari 2015, 00:40
Gezien de recente berichten een soort Italiaanse veerbootkapitein... ...

Eddy_V
24 februari 2015, 01:29
Aber auch Bob, der das Panthera auf seine Weise zu einem einzigartigen
Kleinod in der Clubszene geformt hat, wird nicht ganz abhanden kommen
und an anderem Ort mit neuen Ideen weitermachen.
[/url]

De ouwe smeerlap gaat in het bejaarden huis met nieuwe ideeën verder..
Huize Blue Note, voor al uw geriatrische wensen!

Alexander de Grote
24 februari 2015, 10:27
Dat verklaard een hoop, gezien de teloorgang van de club. Ik hoop dat het nieuwe management er weer nieuw leven in kan blazen zoals het vorig jaar was. Voldoende mooie leuke meiden en goede service.

licky luke
24 februari 2015, 11:24
Dat verklaard een hoop, gezien de teloorgang van de club. Ik hoop dat het nieuwe management er weer nieuw leven in kan blazen zoals het vorig jaar was. Voldoende mooie leuke meiden en goede service.

Bedoel je "nieuw leven in kan blazen" of "nieuw leven in kan blasen"?

licky luke
24 februari 2015, 11:43
De ouwe smeerlap gaat in het bejaarden huis met nieuwe ideeën verder..
Huize Blue Note, voor al uw geriatrische wensen!

Ik gok er op dat Bob zich gaat concentreren op zijn tweede club, Haus Dupont in Wuppertal (http://hausdupont.de).

Een aantal dames van Haus Panthera werkt regelmatig in Haus Dupont, zoals je op de website ook kunt zien.

Ik ben benieuwd welke dames van Haus Panthera daar na het afscheid van Bob ook nog regelmatig te zien zijn...

satanic surfer
24 februari 2015, 14:45
Uiteraard gaat zijn focus richting Haus Dupont gaan...Blue Note komt zeker gezien de sluiting daarvan en de reden(en) die daar aan ten grondslag lagen helemaal niet in de picture...Dus dat alvast om die nonsens de kop in te drukken...

Degenen die hem vergelijken met een vluchtende kapitein van een zinkende veerboot hebben al eveneens het ongelijk geheel aan hun zijde, ongelooflijk maar alla...het is even kortzichtig als de "hetze" rondom wél of niet toelaten van PZC dat sinds kort blijkbaar een topic is geworden terwijl het natuurlijk om vééél meer gaat dan dat, saunaclubben in de huidige vorm komt behoorlijk op de helling te staan en wat daar voorts de impact van is/wordt is momenteel een zéér groot vraagteken maar de hoge frequentie aan invallen en controles, de nieuwe wetgeving aangaande uitbatingrechten en vooral plichten en allerhande Steuerwetten zijn natuurlijk de orde van de dag, niet PM of Z condoom...maar alla...Daar hou ik voorts wijselijk m'n mond over...

Degenen die het over mismanagement hebben slaan al evengoed de plank volledig mis, de club heeft het laatste jaar een merkelijke stijging qua zowel damesaantallen als bezoekersaantallen, wat daar oncompetent aan is is me een raadsel maar alla...

De club blijft verder bestaan, zal van naam én eigenaar en wie weet concept veranderen en wat daar voorts de impact van zal zijn is een vraagteken...Gokken op de identiteit van de nieuwe eigenaar(s) laat ik uiteraard gaarne aan anderen gezien hun prima interpretaties tot nu toe...Wat de dames gaan doen is nog koffiedik kijken, ik verwacht geen énorme verschuivingen wat betreft de actuele damesaanwezigheid al weet je dat nooit...

Na 6 jaar neemt de oprichter van Panthera vrijdag afscheid van de club, ss wenst hem dan ook alle succes met z'n nieuwe ambities bij andere projecten en voorts miskijken velen zich op rechtszekerheid qua saunaclubuitbaten in de huidige omstandigheden waarbij lokale willekeur een niet te onderschatten factor is...

Thanks Bob en z'n team voor de mooie ontwikkeling van HausPanthera doorheen de jaren...Het was meermaals een genoegen er aanwezig te kunnen tekenen in somtijds een uitmuntende ambiente en quasi servicedichte club...

de duisburg spesjalist
24 februari 2015, 17:14
Nietsche de Bulgaarse dame noemt Maya.
Ook een uitstekende kamertijd mee gehad.

is ex lr en daar werkte ze onder de naam marta een topper ;)

Piet Plezier
24 februari 2015, 17:25
ach hij onvlucht gewoon zijn zinkend schip.
Laatste jaar alles laten versoberen.
En op het juiste moment stoppen, nu er niets meer is te doen.
ik wist dit al even van een eigenaar van een andere club.
die was benaderd om het over te nemen.
Jammer dat Bob geen echte lach heeft, maar verder een hele goede man.

satanic surfer
24 februari 2015, 17:53
Naja, waar het schip dan zinkend is mag u me wel eens vertellen? Toen ik de club de eerste maal bezocht zaten er zo ongeveer 8 à 10 dames, consequent bijna, niet meer of minder doorgaans...Qua bezoekers geen veelvouden hoor, somtijds zelfs minder... De komende anderhalf jaar steeg het aantal dames gestaag tot een 20-tal permanente dames aldaar, ook het aantal bezoekers steeg gestaag, doch geen veelvouden hoor... Het voorbije jaar steeg het aantal dames zo tot rondom september tot een 25/30-tal dames permanent met steeds stijgend aantal passanten (zowel qua dames als bezoekers), ook het aantal bezoekers (vooral donderdag/vrijdag/zaterdag dan) steeg gestaag, somtijds veelvouden...Maandag/dinsdag doorgaans rustig... Gezien het dalende aantal stammgasten maakten dames ondanks het stijgende aantal bezoekers in verhouding toch minder geld doorgaans en dus vertrokken veel dames weer snel (van de nieuwkomers), sommige dames werden/worden dusdanig drukgeboekt dat er quasi geen aankomen aan meer was/is en dus zaten/zitten steeds meer heren ietwat lusteloos te wachten in een ietwat lusteloos kader met teruglopend aantal dames en tengevolge van de passiviteit en het profitariaatsgedrag van een toenemend aantal bezoekers zakte ook het vertrouwenslevel tussen dames en heren naar een laag level... Maar nogmaals, 15à20 dames tijdens m'n laatste bezoekje, corresponderend aantal bezoekers maar weinig tot geen animo voorts...Ligt dat aan Bob? Ik meen dat zéér te betwijfelen...Maar om de club een zinkend schip te noemen is toch behoorlijk naast de kwestie en weinig realistisch...Dat het bezoekerspubliek en hun omgang mét en respect jegens dames behoorlijk is veranderd daarentegen is uitermate duidelijk én merkbaar als men de moeite neemt om ns naar een dame te luisteren...Over andere forumongeschikte veranderingen heb ik het wederom niet...Doch de aandachtige lezer merkt de evolutie zonder zien...

Dat er al een ganse tijd sprake is van aanvraag tot overname en simultaan een aanbod tot overname mag duidelijk zijn, meerdere clubeigenaars zullen dit wel de revue hebben zien passeren dus proficiat aan PietPlezier dat hij dat allemaal al lang wist...Wat ik weet is dat sommige heren Hausverbot hebben in HP, en dat daar wel wat voor te zeggen was/is. Dat die tot uw directere kennissenkring behoren is uw zaak, niet de mijne.Als het aan mij had gelegen hadden nog een rits anderen evenzeer hausverbot gekregen dus wat dat betreft vind ss dat Bob ietwat te laks was zelfs...

Voorts kan ik hem weinig aanwrijven en jammer dat sommigen gedane zaken niet lijken te kunnen laten rusten, doch om dan te spreken van een zinkend schip en de zaken laten versoberen, dat is algeheel naast de kwestie en raakt om in scheepsvaartterminologie te blijven kant noch wal...

Met de veranderende wetgeving etc. kan ik de stap van Bob best begrijpen overigens, in tegenstelling tot andere "clubeigenaars" heeft hij wél gekapitaliseerd. Het zal me overigens zéér benieuwen hoe het "clublandschap" er binnen enkele maanden zal uitzien...allerhande sites passen hun sites aan, zaken verdwijnen uit de lockermededelingen, entreeacties etc...er staat wat op stapel...

Piet Plezier
24 februari 2015, 18:25
SS jij zult het allemaal wel weten.
Suc6 ermee.

Bezitos
25 februari 2015, 09:34
Grotendeels kan ik mij aansluiten bij het verhaal van Satanic Surfer. Na mijn eerste bezoek in 2012 heb ik in 2013 de club diverse malen de hemel in geprezen. Ik heb mij er dan ook veelvuldig fantastisch vermaakt. De sfeer was enorm relaxed en de dames namen de tijd voor een 'goed gesprek'. Wellicht te veel geprezen wand het begon voor mij vaak te druk te worden (het is ook nooit goed: te rustig = te weinig inkomsten voor club en dames => te druk = gebrek aan sfeer en verliezen van het specifieke karakter van vroeger). :t1556: Het laatste jaar de club links cq. rechts laten liggen. Kort geleden nog eens een bezoek gebracht. maar ik kon mijn draai er niet meer vinden. :hammer: Een van de eerste keren dat ik het licht niet uit deed bij mijn vertrek. Erg jammer. Nu toe aan een nieuw hoofdstuk. Bij het snel doorlezen van een aantal artikelen hiervoor zag ik nog geen bericht over de nieuwe eigenaar (of ik heb het gemist). Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het de Turkse eigenaar van Aca is. Uiteraard garantie tot de deur! :welcome:

palimo
25 februari 2015, 13:39
Mijn eerste bezoekjes aan HP was begin 2011 toen Italiaanse Angela daar nog werd bewierrookt, en regelmatig aan de danspaal hing in de openbare ruimte hing. Mijn volgende bezoekjes dateerden van begin 2012 toen er al wat echte service-granaten binnen de HP gelederen waren, zoals Sabrina, Evelina en Lori, en later Diana, die volgens mij uit de Blue Note kwam overwaaien. vanaf die tijd de club regelmatig, en op sommige tijden wekelijks bezocht.
Ik vond/vind de entourage echter in HP toch wat minder dan in sommige andere clubs, zoals GT, Vertigo of YY, en tegenwoordig Marisol, jammer en niet nodig vond ik destijds dat ze de prijsstelling gingen opwaarderen. Juist de categorie 40/40 was eigenlijk een vreemde eend in de bijt, prijstechnisch dus precies dus tussen de expensive en cheape saunaclubs in. Maar, met deze prijssteling zonderde HP zich in ieder geval af, als goedkope snollentent van 25/25 waar je je leven niet geheel zeker bent.

