PDA

Volledige versie bekijken : Sibel (Turkse) ex-LR



forgetskinnyletsgetfatty
15 oktober 2016, 19:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif




Sibel (Turkse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:


[DIV1]
[/DIV1?

Sjeufke
15 oktober 2016, 19:45
Van Sibel is al een topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35538-Sibel-(Turkse)

Patjax
15 oktober 2016, 19:52
Van Sibel is al een topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35538-Sibel-(Turkse)

Klopt, maar dit is niet de juiste.

De correcte is deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44179-Sibel-(Turkse)&p=466820#post466820

In YY veelvuldig met haar gekamerd en daarna in SS gezien. Destijds al aangegeven dat topic verplaatst kon worden

forgetskinnyletsgetfatty
15 oktober 2016, 19:53
@Sjeufke

Is pas, naar eigen zeggen, een week in Six Sense, heeft halflang geblondeerd haar, kleine tattoo op de rechterpols, en die kont gaat richting maatje 42.

Denk toch dat het een andere dame is. :hammer:

forgetskinnyletsgetfatty
15 oktober 2016, 19:58
@ Patjax

Zou kunnen, echter haar nooit eerder gespot in Six Sense.

Inderdaad ex YingYang.

Sjeufke
15 oktober 2016, 20:16
@Sjeufke

Is pas, naar eigen zeggen, een week in Six Sense, heeft lang geblondeerd haar, tattoovrij, en die kont gaat richting maatje 42.

Denk toch dat het een andere dame is. :hammer:

Aha, een nieuwe Sibel dus. Dan zit ik er naast, dacht dat het om Sibel met die grote ogen ging.....excusez moi ;)

Patjax
15 oktober 2016, 20:17
Als ze gezegd heeft dat ze uit Köln kwam dan is het dezelfde dame. Laatste keer dat ik haar zag in SS was ze al een maatje meer als in YY en toegetreden tot de DKC-club. In haar YY tijd werkte ze vaak maar 3-5 dagen van de week en soms helemaal niet als ze geen zin had of de week ervoor genoeg verdiend had. Is jagertje van de bovenste plank en vaak uit op trio's.

Rino123
16 oktober 2016, 07:50
Ik kan niet zeggen dat ik ze ken, zal woensdag eens goed rondkijken op de party!! Hoop dat er ook wat oudere dames komen, die hebben toch mijn voorkeur! meestal is de service gewoon beter, ze voelen een man denk ik beter aan wat ie lekker vindt....

licky luke
17 oktober 2016, 14:39
@Sjeufke

Is pas, naar eigen zeggen, een week in Six Sense, heeft halflang geblondeerd haar, kleine tattoo op de rechterpols, en die kont gaat richting maatje 42.

Denk toch dat het een andere dame is. :hammer:



Aha, een nieuwe Sibel dus. Dan zit ik er naast, dacht dat het om Sibel met die grote ogen ging.....excusez moi ;)


Lijkt onderhand wel een boerderij in Sixsens ...
Sibel 1 (Turks/Bulgaars, met betoverende ogen, voor mij een toppertje)
Sibel 2

Melissa 1, 2 en 3

(Voorheen) Carmen 1, 2, en heel eventjes 3...

Hoog tijd dat ze naambadgets gaan verplichten voor de dames... ;) :biggrin:

pret
17 oktober 2016, 14:55
Lijkt onderhand wel een boerderij in Sixsens ...
Sibel 1 (Turks/Bulgaars, met betoverende ogen, voor mij een toppertje)
Sibel 2

Melissa 1, 2 en 3

(Voorheen) Carmen 1, 2, en heel eventjes 3...

Hoog tijd dat ze naambadgets gaan verplichten voor de dames... ;) :biggrin:

Aanvullend: je hebt tegenwoordig ook 2 Julia

KanariePiet
18 mei 2017, 06:34
=> LIVING ROOM

Afgelopen vrijdag heb ik nog eens gekamerd met Sibel.

Deze mooie Turks Bulgaarse, met wie ik reeds in april 2014 een eerste keer gekamerd heb, had me al sinds mijn binnenkomst in LR heel veel aandacht geschonken, en zo ook weer ergens rond middernacht.

Sibel vatte in de zetel voor de zoveelste keer een geanimeerd gesprek aan, en verplaatste haar handen na enige tijd langzaam maar zeker via mijn borstkas, over mijn buik, naar kleine Piet. Ze begon hem subtiel te bespelen, en bewerkte mijn lippen ondertussen ook met subtiele, maar heel intieme zoenen. Grote en kleine KP zijn daar redelijk gevoelig aan, dus voor ik er erg in had, zat ik plots midden in de huiskamer met een knoert van een genotsknots:eek:.

Het was hopeloos de schijn op te houden dat ik geen zin in Sibel had, dus ik heb haar maar een sleutel laten halen, en trok zo voor het eerst sinds lang nog eens op kamer met deze meid met de wondermooie ogen. Mijn vorige kamers met haar waren goed zonder meer geweest, dus ik was wel benieuwd of ze haar serviceniveau ondertussen opgetrokken had.

En wat bleek? Dat heeft ze wel degelijk gedaan! Tongzoenen: héél lekker. Pijpen: zalig! Ik heb Sibel tegen mijn gewoonte in een dik kwartier laten doen. Pussysliden: heel intiem en opwindend. Neuken: lang, gevarieerd en lekker. Enkel tijdens hondjes moest ik het wat rustig aandoen, maar dat kon de pret niet drukken. Dit was immers toch meer een GFE dan een PSE kamertje, en dan hoeft dat beuken niet zo nodig.

Na zo’n 3 kwartier op kamer ben ik rillend klaargekomen ;D, waarop we het uur al knuffelend rondgemaakt hebben. Zalig nagenieten was dat!

Herhalingsgevaar? Groot!:cool:

deket
28 mei 2017, 00:06
Niet te verwarren'met de bloedmooie , door iedereen bekeken Turkse Sesiel

Eddy_V
7 juli 2017, 23:54
Sibel probeert het de komende tijd eens bij FKK van Goch.
Ze zag er mooi uit met haar oorspronkelijke borstgrootte en een paar kilo'tjes minder !

licky luke
9 juli 2017, 20:57
Sibel probeert het de komende tijd eens bij FKK van Goch.
Ze zag er mooi uit met haar oorspronkelijke borstgrootte en een paar kilo'tjes minder !

Je bedoelt zeg maar de "toiletjuffrouw" van SS ooit?

Eddy_V
9 juli 2017, 22:49
Je bedoelt zeg maar de "toiletjuffrouw" van SS ooit?
Activiteit::blow2:

Uitvoering::4ster:

Inderdaad, dat bengeltje !