Volledige versie bekijken : Angeline / Angel (Bulgaarse) ex-VM
mynasch
7 september 2016, 11:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Angeline (Bulgaarse)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Rug, Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 min minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:leuke meid, schijnt in een laufhaus in Bochum gewerkt te hebben; 4 jaar in D
mynasch
7 september 2016, 11:11
YinYang eerste sessie : Angeline
:):):wink2::):):wink2::):):wink2::):):wink2:
uit mijn YY stukje
Een klein meiske (22jaar, 150 hoof 40 kg) maar wel een prachtig figuurtje wekte af en toe mijn aandacht. Ze zat een beetje alleen op de rij baken als je de bar uit de kleedkamer binnenkomt aan de linker kant… we liepen een paar keer langs elkaar , en ze besloot mij aan te spreken. Bulgaarse Angeline (?), had eerder gewerkt in een laufhaus in Bochum, en is nu een week in YY. Het bevalt haar tot nu toe goed, met een mooie drukte in het weekend. Ik bleek haar eerste klant vandaag. Kleine meiske, lang haar, paar tatoos (angel and devils), maar ze wist aardig uit te vissen wat ik wel een niet leuk vond (zoenen, massage). En ik besloot dan toch maar dit avontuurtje aan te gaan.
En wat voor een avontuur.
Super sessie in kamer 13. Hoge erotiek, aandacht, heerlijk tongzoenen, met haar nageltje zacht over mijn hele lijf, een staande blowjob super geil. We moeten het bed op. Opnieuw prachtige akties. Blowjob met veel spuug, geil mij aankijkend en het spuug laten teruglopen om mijn lul. Zag er echt geil uit. En ze hield het ook spannend, het hoogtepunt steeds uitstellend. Na 25 minuten vroeg ze voorzichtig of ik het wilde uitbouwen tot een uurtje, en dat wilde ik maar al te graag. Haar kleine lichaam helemaal in de olie gezet, en haar helemaal plat gezoend, met een tweetal orgasmes bij haar! Vond ze leuk! En daarna vond ze dat ik aan de beurt was, en hoe. Neuken was fabelachtig, leuk zo’n klein lichaam om je te voelen, zich inspannend het mij zo lekker mogelijk te maken. Haar gevraagd het - na een nieuwe blow partij- met de hand tegen haar borsten af te maken… jummie. Wat een koppie, wat een instelling echt een leuke meid. Hoop dat ze nog even blijft…
:):):wink2::):):wink2::):):wink2::):):wink2:
SAS
30 september 2016, 10:20
@Willem2
@Big30
Dit paspoort graag verhuizen naar Villa Marisol.
Nog enkele aanvulling van het paspoort.
Spuiten in Mond.
Anaal
Prijzen 30. min. 50,00 euro en 60 min. 75,00 euro
Kleur haar nu zwart
Bedankt ,
SAS:wink2:
pret
30 september 2016, 11:50
@Willem2
@Big30
Dit paspoort graag verhuizen naar Villa Marisol.
Nog enkele aanvulling van het paspoort.
Spuiten in Mond.
Anaal
Prijzen 30. min. 50,00 euro en 60 min. 75,00 euro
Kleur haar nu zwart
Bedankt ,
SAS:wink2:
Is anaal en SIM in de genoemde prijzen i begrepen?
SAS
1 oktober 2016, 00:39
Die Pret maakt een echt grapje!;)
Eddy_V
1 oktober 2016, 06:08
Typische Hollandse vraag!
Toonbeeld van geslaagde integratie.. :tongue:
Sjeufke
1 oktober 2016, 08:19
SIM only of met gratis toestel? :smoke:
pret
1 oktober 2016, 15:58
SIM only of met gratis toestel? :smoke:
He ik ben de grapjas hier. :biggrin:
J.S.
8 oktober 2016, 22:37
Mooie dame leuk gesprek rest volgt nog. Vandaag @ marisol te bewonderen.
cath.leen
9 oktober 2016, 19:43
Ik heb vandaag met haar eerste keer gesproken. Ik snap niet, ze zei tegen me, dat ze hongaars is en uit Budapest is. :gruebel:
Heel klein, maar wat een lekker figuur.
Als ze zo door de Villa loopt vind ik ze niet de mooiste, maar als ze op kamer zonder kleren is, wow, wat een heerlijke lichaam.
Lesyeux
15 oktober 2016, 16:19
In mijn achterhoofd had ik het topic dat ik over Angelina had gelezen, waar ze als GFE te boek staat, en dat bleek nou net de dame waar Toetebel naar tevredenheid al mee gekamerd had. In de bar wees hij me haar aan en ging er nog even naast staan. Tsjaaa… ik heb wel eens de term “pocket Bulgaartje” op dit forum voorbij zien komen, maar voor Angelina zou ik de term “knoopsgat Bulgaartje” willen introduceren: écht klein, maar ontzettend mooi in verhouding met bovendien prachtige volle borsten. Wel veel tattoes, met een heuse letterlijke en figuurlijke “lijfspreuk”, maar dat mag de pret niet drukken. Voldoende goede recensies om haar even later in de lounge bij me op de bank uit te nodigen. Inderdaad neemt ze ruim de tijd voor een relaxte kennismaking. Op kamer heeft ze me niet teleurgesteld: lekker zoenen, een soppende pijpbeurt en een strak nat poesje… Niet moeilijk om een prettig uurtje met haar vol te maken. Ook na de kamer houdt ze oogcontact en ze is meerdere keren nog weer bij me komen zitten om even te knuffelen en te masseren, maar daar speelde het beperkte aantal beren mogelijk ook een rol in. Hoe dan ook… later op de avond hebben we nog een relaxt uurtje op kamer doorgebracht, en ook daarna kwam ze nog geregeld even knuffelen, uiteindelijk was het “Feierabend signaal” de scheidende factor…
robglover
18 oktober 2016, 09:29
Ben ook het weekend met deze Angeline naar de kamer geweest! En ik moet zeggen "ik heb een nieuwe hobby" dwergsex!! Helemaal top dit meisje! Ziet er klein en tenger uit maar heel mooi gevormd, en ze doet op de kamer niets onder T.O.V. haar grotere collega's! Daar bedoel ik dus mee dat ze niet jankt of piept als je met haar in de weer bent! En dat voor zo'n klein mooi meiske. Ja kan met deze Angeline ook leuk ander vertier hebben en leuk kletsen.