Ik wil best 60,- euro inkom betalen, maar dan wil ik ook een bijpassende entourage, met bijbehorend niveau van eten en drinken, en een hok vol met zo'n 50/60 mooie dames. Bij HP zit je dan gelijk in een categorie waar er toch echt minder van zijn. HP identificeerde zich nu juist met een hele scherpe prijsstelling, relatief goed eten, en een omgeving waar het goed toeven. De echte extra was en is nog steeds natuurlijk de wel bijzonder goede service van de meeste dames, die je maar op weinig plekken zo kan vinden.
HP kon echter zoals eerder herhaald, het spannende karakter niet vasthouden, dan was eind 2013 al te merken, er gingen wat meiden op de loop, of meiden zaten vele uren achtereen op de kamer met 1 beer, waardoor spoeling om een juiste keuze te kunnen maken dun werd.
Zelf ben ik begin december 2014 nog een keer geweest (daarvoor 3/4 jaar niet), waarbij ik gelukkig werd aangevallen door Diana, en ik na onze heftige rendez voux met een stuk 7 beren en een enkele dame in de openbare ruimte zat. Een maand later begin januari 2015 was het echt zonde van mijn tijd, maar dat is begin januari op andere plekken, ook zo ben ik van bewust.
Toch wil ik Bob en zijn crew bedanken voor de leuke momenten die ik daar heb gehad, mogelijk dat ik a.s. vrijdag nog eens even aanschuif voor een waardig afscheid!

de duisburg spesjalist
25 februari 2015, 16:17
rosemontag party in pantera op 16-02-2015

bij binnen komst moest ik 10 euro afrekenen omdat ik een vrijkaartje had en er een party was .geen probleem echter waren er niet veel manlijke gasten aanwezig . jammer de club had uiterst haar best gedaan live muziek Engels talig uitstekend buffet en als neusje op de zalm de geile marta uit lr .in pantera is haar naam maia :tongue: een kamer gang kon ik niet over slaan met deze niet de alle mooiste ma wel de alle geilste. in de kino werd ik Leker opgewarmd geen gehaast ma wel als gevolg dat ik na de kamer moest met een stijve :eek: op de kamer kreeg ik een uitstekende dienst verlening en wel voor een 10 euro minder als in lr. :biggrin: zo werd de intree gecompenseerd :rolleyes: . er liep nog genoeg rond in pantera voor een ieder wat wils oa paula natascha lena en een moi jong duits ding ma die wedt geclaimt :hammer: me 2e kamer was met silvia bulgaars van kom af ook een leuk samen zijn :smile: op ze tijd een natje en een droogje uitstekend verzorgt :hah:

ik bedank dan ook dat anderen forum en sauna club pantera voor het vrijkaartje en wie weet tot gauw met het vrijkaartje wat ik van dit forum heb :asshole:

Tjeppah
26 februari 2015, 12:41
Ik heb van de dames uit Haus Panthera gehoord dat deze club wordt overgenomen door een Turk die ook de eigenaar zou zijn van club Acapulco in Velbert.
Bob uit Haus Panthera zou nog geen nieuwe club hebben en zal zich nu dan ook alleen bezig houden met zijn priveclub Dupont. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat hij geen nieuwe club gaat beginnen.
Nu alleen maar hopen dat het hoge serviceniveau niet achteruit gaat. Persoonlijk ben ik daar wel bang voor eerlijk gezegd. Hij mag wel de wellness van mij vergroten , een whirlpool is altijd lekker. Dus maar even afwachten wat de toekomst zal brengen.

Mr.IJsbeer
26 februari 2015, 13:33
Ik heb van de dames uit Haus Panthera gehoord dat deze club wordt overgenomen door een Turk die ook de eigenaar zou zijn van club Acapulco in Velbert.


Mmmhhh, dan hoef ik niet meer zo ver te rijden als een paar leuke dames naar HP komen.

Peppino
26 februari 2015, 13:56
Gister ook maar weer eens een paar uurtjes in Panthera doorgebracht na drie maanden afwezigheid nog even Panthera "oude stijl" beleven !
Voelde me gelijk op m'n gemak in de club zoals alle keren daarvoor,vriendelijk ontvangen door Sabine.
't Was er erg rustig voor mijn idee zeker omdat ik er altijd op de vrijdag geweest was tot nu toe.
Bij binnenkomst werd ik gelijk gewenkt door Shila,even bij haar gezeten,laatste keren niet meer met haar gekamerd maar daarvoor wel minstens een keer of tien.
Gaan douchen en terug naar de barruimte waar ik werd begroet door Marina,daar had ik mijn zinnen al op gezet en mij er telefonisch van verzekerd dat ze aanwezig was.
Daar ik thuis niet gegeten had maar gelijk wat besteld en met Marina wat knuffelen op een bankje en wachten op het eten.
Het duurde veel te lang en toen Marina het na vroeg bleek mijn bonnetje zoek.........precies zoals de eerste keer dat ik Panthera bezocht.
Inmiddels was het 6uur geworden en om half 4 was ik er al binnen dus hoogste tijd voor een kamergang !
Anderhalf uur was het weer geweldig met haar,nog nooit ben ik met haar teleurgesteld vd kamer gekomen,topmeid !
Daarna nog een salatteller naar binnen gewerkt voor wat extra energie voor een volgende ronde.
Die kwam er rond tien uur toen ik de Braziliaanse (geloof)Anni zag lopen,gvd wat een lekker kontje heeft die !
Even was er een misverstand of ze bezet was ja of nee,nee dus , snel naar de kamer dan..............
Ze heeft een gespierd figuur,doet aan body building......heeft sowieso geen erg vrouwelijke uitstraling behalve dan die taille en dat super kontje !
Tongzoenen was uitbundig,veel pussy sliding,neuken erg lekker zo lekker dat ik eigenlijk veel te snel kwam...........
Alweer was er een uur verstreken en om elf uur verliet ze Panthera,ze werkt er alleen de woensdag en de vrijdag,vroeg me nog of ik er vrijdag ook weer was...........
Het bleef vrij rustig en na wat gesprekjes en dansjes met verschillende meiden hield ik het rond twaalf uur voor gezien.
Het hierboven genoemde over nieuwe eigenaar werd mij ook verteld,nou we wachten het af.
Ik ga er in elk geval beslist weer heen !

Big30
28 februari 2015, 22:03
De nieuwe naam maakt veel duidelijk, maar dat viel ook al te lezen:
http://fkkacapulcogold.com/german/home.html

Opvallen, op de website wordt onder events dit vermeld:
TÄGLICH AB 11.00 UHR
- TABLEDANCE
- STRIPTEASE
- GOGO

Hier de link naar de site van Haus DuPont, hierboven ook al vermeld:
http://www.hausdupont.de/

hasta la pasta
1 maart 2015, 10:34
En nog wat aanvullende informatie: Volgens planning zou ik vandaag met Aamu naar Panthera afreizen. Net even gebeld met de vraag of onze vrijkaartjes nog geldig zijn. Dit is dus niet het geval. Gelukkig is er altijd nog een plan B.

Boobies
1 maart 2015, 11:00
Dank voor de info. Daar gaat mijn vrijkaartje

MiniME
1 maart 2015, 12:08
Na 10 jaar heeft Bob gisternacht de sleutels van Haus Panthera aan de nieuwe eigenaar overgedragen (zoals bekend de man die ook Acapulco runt).

Leuk om te zien dat aantal oude bekende dames er waren om eea in stijl af te sluiten: Lorene (D), Sara (RO), Flori (RO), Anda (RO), Beatrice (RO, vroeger Maya, maar die naam was alweer ingenomen door onze Bulgaarse MILF), etc. In combinatie met de bekende recente line-up (zoals Denisa, Melody, Laura, Diana, Natascha, Paulina, Paula, Celina, Maya, Ewa, Nicole, Luciana, Lena, Elena, etc) kwam de oude HP sfeer tijdelijk weer even tot leven. Zowaar ook nog een nieuwe Roemeense lolita: Evelina (RO, 1m58, A70), die kon helaas weinig intimiteit en overgave ten toon spreiden (niet zo gek gezien haar achtergrond in PHG/YY/SS/etc). En gelukkig was Luciana dus niet de enige meer met het {bijna) perfecte lijfje. Helaas nog steeds veel te weinig mannen, degene die er niet waren, hebben echt wat gemist.

Dit komt (helaas) ook niet meer terug: circa de helft van de theke bezetting is er vanaf vandaag niet meer (Illaria voor de fans gelukkig wel), voor de dames geldt hetzelfde (extra reden om komende weken weer naar H7 en Babylon af te reizen! :)). De andere helft is sceptisch, maar wil het een paar weken aan zien. Uit 1e hand vernomen dat de nieuwe eigenaar er vrij snel extra vrouwen in gaat brengen. Ook zal er meer aan marketing, etc gedaan worden, om zo uiteraard ook flink meer mannen binnen te krijgen. Beiden is hard nodig, en was net hetgeen dat afgelopen maanden miste, dus dit zou een goede beweging kunnen inleiden, ware het niet dat die nieuwe dames veelal van Acapulco gaan komen, en die staan nu niet echt bekend om hun service performance (vreest niet alleen ik).

We gaan het mee maken, in ieder geval een mooie afsluiting mee kunnen maken van één van de betere service clubs in Duitsland!

(zoals mogelijk bekend al paar maanden niet meer geschreven, zie disclaimer voor deel van de oorzaak, maar op verzoek van aantal betrokken ijsberen en vanwege het afscheid van Bob, hier toch weer eens een berichtje, het is zeker niet de bedoeling om hier weer een gewoonte van te maken :cool:)

de duisburg spesjalist
1 maart 2015, 15:21
En nog wat aanvullende informatie: Volgens planning zou ik vandaag met Aamu naar Panthera afreizen. Net even gebeld met de vraag of onze vrijkaartjes nog geldig zijn. Dit is dus niet het geval. Gelukkig is er altijd nog een plan B.

zou een of andere mod hier een aanvulling op kunnen geven

phoenix
1 maart 2015, 15:26
is een nieuwe vorm van klanten winnen denk ik bij acapulco, want zo heet die club nou toch?

phoenix
1 maart 2015, 15:27
is een nieuwe vorm van klanten winnen en klanten vasthouden denk ik bij acapulco, want zo heet die club nou toch?

Piet Plezier
1 maart 2015, 15:30
is een nieuwe vorm van klanten winnen en klanten vasthouden denk ik bij acapulco, want zo heet die club nou toch?

http://fkkacapulcogold.com/german/home.html

speciaal voor Phea

Bezitos
1 maart 2015, 22:36
Sinds lange tijd ook de draad deze week maar weer een keer opgepakt, ter gelegenheid van het sluiten..., o nee :hammer: de doorstart van HP onder een nieuwe eigenaar. Het feest / afscheid van Bob op vrijdag was een daverend suc6!!! Oude tijden herrezen weer voor even. Zoals hierboven al vaker aangehaald gaven vele dames aan dat zij de toekomst niet rooskleurig tegemoet zien. Vindt het ook niet erg sportief om na overname van de club ook niet de vrijkaarten over te nemen (wat kan dit nu kosten). Laten we zeggen een valse start. Het is te hopen dat Acapulco Gold voor het huidige Acapulco met een Goeden rand zal blijken te staan. Als ik de geruchten moet geloven ben ik bang dat het omgedoopt zal gaan worden naar Acapulco Plastic :e010[1]::forgetit[1]::flatto-bye: LAAT DIT AUB NIET WAAR ZIJN!!!!!!!!!! Er werd mij verteld dat het glaswerk verdwijnt en dat er limonadeautomaten komen met PLASTIC bekertjes. LAAT DIT AUB NIET WAAR ZIJN!!!!!!!!!! Als de kwaliteit van de dames dienovereenkomstig afneemt is het voor mij het begin van het einde. Maar, laat ik niet op de feiten vooruitlopen :annieengel: De nieuwe eigenaar heeft nog de mogelijkheid om zich te bedenken (doe dat AUB!). Het verbaasde me vrijdag dat er geen kortings- of vrijkaarten werden weggegeven voor HP. Dit had in mijn ogen een goede zet kunnen zijn om de huidige "stamgasten" kennis te laten maken met de nieuwe opzet en hopelijk een positieve decentie te schrijven. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar het goede behoudt en er nog een paar positieve zaken aan toevoegt (bubbelbad :t1548:). Mogelijk is er nog iets unieks te bedenken wat geen ander club heeft :freu: Hopelijk kunnen we over een aantal maanden zeggen: "We waren bevreesd maar het is beter dan ooit tevoren!!!!!" SUC6

boo
1 maart 2015, 22:44
is een nieuwe vorm van klanten winnen denk ik bij acapulco, want zo heet die club nou toch?

