PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Villa Weizigt Dordrecht - Luna

explo
29 oktober 2016, 10:58
Goede morgen heren!

Vorige week tijdens een bezoekje aan de villa kennis gemaakt met Luna.
Luna was de de eerste twee uur van mijn aanwezigheid de enige dame (uitgezonderd Eva de vriendelijke gastvrouw natuurlijk).
Luna is een prachtige vrouw. Ik heb heerlijk uitgebreid met haar gekletst aan de mooie bar van de villa. Ze was erg open en nieuwsgierig naar de ervaringen van mij als ijsbeer elders.

Haar dus uiteindelijk uitgenodigd voor een half uurtje op de kamer. Daar heb ik ervan kunnen genieten dat ze die mooie zwarte jurk uittrok en ik haar mooie lijf kon bewonderen.
Helaas hield het bij deze ijsbeer toen wel een beetje op. Er was geen klik. Luna wilde mij volgens mij met haar verstand wel waar voor mijn geld geven maar ik ervaarde geen passie.
Soms komt het nu eenmaal voor dat je geen klik ervaart; misschien is het persoonlijk, misschien doordat er toch wel wat jaartjes leeftijdsverschil zitten tussen deze mooie Luna en ondergetekende.
Het kwam onverwacht tussen ons niet echt los ...

Jammer van de 60 (toegang) + 50 (dame) + 15 (kamer) = 125 euro voor dit half uurtje ... maar ja E. heeft wel genoten van de lunch, het geklets aan de bar en weet nu hoe de villa er uit ziet.
Volgende keer pas weer Villa Weizigt als er 50% korting is voor ĻoverdagĻ beren of de zekerheid dat er 10 (net alsof) maagden smachtend op mij zitten te wachten ... :)
Tot die tijd hou ik het lekker bij het volkse CC of de verlengde-voorspel-file-rit naar Roermond.

Groetjes!
E.

lekkersfan
29 oktober 2016, 12:17
Luna ken ik nog niet, maar bij mij komt de keus ook vaak op Casa Cherda uit, omdat er meer meiden zijn en je inclusief gezelligheid in de huiskamer voor € 70 een half uur naar boven kunt en dat scheelt een slok met die 125,-- bij Villza Weizigt. Nadeel van Casa Cherda is het nogal eenzijdige aanbod van vrouwen, en optiek-wijs gezien de (nogal) mindere line up, maar Villa Weizigt is natuurlijk wel buiten kijf een veel mooiere tent !