Volledige versie bekijken : Bella (Roemeense)
spirou
5 november 2016, 12:53
:):)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
BELLA (Hongaarse)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:30 mn minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:Very nice Lady with big potential
spirou
5 november 2016, 13:05
:)I don't know if this sweet Bella do all her index card on website of the club (NS aktiv or passiv) but I can say she's lovely girl with cute face who pays attention to her partner. Nice GFE and we see she wants to give a good service;). For me, her body is perfect. She needs to improve some fantasies as deepthroat and muschifingern, but it was not so bad:rolleyes:. I enjoy a CIM with Bella and mutual anal licking with pleasant tongue games. I was so excited I finish in her mouth. Very good beginning for this new one. Next time, one hour ?:wink2:
savesexer
24 februari 2017, 16:29
uitleg verslag
Mijn eerste keuze viel op Bella een 27 jaar jonge deerne die ingetogen overkomt in de zaal. Zij loopt nooit rond en zit altijd op dezelfde plaats in het verlengde van de barruimte. Maar stille waters hebben gewoonlijk diepe gronden en dat is bij haar niet minder waar. Een leuke maar iets wat moeilijke babbel door haar gebrek aan talen maar ze kust dan ook liever om je de mond te snoeren . Wel ging haar tongetje in het begin zo snel dat ik er bijna duizelig van werd maar toen ik het tempo naar beneden bracht volgde ze mooi mijn lead. Hup naar de zimmer, nr8, die met het raam in de kelder. Is wel leuk, als je tenminste wat exhibitionistisch ingesteld bent, want regelmatig hangt er één of andere griet aan de raam om te supporteren. Enfin ons stoorde het niet. Bella doet zeer goed haar best om het je naar je zin te maken en everything goes. Van mij krijgt ze wel een speciale vermelding voor haar pijpkunsten want die bevielen me bovenmaats zodoende dat we niet aan neuken toekwamen en we het oraal beëindigd hebben.
Cupido
25 februari 2017, 09:59
Afgelopen zaterdag voor het eerst met deze schoonheid een tijdje mogen doorbrengen. De presales van deze dame zijn in de vorm van niet lullen maar poetsen, dus na een paar seconden zaten we al te tongen bij het leven. Ik dacht de sleutelvraag zal nu wel snel komen, maar er werd na de introductie gevraagd of ik wat te drinken wilde hebben. Nadat ze dat gehaald had, kwam ze relaxed naast en over me heen zitten en ging ze nog een flink en diep in de herhaling. Ze is redelijk lang en daardoor komt ze wat tenger over en lijken haar borsten in verhouding iets kleiner, maar als je haar eenmaal in de armen hebt en haar borsten voelt zijn ze genoeg gevuld en zit er genoeg vlees op de botten. Na een half uurtje tongen en betasten kwam toch voorzichtig een vraagje of ik met haar wilde doorgaan of niet. Natuurlijk meisje, ik was al om na de eerste tongzoen.
Op naar de kamer dus. Daar gingen we vrolijk verder waar we gebleven waren, eerst staand waarbij zij ook even keek hoe het er van onder uit zag en even later lagen we te lebberen op het bed. Heel langzaam gleed ze naar beneden en begon ze mij een blaasconcert van het metropole-orkest te geven. Jemig wat kon deze meid pijpen. tussendoor werden mijn overige edele delen ook niet overgeslagen en kwam ze zo nu en dan nog even naar boven om ook mijn mondje nog te blijven vullen. Bijna zonder te merken ging het cd er om heen en ging ze even staan om langzaam maar zeker te dalen en mijn stijve in haar gleufje te doen glijden. Dat ging niet te makkelijk, want ze was behoorlijk nauw. Maar na even heen en weer glijden omsloten haar lippen mijn volledige vriend.Wat volgde was een heerlijke sexpartij. Was het daarmee klaar, nou nee, ze wilde de sessie beeindigen met vuurwerk, dus sloot ze af met opnieuw een heerlijke blowjob en ze ving alles op tot de laatste druppel.
Nou je snapt het wel: herhalingsgevaar 100 %, hier ga ik hoop ik nog vaak van genieten!
satanic surfer
9 juni 2017, 19:06
==> Finca Erotica (Quelle: FCafé)
blauwebeer
20 juli 2017, 13:10
Na een 'vakantie' van 10 dagen in een Zuiderse bestemming terug in Babylon (Quelle: Bb himself).
Ze komen allen terug naar Elsdorf mijnheer. :freu:
vrije jongen
20 juli 2017, 13:39
Is overigens gewoon een Roemeense die voor Babylon een tijd in World heeft gewerkt.
le_belge
23 juli 2017, 16:44
Ik bevestig: Ze werkt in Babylon. En ze is roemeense.
