Volledige versie bekijken : Michelle (Roemeense)
Mr Bluenose
27 september 2016, 12:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Michelle (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen, Vingeren
Extra info:FT available but did not go for it
Mr Bluenose
27 september 2016, 12:51
Michelle is nieuw in van FKK oceanen, maar ik was niet in staat om na te gaan wat haar werknaam er was. Ze komt uit Polen en ik kreeg de indruk dat ze eerlijk wordt ervaren in het spel. Ze klokte mij en mijn vriend toen we binnenkwamen en ze wilden ons te tonen rond de club (niet vereist als we waren geweest) en was heel hardnekkig. Zozeer zelfs dat mijn vriend nam haar mee naar een kamer en was vrij gratis bij de finish van de kamer. Het was al laat en ik besloten om de sprong te wagen en de sessie was redelijk maar niet helemaal aan de standaard van mijn kamers met Monika en Sacha. Alle diensten werden uitgevoerd om een goede standaard zonder uitzonderlijk hoewel ik weiger de CIM aanbod zoals ik al die optie twee keer had genomen op mijn vorige twee kamers. Samengevat zou ik misschien te herhalen in de toekomst, maar er zijn tal van andere opties in de club dat ik liever eerst proberen.
Michelle is new in from FKK Oceans but I was unable to ascertain what her working name was there. She is from Poland and I got the impression that she is fairly experienced in the game. She clocked me and my buddy when we walked in and she wanted to show us round the club (not required as we had been before) and was quite persistant. So much so that my friend took her to a room and was fairly complimentary at the finish of the room. It was getting late and I decided to take the plunge and the session was quite reasonable but not quite up to the standard of my rooms with Monika and Sacha. All services were performed to a good standard without being exceptional although I did decline the CIM offer as I had already taken that option twice on my two previous rooms. In summary I would possibly repeat in the future but there are plenty of other options in the club that I would prefer to try first.
Deantje
7 oktober 2016, 11:31
Ik had een mooie blonde dame gespot, die ietsje ouder was (schatte haar rond de 30) en ze had mooie normale vrouwelijke vormen en figuur. eerst zat ze op een persoons bankje, maar verhuisde toen naar een groter bankje. Toen ben ik maar eens opgestaan en naast haar gaan zitten. haar naam was Michelle en ze kwam uit Polen, nog niet zo lang in Babylon, hiervoor in Düsseldorf blijkbaar. We waren wat aan kletsen en toen verontschuldigde ze zich, haar moeder belde altijd rond dit tijdstip op zondag en vroeg of ik even op haar wilde wachten in het bankje, ze was zo terug. geen probleem voor mij. Even later kwam ze weer terug, en we konden wat verder kletsen. Ze begon subtiel wat te strelen, ook onder de handdoek, waar Deantje junior inmiddels in vol ornaat paraat stond. Op naar een kamer.
Het werd de kamer vlak bij de zetels bij de TV begane grond. Op dat bankje zaten ook 2 beren, die zullen wel door de dunnen muren wat geluiden gehoord hebben . Eenmaal op de kamer in wat meer daglicht, zag ze er echt mooi uit. Ze was vriendelijk en we begonnen aan het spel. Ze pijpte heel goed. Ze vroeg of ik interesse had in CIM na het neuken, want dat was haar specialiteit. Ik had daar wel zin in. Ze zei dat als ik dreigde te komen ik dan snel moest melden , dan zou ze gelijk het rubbertje na het neuken eraf halen en mijn Deantje junior in de mond nemen en me helemaal leeg zuigen. Neuken was ook in diverse posities heel goed en een grote finale waarbij ik haar mond vol gespoten heb en ze inderdaad bleef zuigen tot de laatste druppel. Ik stond al 5 dagen droog dus daar kwam een flinke kwak uit.
Al met al een goede sessie met een zeer mooie dame. Als waardering een 8. Tongzoenen vond ik ietsje te mager, maar ik drong zelf ook niet verder hierop aan. We waren na 18 minuten zowat klaar, en ze ging gelijk de boel opruimen en zich weer ‘aankleden’. Dat was dan wel beetje jammer. Anders had ze van mij een dikke 9 gekregen. Maar al met al, goede standaard service in dit half uurtje met CIM als extraatje, waarbij ik waarschijnlijk toch nog ooit eens op herhaling zou kunnen gaan. Omdat ik de 75 euro niet klein had maar wel 80 euro, haar nog 5 euro fooi gegeven, want de CIM was toch echt zwaar in orde. Dat waardeerde ze dan wel weer en ze omhelsde me nog en gaf me nog een dikke kus.
langlekker
22 december 2016, 23:21
Maandag 19-12-2016 om ongeveer 12 uur rijden we vanuit de grensstreek waar we mijn vriendinnetje van afgelopen nacht hebben afgezet naar Elsdorf voor een bezoek aan Babylon. De rit verloopt voorspoedig en aangezien ik door de afgelopen nacht genoeg gespreksstof heb met Elmo zijn we naar mijn idee in een mum van tijd op plaats van bestemming, het is even zoeken naar de parkeerplaats maar door de beschrijving van het YBF forum hebben we inderdaad snel de parkeerplaats te pakken. Het is niet veel meer dan een braakliggend stuk terrein met gravel maar we kunnen er prima de auto kwijt.
Omgelopen naar de voordeur bellen we aan en het duurt even voordat de deur open gaat, binnengekomen zien we waarom.
Een welkomst comitee van 5 of 6 prachtige dames staat ons op te wachten en we zien hierdoor bijna de receptie dame over het hoofd in onze haast om binnen te komen
De dames zijn inderdaad op wat accessoires na zoals kettingen of kousen volledig naakt en op een of andere manier doet dit niet eens heel ordinair aan
Na het inleveren van onze beide kortingskaarten, ja die Hollanders, het druipt er gewoon van af en dan hebben ze in Babylon nog het geluk dat we niet uit Zeeland komen, rekenen we de resterende 30 euro pp af en krijgen we twee sleutels overhandigd. Een heerlijke slanke blonde dame ik schat nog geen 20 of anders nog maar net met een heel lief en open gezicht wordt met ons meegestuurd om ons wegwijs te maken en ze loopt ons voor naar de kluisjes.
Intussen zijn we er bijna zeker dat deze dame Violetta was en ondanks dat we niet met haar op zoek geweest zijn naar kamers was haar eerste indruk verpletterend leuk!
Na het omkleden lopen we gewillig achter haar aan de club door. Na het rondje bar en relax gedeelte neemt ze ons mee naar de bovenverdieping, op de trap een hele uitleg gevend. Bovenaan de trap gekomen vraag ik haar nog even te herhalen wat ze op de trap gezegd heeft. Ze kijkt me vragend aan en ik zeg met een grijns tegen haar dat ik door haar heerlijke kontje afgeleid was. Ze geeft als reactie dat wij de volgende trap eerst op moeten en dat zij dan kan genieten
Na de zolder dalen we af naar de kelder en ook hier krijgen we alles te zien inclusief de defecte jacuzzi
De rondleiding is klaar en we lopen weer richting trap naar de receptie en beloofd is beloofd ik moet nu voor op de trap.
Ik vraag haar of ik dat met of zonder handdoek om moet doen en haar keus is dus: Zonder
Tsja een man een man dus daar ging ik
Opvallend daarbij was wel dat Elmo zich een beetje achterhield en bij het naar bovengaan weer achter Violetta (?) aanliep.
En iets in mij is er van overtuigd dat hij daarbij niet naar mij heeft gekeken
Boven aangekomen is de rondleiding ten einde en wordt het tijd de inwendige mens te versterken met wat koffie en brood met Ei.
Ik grijp rechts van me een een beker en schenk vanuit de grote koffiepot een bakje zwart goud in waarna ik op een bord wat spek en ei gooi waarna we uit de broodmand de laatste 2 broodjes verdelen. Aan een tafeltje vlakbij de bar gaan we hiervan genieten en ondertussen proberen we een beetje de dames in te schatten.
Al snel zie ik Elmo verlekkerd kijken naar de drie donkere chocolade snoepjes en ik moet zeggen die zien er alle drie perfect uit, de ene heeft een iets mooiere lach, de ander net een lekkerder kontje terwijl de derde weer net iets soepeler beweegt Tsja dat wordt moeilijk kiezen voor Elmo met zijn voorkeur voor die chocolade snoepjes.
