PDA

Volledige versie bekijken : Behaarde poesjes zijn weer mode

mieke
3 november 2016, 09:47
17705

Wat vinden jullie ervan heren (of dames)? Doen of niet???😆
xxx

wervelwind
3 november 2016, 09:50
Ik heb het liefst een streepje, ook wel landingsbaan genoemd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@j
3 november 2016, 09:50
Niet doen wat mij betreft, hou het geschoren a.u.b :)

Wentelt Eefje
3 november 2016, 10:17
Ik vind bovenstaande 6 plaatjes: vooral doen als voorbehoedsmiddel, als stimulans echter volkomen ongeschikt voor me. Ik vind een paar stoppels altijd wel leuk... ...

PS Ik ken vrouwen bij wie een bikini al een uitstekend voorbehoedsmiddel is...

toyota
3 november 2016, 11:59
Hou het geschoren en glad, dan ben je voor mij een geile kat !

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Pietjepik
3 november 2016, 22:00
Een zalige harige kut is als een pinda in de stront. Heerlijk dus

SFL
4 november 2016, 10:32
Over het algemeen prefereer ik een kale of kort getrimde kut. Streepjes en figuurtjes vind ik maar niks.
Van tijd tot tijd kan ik me wel eens verheugen op zo'n extra behaarde kut (dan bedoel ik niet zo'n Japanse met stijf lang hondenhaar of kroezels bij een negerin, maar enkel de behaardheid van het caucasische ras). Neem nu een Griekse of Italiaanse: dat kan enorm geil zijn.
In de prostitutie is het wel minder te vinden, helaas (zeker in de saunaclubs) heb ik er in 10 jaar amper 5 meegemaakt. In mijn privéleven kwam ik het wel vaker tegen. Wat ik het hoogtepunt vind is wanneer je net voor je climax terugtrekt en je goedje in die schaamharen knalt. Je sausdraden dan zien bengelen op die behaarde kut is gewoonweg subliem!

Onderstaand voorbeeld of iets soortgelijks kan ik bij momenten zeer geil vinden:

17708

toyota
4 november 2016, 11:09
Je mag binnenkomen want ze heeft de deur al openstaan......

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Poppalarge
8 november 2016, 20:35
Niets mis als een dame het "au naturel" op zijn beloop laat in de schaamstreek, maar je komt het inderdaad vaker buiten dan in de club tegen.

Sinds de gespierde milf Antonia uit Living Room (waar zou die uithangen tegenwoordig?) met die geschoren "V" boven d'r fluit, ben ik nog maar weinig meiden in de clubs tegengekomen die ook maar meer dan dat erop lieten groeien.

We zullen zien wat de toekomst op dat gebied gaat brengen...

langlekker
9 november 2016, 10:13
Wat de toekomst gaat brengen weet niemand maar mijn voorkeur gaat toch zeker uit naar een geschoren poesje. Wat de dame dan op de venusheuvel laat groeien is minder belangrijk. Maar het gebied op en rond de schaamlippen lekker geschoren heeft voor mij duidelijk voorkeur.

Badslippers
9 november 2016, 10:32
Sinds de gespierde milf Antonia uit Living Room (waar zou die uithangen tegenwoordig?) met die geschoren "V" boven d'r fluit, ben ik nog maar weinig meiden in de clubs tegengekomen die ook maar meer dan dat erop lieten groeien.

Oeh jaaaaah, dat was een knettergekke milf. Redelijk vaak te diep in het glas gekeken. Snap nog niet dat ze zo'n afgetraind body had. Full-service pakket. Nooit meer gezien na halverwege 2012.

Red Devil
9 november 2016, 17:13
Wie het poesje niet scheert, is het beffen niet weerd.

Hombre
17 november 2016, 06:58
Ik hou van behaarde poesjes. Zo'n kale kut vind ik maar kleuterachtig, zeker niet erotisch.

langlekker
17 augustus 2017, 12:49
https://www.youtube.com/watch?v=6hiqG4cfOGk
Het is een alternatief voor scheren maar ik betwijfel of deze dame dezelfde dag nog aan seks zou kunnen denken;)

Goedemorgenallemaal
17 augustus 2017, 13:01
Ik hou van behaarde poesjes. Zo'n kale kut vind ik maar kleuterachtig, zeker niet erotisch.

Toen ik nog jong en onbedorven was stonden de playboys vol met natuurlijke poezen. Ook de verhuurder van video banden had vooral banden met haar. De afdeling kaal was een beetje achteraf, als je daar ging kijken was je misschien teveel geďnteresserd in dames iets jonger dan in de playboy