PDA

Volledige versie bekijken : Melissa (Roemeense)

MrCoconut
16 oktober 2016, 11:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Melissa (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Sinds een aantal weken in YY werkzaam. Hiervoor in Griekenland actief en aldaar haar silli's ingebouwd.

MrCoconut
16 oktober 2016, 12:13
Tijdens lunch al oog contact met deze meid gehad en een beetje zitten dollen van afstand. In de bar kwam ze een tijdje later op me af om kennis te maken. Een beetje gebabbeld met haar heerlijke volle billen in mijn handen. Op de kamer begon te ze heerlijk te zoenen. Haar ietwat volle lippen zijn hier uitermate geschikt voor. Bij het kneden van haar borsten kwam ik er pas achter dat ze implantaten had. Die waren heel netjes verwerkt. Haar borsten zijn goed in verhouding met haar lichaam, waardoor je niet direct ziet dat ze silli's heeft.
Haar roomwitte lichaam is lekker zacht en heerlijk. Zuigen deed ze goed, waarna ze op mijn pik kroop nadat ze het rubbertje had aangebracht. Zo kon ik lekker aan haar tepels sabbelen. Daarna nog zoenend en vingerend naar haar kutje gegaan. Ik ben geen befbeer, maar van sommige dames merk je wel dat ze het erg waarderen. Nou dat heb ik geweten! Ze drukte mijn gezicht vol in haar flamoes. Moest af toe naar adem happen :eek:. En vervolgens nog in diverse standjes stevig geneukt.
Na bijna een uur was ze uitgeput...en dat terwijl ik toch het meeste werk had gedaan :hammer:. Dus toen maar afgebouwd en mijn zaad voor het volgend slachtoffer bewaard. :tongue:
Al met al, leuke meid, goeie sessie en zal vast nog een vervolg krijgen.

Cosmin
16 oktober 2016, 12:19
je probeerde de nieuwe Romance?

Sent from my iPhone using Tapatalk