Gelukkig heb ik een andere voorkeur en die is minder afhankelijk van het uiterlijk maar meer van de gewilligheid mij te volgen in een kinky spel.
Nadat mijn broodje half op is neem ik een slok van mijn koffie en die heeft opeens een heel raar smaakje.
Ik vond het al een beetje vreemd dat er zo'n grote pot koffie klaar stond terwijl er aan de andere kant van het keukengedeelte een prima vers koffieapparaat stond en nu bleek mijn vergissing: ik had een overigens heerlijke kom glühwein in mijn handen.
Een beetje vroeg daarvoor, dat wel, maar ondanks dat smaakte hij prima en het duurde toch nog enkele uren voor we op terugreis moesten dus dat was geen probleem.
Na de lunch zijn we na een douchestop verkast naar de bar en met ieder een cola hebben we zitten praten, ondertussen potentiele dames in ons hoofd prentend.
Elmo had goed zijn huiswerk gedaan want bij diverse dames wist hij namen te noemen en vaak ook nog of ze goed of slecht waren aangeschreven.
Onze gids Violetta (?) was intussen geschaakt door een andere man en die viel voor dit moment even af dus was ik mijzelf aan het orienteren op andere dames. Iets verder aan de bar stond een leuke iets oudere blonde dame waar ik wel wat in zag, maar er liep ook genoeg ander lekkers rond.
Op een of andere manier is het spelletje wat ik graag wil spelen echter net wat makkelijker met dames die net die paar jaartjes ouder zijn. Ze zag er leuk uit, mooi vriendelijk gezicht en slank maar net niet tegen het superslanke aan en met mooie kleine B-cupjes waarvan je in ieder geval zeker weet dat daar niet aan gesleuteld is
Ik schatte haar op 2e helft 20, kort tegen de 30.....
Alle dames die langsliepen keken ons zo verleidelijk mogelijk aan maar niemand was zeer opdringerig en zo konden we eerst eens even bijpraten en niet te vergeten bijkomen. Ik van mijn wilde nacht met mijn privevriendinnetje die me gesloopt had en Elmo van de ruim 2 uur durende reis.
Het startsein werd gegeven door een van de chocolade snoepjes die zich bij mij voorstelt als Kelly. Ik fluister in haar oor dat ze bij Elmo moet zijn en al snel kan hij zijn handen niet meer thuis houden en heeft zijn gezicht dezelfde kleur gekregen als de rode oortjes die hij al had sinds zijn binnenkomst.
Tsja Kelly had kennelijk genoeg lipstick op voor twee personen alleen bij Elmo zag het er toch minder sexy uit.
Intussen is bij mij na het startschot door Kelly de blonde dame aangeschoven en stelt zich voor als Michelle.
Al snel blijk ik net zo slecht te zijn als Elmo in het weerstaan van vrouwelijk schoon en vind ik mijn handen terug op de heerlijke billen van Michelle. Ik fluister echter wel in haar oor dat ik een wilde nacht heb doorgehaald en dat ik nog steeds aan het bijkomen ben, maar het vlees is zwak (en naar later bleek ook nog iets anders ) en nadat Elmo met zijn snoepje vertrokken is ben ik na wat polsen bij Michelle over wat er mogelijk is ook snel richting kamer vertrokken.
Intussen wel na een korte tussenstop bij mijn kluisje waar ik een klein tasje met een paar touwen en een klein speeltje uit haalde.
Ik volg Michelle naar de kelder waar we een kamer opzoeken. Uitkleden was hier niet nodig dus nadat we de handdoek in een hoek hebben gegooid lagen we al snel op bed. na de nodige orale verwennerij was mij al snel duidelijk dat mijn kleine vriendje wel wakker was maar dat was wel met moeite. De bij elkaar opgetelde enkele uren waarin hij afgelopen nacht paraat was geweest eisten nu zijn tol. Ik voelde gewoon dat het nu moord zou zijn hem een jasje om te doen dus besloot dit dan ook niet te proberen. Aangezien Michelle pijpen zonder doet was dit niet nodig en ik besloot me dus niet aan intiem te wagen vanwege dat rubbertje.
Na een uitgebreidde orale verwennerij van beide kanten grijp ik mijn tasje en haal daar een paar touwen uit en al snel heeft Michelle haar armen in haar nek. Bijna alle dames steken bij het begin van bondage hun armen naar voren uit en ook Michelle was hierop geen uitzondering. Maar toen ze haar armen in haar nek had was ze heerlijk weerloos
Ik loods haar op haar knieen zittend op bed met haar gezicht naar de muur en schuif onder haar door aan de maaltijd die daar werd geserveerd. Mijn opmerking dat ze haar gang mocht gaan was het startschot en kon nog net het vege lijf redden door met een mond vol klit te zeggen zolang ik maar lucht kan krijgen.
Na de rustige befbeurt die ze al had gehad ging het er nu naar verwachting inderdaad een stuk steviger aan toe en het is leuk om op deze manier een weerloos vastgebonden dame heel tegenstrijdig toch de volledige controle te geven.
Kreunend en genietend is ze naar mijn mening wel klaargekomen maar zekerheid had ik niet maar genieten deed ze sowieso.
Toen ze rust nam heb ik ze achterover laten zakken tussen mijn benen waardoor haar vrouwelijkheid volledig open lag voor me en ik nu de leiding weer had. Een greep in de tas naast me en ik had de We Vibe vast die ik met wat vocht inbracht. Zodra ik hem aanzetten schokte ze even en lag ze al snel weer te genieten. Hij was net niet heftig genoeg voor haar om op klaar te komen maar aan het draaien en bewegen van haar heupen was het genot goed af te lezen.
Nu meldde mijn verzwakte vriendje zich toch ook weer even in de strijd en ik heb hem strategisch opgesteld voor Michelle's mond. Floep weg was hij ineens, het leek wel of ze hem rauw lustte als ontbijt.
Gelukkig heb ik hem echter nog kunnen redden door twee vingers in Michelles poes en kontje waardoor ik hem terug kon duwen.
Het heerlijk spelletje moest echter toch worden onderbroken want de touwen gaven iets te veel striemen. Na het losmaken kwam de GFE kroelpartij en kwam ook vanzelf een geil gesprek op gang.
Toen ik daarbij aangaf dat ik nog veel meer aan speelgoed bij me had werd haar interesse gewekt en heb ik beloofd later in de middag weer een sessie met haar te doen en nu met de extra attributen die ik nog in de auto had liggen.
Tijd nu om aan te kleden door de handdoek om te slaan en via een korte stop bij de kluisjes voor betaling weer richting bar.
Heel even zit ik alleen aan de bar en heb geen gebrek aan belangstelling maar moet de dames afwimpelen omdat een kamergang op dit moment een fiasco zou zijn. Al snel schuift Michelle aan bij me en bestelt voor zichzelf een Red Bull.
Even valt me op dat ze daarbij wijst naar mijn sleutel die op de bar ligt. Ik denk even shit, dat gaat geld kosten maar berust me er in dat dit weekend sowieso veel te duur gaat uitvallen.
Bij de harde muziek is het lastig praten en al snel stelt Michelle voor naar de relaxruimte te verkassen waar heerlijke fauteuils staan en waar ze als snel tegen mij aanhangt.
Het duurt ook even voor Elmo weer boven water is en hij schuift op de tweezits bank naast ons aan.
Ik wijs even naar Michelles polsen en ik zie gelijk een meewarige blik naar Michelle die zegt: "ach arm meisje waarom heb je dat nu weer laten doen"
Kelly zie ik even later aan de andere kant van de ruimte neerploffen en over neerploffen gesproken op Elmo's schoot zit opeens een donkerharige schone die wat betreft haar plannen niets aan de verbeelding overlaat.
Ik hoor haar zich niet voorstellen maar later blijkt dat ze Antonia heet.
Michelle en ik vertrekken naar het eind van de bar waar we een kleine maaltijd opscheppen, een lekkere schnitzel wat saus en een aardappeltje in mijn geval waarna we teruglopen naar ons bankje.
