PDA

Volledige versie bekijken : Andreea (Roemeense) ex-PHG



Piet Plezier
24 september 2016, 02:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Andreea (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Hand
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur:120 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Hou ik voor mezelf

fervent
24 september 2016, 07:46
Lijkt dezelfde Andrea waar ik vorige week geen goede ervaring mee had omdat ze erg onfris rook. Ik zag haar gisteren ook zitten, aantrekkelijk meisje. Maar ik durfde het niet aan. Inmiddels beter met die geur?

Piet Plezier
24 september 2016, 10:40
Lijkt dezelfde Andrea waar ik vorige week geen goede ervaring mee had omdat ze erg onfris rook. Ik zag haar gisteren ook zitten, aantrekkelijk meisje. Maar ik durfde het niet aan. Inmiddels beter met die geur?

Ik heb niets geroken
Ik heb er super 2 uurtjes meegehad

fervent
24 september 2016, 10:51
Goed om te horen. Zal weer eens met haar kameren binnenkort.

Piet Plezier
30 september 2016, 16:05
is nu in LR deze mooie dame

Piet Plezier
1 oktober 2016, 12:12
kan verplaatst worden naar PHG

Vorige post moet ook PHG zijn :freu:

Piet Plezier
8 oktober 2016, 10:08
is weer terug in van GOCH

Cat
8 oktober 2016, 12:49
is weer terug in van GOCH

Afgelopen week ook met haar op de kamer geweest. De pre-sales waren door haar matige Duits en Engels kort, maar het was wel een lachebekje. Op de kamer was ze echter zeer passief en één van mijn mindere kamers in Goch ooit. Bij het verlaten van de kamer kwam haar glimlach en grapjes weer terug (misschien blij dat ze van me af was :gruebel:). Bij het naar huis gaan kwam ze me nog uitgebreid uitzwaaien. De omstanders zullen wel gedacht hebben dat we een super kamergang gehad hadden. Waarschijnlijk gewoon een leuke meid die het verkeerd vak "gekozen" heeft (of ze had haar dag niet...). Ze heeft wel een prettig lichaam trouwens.

PS Piet, was het gister druk op het Oktoberfest?

Piet Plezier
8 oktober 2016, 14:03
nee het was niet druk
Maar wel heel gezellig
De 2mansformatie maakte er een echt oktoberfest van

Maar inderdaad Andreea is heel passief
Op de 1 of andere manier weet ik haar toch te ontdooien
Ik heb er nu een 8 uurtjes meegekamerd, maar ik heb niets te klagen
En vanavond staat ze ook weer met stip op nummer 1 op me lijstje

Cat
8 oktober 2016, 14:08
Op de 1 of andere manier weet ik haar toch te ontdooien
Ik heb er nu een 8 uurtjes meegekamerd, maar ik heb niets te klagen


OK, misschien toch nog eens een tweede kans geven...

Johnsonxxx
9 oktober 2016, 20:01
Haar ook even gesproken. Omdat ik vooraf haar recensies alhier had gelezen durfde ik het niet aan. Leuke dame om te zien, maar kwam aan de bar al passief over.

Piet Plezier
9 oktober 2016, 21:15
Haar ook even gesproken. Omdat ik vooraf haar recensies alhier had gelezen durfde ik het niet aan. Leuke dame om te zien, maar kwam aan de bar al passief over.

op Paula na is dit de beste op dit moment in van GOCH
En jij laat ze lopen
Dat is de grootste fout in je leven :biggrin:

Johnsonxxx
10 oktober 2016, 19:10
op Paula na is dit de beste op dit moment in van GOCH
En jij laat ze lopen
Dat is de grootste fout in je leven :biggrin:


Een voordeel, ik kan "mijn fout" nog goed maken, moest ik misschien dan maar eens snel doen :biggrin:

Johnsonxxx
19 november 2016, 20:28
Vervelende van minder vaak dezelfde club bezoeken en minder goed namen onthouden is dat je dingen door elkaar haalt. Dacht vandaag deze dame weer te zien aan de bar. Mooi figuur en blond - halfblond lang haar. Weinig animo voor deze dame, dus ik dacht dat moet ze zijn. Nee de dame die ik sprak was Vicky. Geen recensies van kunnen vinden en ook geen kamergang met iemand gezien. Dus het ook niet aangedurft.

Wentelt Eefje
20 november 2016, 20:00
Verbaast me toch telkens weer, recensies zaligmakend, eigen intuïtie en beoordelingsvermorgen niet bestaand... Ik zou er niet aan moeten denken zo te clubben!