Volgens mij wordt het een zusterclub, de website ziet er precies hetzelfde uit als het "oude" Acapulco.

Nietsche
2 maart 2015, 07:02
Als ik op de nieuwe website kijk zie ik maar bijzonder weinig dames terugkeren..
Maia the bulgarien Milf staat er bijvoorbeeld niet meer op..
IS er afscheid genomen van een aantal dames?

palimo
2 maart 2015, 11:39
Als je de posting van gisteren van Minime had gelezen, dan had je deze vraag niet behoeven te stellen.

Derde alinea eerste regel:
"Dit komt (helaas) ook niet meer terug: circa de helft van de theke bezetting is er vanaf vandaag niet meer (Illaria voor de fans gelukkig wel), voor de dames geldt hetzelfde"

Bij deze jouw vraag beantwoord!


Als ik op de nieuwe website kijk zie ik maar bijzonder weinig dames terugkeren..
Maia the bulgarien Milf staat er bijvoorbeeld niet meer op..
IS er afscheid genomen van een aantal dames?

Badslippers
2 maart 2015, 12:46
Gelukkig een club die schappelijke openingstijden hanteert. Een klein detail maar voor de dames lijkt me dat toch plezieriger dan tot 05:00 te moeten hangen in een lege tent.

Sent from my Lumia 930.

satanic surfer
2 maart 2015, 14:13
Toch effe een rechtzetting op de posting van MiniMe: het is allesbehalve zo dat zogezegd de helft van de dames vertrekken: daar is hoegenaamd geen sprake van...dat er hier of daar dame(s) elders hun geluk gaan beproeven zou kunnen, doch generlei indicatie(s) dat er sprake zou zijn of is van een halvering der dames...vooralsnog is welgeteld 1 dame (tijdelijk) vertrokken, masseuse Sunny...Veronika al bijna een maand permanent in HausDupont...voorts nog geen verloop der dames...
Dat het voor hen een bepaald onzekere tijd is gezien de overname, nieuwe eigenaar, bezoekers die aangeven dat ze ophoepelen, nieuw en onbekend eventueel bezoekerspubliek met andere nationaliteit evenuteel, andere werktijden, andere "huisvoorschriften" enzo en ga maar door...
Doch voor de goede orde dus generlei een damesleegloop, desinformatief en weinig opbeurend voor de dames die de transitieperiode ook door moeten...zo goed of kwaad mogelijk...

palimo
2 maart 2015, 14:38
Ok, dat is dan ook weer rechtgezet.
Is in ieder geval een goed bericht!
De quote van Minime derhalve dus enigszins voorbarig.


Toch effe een rechtzetting op de posting van MiniMe: het is allesbehalve zo dat zogezegd de helft van de dames vertrekken: daar is hoegenaamd geen sprake van...dat er hier of daar dame(s) elders hun geluk gaan beproeven zou kunnen, doch generlei indicatie(s) dat er sprake zou zijn of is van een halvering der dames...vooralsnog is welgeteld 1 dame (tijdelijk) vertrokken, masseuse Sunny...Veronika al bijna een maand permanent in HausDupont...voorts nog geen verloop der dames...
Dat het voor hen een bepaald onzekere tijd is gezien de overname, nieuwe eigenaar, bezoekers die aangeven dat ze ophoepelen, nieuw en onbekend eventueel bezoekerspubliek met andere nationaliteit evenuteel, andere werktijden, andere "huisvoorschriften" enzo en ga maar door...
Doch voor de goede orde dus generlei een damesleegloop, desinformatief en weinig opbeurend voor de dames die de transitieperiode ook door moeten...zo goed of kwaad mogelijk...

satanic surfer
2 maart 2015, 14:57
Neen, niet voorbarig, fout en désinformerend en dus verbazend ergerlijk voor de dames die de ganse boel vanbuitenaf moeten accepteren en niet gebaat zijn bij zulke Mist...

Piet Plezier
2 maart 2015, 17:47
ik heb zo het gevoel dat het niets gaat worden.
Heb een dame gesproken die voorheen in de gezelligste en leukste club van NRW van GOCH werkte
Maar die zei dat het 1 en ander toch snel gaat veranderen.
We zullen het zien aankomend weekend.

MiniME
2 maart 2015, 19:03
Neen, niet voorbarig, fout en désinformerend en dus verbazend ergerlijk voor de dames die de ganse boel vanbuitenaf moeten accepteren en niet gebaat zijn bij zulke Mist...

Zucht...........daar begint het weer..............

Jammer, maar info komt uit de eerste hand van de desbetreffende dames, Je kunt het ook positief lezen: de helft van de dames blijft dus (voorlopig) wel, plus dus aantal Acapulco dames die naar Ratingen komen, waarmee de bezetting dus kwantitatief minimaal op het oude nivo komt. Niets aan de hand dus voor de Acapulco liefhebbers.

BTW, voorbarig kan het wel zijn (je weet immers nooit of de dames werkelijk vertellen hoe het zit of dat ze opeens weer van gedachten veranderen), maar beter je op eigen informatie baseren dan op zogenaamde bevriende/betrouwbare bronnen binnen de club...... :cool:

Willem2
2 maart 2015, 19:56
Is het glas halfvol of voor de helft leeg ;)
Tuurlijk was de info zeer goed. Afwachten of misschien nog beter even langs gaan ....

satanic surfer
2 maart 2015, 21:53
Naja, een onvolledige greep dan maar uit de damesline-up van vandaag in Ratingen:

Flori, Melodie, Maya, Laura, Nicole, Natasha, Marina, Elena, Diana, Lena, Amalia, Celine, Christine en een vijftal nieuwe of me voorheen onbekende gezichten waaronder een Hongaarse en Turkse zover me bekend...Voor maandagse begrippen geen verkeerde aantallen of men moest dat als halvering inschatten... enkele dames die op maandag sowieso ontbreken nicht da logischerwijs..voorts zou van de BNote-garde Eva andere oorden opzoeken...

Sjeufke
3 maart 2015, 00:11
Is toevallig bekend waar Lena haar geneugten des levens gaat zoeken?

noglangnietuitgewandeld
3 maart 2015, 05:23
Vooreerst maar het voordeel van de twijfel geven dunkt me. De Bleu Note toestroom was wel een positieve impuls. Maar dan hebben we het wel over een serviceclub. Aca is van een iets andere orde. Alhoewel ik me in Aca geen slechte dates kan herinneren, was het daar altijd wel kwestie van zorgvuldig selecteren. En een dosis geluk hebben. De laatste keer zelfs een supersessie gehad met een Braziliaanse. Maar ik heb er ook meiden na tien minuten met een Turk terug van de kamer zien komen. Ik hou niet van animatie, maar in Aca was het wel zo ongeveer het summum van desanimatie. Of ze opdracht hadden om zo chagrijnig mogelijk voor zich uit te staren. Dat werd mij zelfs te gortig. Hopelijk halen ze niet teveel van dat soort types naar Ratingen. Als een club eenmaal begint te verturken, dan is het tij niet makkelijk te keren. Komende week zit ik weer in de Ruhrpott, en als ik me even vrij kan maken, wil ik wel een onderzoekje doen. Tenzij de forumberichten echt dramatisch worden. Gelukkig weten we van sommige toppers inmiddels waar ze te vinden zijn.

Costana
3 maart 2015, 20:14
1. de meeste hoeren weten van zichzelf niet wat ze morgen gaan doen, laat staan of ze weten dat ze van club gaan veranderen...

2. net zoals bij de overname van een bedrijf, is het altijd afwachten wat het gaat worden... kan positief of negatief uitdraaien...

3. dagdagelijkse mensen kunnen met moeite de waarheid zeggen, laat staan dat hoeren het kunnen...

4. last but not least, zolang de dames hun centjes binnenrijven, zullen ze wel blijven hoor...

boo
3 maart 2015, 22:41
Ben zelf niet zo negatief over Acapulco hoor, er lopen in ieder geval veel meer mooie meiden rond dan in Panthera .... Je moet een beetje mazzel hebben met je keuze, maar dan zit je ook echt goed !

Piet Plezier
4 maart 2015, 17:57
werkt hier die stevige chick nog die in van GOCH heeft gewerkt????
Blonde haren en een lachebekje.
Kan iemand mij dat vertellen???

satanic surfer
4 maart 2015, 22:53
Enkele bezoekjes de laatste tijd in Ratingen, éénmaal gesponsord vanuit de BrvdM-sectie waarvoor dank aan de toemalige jury en club zelve uiteraard voor de geste...1 bezoek na de veelbesproken overname ook dus zal proberen ietwat schifting in de bundeling te brengen ten voordele van de algehele overzichtelijkheid. Laten we het trachten zo overschouwbaar mogelijk te houden en dus een soort van smileydifferentie te hanteren temeer daar ik weet dat die olijke figuurtjes velen storen...Ten tijde van HP hanteer ik smiley:huch: ten tijde van AcapulcoGold smiley :gruebel: , dit om eventuele liefhebbers van oversentimentele shite een tak tussen de spaken der wielen te steken de ingang van het wielerseizoen indachtig...

:huch: ontvangst: vriendelijk en accuraat, naam wordt opgeschreven, 50E + 10 E Pfandgeld dat men terugkrijgt bij vertrek..Doorgaans kreeg ik het verwijt van de ontvangstdame dat ik er niet erg okselfris uitzag doch bevallig rook, volgende keer deo op m´n oogleden dus voor de goede verstaander om 2 vliegen neer te meppen in 1 slaande beweging.

:gruebel: ontvangst: vriendelijk en accuraat, sleutels van Aca-systeem met naam op het kaartje geschreven met aankomsttijd, Aca-bezoekers welbekend. 50E zonder extra Pfandgeld dat men uiteraard niet moet proberen terug te krijgen bij vertrek. Kreeg ditmaal net geen opmerkingen over m´n staat van paraatheid al kan dat met een prima getimed inkomend telefoontje te maken hebben gehad.

Da difference: geen Pfandgeld meer en een ander sleutelpakketje mét kaartje...Voorts weinig veranderingen

:huch: eten, barbediening en andere trivia: ontbijt immer nog matigjes, à la carte essen met 5 menu´s prima te noemen. Barbediening dito, snel en voorkomend, bier voor de liefhebbers van de tap aangezien de ijskast al een tijdje verschwunden is. Voorts sauna goed van temperatuur enzo...

:gruebel: eten barbediening en andere trivia: copy bovenstaand met dit verschil dat er een nieuwe thekedame de rangen had vervoegd die samen met een alte bekannte goed haar streng trok. Ontbijt geen idee gezien later arriveren, à la carte essen met 5 menu´s prima te noemen, Sauna goed enzo

Da difference : behoudens dat de menu´s niet meer in de rode mapjes zitten maar in een plastic hoesje noppes veranderd...

:huch: mannenbezetting en herkomst: relatief weinig bezoekers, té weinig in verhouding met het aantal dames maar alla...Grotendeels Duitse/Nederlandse/Belgische bezoekers, enkele Südlanders ook aanwezig doch niet storend te noemen. Enkele dronken heren, voorts gezapig publiek te noemen.

:gruebel: mannenbezetting en herkomst: relatief weinig bezoekers, té weinig in verhouding met het aantal dames maar alla...Grotendeels Duitse/Ned/Belg bezoekers, enkele Südlanders ook doch niet storend te noemen. Geen dronken heren maar was rondom 22 uur weg dus misschien nog later al zou me dat wegens miniem alcoholverbruik vastgesteld ter plekke verbazen, voorts gezapig publiek te noemen...

