PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Roemeense)

vrije jongen
31 oktober 2016, 19:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Diana (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:Een van de mooie jonge Roemeentjes in Lulo en wat sympathieker op de kamer dan sommige anderen. Tongzoenen valt wat van te maken, maar als je vriendinnetje is het niet.

Champollion
16 april 2017, 12:38
Twintig jaar, mooie blondin. Ze heeft ook achter de ramen in Brussel gewerkt.
Haar service was goed maar niets uitzonderlijk : TZ, PZC, eierlecken goed.
Vingeren niet toegelaten.
30', 50 E
Herhaling mogelijk.

vrije jongen
12 juni 2017, 17:14
---> Babylon, zelfde naam veronderstel ik.

Sjeufke
12 juni 2017, 18:42
---> Babylon, zelfde naam veronderstel ik.Correct, idd zelfde naam! http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/162.php

VAZKOR
4 juli 2017, 22:19
DIANA (Babylon) - Diana Goddess of Hunt
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=563293#post563293)
Iets minder ingekort dan die andere

Foto

26224

Waar hij haar heeft ontmoet - Diana zat achteraan de barruimte, gezellig bij Klara en Erika met wie ik eerder kamerde. Thea zat weer afgelegen in haar zeteltje. Er was een gezamenlijk gesprekje en Klara koppelde Diana en mij zowaar.

Bijzonderheden - Diana bleek nog nieuw te zijn in de club. Een mooie lieve meid, die ik wel zag zitten. Ze is de 30ste en laatste dame van de eerste helft van 2017. Ze had haar haren in een staartje maar ik vroeg als vanouds dat los te doen. Ik vind ze zo mooier. Een prachtig slank lichaam heeft ze, kleine borsten, slanke taille. Ook zij deed me aan een andere mei terugdenken van vroeger. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd. In de herinnering loopt het ineens door elkaar. Ze heeft een goed meegaand karakter en ging goed mee in m'n wensen.

Presales - We zaten samen met Klara en Erika zat er ook ergens bij. Klara vertelde haar nog van haar sessie met mij in 't Roemeens. We zaten er wat samen te spreken en te strelen en dan de kamer op. Bij mij duren die presales vaak niet zo lang, de buit heeft Diana, Godin van de jacht, immers al snel gevangen.

Kamer - 10

Sessieverloop

Een uitstekende sessie, TZ erbij, strelen en kussen, allemaal niet slecht. Ze deed m'n rollenspel goed en de seks was ook erg goed: met wisselend ritme kon ik m'n orgasme beter uitstellen. Ook nu gebeurde het dat mijn oorspronkelijke kamerwensen van geen tel meer waren en dan weer wel.

Het is zo zalig naar dat leuke mooie lichaam van haar te kijken, haar welvingen te strelen, die wilde haren loshangend rond haar gezicht terwijl ze op me neerkeek. Dit was de 6de sessie al en ik wist en voelde dat het de laatste zou zijn want zweette al te veel. Na de seks lagen we naast elkaar en streelden en kusten we nog. Geen hoogschieter maar helemaal niet slecht. Ze werkt er maar pas dus ze kan nog groeien in deze club.

Afsluiten - De tijd was niet helemaal om maar besloot al te eindigen. Gewenning, zeker en ja ik was voldaan, langer hoefde niet. Ik was ook voldaan voor een langere tijd ttz 1 maand tot het groot verlof. Diana was aangenaam vrolijk gezelschap geweest en met haar kon ik op een positieve manier eindigen. Afruimen en damage afhandelen zonder probleem.

Aftersales - Geen, niet veel later ging ik naar huis toe.

Conclusie en score - Diana is zeker een herhaling waard, wanneer? Dat is de vraag.

Score: 8,0 / 10

BefBeer
14 augustus 2017, 20:35
Echt wel goed sessie met Diana gehad.
Was wel korte pre-sales maar mijn intuïtie heeft me niet bedrogen.
Goede sessie met zeer mooie en lieve meid.
Enige nadeel was de berg doekjes; voor alles was een doekje nodig en liefst wel twee!
Dit terwijl ik zeer hygiënisch ben, net gedoucht had etc.....

