PDA

Volledige versie bekijken : Foutje Belastingdienst



Willem2
26 september 2016, 13:32
Foutje: zussen krijgen naheffing van 15 miljoen euro .......... http://www.ad.nl/binnenland/foutje-zussen-krijgen-naheffing-van-15-miljoen-euro~a99ed873/

Goedemorgenallemaal
26 september 2016, 13:49
Maar rechtgezet..
Tjonge, wat een voorrecht als je € 7.500.000,00 mag betalen.. Anders had "het volk " er wel voor opgedraaid.

langlekker
27 september 2016, 08:31
Op zo'n manier wil ik wel 7,5 miljoen betalen hoor, alhoewel ik het nog steeds een schande vindt dat geld wat binnen een familie wordt verdeeld alsnog belast wordt en dat terwijl er (als het goed is) al dik belasting over is betaald toen het binnen kwam.
Hiermee bedoel ik giften of erfenissen in de eerste lijn dus van of naar ouders en eigen kinderen.

Goedemorgenallemaal
27 september 2016, 08:38
Op zo'n manier wil ik wel 7,5 miljoen betalen hoor, alhoewel ik het nog steeds een schande vindt dat geld wat binnen een familie wordt verdeeld alsnog belast wordt en dat terwijl er (als het goed is) al dik belasting over is betaald toen het binnen kwam.
Hiermee bedoel ik giften of erfenissen in de eerste lijn dus van of naar ouders en eigen kinderen.
Dat ben ik wel met je eens natuurlijk, maar dit klinkt ergens wel een beetje als een voordeeltje behalen ten opzicht van mensne die wel moeten betalen. Klinkt als een Econonomisch delict

langlekker
27 september 2016, 08:49
Ben ik met je eens, regels gelden voor iedereen dus deze dames zullen moeten betalen.
En wat mij betreft mag die regel (wet) daarna in de prullenbak.
Maar omdat ik niet de volgende premier van dit land ga worden kan ik er weinig aan veranderen