Da difference: noppes eigenlijk...bottom line in verhouding té weinig gasten

:huch: Damesline-up: 15-20tal dames tijdens beide bezoekjes, de welbekende dames die er al bijna een halfjaar tot een jaar rondhangen met voor mezelve enkele onbekende dames waaronder Dilara...voorts de BlueNote-dames met de usual Bul-rumdames plus Shila en enkele oudere Duitse dames...Massagedame Sunny da, Nesrina enkel zaterdagavond...

:gruebel: Damesline-up: 25-tal dames tijdens m´n bezoekje, de welbekende dames min Eva(BN), ander BlueNote dames allen daar, andere dames die ontbraken Veronica ( al een maand in HausDupont) en Paula, Maya(vakantie), enkele ex-PHG dames die Flori lijken gevolgd en een 5-tal Acapulco-transfers leek me maximaal...Massagedame Sunny niet aanwezig (vertrokken wss), Nesrina nicht da (logisch, geen zaterdag)...

Da difference: meer dames, enkele dames vertrokken doch op 1 hand te tellen (voorlopig)...enkele transfers da waarvan 1 me op de kamer mocht verwelkomen en daar was hoegenaamd niks mis mee (ex-Acapulco overigens)...

:huch: sfeer en teneur bij de dames: matte sfeer, grote onzekerheid gezien de al een tijdje voor quasi alle dames teruglopende verdiensten en de verandering die er zat aan te komen qua eigenaar enzo...

:gruebel: sfeer en teneur bij de dames: matte sfeer, grote onzekerheid gezien de al een tijdje voor quasi alle dames teruglopende verdiensten en de veranderingen die plaatsvinden, ongewissenheid of stammies de weg nog terugvinden...

Da difference: weinig tot geen, onzekerheid lijkt het ordewoord...

Sessies:

zoals de laatste maanden eigenlijk quasi louter doppelpacksessies met als steady factor Melodie...andere participanten in willekeurige volgorde: Paulina, Dilara...Eén solosessie zwisschendurch met Maya, één solosessie zwisschendurch met Malwina. 4 sessies dus allen met erg tevredenstellende succesquotes, allen keurig volgens huistarief afgerekend...

:huch: presales en openlijke actie: : ruim in orde, TZ en anblasen in kino, met alte bekannten wat meer gekkigheden op het terras enzo...ook bij andere heren dergelijke taferelen somtijds vastgesteld...

:gruebel: presales en openlijke actie: ruim in orde, TZ en anblasen in kino, met alte bekannten wat meer gekkigheden op het terras enzo...ook bij andere heren dergelijke taferelen somtijds vastgesteld...

Da difference: vooralsnog weinig tot niets in vergelijk met het laatste halfjaar ofzo, afwachten hoe zich dat ontwikkelt

Verdere veranderingen:

Openingsuren in het week-end met één uur verlengd.
FKK-tagen lijken van het toneel te gaan verdwijnen.
Enkele nieuwe ontvangstdames, thekedames en poetspersoneel, keukenpersoneel lijkt behouden vooralsnog.
Daddelautomaten momentee weg, komen terug maar hoogstwaarschijnlijk krijgen dames verbod om te spelen, lijkt me prima...

Afsluitend een oplijsting van dames me bekend bij naam gespot met foutenmarge gezien ´n geheugen als een vergiet tijdens laatste bezoek van de oudere garde zeg maar, enkel laatste bezoek lijkt me relevant:

Elena, Luciana, Natascha, Diana, Paulina, Melodie, Marina, Manuella, Shila, Lena, Nicole, Malwina, de 2 oudere blonde Duitse dames (ex-Freude), Flori, Sarah (ex-LR met brilletje), Laura, de ietwat forsere blonde dame met ietwat gravitatie ondergaande tieten...de namen van de PHG en Acadames niet gevraagd voorts doch een 7-tal ongeveer wat rondom de 25 uitkomt

Vertrokken dames vooralsnog: Veronika/Paula: Haus Dupont naar alle waarschijnlijkheid...Eva (geen idee waar of hoe)...massage Sunny...Gaby en haar 18-jarige dochterlief (geen groot verlies lijkt me)...

Zo, dank voor de vrijkaart zoals bovenstaand gemeld tijdens 1 bezoekje, ss groet u voorts vanuit de krochten van de hel :teuflisch:...Zo, die laatste smiley is er ook uitgewrongen...

Mr Pussy
4 maart 2015, 23:44
Ik ben maar twee keer in HP geweest, tweede keer een (uitstekende) kamer met Nesrina gehad en dat was op een vrijdag (knaktuut's en oudebelg's party), dus ze is er niet alleen op zaterdag? Ik ga misschien a.s. vrijdag en zou het niet verkeerd vinden als ze er is, maar ik hoop ook op Anni en Shila. :biggrin:

satanic surfer
5 maart 2015, 15:50
ow, excuus, vrijdag en/of zaterdag dus klaarblijkelijk aangaande Nesrina, ik hoop voor u dat ze er is vrijdag...

nog een aanvulling op de AWL van de opsomming van m'n berichtje gisteravond: ook Dilara en Denisa waren aanwezig, excusi doch zoals gemeld, geheugen als een vergiet soms...

Alexander de Grote
6 maart 2015, 14:53
Ik ben benieuwd hoe de line up komende dagen gaat uitzien, er zijn enkele dames vertrokken.

bettman
6 maart 2015, 22:55
Im FreierCafe habe ich folgendes entdeckt. :cool:

http://freiercafe.com/tl_files/popup/acagold-hh.jpg4

Sisu Boy
7 maart 2015, 16:48
Ontvangst: vriendelijk en accuraat, sleutels van Aca-systeem met naam op het kaartje geschreven met aankomsttijd, Aca-bezoekers welbekend.... Ja, für die Kontrolle der Gäste, was die Leute an der Theke und die Prostituierten zusammen machen.

noglangnietuitgewandeld
7 maart 2015, 18:39
Vandaag voor de eerste keer sinds de wisseling van de wacht de Robert-Zappstrasse ingereden. Een andere ontvangstdame, maar een hele vriendelijke. Het tientje sleutelborg is afgeschaft. Was ook eigenlijk een beetje onzin. De kokkin is nog dezelfde zag ik, gelukkig maar. De krant die altijd op de Theke lag, was er niet meer. Jammer, want als je alleen in een club zit, dan is het soms toch wel prettig om wat lectuur bij de hand te hebben, al is het dan maar het plaatselijke liegertje. Verder geen veranderingen. Dan de dames. Van degenen die ik ken, waren aanwezig: Shila, Natasja, Elena, Marina, Celine, en dan nog een paar die ik alleen van gezicht ken, maar geen naam bij weet. Verder een handvol nieuwen, ex Acapulcootjes vermoedelijk. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar ik hou van zekerheid. De zekerheid kwam met open armen op me af, droeg een roze setje, wat goed afstak tegen haar donkere huid en troonde me meteen maar mee naar de kino.

Toen Shila en ik een uur later met knikkende knieën van de kamer kwamen, hadden we een ware uitputtingsslag achter de rug, dus even menu vier besteld, de Truthahn enz… Poosje buiten gezeten, en wat met een andere forummer gekletst. Al was het maar om de muziek te ontvluchten, dan neem ik de rook maar voor lief. Saunaatje gepakt en op zoek naar de volgende. Dat werd Celine, waar ik al eens eerder mee was geweest. Ook een supersessie op ouderwets Panthera niveau. En nu we er toch zijn, menu nummer een, de salade was weer heel uitgebreid en smaakte prima.

Het was niet wat je noemt een bruisende zaterdag zoals we hem in het verleden vaak hadden. Hoe het zich verder ontwikkelt zal eraan liggen of de gasten blijven komen. Of de toppers in huis blijven. En of de Acaatjes bereid zijn de oude Pantherastandaard te leveren. De kip/ei theorie is hier aan de orde, de toekomst zal het uit moeten wijzen. Voorlopig ben ik nog wel voorzichtig positief, en zie ik geen redenen om niet nog een keer naar binnen te wandelen.

hansdordt
7 maart 2015, 19:41
Ik mis de oneliner: "daarom ben ik hier noglangnietuitgewandeld" . :biggrin:
Btw. Flori niet gezien?

noglangnietuitgewandeld
7 maart 2015, 20:06
Ik hou een klein slagje om de arm in dit geval.
Flori was de laatste tijd wat aan het clubhoppen. Geen idee waar ze op dit moment weer uithangt.

woods25
7 maart 2015, 22:25
heute auch noch gesehen Denisa,Nicole,Laura,Diana,Rosa und eine neue Angelina(D)
Gruß
woods25:wink2:

bettman
8 maart 2015, 23:26
http://freiercafe.com/tl_files/popup/acagold-hh.jpg
Bei diesem HH-Angebot soll das "à la carte-Essen" nicht mit drin sein!
So steht's auch hier (www.fkkacapulco-gold.de/german/preise.html).
Eine dazu widersprüchliche Formulierung liest man dann an anderer Stelle der HP (www.fkkacapulco-gold.de/german/home.html)

boo
8 maart 2015, 23:29
Is Acapulco Gold nog een FKK-club zoals Panthera vroeger. of zijn die mooie tijden voorbij ?

satanic surfer
8 maart 2015, 23:52
Vooralsnog zoals in m´n bovenstaand bericht vermeld lijken de FKK-tagen van het toneel te verdwijnen, voorbije week in elk geval niet-fkk...mal gucken of het wordt gehandhaafd of niet maar voorlopig non-fkk ook op do-vr-za in tegenstelling tot voorheen...

phoenix
9 maart 2015, 00:06
weet iemand hoe het zit met vrij entree bij verjaardag, ook nog steeds binnen drie dagen?

Big30
9 maart 2015, 00:32
weet iemand hoe het zit met vrij entree bij verjaardag, ook nog steeds binnen drie dagen?
Ga er maar vanuit dat dit net als in ACA niet zo is.

satanic surfer
9 maart 2015, 17:13
Misschien handig voor eventuele bezoekers van AcaGold:

* openingsuren aangepast, vanaf 10u s´ochtends open doordeweeks
* entreeprijs: voor 14 heeft u de keuze:

optie A: 30E entree betalen, dit houdt in dat non-alcoholische versnaperingen en het ontbijtbuffet ter uwer beschikking staan kostenloos (de verwachting dat ontbijtbuffet na 14 uur wordt afgebouwd of "op is", het à la carte eten NIET inbegrepen...U kan uiteraard wel een menu bestellen: kostprijs 10E... U kan uiteraard wel een flesje bier bestellen: kostprijs 5E...

optie B: 50E entree betalen, ontbijt en à la carte eten (ik veronderstel nog 2 maal een menu) inbegrepen, én ook bier frei voorhanden...of ze net als in Acapulco een maximum van 4 bier gaan hanteren is me onbekend, zou daar alvast zelve geen tegenstander van zijn...

U merkt, een keuzepaletje afhankelijk van uw voorkeur, voor heren die een korter verblijf prefereren of een slechts klein Zeitfenster hebben zien een HH-tarief opdoemen dat drempelverlagend kan zijn...Na 14 uur-aangekomenen verandert er an sich niets... (dit met het voorbehoud van geen club of comazuipen nog tot de mogelijkheden zal behoren, maar vooralsnog geen sprake van een numerieke limiet qua bierconsumptie dus knock yourselves out voor da fans).

Zo, dit ter communityinfo...

boo
9 maart 2015, 23:55
Ben er vandaag geweest en dat was een grote misser ..... Om 11.00 gebeld, er waren op dat moment 11 vrouwen maar dat zouden er 's middags wel 40 of 50 worden. Dus vooruit maar, eens kijken hoe het daar nu is. Acapulco bevalt mij eigenlijk meestel goed, dus Acapulco Gold moet helemaal super zijn.