Ik heb een heel goede hervaring met haar gehad een paar dagen terug: "(...) Und gerade das fand ich so richtig spannend: Auswählen, ohne auch nur eine einzige Dame zu kennen, ohne irgendwelche Erfahrungswerte, nur gesteuert vom Bauchgefühl, von den Augen (oder auch von anderen Körperteilen) und von der einen oder anderen Beobachtung! Ich habe mir Zeit mit dem Auswählen gelassen und bin dann schließlich auf eine sehr schlanke Schwarzhaarige zu gegangen, die sich mir als Bella vorstellte. Sie kommt aus Rumänien (Transsylvanien, irgendwelche ungarischen Wurzeln sind wohl auch dabei – aber die Nationalitätsangabe „Ungarn“ in ihrem Thread ist nicht richtig). Sie ist 28 Jahre, sieht aber deutlich jünger aus, hat glattes, mittellanges schwarzes Haar, ist etwa 1,65-1,70m groß und sehr schlank. Mir gefiel sie, mir gefielen ihre kleinen süßen Brüste und der knackige Po!! Und mir hat auch das sehr gefallen, was sie hinter verschlossener Zimmertür mit mir gemacht hat! Alles so wie ich es mag, sehr zärtlich, langsam und leidenschaftlich. Zeit und Service wurden korrekt abgerechnet. Ich würde Bella jederzeit wieder buchen und kann sie bedenkenlos weiter empfehlen."
pipokoeien
24 augustus 2017, 21:24
Leuke(lekkere) dame, kleine A Cup maar beter klein en fijn is Pipo's idee.
Goede service en goed gezelschap. Herhalingsgevaar groot
brombeerzuid
4 september 2017, 13:16
Bella bij mijn laatste bezoek een kamer met gedeeld.
Erg lief en zeer bedreven, ze zal er alles aan doen, om het je je zin te maken.
Top meid die ik zeker nog eens zal opzoeken.
Trouwens over mijn laatste bezoek had ik geen review geschreven, maar het was weer top in babylon.
brombeerzuid
5 november 2017, 20:15
Ter info de lange staarten, zijn verruild, voor een mooi kort kapsel.
Voor de rest even lekker!
frits10
28 januari 2018, 07:28
Gisteren een uitzonderlijk slechte ervaring gehad op de kamer met deze Bella. Serviceniveau zeer laag, Babylon geheel onwaardig. Pijpen matig, aan borsten zitten mocht ook al niet, etc. Na 10 minuten heb ik de kamer verlaten.
Enfin, je hebt van die dagen, dan maak je een verkeerde keus.
brombeerzuid
28 januari 2018, 15:13
Ueh, niet aan haar borsten zitten, pijpen matig, ok niet de pijpkoningin,maar heeft mij vaker tot een hoogtepunt gepijpt.
Er is letterlijk geen plaats waar ik haar aangeraakt heb.
Technisch zeer vaardig, vreemd had ik toch gelijk vrijdag, was met haar een mindere sessie als anders, ze zal wel niet goed in haar vel zitten.
Heeft nu een blond en lichtbruin kapsel kort en meer naar boven gefohnt.
Weg haar onschuldig look, :mad:
HAD HET HAAR OOK GEZEGD DAT IK DAT KAPSEL NIET LEUK VOND!. OEPS
Gelukkig had ik met een andere dame wel een topsessie!!!!!!!
VREEMD!
Agronymus1
3 februari 2018, 23:04
Uit mijn algemeen verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=595278#post595278:
Met een kopje thee in de hand nam ik plaats op een van de vele zitbanken. Mijn oog viel meteen op een slank meisje met een kortgeknipt kapsel dat me zowel deed denken aan een punkmeisje als aan de kapsels uit de zestiger jaren. Het haar was lichtbruin-stroachtig van kleur met oranje accenten. De eigenares lachte naar mij en ik besloot kennis met haar te maken. Ze bleek Bella te heten. Ze woont in Transsylvanië in Roemenië. Bella behoort tot de Hongaarse minderheid. Ze heeft eerder in FKK World in Pohlheim gewerkt.
Bella spreekt matig Engels. Ze heeft zeer mooie, bruine ogen waarin men verdrinkt. Boven haar lip heeft ze een klein zwart schoonheidsstipje hetgeen Bella nog mooier maakt. Haar borsten zijn klein maar wel natuurlijk en haar lichaam is vrij van tattoos. Bella biedt een uitgebreid servicepakket aan, inclusief Grieks.
Voor mij was het duidelijk dat ik haar zeker aan een test moest onderwerpen.
Dit zou dan gebeuren na de lunch.
Terug in de zitruimte bleek Bella weer op dezelfde stek te zitten, zijnde de eerste zetel links als men vanuit de receptie langs het toilet de zitruimte inloopt.
Ik zei tegen Bella dat ik de eerdere conversatie op de kamer wilde voortzetten.
Op de kamer gekomen liet ik haar weten dat ze haar zwarte kniekousen mocht aanhouden.
Ik heb vervolgens 60 minuten met haar doorgebracht. Bella laat zich graag beffen maar ze houdt niet van vingeren. Ze is erg lief en weet precies wat de gevoelige plekjes van een man zijn. Het is uiteindelijk niet tot een zaadlozing gekomen maar dit is niet te wijten aan Bella.
Gedurende mijn korte ijsberenloopbaan heb ik nog nooit zoveel lol en plezier gehad op de kamer. Voor mij is het duidelijk dat er een vervolg met haar moet komen.
