Volledige versie bekijken : Dolli (Roemeense)
momentum
10 september 2016, 06:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Dolli (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Zoenen
Extra info:
momentum
10 september 2016, 07:34
Afgelopen week weer eens bij Babylon geweest en daar al een paar maal langs deze dame gelopen die me opviel omdat ze een knappe verschijning is met een mooi lichaam en een paar mooie borsten. ze zat daar al een tijdje een beetje alleen op een bankje, op een gegeven moment er toch maar eens bij haar gaan zitten en een gesprekje aangeknoopt bij haar. Ze bleek dolli te heten en was nog maar kort aanwezig in babylon, ze bleek hiervoor een tijdje in londen te hebben gewerkt in een club.
Na een tijdje met haar een kamer opgezocht, daar bleek dat ze nog niet helemaal gewend was aan de Babylon norm. In alles was ze nogal terughoudend, het tongzoenen was maar minimaal en pijpen zonder condoom was nogal beperkt. Verder was ze nogal passief op de kamer, daar ik eigenlijk liever heb dat d dame het initiatief neemt.
Al met al hoewel ze een leuke gesprekspartner was zal ik met haar waarschijnlijk niet meer op de kamer gaan.
Kwakje
18 oktober 2016, 22:30
17535
Twee super sessies gehad met Dolli. Van het terughoudende in 'momentum' zijn verslag bleef niets meer over. Ze heeft zich op en top aan Babylon service aangepast.
Pre-sales was aangenaam, eerst in de bar en daarna beneden nog even in een sofa.
Op de kamer was het volop tongzoenen, van zacht naar hevig en soms passievol. Ondertussen drukte ik haar kontje lekker tegen me aan. Piemelmans had er zin in.
Mooie naturelle borsten waar vlot meegespeeld mocht worden. Haar lijfje kronkelde lekker tegen mij aan.
Tongzoenen, blowjob, tongzoenen, 69, tongzoenen en nog meer van dat. Van dat mooie vlindertje kreeg ik geen genoeg. "You like my pussy" en ik knikte gretig.
Rechtstaand met haar poesje boven mij, ze zakte en bereed mijn grijnsende smoel als een fucking Sybian. En dan weer zo een lekkere tongzoen.
"I have a small pussy she said, you will feel everrrrrything". Ik schoof naar binnen rolde met mijn ogen onderdrukte een orgasme maar al snel kwam ik diep in haar klaar. "Indeed I felt everrrrything", "Me too she replied" en gaf me een diepe tongzoen.
Ook de tweede sessie was een super succes, weer dat lekkere vlindertje.
Onmogelijk haar te weerstaan bij een volgend bezoek.
istebe
21 oktober 2016, 18:22
Dollie.ro, 1 Std, Fantastisch
Schlank mit einem super festen Körper, 1m68, 50kg, kleine Brüste.
Sie kann nicht Deutsch, aber spricht sie perfekt Englisch. Sie ist sehr intelligent und man kann guten Diskussionen mit ihr haben. Sie hat in einer London Bank gearbeitet und sie arbeitete auch in einem Gentlemen Club dazu.
DFK super intensiv, schmusen, umspannen, streicheln: das ganze GFE Programm war da ... auch auch einer schelmischen Touch !! Wunderbar !! :redface:
Kuni sehr schön, Blasen auch (ein Bisschen zu schnell für mich) und GV war wirklich toll ... sie ist wirklich eng gebaut ... wow !!! :luvlove:
Ich habe schlechte Berichte auf Forums gelesen, vielleicht weil sie ganz neue im FKK Konzept war, aber mit mir war das eine tolle Erfahrung.
dennisw
23 oktober 2016, 00:19
Vandaag, ondanks vooraf niet gepland, verdwaald geraakt in de club scene van NRW.
Door omstandigheden. eens afgeweken van “regular”.
In de kelder een dame gespot, die me aankeek en mat haar ogen indruk maakte.
Nadat ik gespot had dat ze vanuit de barruimte naar boven liep, haar gevolgd.
Het oogcontact boven , werd gevolgd door een uitnodiging. Ze nam deze aan, en met als gevolg in de voor haar “onbehaaglijke” omgeving van de kino verder kennis te maken.
De film die afgespeeld werd ging volledig aan ons voorbij.
Het gesprek was bijzonder. Ondanks dat we elkaar nog niet eerder ontmoet hadden duurde de kennismaking minimaal een half uur, zonder lichamelijk contact, met uitzondering van de traditionele ‘Eskimo kus”.
Ze maakte een verpletterende indruk.
Bovengemiddeld intelligent. Geen afwerkster. En een reiskoffer gevuld met internationale ervaring.
Is bij toeval tijdelijk in Duitsland beland en spreekt die taal geen woord.
Uiteindelijk gevraagd om een kamer te organiseren.
De eerste ervaring vroeg nadrukkelijk om een vervolg.
Op kamer 4 werd de kennismaking voortgezet.
Wederom werden alle verwachtingen ver overtroffen.
Toen ze me waarschuwde dat de afspraak van 1 uur nagenoeg voorbij was, kon ik niet anders besluiten om te verlengen.
Ze gaf me aan dat dit voor haar geen unieke ervaring was.
Deze kameleon weet zich perfect aan te passen aan haar omgeving.
Voorwaarde is wel dat ze volledig wordt gerespecteerd.
Als je haar dat gevoel weet te geven, geeft ze iets terug dat illusie “pur sang” mag worden genoemd.
Voor GFE liefhebbers een absolute aanrader.