Toe ik om 12.45 uur aankwam waren er nog steeds 11 vrouwen, als je de 2 Thekefrauen en de bardame meerekende. De bardame was tegelijk ook het enige lekekre wijf die er rondliep, maar ik durfde haar eigenlijk niet vanachter de bar te trekken...

Tot 15.00 uur zijn er misschien nog 3 dames bijgekomen, toen had ik het wel gezien. Tussendoor nog ff gekamerd met Ceylin (?) uit Turkije/Bulgarije om die kleine jongen toch even uit te laten razen. Heel redelijke kamer maar niet meer dan dat.

Dit is echt geen Gold, mij zien ze daar de komende tijd niet meer.

The Joker
9 maart 2015, 23:55
Eigenlijk vreemd, ACA zelf heeft ook een happy hour van E30, maar daar krijg je hetzelfde voor als het E40 normale entree tarief.
All you can eat en in beide gevallen geen bier.

aamu
10 maart 2015, 00:01
Voor 30 Euro moet je wel weer voor 18:00 de deur achter je dichttrekken anders betaal je alsnog 40 Euro in Velbert.

Carlitos
10 maart 2015, 03:59
Gisteren om 19.00 uur 15 dames aanwezig excl. de thekevrouwen.

licky luke
10 maart 2015, 09:54
Voor 30 Euro moet je wel weer voor 18:00 de deur achter je dichttrekken anders betaal je alsnog 40 Euro in Velbert.

Ik neem gewoon zo'n heerlijke kant-en-klaar maaltijd mee.

Dan ga ik rond 18:00 uur voor stomende sex op kamer en leg ik die maaltijd tussen mij en de hete dvp.

Kan ik daarna lekker warm eten en weer door naar de bar... glaasje fris drinken.. ;) :biggrin:

The Joker
10 maart 2015, 19:51
De keren dat ik daar op een vrijdag was voor 13:00, betaalde ik gewoon E30 en ging ik meestal pas rond 21:00 of iets later naar huis...


Voor 30 Euro moet je wel weer voor 18:00 de deur achter je dichttrekken anders betaal je alsnog 40 Euro in Velbert.

Wijze grijze
10 maart 2015, 23:33
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33572-Het-Wijze-Grijze-hoekje&p=419438#post419438):

Panthera:
Gratis entree tot 3 dagen na je verjaardag. Ik bezocht Panthera in het verleden alleen op Vrijdagen ivm de uitstekende vis die ze dan serveren en de FKK-dag, hetgeen zeker ook niet te versmaden is. Zonder dat er van tevoren al te grote ruchtbaarheid aan gegeven was, werd het vandaag ook het afscheid van papa Bob.

Dat trok wel een beetje een streep door m’n dagplanning. Toen ik om 14:00 arriveerde, wilde ik namelijk meteen met m’n eerste maaltijd beginnen. Voor mij was het lunchtime. Pech echter. Vanwege de bijzondere gelegenheid was er vandaag een buffet voorzien, echter pas vanaf ca 17:30. En dan duurt een dag lang als je maag rammelt. Er kwam wel een grote pan groente/ kippensoep, dus heb ik daar maar de vulling op de bodem uit gevist. Sorry voor degenen die de soep te dun vonden.

Er waren ook menige dames die ik in het verleden hier had gezien, maar die Panthera hadden verlaten. Toch typisch dat ze voor dit afscheid terug gekomen waren. Omdat ze opportunistisch waren en extra klandizie verwachtten, of vanwege Bob…?

Qua aantal gasten was het gezellig druk. Ook de sfeer was leuk. DJ Sunny voelde het goed aan en op een gegeven moment werd het zo gezellig met dansende meiden dat de twee terrasdeuren opengezet werden om de temperatuur weer wat omlaag te brengen.

Het eten was ook zeer smakelijk. Ik had weliswaar weer de pech dat ik net van m’n eerste kamer met Denisa naar onder kwam en alle bakken waren leeg. Echter de zeer vriendelijke Kroatische kokkin vulde alles meteen weer bij toen ik in blinde paniek aan haar was komen vragen of er nu niets nieuws meer te eten kwam.

Voor wat de toekomst betreft deden natuurlijk veel indianenverhalen de ronde en werd ik veelvuldig naar mijn ervaringen in Acapulco gevraagd. Ik ga de geruchtenkeuken niet verder voeden, want dat laat ik aan anderen over. Dat draagt niets bij. Laten we nu maar gewoon even de eerste feitenverslagen afwachten en onze mening daarop baseren.

Dan liep er nog een meid rond, waarvan ik had durven zweren dat het Nicole was. Het bleek echter Anda te zijn, een nicht van Nicole. Ontegenzeglijk hetzelfde DNA. Zij was eerder één maal in Acapulco geweest en was er na 7 uurtjes alweer weg gevlucht.

Dan zag ik nog Klara/ Flori, de kleine club globetrotter met parmantige borstjes die er alweer wat omzwervingen in Heaven 7 en Planet Happy Garden op had zitten. Ze zat voortdurend bij te kletsen met Sarah met het secretaressebrilletje, die een beetje een Aziatisch/ exotisch uiterlijk heeft. Met haar had ik in September nog in Sixsens gekamerd, maar inmiddels had ze er ook weer de nodige omzwervingen opzitten.

Er zat ook nog een 3e Roemeense slanke meid bij die mijn interesse wel degelijk wekte. Ze leek wel heel sterk op Denisa. Echter Denisa komt dus echt nooit buiten op het rokersterras. Want ook met haar gezicht klopte iets niet en pas na een tijdje had ik het door: Haar rode haarkleur heeft nu een heel andere donkerzwarte tint en dat verandert haar uiterlijk sterk. Echter ze oefende nog steeds een zekere aantrekkingskracht op me uit. Voldoende om te besluiten ook vandaag weer met haar te kameren.

Na wat serieuze vunzige publieke bankactie opteerde ik voor een uursessie in een jacuzzikamer. En dat werd een werkelijk schitterende kamer in het appartement gedeelte. Het was de kamer op de begane grond (rechts langs de trap, dan loop je er recht tegenaan).
Denisa liet de whirlpool vollopen, maar daar gingen we niet op wachten totdat die vol was. Er is een mooi groot bed met een spiegel er meteen naast zodat je alle activiteiten mooi kunt volgen. En Denisa heeft geen moeite met dat bekijken, want Denisa positioneerde zich regelmatig zo dat ik een onbelemmerde blik op alle feestelijkheden had. Op een gegeven moment zag ik in een ooghoek dat het schuim over de rand van de whirlpool begon te kruipen. We waren er nog niet in geweest. Maar ik wilde niet stoppen en het eerste hoogtepunt liet ik dan ook maar gebeuren.

Daarna lekker samen de whirlpool in, nadat we het waterpeil eerst weer wat hadden laten zakken. Tot zover mijn bijdrage aan onnodige energieverspilling. Ik zal wel een boom gaan planten ter compensatie. In de jacuzzi heb ik me heerlijk verder laten verwennen door Denisa. Voor de afsluitende wat actievere en acrobatischere activiteiten verkasten we echter al snel weer naar het grote bed. Dit bed-intermezzo werd dan ook met een tweede orgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Ik trof nog een andere niet-schrijvende Nederlander die diverse van mijn laatste bijdragen gelezen had en vereerd en verrast was met mij toevallig kennis te mogen maken. Vooral naar Denisa’s performance was hij nieuwsgierig en ik praatte hem uitvoerig bij. Van de andere kant had hij ook wat interessants te melden. Hij neemt wel eens een groot stuk canvas mee op de kamer en sneert een meid dan met waterverf in, waarna zij op het canvas mag gaan zitten. Het resultaat: mooie kleurrijke schilderij afbeeldingen van bevallige kontjes met schaamlipjes ertussen. Zou zomaar voor kunst kunnen doorgaan, zeker als je ze naast elkaar hangt. Ik heb de foto’s gezien en ik zou er zomaar eentje van bij me thuis aan de muur kunnen hangen.

Toen ik net van m’n eerste kamer net Denisa was gekomen en de innerlijke mens zat te versterken, kwam ik weer met hem in gesprek. “Hey WG, je was me net voor metDenisa.”
“Geen probleem jongen, wacht maar dan stel ik je even voor”. Denisa was verrast dat ik haar zomaar een nieuwe klant kwam bezorgen. In m’n hoedanigheid als erotisch manager zou ik later m’n commissie wel bij Denisa komen innen.

Op een gegeven moment werd Bob in een stoel bij de danspaal geplaatst en die grote struise masseuse die er in het verleden altijd werkte, gaf een rondje Turkse sluierdans weg. Daarna was het tijd om officieel afscheid te nemen.
Tijdens de speech van de receptioniste kreeg menigeen een brok in de keel. Je kon een speld horen vallen. Heel mooi om meegemaakt te hebben. Ofschoon ik me zeker niet als stamgast hier mag betitelen, raakte het me. De grootste bikkel onder de meiden hing zwaar huilend tegen m’n schouder en had iemand nodig die haar troostte. Achter me stonden ook diverse medewerkers die hun tranen de vrije loop lieten. Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen, maar sommigen zullen de club definitief verlaten, anderen blijven en sommigen kijken het eventjes aan. Dit was absoluut puur. Zelfs WG was onder de indruk.

De precieze reden waarom weet ik niet, maar in de loop van de avond was er opeens een tombola, waarbij lotnummers getrokken werden die correspondeerden met je sleutelnummer. De prijzenpot bestond uit 5 x een massage en één maal een kamergang met meid naar keuze.

Dan deed ook Paula in de loop van de dag een poging om WG tot een kamergang te verleiden. Dat mag, maar dan moet je niet presalespreuts zijn. Of het lag aan mij, of aan het feit dat op dat moment een tiental medewerkers in burgerkledij buiten op het terras waren. En die presalesschuwheid constateerde ik op dat moment wel bij Paula. Dus dat ging het hem niet worden, ofschoon het, wat mij betreft, wel wat had mogen worden en ook omdat ze optisch best wel in de WG-categorie past.

Tegen 23:00 zag ik Denisa op de gang. Hey meid, ga je er een eind aan breien, of heb je nog zin in een half uurtje? Tsja een extra half uurtje wilde ze er nog wel aanplakken, dus eerst even nog de kleine kino in voor een geil rondje opwarmvoorpijpwerk. Daarna ging Denisa een sleutel halen, maar nam me wederom mee naar het appartementgedeelte. Huh, weer een jacuzzikamer? Nee hoor, we gingen de trap op en hadden een ruime kamer met douche en een fauteuil erbij. Leuke verrassing vanDenisa. Een kamer met fauteuil had ik nog niet gehad hier. En ja hoor, lief ging ze op een kussentje voor me op de knie:en zitten en pijpte Wijze Stijve voortreffelijk. Daarna mocht ze van mij op haar knietjes op de fauteuil plaatsnemen. Ze snapte de hint en stak haar kontje uitnodigend naar achteren. Een lekker rondje doggy style volgde. Daarna nog een paar rondjes op het bed en Denisa maakte het uiteindelijk lekker af met hand en tong. Het orgasme was navenant. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10.

De enige andere ijsbeer die ik die dag heb ontmoet was Ruikertje.

Ik ben blij dat ik getuige van dit indrukwekkende afscheidsfeest heb mogen zijn. Ik was altijd van mening dat deze hele business koud en kil is. Emoties mogen nauwelijks een rol spelen. Het is een illusie en er is geen plaats voor menselijkheid of compassie. Vandaag echter was het een hechte familie van medewerkers. Vrijwel niemand hield het droog.

