PDA

Volledige versie bekijken : Alice (Roemeense)

Mr Bluenose
3 november 2016, 19:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Alice (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:1/2 uur minuten
Service:NMC, PMC, Beffen
Extra info:A bit light on some aspects of Service

Mr Bluenose
3 november 2016, 19:58
Nadat ik had gegeten heb ik besloten om haar mee te nemen naar een kamer en het was ok zonder iets bijzonders. Ze vroeg me of ik wilde FT of anale en ik zei misschien FT, waarin ze zegt 'Oh, ik doe dat niet'! (Waarom de fuck heb je het mij vraagt ​​dan)! Kussen op de mond was niet aanwezig, maar ze deed knabbelen de oren en de borst en maakt enkele bemoedigende ademhaling geluiden. Blowjob was met een condoom, werd geen keuze gegeven en het was op voordat ik behoorlijk moeilijk was! Dat zei de BJ was eigenlijk niet zo slecht met het condoom en ze deden me aan de gang. Ik vroeg om te doen wat 69 en ze reageerde door te zeggen dat ze moest gaan wassen haar kitty kat - ze zou ook willen scheren een beetje beter als het een stuk van stoppels (WTF had - ik had een douche 2 minuten voordat de kamer waarom kon ze niet)? Ik hou van schone ze zegt te zijn - geen stront zegt dat ik! Ze kreeg behoorlijk nat tijdens orale en beweerde tot finish maar ik kon niet echt zeggen. Seks was met haar alleen op de top en haar pussy was strak genoeg om me aan het rubber te vullen. Een vreemde kamer en hoewel haar prestatie was aan de norm in de meeste opzichten (Afgezien van kut schoonmaken, geen kussen en BJ met condoom) Ik elk moment niet snel zou herhalen. After sales waren OK tijdens de rest van mijn verblijf.

After I had eaten I decided to take her to a room and it was Ok without being anything special. She asked me if I wanted FT or Anal and I said maybe FT, to which she says 'Oh I do not do that'! (Why the fuck did you ask me then)! Kissing on the mouth was non existent but she did nibble the ears and chest and makes some encouraging breathing sounds. Blowjob was with a condom, no choice was given and it was on before I was properly hard! That said the BJ was actually not that bad with the condom and she did get me going. I asked to do some 69 and she responded by saying she had to go wash her kitty kat - she might also want to shave it a bit better as it had a lot of stubble (WTF - I had a shower 2 minutes before entering the room why couldn't she)? I like to be clean she says - no shit says I! She got pretty wet during oral and claimed to finish but I couldn't really tell. Sex was with her on top only and her pussy was tight enough to get me to fill the rubber. A strange room and even though her performance was up to standard in most respects (Apart from pussy cleaning, no kissing and BJ with condom) I would not repeat any time soon. After sales were OK during the rest of my stay.