De ervaring met haar, en het aangename gesprek in de sauna met een medelander maakte het bezoek aan BAB van deze week tot een bijzondere ervaring.
spirou
23 oktober 2016, 23:43
I think Dolli has improved her service:cool:. Some friends told me she was not very involved and too money-minded about extras. I was interessed by her pics on the website of the club and curious about this lady I noticed several times and spoke with her. So I wanted to make my own opinion. And I choose her last time, she was alone on a sofa near the way out of the garden. Preliminaries during ten minutes. Well, :rolleyes: and we know I'm a little demanding about sexual service;). Dolli is a very charming person with very lovely face and smiling eyes, maybe the nicest of the club actually. Her body is really pretty - almost perfect - and I eat every part of it:tongue:. In sex, Dolli gives a good action and is attentive about desires of her partner. She doesn't all my fantasies but only some of them and I was satisfied. I enjoy her in some positions and she likes doggy - with spanking...:)- and cow-girl and reverse. I climaxes in this position. For me, 4 stars and more. :tongue: Recidive guaranteed.
savesexer
10 november 2016, 09:56
uit mijn verslag
Ik had er zin in en zocht Dolli op omdat ik over haar ook goede berichten gelezen had. Tenminste bij aanvang minder goede ervaringen die dan positief evolueerden. Op het bankje ontpopte deze mooie vrouw zich als een interessante gesprekpartner. Omdat Eddy nogal wild omsprong met het volume vroeg ze om ons gesprek op de benedenverdieping verder te zetten. Daar kroop ze dicht tegen me aan en ontstond een summiere vrijpartij die onmiddellijk gevolgd werd door de schlusselvraag. Het werd kamer 12 en een zeer korte sessie. Eerst staand getongzoend waarover ik geen opmerkingen kan maken, vervolgens een cunni waar het volledig misliep, als mijn tong nog maar net haar clit raakte begon ze al te kreunen en te schokken en dit steeds erger met een vagina die kurkdroog bleef. Dan maar haar aan het werk gezet maar voor mij was de sessie al naar de kl*ten. Ik was helemaal slap geworden en geef haar wel de merit dat ze me snel terug hard pijpte en goed pijpte ook. Plotseling hield ze op en zei: het half uur is teneinde wil je verlengen. Oef ik was er vanaf en zo belanden we ongeveer 18 minuten later terug aan de lockers.
KanariePiet
15 december 2016, 10:49
Afgelopen zaterdag heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Dolli.
Toen ik in de vroege namiddag Babylon betrad, verdween een meid met een mooi slank lichaam en een killer poep (kont voor de Ollanders:tongue:) net op kamer. Ik had haar amper in een flits zien passeren, maar ik wist toen al: straks moet die griet de mijne zijn!
Ik heb eerst een paar uurtjes gechilld, wat gegeten en gedronken, en zag deze mooie meid ondertussen regelmatig op kamer trekken. Dat was alvast een goed teken. Toen Taylor en JPTOO me vervolgens konden bevestigen dat zij Dolli al uitgeprobeerd en goedgekeurd hadden, kon ik niet snel genoeg naast haar in een zeteltje zitten.
In de zetel ontspon zich een heel leuk gesprekje. Dolli is een intelligente meid, die weet wat ze wil, en haar sappige, Londens accent deed me alleen nog maar meer zin in haar krijgen.
Dolli maakte geen haast om op kamer te gaan. Integendeel: ik heb uiteindelijk zelf de kamervraag moeten stellen.
Op kamer ontpopte Dolli zich al stel tot een uitstekende zoenster:)). Het zoenen ging na een tijdje over in kusjes over mijn ganse lichaam, waarbij haar mondje uiteindelijk per ongeluk ;) over Piet viel. Kan gebeuren, en nu ze daar toch was, besloot ze dan maar ineens om mijn genotstaaf eens goed onder handen te nemen:biggrin:. De pijpbeurt mocht misschien iets steviger, maar voldeed overall ruimschoots.
Een mooie meid als Dolli moet je gewoon geneukt hebben, dus eens mijn kleine vriend voorzien was van een rubbertje, kon ik niet snel genoeg op haar kruipen. We startten met een energieke missio, vervolgden de activiteiten met een intieme cowgirl om uiteindelijk te eindigen in doggy. Te eindigen zonder orgasme, jammer genoeg, maar daar kon mooie Dolli absoluut niets aan doen. Soms wil 'het' nu eenmaal niet komen...
Dolli zat er duidelijk mee in dat ik niet klaargekomen was, zelfs nadat ik haar tot 3 keer toe verzekerd had, dat het niet aan haar service lag. Dat toont aan dat ze echt begaan is met haar klanten en de service die ze hen aanbiedt. Top!
Ik heb de kamergang uiteindelijk na een half uurtje met een héél tevreden gevoel verlaten. En dat orgasme, dat zou er later op de dag nog 2 keer komen (bij Tanja en Delia).
De aftersales van Dolli vond ik wat tegenvallen. Op het occasionele lachje van veraf na, heb ik de ganse namiddag/avond geen aandacht meer van haar gekregen.
Herhalingsgevaar: ondanks de matige aftersales groot. Een mooie meid met een killer kont, een aandoenlijke inzet en een overall heel goede service. Wie kan daar nee tegen zeggen?!:cool:
de duisburg spesjalist
2 januari 2017, 13:34
zaterdag 10-12-2016 een einde jaars feestje in babylon me eerste dame van de dag dolli
ik trof dolli in de kelder .toen ik even skiën zat te kijken boven zaten veel veelplegers voetbal te kijken en dolli houd niet van voetbal en ook niet van skiën .ze kwam Leker bij me zitten .en kroop tegen me aan zachtjes begon ze me te kussen wat over ging in tongen . ik had niet verwacht dat dilli een Roemeense was dolli spreekt uitstekend Engels en de Kamervraag kwam niet van haar . ik heb zelf aangegeven dat ik wel zin had om te :bonken en ik heb er geen moment spijt van gehad :rolleyes:
dolli is een teder meisje die je hele lichaam met haar mond verkend het pijpen was gewoon goed balletjes werden niet over geslagen :freu: dolli klom op me in :amazone daarbij tongt ze ook Leker ;)haar leker plat op haar buik gelegd en mijn hoogte punt bereikt
:wink2:
Laatbloeier
11 januari 2017, 15:18
Dolli is een hele aardige, intelligente, leuke, mooie meid. Superslank, kleine maar lekkere tietjes, prachtige billen. Ze heeft een mooi expressief gezicht met een prachtige smile. Gewoon een leuke, vlotte, goed ogende meid. Roemeense, maar het had me niet verbaasd als ze een Duitse was geweest. Ik trof haar afgelopen donderdag. Lekkere pussysliding overgaand in een body to body massage. Heel geil. Ze ging op me zitten, zodat ik haar goed kon aanschouwen, schoof langzaam naar voren, richtte zich op en liet haar kutje op mijn mond neerdalen. Het smaakte heerlijk terwijl ik ondertussen die lekkere billen kneedde. Toen ik uitgelikt was, duwde ik haar iets naar achteren, waardoor ze half achteroverleunend mij een fantastisch uitzicht bood op haar openstaande kutje. Een paar minuten vergaapte ik me zo aan haar. Cowgirl heel mooi om te zien en om te voelen. Missio, lekker maar met een beetje beperking. Ze heeft een nauw kutje en vroeg me niet te diep en te hard te stoten. Nou ben ik daar meestal wel van, dus dat maakte mijn extase iets minder. Doggy ging weer prima. Tot slot met pijpen en enige handwerk afgemaakt. Dolli staat voortaan vooraan in mijn to-do list.