Wijze Grijze sexapproval voor Panthera vandaag: 7,5/10.

licky luke
11 maart 2015, 18:57
Wat viel mij vanavond weer op?

Onduidelijkheden op de HacaPulco Gold website...

Entree vanaf 14:00 uur: € 50,00:
10913

Entree vanaf 14:00 uur: € 40,00 (pop-up als je op Home klikt of de website voor de eerste keer opent):
10914

Wat is het nou?

Piet Plezier
11 maart 2015, 18:58
Inderdaad lekker duidelijk.

Willi69
11 maart 2015, 19:19
In Deutschland http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif gilt laut Gesetz in solchen Fällen immer der günstigere Preis. :tongue:

Big30
11 maart 2015, 19:20
De 50€ variant is correct niet de 40€. Maar ik zou de 40€ eisen! Zie:
http://fkkacapulco-gold.de/german/preise.html

Nb in de 30€ variant zit dus geen bier en warm eten.

boo
11 maart 2015, 23:43
Geen enkele reden om nar Gold te gaan ipv het gewone Acapulco .... De ruimtes, aantal vrouwen, uiterlijk van de vrouwen, eten. Als het zo blijft zal Gold gauw voorbij zijn.

Heilenhaus
12 maart 2015, 13:27
.
Von samstagnachmittags bis gegen 20 Uhr das neue Acapulco Gold besucht. Bin mir noch nicht sicher was ich falsch gemacht habe.

Eine Überraschung - bin beim mehrmaligem durchzählen trotz aller Mühe nur auf ca. 12-14 Mädels die auf 40 grob geschätzte Gäste kamen - gekommen.
Zum meinem Glück war auch die Thai Rosa anwesend http://i10.glitter-graphics.org/pub/219/219070okrk1ktxgi.gif (https://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE)die mir eine herrliche Dreiviertelstunde bescherte.

Noch namentlich bekannt waren mir:
Denisa,Nicole,Laura,Diana,Luciana,Shila,Elena,Mari na,Shila,Natascha,Melodie und zwei Neue.

Den ganzen Tag über kam überhaupt kein Zimmerzwang auf. Herrlich abhängen und mit einigen Kollegen geschillt.
Und nicht zu vergessen das wie immer das sehr gute Essen.

Mir sind leider noch keine Mädels aus Velbert aufgefallen. Gegen 20 Uhr war er auch wieder da …. „Der Einsamste Dj der Welt“

Ein Zimmer habe ich nicht gemacht.

Eine altbekannte Fettecke a la Joseph Beuys wurde mit einem der zahlreichen Rauchverbot Schilder besser ins Augenmerk geschoben und eine neue eindeutige Fluchtweg Beleuchtung tat ihr übriges.


Wenn ich das richtig verstanden habe dann gilt ab heute bis 14 Uhr 30 Euro und ab 14 Uhr 40 Euro Eintritt inkl. eine Tagessuppe und Buffet ab 18 Uhr.
Kein á la carte mehr

.

Admin
12 maart 2015, 15:18
Wenn ich das richtig verstanden habe dann gilt ab heute bis 14 Uhr 30 Euro und ab 14 Uhr 40 Euro Eintritt inkl. eine Tagessuppe und Buffet ab 18 Uhr.
Kein á la carte mehr

De 50€ variant is correct niet de 40€. Maar ik zou de 40€ eisen! Zie:
http://fkkacapulco-gold.de/german/preise.html

Vanaf vandaag geldt dus wel de 40€ entree 14-21u variant.
Misschien dat we een topic moeten starten met alle mogelijke kortingsvarianten in de verschillende clubs, die dan ook nog eens regelmatig veranderen. Hoewel belangrijkste is dat het in het club topic vermeld staat.

Willi69
12 maart 2015, 15:31
De 50€ variant is correct niet de 40€. Maar ik zou de 40€ eisen!


Vanaf vandaag geldt dus wel de 40€ entree 14-21u variant.
Heißt das etwa, unser Experte hatte ausnahmsweise nicht recht? :eek:

Peperduur
12 maart 2015, 21:06
Heißt das etwa, unser Experte hatte ausnahmsweise nicht recht? :eek:

Ich denke, du hast recht :wink:

sunny
13 maart 2015, 06:14
So, damit hier nicht nur heiss diskutiert wird über das Acapulco Gold, gibts hier von mir nochmal einen aktuellen Live-Mix auf die Ohren:

https://www.mixcloud.com/joflo/gold-opening-live-mix/

Vendezz
13 maart 2015, 07:58
Van mij mag ie wegblijven... is eerder storend dan sfeer verhogend

aquarius
13 maart 2015, 23:08
Live-Mix auf die Ohren:

https://www.mixcloud.com/joflo/gold-opening-live-mix/

Ohhhhhh, wie gut, dass meine Ohren da im Aca-Gold nicht live anwesend sind!

Nichts für Ungut
aquarius

Nietsche
14 maart 2015, 07:06
Gisteren zelf maar de proef op de som genomen en naar voor voormalige huiskatjes paradijs gereden.

Rond 10.30 aangekomen in Ratingen.
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten en er werd me gevraagd 30 euro te betalen. Er werd geen keuze gesteld om eventueel 50 euro te betalen, maar gewoon 30 euro.
Dat was/is blijkbaar de happy hour prijs als je voor 14.00 uur binnen komt en kun je ook alcoholische versnaperingen tot je nemen en gebruik maken van de a la carte opties.
Gisteren werd er gegrild buiten. Vanaf 12.00 een zeer uitgebreide saladebar en vanaf 15.00 uur stond de grill volle bak zijn werk te doen.

Na omkleden en douchen toch een klein shock momentje. Alle schotten die eerder binnen stonden (afscherming kleine kino) zijn verdwenen.
Het is nu 1 grote open ruimte, waarbij de banken anders zijn opgesteld. Volgens de dames is dit gedaan om de toestroom van de grote aantallen dames straks beter te kunnen handelen :confused:
Persoonlijk vind ik het een tegenvaller omdat juist het terugtrekken in de kleine kino of achterin de hut bij de "voetbal tv" ideale plekjes waren voor het betere pre sales werk.
Het lijkt u net op een wachtzaal bij het treinstation, maar dan toch net iets anders. (anders zou ik vaak met de trein gaan denk ik).

Om 10.30 uur al een behoorlijk aantal dvp aanwezig. Schat een stuk of 14. Op het aantal van 2 beren is dat goed. (aantal beren zou gestaag toenemen net zoals het dvp aanbod).
De line up ansich viel echter iets tegen, maar goed. Je weet dat je bij deze tent niet de aller lekkerste vrouwen tot je beschikking hebt, maar wel een hele goede servcie.

In totaal een 3 tal kamergangen gemaakt.
Daarover kan ik eigenlijk heel kort zijn

Shila
Zij deed de warming up. 30 minuten. Gewoon een leuke goede sessie zonder de trigger van wow

Selina
30 minuten voor het betere trek en pijpwerk

Luciana
Roemeense gipsy.. leuke sessie van 60 minuten waarbij ik denk dat er meer in zit als je haar wat beter kent.

Kortom een (wederom) geslaagde (halve)dag ondanks dat ik het erg jammer vind dat het nu 1 grote ruimte is waarbij je je niet in een hoekje kunt terugtrekken uit het zicht van alle bezoekers.
Sommigen onder de beren vinden dat dan weer een voordeel, anderen zoeken juist net dat beetje anonimiteit.

Nietsche
14 maart 2015, 07:12
Laatste toevoeging nog..

Geen FKK gisteren zoals voorheen was in HP.
Dames allemaal in een setje en een enkele topless

The Joker
14 maart 2015, 11:38
Zoals ik al verwacht had: Het wordt gewoon een kloon van Acapulco, zelfde prijsstelling, zelfde inrichting, meer dames en straks wellicht ook een animatieverbod...

MiniME
14 maart 2015, 14:47
Hier nog wat meer informatie van andere internationale bezoeker(s) over de veranderingen bij AG/HP:

http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?3379-FKK-Haus-Panthera-in-Ratingen&p=1693719#post1693719

Again and Again
15 maart 2015, 14:27
Na een winterstop van plus minus 6 maanden heb ik ondertussen weer wat clubs bezocht, zo had ik van de week afgesproken met Hansdordt om samen zaterdag 14 maart lekker een dagje te gaan clubben :cool:. Maar waar naar toe?? Sixsens? YinYang? Aca Gold? Vorige week heb ik Sixsens voor het eerst bezocht en ik was echt onder de indruk, verslag volgt nog. Dus gaan we voor luxe in SS? Service in Aca Gold en kijken hoe de vlag er nu bij hangt daar? Of YY waar we beide nog nooit zijn geweest? Gisterenmorgen vertrokken we iets na 11.00 uur omdat ik traditiegetrouw weer te laat was :hammer:. Onderweg was het wikken en wegen, we kwamen er maar niet uit :gruebel:. Na een klein uur argumenten aan te hebben gevoerd en de plussen tegen de minnen hebben weggestreept, kwamen we dan eindelijk tot de conclusie om te starten in Aca Gold en mocht het ’s avonds weer sfeerloos zijn dan konden we altijd op de terugweg nog langs YY karren met Hansdordt zijn bolide. Een prima plan vonden we beide :freu:!

13.40 uur aangekomen in Ratingen, weinig auto’s op de parkeerplaats, ontvangen door een voor ons nieuwe maar aardige theke. 30 euro betaald omdat we voor 14.00 uur binnen waren. Helaas kwamen bepaalde verwachtingen niet uit met wat ik 2 uur daarvoor nog op hun website had gelezen :gruebel:. Wij dachten gelijk aan te kunnen schuiven voor de lunch die vanaf 14.00 uur zou starten, dat was GISTEREN dus niet zo, dat was TOT 14.00 uur. Vanaf vandaag zou de lunch wel vanaf 14.00 uur zijn en daarvoor uiteraard het ontbijt voor de echte vroege vogels. Toen kwam de volgende verrassing: GEEN FREIBIER, ik bestempel mijzelf echt niet als een alcoholist, maar een biertje of 5 verspreid over zo'n dag vind ik erg lekker :smoke:. Dit stond dus ’s ochtends ook nog duidelijk op hun website dat bier inclusief was. Als compensatie kregen we beide 1 bier á 5 euro Van het huis. Nou ja hup dan maar. Geen borg meer voor de sleutel van de kluisjes zoals de meeste ondertussen al weten. Omgekleed en de barruimte in. Het is absoluut wennen als je daar nu binnen loopt! 1 grote ruimte zoals van de week ook al door andere hier is beschreven. De kleine kino is foetsie :frown:, diegene die Acapulco Velbert kennen zullen duidelijk zien dat dit dezelfde opstelling is als daar maar dan in het klein. Hansdordt en ik zijn maar snel gaan kijken of we nog wat restjes van het eten op konden peuzelen. Het was te verwachten dat er niet veel meer over was, slechts enkele broodjes, maar wel nog aardig wat beleg. Gevraagd of er nog wat extra brood was, toen werd er een casino wit in een mand aangedragen waardoor we toch nog redelijk onzer maag hebben kunnen vullen.

Een aantal bekende dames die ik het eerste uur zag: Elena, Luciana, Celine, Melodie, Marina, Paulina, Natasha, Denisa, Shila, Nicole en misschien vergeet ik er nog wel wat. Ook een redelijk aantal onbekende dames, ik schat het dames aantal totaal gisteren op zo’n 24. Er was absoluut keus voor iedereen, de dames waren in de meerderheid, verspreid over de dag waren er denk ik steeds zo’n 15 beren aanwezig in het huis.