Goed sex maar is dit Babylon?
(Geldt ook voor de andere meiden)

BefBeer

Piet Rodebaard
28 september 2017, 20:28
I've met Diana the 15th September in Babylon.
After a bad-service-session with Jessy, I was expecting something good that time.
I was a bit afraid about Diana*: I noticed she had many clients before for... 20 minutes*! In my case, I always wear a watch (I gently check...). :cool:

In the afternoon, I've joined her outside, and I started to make a short massage in her back, later she took my hands and put on her delicious small B-cup breast*! Exciting*! :biggrin:

After a few minutes, in stead to drive me in room, she invited me in a sofa to talk a bit more. Her english is good enough to discuss nicely*! Kisses & hugs at the programme, she also put my dick outside my dress and made me crazy. :eek:

Once in the room, DFK and excellent blowjob, alternating with a nice 69*!
Multi positions with passion, she moved very well (I remember the «*spoon*» position while she moved her back to me, delicious).
The last minutes, I continue with a massage to her body & her back to complete the … 31 minutes-session. Honnest*! :redface:

I really want to see her again (she was telling me she'll be in vacation for 3 weeks, good to know).

VAZKOR
10 november 2017, 16:10
Diana (Babylon) - Anti-climax
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=582756#post582756)

DVP-Cataloog - Dronken dame naar alle vermoeden

Bijzonderheden

Mooi lang haar, prachtig figuur, had een slechter karakter nu dan m'n eerste ontmoeting met haar toen ze nieuw was. Wat jammer :(

Waar ontmoet?

In de barruimte Naast Alesia, de dame waar ik eigenlijk mee wou...maar koppijn heeft!

Presales

Wat pralines, wat gespeel dat ik liever met Alesia had gehad die naast me zat. Maar Alesia negeerde me en vond dat ik maar met Diana mee moest en het zeker goed zal zijn.

Kamer 12

Voorspel & Sex

Goed voorspel maar bleef erbij. Madam vroeg extra en wou anders niet neuken halverwege de sessie. Masturberend klaar gekomen terwijl ze op me zat, en haar mooi glooiende lichaam gestreeld, haar borsten,...kortom: geprofiteerd van een schoonheid en eruit gehaald wat er viel uit te halen... De sessie duurde ook nog eens niet zo lang. Ze vertoonde hoofdzakelijk een bitch attitude cfr. Monica in Magnum 2 jaar terug. Een beetje hetzelfde gedrag.

Afsluiten - Zo snel mogelijk...

Aftersales - Niks noppes nada nothing, de club sloot

Fazit en Score

Jammer, helaas, pindakaas! Na een uitstekende sessie in Juni deze rampslet-attitude vertonen is een horror-situatie Halloween waardig. Dit bedroefd me meer dan ik wil toegeven omdat dat zo'n fijne meid was. Jammer haar nu zo mee te maken. Een betere score dan dit kan ik niet geven:

Score: 1,5 / 10

Helaas, pindakaas, dit was een anti-climax van de herkansingsdag. Een bis-nummer wordt dus zeker nodig in December!!!

Firehawk
10 november 2017, 20:08
Begrijp ik het goed dat ze extra betaald wou hebben voor te neuken? :S

brombeerzuid
10 november 2017, 20:31
Euh, extra betalen of ben je een kopie van john holmes misschien:biggrin:

VAZKOR
11 november 2017, 01:08
Ik heb uiteraard niet extra betaald, an sich voor het dominantie-aspect wou ze extra wat ze de vorige maal niet deed. Toen ik weigerde, wou ze ook niks betekenisvols meer doen. Had ik naar de theke moeten gaan? Mss maar weet niet of dat iets ging uithalen. Ik was niet de enige die bedonderd was die dag zoals ik al schreef. Ik haat het als ze ineens extra vragen binnen de sessie terwijl daarvoor niks afgesproken was.

brombeerzuid
11 november 2017, 07:11
Extra's vragen binnen een sessie, erg flauw!
Heb dat zelf ook eens meegemaakt, wat gewoonlijk in het pakket hoort te zitten, tsja dan gaat mijn zin ook over.

Kriske1000
19 januari 2018, 19:32
eind december kennis gemaakt met Diana.
Leuk meisje. Zeer goede hygiëne. Was gisteren een fijne kamergang.
Niets buitengewoon gedaan maar wel GFE. Financiëel correct afgehandeld.
Herhalingsgevaar redelijk groot.