Schietgraagft
2 maart 2018, 12:05
Woensdag 28/02: na een paar keren rond gelopen te hebben, en geprobeerd om Tanja van me af te houden, ben ik gevlucht in de zetel van Dolli.
Ik wist al dat ze perfect Engels sprak, geen jaagster was, en toch een boven gemiddelde service afleverde in de kamer. Neem daar dan nog bij dat ze een fiere bezitster is van een voortreffelijk goddelijk lichaam en de keuze is vlug gemaakt:)
De kamer op zich duurde ruim twee uur. Van gewoon praten, naar een lange befbeurt, massage, 69, cowgirl, missio en doggy. De vingertjes mochten er niet in, even een dompertje, maar haar geilheid maakte dit nadien ruimschoots goed.
Manureva
17 maart 2018, 16:55
Visit of Wednesday, March 7th :
Profile : 25yo, 1.65m, light brown hair, nice face, slim silhouette. Friendly and smiling girl. Perfect english.
Service : I would like to go with her since a long time. Now, it’s (well) done …:biggrin:. Very nice session with this charming girl. She proposed me a very good service with sweetness and sensuality :blume:. The feelings and the sharing were pleasant :fuck:. Just more gfe would be (still) better for me but it’s a detail without much importance …
Appreciation : 8,5 / 10
Price : 50 € / 30 minutes – no extra.
Repetition : 100 %.
perso
17 maart 2018, 22:03
Zaterdag 10 maart, verjaardag van Pret
Dolli was de eerste dame die hoog op mijn lijstje stond. De vorige keer dat ik in Babylon was, heb ik alleen een leuk gesprek met haar gevoerd en haar beloofd een volgende keer wel met haar te kameren. En beloofd is beloofd, wat zeker geen straf is met Dolli. In de middag kwam ik haar al even tegen op haar bekende stekje, achterin de bar nabij de toegang van de wellness. Als Dolli niet op kamer is, is ze daar meestal wel te vinden. Met haar nog even wat bijkletsen, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer een erg goede sessie met haar gehad, zoals ik die ook een jaar geleden met haar heb gehad, maar dit keer zonder haar stemmetjes. Een uurtje met haar op kamer geweest, met ongeveer 20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten. Dolli heeft een lekker slank figuurtje. Niet echt een Taylor meisje, maar Taylor houdt af en toe ook wel van een slanke dame. Dolli is wel een paar kilootjes aangekomen in een jaar tijd, maar is nog steeds super slank, zoals op de foto's. Belangrijkste is dat ze gewoon een erg leuke dame is met goede service en waarmee je goed kunt praten en één van de beter uitziende dames is in Babylon.
29666
focussbe
24 juni 2018, 16:02
uit verslag van 24/06/2018
De eerste kamer van de dag werd er eentje die al een hele tijd op mijn to do lijstje stond. Een kamer met de charmante Dolli. Dolli zat deze keer in de zetels achterin het gelijkvloers tegen de muur aan de kant van het zwembad. Dolli heeft een natuurlijk en mooi lichaam waarmee je bij mij altijd een puntje extra kan krijgen. Een beetje gebabbeld waar het opvalt dat ze zeer goed engels spreekt. Dat maakt het voor mij altijd net dat ietsje gemakkelijker gezien mijn kennis van het Duits zeer maar dan ook zeer beperkt is. Daarna naar de kamer vertrokken ergens op het gelijkvloers. Een heerlijk half uurtje met haar gehad. Als ze haar schoenen uitdoet is ze een stukje kleiner maar als ze op het bed stond ik ik gewoon op de grond moest ik toch wat op de tippen van mijn tenen gaan staan op haar lekker te kunnen kussen. Dolli heeft een lekker lijfje met lekkere tietjes en een heerlijke smile op haar lief gezichtje. Na wat getongzoend te hebben kropen we beide op het bed om verder te knuffelen en tongentjes uit te wisselen. Daarna zakte ze af naar beneden waar ze me heerlijk pijpte terwijl ik wat met haar poesje kan spelen. Ik werd er gewoon helemaal door en door geil van. Daarna mijn pik naar haar grotje geleid en met één standje afgewerkt maar heerlijk klaargekomen toch. Een kamertje waarvan er nog mogen volgen wat mij betreft.
treftu
10 augustus 2018, 17:20
Weet iemand of Dolli nog terugkomt? Ze stond was op vakantie, maar stond vorige week weer op de aanwezigheidslijst, maar verdween er toen terug af...
(Ik mis haar ... ;)
Jack42
10 augustus 2018, 18:12
Dolli staat onder Reisedamen sinds 02.08 en die zal echt wel terugkomen na haar vakantie.
Ze is nog maar net een week met vakantie dus wel even geduld hebben.
swazontneuf
10 augustus 2018, 18:38
Vele, toen al vakantievierende, DVP's (waar onder Dolli), zijn op of rond 1 augustus jl. bij de "Reisedamen" geplaatst.
Dolli hoef je trouwens niet voor 1 september 2018 terug te verwachten in Elsdorf.
swazontneuf
10 augustus 2018, 18:44
Ze stond was op vakantie, maar stond vorige week weer op de aanwezigheidslijst, maar verdween er toen terug af...
De hele AWL was de afgelopen periode nogal "messy". Dames, waarvan ik met zekerheid wist dat ze vakantie hadden (Dolli, maar ook bijvoorbeeld Christina), stonden in ene male weer op de AWL voor de hele week, werden er dan gedurende de dag voor die specifieke dag weer afgehaald, maar bleven wel weer staan voor de volgende dagen. Dat "feestje" herhaalde zich dagdagelijks. Op 1 augustus jl. zijn ze de AWL gaan "vegen" (en vakantievierders gaan transfereren naar de "Reisedamen) en lijkt de AWL weer een beter beeld te geven dan in juli. Maar, de AWL is en blijft indicatief.