Ook Elmo heeft hier wel oren naar en vertrekt voor een maaltijd in de hoop zo van Antonia af te komen maar die is niet zomaar vertrokken.
Heel de middag zit ik zo van de aftersales van Michelle te genieten die heerlijk tegen mij aan blijft zitten in de hoop me zo snel mogelijk weer op krachten te krijgen
Op het moment dat Antionia even de bewaking van Elmo laat verslappen zie ik hem met een zucht van verlichting een wenk naar Kelly geven die al snel naast hem zit. Zodra Antonia terug is staat haar gezicht op onweer maar het was wel heel duidelijk dat Elmo geen enkele toezegging naar haar had gedaan en dat ze gewoon niet weg te krijgen was.
Tot ongeveer een uur of 5 zitten we zo in het groepje van vier heerlijk te kletsen, of wat het nu vozen? ik weet het niet meer.
Ik sta op en loop naar de receptie met de vraag of ik even wat uit de auto mag halen. Geen probleem dus even later ben ik met mijn kleren snel aangeschoten de deur uit.
2 minuten later ben ik terug en mijn tas geeft geen enkel probleem bij de entree. snel kleed ik weer uit en stop mijn tas in het kluisje, hij past er precies klem in.....
Terug bij Michelle vertrekken we al snel richting kamer, op mijn vraag of ze voor mij een cola wil halen dan kan ik even mijn tas halen en zien we elkaar weer bij de trappen. ze knikt even en lopen ieder een kant op om 2 minuten later samen naar de SM dungeon te gaan De trap af en ze loopt me voor naar de kamer.
Het voelt nu vertrouwd en we weten al redelijk wat we aan elkaar hebben dus heel rap is het spel weer op de wagen en volgt het onvermijdelijke orale voorspel.
Even later grijp ik een touwtje wat ik al voorgeknoopt had en schuif om ieder been een lus. het verbindende deel tussen deze lussen wip ik om haar nek en zo ligt ze in 10 seconden open voor mij en mijn tong.
Even later pak ik de Magic Wand erbij en ze kijkt er vol belangstelling naar, ik maak hem vochtig en schuif het G-spot stuk op zijn plaats en klik een keer om hem aan te zetten. Michelle krijgt grote ogen en een diepe frons tussen haar wenkbrouwen en ik weet al gelijk dat dit geen standje 6 gaat worden.
Even later gaat hij wel op 2 en de frons in haar gezicht wordt nog dieper en een aantal keren knijpt ze haar dijen zeer stevig tegen elkaar aan. Net als ik er aan denk hem op drie te zetten grijpt ze hem vast en trekt hem resoluut uit haar poesje. Damn ze komt dus snel, veel sneller dan verwacht. Met een beetje dwang forceer ik mijn hoofd tussen haar dijen en val nog even aan op haar klitje waarbij ze probeert mij te ontwijken helaas voor haar laat ik me echter niet zomaar wegduwen.
Dan maar wat extra maatregelen want IK bepaal wanneer de MW weg moet! Haar polsen bind ik aan de buitenkant van haar enkels en zo kan ze zich niet meer verdedigen tegen mijn plannen. Ik pak de MW weer en zeg haar dat ik alleen stop als ze er please bij zegt, en gebied haar dat pas in het uiterste geval te zeggen.
Ze knikt en ik stop de MW weer op zijn plaats en klik hem aan. Zodra mijn vinger weer naar het knopje gaat kijkt ze benauwd en klik ik hem op twee, nu gaat ze lekker tekeer en komt heerlijk klaar waarbij ik zeg bij het tweede orgasme stop ik pas. Een verhit gezicht kijkt me een beetje wanhopig aan maar ze weet de tweede ronde te volbrengen waarna ze inderdaad please zegt en ik dus volgens afspraak moet stoppen. Ik had echter niet afgesproken dat ik dan niets met mijn tong mocht doen. En hierbij veert ze bijna uit het bed ondanks de touwen.
tot rust gekomen laat ik me door haar hard pijpen en grijp ik een rubbertje tot groot ongenoegen van mijn opstandige maatje. Hij trekt gelijk zijn koppie terug en maakt duidelijk dit niet te willen. Tsja niets aan te doen dat wordt dan geen intiem dus laat ik me weer heerlijk pijpen. Michelle doet dit met verve en meerdere keren kom ik bijna klaar en sta ik bijna in de fik.
Een lozing zit er echter niet meer in alhoewel ze die met plezier in haar mond had opgevangen.
Ik verwijder de touwen en tegen elkaar aanliggend kan ze het niet laten een poging te doen mij te laten komen en ondanks verwoedde pogingen waar niets mis mee is blijkt gewoon dat mijn vriendinnetje van afgelopen nacht degelijk werk had verricht.
Ik had die vriendin beloofd dat als ze me echt leeg zou krijgen ik niet vreemd zou gaan. En ik moest s'avonds via de app opbiechten dat haar dat gelukt was wat me als antwoord een grote smiley opleverde.
Na een stop bij de kluisjes waar ik met Michelle afreken ga ik terug naar de relax ruimte en wachten we tot het clubje van 4 weer kompleet is. Ik loop met Elmo naar de keuken en daar bestellen we uit de menukaart het avondeten.
In gezelschap van de dames eten we die op waarna het feest na een korte knuffel helaas moet eindigen.
We stappen samen in de auto en vangen de terugreis aan, beiden zeer tevreden en vooral ik uitgeput.
Thuis gekomen is het hier en daar nog wat appen met Elmo en de twee dames die mijn weekend zo speciaal en leuk hadden gemaakt waarna ik nog nagenietend in een diepe slaap ben gevallen.
Het was overigens best vreemd dat we allebei in een club bomvol met mooie meiden de hele dag met maar 1 dame gekamerd hebben. Maar we hadden dan ook allebei een zeer goede keuze.....
george101
2 januari 2017, 21:05
Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel enigszins onder de indruk van dit verhaal...en dan vooral van die gereedschapstas zal ik maar zeggen...
biged
3 januari 2017, 09:05
Michelle stelde zich voor als Poolse uit Warschau. Maar ze spreekt geen twee woorden Pools en heeft ook geen Poolse tongval. Was dus snel ontmaskerd en de rest van de avond werd ik met rust gelaten door haar.
Misschien onbelangrijk maar Dames die zich een andere nationaliteit aanmeten om zo wat meer klanten te strikken vind ik niet kunnen.
Ik denk een volbloed Roemeense al ziet ze er misschien niet zo uit met haar geblondeerd haar.
toyota
3 januari 2017, 09:29
biged, ik heb na bijna 30 jaar wandelen opgemerkt dat dvp,s maar raak lullen. Ze kunnen nog beter liegen dan autoverkopers.
Ik vind een leuke babbel altijd wel gezellig, maar wat een dvp zegt neem ik altijd met een korreltje zout.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
langlekker
3 januari 2017, 09:56
ze zei tegen mij dat haar vader Pools is en haar moeder Roemeens.
(kan ook andersom zijn;)) dus was ze in ieder geval half eerlijk ;)
Sjeufke
3 januari 2017, 23:27
DVP's hebben de toneelschool doorlopen.
half Roemeens betekent 100% Roemeens. In dit geval Boekarest Noord :rolleyes:
pret
3 januari 2017, 23:36
DVP's hebben de toneelschool doorlopen.
half Roemeens betekent 100% Roemeens. In dit geval Boekarest Noord :rolleyes:
Tegen mij vertelde ze ook dat ze Pools was, maar geloofde er geen zak van. Zag meteen dat ze Roemeens was. :biggrin:
biged
5 januari 2017, 00:26
biged, ik heb na bijna 30 jaar wandelen opgemerkt dat dvp,s maar raak lullen. Ze kunnen nog beter liegen dan autoverkopers.
Ik vind een leuke babbel altijd wel gezellig, maar wat een dvp zegt neem ik altijd met een korreltje zout.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Mijn opmerking over Michelle(ze is geen Poolse) was louter informatief bedoeld en niet als een of ander statement. Dat Dames maar raak lullen mag gerust gelden voor een deel van de groep al dan niet ingegeven uit eigenbelang.
Maar mijn ervaring en de mening cq overtuiging die ik eruit heb gekristalliseerd is toch wat genuanceerder.