Het Engels van Bella is overigens matig. Daarbij was ze ook nog een beetje hees. Het bleek dat ze pas jarig was geweest en op haar feest veel gezongen en gedanst had.
Na de betaling heb ik Bella helaas niet meer gezien. Ik had graag bij mijn vertrek afscheid van haar willen nemen.
Sjeufke
4 september 2018, 18:48
Zaterdag 18 augustus na lang rondgelopen te hebben naast Bella in de sofa geploft.
Perfect lijf en looks. Ik ben van de lange kapsels, maar Bella is een uitzondering met haar korte haar.
Bella ken ik al langer, maar tot een date kwam het tot nu niet. Tijdens de presales was al snel duidelijk dat Bella wel houdt van een potje tongworstelen. Het is bij een onbekende dame toch altijd even aftasten, maar het gevoel was goed.
Naar de kamer met deze schoonheid. Daar ging het zoenen gewoon door. Ook nog een dame die van fun houdt. Zo hadden we al snel bij elkaar alle gevoelige (kitzelige) plekjes ontdekt. En Bella kan stevig bijten in the nipples! Tot over de pijngrens heen.
Ik werd verrast door haar blaaskwaliteit. De rem er op! Peuk tussendoor! Van een likbeurt is ze gecharmeerd, al weet je maar zelden of het echt is. Zeker bij zo'n eerste date.
Nadat ze de yoghurtbus weer op sterkte had geblazen, stelde ik een cowboy reverse voor. I like this position en maar weinig dames die dat graag doen. Geen probleem voor Bella. De korte peukpauze deed goed, want ik kon het lekker volhouden. Als moment surpreme mijn hele hebben en houwen geloosd tegen het 'plafond'.
Patjax
14 oktober 2018, 19:03
#Ciao Bella #miss Haribo #Pippi Langkous stockings #look mama what i can do with two hands and my mouth
Bij mijn vorige bezoekjes had ze telkens toch wel mijn aandacht getrokken. Dat mooie en guitige gezichtje en haar korte geblondeerde haartjes. Daarnaast is het meest in het oog springende haar Pippi Langkous achtige kousen, roze en zwart gestreept. Eerder op de dag was er al wat non verbaal contact geweest toen ze haar tasje vulde met de kleine zakjes Haribo die in een schaal op de inschrijftafel lagen. Eigenlijk was ik een afscheidsrondje aan het maken en in het achterste bargedeelte aankwam keek ze me ondeugend aan. Ik refereerde aan de Haribo en vroeg of ze nog steeds op jacht was naar snoep. Ze zei dat ze nog steeds "hongerig" was maar ditmaal "für Schwanz".
Ze nodigde me uit om bij haar te komen zitten en er volgde al snel een leuk en zeer grappig gesprekje waarbij ze een keer stiekem onder de handdoek keek en mij mededeelde dat de mijne perfect voldeed om haar honger te stillen. Toch bleef de kamervraag uit en zelf had ik voordat ik aan mijn ronde begon ook geen intentie voor een kamergang. Het gevoel dat er zeker een klik was tussen ons gekoppeld met een groeiend verlangen om Bella ook op een intiemere manier te leren kennen deden me besluiten om een balletje op te gooien. Dit vond Bella wel een goed idee en we lieten het bankje achter ons om het te verruilen voor een bed beneden.
Op de kamer begonnen met haar een massage te geven. Altijd ideaal om een dame wat beter te leren kennen en het zorgt voor een ontspannen sfeer. Hierna nam ze langzaam de touwtjes of beter gezegd de tepels in handen en nadat ze daarmee gespeeld had verdween er een handje naar de middelste regionen om aan de voorbereiding van haar "maaltijd" te beginnen. Het duurde niet lang of haar inspanningen hadden het gewenste effect bereikt en baande ze zich een weg naar beneden. Een heerlijke zeer gevarieerde orale verwenning vond plaats waarbij ze ook geregeld haar handjes gebruikte op een zeer aangename wijze.
De vergelijking die mij hierbij te binnen schiet is die dat mijn edele delen net een slagroomspuitzak waren. De balletjes werden met één handje liefdevol gekneed, de ander ging langzaam heen en weer en haar mondje omsloot de eikel waarbij haar tongetje zich niet onbetuigd liet.
Dit zorgde ervoor dat de "room" zich langzaam een weg naar buiten probeerde te banen. Door je op te richten weten de dames hoe laat het is en ze nam een tandje terug. Ze hield me op het randje en het was werkelijk een genot zoals ze dat deed. Beetje bij beetje voerde ze toch weer de druk op en het was onvermijdelijk om mij niet over te geven. Ze ging door tot ook de laatste druppel eruit gelikt was. Vol trots wees ze me erop dat de spuitzak volkomen schoon was. Er waren nog een kleine tien minuten van het uur over die we al knuffelend en napratend vol hebben gemaakt.
Een zeer geslaagde eerste kennismaking met Bella en er zullen nog zeker herhalingen volgen. We kwamen beiden tot de conclusie dat er nog een boel aan elkaar te ontdekken is.
Agronymus1
14 oktober 2018, 20:09
Bella is een goede keuze. Sinds wanneer is Bella terug van haar vakantie?