En om misverstanden te voorkomen, ik ben blij dat Babylon een AWL heeft, want je hebt tenminste een houvast (maar geen garanties!).
treftu
10 augustus 2018, 18:54
Dank je voor de verheldering.
Ja, de AWL was een rommeltje de laatste tijd. Ik wist dat Dolli op vakantie was, maar dan stond ze er weer op en werd er inderdaad dag na dag afgehaald.
Die lijst Reisedamen is een goed idee. Een mooi lijstje trouwens, waarvan sommige dames mij wel hadden mogen meevragen op vakantie, vind ik persoonlijk ;)
fervent
11 augustus 2018, 19:49
Dolli komt begin september weer terug. Ze weet nog niet precies wanneer.
fervent
6 september 2018, 04:17
Weer aanwezig na haar vakantie
perso
11 september 2018, 11:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Dolli (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:
perso
11 september 2018, 11:37
Het bier zat me nog steeds een beetje dwars en ik twijfelde of het later nog zou lukken met Dolli. Ik had het haar beloofd. Ach, anders heb ik gewoon een leuke tijd met haar op de kamer, lekker relaxt ook voor haar.
Maar eerst maar eens zien of ik nog wat kon herstellen. Nog maar eens een sauna en een jacuzzi gepakt. Ik was overigens in de veronderstelling dat Babylon donderdags ook tot 1 uur open zou zijn, maar het bleek dat Babylon al om 12 uur ging sluiten. Het was inmiddels half elf toen ik Dolli tegen het lijf liep. Eigenlijk wilde ik de kamergang nog een uurtje uitstellen, maar omdat ik haar nu toch zag, ben ik bij haar gaan zitten. Ze was een beetje verbaasd dat ik er nog was. Ze dacht dat ik al was vertrokken. Ik zei dat ik nog een belofte moest inlossen. Dan heb je geluk zei ze, want ze wilde eigenlijk al om elf uur ermee stoppen. Toen kwam ik er ook achter dat Babylon ging sluiten om 12 uur.
Dus maar gauw naar de kamer gegaan met haar. Op de kamer vertelde ik haar dat ik al 2 kamers had gehad en dat ik in de middag iets te veel bier had gedronken, waardoor het waarschijnlijk moeilijk zal gaan en misschien wel helemaal niet. Ze deed het lekker rustig aan en zei dat ik me geen zorgen moest maken.
We begonnen voorzichtig te vrijen en te tongzoenen, lekker diep en intens. Tussendoor vertelde ik haar over Erika en dat ik het jammer vond dat ze me een oor probeerde aan te naaien. Ik weet dat dat mij niet zal overkomen met Dolli. Zij heeft me tot dusverre altijd zeer correct behandeld met als gevolg dat ik haar vaker ben gaan bezoeken.
Nadat we het eerste half uur lekker rustig aan hebben gedaan, vond Dolli het tijd worden voor actie. Ze gaf me een uitstekende blowjob, waarbij ze gelijktijdig m'n tepels bewerkte. Daarna heb ik haar nog kort even geneukt, maar ik voelde dat dat 'm niet meer ging worden. Ik vroeg haar om verder te gaan met een blowjob en mijn tepels bewerken. Het duurde wel een tijdje maar uiteindelijk wist ze mij de laatste druppels er uit te persen. Moe en voldaan lag ik naast haar en we hebben nog even wat nagepraat. Daarna de kamer verlaten en op de klok benden kon ik zien dat we het uur hadden overschreden. Dolli maakte daar geen probleem van en ik gaf haar nog een fooi, gewoon omdat het een bijzonder leuke meid is, correct, goede service en geen gezeik bij het afrekenen. Zo kan het dus ook en behoudt je en creëer je klanten. Sommige dames snappen dat kennelijk niet. Maar ja, Dolli is geen domme meid en dat merk je wel als je met haar in gesprek bent :)
O ja, positief aan Dolli is dat je haar ribbetjes niet meer kunt tellen, zoals op onderstaande foto. Ze is nog steeds erg slank, maar heeft nu meer vorm. Staat haar goed.
https://images2.imgbox.com/8f/f0/vMboiSNA_o.gif
Naam: Dolli https://images2.imgbox.com/8b/ed/E4dZfXb1_o.png
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg (was een jaar geleden 45 kg,) maat 34 / A-cup
Mooiejoke
6 oktober 2018, 16:25
Gisteren voor het eerst met haar gekamerd. Ze is leuk, lief, mooi, oprecht, naturel en goed op de kamer. Haar Engels is super en haar accent 'very cute'.
Van mij mag ze wel in Babylon blijven.
perso
23 oktober 2018, 18:56
Ik vond het weer tijd worden voor een kamer. En Dolli had ik al een paar keer deze dag zien lopen, maar steeds was ze bezet. Dolli is geen dame die jaagt op gasten, maar een dame die passief blijft wachten. Ze doet toch iets heel goed, want ze was heel vaak bezet. Ik liep haar bij toeval tegen het lijf, op een moment dat ze beschikbaar was. Gelijk met haar meegelopen naar haar vaste plek, bij de TV achterin de bar. Daar even wat bijgepraat met haar en toen naar een kamer.
https://images2.imgbox.com/49/8a/C2BLDYEz_o.jpg
Ja, wat moet ik nog over Dolli zeggen. Haar service is gewoon erg goed. Zelfs dit keer nog iets gedaan, waarvan ik dacht dat ze het helemaal niet zou doen. Wat dat is, houd ik even voor mezelf, maar het was wel erg verrassend ;) Zo zie je maar, wanneer je vaker met dezelfde meid gaat en je een betere klik krijgt, ontdooit zo'n meid vaak wat meer en laat ze zich meer gaan. Daarnaast is Dolli een erg mooie slanke meid. En een meid waar je respect voor moet hebben, want heb je dat niet, zul je dat gelijk merken. Ze is niet op haar mondje gevallen ;) Gelukkig ben ik iemand die de dames altijd met respect behandeld en daardoor weinig problemen heeft. Alleen met dames die mij wat minder respecteren heb ik problemen, maar daar hoort Dolli zeker niet bij.