Hooker lover1
7 februari 2018, 09:03
Deze dames is inmiddels sinds enkele weken gestopt in dit vak:cool:

Hooker lover1
25 juli 2018, 18:53
Dame is terug van weggeweest,inmiddels weer actief in Babylon:)

Hooker lover1
19 augustus 2018, 17:54
Eens nader kennis gemaakt met deze Diana,pracht van een meid eigenlijk.
Ook communicatief best aangenaam,je kan er een normaal gesprek mee voeren en heeft best gevoel voor wat humor.
Absoluut geen jaagster,heb je interesse in Diana...moet je er zelf maar op afstappen.
Eenmaal ik aangaf dat ik wel zin kreeg in haar,begon ze te tongzoenen...waar ze overigens erg goed in bleek.
Ook de orale verwenkunsten werden uitstekend bedreven.
Haar prachtige lichaam en leuk snoetje,nodigden dan uit om te neuken...
Ook hier niets te klagen,dame is best open minded en gaat lekker in alles mee.
Zeer leuke sessie,die ik met zekerheid nog weleens wens te herhalen.
In tegenstelling tot voorgaande oudere berichten,vertoonde de dame geheel geen rare capriolen.
Uitstekende service genoten:)

Schietgraagft
20 augustus 2018, 08:34
Ik zag haar naar buiten gaan voor een sigaretje. Ze intrigeerde me toch een beetje, dus ben ik haar achterna gegaan. De kennismaking verliep stroef, maar na enige minuten en enige aanrakingen mijnentwege, werd ze almaar losser. Ze reageerde met getongzoen en haar handen zochten....
Haar strelingen onder de handdoek hadden het gewenste effect, en iets ze me om mn eerste kamer van de dag op te zoeken.

Op de kamer was het wederom eerst nogal afwachtend en stroef. En haar voorbereidingen met alles klaar te leggen nadien, hielpen niet echt...de tube kwam zichtbaar mee op het bed...
Het tongzoenen was ok, maar niet van uitzonderlijke aard. Al kussend zakte ik verder naar beneden, en haar grotje opgezocht. Ook hier was het alsof er flink wat mee gespeeld werd...maar enkele minuten later was het ritmisch automatisch gekreun toch verdwenen en vervangen door spontaan gehijg, gedraai en mijn hoofd werd in bedwang gehouden door vakkundige houdgrepen tussen haar benen...
Nadien ging alles zoveel beter...de GFE die er tot dan nog niet van af spatte, uitte zich nu in gewillige tongzoenen, een perfecte blowjob, een gewillige 69, en van cow-girl over naar misso om te eindigen in doggy. Het laatste kwartier van het uurtje afgewerkt met een weldoende massage voor haar.
Geen topniveau, maar meer dan behoorlijke kamer zonder al te veel franjes.
Deze dame is verder inderdaad communicatief ingesteld, maar het ijs moest wel eerst met de hamer gebroken worden in mijn geval.
Enig herhalingsgevaar is er wel, voor mn bezoekjes aan Babylon staat ze voorlopig in mijn top vijf.

mentholbear
28 maart 2019, 01:51
Eergisteren kennis gemaakt met deze slanke Roemeense (momenteel blondine). Leuk snoetje waar je een leuk babbeltje mee kan maken in het Engels. Herken beetje bovenstaande van spulletjes klaarleggen enzo. Mij stoort dat niet zo, maar kan me voorstellen dat sommigen dan de spontaniteit missen.
Tijdens de pre sales haar uit lopen vragen over de te verwachte kamergang en verzoekje van haar. Eenmaal daar d'r weten te verrassen. Dat was voor beiden leuk.

Levitrus
9 mei 2019, 13:23
Ik was er rond een uur of 12, vrij vroeg dus, alleszins op deze rustige dinsdag. Om te beginnen maar even rustig de poesjes uit de boom kijken bij een kop latte en daarna een wellnesstour: sauna, douche, zwembad, whirlpool, douche, stoombad, douche.

Terug in het bargedeelte (nou ja, op een bank bij de ‘voetbal-tv’) werd het tijd om wat explicieter aandacht aan de dames te schenken. Of was het andersom? O.a. Michelle maakt telkens haar naam en faam als jaagstertje waar. Met een afwijzing heeft ze geen moeite, dus dat jagen stoort niet zo.

Een paar bankjes verder zat een dame die me wel intrigeerde. Vanwege haar artiestennaam (die ik even later te horen kreeg) – Diana, de Griekse godin van de jacht, had zij best mogen jagen, maar dat deed ze dus niet, hoogstens via oogcontact.