M.v.G. Robglover.
cootje
22 oktober 2016, 20:56
Hoi
wat een mooi klein dingetje.
Beste tijd met haar gehad en kan goed met haar praten in het Duits.
Of nu uit Bulgarije of zoals ze zegt Hongarije komt doet er niet toe.
Een heerlijk mooi lijf met zachte tietjes.
En een fantastisch poesje om te beffen wat ze ook lekker vindt.
Tja dat wordt weer teruggaan spoedig.
Heeft me ook een lekkere massage gegeven met olie.
Zeurt niet en doet wat ze doen moet.
Eigenlijk wel lekker in vergelijking met de vele "Rubens" vrouwen die er
momenteel in de Villa zijn.
Interact
26 oktober 2016, 13:23
Ik heb er enige tijd op moeten wachten omdat zij kennelijk een lange kamerbeurt kreeg, maar toen Angeline plots recht op mij af kwam lopen kon ik na wat prettige schermutselingen in de bios met haar de kamer op. Dat was in een woord fantastisch! Ze is klein maar erg fijn. Wat een gezellig iemand die vreselijk haar best doet om je aan je trekken te laten komen. Alles is goed en enorme inzet bij wat dan ook. Wat de tijd betreft: ik had met haar geen specifieke afspraak gemaakt en had het idee dat we al ver over een eerste half uur heen waren. Ik vroeg haar hoeveel tijd we nog hadden en zij gaf aan nog tien minuten. Die hebben we vol gemaakt waarbij ik dacht dat zij van een uur uitging. Maar niets van dat alles, we rekenden een half uur af dat ik wel nog wat aangevuld heb vanwege de 'timemachine' ervaring dat ik een uur plezier in een half uur genoten had....
Overigens is mij nog wel iets opgevallen bij haar. Ze deed haar bikinibroekje (was het enige dat ze droeg) pas uit toen we al even op het bed lagen, wat laat dus, maar ik denk dat ze dat expres niet doet vóórdat je allebei op het bed ligt. Reden is wellicht dat je de neiging hebt om haar (het <150cm poppetje) te omhelzen en op te tillen om haar even groot te maken als jezelf (dat deed ik later ook). Alleen is dan het risico dat als je haar weer laat zakken ze ergens op landt en niet meer bij de grond kan ;-)
robglover
26 oktober 2016, 18:05
Overigens is mij nog wel iets opgevallen bij haar. Ze deed haar bikinibroekje (was het enige dat ze droeg) pas uit toen we al even op het bed lagen, wat laat dus, maar ik denk dat ze dat expres niet doet vóórdat je allebei op het bed ligt. Reden is wellicht dat je de neiging hebt om haar (het <150cm poppetje) te omhelzen en op te tillen om haar even groot te maken als jezelf (dat deed ik later ook). Alleen is dan het risico dat als je haar weer laat zakken ze ergens op landt en niet meer bij de grond kan ;-)
Daar land of beland ze bij mij ook iedere kamergang op!! Maar dan is haar bikinibroekje allang al uit!!:biggrin:
M.v.G. Robglover.
BP2
11 november 2016, 08:24
N TOPPER:, sympathiek, mooi lijf, leuk en zeer ontspannen in de omgang, geeft je nergens de indruk van paid sex of haast, klopt dus een hoge illusie op en op de kamer een zeer bedreven en gedreven gfs service. Een dametje waar je achteraf nog aan terugdenkt en meestal ben ik ze bij de uitgang weer vergeten.
Agronymus1
12 december 2016, 22:55
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Angelina (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been, Buik, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, FT, Anaal, Beffen, Vingeren
Extra info:
Patjax
13 december 2016, 00:47
Zo goed als zeker dezelfde als deze uit VM
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46238-Angeline-(Bulgaarse)-ex-YY&p=508707#post508707
BP2
1 januari 2017, 17:24
Helaas weg.
Brad Clitt
1 januari 2017, 17:35
Klopt, heb haar vorige week weer in YY gezien, daar heet ze Angel.
Heb haar daar begin september geneukt, leuke mini-dvp, redelijk tot goede service en uiteindelijk in doggy afgeschoten.
Bart1980
10 januari 2017, 13:03
Haar gisteren ontmoet. Echt toffe meid. Ik heb geen opmerkingen, buiten dat het fantastisch was. Ze neemt haar tijd, geen haast!
Knfg
15 januari 2017, 12:50
I was half an hour with her this Saturday. The service provided is correct with FK and all but I didn't have a particular connection with her. No repetition possible.
mynasch
12 april 2017, 18:25
er was gisteren een Angeline in Villa Marisol........ denk dat het hetzelfde meisje is.
Verhuisd????
Brad Clitt
12 april 2017, 19:22
Heb haar sinds eind feb/begin maart niet meer gezien in YY, waarschijnlijk vakantie gehad en nu dus waarschijnlijk terug in VM.
Mocht ik haar weer in YY signaleren, dan zal ik de verhuizing rapporteren (maar ben zelf ook voorlopig out of YY-action).