PDA

Volledige versie bekijken : Tina Tantra Masseuse (Duitse)

Mr Bluenose
5 oktober 2016, 22:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Tina Tantra Masseuse (Duitse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:45 minuten
Service:Massage
Extra info:40/60/80 Price Scale

Mr Bluenose
5 oktober 2016, 22:25
Tina is de nieuwe bijkomende Tantra Masseuse en woensdag 5 oktober was haar eerste dag in het huis. Aanvankelijk Sina de andere Masseuse was die haar rond de club en ze boden 4 handen massages en aanvankelijk leek ze nogal druk te zijn. Sina vertrokken ongeveer 1500 en ik merkte dat ik chatten met Tina, die is Duits en ongeveer 45 jaar oud ik denk. Ze heeft schouderlengte rood haar en een paar tattoos met mooie volle borsten. Ze spreekt redelijk goed Engels en uitgelegd wat de Tantra was alles over dus ik besloot te gaan voor de 60 Euro 45 minuten optie. Ze kreeg al snel naakt in de massageruimte en ik moet zeggen dat ik echt genoten van de massage en we vonden het zeer ontspannend! Het is zeker suste de woedende kater die ik had na een belasting van het Nederlandse bier de avond tevoren. Ze heeft een zeer vaardige handen en het lichaam om het lichaam een ​​deel van de show was zeer aangenaam, plagen in alle juiste plaatsen. Geen happy end van vandaag, maar het is zeker got me ontslagen voor mijn volgende kamer die ik nam vrijwel direct na deze sessie. Aanbevolen, vooral als je een Tantra niet eerder hebben gehad. Ze zal waarschijnlijk beschikbaar zijn de meeste weekdagen ze denkt.

Tina is the new additonal Tantra Masseuse and Wednesday 5th October was her first day in the house. Initially Sina the other Masseuse was showing her around the club and they were offering 4 hand Massages and initially they seemed to be quite busy. Sina left about 1500 and I found myself chatting with Tina who is German and about 45 years of age I would guess. She has shoulder length red hair and a few tattoos with nice full Breasts. She speaks pretty good English and explained what the Tantra was all about so I decided to go for the 60 Euro 45 minute option. She quickly got naked in the massage room and I must say I really enjoyed the massage and found it to be very relaxing! It certainly soothed the raging hangover that I had after a load of the Dutch Beer the night before. She has very skilled hands and the body to body part of the show was very enjoyable, teasing in all of the correct places. No happy ending today but it certainly got me fired up for my next room which I pretty much took straight after this session. Recommended, especially if you have not had a Tantra before. She will probably be available most weekdays she reckons.