Ik kwam al snel in gesprek met Elena en zij vertelde mij dat het haar laatste werkdag was, vandaag trekt ze terug naar haar thuisland en naar haar zeggen komt ze niet meer terug, die heeft andere toekomstplannen.

Toen constateerde ik dat DJ Sunny zijn draaihoek weg was, die bleek vrijdag te zijn bedankt voor zijn werkzaamheden.

Voor de gokkers onder ons: de gokkasten die er voorheen stonden zijn weggehaald, wellicht komen er nieuwe?! Geen idee.

Nog meer info: Gisteren (dus wellicht veranderd het nog ) waren de jacuzzi kamers niet tot de beschikking, jammer, want ik had er namelijk nog nooit gebruik van gemaakt en ik was echt van plan om dit gisteren te gaan doen.

Ik wilde wat drinken bestellen aan de bar, maar de dame achter de bar kwam niet naar me toe, het is dus zelfbediening geworden :gruebel:, een aantal flessen frisdrank en sappen staan gepaard met wat glazen op een dienblad midden op de bar.

De grill lag rond 15.00 uur al vol met vlees en buiten was een ruim salade buffet. A la carte eten is er dus helaas niet meer bij, jammer, wat heb ik daar van genoten des tijds.

Toen stuitte ik op de Poolse Paulina, bij mijn laatste bezoek aan het huis in september 2014 heb ik haar 1 x gesproken, maar toen door omstandigheden (helaas) niet mee op de kamer geweest. Dit zou mij dan ook niet weer gaan overkomen en na een heerlijke presale achterin de ‘zaal’ op een bankje in de hoek, vertrokken we naar een gewone kamer, voor een sessie van ongekende klasse, dik 2 uur later kwamen we helemaal voldaan van de kamer, kort samengevat: PSE en ongeremd :cool:, helemaal mijn ding :freu:. Ze is daarnaast ook echt super vriendelijk en spontaan, een ware complete topper!!

Richting de kleedkamer lopend zie ik ons allen bekende Wijzegrijze staan, dat dateerde alweer van mei 2014 dat ik hem gezien had, een stevige handdruk en we zouden elkaar buiten bij de grill zien om gezellig bij te praten. Zo gezegd zo gedaan, Hansdordt was er ook weer, we hebben lekker gegeten en gekletst, later nog aan de bar gezeten met z‘n 3 en heb daar mijn enige biertje van de dag geconsumeerd.

Mijn ogen vielen constant op Luciana en Angel, laatstgenoemde is een 28 jarige slanke Roemeense uit Aca Velbert, mijn 2e kamergang werd met Luciana, wat een lekker ding hey, een prachtige meid! Super lekker en diep TZ, een heerlijk half uur met haar gehad, nog niet eerder met haar op de kamer geweest, dat is soms wat ‘wennen’ maar ik had het echt niet willen missen!

Hansdordt was ondertussen ook al 2 keer op de kamer geweest en ik vroeg hem of hij het goed vond voor vandaag, ik liet doorschemeren dat ik eigenlijk nog wel heel benieuwd was naar Angel, zo sympathiek dat Hansdordt is, vond hij het geen probleem dat ik nog met haar zou kameren, de sfeer in de barruimte was weer als vanouds somber en dan is wachten toch vervelend. Enfin, ik op Angel af, een mysterieuze meid, een figuur om door een ringetje te halen, lang zwart haar in een staart, enkele tattoo’s, maar een porno uitstraling dat ze heeft :liebe2:, presale kent ze niet, kennen ze in Velbert ook niet, dat verklaart het. Ik heb de ‘gok’ genomen en de sleutel werd gelijk gehaald, ja hoor BINGO, ik had m’n kruit al behoorlijk verschoten voor die dag, maar ondanks dat werd de categorie PSE zeker behaald, TZ, PZC zeer goed! En na een klein half uur was de 4e ontlading van de dag een feit, heerlijk! Ook Angel was een schot in de roos.

En zo kwam er een eind aan een dagje Aca Gold, 00.30 uur vertrokken Hansdordt en ik weer richting NL.

10 uur binnen geweest, het nieuwe concept is wennen, zeker op de rustige sombere momenten zou een freibiertje heel erg welkom zijn!

Ondanks dat heb ik volop genoten van super service met voor mij 3 optisch zeer mooie meiden en natuurlijk het goede gezelschap van Hansdordt en Wijzegrijze :)

Ik zal hier zeker binnenkort weer te vinden zijn :cool:.

Groeten Again and Again ;)

hansdordt
15 maart 2015, 15:03
Laatste toevoeging nog..

Geen FKK gisteren zoals voorheen was in HP.
Dames allemaal in een setje en een enkele topless
Gisteren, zaterdag 14 maart, geen fkk-dag. Marina wel alleen sjaal om haar middel. Melodie in zwarte lingerie, Elena op haar laatste dag als dvp een wit lingerie-setje, Denisa in lingery met roze sjaaltje over het slipje. Natascha gehuld in een kort broekje. Nicole topless en string. Paulina een jurkje. Shyla ook in lingerie. 1 mij onbekende donkere dame bh met doorschijnende legging. Een paar voor mij onbekende dames in lingerie of alleen een slip. Luciana bh met short.

Het bier kost nu iid €5. Op de website stond echter nog dat het bier inclusief was. Again and again heeft dat bij de theke gemeld en omdat het op de website dus verkeerd stond hebben we maar liefst 1 biertje gratis gehad!

Het was gisteren zeer rustig. 5 beren bij de bar, 5 beren buiten en 5 beren op kamer of zoiets. Misschien 20 dames aanwezig. We zijn om 12 uur vertrokken. Geen sfeer op dat moment, goede dames op kamer, Marina en Natascha en de nieuwe dames hadden weinig kamers.

Eten was er tot 14 uur, broodjes, tostiebrood, beleg. Vanaf 15 uur een warm buffet met vlees van de gril, salade en rauwkost en koude aardappelschotel. Smaakte toch wel goed. Vanaf vandaag tot 14u ontbijt, daarna lunch en om 6 uur het buffet.

Gekamerd heb ik met Mirella. Een kleine Roemeense van amper 150 cm met een waanzinnig lekker kontje ;). Tijdens pre-sale geen tongzoenen maar op de kamer wel zei ze, nou dan weet je het wel. Op de kamer van tongen nauwelijks sprake. Pijpen en 69 waren oké. Neuken ging ook nog wel maar doggy wilde ze niet! En laat dat juist mijn favoriete standje zijn. FT was mogelijk voor €50 omdat ze het eigenlijk maar niks vindt. Sinds 4 jaar in Duitsland en iig in YY gewerkt. Hhg daarom niet bestaande.

Ik had mijn zinnen gezet op Paulina, een heerlijke spontane verschijning. Again and again had een meer dan voortreffelijke sessie gehad met haar dus... Helaas werd ze door een andere beer voor mijn neus weggekaapt. 3 uur later toch met haar en afspraak kunnen maken. Een heerlijk half uurtje met haar op kamer geweest op het door ons zo gewaardeerde HP niveau. Een beetje met de rem erop want ze was gesloopt door de vele sessies. Volgende moet ik haar 1e klant zijn zegt ze want dan is ze nog dit. Beide genoten van 69 en het neuken. In doggy heerlijk klaargekomen. Hhg 200%.

Het is dat de dames uit HP tijden er nog zijn want het nieuwe spul heeft toch een ander service niveau zo lijkt het, worden ook nauwelijks geboekt en er zitten een paar dikkerds tussen. Voor Paulina wil ik zeker nog wel eens binnenwippen en Luciana lijkt me ook niet verkeerd.

NeverEnough
15 maart 2015, 16:21
Beste wandelaars,

Ik loop een beetje achter met mijn avonturen te vertellen uit wijlen huize panthera, nu bekend als Acapulco Gold.
Ik ben de afgelopen 3 weken elke week een keer geweest en heb de verandering met eigen ogen kunnen zien.

Drie weken geleden was ik erop een zaterdag. Het huis is de laatste tijd op een zaterdag redelijk rustig, qua dames waren er een stuk of vijftien. Voornamelijk vaste dames, de welbekende service granaten. Tijdens mijn bezoek kwam ik nog een paar bekende tegen. Hierdoor werd de dag een gezellig uitje. s Avonds was het weer rustig, te rustig voor een zaterdag avond. Meer vrouwen aan de bar dan mannen. Dat kan je ook als een voordeel zien, maar van het perspectief en duurzaamheid van de club toch wat minder. De vrouwen houdt je dan niet lang in de club. Zelf heb ik gekamerd met twee vaste dames daar, wat garant staat voor goede sex. Dat is ook de reden dat ik nog steeds hier graag kom. Het service gehalte staat op hoog nivo en daar kom je voor. Al met al een geslaagde dag.

Twee weken geleden zaterdag. Het was de dag na de party. Ik kom net binnen en zie een bekende ijsbeer met aan zijn zijde nog een bekende dame, ik moest goed kijken en in mijn geheugen graven maar het was toch echt Anda. Deze dame was al lange tijd niet meer in Panthera te zien. Optisch zeer mooie dame waar ik goede herinneringen aan had. Toevallig was ze nu tijdens de party van Bob de vorige dag teruggekomen. Nu vertelde de ijsbeer mij dat er nog veel meer dames terug waren van vroeger, blijkbaar vanwege de afscheidsparty op vrijdag. En inderdaad eenmaal aan de bar zag ik nog meer gezichten van dvps die ik al een jaar ofzo niet had gezien. Veel dames waren aanwezig, het voelde alsof ik een jaar terug in de tijd was, echt geweldig. Hoewel het feest gisteren was, bleek deze zaterdag de echt laatste dag te zijn van Panthera. Sommige dames waren er wel emotioneel onder, voor hun kwam er nu een onzekere periode aan, niemand weet hoe het uit pakt met de nieuwe baas. Dat er veranderingen aankomen is wel zeker. Wederom een leuke dag gehad, gezelligheid en goede sex. Nader kennis gemaakt met Paulina, die was de week ervoor continue bezet. Nu gelijk mijn kans gepakt. Nu begrijp ik waarom ze hele tijd bezet was, wat een topper. Echt een mooie vrouw. En niet te vergeten met Anda, prachtig als altijd. Ze zei dat ze al de tijd terug was geweest in Roemenie, maar op de kamer bespeurde ik toch een beetje professionaliteit die ik niet eerder bij haar had gemerkt. Toch niet stil gezeten dan al die tijd vermoed ik. Na een geslaagde dag weer voldaan naar huis.

Vorige week zaterdag weer naar Panthera. Afgelopen keren was zo goed bevallen dat ik toch zin had in meer. En ik wilde nu wel zien of er wat verandert was. Eenmaal aan en binnen gekomen zag alles er nog hetzelfde uit. Alleen het aantal dames was een stuk minder. Ook geen bekende ijsberen te zien. Wel een nieuwe leren kennen, noglangnietuitgewandeld. Het was heel rustig en weinig goede dames. Dat viel wel even tegen na de voorgaande keren. Na het even aangekeken te hebben moest ik concluderen dat het niet mijn dag was. De paar goede dames waren continue bezet en dan zit je toch maar in de bar te turen naar de b keus. Daar wordt je niet echt opgewonden van. s Avonds om tien uur hield ik het maar voor gezien. Er zaten nog drie man in de bar en een paar dames verveeldt te kijken. Op de parkeer plaats was het toch nog druk. Die moeten dan de hele tijd op de kamer zitten met een dame want in de bar was het bijna leeg. Maar dat komt wel vaker hier voor dat dames voor lange tijd geboekt zijn en je ze niet ziet. Ik had al voorgenomen om de volgende dag ergens anders te gaan kijken want ik moet toch wel aan mijntrekken komen. En geloof me ik had geen betere keus kunnen maken. Lees mijn verhaal over Munster hier ook binnenkort.