Patjax
14 oktober 2018, 20:13
Bella is een goede keuze. Sinds wanneer is Bella terug van haar vakantie?
Mijn recensie was van onze sessie op zaterdag 6/10. Naar eigen zeggen zou ze de 19e terugkomen. Of ze die dag al zou werken wist ze niet, maar de 20e zou ze aanwezig zijn. Natuurlijk alles onder de nodige voorbehoud.
brombeerzuid
14 oktober 2018, 21:00
Bij mijn laatste kamer met haar, was ze niet zeker of ze voor 27-10, weer terug zou zijn.
OK, we zullen het vanzelf zien.
Zo zo, wat een belangstelling in een keer, zeg het al langer, een topper!!!!!
Agronymus1
20 oktober 2018, 09:35
Bella is gisteren terug gekeerd in Duitsland. Helaas voor mij net te laat om ervan te kunnen genieten.
swazontneuf
20 oktober 2018, 11:55
Bella zou dan gisteren in Duitsland zijn teruggekeerd, in elk geval niet gezien in Babylon. Of ze moet een mega pannenkoek hebben gebakken van voor 11.30 tot na 23.30 uur, maar dat lijkt mij stug.
brombeerzuid
20 oktober 2018, 12:11
Altijd spannend wanneer ze weer terug is!
Ze mag volgende week als laatste mijn kaarsje uitblazen:biggrin:
Agronymus1
20 oktober 2018, 12:35
Bella is gisteren terug gekomen van haar vakantie maar nog niet gaan werken. Ze wist ook nog niet of ze vandaag zou komen werken. Haar twijfel nam nog toe toen ze vernam dat er vandaag een verjaardagsfeest was in Babylon.
Cucumber
21 oktober 2018, 01:30
Ze was er dus, ik heb haar gesproken!
Bella is gisteren terug gekomen van haar vakantie maar nog niet gaan werken. Ze wist ook nog niet of ze vandaag zou komen werken. Haar twijfel nam nog toe toen ze vernam dat er vandaag een verjaardagsfeest was in Babylon.
Pompiedoe
7 maart 2019, 19:19
Bella Bella, wat een heerlijke vrouw. Ik had al eerder met haar gekamerd dat bleek toen we met elkaar in gesprek kwamen. Ze wist het nog goed, en dat was zeker al een jaar geleden. Het verbaasd me dat ik hier geen recensie over geschreven heb, want ze is zeker de moeite waard om er een stukje aan te wagen. Inderdaad erg rustig type dat zich erg op de achtergrond houdt in de woonkamer. Maar ze wist me te vangen met haar ogen ......en tja als zo`n lief mooi schepsel je aandacht vraagt dan krijgt ze die.
De zaken waren snel geregeld en binnen een mum van tijd lagen we heerlijk te rollebollen. Ik kreeg de full package (als je maar betaald) en dat deed ze met verve. Een genot om een uurtje mee door te brengen. Er was 1 dingetje wat ze niet wilde en dat was doggy. Nog nooit meegemaakt bij een dame maar goed dat weerhield haar er niet van mij de wip van de avond te bezorgen.
brombeerzuid
7 maart 2019, 19:34
Ik kreeg de full package (als je maar betaald)
En wat is dan die full package, rare benaming, tenzij anal of andere optie's???????
Geen doggy?
En ja haar ogen zijn dodelijk:biggrin:
Pompiedoe
8 maart 2019, 15:56
kijk even bovenaan pagina 1, daar staan haar servicepunten keurig omschreven!
brombeerzuid
8 maart 2019, 16:13
Tsja niet alles staat erbij.
Maar weet voldoende, als je spreekt van full pakket wordt hier wel eens anders begrepen.
Bv pmc of etc.....
Snap ook waarom geen doggy nu:biggrin:
John mc Snek
8 maart 2019, 20:06
Tsja niet alles staat erbij.
Maar weet voldoende, als je spreekt van full pakket wordt hier wel eens anders begrepen.
Bv pmc of etc.....
