PDA

Volledige versie bekijken : Beffen gezond ????



Goedemorgenallemaal
30 oktober 2016, 12:20
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Waarom-het-eigenlijk-raar-is-dat-u-nog-Yakult-of-Actimel-drinkt-plus-het-alternatief-186574


Stiekem is het eigenlijk dus allemaal een beetje onzin. Maar het frappantste is misschien nog wel dat u ook zonder de aanschaf van drankjes als Actimel en Yakult - voor €2,69 per 7 flesjes - dezelfde gezonde bacteriën kunt innemen zonder daarvoor te moeten lappen.

Wat blijkt? De Lactobacillus bacterie, het ‘actieve’ bestanddeel van Yakult, is naast onze mond en spijsverteringskanaal ook in een soortgelijke variant te vinden in de vagina van de vrouw. In plaats van Yakult drinken, kunt u dus voortaan ook gewoon elke dag uw vriendin even oraal bevredigen, indien u die heeft. Kost u niets, en u krijgt er - hoogstwaarschijnlijk - veel meer voor terug.

Of het een goedkoper alternatief is?
Jammer dat het artikel erg zijn best doet de zin van yakult te ondermijnen

langlekker
30 oktober 2016, 12:49
Gezond of niet, het is gewoon leuk om te doen en als bijeffect heb je een dame die bereid is in een geile bui meer voor je te doen:biggrin:;)

Bosco
30 oktober 2016, 15:05
En je word er ook nog eens knap van!!! Kijk maar naar mij!!! ;)

de duisburg spesjalist
30 oktober 2016, 15:53
En je word er ook nog eens knap van!!! Kijk maar naar mij!!! ;)

door beffen in een verkeerde houding krijg je een hernia bosco ;)

Das
30 oktober 2016, 16:08
En je word er ook nog eens knap van!!! Kijk maar naar mij!!! ;)

Nu weet ik waar lelijk zijn vandaan komt... Ik bef niet!

langlekker
30 oktober 2016, 16:52
door beffen in een verkeerde houding krijg je een hernia bosco ;)

gewoon op je rug gaan liggen dame bovenop krijg je geen hernia van.
hooguit ademnood:biggrin::cool:

Goedemorgenallemaal
30 oktober 2016, 20:49
Nog een gevaar, ik heb wel eens meegemaakt dat ze nogal opgewonden werd van het beffen en ik me daar een Xenia Onatopp ervaring kreeg waar ik bijna in stikte....

Jan Verplancke
30 oktober 2016, 21:04
Bij bepaalde dames zul je als je beft ook nog wel yoghurt-resten van de voorganger(s) aantreffen.

rob45
30 oktober 2016, 21:35
Bij bepaalde dames zul je als je beft ook nog wel yoghurt-resten van de voorganger(s) aantreffen.

Roeren in de pap zeg je dan, geen probleem want dan bouw je zo verder aan je inmuun systeem. ☺

Picasso 1
30 oktober 2016, 22:53
Bij bepaalde dames zul je als je beft ook nog wel yoghurt-resten van de voorganger(s) aantreffen.

Dat risico heb je trouwens ook bij het tongzoenen.

toyota
31 oktober 2016, 11:26
Ik doe het alleen als ik weet dat de dame zichzelf goed verzorgd. Anders moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken.....

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Jan Verplancke
31 oktober 2016, 11:50
Dat risico heb je trouwens ook bij het tongzoenen.

Klopt. Zou zomaar kunnen dat iemand net voor jou even haar mond vol heeft geblaft. Even wat listerine erin en ze gaan weer.

Sjeufke
31 oktober 2016, 14:17
Als je er over na gaat denken wat je allemaal kan tegen komen, kan je beter thuis blijven.:rolleyes:

Wentelt Eefje
31 oktober 2016, 14:56
Dat getuigt van een ongezonde dosis vertrouwen in mevrouw Sjeufke :biggrin:

Jan_Wandelaar
31 oktober 2016, 14:58
Jammer dat het artikel erg zijn best doet de zin van yakult te ondermijnen

Natuurlijk heeft yakult nog steeds zin. Hoe meer yakult een vrouw drinkt, des te meer Lactobacillus bacteriën er in haar scheppingsgarnituurtje zitten, en des te gezonder beffen word.


J.W.

Befke
31 oktober 2016, 15:35
.../... scheppingsgarnituurtje .../...

:freu: :freu: :freu:
Prachtig!

Goedemorgenallemaal
7 januari 2017, 19:50
het wordt nog beter!!!!
New Research Claims That Going Down On Women Is Good For Your Health (http://www.nymeta.co/going-down-good-for-your-health/)

Recently a study was released that had men jumping for joy.

The State University of New York found that performing oral s*x on men was actually beneficial in a health related way! While men are jumping up and down, women are now joining them as a parallel study has been released which says that cunnilingus has it’s own health benefits as well, which affect both men and women.

vinci
27 januari 2017, 17:43
Dat hoort er toch gewoon bij. Je zou je anders ook vragen beginnen stellen mocht een dame het pijpen overslaan.

langlekker
22 februari 2017, 15:53
De volgende keer voordat ik ga beffen eerst eens aan de dame vragen hoe haar kutje er uit ziet.
Misschien krijg je dan wel antwoorden in deze trend.....

https://www.youtube.com/watch?v=RQ3RZVr9Sp0

der lickmeister
22 februari 2017, 23:52
Ik ben het af en toe verplicht
Ik voer lik op stuk beleid, daarna moet ik de groenteboer assisteren door een banaan in een pruim te peren