PDA

Volledige versie bekijken : Kim (India)



Gustomass
21 januari 2007, 15:29
Afgelopen dinsdag was het weer Holland en Belgiumday in Hennef.
Voor Gusto pas de 4e keer, maar hij begint al aardig te wennen...
De Hofdames van Ome Bernds Hof trouwens ook....
Nadat uiteraard Marcella gelijk bij mijn binnenkomst op de gebruikelijke manier door Gusto was begroet viel toch zijn oog regelmatig op een voor Gusto nieuw meisje, een licht bruin getinte dame.
Heel vriendelijk en een beetje rustig, gewoon afwachtend en qua oogcontact ook zeker niet als eerste het initiatief nemend.
Gedurende de hele middag haar aantal keren gespot, regelmatig een lachje uitgewisseld en een beetje gepraat, waar kom je vandaan en wat heb je een mooie bloem in je haren. Ja dat hoort bij meisjes van indiase afkomst.
In de avond toch maar eens naast haar plaats genomen. En zoals zo vaak in Gusto's contacten, zit je eenmaal langs een dame, je breekt het ijs en er komt een golf van spontaniteit los. Deze dame was op 3 jarige leeftijd uit India in Duitsland komen te wonen, waarop ik aangaf dat ze dan beslist 15 jaar al hier was. Hierop liet ze een hele mooie lach en reactie aan me zien, maar het antwoord heb ik nog niet gekregen. Was na deze mooie lach ook helemaal niet meer van belang. Een spontaan meisje, werkt sinds een week in Hennef. Heeft wel elders gewerkt , maar ben even kwijt waar.... ik dacht in swingerclubs... tja die betoverende alles wegvagende lach van da meiske...en dan die ogen en dat mooie gebit...
Heel goed en verstandig met haar zitten praten, maar vooral zitten genieten.
Het voorspel op de huiskamerbank was voor Hennefbegrippen beetje kort van duur en verder als enkele hele voorzichtige kusjes kwamen we niet. Daar was het voorstel om een kamer te gaan zoeken...niet zo erg, je kan ook niet bij iedere dame een voorspel op de bank doen, waarbij je je collega's dan telkens weer verlekkerd laat toekijken....
Op een kamer bij de bar onder in de kelder ons heerlijk genesteld. Op de achtergrond kwam regelmatig de wat luide stem van Sonny richting onze kamer deur waarna deze door de deur heendrong. Hoewel Sonny in het algemeen hele zinnige dingen zegt, heb ik dit uurtje maar geen acht geslagen op de inhoud van zijn retoriek.
Maar hij was wel een soort baken, mocht ik het met deze Indiase niet tot een goed einde kunnen brengen, zou ik niet helemaal verloren zijn..
Oh ja, ze heet Kim, net als in onze ontmoeting, ik geloof dat we elkaar pas na 5 minuten hebben voorgesteld.
Kim is nog redelijk nieuw in het vak. Ze doet alles heel voorzichtig en netjes. Zoenen is goed en rustig, zeker geen wilde tongzoenpartij.
Pijpen doet ze heel lekker en rustig. Maakt alles regelmatig schoon . Mij stoort het niet, en als het meisje zich daar prettiger bij voelt, waarom ook niet.
Had ik mooi tijd om naar haar mooie jonge lichaam te kijken.
De mooie spiegel, ja die begint vanaf matrashoogte, dus je ziet werkelijk alles, dat was heel mooi.
Na een goede pijpsessie toch nog wat standjes uitgevoerd.
Vol overgave deed ze hierin goed mee. Uiteindelijk met oraal en manueel laten afmaken, want na die slopende sessie met Marcella , was er nog onvoldoende Neuenergie beschikbaar bij Gusto.
Tijdens onze sessie greep ze me met haar handjes op mijn schouders vast alsof ze aan het massseren was. Nou op mijn vraag of ze ook massages deed , gaf ze enthousiast antwoord dat ze daarvoor geleerd had en het heel goed kon.
Toen maar besloten om er een uitgebreide massage op te laten volgen en het uur vol te maken.
Dit deed ze heel goed , vol overgave en vol energie. Dat was hard werken voor het kleine meisje. Na 2 dagen voelde Gusto nog steeds waar en hoe diep haar vingers me onder handen hadden genomen..
Een heerlijke massage die Gusto toch met een heel goed gevoel van de kamer deed gaan. Omdat ze om 23 uur opgehaald zou worden kon ze tot ons beider spijt geen gebruik meer maken van mijn aanbod haar ook te masseren. Wellicht een ander keertje.
Bedankt Kim voor het hele fijne en interessante samenzijn.
Doe wat met je leven, je hebt heel veel in je mars en je attitude is geweldig.

Al met al is Kim na één week Hennef nog geen toppertje voor Hennef standaard dan, maar als de onwennigheid er een beetje vanaf is dan is ze zeker de moeite waard om haar nog regelmatig te mogen treffen in Hennef.

Met een heel fijn gevoel de kamer opgegaan, met een heel fijn gevoel het kamerverblijf mogen genieten en met een heel fijn gevoel de kamer verlaten..

Yo Gusto nada mas.