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup
perso
22 december 2018, 08:59
Dolli mocht het spits afbijten. Al weer twee maanden geleden dat ik met haar was en vond het wel weer tijd voor een kamer. Dolli is altijd een gezellige meid en spreekt beter Engels dan menig saunaclubbezoeker. Met haar even een tijdje in de bar gesproken en daarna vertrokken naar een kamer. Daar weer een meer dan prima sessie met haar gehad. Na de sessie haar betaald. Ze nam het geld aan en we gaven elkaar nog een paar zoenen. Daarna ben ik naar de sauna gegaan. In de sauna realiseerde ik me ineens dat ik haar te weinig had betaald. Ik dacht, ik zoek haar later wel even op om het recht te zetten. Na de sauna en de jacuzzi probeerde ik haar op te zoeken, maar ze was waarschijnlijk op de kamer. Een paar uur later kwam ik Dolli bij toeval tegen bij de lockers. Ze wenkte me gelijk en zei dat ze even met me moest praten. Ik zei: “ik weet precies waar het over gaat”. Ik verontschuldigde mij bij haar en zei dat het geen opzet was. Ze zei: “No problem, can happen to anyone. Atleast you are a correct person”. We gaven elkaar nog een zoen en vervolgden onze weg.
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup
perso
6 maart 2019, 17:27
In tegenstelling tot de AWL van Babylon, is Dolli gewoon aanwezig aankomende zaterdag. Afgelopen zaterdag stond ze ook niet op de lijst, maar was toen ook gewoon aanwezig.
Eddy zou eens wat minder in de wijn moeten zwemmen en de AWL wat beter uptodate houden :)
lekkersfan
12 maart 2019, 22:48
Eindelijk afgelopen zaterdag ook met de deze dame kennisgemaakt, leuke dame, doet lekker mee, spreekt inderdaad erg goed Engels, behoorlijk intelligent, maar ook een beetje speels mysterieus.
Half uurtje met haar geweest, maar zal eens wat langer met haar gaan, heb het idee dat dat helpt om haar nog net wat meer los te laten komen.
lampekap
25 mei 2019, 02:07
Weer een dagje wellness gehad. Ik wilde niet weer de verkeerde keuzes maken dus me goed ingelezen. Ik zat achterin de zaak op een bankje en daar kwam ze net van de kamer af. Ze nam wat te drinken. Ik ook en dacht ik ga naast haar zitten. Ze maakt eigenlijk op geen enkele manier haast om naar de kamer te willen. Dus we kletste wat en het werd best een onderhoudend gesprek. Gelukkig geen last van (ver)taal problemen. Haar benen werden over mijn benen gelegd en zo ging het gesprek verder. Tot dat ik dacht, nu is het mooi geweest. Ze koos een kamer in de buurt. Pakte een laken en spreidde het op ons bed. Een volle lange kus volgde. Uit kleden is niet aan de orde. De handdoek schoot vanzelf los. Een lange blowjob volgde en ze speelde ook met de balls. Ze kriebelde met haar nagels. Lust opwekkende spielerij. We gingen verder in 69. En zowaar ik was niet de enige die genoot. Echt borsten heeft ze niet, maar dat is echt de enige kanttekening. Maar ze kan heerlijk kussen. Dan komt ze erop zitten. Ze zakt langzaam naar beneden. Mij goed in de gaten houdend. Ze ziet dat ik geniet en ze begint te bewegen. Rustig op...... en neer. Haar gezicht beroerd de mijne. Haar lippen zijn zacht en zwoel. Ze is volledig onder control en geeft me het gevoel dat ik belangrijk ben. Ik knijp zachtjes in haar billen. Geniet van het uitzicht en de beweging. Ik voel dat het komt. Ze voert het tempo niet op. Een volle kus. Ik wil het zo afmaken, maar nu nog niet dus ze houdt wat in. Haar lichaam is warm als ze tegen me aan ligt. Voorzichtig trekt ze me op haar. Spreid haar benen ietsje. Ze is vochtig. Ik glij heel makkelijk bij haar naar binnen en begin te bewegen. Een been om mij heen geslagen helpt met het ritme. Ik kijk in haar ogen. Het is heerlijk. De ontlading komt. Lang en intens maar ze heeft alle tijd. We zoenen nog lang na totdat we weer verder moeten. Bij de lockers blijft ze er nog steeds prachtig uit zien. Ze gaat en de hele dag is er verder nog wat speels contact.
Bedankt Dolli!
Siberische tijger
2 februari 2020, 20:39
De laatste keer dat ik met Dolli op de kamer was, toen had ik mij hier nog niet geregistreerd als lid.
Afgelopen zaterdag wilde ik eigenlijk een rustig dagje clubben en in het begin van de middag raakte ik al even met haar in gesprek en dat was eigenlijk weer verrassend positief en spontaan, zodat we al snel het gesprek op een kamer hebben voortgezet.
Dolli is een verademing om mee te kletsen: geen steenkolen Duits of Engels maar Engels met bijna een 'stiff upperlip' (die stiff upperlip zou later komen.)
Op technisch seks gebied zijn er dames die beter of gevarieerder zijn, maar Dolli scoort eigenlijk in alles een ruime voldoende, zonder spectaculair te zijn.
Ze bouwt het knuffelen langzaam op, geen volledige tongzoen actie, maar na het knuffelen gaat ze moeiteloos over in de orale kunsten. Een prima blowjob gekregen en toen mocht ik haar frisse poesje ook even onder handen nemen.
Verwacht van haar geen spetterend orgasme of een tsunami waardoor de Rijn uit zijn oevers dreigt te raken, maar ze laat in ieder geval blijken er toch van te genieten.
Geen nep gekreun. Prima dus.
Na een uur weer voldaan de kamer verlaten, ik heb haar de rest van de dag niet veel op haar vertrouwde plekje zien zitten. waarschijnlijk heeft ze ook een prima dag gehad.
DenBoob
29 februari 2020, 16:52
Dolly zat op een bankje, eentje verder dan mezelf. ze glimlachte vriendelijk maar zei niets.
ze ging een paar keer weg en kon haar dan in vol ornaat bewonderen. heerlijk slank, mooie billen, mooie kleine borsten en een guitig gezichtje... die wil ik!!!
toen ze terug op haar bankje zat een opmerking gemaakt over haar witte sokjes in haar stiletto's. het ijs was meteen gebroken.
ben dan een bankje opgeschoven en bij haar gaan zitten. lekker zacht tegen haar lichaam aan... alle onderwerpen passeerden de revue en het is inderdaad wel een intelligente dame. Haar Engels is zeer goed te noemen. Ze heeft dan ook een tijdje in Londen gewoond.