Voor mij een erg aantrekkelijke dame: een heel knap gezichtje, tamelijk groot en slank, een klein kontje en kleine maar heel leuk vooruitstekende borstjes. Het leek me een goed idee even te verkassen.

Een kort gesprekje later zat haar handje onder mijn handdoek en wisselden we relatief voorzichtige maar toch belovende kusjes uit. Niet zoveel later kwam de klassieke vraag: ‘zullen we naar de kamer gaan’.

Op de kamer was de allereerste vraag ‘wat vind je lekker?’. Ik heb dus wat opgesomd, en ze ging onmiddellijk aan de slag. Pluspuntje voor Diana! Na staand blasen en tongzoenen (dat laatste toch wel met de handrem op) belandden we op het bed. Positie 69, met uitzicht (en meer) op een fris, lekker smakend kutje en met erg goed pijpen. Ballen en perineum werden in het spel betrokken, en regelmatig gingen haar handjes voorzichtig iets verder down south. Niet zonder berekening uiteraard, want na de vraag ‘vind je dat lekker’ en mijn bevestigend antwoord, kwam de melding dat anale verwenning 25 euro extra kostte.

Tja, dat lekkere slanke lichaam was al stimulans genoeg (het was mijn eerste kamergang…) en al tijdens een eerste standje (doggy) kwam ik intens klaar.

Overall een positieve sessie, met reëel herhalingsgevaar.

mentholbear
12 maart 2020, 09:43
Ik kan mijn naam beter veranderen in geheugen-als-een-zeef-bear. Gisteren de kamer op voor een heerlijke sessie. Kreeg ik te horen dat we al es eerder op de kamer waren geweest.
Ze wist de verrassing nog, dus dat kon niet missen. En jawel, bijna een jaar geleden is het alweer geweest. Ze was al die tijd mijn type, maar was haar helemaal vergeten :huch:

Herken ook de bovenstaande omschrijvingen.

WANDELAAR5
16 juli 2020, 22:52
@ Sixsens waar ze nu onder de naam Roxana werkt, omdat daar al een Diana is. Ze zit vaak bij Marianna die haar nog kent uit Babylon.

mentholbear
17 juli 2020, 00:55
@ Sixsens waar ze nu onder de naam Roxana werkt, omdat daar al een Diana is.

Er mogen in SS toch meerdere dames dezelfde artiesten naam hebben?

Eddy_V
21 juli 2020, 22:58
Na de goede berichten van één van onze Belgische ijsbeervrienden over deze fraaie jongedame liet ik mij verleiden om nader kennis te maken.
Nu ik de wisselende berichten over haar lees had ik misschien beter moeten weten, maar berichten van anderen zijn ook maar subjectief.
Kan mij vinden in veel wat er over haar geschreven is, zowel de positieve als de mindere berichten.
Ex-Bab klonk mij veelbelovend en die belofte is niet uitgekomen, kreeg het idee dat ze nog geen jaar in het vak zat, allemaal nogal ongeïnteresseerd. Niet slecht maar met weinig passie en die Roemeense Cartiers.. altijd lopen die sneller dan mijn Zwitsers uurwerkje. Misschien een uitzondering, is ook geen drama, maar toch mede daardoor voor mij geen herhaling.

Eddy_V
22 juli 2020, 05:36
Is dit nu wel of niet hetzelfde draadje als die gestart is op 3 november 2017?
De foto vanuit Bab komt in ieder geval overeen met de dame met wie ik gisteren in Sixsens was en waarover ik een kort bericht geplaatst heb onder het andere Roxana topic.

mentholbear
22 juli 2020, 06:27
Is dit nu wel of niet hetzelfde draadje als die gestart is op 3 november 2017?
De foto vanuit Bab komt in ieder geval overeen met de dame met wie ik gisteren in Sixsens was en waarover ik een kort bericht geplaatst heb onder het andere Roxana topic.

Wat ik begreep uit de berichten was dat die andere niet naar SS was gekomen, maar een misverstand was. Deze Roxana, ex Babs Diana, schijnt dus naar SS te zijn gekomen.

WANDELAAR5
22 juli 2020, 13:54
Klopt helemaal Eddy en Mentholbear. Deze dame van de foto is nu in Sixsens aan het werk. Diana in Babylon en nu Roxana. Ze zit regelmatig bij Mariana (ook ex Babylon en ex Venus).

blauwebeer
24 juli 2020, 18:15
Ze zit regelmatig bij Mariana (ook ex Babylon en ex Venus).
Regelmatig :confused: … zeg maar altijd. Het viel gisteren op dat beiden weinig anders omhanden hadden.