In mijn wandelcarrière ,ook al meer dan dertig jaar, toch een groot aantal dames ontmoet die de stempel "dames die maar raak lullen" niet verdienen.
Eentje wil ik hier vernoemen Melody nu werkzaam in Goldentime.
Met haar heb ik uren zeer interessante gesprekken gevoerd in Aca Gold en Babylon. Zij liet mij, in haar gesprekken, ook kennismaken met het saunaleven vanuit damesperspectief.
zeker niet fraai maar zeer verhelderend. En zo kan ik nog een resem dames opnoemen.
koosje12
11 januari 2017, 23:13
Uit het algemene Babylon topic:
Eenmaal weer terug in de bar werd ik aangesproken door Linda, maar ze stond helaas voor haar niet bovenaan mijn shortlist. Niet lang daarna kwam er een blonde schone om een gesprekje te beginnen. Ik had haar volgens mij die dag nog niet eerder voorbij zien komen en mijn aandacht was direct getrokken. Ze stelde zich voor als Michelle uit Polen. Ze zou 31 lentes jong zijn en sinds drie maanden in de club. (volgens de website van de club is het al ietsje langer). Een lekker figuurtje, een goed gevormde b-cup, blonde haren tot voorbij de schouders. Toen ze me uitnodigde om naast haar op de bank plaats te nemen hoefde ik niet lang te twijfelen. Op de bank al wat (voorzichtig zoenen) en strelen en dat leidde uiteraard tot een kamergang. Op de kamer weer strelen en natuurlijk een mondelinge verwenning van kleine Koosje. Ze vroeg of ik een uurtje wilde blijven, maar de eerste sessie ga ik meestal voor een half uur. Na een tijdje genoten te hebben vroeg ik of ik haar mocht likken, wat geen probleem was. Daarna weer teruggewisseld waarna er na een tijdje een condoompje om werd gedaan en ze in reiterstellung bovenop plaatsnam en het zo in een fraaie rit afmaakte.
De after sales was wel wat koeltjes. Mooie dame, vooraf zeer vriendelijke, zeer prettige verwenning, maar door de ontbrekende after sales een twijfeltje voor herhalingsgevaar.
Michelle
Leeftijd: 31 jaar
Herkomst: Pools (volgens eigen zeggen), Roemeens (volgens sommigen hier)
Figuur: Normaal
Haren: Blond, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: B-natuur
Tattoo: Nee
Dienstverlening: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Zeer goed
Verleende diensten: kussen, Frans (zc), beffen, nmc
Kosten: 50 euro
Talen: Duits. Engels
http://www.saunaclub-babylon.com/b/598/03.jpg
langlekker
18 februari 2017, 09:38
Al weken stond Babylon op de agenda om tezamen met Elmo te bezoeken.
Een week van tevoren staat de aanwezigheidslijst van Babylon online en begin ik een beetje in te lezen en te kijken welke dames er aanwezig zijn.
Mijn snoepje van de vorige keer is er in ieder geval: Michelle.
Met Michelle had ik bij mijn bezoek in december echt een leuke klik wat mij toen deed besluiten twee keer met haar naar de kamer te gaan. Ze staat in de resensies niet bij iedereen goed aangeschreven maar de manier waarop ze zo goed als de hele dag ons verzorgde en gezelschap hield had het door haar gewenstte resultaat, jawel een tweede kamergang.
En die kamerbezoeken met haar waren toen ook zeer goed bevallen....
Er zijn echter ook een aantal andere erg leuke dames die mijn interesse hebben waaronder Mara en Violetta.
Mara had ik bij mijn eerste bezoek gezien en ze had een verpletterende indruk gemaakt met haar leuke koppie en haar heerlijke figuur en Violetta's indruk was ook onuitwisbaar door de rondleiding die ze ons toen had gegeven.
De keuzestress was er dus al een week voor het bezoek.
Met Michelle heb ik sinds ons eerste bezoek af en toe kontakt via Whatsapp of Facebook en dus weet ik dat ze die maandag ook aanwezig is, ze was eind jan/begin feb wel even in haar thuisland maar intussen al weer aan het werk in Elsdorff.
Rond half 10 die ochtend staat Elmo voor de deur en gezamenlijk stappen we in mijn auto om de rit van net iets meer dan 2 uur te beginnen naar Duitsland. Aan het begin van de rit gaf de navi nog wat vertraging op de route maar die verdween tijdens de rit als sneeuw voor de zon zodat we ruim voor twaalf uur de parking opdraaiden.
Na het aanbellen duurde het de intussen bekende paar seconden voordat de diverse vrije dames opgetrommeld waren en de deur open ging. Vooraan stond mijn vriendinnetje van de vorige keer en aangezien Elmo voorop liep (ja van je vrienden moet je het hebben ) kreeg hij de eerste drie zoenen van Michelle op zijn wangen waarna haar aandacht naar mij ging. Als wraak heb ik haar toen maar gelijk vol op haar mond gepakt.
Trots laat Michelle een nieuwe tattoo op haar rechter heup zien, een behoorlijk groot en veelkleurig exemplaar en te voelen aan hoe hij nog in het vet zit is ie nog behoorlijk vers. Tsja, ik en tattoos..... Ik heb er zelf geen en voor geen goud laat ik er ooit eentje zetten want zoals een andere ijsbeer/wandelaar heeft gezegd: inkt hoort in een printer en niet onder je huid... En dat is precies zoals ik er ook over denk. Maar aan de andere kant hebben ze me ook nog maar zelden echt gestoord tijden de seks. Ze vertelt inderdaad dat ie ongeveer een week oud is.
Na afrekenen en inleveren van de kortingskaarten is het uitkleden, kijken of mijn tas nog bij de kleding in het kluisje past, douchen en met de handdoek om richting het ontbijtbuffet.
Gewapend met een kop koffie (dit keer niet de fout gemaakt een glühwein te pakken ) 2 broodjes en de hoognodige portie eieren op mijn bord zijn we naar de loungebanken vertrokken waar Michelle gelijk bij ons kwam zitten.
Na dit heerlijke ontbijt heb ik me al overdadig vergrepen aan Michelle's slanke lichaam en zaten we al snel heftig te zoenen.
Onder mijn handdoek had ze al snel ontdekt dat ik dit keer in betere conditie was dan tijdens mijn bezoek in december toen ik een hele nacht doorgehaald had met een heerlijk vriendinnetje en ik eigenlijk al volledig leeggeneukt in Babylon aankwam.
Maar Elmo was er ook nog en aangezien zijn heerlijke chocomaus van de vorige keer er niet was en het eerlijk gezegd op dat vlak magertjes was in Babylon werd er door Michelle geinformeerd naar wat zijn wensen waren.
Even later schuift een leuke tante bij ons aan die zich voorstelt als Tanja, een leuk poppetje wat gebrekkig engels en duits spreekt maar af en toe speelt Michelle als tolk door dingen te vertalen in het Roemeens. Of ze dat allemaal goed vertaalt? geen idee want ik kom in het roemeens niet veel verder dan DA.
Al snel heb ik door dat Elmo geen interesse meer heeft in mij en verleg ik mijn aandacht maar noodgedwongen naar Michelle. (voortaan toch maar eens beter nadenken over wie ik in mijn vriendenkring toelaat)
Tanja vist naar een soort groepsorgie in de vorm van met zijn vieren naar 1 kamer. maar zowel Elmo als ik hebben niet zo'n behoefte het andere stel aan het werk te zien dus zien we hier van af. in de middag probeert ze dit nog een keer met hetzelfde resultaat.
Time flies when you're having fun, dus ik heb geen idee hoe lang we zo kletsend en vozend daar hebben gezeten maar het zal in de buurt van een uur zijn geweest voordat mijn ontbijt ver genoeg was verteerd en ik zin kreeg in een kamergang.
Michelle vraagt of ik mijn spullen bij me heb en als ik antwoord nee die heb ik niet mee krijg ik een teleurgesteld gezicht te zien. Ik lach en zeg dat ik ze voor de gek hou waarna ze me richting kluisjes stuurt om mijn tas te halen.