Snap ook waarom geen doggy nu:biggrin:
Full pakket betekent normaal gesproken dat je de schuur van binnen hebt gewit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
lampekap
28 mei 2019, 19:34
Na wat gerust te hebben vond ik het tijd voor een hernieuwde kennismaking.... alleen waar was ze. Mee stal zit ze achterin. Links of rechts aan de zijkant. Maar helaas geen Bella. Meestal met lange kousen aan, glimlachend zonder op te dringen. Is zeker geen aktieve jaagster. Haar ogen...... die jagen. En laat ik nou daar best gevoelig voor zijn. Na wat navragen bleek ze nog niet binnen te zijn. Ze stond wel op de AWL. Dus maar even wachten en genieten van het uitzicht. Ik dacht even naar boven. In kino was het linker bed bezet.daar lach een collega beer op zn rug en keek met grote ogen naar een paar prachtige billen. En hij beperkte zich niet toekijken alleen. Die billen hoorde bij een leuk koppie met korte haren en een mond die open stond en zich vulde. De kino was de bezet. Maar zonder deur zijn er zat kijkers, maar ik dacht kijk om te gaan. Aan de bar nog even gezeten en gevraagd of Sorana er nog was. Maar helaas die zou er niet zijn. Ook Daria niet. Toch voor mij 2 dames die mij wel kunnen bekoren. Er kwam genoeg voorbij. Grote, kleine, iets hangend, pront vooruit, alle soorten en maten. Nog wat kletsen, maar de meeste gesprekspartners wilde gelijk ketsen. Richting de sauna. En ineens zag ik haar. Bella! Lange sokken.. Haha. Jahoor. Ze glimde naar me. Ik ernaast zitten en een gesprekje gestart. Als je wat vaker bij haar ben dan heeft ze ook best wat te vertellen. Openbaar zoenen daar is ze niet zo van. Een Kamer in de kelder werd ons domein. Ze kan lekker kussen. Hier hou ik van. Samen genoten we van elkaar. Onze lippen waren lang verbonden. In 69 gingen we verder. Wederzijds genot zeg ik maar. Ik was weer op volle sterkte en daar wist ze goed mee om te gaan. Mn gezicht tussen haar borsten die zacht aan voelde. Met knopjes die vooruit stonden. We maakte verbinding en zaten aan elkaar vast. Met haar nagels gleed ze langs me rug. Vol vuur kuste ze. Dit was voor mij een nieuwe positie. Toch maar over naar een ander standje. Tegen haar billen aan stotend gingen we door. Ze maakte zachtjes geluidjes op het ritme. Zo wilde ik niet naar het einde. In missio gingen we verder. En het tempo ging omhoog. Gelijk kussend en haar nagels op Mn rug voelde het goed. Het duurde niet lang voor ik het cd vulde. Een volle ontlading zeg ik maar. We bleven bij elkaar en we kuste elkaar met het naspel. Ze hielp mee met het verwijderen van het hulpstuk. Waarna wede kelder verlieten. Boven bij de locker zag ik dat het drukker was geworden. In de ruimte waren veel beren zich aan het omkleden. Maar Bella wachtte geduldig om haar beloning in ontvangst te nemen. En wederom met wat extra’s van mijn kant. De aftersales is bij haar altijd goed.
En ik vandaag 2 uit 2.... de start was goed. Tijd voor een goede lunch.
perso
1 september 2019, 21:15
https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg Bella https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg
Vooraf had ik mijn zinnen al gezet op Bella. Bella ben ik al heel vaak in Babylon tegengekomen en altijd lachte ze vriendelijk naar me en begroette ze me. Van een kamer is het nooit gekomen. Vandaag was het een uitgelezen kans om haar eens te proberen, want Roberta en Amalia zijn beide nog op vakantie en dat biedt mogelijkheden om eens met andere dames te gaan kameren.
Ik ben naast Bella gaan zitten op een bankje buiten. Een leuk gesprekje volgde snel en niet veel later waren we aan het (tong)zoenen. Een kamer kon niet uitblijven, zeker toen Bella even onder handdoek aan het checken was. De boel stond op scherp ;) Dus gauw maar een kamer opgezocht. Kamer 13, want ik mocht kiezen welke kamer beneden. En dan wordt 't 13. Daar vaak goede kamers gehad, maar dat geldt eigenlijk wel in elke kamer beneden ;) Voordeel beneden is dat je geen last hebt van het geluid, zoals boven en je hebt meer privacy tov de kamers op de 1e verdieping, muv kamer 1. Maar die was te warm op dit moment en in de kelder waren de kamers nog redelijk koel.
Op de kamer gingen we verder met (tong)zoenen. Daarna Bella even een flinke lik en was beurt gegeven. Tot een orgasme kwam het niet, helaas. Had mijn powertools in de locker laten liggen.... ;)
Daarna was het mijn beurt. Bella is een dame die heel erg langzaam pijpt. Normaal houd ik daar niet zo van en mag 't van mij wel stevig, maar omdat het ook de eerste kamer van de dag was, haar gang maar laten gaan. Uiteindelijk wist ze me zelfs tot een orgasme te brengen met deze langzame en trage techniek, dus je kunt niet zeggen dat ze het niet goed deed ;) Aan neuken zijn we dus niet meer toegekomen. Misschien een volgende keer.
https://images2.imgbox.com/a4/cd/HuSFYGB0_o.jpg
https://images2.imgbox.com/fd/b6/L3as8LY1_o.gif
Naam: Bella https://images2.imgbox.com/3f/e2/oa3CZToQ_o.jpg
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.
Getrouwd
18 oktober 2019, 10:36
Afgelopen zaterdag, dankzij de verjaardagsviering van Cupido, Babylon bezocht.
Bij mijn bezoek in september had ik Bella op mijn wenslijstje staan.
Toen heb ik haar niet gezien. Deze zaterdag wel.
Mijn laatste kamer werd dus met Bella. Ik was een keer eerder met haar geweest, 2 jaar geleden denk ik.
Dat was geen geweldige kamer en de meeste recensies geven aan dat zij beter is dan ik toen meemaakte.
Natuurlijk kan dat aan de onderlinge klik liggen maar ik vond het tijd voor een herkansing.
Daar heb ik geen spijt van, prima uur met haar op de kamer gehad.
