PDA

Volledige versie bekijken : Sekslijst studentes verspreid



Piet Plezier
22 september 2016, 19:53
. GRONINGEN - In Groningen is donderdag een zogenoemde banga-lijst boven water gekomen. Het gaat om een lijst met allerlei zeer persoonlijke gegevens van studentes van de grootste studentenvereniging Vindicat in de Martinistad. De toon van het epistel is even plat seksistisch als soortgelijke lijsten, die eerder elders in het land bleken te bestaan. Vindicat distantieerde zich donderdagavond nadrukkelijk.

Het bestaan van de lijst in de vorm van een elektronische ‘almanak’ kwam uit via het populaire stadsblog Sikkom. Gedupeerde studentes, van wie hun hele hebben en houwen met foto en al in een op internet verstopt document staat, reageerden soms in tranen toen ze gewezen werden op hun ongewilde vermelding. De makers geven de 23 studentes een tot vijf sterren.

Het bestuur van Vindicat atque Polit (‘Handhaaft en beschaaft’), ook bij niet-Groningers bekend vanwege hun prominente pand aan de Grote Markt, heeft laten weten dat het niet zeker maar waarschijnlijk is dat het door leden werd samengesteld. Als dat zo is zullen ‘passende maatregelen’ getroffen worden.

Rare belletjes
Bestuurslid Fleur Ponne heeft alle studentes gesproken. ,,Het gaat goed me ze, maar ze nemen de telefoon maar even niet meer op. Ze krijgen rare belletjes. We doen onderzoek om de zaak op te lossen, want dit kan echt niet.’’ Het lijkt een seksvariant op de gewone verenigingsalmanak. Ponne: ,,De almanakcommissie wordt erop aangekeken, maar die hebben en willen er niets mee te maken hebben.’’ De club is 50-50 man-vrouw. ,,Dit willen vrouwen niet. Het lijkt een vreselijk uit de hand gelopen studentengrap.’’

Groningers reageren geschokt via sociale media. Dit gaat te ver: ,,Er moet een meldpunt komen, dit is seksistisch van de toekomstige elite’’, schrijft men boos. ,,Vrouwen als vlees, mensonterend.’’


http://www.telegraaf.nl/binnenland/26663239/__Sekslijst_studentes_op_internet__.html

MichelJ
22 september 2016, 20:46
Is een PDFje met een facebookfoto, naam en een 06-nummer.
Beetje lullig dat hun mobiel nummer op internet staat, maar verder een hoop geblaat om niks...

Dit is de enige tekst in de PDF:


Heren,
Voor jullie ligt de derde editie van de Oprechte Almanak
.
Na het bedroevende jaar 2015, met welgeteld twee geile wijven, heeft de redactie besloten om dit jaar wél een Oprechte Almanak te maken.
Jaar 2016 siert zich namelijk door haar grote aantal hete herten
.
Vóór het maken van deze almanak zag de redactie door de shag de rails niet meer. Maar na veeldiscussies op de redactiehebben wij een uiteindelijke selectie van de 23 mooiste mokkels gemaakt. Voor het gemak zijn zij van gegevens en een bindende rating voorzien.

Tot slot:
moge de gore wijven met hun kut over een kanon worden getrokken!

The Joker
22 september 2016, 22:45
Onder het motto: This tread is useless without pics...

Sjeufke
22 september 2016, 23:04
Triest...het zal je dochter maar wezen. Verdere verspreiding lijkt mij dan ook not done.....! Een vorm van chantage! Iets waar een forum al zeker niet aan mee moet doen.
Ik weet als geen ander hoe het is om gechanteerd te worden.

Big30
22 september 2016, 23:13
Onder het motto: This tread is useless without pics...
Ik heb de link met telefoonnummers maar weggehaald. Gaat net wat te ver dunkt me.

Grunny
22 september 2016, 23:35
Is al oud nieuws insiders weten dat deze lijst bestaan..nu doen ze bij vindicat schijnheilig.. terwijl ze normaal zelf t boekje afstruinen...