Eddy_V
24 juli 2020, 23:15
Regelmatig :confused: … zeg maar altijd. Het viel gisteren op dat beiden weinig anders omhanden hadden.
Yes, dat was woensdag ook zo terwijl zij op dinsdag nog de nodige kamertjes maakte.
Misschien toevallig een mindere dag of het begint zich rond te spreken dat ex-Bab niet per definitie een goede referentie betekent. Ook geen hele slechte overigens maar zal niet snel een topper worden.

pret
25 juli 2020, 00:59
Yes, dat was woensdag ook zo terwijl zij op dinsdag nog de nodige kamertjes maakte.
Misschien toevallig een mindere dag of het begint zich rond te spreken dat ex-Bab niet per definitie een goede referentie betekent. Ook geen hele slechte overigens maar zal niet snel een topper worden.

Bij mij was ze anders wel top, maar had dan ook een goede klik met haar.

mentholbear
25 juli 2020, 02:01

Oh ja, hier hebben we veel aan :rolleyes:

:baeh:

Cucumber
25 juli 2020, 05:48
https://www.saunaclubs.org/huren/diana.162/

Eddy_V
25 juli 2020, 08:10
Als een vrouw geen snor heeft, ben jij al snel tevreden ;)

pret
25 juli 2020, 08:30
Als een vrouw geen snor heeft, ben jij al snel tevreden ;)

Ja in tegenstelling van jou wel. :biggrin:

mager
31 juli 2020, 17:10
Roxanna afgelopen vrijdag bezocht.
Ze is slank en knap. Vriendelijk ook. Niet uitgekookt.
BJ was verdienstelijk. Ze hield het redelijk lang vol.

WANDELAAR5
2 augustus 2020, 12:36
Gisteren een heerlijk trio beleefd met Diana (nu Roxana in SS) en Mariana. Ik blijf hier maar Diana zeggen, ik vind het altijd lastig als dames ineens een andere naam hebben. Met Mariana was het direct als vanouds gezellig. Diana had ik wisselende recenties over gelezen en ze is zo skinny dat ik dacht dat mijn Baroka wat teveel voor haar zou zijn. Ze is wel een hele mooie vrouw. In Babylon wacht ze altijd af tot er heren naar haar toe komen. Een Babylon stammie had mij vorige week nog gezegd dat Diana ausgezeichnet is. Het was een airconditioned kamer, dus eerst lekker liggen knuffelen en wat afkoelen. Grote bonus, zeker met een trio is de spiegel aan het plafond in deze kamer! Diana gezoend en haar zoenles laten geven door Mariana, maar het blijft helaas wat matig. Ik moet nog eens wat uitgebreider met die zoenles aan de gang :). Afijn omdat het zoenen met Mariana heerlijk was Diana maar aan het pijpen gezet. Mariana nog gevraagd of ze daar ook les nodig zou hebben, maar Mariana had er wel vertrouwen in. En dat was terecht! Wow dat kan Diana echt super. Mariana gevraagd om mijn ballen te likken en Diana in 69 genomen. Ze heeft echt een heel lekker poesje. Wat dat betreft zat ik vandaag al erg goed met Rose en Violetta. Waarbij Violetta wel aanmerkelijk geiler is om te beffen. Maar goed je hoort mij niet klagen onder de skinny Diana (leuk gezicht ook in de spiegel), terwijl Mariana mijn ballen verwende.

Ach dat pijpen van Diana was al erg goed, eens kijken hoe het neuken was. Ze had inderdaad wat moeite met mijn Baroka, daarom had ik haar maar bovenop mij laten zitten, dan had ze wat meer controle. Maar toen ze er 1 keer goed op zat ging ze ook prima tekeer. Heel heftig neukend kwam ik al bijna klaar in dat krappe poesje. Het hielp natuurlijk ook dat Mariana met haar heerlijke poesje op mijn gezicht kwam zitten! OK wisselen naar Mariana en het nieuwe condoom gaf mij net wat rust om even te resetten. Mariana in doggy stijl geneukt en ondertussen zoenen met Diana en spelen met haar kleine A tietjes. Dit was zo geil, uiteindelijk steeds sneller gaan neuken en ik kwam toch eerder dan me lief was. Daarna was het de beurt aan de dames. Ik heb ze beide klaar gebeft. Nog even uitgehijgd en lekker gestreeld en toen was het alweer tijd om de douches op te zoeken. Was een super uur!