Op naar de kamer dan. Hoe lang wil je zij ze na een tijdje zoenen... ik zeg, dat weet ik nooit. ik begin met een half uur en als ik het lekker vind gaan we gewoon door. ja maar zegt ze... sommige blijven een uur en zeggen dan dat ze maar een half uur gepland hebben.. en dan is er weer ellende met de betaling. Ik zeg maak je geen zorgen.. ik heb mijn horloge om en ik zal zelf wel aangeven als het genoeg geweest is en betalen doe ik correct... daar was ze tevreden mee.
ze zoent lekker maar toch iet of wat terughoudend ofwel was haar techniek niet wat ik nu echt super vind... maakt niet uit het was meer dan voldoende. orale qualiteiten.. in eerste instantie wat te hard maar na een paar bijregelingen was het 'spot on'.
wat kan ze je geil aankijken als ze bezig is... daarna in 69 wilde juffrouwtje ook wel genieten. en laat dat nu net een van mijn specialiteiten zijn. al gauw stond ze drijfnat. en wat heeft ze een heerlijk gleufje!
na het orale gedeeltje samen met een bodymassage enz... het echte werk waarbij ze intens op me kwam zitten... daarna in lepeltje en dogy.. heerlijke billen die vrouw.
na de daad nog wat liggen napraten en soesen...
90' met haar.. mijn record in Babylon. en het vraagt nog naar meer.
ze is 26 maar ziet er jonger uit.
zij staat op mijn all favorite list... volgende keer zeker weer met haar!!!
mentholbear
7 maart 2020, 20:42
Heel herkenbaar dat beperkte tongzoenen met Dolli. Ik had in het begin altijd het idee dat iets dergelijks afhing van de tijdsduur, extra's oftewel een dvp's uiteindelijk prijs voor de sessie. Maar gaandeweg gemerkt dat dit lang niet altijd bij iedereen het geval is.
Hoe lang wil je zij ze na een tijdje zoenen... ik zeg, dat weet ik nooit. ik begin met een half uur en als ik het lekker vind gaan we gewoon door. ja maar zegt ze... sommige blijven een uur en zeggen dan dat ze maar een half uur gepland hebben.. en dan is er weer ellende met de betaling. Ik zeg maak je geen zorgen.. ik heb mijn horloge om en ik zal zelf wel aangeven als het genoeg geweest is en betalen doe ik correct... daar was ze tevreden mee.
Blijkbaar heb ik weer es te veel thx uitgedeeld, want de mijne zijn effe 'op'.
Maar bedankt voor het delen. Persoonlijk vind ik het wel zo fijn dat we beiden weten waar we aan toe zijn. Voor anderen is het weer een mood breaker.
Sommige dames passen hun 'routine' dan aan. Dat kan zowel op een negatieve manier (een half uurtje maar, dat gaat dan 10 minuten worden meneertje de koekepeertje), of juist positief dat ze zorgen dat het hoogtepunt tegen het einde aan loopt. Of het nu 30, 60 minuten of meer is. Dus soms is het voor hen ook handig om te weten waar ze aan toe zijn.
mechelen
23 juni 2021, 23:24
Weer aanwezig.
Zapzarap
4 juli 2021, 20:17
Dolli is een erg leuke meid. Gisteren weer een kamer met haar gedaan. Haar naam is waarschijnlijk Dolli, omdat ze graag een dolletje maakt. Ze is erg grappig ook op de kamer. Maar als ze serieus is, geeft ze erg goede service. Een echte aanrader.
Getrouwd
16 november 2021, 20:16
Mijn 1e kamer afgelopen zondag was met Dolli.
Ze zat op haar vaste plekje en we raakten aan de praat, ze spreekt prima Engels, en ze herinnerde zich dat we eerder elkaar gesproken hadden.
Nog een beetje doorkletsen en vervolgens voor een uur de kamer op.
Relaxt knuffelen, zoenen, pijpen, beffen, 69 en het intieme deel niet vergeten. Heerlijke zondagmiddag activiteit.
Leuke dame, lekker ding, voor herhaling vatbaar.
Flinstone
16 november 2021, 20:47
Dolli
Wil je met niet meer zo laten schrikken!!!
Getrouwd
16 november 2021, 20:57
Nu beter? :wink2:
mechelen
20 november 2021, 00:28
Een paar weken geleden dwarrelde er plots een kortingskaartje uit de mailbox. Voor Babylon, een van de weinige clubs die mijn aandacht nog trekken momenteel. Normaal word je dan geacht een heel clubverslag te schrijven, maar ondergetekende doet dit nu eens met een recensie...
Het was een dag dat het karnavalseizoen ingezet werd, zo bleek. Sommige meisjes liepen verkleed als meisjes van plezier :rolleyes:, anderen hielden het bij gewoon naakt wat normaal de standaard is in dit etablissement.
Dolli was ook naakt, of neen ze had kleine netsokjes aan, iets met irritante schoenen zo bleek. Vaste bezoekers van Bab kennen haar wel, voor de anderen een korte beschrijving : ze is heel slank, heeft kleine naturelle borstjes (een grote A), lang donkerbruin krullend haar en een leuke smile. Alhoewel, ik heb haar ooit eens zeer nijdig gezien en dan laat je haar best met rust. :cool: Tattoos of ijzerwaren heeft ze niet.
Ze heeft haar vaste zitplaats net naast de deur naar de wellness. Ik was daar al maar gaan zitten, wachtend op haar... En daar was ze dan, fris gewassen kwam ze naast me gevleid. Ik kreeg spontaan een lekkere kus en ja mijn handdoek ging spontaan omhoog... Naar een kamer dus.
Met haar schoenen aan was ze net even groot als ik, wat heel aangenaam is als je wilt tongen, en dat kan ze. Na een tijdje toch maar het bed opgekropen voor een stevige pijpbeurt. Daarna was het feest : seks met Dolli is pure GFE. Badend in het zweet kwam ik tot een geweldig hoogtepunt.
Ik moest toch effe bekomen en kreeg van mejuffrouw een aangename en erg zachte massage. Dolli is een heel leuke gesprekspartner (ze spreekt uitstekend Engels) en het gesprek ging over Covid, hoe kan het anders, dat ze op de maandag ervoor geen enkele klant gehad heeft en dat ze bang voor de toekomst is.