NeverEnough
15 maart 2015, 16:51
Afgelopen vrijdag toch weer naar Panthera uh ik bedoel Acapulco Gold gegaan. Vol goede moed weer een poging wagen na een wat mindere dag vorige week. Deze vrijdag zou een favorietje aanwezig zijn dus dat moet wel gaan goed komen. Bij binnenkomst kreeg ik na het overhandigen van 50 euro een tientje terug. Nou dat is mooi meegenomen. Blijkbaar hebben ze het tarief van aca in velbert overgenomen. Dat was ook niet het enigste wat verandert is. De transformatie naar Acapulco maatstaven is blijkbaar in volle gang gezet. Toen ik de ruimte van de bar in liep keek ik toch wel even vreemd op naar de grote ruimte voor me. De schotten die eerst in het midden stonden waren verdwenen, evenals de kino met bed. Nu heb je een grote ruimte met allemaal banken, zoals bekend van de grote broer acapulco in velbert. Ook is het aanspreken / jagen niet meer gewenst. Al moet ik zeggen dat veel dames dat nog wel deden, het is me verteld door een meisje dat het toch uitdrukkelijk gezegd is dat het niet meer toegestaan is. Ik zag nog wel het een en ander aan acties op de banken. Ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen. Zou jammer zijn als het niet meer mag.

Ook lijkt er nu meer een ander publiek te komen als voorheen. Tevens zag ik nog een dame van de andere Acapulco club, we kunnen dus meer kruisbestuiving verwachten. Dat is dan wel weer gunstig want er lopen altijd vele mooie poppetjes daar. Ook dit was een mooie dame. Slank, lang zwart haar, mooi koppie, enkele tattoos. Tevens waren er nog een aantal nieuwe, maar niet mijn smaak. Overigens deelde meerdere die mening want ze hadden het niet druk.
s Avonds zag ik nog DJ Sunny, de 'gangmaker', ik was een beetje verbaasd gaat hij toch nog draaien. Maar zijn apparatuur was allemaal al weg, weet niet of hij nu iets op kwam halen of ze vergeten waren het hem te vertellen dat hij niet meer hoefde te komen draaien. Voor alle liefhebbers, helaas geen DJ Sunny meer ;)

Drinken is nu zelfbediening en eten was bbq buiten. Nog wel dezelfde kokkin, maar als je in Aca Velbert bent geweest, dan weet je ook hoe het vlees nu is. Geen vooruitgang, hopelijk komen de menus ala carte nog terug want dat was altijd heerlijk. Maar ben er bang voor.

Twee keer heerlijk gekamerd. Eenmaal met luciana, deze meid ken ik al wat langer en hoewel ik niet altijd met haar ga blijft ze aardig. En de grootste verrassing was wel hoe goed ze is geworden, je merkt dat ze nu echt geniet van de sex. En daarnaast ziet ze er ook geweldig uit met haar super figuurtje.

Weer een geslaagde dag, leeg en voldaan naar huis. Binnenkort toch weer eens kijken want de toppers zitten er nog steeds en daar gaat het om.

Peppino
15 maart 2015, 22:11
Gisteren, zaterdag 14 maart, geen fkk-dag. Marina wel alleen sjaal om haar middel.

Het was gisteren zeer rustig. 5 beren bij de bar, 5 beren buiten en 5 beren op kamer of zoiets. Misschien 20 dames aanwezig. We zijn om 12 uur vertrokken. Geen sfeer op dat moment, goede dames op kamer, Marina en Natascha en de nieuwe dames hadden weinig kamers.


Goede dames op kamer,en daaronder reken jij niet MARINA ?? Oei,oei,foutje volgens veel beren de allerbeste en daar hoor ik ook bij !

hansdordt
16 maart 2015, 12:20
Goede dames op kamer,en daaronder reken jij niet MARINA ?? Oei,oei,foutje volgens veel beren de allerbeste en daar hoor ik ook bij !
Excuses dat je het nu zo opvat. Even mij beredenering verduidelijken: Ze was opvallend weinig op kamer. Ik heb geen ervaring met haar. Zelfde geldt voor Natasja.

noglangnietuitgewandeld
18 maart 2015, 18:20
Btw. Flori niet gezien?

Vandaag even kort mee gesproken. In Oceans!

sunny
19 maart 2015, 21:29
DJ Sunny bedankt sich bei allen seinen Fans (jaja, auch die soll ich gehabt haben............) für gut 5 Jahre (davon knapp 3 im ex-Panthera) Unterstützung und zahlreiche schöne und geile Parties! :winkewinke:

Ich perönlich werde mich zukünftig verstärkt auf meine Live-Musik Bandprojekte und mein Recording Studio konzentrieren.

Nähere Gründe für mein Aufhören im ehem. Panthera (jetzt Aca Gold) können gerne auf meiner Facebook-Seite eingesehen werden.

Mit musikalischen Grüßen
DJ Sunny

P.S.: Sollte die Atmosphäre und/oder die Musikauswahl im ehem. Panthera (jetzt Aca Gold) dann zukünftig evtl. doch nicht den Vorstellungen meiner Kritikern (deren Äußerungen -insb. ausserhalb der Foren- ich teils schon als Mobbing empfunden habe) entsprechen, dann ist es nicht mehr meine Schuld :tongue:

hasta la pasta
22 maart 2015, 19:00
Ik besloot gisteren om de bloemetjes dit maal eens buiten te zetten op de eerste lentedag van het jaar. Na het afwegen van de nodige opties besloot ik om het oude Panthera toch maar eens op te zoeken om polshoogte nemen, garantie op goede seks is voor mij daar ongeveer altijd 100% geweest.

Al om 11:00h zette ik de voiture op de bijna lege parkeerplaats. Na het aftikken van 30 Euro kwam ik in de gang Shila tegen en kon ik nog ternauwernood ontsnappen uit haar tentakels. Bij de binnenkomst in de bar valt op dat alle schotten zijn verwijderd, zodat je nu in een hele grote ruimte terechtkomt. De ruimte is gevuld met bankjes waarop een aantal dames zaten. In de loop van de dag waren de bankjes zo nu en dan gevuld met klanten en meiden/dames die op klandizie zaten te wachten. Again and Again heeft verder de overige belangrijkste wijzigingen ook al prima beschreven, ik zal daarom maar niet in herhaling vervallen en het bij mijn ervaring houden.

Nadat wat gedronken te hebben, ben ik Shila dit maal zelf op wezen zoeken en kwamen we elkaar op de gang tegen. Ik kwam uiteraard niet alleen om wat bij te kletsen met wat dames, dus stonden we ditmaal al snel innig te tongen op de gang. Alles is volgens mij al gezegd en geschreven over haar. Ik ben nog steeds altijd blij dat ik van haar uitstekende diensten gebruik kan maken. Na mijn eindschot hebben we de resterende tijd nog knuffelend en kletsend volgemaakt.

Toen ik weer beneden kwam waren een groot aantal bekenden binnen. In de loop van de dag en de avond heb ik o.a. Lena, Melodie, Marina, Natasja, Celine, Nicole, Luciana, Diana, Denisa en nog een Poolse 30-er uit voormalig Blue Note gezien. De naam van die laatste dame is me ontschoten, hier wil ik nog wel eens mee kennis maken, wat een lekker stuk! Verder waren er nog aardig wat nieuwe dames (een stuk of tien schat ik), omdat er voor mij voldoende keuze was, heb ik me daar niet aan voorgesteld.

Na een opfrisbeurt even met wat dames aangepapt en wat lopen vissen over de ontwikkelingen van de afgelopen tijd. Helaas is de algemene teneur die ik heb waargenomen uit de verhalen dat het te rustig is, dat er vele stamgasten waaronder Hollanders wegblijven en het belangrijkste dus dat de inkomsten van de dames teruglopen. Als ik naar mezelf kijk, ik hoef er niet meer heen om een hele dag&avond&nacht feestend met andere ijsberen door te brengen als je vijf euro voor een biertje moet betalen. Als er nog voldoende service dames blijven, dan kom ik graag overdag terug voor een pot goede seks. De tijd zal het wel leren . . .

De tweede sessie was met Lena. Dit maal had ze de Jacuzzi kamer beneden uitgezocht. Ik heb maar niet voorgesteld om te badderen, toen we binnenkwamen in de kamer, lagen we vrijwel direct op de matras waar we dus niet meer vanaf gekomen zijn. Net als een aantal vorige kamer gangen werd ik steeds harder aangespoord om gas te geven tijdens de seks, de ontlading mocht er weer zijn, met een oerknal kwam ik klaar. Hierna ging het licht uit bij me, we hebben hierna nog liggen keuvelen en elkaar een stuk beter leren kennen. Ik heb in ieder geval willen beloven om terug te komen.

Na een lange pauze met inclusief een power nap in de rustruimte sloeg de honger toe. Het eten van de kaart is niet meer, hiervoor in de plaats stond vanaf 15:00h de BBQ aan. De keuze was niet reuze, maar de karbonade, de worst en patat liet zich heerlijk smaken. Na wat koffie ben ik maar eens aan de bar gaan zitten en voor me uit zitten kijken wie van de dames me zou kunnen verleiden tot een volgende kamer gang. Plotsklaps stond er een klein Roemeentje naast me die ik eigenlijk nog niet kende. Dus maar eens gevraagd met wie ik het genoegen had. Denisa was haar naam, na wat small talk kwamen we er achter dat we ongeveer net zo lang in club kwamen en elkaar blijkbaar al die tijd zijn misgelopen. Het kan verkeren.

De zoentjes bij de bar gingen vrij snel over naar wat lekkere tongzoenen en dan moet de sleutel gevraagd worden. OMG, ik was op de kamer met een ADHD meisje terechtgekomen. Door de twee eerdere sessies had ik daar geen zin in en stuurde ik wat bij om wat rust op de kamer te krijgen. Het gevolg hiervan was dat ik als luisterend oor gezien werd . . . We hebben de sessie heel kalm en rustig beëindigd.

Na een douche en wat te drinken aan de bar kwam ik Celine tegen, een zekerheid. Ze vroeg me waarom we vandaag niet op de kamer zijn geweest. Je weet hoe mannen zijn, was mijn antwoord. Na een hele tijd kletsen besloot ik toch nog voor een laatste kamer gang met haar te gaan ondanks dat de pijp al helemaal leeg was. Ik vertelde haar hoe de vork wat dat betreft in de steel zat en dat ik nog wel zin had in een knuffel/zoen/lik/etc sessie. En zo kwam het beste voor het laatste. Wat ben ik verwend en wat zijn we lief voor elkaar geweest. Zo ontzettend lekker dit.

Ik heb wederom een leuke dag in Ratingen gehad met vier verschillende, maar bijzonder prettige sessies. Als er een aantal dames blijven (en komen) en het service niveau zo blijft, dan kom ik zeker overdag nog eens terug.

nieuwkomertje
29 maart 2015, 23:08
Gisteren na een lange periode hier weer aanwezig geweest om te kijken hoe de nieuwe club nu is.

En..... Kort gezeg, (want ik ben niet z,on schrijver)

Wederom als vertrouwd .... Goede service met zeer veel lekkere snoepjes.

En al die lekkere snoepjes zijn moeilijk te weigeren.

4 heerlijke sessies gehad, waarvan 2 met FT.

Het enigste nadeel is enkel, dat op de terugreis naar huis, het besef aanwezig is dat de droom weer voorbij is, en ik (alweer helaas)
Ruim €300,- armer ben.

Samengevat...accapulco gold is net als panthera voor mij problematisch verslavend goed.