LIKE_BLOND_THAI
5 augustus 2020, 12:55
Maandag 27 juli 2020

Na een uurtje buiten te hebben gezeten kwam ik een oude bekende tegen van Babylon, Roemeense Diana (aka Roxana). In tegenstelling tot de Bulgaarse Vicky, is zij juist nog meer skinny geworden dan voorheen, vond ze beter uitzien in Babs maar weet dat de service goed in orde is bij Diana, dus even bijgepraat en snel sleutel laten halen want het was immers al 14 uur en wil niet te laat maken op een maandag. Kamer gekregen boven waar ook een douche was en het feest kon na ruim 4 maanden beginnen! Zoenen gaat toch nog steeds moeizaam bij Diana maar standje 69 is een mooi uitzicht op haar klein maar fijne kontje. In de 46” minuut maar laten stoppen met standje 69, ze gaf nog aan dat we wel langer door konden gaan zoals we lange sessies maakten in Babs aangezien er geen “1-uur” beperking is op een maandag, maar ik vond 1 uur wel genoeg voor vandaag, dus eerst maar laten rijden als een cowgirl en daarna standaard afmaken in doggy. Geen gezeur over extra uren of extra’s, zo hoort het ook. Daarna even samen gedoucht in de kamer, netjes afgerekend en weer snel de zon opzoeken buiten.

Patjax
29 augustus 2020, 12:57
Als ik voor de eerste keer van de dag de bar inloop dan krijg ik al snel gezelschap van Roxana. Een aantal weken terug een tijdje mee gesproken en voorheen van gezicht in Babylon. Ze vraagt of ik mijn belofte aan haar vergeten ben. Ik knik nee en zeg haar dat het niet aan mijn brein is ontschoten. Ze polst wanneer en ik zeg dat ik eerst ga lunchen.

Als ik op het terras zit voor een peuk en de spijsvertering komt Mariana bij mij zitten. Ik heb mijn twijfels over Roxana en stel Mariana voor om er een trio van te maken zodat zij het goede voorbeeld kan geven. Dat ziet ze wel zitten. We gaan naar binnen, maar ergens onderweg raken we gescheiden van elkaar. Ik zet me op een bankje en een aantal minuten later komt Roxana bij mij. Ze legt zich tegen me aan en ik kijk rond of ik Mariana ergens zie. Intussen heeft Roxana een handje als voelspriet op verkenning gestuurd. Subtiel en met finesse checkt ze de actuele stand van zaken van mijn plezierstengel. Ontkennen dat het geen enkel effect heeft is nutteloos gezien de groeispurt die hij maakt. Haar touch heeft de twijfel als sneeuw voor de zo'n laten verdwijnen en als ze oppert om een kamer op te zoeken dan stem ik in zolang we maar geen dirty deeds doen. Ze kijkt me vragend aan en ik antwoord dat het zondag is. Ze richt zich op en gaat voor een ticket.

Waar we eerst zaten was het onmogelijk om de teller in de gaten te houden en dus verplaatsen we ons. Met nog drie wachtenden voor ons loopt zij richting balie en ik richting kleedkamer. Als ik me daar meld heeft ze de sleutel voor 16 in de handen wat voorheen dus kamer 6 was. Het is een aangenaam aangezicht om achter dat slanke en ranke lijfje aan te lopen.

Als we ons van de overtollige kledij hebben ontdaan volgt zoals gebruikelijk de massage voor de dame. Mijn eerste beloning hiervoor zijn wat tiptoets tongzoenen oftewel de alibi variant. Wat lichaamskusjes onderweg als ze afzakt naar de middelste regionen. De plezierstengel wordt kort opgepoetst en verdwijnt dan tussen haar lipjes. Een rustige, gevoelige en sensuele BJ valt me ten deel. Precies zoals ik ze graag heb. Ook het aanhangsel wordt niet vergeten. Een enkele keer onderbreekt ze voor een vluchtig tongzoentje. Ik geniet van haar pijpkunsten en de aanblik van dat prachtige gezichtje dat heen en weer gaat.

