Volledige versie bekijken : Nieuwe ruitenwissers
Befke
17 januari 2007, 16:37
Ik heb nieuwe ruitenwissers. Ze zijn een beetje ruim bemeten, maar ze doen het prima. Ze kosten een vermogen, maar mijn veiligheid is me heilig. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ik merk ook wel dat ik, sinds ik deze ruitenwissers heb, steeds vaker in de auto zit, en dat ik filerijden helemaal zo erg niet meer vind.
Willem2
17 januari 2007, 16:52
Zijn die gewoon bij halfords te krijgen of moet ik naar een speciaal zaakje ergens in Limburg :roll3:
Big30
17 januari 2007, 17:20
Ik ken dit type, wordt geleverd met een interval schakelaar met variabale snelheid :D!
Groet,
Big30
little diablo
17 januari 2007, 20:28
Ik heb nieuwe ruitenwissers. ...
Alleen een beetje jammer dat je ramen nog zeiknat blijven:D
Saluti L Diablo
Rex
17 januari 2007, 20:33
Alleen een beetje jammer dat je ramen nog zeiknat blijven:D
Saluti L Diablo
Niet alleen de ramen denk ik, maar ook de gehele auto. Trouwens zo'n lekker stel ruitenwissers laat je toch niet op je auto achter:fuck:
Jansen
19 januari 2007, 21:03
Ik heb nieuwe ruitenwissers. Ze zijn een beetje ruim bemeten, maar ze doen het prima. Ze kosten een vermogen, maar mijn veiligheid is me heilig. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Deze ruitenwissers worden ook koker kijkers genoemd in Vlaanderen je kan er ook mee droogkuisen.:lostit:
plaats ze met mooi weer aan de binnenzijde dan hoef je niet meer het dashboard af te likken en gelijk heb je air bags.:rofl:
Flurkman
19 januari 2007, 22:40
Zoals voor de gewone ruitenwissers geldt ook hier: periodiek de rubbertjes vervangen, en absoluut niet gebruiken bij aanhoudende droogte...