PDA

Volledige versie bekijken : Opgesloten in puff

Bart
18 januari 2007, 10:43
Wat wil een ijsbeer nog meer ? De nacht doorbrengen in een pand vol met vrouwelijke beertjes.

Dit overkwam mij dus eergisteren in Wildenrath. Van de kamer gekomen bleek de Teekfrau al naar huis en de toegang tot mijn kleren (en mobieltje) was op slot. Er bleef niks anders op dan de kamer waar ik net vanaf was gekomen weer op te gaan. En omdat alleen maar alleen is kreeg ik heerlijk gezelschap.:sleep:

De volgende ochtend (12 uur) keek men wel wat vreemd dat er een man van boven kwam maar meer niet. Ik heb het er maar bij gelaten.

Doe er je voordeel mee, of: wees gewaarschuwd in geval van mogelijke problematische thuissituaties.

Bart

Azrael
18 januari 2007, 11:24
:freu: :freu: :freu: :freu:

Ik begrijp dat jouw thuissituatie dit toelaat... Je leeft nog... :D

Jorah Mormont
18 januari 2007, 12:30
Wat wil een ijsbeer nog meer ? De nacht doorbrengen in een pand vol met vrouwelijke beertjes....

Ik denk dat jij er helemaal geen probleem mee had toen je plotseling ook nog eens gezelschap kreeg om die kille nacht te overbruggen;)

BR, Sonny

Randy
18 januari 2007, 13:18
Opsluiting? Eerder een gratis overnachting, EN met lieftallig gezelschap? En wellicht ook nog gratis toegang voor de volgende dag?

Doe mij zo'n straf.... :D

blauwebeer
18 januari 2007, 13:51
Wat wil een ijsbeer nog meer ? De nacht doorbrengen in een pand vol met vrouwelijke beertjes.
Waar ergens kunnen we hiervoor onze kandidatuur indienen? ;)

Blauwebeer :wink:

thesickboy
18 januari 2007, 14:02
Waar ergens kunnen we hiervoor onze kandidatuur indienen? ;)

Blauwebeer :wink:

Aan te vragen bij de Theke, in zesvoud, voorzien van de nodige fiscale zegels en een doos Leonidas pralines...:moon:

blauwebeer
18 januari 2007, 14:14
Aan te vragen bij de Theke, in zesvoud, voorzien van de nodige fiscale zegels en een doos Leonidas pralines...:moon:
We moeten natuurlijk eerst voorbij het ijzeren hekwerk komen. :thefinger
Trouwens, volgende keer Duitse pralines van Lidl of Aldi, dat is ruimschoots goed genoeg.

Blauwebeer :smile2:

little diablo
20 januari 2007, 13:51
Die Bart overtreft echt alles:D

Saluti L diablo

Stiffmaster
23 januari 2007, 11:46
En dat voor een zo`n jong ijsbeertje :p :p

Die Bart overtreft echt alles:D

Saluti L diablo