Volledige versie bekijken : Opgesloten in puff (PW)
Bart
18 januari 2007, 11:43
Wat wil een ijsbeer nog meer ? De nacht doorbrengen in een pand vol met vrouwelijke beertjes.
Dit overkwam mij dus eergisteren in Wildenrath. Van de kamer gekomen bleek de Teekfrau al naar huis en de toegang tot mijn kleren (en mobieltje) was op slot. Er bleef niks anders op dan de kamer waar ik net vanaf was gekomen weer op te gaan. En omdat alleen maar alleen is kreeg ik heerlijk gezelschap.:sleep:
De volgende ochtend (12 uur) keek men wel wat vreemd dat er een man van boven kwam maar meer niet. Ik heb het er maar bij gelaten.
Doe er je voordeel mee, of: wees gewaarschuwd in geval van mogelijke problematische thuissituaties.
Bart
Jorah Mormont
18 januari 2007, 13:30
Wat wil een ijsbeer nog meer ? ...
Ik denk dat jij er helemaal geen probleem mee had toen je plotseling ook nog eens gezelschap kreeg om die kille nacht te overbruggen;)
BR, Sonny
Randy
18 januari 2007, 14:18
Opsluiting? Eerder een gratis overnachting, EN met lieftallig gezelschap? En wellicht ook nog gratis toegang voor de volgende dag?
Doe mij zo'n straf.... :D
blauwebeer
18 januari 2007, 14:51
Wat wil een ijsbeer nog meer ? De nacht doorbrengen in een pand vol met vrouwelijke beertjes.
Waar ergens kunnen we hiervoor onze kandidatuur indienen? ;)
Blauwebeer :wink:
thesickboy
18 januari 2007, 15:02
Waar ergens kunnen we hiervoor onze kandidatuur indienen? ;)
Aan te vragen bij de Theke, in zesvoud, voorzien van de nodige fiscale zegels en een doos Leonidas pralines...:moon:
blauwebeer
18 januari 2007, 15:14
Aan te vragen bij de Theke, in zesvoud, voorzien van de nodige fiscale zegels en een doos Leonidas pralines...:moon:
We moeten natuurlijk eerst voorbij het ijzeren hekwerk komen. :thefinger
Trouwens, volgende keer Duitse pralines van Lidl of Aldi, dat is ruimschoots goed genoeg.
Blauwebeer :smile2:
Rob10
18 januari 2007, 16:48
Haha, schitterend verhaal van die Bart. En met wie was je?:roll3:
Bart
18 januari 2007, 17:17
Sonny kent mij inderdaad een beetje. Ik vond het niet echt verschikkelijk om opgesloten te zitten met de dame die mij het meest aan het hart gaat.
Te oordelen hoe ze tegen mij aankroop vond zij het ook geen straf.
Dus tip: vlak voor sluiting naar boven gaan en het laten uitlopen. Met een beetje geluk zit je dan tot de volgend ochtend "vast".
Bart
Flurkman
18 januari 2007, 19:42
Trouwens, volgende keer Duitse pralines van Lidl of Aldi, dat is ruimschoots goed genoeg.
Dan toch maar liever Leonidas: een beetje niveau is nooit weg...
(toch ook maar ca 15 euronen per kg)
blauwebeer
18 januari 2007, 20:08
Blauwebeer is het hier volledig mee eens. Voor bezoeken in Duitsland begint hij echter met de 'streekproducten' om dan stilaan naar 'import' uit België over te schakelen. Kwestie van het niveau beetje bij beetje aan te brengen. Onmiddellijk met Neuhaus aanvangen zou een te grote schokgolf teweegbrengen.
Big30
18 januari 2007, 20:15
(toch ook maar ca 15 euronen per kg)
Leonidas, een nuttige link?? ;) :D (http://www.leonidas.com/smartsite.dws?id=HOMENL)
blauwebeer
18 januari 2007, 20:20
Leonidas, een nuttige link?? ;) :D (http://www.leonidas.com/smartsite.dws?id=HOMENL)
Zo zie je maar dat men ook in Duitsland een massa winkels heeft waar men deze culinaire hoogstandjes aan de man - of de vrouw - weet te brengen. :D
Wagons-Lits
20 januari 2007, 14:11
Neuhaus is toch beter - of nee, doe Marcolini maar....
Ben bang dat de meeste dames inderdaad te weinig fijnzinnig onderscheidingsvermogen hebben om de echt goede pralines te waarderen. Uit eigen ervaring weet ik dat het wel gewaardeerd wordt, ook in andere clubs.
W-L
bref-jefke
4 februari 2007, 18:59
Sonny kent mij inderdaad een beetje. Ik vond het niet echt verschikkelijk om opgesloten te zitten met de dame die mij het meest aan het hart gaat.
Te oordelen hoe ze tegen mij aankroop vond zij het ook geen straf.
Dus tip: vlak voor sluiting naar boven gaan en het laten uitlopen. Met een beetje geluk zit je dan tot de volgend ochtend "vast".
Bart
Voor alle duidelijkheid...
Als je PSW naar een kamer gaat, vraagt het meisje naar je sleutelnummer, deze nummer word genoteerd, zodat de mensen achter de schermen kunnen zien wie waar zich bevind.
Het werkelijke verhaal van diegene die opgesloten zat, is blijkbaar een beetje anders. Het meisje waar de persoon in kwestie naar de kamer gegaan was nog maar 2 dagen in PSW en wist nog goed welke procedures je moest volgen. Het was trouwens een russisch meisje en dan nog iets, er staat dan wel een hek voor de deur, maar je kunt steeds buiten, aangezien er van de meisjes die er werken een aantal blijven slapen. De deur aan de trap rechtdoor is gewoon de uitgang voor het "personeel" en andere mogelijkheid is de venster aan de veranda die schuift gewoon open en is dus niet vergrendeld.
Trouwens
Bart
4 februari 2007, 22:36
Het werkelijke verhaal van diegene die opgesloten zat, is blijkbaar een beetje anders.
Beste Bref-jefke,
Aan jou verhaal, enkele weken nadat het gebeurt is te oordelen zou je haast zeggen dat je er persoonlijk bij was.
Misschien heb ik mij ongelukkig uitgedrukt en had ik technisch gezien naar buiten gekund. Alleen dan had ik daar gestaan in mijn ijsberenoutfit zonder autosleutels en ik woon nu eenmaal niet in de omgeving. Dus ik was veroordeeld om te blijven. Ik noem dat opgesloten, met uw permissie.
De dame in kwestie werkt er al een stuk langer dan 2 dagen. Ze heeft keurig mijn sleutelnummer opgegeven. De club sloot echter een uur eerder dan aangegeven.
Maar wat doet het er toe. Ik ben er lekker een nacht gebleven. Mocht Bref-jefke nog twijfelen. Het rekeningafschrift van mijn mobiele telefoon ligt ter inzage en daaruit blijkt toch echt wel dat ik de volgende ochtend in Duitsland was.
Bart