Volledige versie bekijken : Juilet (Ghanese)
foefel
17 september 2016, 15:34
Juilet Ghana
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 min. minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Knap lief donker meisje
foefel
17 september 2016, 15:59
Vrijdag bij een kopje koffie kwam er een mooi donker meisje bij me zitten.
Het was Juilet uit Ghana een slank meisje met lange zwarten haren.
We waren met enkele ijsberen aan het praten maar zij bleef lief tegen me aanhangen.
Na een half uurtje zijn we naar de kamer gegaan en kon ik haar prachtig lichaam bewonderen.
Met tongzoenen zijn we op bed beland en op een rustige exotische heeft ze me verwend.
Het pijpen ZC was uitstekend en ze liet zich in standje69 lekker beffen en vingeren tot ze zachtjes klaarkwam.
Na een tijdje werd het tijd voor te neuken en daar heeft ze me heerlijk laten klaarkomen.
Juilet is een aanwinst voor Planet Happy Garden en is een meisje waar je voor terugkomt.
vrije jongen
17 september 2016, 16:10
Ghana of Afghanistan?
Bluebear
17 september 2016, 16:14
Ghana of Afghanistan?
Ik heb Big30 al gemaild om dit te laten veranderen in de topicaanhef. Moet zijn Ghanese. Ik zat er bij toen Foefel deze dame schaakte. Leuke meid. In het paspoortje heeft Foefel het zelf al veranderd. ;)
Big30
17 september 2016, 16:22
Yep aangepast, thxs voor het berichtje!
JonnyFontane
1 oktober 2016, 14:01
Gisteren met haar gekamerd...
Leuke meid, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
De klik was er niet......
rob45
1 oktober 2016, 15:27
Is dat niet de Juliet die in Babylon heeft gewerkt? Daar had ik een prima sessie mee en ze was een vrolijke en leuke meid met een behoorlijke portie inzet.Ze was ook Ghanese en jullie weten dat ik dat waardeer.
Big30
1 oktober 2016, 16:10
Deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41677-Juliette-(Kameroen)-ex-BaB&p=469581&highlight=Juliet#post469581
rob45
1 oktober 2016, 20:32
Deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41677-Juliette-(Kameroen)-ex-BaB&p=469581&highlight=Juliet#post469581
Klopt, ze zij tegen mij dat ze van Ghana was maar het is even geleden dus ik ben er niet helemaal zeker van.
Die van PHG zal dan een andere Julliet zijn.
Big30
1 oktober 2016, 21:36
Geen idee, als Juliet uit GT/BaB ook een Ghanese is zou het dezelfde dame kunnen zijn. Paspoortjes komen vrij aardig overeen, ook met het BAB paspoort trouwens waar een lengte van 1m66cm staat.
Dit vraagt om onderzoek van een expert ;).
satanic surfer
1 oktober 2016, 21:50
het is geen hogere wiskunde om vast te stellen dat het om 2 verschillende dames gaat, té meer aangezien Juliet uit Bab/AcaGold en sinds enkele maanden GT immer nog in GT werkt en ze wel diagonaal op d´r kop zou gevallen zijn om van daaruit naar PHG te wensen te verkassen om daar overdag wortel te schieten wegens ontbrekende klandizie s´namiddags terwijl in GT al kledingzakken worden uitgedeeld rondom 14 uur ofzo...Bovendien is ze een centimeter of 10/15 groter dan aangegeven in paspoortje en is ook A-cup niet van toepassing...simpelweg verscheidene dames...
Bluebear
1 oktober 2016, 23:46
het is geen hogere wiskunde om vast te stellen dat het om 2 verschillende dames gaat, té meer aangezien Juliet uit Bab/AcaGold en sinds enkele maanden GT immer nog in GT werkt en ze wel diagonaal op d´r kop zou gevallen zijn om van daaruit naar PHG te wensen te verkassen om daar overdag wortel te schieten wegens ontbrekende klandizie s´namiddags terwijl in GT al kledingzakken worden uitgedeeld rondom 14 uur ofzo...Bovendien is ze een centimeter of 10/15 groter dan aangegeven in paspoortje en is ook A-cup niet van toepassing...simpelweg verscheidene dames...
Ik lees wel dat jij de laatste tijd veel in de Happy bent geweest. Oordelen van afstand. Knap hoor. U kunt niet verder van de waarheid zitten. Groeten van een Happystammie.
Ace2
2 oktober 2016, 07:14
De Julliette van voorheen Aca en nu GT was vorige week niet in GT en afgelopen week wel.
Poppalarge
9 oktober 2016, 19:35
Kom net van de kamer met deze dame, maar ik weet niet of er nog een herhaalbezoek gaat plaatsvinden. Stuurde teveel aan op een lange kamergang en daar hou ik niet zo van, want het duurt zo lang als het duurt is mijn standpunt.
De kamergang was niet slecht en ook niet super, dus ik weet het eigenlijk zo net niet wat ik ervan moet vinden.
Ach ja, misschien wilde ze gewoon wat verdienen op deze langzame dag in PHG....