Michelle gaat een sleutel halen en ik de intussen beruchtte tas waarna we een verdieping hoger een kamer betrekken. Intussen zie ik Elmo en zijn vriendinnetje ook aanstalten maken zich terug te trekken.
Op de kamer aangekomen slinger ik de handdoek in de vensterbank en help haar met opmaken van het bed waarna ik ze op haar rug leg en aanval op haar poesje. Al likkend en vingerend ben ik er snel van overtuigd dat er geen glijmiddel meer gebruikt hoeft te worden en laat ik me lekker knalhard pijpen waarna het rubbertje aangebracht wordt en we in missio intiem gaan. Al snel leg ik haar benen over mijn schouders zodat ik lekker hard en diep kan stoten.
zodra mijn conditie het af laat weten trek ik haar in cowgirl over me heen zodat Michelle het werk van me over kan nemen en lig ik te genieten. Bij mijn vorige avontuur met haar in december kwam ik al uitgeput in Babylon aan maar nu hebben we lang en lekker liggen vrijen. Ik was dit keer niet van plan het rubbertje vol te schieten dus net voor mijn hoogtepunt trek ik terug, verwijder dat onding om vervolgens in haar mondje klaar te komen. Heftig zuigend op mijn zeer gevoelige vriendje maakt ze me helemaal gek nadat ik ben gekomen. Pesterig geef ik ze daarna een zoen terwijl ze eigenlijk met haar hand op zoek is naar een doekje om haar mond te kunnen legen.
Na een rookpauze wordt de inhoud van mijn tas erbij gepakt en grijp ik mijn kleine speeltje de We Vibe die ik koppel met mijn telefoon. Ze kijkt nieuwsgierig wat ik aan het doen ben en zodra het kleine trillertje op zijn plek zit pak ik mijn touw om hem vast te zetten via een lus om haar middel en door haar kruis.
Ze staat nu een beetje te kronkelen met haar heupen naast het bed, ik ga op het bed staan en kom zo precies op de juiste hoogte om me te laten pijpen terwijl ik voorover buk en aan touwen rond haar heupen trek zodat de We Vibe strak tegen haar klitje wordt geduwd.
Ik leg haar hierna op haar rug op bed en pak een extra touwtje voor haar polsen die er nu ook aan moeten geloven.
weerloos is ze nu bijna en ik vervang de We Vibe door het grovere geschut de Magic Wand die al snel naar standje 5 gaat.
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die daarop niet heel vlot en heftig klaarkomt, en Michelle is geen uitzondering. Al snel geven de trillingen in haar benen en liezen, en de kracht waarmee ze mijn hand die de MW vast heeft probeert te vermorzelen met haar knijpende dijen me aan dat ze klaarkomt. met mijn andere hand heb ik haar polsen boven haar hoofd en geef ik ze geen kans te ontsnappen aan mijn speeltje. Ik zet hem even wat zachter maar al snel gaat ie weer op max en zeg ik dat ie pas uitgaat als ze minstens twee keer achter elkaar komt. Ze kijkt een beetje angstig maar geeft zich toch over aan mijn marteling en komt inderdaad twee keer heftig achter elkaar.
Ik maak ze weer los en vermoeid maar voldaan kruipt ze in mijn armen om tot rust te komen.
Na nog een rookpauze en lekkere cooldown in elkaars armen waarbij we lekker liggen te kletsen over van alles en nog wat wordt het tijd mijn spullen op te ruimen en de kamer te verlaten.
Terug in de loungeruimte zit Elmo op me te wachten en al snel voegt Michelle zich ook weer bij ons.
Gezellig zitten we weer te kletsen tot Michelle even opstaat en wegloopt. Ik zie ze even later met een andere beer een kamer in verdwijnen, ze kijkt me aan en geef een vermanend vingertje naar haar en zeg: je krijgt straks straf van me.
Nauwelijks een kwartier later is ze al weer van de kamer af, te zien aan het tevreden gezicht van die beer achter haar is hij van zijn geld maar ook van iets veel dringenders afgeholpen en na een douchebeurt zit Michelle weer naast me te filkvlooien. Hoezo een gewiekste tante.
Even later veert ze op en zegt Tanja is er weer, waarna ze ervoor zorgt dat die zich weer in de armen van Elmo nestelt.
Zo zitten we weer met zijn vieren een tijdje te kletsen.
Ik had aan haar aangegeven misschien een kamer te gaan doen met Mara of Violetta. van die twee was helaas Mara niet aanwezig en Violetta heb ik wel gezien maar de aftersales van Michelle zorgde er voor dat ik zin had in nog een sessie met haar, dus die plannen bewaren we voor het volgende bezoek.
Mijn beste vriendje was weer voldoende hersteld en de hand van Michelle op het juiste plekje bij mij deed me beseffen dat hij weer helemaal klaar was voor de volgende aktie dus begin ik wat heftiger te zoenen en vrijen op de bank. Als ik vervolgens probeer mijn tong op haar klitje te krijgen wordt ik eerst afgeweerd maar geeft ze zich al snel gewonnen nadat ze zegt dat ik gek ben.....
Kennelijk is pijpen in Babylon in de openbare ruimte gebruikelijker dan beffen.
Na dit opwarmertje gaan we even uit elkaar, Michelle haalt een sleutel en ik mijn tas.
Boven op dezelfde kamer liggen we al snel op bed en krijgt ze weer een langdurige befbeurt. eerst in 34,5 maar even later in 69 en met mij boven duw ik mijn kleine vriendje zo ver als toegestaan naar binnen.
Ik kan niet meer wachten op een volgende neukbeurt dus laat haar de broodnodige bescherming aanbrengen en vraag ze op haar buik te gaan liggen. Ik ga bovenop liggen en na een paar stoten langs haar klitje schuif ik in haar warme grotje om aan een slome neukbeurt te beginnen. na een paar minuten in dit heerlijk slome tempo schuif ik naast haar om lepeltje lepeltje door te gaan op deze manier kan ik rustig maar wel erg lekker diep stoten zonder buiten adem te raken als ik bijna kom trek ik terug en ga Ik bovenop zitten en pers de laatste paar druppels eruit op haar buik.
Na het opruimen kruipt ze lekker in mijn armen en al kletsend geniet ik nog van het strelen van haar lichaam.
na ongeveer een kwartiertje wordt het tijd de kamer te verlaten.
Na het voldoen van mijn financiele verplichtingen stap ik onder de douche en vertrek daarna weer naar de loungebanken waar ik ga zitten bijkomen. Na enkele minuten schuift ook Michelle weer aan ondanks dat ze weet dat er vanaf nu geen geld meer bij me te halen is en wachten we samen tot Elmo en Tanja ook weer boven water komen.
Samen met Michelle bestellen we het eten en zo worden we helemaal tot in de puntjes verzorgd door haar. Net voor het eten klaar is heeft ze onze tafel gedekt met servetten en bestek en gaat ze onze borden met eten halen.
gezamenlijk eten we en dan wordt het tijd om aan te kleden en de sleutel in te leveren.
Tijdens de twee uur durende reis naar huis neem ik met Elmo de afgelopen dag nog door en worden er ook nog zat andere avonturen van beiden besproken. Op die manier is die twee uur zo voorbij en voor ik het weet sta ik weer thuis na een zeer geslaagde maar veel te korte dag in Babylon.
satanic surfer
21 februari 2017, 21:27
==> Sixsens
blauwebeer
21 februari 2017, 21:51
En de ganse tijd in gezelschap van het Roemeense kliekje ...
langlekker
22 februari 2017, 09:40
Volgens mij erg voorbarig om dit al te verplaatsen. vanaf vandaag staat ze weer gewoon op de lijst bij Babylon.
langlekker
1 maart 2017, 09:28
was inderdaad te voorbarig want afgelopen zondag was ze gewoon in Babylon aanwezig zo weet ik uit zeer betrouwbare bron.
En de rest van de week is ze er ook gewoon.
Dus Mods: willen jullie deze draad weer bij Babylon vastzetten?
BefBeer
1 maart 2017, 20:38
Volgens poolse Anette waren er 2 poolsche meiden: Anastacia en zijzelf.
