PDA

Volledige versie bekijken : Patrizia (Schieferhof)



Hollandmale
19 januari 2007, 08:53
Naam : Patrizia

Haarkleur/-lengte : Zwart/langer

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank/AB

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

Leeftijd : Begin-20

Tatoeages/Piercings : Dacht van niet

Service : TZ, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Sinds 4 weken in het Hof
Kwam na het eten in dubio te staan. Wilde na 2 alltime Hof-favorietes wel iets nieuws proberen, had de nieuwe dames uitvoerig geobserveerd. Didem was veruit de beste keuze kwa optiek en vooral service, maar eindigde op de bank bij Patrizia. Helaas, het was geen succes, ook op de kamer niet, maar had als Hof-veteraan beter kunnen en moeten kiezen :wand:.Eind december geen paspoort geplaatst vanwege twijfel of Patrizia 'n blijvertje zou zijn, maar afgelopen dinsdag gezien dat haar service
is verbeterd. Op de bank doet ze nu wel PZC, nog niet zo uitbundig als de toppers, maar dat zien we vaker. Op de kamer deed ze eind december geen FT. Geen probleem, als ze maar lang genoeg doorgaat en dat durfde ze toen niet. Maar ook dat zal wel goedkomen :cool:.

Jorah Mormont
19 januari 2007, 09:46
Ik verwacht eigenlijk nog wel een uitgebreid rapport van 2Horny4You want die is er twee keer mee op de kamer geweest:green_smi

BR, Sonny

blauwebeer
19 januari 2007, 12:33
Ik verwacht eigenlijk nog wel een uitgebreid rapport van 2Horny4You want die is er twee keer mee op de kamer geweest:green_smi
BR, Sonny
Hopelijk was hij niet 2Horny4Her ... :D

Hollandmale
10 maart 2007, 12:31
.....Eind december geen paspoort geplaatst vanwege twijfel of Patrizia 'n blijvertje zou zijn,..........is niet meer in Schieferhof, wederom volgens 'n Stammgast op Youppie :wink:.

2horny4u
11 maart 2007, 11:52
Klopt Sonny !!

It was fun while it lasted.
Ze was lief sexy (althans in mijn ogen) en bere geil (aan de lichaamssappen af te meten dan). Aangezien ze weer weg is heeft het rapport geen zin. HOe was dat nummer ook al weer ....Women come, and women go....

En voor Krimson ik was ...... 2horny4her


gr. 2horny4u


Ik verwacht eigenlijk nog wel een uitgebreid rapport van 2Horny4You want die is er twee keer mee op de kamer geweest:green_smi

BR, Sonny