Ze vroeg me over mijn ervaringen in andere clubs, ze kent de verhalen over de stijgende tarieven ook al. Ik adviseerde haar niet van club te veranderen aangezien ze een goed klantenbestand had.
En dan was het tijd voor ronde twee, en nu had ik wel wat meer tijd nodig. Niet erg, het resultaat was dik in orde.
Uiteindelijk ben ik net anderhalf uur op de kamer geweest. Dat noemen ze dus pannekoeken zeker... Kosten 160 euro, welverdiend voor Dolli.
Nog dit : de leeftijd in het paspoortje mag aangepast worden : dame is al 28.
Ik dank zowel Babylon als het forum voor de welbestede korting!
SeX++
20 november 2021, 11:00
...
...
Als het van mij afhangt, mag ook het herhalingsgevaar in het paspoortje aangepast worden naar 5 sterren. Al kunnen meningen hierover verschillen.
Wat is de regel dat ieder ijsbeer z'n eigen paspoortje aanmaakt? Of één paspoortje voor iedereen?
pret
20 november 2021, 12:23
!
Nergens voor nodig. Huidige leeftijd is af te leiden met vermelde leeftijd plus (huidige jaar minus aanmaakjaar). Succes met rekenen. :wink2:
mentholbear
28 november 2021, 01:06
Als het van mij afhangt, mag ook het herhalingsgevaar in het paspoortje aangepast worden naar 5 sterren. Al kunnen meningen hierover verschillen.
Wat is de regel dat ieder ijsbeer z'n eigen paspoortje aanmaakt? Of één paspoortje voor iedereen?
Volgens mij 1 paspoortje voor iedereen. Vandaar dat ik zelf bij het maken van een paspoortje geen herhalingsgevaar zet.
Wentelt Eefje
28 november 2021, 09:32
Als je geen damesrecensie schrijft die in elk geval enige details bevat, de helft van de details in een paspoort niet weet te herinneren, geen herhalingsgevaar invult maar dat zou ook een wassen neus zijn (ik las eronder na per ongeluk vullen ergens “haal maar weg, had 1 i.p.v. 4 sterren moeten zijn als ik het had willen vullen” terwijl in de tekst “erg lekker kamertje gehad” stond) dan is het misschien beter zeker geen paspoortjes aan te maken, zodat het dan enige paspoort in elk geval de juiste en zoveel mogelijk details bevat.
JonnyFontane
28 november 2021, 13:53
Is en blijft een toppertje.
Met haar op de 17e van de 11e maand heerlijk liggen stoeien.
GFE pur sang......
Haar blowjob is fantastisch en ze waardeert een mondelinge verwennerij bij haar ook erg.
Na de halve kamasutra te hebben door genomen geëindigd in lepeltje lepeltje.....
Ook haar after service was uitstekend.
We hebben lekker lang nagesnuffeld.
Ze is behalve lief ook nog eens een meid met een olifantengeheugen.
Na bijna vier jaar elkaar niet te hebben gezien wist ze nig precies wie ik was.....
Beauty and brains heeft ze....
mentholbear
30 maart 2022, 01:32
Na vele mislukte pogingen/bezoekjes door een GPL die vaak niet klopte, trof ik eindelijk Dolli weer. Eind 2017 raadde iemand die altijd op zoek is naar een gleufke haar aan. De jaren erna altijd wel een vriendelijk glimlachje of praatje mee gehad.
Dus nu eindelijk een hernieuwde kennismaking. En dat beviel me prima. Wat een Jonny al zei, echt een GFE deze meid met ouderwets goeie service. Geweldig van elkaar genoten voor 110p60.
Ze was me zo goed bevallen dat ik 's avonds nog op herhaling ging. Wederom een Babylonische service en weer geweldig van elkaar genoten voor 110p60. Ik vermoed dat je niet voor een PSE bij haar hoeft aan te kloppen. Maar voor gezelligheid, jeugdige vrolijkheid, en verwennerij ga ik graag bij haar terug. En dan hopelijk niet een half decennium later...
focussbe
11 april 2022, 18:28
Twee weken terug sinds een zeer lange tijd (ergens eind 2019) eindelijk weer een bezoekje kunnen brengen aan mijn favoriete club: Babylon.
Het duurde niet lang of mijn oog was op Dolli gevallen (stond niet op de GPL voor deze dag). Deze Roemeense dame was me al eens eerder in positieve zin opgevallen, maar altijd bezet, of vrij op momenten dat ik geen lust (meer) had of als ik net genoten had van een andere kamer. Toen ik mijn hapje had genuttigd besloten naar Dolli te gaan en naast haar plaats genomen. Gesprekje begonnen over de bekende koetjes en kalfjes. Niet veel later naar de kamer gegaan en daar heb ik geen spijt van. Dolli geeft wat mij betreft de ultime GFE. Heeft een heerlijk zachte huid en weet het spel heel goed op te bouwen. Geprobeerd om een beetje te remmen, maar ik werd erg opgewonden, dus dat is maar deels gelukt. Uiteindelijk heeft ze me een heerlijk hoogtepunt gegeven. Dolli was fantastisch en is voor mij 100% HHG! Na enige tijd verlieten we de kamer met een kus en dat we elkaar ergens in de toekomst weer zouden ontmoeten. Afrekenen @ 60p30
mentholbear
1 juni 2022, 01:18
Het duurde zeker geen half millennium voor ik op herhaling ging bij deze jonge dame.
Wat de rest al zei, ze kan een goeie gfe neerzetten, mits de klik er is.
Zo goed dat er op het randje gepannenkoekt werd voor 210p120.
En alsof dat niet genoeg was, wederom met haar de avond afgesloten voor 110p60. Babylonische waardige service en een leuke kwebbelaarster :luvlove:
Siberische tijger
5 juni 2022, 00:00
Vandaag was de keus voor mij niet zo moeilijk: Dollie stond, toen ze mij eenmaal begroet had, toch echt nr. 1 op mijn verlanglijstje en ja, ze had in de middag tijd voor mij.
Sinds het corona tijdperk was dit mijn 3e bezoek aan Babylon en ik was op de kamer nerveus.
Dollie had dat snel in de gaten, dus eerst even rustig bijgekletst en daarna liet ik de vingers van Dollie het werk maar doen. Heerlijk en na pak hem beet 15 minuten was mijn hartslag weer op een normaal niveau.