Dan zou er geen 3de kunnen zijn ..... :gruebel:
BefBeer
langlekker
1 maart 2017, 21:47
dat pools moet je denk ik niet helemaal serieus nemen;)
Sjeufke
1 maart 2017, 22:15
dat pools moet je denk ik niet helemaal serieus nemen;)
Boekarest Noord :biggrin:
langlekker
2 maart 2017, 09:31
Boekarest Noord :biggrin:
Klopt, staat ook op haar FB alleen zonder vermelding noord erbij;)
BefBeer
2 maart 2017, 09:33
Die Anette praat toch echt wel Pools en geen Roems ofBulgs
Dan Michelle wel niet zo heel erg Pools zijn?!
BefBeer
Mr Bluenose
13 juli 2017, 07:44
Eenmaal gedoucht heb ik mezelf gezeten om te ontspannen en een biertje te genieten en ik werd door Michelle aangesloten.
Ik had al een keer in 2016 met Michelle gepleegd en hoewel ze ouder is bij 32, heeft ze een heel goed in verhouding lichaam en een mooie sexy look. Na een paar minuten praten en stromend op de bank besloten we voor een kamer te maken en het was veel beter dan de eerste keer dat we vorig jaar aankwamen. Ze verricht alle standaarddiensten zeer goed en professioneel. Ze is zeer open voor ideeën en de mogelijkheid om te upgraden naar anaal is meestal beschikbaar. Ze doet gewoonlijk 4 weken in de club en dan 1 week terug in Polen en ik denk dat ze tijdens mijn volgende bezoek op 14 juli weer in Polen zal zijn.
Once showered I sat myself down to relax and enjoy a beer and I was joined by Michelle.
I had roomed with Michelle once before during 2016 and even though she is a bit older at 32 she has a really good in proportion body and a nice sexy look. After a few minutes of talking and caressing on the couch we decided to make for a room and it was much better than the first time we roomed last year. She performs all of the standard services very well and professionally. She is very open to ideas and the option to upgrade to anal is usually available. She normally does 4 weeks in the club and then 1 week back in Poland and I think she will be back in Poland during my next visit on the 14th July.
Sjeufke
13 juli 2017, 09:54
Michelle is 100% Roemeens! Al wil ze graag anders doen geloven. Maar we laten haar maar in die waan :smoke:
Mr Bluenose
13 juli 2017, 12:09
Deze meiden en hun verhalen. Ik vind het niet belangrijk voor de meeste Beren waar het vandaan komt. Als we geil worden en willen ze naar de kamer brengen, geven we het niet om. Ze zouden uit Mars kunnen zijn en we zouden nog steeds willen gaan!:biggrin:
These girls and their stories. I don't think it matters to most Bears where the come from. If we get horny and want to take them to the room we do not care. They could be from Mars and we would still want to go!:biggrin:
Michelle is 100% Roemeens! Al wil ze graag anders doen geloven. Maar we laten haar maar in die waan :smoke:
Dit heb ik al meerder malen aangegeven. Snap niet waarom het nog steeds niet aangepast.
Sjeufke
13 juli 2017, 18:16
Dit heb ik al meerder malen aangegeven. Snap niet waarom het nog steeds niet aangepast.
Dat komt omdat ze jou niet geloven en anderen leden wel ;)
Dat komt omdat ze jou niet geloven en anderen leden wel ;)
Dan geldt hetzelfde ook voor jou. :biggrin:
Sjeufke
13 juli 2017, 18:27
Dan geldt hetzelfde ook voor jou. :biggrin:
jij maekt een denckvout
vrije jongen
13 juli 2017, 21:56
Ze blijft zich in ieder geval consequent als Poolse voorstellen. Laatst nog in het Roemeens met haar besproken dat het best knap is dat ze Roemeens geleerd had; vond ze zelf ook best een prestatie:smile2:.
Ze is heus niet de enigste die liegt om haar nationaliteit.
In de Sixsens lopen er ook een paar rond.
eigenlijk So what, indien de service maar goed is.
alleen spijtig dat ze niet gewoon eerlijk voor hun afkomst uitkomen.
eal wel zijn om zich van de andere Roemeentjes te onderscheiden
wat je ook vaak hoort,: "ik ben half Spaans, Italiaans"dit betekent meestal dat ze ooit in die landen gewerkt hebben en een mondje van de plaatselijke taal spreken..
En nog altijd staat er Poolse in haar naam. Unglaublich.
Sjeufke
14 juli 2017, 09:16
Wie heeft er voor pret een snoepje? Anders blijft hij huilen.......... :rolleyes:
duivenmelker
14 juli 2017, 10:46
En nog altijd staat er Poolse in haar naam. Unglaublich.
Waarom veranderen , Michelle gelooft echt dat ze Poolse is , ze stelde me laatst een trio voor met Russin en een Poolse , dacht niet dat ze het over een andere dame had .
Op den geloven ze hun eigen leugens of heeft ze toch een beetje gelijk .
Het zal me worst weten .
Op het trio voorstel ben ik wel niet op ingegaan , dan maar voor een Russin en een Bulgaarse gekozen .
Wie heeft er voor pret een snoepje? Anders blijft hij huilen.......... :rolleyes:
Zolang het maar geen Rodmeens snoepje is anders blijf ik hiilen :biggrin:
Mr Bluenose
20 juli 2017, 21:14
Na een pauze en een bier of twee was ik erg blij om met Christina te komen, maar ze was vrij druk en als ik op mijn kans om de achterkant van de televisie wachtte, werd ik bij Michelle aangesloten (die mij had verteld dat ze zou gaan Wees op vakantie op Polen op deze dag - wat ze echt bedoelde was dat ze op weg was na haar plichten op de dag). Ik vertelde haar dat ik op Christina wachtte maar ze kwam me toch in de gaten en begon de kleine man naar beneden te masseren, terwijl ik me herinnerde aan mijn belofte van acceptatie van haar anaalaanbod de volgende keer dat ik in Bab was. Off we popped en terwijl 'A' niet echt mijn ding is, is een belofte een belofte, dus ik gaf het een stukje. Ik snijd de kamer kort om 30 minuten, want het was niet echt voor mij en ik liet haar op haar vrolijke manier gaan. Dit zal zeker mijn laatste kamer zijn met haar (ik heb in de afgelopen maanden 4 in totaal) als haar dienst, terwijl het niet slecht voor mij veel te proberen is.
After a pause and a beer or two I was keen to try and get with Christina but she was fairly busy and as I was waiting for my chance round the back near the TV I was joined by Michelle (who had told me she was going to be on holiday in Poland on this day – what she really meant was she was leaving after her duties on the day). I told her I was waiting for Christina but she joined me anyway and started to massage the little man downstairs whilst reminding me of my promise of acceptance of her offer of anal the next time I was in Bab. Off we popped and whilst ‘A’ isn’t really my thing, a promise is a promise so I gave it a go. I cut the room short at 30 mins as It wasn’t really for me and I let her go on her merry way. This will most certainly be my last room with her (I have had a total of 4 in the last few months) as her service, whilst not bad is way too pro for me.
https://www.youtube.com/watch?v=_q9zF8OsR_8
Would I Lie To You?
Would I lie to you?
Would I lie to you honey?
Now would I say something that wasn't true?
I'm asking you sugar
Would I lie to you?
VAZKOR
24 augustus 2017, 21:22
MICHELLE (Babylon) - Tweede sessie waar heel wat meer in zat
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=571234#post571234)
Bijzonderheden
Michelle was een erg standvastige dame die me vaker aanklampte dan welke dame ook om een sessie met me te beleven. Ze had vanalles gehoord van haar zogenaamde "zus" Karla. Of die twee familie zijn, ik betwijfel dat ten zeerste, ik zie geen gelijke kenmerken. Ze achtervolgde me overal: naar de sauna, naar het zwembad en wenkte me vaak in de barruimte. Ze is een erg vriendelijke innemende dame en ik had wel een goed gevoel bij haar. De enige twijfel was dat een Duitse ijsbeer me in de sauna zei dat er wisselende verhalen waren over haar serviceniveau. De dame ziet er wat ouder uit en ik kies die niet zo vaak. Ik had vandaan wel de indruk van mezelf dat ik de dames vaker ouder inschat en minder aantrekkelijk vond dan normaal.