Heerlijk tongzoenen, van mijn gelik werd ze erg blij en nat en ze heeft me heerlijk gepijpt.
perso
22 december 2019, 22:14
https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg Bella https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg
Rond een uur of 8 werd 't weer tijd voor een kamertje. Nu Roberta er niet was, had ik gedurende de dag alle overige opties aandachtig bekeken. Dames waar ik aan zat te denken, waren Daniella, Karla, Gina en Bella. Uiteindelijk voor Bella gekozen, omdat ze me de meeste aandacht gaf en omdat ik haar een paar maanden geleden nog beloofd heb om een kamertje met haar te gaan doen. Bella is een dame van bijna 31, maar dat is niet aan haar te zien. Ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Haar korte haar vind ik wel wat hebben en ook van haar figuurtje word ik warm, vooral haar benen en achterwerk.
De sessie met Bella was erg goed en ook tijdens deze sessie genoten we er beide volop van. Daarna nog even wat napraten. Bella was vandaag ook volop in trek bij andere heren, want ik zag haar regelmatig een kamer opzoeken.
https://images2.imgbox.com/a4/cd/HuSFYGB0_o.jpg
https://images2.imgbox.com/fd/b6/L3as8LY1_o.gif
Naam: Bella https://images2.imgbox.com/3f/e2/oa3CZToQ_o.jpg
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.
yylover
6 augustus 2021, 21:08
Na 1 1/2 jaar (corona) afwezigheid, sinds afgelopen week weer terug. Mijn eerste keer met haar.
Vrolijke goedlachse dame, en met veel plezier een uurtje met haar gekamerd.
HHG is hoog.
VAZKOR
23 juni 2022, 21:28
BELLA (Babylon) – Guitige dame
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=785270#post785270)
Uiterlijk en Karakterschets
Een ondeugend aandoende meid met een lief zachte mooie stem met een lach in. Ik twijfelde niet dat ze wel in was voor rollenspel met wat dominante aspecten al is ze dat niet echt. Dat speelse is vaak al genoeg. Correcte dame en heel mooi lichaam. Blond haar in mooi kapsel.
Presales
Ik stapte op haar af, ging naast haar zitten en dit zoetebekje bleek er wel zin in te hebben. Zodoende gingen we op kamer in de benedenverdieping
Kamer
7
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Speelse sessie met het leuke grappige blonde sletje
2) Duur:
30 min
3) Communicatie en klik:
Iets wat moeilijk in begin maar vlotter naarmate sessie veorderde
4) Betrokkenheid:
Zeer betrokken maar toch wat onzekerheid, is ook eerste keer met haar.
5)Sessie:
Een lachebekje die heel goed meedeed en heel mooie meid. Ze heeft een zacht lief ondeugend stemmetje en dat maakt me erg geil. Seks was afwisselend doggy en zij op me. Ik kwam klaar na een bevredigend voorspel en seks met haar op me waar zij het ritme bepaalde. Traag, sneller, traag en snel terwijl ze me plagend bleef verleiden.
Afhandeling en betaling
60€ betaald en afscheidskusje
Aftersales
Geen
Fazit en Score beleving:
HH Gevaar met een mooie lieve meid en haar zachte ondeugende stemmetje
Belevingsscore: ****1/2
JonnyFontane
28 juni 2022, 18:39
Lekker guitig koppie.
Op de kamer een volleerd minnares met uitstekende, milieuvriendelijke orale kwaliteiten.
schoolmeester
28 juni 2022, 18:59
Ik kan bovenstaande volledig bevestigen uit eigen ervaring.
Ze kan zuigen als een....... vul maar lekker zelf in......
Groet, schoolmeester.
Willem2
28 juni 2022, 19:48
Ja heel goed schoolmeester dat je geen reclame maakt voor een stofzuigermerk ;)
JonnyFontane
28 juni 2022, 19:49
Ja heel goed schoolmeester dat je geen reclame maakt voor een stofzuigermerk ;)
Oh je bedoelt een nilfisk......
Bub
23 september 2022, 17:32
I made two rooms with her in the last months.
I have nothing bad to say about her service : she kisses good, and she knows how to suck and fuck. She's also receptive to pussy licking (or she fakes). She's totally honest with the time, every time I paid 60430. IT's just that it lacks some ittle bit of passion and it"s more like funny sex with her.
BefBeer
15 oktober 2022, 21:15
Voor het eerst aan deze dame blijven plakken.
Gelijk heel lange pannekoek, dat komt niet vaak voor dus zegt wel wat!
Fris kort, blond gemaakt kapsel met klein knotje. Mooie ogen, mooi figuur met ietsje hou-vast en een kleine echt B.
Er staat een a in dit verhaal? Ook lengte is te klein. Ze is echt groter dan 165cm.
Ook staat terug in dit topic dat ze niet graag gevingerd wordt. Totaal niet waar is mijn ervaring.
Zeer professioneel op een goede manier maar ook laat ze zich goed gaan als het haar ook echt bevalt.