Omdat ze ook graag verwend wilde worden, heb ik een dappere poging gedaan van mijn beste likwerk. Het werd gewaardeerd.
Daarna Dollie bovenop laten plaatsnemen, luie donder als ik vandaag was en ze heeft mij heerlijk klaar gereden.
Nog wat gebabbeld en bij de lockers afscheid van elkaar genomen.
Dollie ziet mij vaker terug.
Patjax
17 juni 2022, 08:46
Vorig jaar voor het eerst kennisgemaakt met Dolli. Het resulteerde in een zeer geslaagde mini marathon van 2 1/2 uur. Bij mijn volgende bezoekjes aan Babylon was ze telkens niet aanwezig. Vrijdag de 3e was ze wel aanwezig. Eerder op de dag hadden we elkaar al vluchtig aan de bar gezien waar ze op dat moment snel een drankje haalde. Toen Dolli een tijd later op haar plekje was neergestreken begon het te kriebelen. Eerst een sigaretje gaan roken alvorens ik me naast haar zette. Beetje bijkletsen en aangezien we beiden wisten waarop het zou uitdraaien ging ik mezelf eerst opfrissen terwijl zij ging kijken of er een kamer in het keldergedeelte beschikbaar was. Dit bleek bij mijn terugkeer het geval en we vervolgden onze weg naar beneden.
Op de kamer haar een massage gegeven die ze naar eigen zeggen hoognodig kon gebruiken. Het geheel ging over in wederzijdse strelingen en wat gefrutsel met onze tongen. Ze baande zich al kussend een weg naar beneden en een goede en uitgebreide BJ viel mij ten deel. Voor de daad zelf zadelde zij zich on top voor een cowgirl. Een geslaagd ritje dat eindigde met een gevuld rubbertje. De resterende minuten nog wat nagebabbeld over het clublandschap zoals het momenteel is en na een uurtje de kamer verlaten met een open optie om dit later op de dag nog eens te doen. Helaas is dit er niet meer van gekomen. Voor mij persoonlijk momenteel de enigste dame die een bezoekje aan Babylon waard is.
Schietgraagft
17 juni 2022, 09:03
Voor mij persoonlijk momenteel de enigste dame die een bezoekje aan Babylon waard is.
Ja, dat was ze voor mij ook;)...maar gisteren was ze - tijdens mijn aanwezigheid - heel de dag door geboekt, zoals er nog wel enkele zo voor heel de dag bezet waren...
Leah(niet aanwezig gisteren), Anaïs en Karla lijken me dan wel waardige vervangsters
mechelen
17 juni 2022, 10:15
Je maakt het meeste kans net na openingstijd; je krijgt haar dan inclusief slaapoogjes.:biggrin:
Schietgraagft
17 juni 2022, 11:24
Je maakt het meeste kans net na openingstijd; je krijgt haar dan inclusief slaapoogjes.:biggrin:
I know...maar aangezien ik niet genoeg vrij te kiezen verlofdagen heb, pak ik maar steeds een halve dag verlof...dan nog een uurtje rijden, dan is het al dik 13u vooraleer je arriveert:roll:
Tegen dan zijn haar slaapoogjes al uitgewreven door iemand anders;)
mentholbear
13 juli 2022, 00:29
Gisteren wederom geweldig van elkaars gezelschap genoten tijdens het pannenkoeken.
Siberische tijger
29 juli 2022, 21:09
Voor mijn zomerreces nog maar eens Babylon bezocht. Juli is nu bijna voorbij en in augustus kom ik daar niet meer.
Rond 11.15 uur mijn auto geparkeerd en bij Ute de entree betaald en twee handdoeken meegekregen.
Na het omkleden, een douche genomen en daarna een kopje koffie en een broodje gegeten.
Ik ben nog twee andere Nederlanders tegen gekomen, die ik ook al eens vaker in de club gezien had.
Het was gedurende de dag gezellig druk, een dame of 25 was aanwezig.
Na een gesprekje op de bank, ben ik met Dolli naar de kelder vertrokken.
Daar hebben we elkaar eens lekker rustig verkend en verwend, wat kan ze toch een knuffelbeest zijn en ik vind dat ook wel prima. Voor mij hoeft dat 'rampetampen' niet in ieder geval, maar iedere ijsbeer is natuurlijk weer anders.
Als Emma, die helaas al een paar jaar niet meer in Babylon actief is, 'magic fingers' heeft (en dan bedoel ik niet de vingers zoals die van Hans Kazan) dan komt Dolli op een goede tweede plaats.
Buiten was het 25 graden of iets warmer, binnen was het aangenaam, maar Dolli bezorgde mij 'Gänzehaut'. En ze zorgde voor een waar natuurverschijnsel: bij kippenvel krimpt alles, is toch een waarheid als een koe? Nou Dolli zorgde ervoor dat ik én kippenvel én een formaat 'werphengel' tussen mijn benen had hangen waarmee je met gemak kon gaan zeevissen.
En toch slokte ze hem helemaal naar binnen, geen probleem voor haar. Om in F1 termen te blijven, mijn andere (passieve) hobby: er werd 'full throttle' gepijpt waarbij door de goede downforce de penis keurig in haar mondje bleef zitten, zonder handjes welteverstaan.
Na een aantal minuten werd er een pitstop ingelast, er kwam nieuw rubber aan, de slicks werden vervangen door de harde compound, zodat ook aan het rubber reglement was voldaan en in
doggystyle werd de finish gehaald.
Dit was met afstand de beste kamer die ik met Dolli heb gemaakt.
Wordt ongetwijfeld een keer vervolgd.
Mooiejoke
24 december 2022, 15:19
Is Dolli de laatste tijd nog wel eens gespot? Of heeft ze de slip aan de wilgen gehangen? Op mijn appjes reageert ze nml. niet meer.
mechelen
24 december 2022, 16:58
Is bezig aan een lange rustpauze. Of ze nog terugkomt weet alleen zij. :cool:
mentholbear
28 december 2022, 11:44
Hopelijk wel. Was een leuke meid met goeie service.
Siberische tijger
1 maart 2023, 20:30
Vandaag nog geen Dolli gesignaleerd in ieder geval.
Dijk
25 september 2023, 20:19
Is dolli nog wel actief? Stond op mijn miss ijsbeer lijst, maar heb haar al lange tijd niet gespot
schoolmeester
26 september 2023, 04:44
Zie post 55.