Waar ik haar heb ontmoet en presales
Uiteindelijk kwam het ervan, ik lag in een relaxzetel onder de beschutting toen Alesia en Michelle kwamen om wat te roken. Het begon fel te regenen en Alesia ging gauw binnen. Michelle zag haar kans schoon en ging op me zitten. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan en we gingen een kamertje opzoeken. Deze kamergang was niet zo lang na die met Alesia.
Kamer 9 in de benedenverdieping, een standaardkamer.
Kamergang
Laten we zeggen dat Michelle alles uitstekend deed. Ze overtrof mijn niet al te hoge verwachtingen en genoot in alles mee. Alles was goed, ook de seks. Ze bereed me lekker en ik kwam tot een hoogtepunt, tot ik ineens besloot om het orgasme uit te stellen omdat die te snel kwam opborrelen en hij de seks wou rekken. Vazkor, idioot die je bent, op een off-dag na een kamergang waar het neuken niet lukte, ga je toch geen orgasme afknijpen, te vroeg of niet? We pauzeerden de seks: massage, verder stoeien en TZ. Dan weer seks en nu lukte het ineens niet meer om tot een hoogtepunt te komen. Doggy: niks, seks niks, dan maar weer met de hand en ging dan weer snel. Zij bleef alles goed doen, uitstekend zelfs. Ja wat moet ik hier nu van denken?
Afsluiten
De tijd was bijna om na het klaarkomen. We ruimden netjes af. De Michelle werd netjes betaald en ging met een kus weg. De zwarte wolf ging dan netjes douchen. Routineus allemaal. Die gedachte bedierf mijn plezier bijna en dacht het hierbij te houden. Straks weer de sauna in.
Aftersales
Naar me lachen, zeggen dat ze het leuk vond op kamer. Ja, ja.
Conclusies en Score
Een toffe dame die Michelle, deed alles goed maar uiterlijk trekt ze me niet voldoende aan voor een herhaling. Mijn geblunder zit er hier niet voor tussen.
Score: 7,5/10
Vazkor-score: **
ZIE SCORETABEL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42531-Ik-Vazkor&p=542683#post542683)
Kriske1000
19 januari 2018, 20:19
Half uurtje met Michelle. Stelt zich inderdaad voor als Poolse van 32j. Waarschijnlijk om zich te onderscheiden van de vele Roemeense.
Ze heeft mij ook op Tom &Jerry gewezen.
Kamergang was OK zonder meer. Gezien de eerder bericht zelf de tijd goed in het oog gehouden.
Herhalingsgevaar zeer klein.
VAZKOR
19 januari 2018, 20:20
Michelle (Babylon) - het wordt beter
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=594050#post594050)
DVP-Cataloog: Karpatische berggeit
Foto's
29234
29235
Bijzonderheden
Ik moet zeggen dat ik redelijk goed kan opschieten met deze dame. Ze weet me goed te bespelen. Met tijd kan ik er ook beter mee converseren. Converseren (met de dames) over koetjes, kalfjes en wat al niet is niet mijn sterkste punt. Met een aantal lukt dat beter dan met andere dames. Met Michelle gaat een en ander beter. Ze weet hoe te domineren. Dit is mijn tweede kamergang met Michelle.
Presales
De presales waren eerder kort, we wisten wat we hadden aan elkaar.
Kamer 4
Hier beschrijf ik ze maar verder niet. Dit is een van de 2 gedeelde kamers in de bovenverdieping. Het is een mooie kamer maar wat fris. Een belangrijk nadeel is het gebrek aan privacy omdat deze kamer onderdeel uitmaakt van een groter geheel met een andere kamer (nr. 5?) daartegenover. Jammer want het is toch een van de mooiste van de club.
Voorspel & Sex
Ik zou al bijna in herhaling beginnen vallen. Er komen nog 7 kamergangen na deze en ik zou veel dezelfde zinnen kunnen neerpennen gezien ze allemaal gelijkaardig waren. Michelle lijkt me nog beter te kunnen inschatten dan ik heb verwacht en dat voor een tweede keer. Ze is een vriendin van Karla en die 2 hadden blijkbaar veel te bespreken. Ik heb hier niet het communicatieprobleem als met haar vriendin. Misschien moet ik haar vriendin weer een kans geven. Michelle was betrokken in het seksspelletje en er is geen afstandelijkheid of gespeeldheid te ontdekken. Dit betekent ofwel dat ze er zelf enorm van kan genieten, ofwel kan ze beter toneelspelen dan de rest. Gezien ze een Roemse is, valt dat tweede nooit geheel uit te sluiten.
De seks verliep een stuk beter dan in Augustus en ik kwam heerlijk klaar. Ik kan alleen maar positief zijn over haar service. Dit kan wel eens nog beter worden.
We streelden en speelde nog na.
Afsluiten
We sloten rustig af, geen haast en de beloning werd haar overhandigd in een briefje van 50.
Aftersales
We passeerden elkaar vaak en ze vroeg steeds of alles ok was. We spraken af voor een volgende rond op m'n verjaardag...als ik het hier vier.
Fazit en Score
Deze zuster is best aardig en weet haar job goed uit te oefenen. De wellnesskuur die ik van haar heb gekregen werkte verkwikkend op mijn libido en ze maakte reeds mijn dag toen alles eigenlijk moest beginnen. Ze verwende me tot in de puntjes.
Een welverdiende 8,5 / 10
VAZKOR
4 april 2018, 17:24
Michelle (Babylon) - de nogo room
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=603719#post603719)
DVP-Cataloog
#PoolseDieEigenlijkRoemeenseIs ;)
Bijzonderheden
We kennen elkaar al wat beter, dit vertaalde zich in het feit dat we al wat beter op elkaar afgestemd zijn ware de condities beter geweest. Ze draagt haar haren graag in een staartje, kijkt je recht aan met een twinkeling van vrolijkheid in de ogen. Blond, normaal gebouwd.
Presales
In de 'wachtzaal' achterin de barruimte zag ik ze zitten en ik ging erbij op haar wenken. We praatten wat bij en gingen vervolgens op kamer.
Kamer
2. Donker, warm, nauwelijks verlichting, de buren hoor je dus geen compleet afgesloten kamer, gewoon een nogo room. Ik had beter rechtsomkeer gemaakt en snel gezegd dat ik een andere kamer wilde.
Voorspel & Sex
Ze deed alles goed maar ik ben snel, tè snel gestoord door teveel lawaai van buiten de kamer. Dan lukt niks meer goed. Het voorspel, de seks (zei boven, dan heel vaak doggy) waren allen ok maar het lukte me net niet. Masturberend klaar gekomen terwijl ze me verder opgeilde. Hier zat gewoon veel meer in maar het kwam er niet uit en het werd een matige sessie, meer door omstandigheden.
Afsluiten
Rustig afgeruimd en aan de lockers 50€ gegeven. Ik verwijt Michelle niks, ik zal echt weer meer op mijn strepen moeten staan en om een kamer beneden moeten vragen en er wachten tot er daar eentje vrij is mocht blijken dat enkel de kamers 2, 5 of 6 beschikbaar zijn. Dit geldt ook voor de kamers op het gelijkvloers van zodra de chef ter plaatse het nodig vindt het volume te verhogen.
Aftersales
Ze kwam nog vaak bij me vroeg of ik het naar m'n zin had, een afscheidskus bij vertrek was m'n deel. Ze blijft me correct behandelen.
Fazit en Score
Het moet gezegd: ik ben iemand die vaak van afwisseling houdt en hoe goed ze ook is, ik wil al vaker met andere dames op kamer tot ik weer mijn vaste waarde die ze begint te vormen, wil beetpakken. Vorige keer was het enorm goed, nu was de sessie minder ondanks haar mooie service.
Score: 7,5 / 10
VAZKOR
4 januari 2019, 13:45
MICHELLE (Babylon) - De mooie laatste sessie van 2018
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=640037#post640037)
Uiterlijk
Al vaak uitgelegd dat de Poolse Roemeens is en ze ziet er meer 'gewoon' en girl next door uit dan de rest.
Karakterschets
Niettemin is dit een dame die me al kent en ze bleef steeds vriendelijk vandaag (maar is dat niet altijd, zoals ik al meemaakte). Gelukkig pushte ze dit keer niet.