Na zo'n drie kwartier richt ze zich overeind en maakt duidelijk dat ze gaarne een eiwitrijke proteïneshake wilt. Nog voor ik de kans krijg antwoord te geven plant ze haar handen naast me en maakt een duikvlucht. Gezien het feit dat ze in de GMC-categorie valt kan wat bijvoeding geen kwaad. Het arme kind likt en slobbert alsof het een lieve lust is. Na een tijdje vindt het levenselixer van de mens zijn weg naar haar gulzig mondje. Achteraf zegt ze dat de hoeveelheid haar verrast had en ik antwoord lachend dat ze er zelf voor gekozen heeft en het mijn eerste donatie van de dag is.

Later op de dag heeft ze nog een tijdje op het terras bij mij gezeten en wilde ze ook dat we de daad zelf in de praktijk gingen brengen. Dit is er niet meer van gekomen, maar zal zeker nog wel een keer in de toekomst plaatsvinden. Mijn initiële verwachtingen waren niet hoog maar Roxana heeft me verrast en heb het gevoel bij haar dat er zeker nog rek in zit. Zo zomaar een nieuwe guilty pleasure kunnen worden.

Patjax
23 september 2020, 19:51
In de bar was Roxana er als snelste kippetje bij om samen op stok te gaan in de nok.
Na de massage wilde ze graag een mondeling vervolg voor een bepaald plekje op haar lichaam. Ze vroeg het zo lief en wie ben ik dan om een dame in nood te weigeren. Maar goed dat ik een harde schedel heb anders was ze nu door het leven gegaan als skull crusher. Nadat ze haar tweede adem gevonden had werden de rollen omgedraaid en richtte ze haar aandacht op mijn middelste regionen.

Er volgde een uitgebreide BJ. Ze had goed onthouden waar mijn voorkeuren op dat vlak naar uitgaan. Ze wilde graag haar percentage eiwitgehalte opkrikken, maar ik was zeer benieuwd hoe we de "dirty deeds" ervan af zouden brengen. Ze was behoorlijk nauw en nu ben ik niet in het bezit van een anaconda of barokka of hoe je de lengte ook wilt aanduiden maar het kostte haar de nodige moeite om hem te verwerken. Uitermate voorzichtig en behoedzaam uiteindelijk toch het zaakje in een zakje kunnen afleveren.

Hoewel het tot de daad zelf beter was dan de eerste keer is het herhalingsgevaar behoorlijk afgenomen door de moeizame neukpartij. Als suckgirl nog wel een optie als fuckgirl niet omdat het voor beiden plezierig moet zijn en dat was het in dit geval niet.

WANDELAAR5
2 oktober 2020, 15:15
Dat moet een incidenteel probleem geweest zijn Patjax. Volgens AWL

—> Babylon

mechelen
14 april 2022, 19:44
Naar verluidt weer aanwezig.

WANDELAAR5
18 april 2022, 21:22
Klopt, vandaag met haar gekamerd. In een trio met Tanja. Was weer top en haar zoenen is inmiddels verbeterd.

WANDELAAR5
19 april 2022, 08:31
Oh ja: ze is geen spat veranderd! Geen grammetje aangekomen, nog steeds de lange zeer slanke aantrekkelijke blonde dame, haar borsten geen mm gezakt en ik zag ook verder geen tekenen van +2 jaar. En geen Botox of sili’s. En geen problemen met neuken. Mijn Barokkar gleed (voorzichtig) naar binnen en ze maakte gisteren kamer na kamer.

mentholbear
1 juni 2022, 01:19
Dementholbear strikes again. Dacht dat ze Leah was en ging met d'r op de kamer. Heerlijk van de Babylonische service genoten voor 60p30.

pipokoeien
10 juni 2022, 18:40
Gied tijd met haar gehad. Wat een heerlijk meisje!

WANDELAAR5
18 juni 2022, 15:23
@Mod -> Sixsens

Ze had gehoord dat Satanic Surfer vond dat er teveel dames met cellulitis waren in Sixsens. Dus ze is met spoed vertrokken om de verhouding te verbeteren ;)

mechelen
6 november 2022, 01:20
Staat weer op de GPL van Babylon.

noglangnietuitgewandeld
6 november 2022, 05:35
Staat weer op de GPL van Babylon.

En was gisteren inderdaad aanwezig.

WANDELAAR5
6 november 2022, 07:45
Ik miste haar al! Heeft ze toevallig haar zusje Ayleen meegenomen naar Babylon? Zelfde uiterlijk, alleen wat jonger en nog iets mooier.

hasta la pasta
6 november 2022, 12:30
Nee