Gustomass

2horny4u
22 januari 2007, 21:03
Hey Gusto,

Heb ik wat gemist afgelopen dinsdag. Ik kan me geen indiase Kim voor de geest halen ???????????????????????///

Gustomass
23 januari 2007, 00:25
Hey dude,
Gusto was dan wel druk in de weer met Kim of was het Kim met Gusto.
Maar ik zag toch heel goed dat jouw Patricia je aan het opwarmen was voor wat later bleek een tweede ronde moest worden.
Gusto zag best dat ze je behoorlijk in beslag wist te nemen, op meerdere fronten...
Maar Gusto had zeker niet in de gaten dat je zó door haar in beslag werd genomen dat je mij , maar erger nog Indiase Kim zo maar over het hoofd hebt gezien.....hoe kun je...???
Verliefdheid maakt blind, vertel mij wat, maar dat wil niet zeggen dat je geen oogje meer in het zeil hoeft te houden als het je maat aangaat en wat die Bernds Hofdames allemaal met hem denken te kunnen uithalen....

Wat je verder gemist hebt staat in onderstaande recensie, nou ja niet alles natuurlijk.....

nee, zonder gekheid, maar zitten we met zijn allen op de bank in de huiskamer bij Ome Bernd, en zijn we er zo gewoon aan geworden dat die dames zomaar alles met je uithalen en erger nog, maakt het intussen zo weinig indruk dat we het gewoon vergeten of even niet zien???.


Wat een mooi huiskamergevoel.......

Gustomass.





Hey Gusto,

Heb ik wat gemist afgelopen dinsdag. Ik kan me geen indiase Kim voor de geest halen ???????????????????????///

De Cock
23 januari 2007, 00:33
Hey Gusto,

Heb ik wat gemist afgelopen dinsdag. Ik kan me geen indiase Kim voor de geest halen ???????????????????????///

Zeer zeker en zo te lezen heb jij nog veel meer gemist :baeh: .

Nou ik heb ook met haar gesproken aan de BAR en ik had het er met Gusto over wat haar nationaliteit zou zijn en ik heb het goed gegokt en gewonnen :thefinger .

We dachten eerst aan Columbiaanse achtergrond maar bleek na controle indiase te zijn.

Groeten,

De Hennef Cock.

Gustomass
23 januari 2007, 00:49
Zeer zeker en zo te lezen heb jij nog veel meer gemist :baeh: .

Nou ik heb ook met haar gesproken aan de BAR en ik had het er met Gusto over wat haar nationaliteit zou zijn en ik heb het goed gegokt en gewonnen :thefinger .

We dachten eerst aan Columbiaanse achtergrond maar bleek na controle indiase te zijn.

Groeten,

De Hennef Cock.


Tja Hennef Cock, na die nationaliteiten quiz zag Gusto het gevaar al hangen.... Zou dit het volgende meisje dat op Gustó's dameslijstje zou mogen prijken.??
Inderdaad , zo rond 21 uur hebben Gusto en Kim elkaar de prijs uitgereikt.
Helaas was Gusto te laat terug van de kamer om je de hand te schudden en een goede Heimreise zu Wünschen...
Bij deze nog....

Gustomass...

Willem2
23 januari 2007, 11:21
Dames/heren vul eens een recensieformuliertje in dan kan 2horny4u haar ook terugvinden. (kennelijk zijn er nog meer kamertjes waar dames zich kunnen verstoppen ;) )

:wink:


PS Zal ze niet gewoon turkse zijn ;)

boo
31 juli 2007, 02:14
Is deze mooie Kim nog werkzaam in het hof ?

Gustomass
31 juli 2007, 06:37
Is deze mooie Kim nog werkzaam in het hof ?
Heb haar nooit meer gezien en van anderen ook niks meer over gehoord.
Zoals Gusto al had verwacht bij zijn kamerbezoek met haar , maar gelijk een heel uurtje geboekt. Call it; \"it\'s now or never\"of \"je moet het ijzer smeden als ze heet is\" what ever.

Af en toe van die eendagsvleigjes is nooit weg.
Op dit moment speelt Radio Twee Anita Ward met You can ring my bell. Een ééndagsvlieg uit 1979 van jewelste.
Af en toe wel lekker..

Groetjes Gustomass.

stano
31 juli 2007, 18:25
Kim zou ik niet zo vlug verplaatsen op eenvoudige meededeling van Gustomas ...
Op youppie was ze nog gerecenseerd in juni ... en gisteren was ze nog ingeschreven op het bord van 't Hof ;)

Gustomass
1 augustus 2007, 01:11
Kim zou ik niet zo vlug verplaatsen op eenvoudige meededeling van Gustomas ...
Op youppie was ze nog gerecenseerd in juni ... en gisteren was ze nog ingeschreven op het bord van 't Hof ;)

Sorry, Gustomass

liefhebber
1 augustus 2007, 06:51
Dat er een Kim momenteel in Schiefferhof werkt wil niet gelijk zeggen dat het DE Kim uit india is Amigo's

Ik heb niet op Youppie gekeken maar er werkt bij Bernd's een blonde Kim uit Duitsland en dat zou wel eens een persoonsverwisseling tot gevolg kunnen hebben zodat Gusto's uitspraak wel degelijk klopt.

GRTZ, Liefhebber :wink:

stano
1 augustus 2007, 13:33
Dat er een Kim momenteel in Schiefferhof werkt wil niet gelijk zeggen dat het DE Kim uit india is Amigo's

Ik heb niet op Youppie gekeken maar er werkt bij Bernd's een blonde Kim uit Duitsland en dat zou wel eens een persoonsverwisseling tot gevolg kunnen hebben zodat Gusto's uitspraak wel degelijk klopt.

GRTZ, Liefhebber :wink:

Jij hebt gelijk ... ik had het inderdaad over een blonde duitse Kim.
Ik had niet opgelet en had niet gezien dat het hier over een andere Kim gaat.
Sorry

Befke
1 augustus 2007, 13:38
Zijn we het erover eens? Indiase Kim, deze dus, naar het archief?