Presales
We hadden al eerder in de dag bijgepraat en later op het einde heb ik ze aangeklampt voor een laatste sessie van het jaar mits de andere 2 me een raadsel waren.
Kamer
18 op gelijkvloers! Gelukkig was de volume van de muziek niet meer zo luid want Eddy vertrok en de Schlagerplaylist was keurig opgeborgen.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Krachtige laatste sessie van een half uur waarbij nog eens voor de laatste keer alles uit de kast werd gehaald.
2) Duur:
Half uur, langer kon ook niet want het was al 15 over 12.
3) Voorspel:
Een uitstekend voorspel, ook Michelle heeft de VR geprobeerd en al wist ze toch al hoe ze me goed geil kon krijgen, ik wou het haar niet onthouden. Body-to-body was erg goed en ze was heel speels die keer.
4) Seks en naspel:
Uitstekende lange seks met een explosief en lang laatste vuurwerk tot gevolg. We praatten nog wat na over de feestdagen en wat de plannen waren.
5) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie, erg goede klik cfr Adelina.
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Zeer hoog en complete betrokkenheid in het spel.
Afhandeling en betaling
50€ voor half uur.
Aftersales
Geen, het was tijd.
Fazit en Score beleving
De dame is een zekerheid en verdiend zeker een herhaling in 2019. Ze heeft min of meer de dag gered van een verlagende trend in de ervaring van de kamerbelevingen, zoals de scores net lieten zien waardoor ik toch complete schoonheid het jaar kon afsluiten.
Belevingsscore: ****
VAZKOR
2 februari 2019, 19:18
MICHELLE (Babylon) - Een flink overschaduwde sessie
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=643328#post643328)
Presales
Ik vind soms dat de dame teveel aandringt en veronderstelt dat als je al met haar bent gegaan dit steeds bij elk bezoek opnieuw moet gebeuren. Dat moet ik eens aanpakken. De tijd voor de kamer en erna is relaxter en we kunnen een praatje maken zonder dat ze me dwingt nu te gaan maar zegt 'okay later' en komt terug. Ik ben bij haar gaan zitten toen ze me wenkte nadat Melissa me vertelde dat ze op een klant wachtte. We bleven wat zitten praten en gingen dan op kamer.
Kamer
15 op gelijkvloers. Het was voor mij ok gezien de muziek niet overdreven luid stond en alles rustig was. Een raam liet het daglicht binnen dus voldoende verlicht.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Een sessie zoals altijd met Michelle die begrijpt wat ik allemaal leuk vind, het is al de zoveelste sessie.
2) Duur:
Half uur tops
3) Voorspel:
Lang goed voorspel, Michelle doet zeer haar best me te behagen.
4) Seks en naspel:
Moeizaam want door zowel de vermoeidheid deels door ziekte, de overweldiging van de sessie met de vorige dame in SS, Melissa die in m'n hoofd speelde,...maakte dat ik maar niet kon kome, het lukte gewoon net niet deze keer. Vorige keer in December was ze de zeer goede afsluiter van 2018, nu was ze de dame met de pech met haar sessie tussen 2 zeer goede dames in te zitten. Het lukte nipt met de hand klaar te komen. En dan fantaseerde ik tijdens seks in doggy over een compleet andere dame dan mijn DVP omdat het dan niet lukt. Dat is een beetje gek, dan kan je thuis ook gewoon 'op manueel' aan je trekken komen, met fantaseren? Ik zweette enorm en dan lukt het zelfs nog minder omdat je je teveel op het willen klaarkomen focust.
5) Communicatie en klik:
Goed, steeds beter, alleen die opdringerigheid soms.
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Daar is niks mis mee, Michelle doet alles zeer goed.
7) Extra vermeldingen:
Zoals gezegd, zonder de vorige clubdag was het wellicht beter gelukt. Deze clubdag volgt de trend van de vorige met een moeilijke eerste keer en een vlotte tweede keer: het zal vast aan mij liggen, ik was immers nog niet compleet genezen. Ik vraag me af of antibiotica de mogelijkheid tot seksuele prestatie vermindert.
Afhandeling en betaling
50€ en een kus
Aftersales
Nog napraten later en haar overreden dat deze ijsbeer beter naar huis gaat voor die lange rit. Een dame zou niet willen dat ze haar vaste klant verliest aan een auto-ongeluk door vermoeidheid, natuurlijk...
Fazit en Score beleving
Minder als vorige keer, ook een typisch patroon hier: een keer ben ik tot haar aangetrokken en lukt het beter, de volgende keer ineens minder en dan weer goed. Nu had ze de pech dat het tussen 2 superkamers in zat dus diversifieer ik mijn score:
Belevingsscore: **1/2
Damescore: 7,5/10
Vazkorcore: 3/10 :frown:
brombeerzuid
2 februari 2019, 19:58
. Ik vraag me af of antibiotica de mogelijkheid tot seksuele prestatie vermindert.
Absoluut ook doordat je sneller moe word, na het gebruik van antibiotica.
Is toch ook een aanslag op je lichaam het gebruik ervan.
Lekker wat uitrusten en de volgende keer beter!
waterrat
17 maart 2019, 11:06
Na een gezellig gesprekje met Michelle op de kamer terechtgekomen.
Lekker opgewarmd in elkaars armen. Daar gleden de handjes af naar lager gelegen regionen, en werd mijn wingman op oorlogssterkte gebracht.
Een heerlijke pijpbeurt van hoge kwaliteit, afwisselend en met gevoel , verbeterde het effect alleen nog maar.
Na een heerlijke lange en lekker langzame cowgirl heb ik de fysieke inspanning overgenomen, en in missio deze sessie afgemaakt. Een zeer degelijke kamer, met herhalingsgevaar 70% omdat het toch voor mij iets té professioneel, zonder natuurlijke interactie was.
VAZKOR
16 december 2019, 21:30
Michelle Ma Belle
Zie dit verslag voor de jachtuitstap in 't Babylonische srookjesbos (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=680223#post680223)
Uitleg: ZwW: Zwarte Wolf
Hoe werd Michelle ervaren
Belofte maakt veel schuld, een kamertje werd beloofd. De ZwW had wel zin in zekerheid van slagen. Ze was servicegericht en deed haar ding met de ZwW waar ze goed in was. Hij liet dit hertje wachten puur om voor zichzelf wat spanning op te houden. Al het optisch geweld in Samyaanse wouden deden de geneugten hier wat verbleken. Daartegenover staat dan dat de ervaring van het erotisch vertier meer kans van slagen heeft, zo ook bij een dame als Michelle dat de wensen van de ZwW door en door kent. Dat maakt de ZwW meer dan tevreden klaar komen na een intens goede vrijpartij en het gebruikelijke spelletje. De seks was meer dan behoorlijk zelfs na 4 afmattende kamergangen in de andere club Samya wist zij warempel nog wat wit stof aan de revolver te ontlokken. O Mirakel! Het halve uur werd afgemaakt en dat is al beter dan wat van veel van de vorige mokkels uit Samya gezegd kan worden. Michelle Ma Belle verstaat het vak. #tophertje
Hoe zag Michelle eruit
Ze zag eruit als de vorige keer maar dan met korter haar #noextensions
Was ze een beetje vriendelijk
Ja, ze was vriendelijk. #Jamaarprofi
Was ze servicegericht
Ja, wat profi maar 't was ok. We hebben wel een klik, moet wel met zoveelste herhaling. #goedeservice
De seks...
Even saai omschreven: hertje-on-top, lekker doorwippen, traag op 't gemak, dan weer rapper en klaar. #mijnsnelsteseksverslagooit
En waar gebeurde dit?
In Babylon. In de Kino. In de kamer links. #daarwasdat
Na de seks...
Lekker bij elkaar liggen en wat kletsen. Over clubs, samya en de laatste tijd in Babylon. #clubtalk
Zaadjes uit het geweer halen is betalen
50€ voor half uurtje spelen en seksen. #datgaatnog
Bottom line
Een welverdiende score van 3,5 op 5 bijgesteld naar 4/5 puur omdat ik dat leuk vind.
Herhaling volgt doch niet zo snel. #allesopzijntijd
Score:****
Dank U Ma Belle :luvlove: