Volledige versie bekijken : Roxana (Moldavische)
Firehawk
25 september 2016, 20:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif
Roxana (Moldavische)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen
Extra info:
Firehawk
25 september 2016, 20:53
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=511820#post511820
Tweede meid die ik die dag had was Roxana uit Moldavië leeftijd was volgens mij 24. Persoonlijk vond ik haar super mooi. Zag er echt super geil uit. Navel piercing wat kleine tatoeages, een piercing in de wang. Ze had siliconen wat ik in eerste instantie niet eens had opgemerkt. Maar ze was bij haar lichaam denk een b cup. Deze meid kwam iets te snel naar mij toe, was net van de kamer.
Later op de avond kwam ik haar weer tegen en de knoop doorgehakt om met haar te kameren. Gevraagd voor tongzoenen en dat deed ze zei ze.
Goed we moesten wachten er waren er nog 7 voor ons. Ik was daar best blij mee konden we een beetje praten zou ik toch wat presale hebben. Is weinig van gekomen want schijnbaar was de telefoon interessanter.
Toen we de kamer op kwamen konden we gelijk beginnen. Zoenen deed ze een beetje maar tongzoenen heb ik niet meegemaakt. Ja ze deed het wel in mijn nek en oor, dus ze heeft eigenlijk niet gelogen maar was niet hoe ik het bedoelde, dat wist zij natuurlijk ook. Pijpen deed ze goed, lekker soppen en neuken met haar was ook ok. Alles kon geen gezeur.
Ook hier weer hetzelfde verhaal ik was klaar gedoucht en al nog zeker 10 minuten over. Ook zei stond al weer klaar om te vertrekken. Nu zei ik er wat van. Ze dacht dat ik wilde verlengen. Ik zeg nee we hebben nog een dikke 10 minuten. Wat wil je doen dan, hier nog zitten? Ja we kunnen toch nog even blijven liggen. Ze deed alsof ik met een super raar voorstel kwam of zo en lachte het weg.
Kom we gaan zei ik dit wordt niks. De rest van de avond was ik natuurlijk lucht voor haar geen blik meer waardig.
Patjax
15 oktober 2016, 15:44
Eind mei met haar gekamerd, was destijds niet zeker van haar naam dus paspoortje achterwege gelaten.
Destijds het volgende geschreven in het algemeen verslag
Op het terras had ik al snel oogcontact met een mooie dame. Ze oogde een beetje Gothic met haar zwarte haren waarin her en der een blauwe pluk doorheen zat, haar roomwitte lichaam en haar piercing onder haar linker oog. Nadat ik naar binnen ging kwam ze al snel mijn kant oplopen. Ze zette zich rustig naast mij neer en stelde zich voor als ? (Normaal ben ik een kei in namen, maar op dat moment was ik met mijn gedachten ergens anders. Ik dacht Roxann(e/a) of Roksandra). Een 24-jarige dame uit naar eigen zeggen Moldavië, maar vanaf haar 10e woonachtig in Boekarest. Een aantal clubs in Oostenrijk en Zwitserland gehad en sinds enkele weken neergestreken in YY. Na een kwartiertje was het moment toch wel aangebroken om met dit poppetje te gaan spelen ondanks haar sili's en stelde voor om maar eens een kamer op te zoeken. We staan op en op dat moment komt Keisha de bar binnenlopen. Ze is zeer verbaast me vandaag aan te treffen. Ik zeg haar dat ik het later wel uitleg en ze fluistert in mijn oor "she is very beautiful, if i was a man i would fuck her too".
Op de kamer begonnen met een massage van haar rug. Na een tijdje draaide ze zich naar me toe en begon kleine Patjax met haar handje op oorlogssterkte te brengen. Dit deed ze precies op de manier zoals ik het lekkerst vind. Gelijktijdig begon ze me te kussen met haar volle lippen waarbij af en toe een tongetje tevoorschijn kwam. Ze daalde al kussend af naar beneden en likte langzaam via de schaft naar boven en begon aan haar BJ. Niet echt verheffend, maar alleen al het plaatje om dit mooie meisje bezig te zien was het al waard. Ze pakte mijn condoom en nam in cowgirl plaats. Een van de betere die ik in lange tijd heb gehad. Rustig, intiem en gevarieerd. Om niet te snel klaar te komen wisselden we in missio. In het begin was dit nogal krampachtig van haar kant. Benen zodanig gepositioneerd dat diep penetreren niet echt mogelijk was, gaandeweg ontspande ze zich meer, benen gingen uit elkaar, handen naar mijn billen, tongetje werd mijn mond ingeduwd en uiteindelijk knallend klaargekomen. Samen nog een sigaretje gerookt waarbij ze me photo's liet zien op haar telefoon.
Sindsdien niet meer met haar gekamerd, wel regelmatig spreken we elkaar kort. Het blijkt maar weer eens dat iedere beleving met een dame subjectief is. Destijds werd er door haar nog wel getongzoend en maakte ze haar tijd netjes vol. Moet er wel bij zeggen dat we een uurtje op de kamer zijn geweest. Dat kan een rol hebben gespeeld bij het tongzoenen/ tijd volmaken.
Ze blijft een van de mooiste dames in YY, maar heb nu eenmaal een voorliefde voor kleine blonde dametjes, dus kans op herhaling niet groot