Bella heeft een perfecte embousure en dat houdt ze zeer lang en gevarieerd vol. :)
Ook combinnert ze dit met een enorm goed bal-gevoel. Hier is de baltechniek perfect zoals zij dit volbrengt tot een spetterd einde,heb ik zelden meegemaakt! :rolleyes:
Hulde voor deze dame en met recht de winnaar voor mij van het forum op deze combinatie! ;)
Natuurlijk heb ik Bella niet al het werk laten doen en ook van mijn tegenacties werden succes geincasseerd!
Hiervoor lieten diverse fysieke en verbale verschijnselen aan duidelijkheid niets over en ook enkele niet play-bare zaken onderstreepte dit.
Rustig en lang de tijd op een absoluut mooie manier verdoen laten lopen.
Zeer correcte afhandeling en aftersales.
Een meid om vaker mee samen te zijn!
noglangnietuitgewandeld
8 februari 2023, 17:41
Bella is back in town. We hebben vanmiddag geweldig van elkaar genoten. Vrij naar mentholbear.
schoolmeester
8 februari 2023, 18:03
Bella is een topper.
Heeft niet voor niks veel vaste klanten.
Scrotum
8 februari 2023, 19:45
Bella is back in town.
Mooi, heb ik een goede reden om weer eens naar Babylon te gaan. Weet nog niet wanneer maar zal voor de eerste keer dit jaar zijn. Maar niet de laatste....:biggrin:
Siberische tijger
19 april 2023, 20:53
Vandaag was mijn 4e of 5e bezoek met Bella sinds 2017. Een dame die zo nu en dan mijn pad kruist en elke sessie is dan weer goed. Bell ziet er nog steeds jeugdig uit en is intussen toch al 34.
Vandaag overtrof zij zichzelf: of het aan het mooie weer lag, of omdat ze blij was een klant te hebben weet ik niet, maar vanaf het betreden van de kamer was er een uur lang vuurwerk.
Ze begon al met tongzoenen en dat duurde voor mijn gevoel een 15 tal minuten (dat zal ongetwijfeld niet kloppen, maar gevoelsmatig dus.) Daarna werd mijn intussen keihard geworden knots in haar mond genomen, ondertussen met haar vingers mijn balletjes strelend. Ik voelde dat dit alles wel zeer voortvarend ging, daarom even afgewisseld en zelf ook wat fysieke inspanning geleverd tussen haar dijen. De lipje gingen mooi open, een orgasme zal fake zijn geweest, maar ach, ze speelde het spel goed.
Daarna ging ze in 69 verder met haar orale kunsten en ik had een mooi uitgezicht op een kale poes.
Het tweede orgasme van de dag kwam van ver, maar moe en voldaan hebben we daarna nog even nagepraat en na 55 minuten de kamer verlaten.
Dit smaakt naar meer in de toekomst.
Scrotum
24 juni 2023, 09:39
Later gezocht voor zekerheid en natuurlijk bij Bella uitgekomen. Zij heeft mij nog nooit teleurgesteld. En ook deze keer was het een en al heerlijke geiligheid. Ze weet wat ik lekker vind en ik weet wat zij lekker vindt. Ik had een uur afgesproken maar daar zaten we ruimschoots overheen. Eerst pruilde Bella even maar toen trok ze weer haar bijna altijd vrolijke gezicht. Ik vind haar een klasbak. Zou er uren seks mee kunnen hebben.
Scrotum
18 oktober 2023, 19:43
Bella is dit weekend weer terug in Babylon!
Agronymus1
18 november 2023, 14:04
Op vrijdag 10 november weer Babylon bezocht. Ik begrijp uit andere verslagen dat Siberische Tijger
en Wentelt Eefje die dag ook aanwezig waren. Bij aankomt stond er wel een auto met Nederlands
kenteken op de parkeerplaats en bij vertrek nog een andere maar helaas ben ik niet met hun in
gesprek geraakt. Ik arriveerde om 12.30 uur en ben al om 16.30 uur weer moeten vertrekken. Ik ben
drie uren met Bella op de kamer geweest en heb alleen even de kamer verlaten voor de kleine
boodschap. Bella wist dat ik zou komen en haar uitdossing was dan ook wat ik het liefste zie.
Deze Roemeense die als moedertaal Hongaars heeft weet wel hoe ze iemand drie uren tevreden kan
houden. Ze wilde mij al meteen bij aanvang van ons samenzijn pijpen. Met haar formidabele
techniek zou dat een snelle zaadlozing hebben betekend hetgeen toch niet de bedoeling was.
Daarom eerst wat andere spelletjes gedaan waarna ik toch het rode condoom gevuld hebt. Ik liet
blijken dat ik deze condooms verafschuw. Volgens haar scheuren deze nooit. Andere dames
gebruiken deze als ze ongesteld zijn maar dat was nu zeker niet het geval.
Bella doet ook anaal en nog andere dingen die zeker niet standaard zijn. Deze keer het echter gelaten
bij een traditionele neukbeurt.
Na een wederzijdse massage en een goede befbeurt van Bella afscheid genomen. Ze is en blijft een
prima DVP die altijd goede zin heeft.
