PDA

Volledige versie bekijken : Ella (Albanese)



Piet Plezier
18 september 2016, 10:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/albania.gif




Ella (Albanese)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Pols
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur:120 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren, Kussen, Aftrekken, PMC, NMC, SM, Anaal, Deepthroat, Russisch, Massage
Extra info:Klein opdondertje met pretoogjes

Para2
23 september 2016, 21:08
Vrijdag met haar in de kamer geweest. Eerst wilde ik niet omdat ik niet met haar kon converseren, ze bewoog zo naast me dat ik toch niet kon weigeren. Ik heb er geen spijt van gehad. Ze is heerlijk, ze maakt er echt een feestje van. Ze zij dat ze uit Italië komt maar in haar paspoort staat Albanië. Maar wat maakt het eigenlijk uit ze deed het prima. Nmc iets minder maar alle andere mogelijke bezigheden prima. Herhalinggevaar is groot.

robglover
26 september 2016, 06:42
Ik ben afgelopen Zaterdag ook met deze dame naar de kamer geweest. Ik heb deze dame uitgekozen vanwege haar mooie en zeer sexy uitstraling, maar eenmaal op de kamer was het zoenen minimaal en van tongzoenen was helemaal geen sprake! Bij het orale werk gaf ze aan dat het zonder condoom €20,- extra kost! En ik vroeg ook aan haar was het moest kosten als ik twee keer wil en dat was volgens haar €150,- waar ik op zei dat is goed maar we gaan er twee uur over doen. Maar deze Ella wou dit in een half uurtje klaren! Dus ik gaf aan dat ze meer dan twee keer zoveel vraagt als wat het normaal kost! Waar ze niet vrolijker van werd! Je kan moeilijk met haar converseren maar als het om centen gaat kan ze het wel duidelijk maken! Deze dame is voor mij een T.M.M. (Te Mijden Meid) En het is een dame die het imago van Villa Marisol naar beneden haalt. Uiteindelijk €50,- betaald voor een kleine 25 minuten waarvan 15 minuten bakkeleien over geld en tijd met handen en voeten omdat deze dame geen woord over de Albanese grens speekt! Deze dame heeft geen pretoogjes! Maar oogjes met dollartekens of in dit geval eurotekens!:confused:

M.v.G. Robglover.

Piet Plezier
26 september 2016, 07:44
nou Robglover daar kan ik me dus helemaal niet in vinden
Ik kon er alles mee doen

cath.leen
26 september 2016, 08:22
Ik heb deze dame op zaterdag eerste keer gezien. Ik vind haar wel best mooi. :love: Ik verglijk haar wel met LIA. Bijnaar het zelfde figuur en zelfde haar. (Alleen maar swart, LIA heft blond haar)

Ik heb haar nog niet probeert, maar ik wil het wel. Miesschien moet ik nog even wachten of nog meer ervaringen hier komen te staan :gruebel:


Ze is lijkt me wel goed vriend met Piet te zijn. Als he an te tafel zat te wachten om opgehaald te worden, kwam ze nog steets naar hem toe en was an vrijen.:rolleyes:

robglover
26 september 2016, 09:00
nou Robglover daar kan ik me dus helemaal niet in vinden
Ik kon er alles mee doen

Piet ga maar even met haar praten, doe maar een goed woordje voor mij, zover dat mogelijk is I.V.M. haar talenschat! Want ik vind het een heel lekker ding om te zien:);)

M.v.G. Robglover.

Piet Plezier
26 september 2016, 09:20
Piet ga maar even met haar praten, doe maar een goed woordje voor mij, zover dat mogelijk is I.V.M. haar talenschat! Want ik vind het een heel lekker ding om te zien:);)

M.v.G. Robglover.

het is inderdaad een prachtige meid om te zien
Ik zal wel eens kijken of haar wat Engels kan bijbrengen

Piet Plezier
14 november 2016, 16:53
afgelopen zaterdag weer 2 super sessie gehad met deze kleine geile opdonder
Wat is het toch een lekkertje.
Nadeel is ze is niet bij me weg te slaan
Ze stalkt me in de club

Piet Plezier
14 december 2016, 18:52
keert niet meer terug in de Villa

robglover
16 december 2016, 18:20
keert niet meer terug in de Villa

Het is een heel lekkerding om te zien! Maar ik zal haar niet missen! Ik heb met deze dame geen goede ervaringen! Was erg jammer. Met een ander karakter zou dit een super toppertje kunnen zijn!! :heul::heul:

M.v.G. Robglover.

Piet Plezier
16 december 2016, 21:22
Het is een heel lekkerding om te zien! Maar ik zal haar niet missen! Ik heb met deze dame geen goede ervaringen! Was erg jammer. Met een ander karakter zou dit een super toppertje kunnen zijn!! :heul::heul:

M.v.G. Robglover.
Ik heb super kamers met deze dame gehad
Ik had ook zo gehoopt dat ze er was afgelopen weekend
Ze was super voor mij