PDA

Volledige versie bekijken : Nederlander doodgeschoten op Filipijnen

Willem2
11 oktober 2016, 19:27
Op het Filipijnse eiland Mindanao is een Nederlandse vakantieganger doodgeschoten. Het gaat om een 59-jarige man, die vaker vakantie viert op de Filipijnen. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend. ........... http://www.ad.nl/buitenland/nederlander-doodgeschoten-op-filipijnen~a67d3578/

Ties85
17 oktober 2016, 17:55
Triest maar ik zou sowieso niet zo snel richting Mindanao gaan als ik er als toerist niets specifieks te zoeken heb. Het blijft een van de gevaarlijkste stukjes van het land met nog steeds een grote schare IS aanhangers en een aantal eigen moslim rebellen bewegingen. Niet iets wat ik de beginnende reiziger zou aanraden dus.

noglangnietuitgewandeld
17 oktober 2016, 19:42
Inderdaad, blijf beter weg van Mindanao. Ik heb een tijdlang iets gehad met een meisje uit Zamboanga, zuidwest Mindanao, en die raadde het uit zichzelf al af om die kant op te gaan als Europeaan. In Subic wel veel fun gehad met haar. Is helaas aan een Ami blijven plakken. Jammer, was wel de mooiste Philippina ooit. Voor mij dan. Het meest zuidelijk wat ik geweest ben is Panglao, en dat was op zich al schitterend. Alleen: bring your own girl. Had ik dan ook gedaan. Anders heb je alle kans dat je de meeste nachten alleen slaapt. En das nou net niet de bedoeling van een Philippijnen trip. Maar evengoed is het oppassen met dit ongeleid projectiel van een president, waar je ook heen gaat. Ik heb nog een paar andere bestemmingen op de bucket list.

Nightjar
29 oktober 2017, 15:16
mmmmm..... ga begin 2018 naar de Filipijnen en ook naar Mindanao, Palawasn en nog wat eilanden om te fotograferen. Kan spannend worden dus.
John

Jan Verplancke
30 oktober 2017, 11:26
Triest maar ik zou sowieso niet zo snel richting Mindanao gaan als ik er als toerist niets specifieks te zoeken heb. Het blijft een van de gevaarlijkste stukjes van het land met nog steeds een grote schare IS aanhangers en een aantal eigen moslim rebellen bewegingen. Niet iets wat ik de beginnende reiziger zou aanraden dus.

Er valt denk ik ook weinig te neuken in dat gebied voor de gemiddelde toerist.