Siberische tijger
16 december 2023, 10:32
Bella wilde met mij op de kamer en de kamer kwam al vrij snel na mijn eerste kamer. Maar voor een profi als Bella is dat geen probleem. Alle registers werden door haar open getrokken en een vurige dans op het kingsize bed volgde. De temperatuur op de kamer liep snel op, onze lichamen raakte verstrengeld in een yoga standje dat ik niet bij naam kan noemen, maar uiteindelijk werd in standje 69 mijn raker tot ontbranding gebracht. Giechelend zoals allen Bella dat kan, verbaasde ze zich over de hoeveelheid die uit mijn kleine vriend kwam. Tsja, als je goed onderhanden wordt genomen door een mooie dame, is dat zelfs bij mij niet zo moeilijk.
Kortom: Bella was een mooie afsluiting van het neukjaar 2023.
Tjeppah
4 februari 2024, 07:21
Met haar een afspraak gemaakt op haar te wachten in de bar nadat ik ze een kamer had zien afrekening toen ik ze met een andere ijsbeer naar de kamer zag gaan. Later met haar hier nog over gesproken maar dit bleek op een misverstand te berusten omdat ze dacht dat ik later op de avond met haar op de kamer wilde gaan
Sphinx
5 februari 2024, 21:57
Geknipt uit mn bericht
Niet heel lang na binnenkomst liep ik al snel de kersverse miss IJsbeer 2023 tegen het lijf. Bella zat met een kolderkat grijns in haar hoekje, stelde de gevreesde vraag "Where are you going?" Nou ja, nergens meer heen dus. Ze was wel zo vriendelijk te waarschuwen dat ze net weer begonnen was en nogal hongerig uitgevallen. Ehm ja, dat heb ik gemerkt. Ze begon de eerste tien minuten nog een heel rustig fanfare, maar een befpauze later sloeg ze bewust op het porno-alarm, als een straaljager met permanente afterburners (https://www.youtube.com/watch?v=XaZQMwQAzJM). Deze racebeer piloot was slechts een passagier ook al lag ie on top. Toen ik aan het koord van de schietstoel trok waren we inmiddels anderhalf uur verder. En net als het clipje met Jose Pavli eindigde het met een trompetje en een paar flinke ontploffingen. Welcome back Bella!
https://www.youtube.com/watch?v=XaZQMwQAzJM
mentholbear
6 februari 2024, 22:36
HULP GEZOCHT bij uitreiking trofee voor miss ijsbeer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60761-Miss-ijsbeer-en-club-van-het-jaar-verkiezing-2023&p=831978#post831978
Goedemorgenallemaal
8 februari 2024, 22:01
Helaas, ik ga Carnaval vieren.
https://www.youtube.com/watch?v=Exaek8QOlqA
Agronymus1
18 februari 2024, 16:14
Miss IJsbeer 2023 en de Dag van de betaalde Liefde
Op 10 januari werd ik blij gemaakt met een kortingskaartje voor Babylon. Dank aan deze club, het
forum en Willem2 voor deze onverwachte meevaller. De eerste mogelijkheid die ik had om naar
Babylon te gaan in 2024 was op 15 februari. Dit bleek ook de Dag van de betaalde Liefde te zijn. Miss
IJsbeer 2023 had mij direct geïnformeerd toen zij op 3 februari weer terug was van haar
familiebezoek in Roemenië en gelukkig had ze op 15 februari tijd voor mij.
Toen ik rond 12.30 uur arriveerde op de parkeerplaats stonden er maar negen auto’s waaronder een
met Nederlandse kentekenplaat. Gedurende de rest van de dag bleef het aantal ijsberen aan de lage
kant. Dit gold overigens ook voor het aantal aanwezige dames.
Mijn kortingskaartje werd direct door Astrid geaccepteerd. Bella zat op haar vaste plek van waaruit
ze prima kan zien wie de club binnenkomt. Ze zwaaide op mij. Ik had haar eerder al laten weten dat
ik eerst moest lunchen, douchen en een dutje doen alvorens ik haar zou komen opzoeken.
Toen ik mijn maag gevuld had en de zitruimte binnen liep was Bella spoorloos. Het bleek later dat ze
al een ijsbeer aan de haak had geslagen. Ik deed een hazenslaapje en werd rond 13.30 uur gewekt
door Bella. Ik gaf haar een verlate carnavalssurprise en na een verfrissende douche trof ik haar in
kamer 17. Dit is blijkbaar een favoriete kamer van haar want alle keren dat ik met haar samen was
koos ze deze ruimte.
Onze vorige ontmoeting was alweer een tijdje gelden. Bella was in opperbeste stemming en mijn
tweede carnavalscadeau maakte haar nog blijer. Vol trots vertelde ze dat ze verkozen was tot Miss
IJsbeer 2023 en liet me ook de mooie sieraden zien die ze had gekregen. Bella was ook erg te spreken
over de mooie teddybeer. Een compliment aan Mentholbear voor deze mooie geschenken is hier
zeker op zijn plaats. Bella vertelde mij ook over de reacties van haar collega DVP’s toen die hoorden
dat zij een Miss verkiezing had gewonnen. Ook nu bleek weer dat deze dames ook mensen van vlees
en bloed zijn en niet zoals een ijsbeer in een bericht van 1 februari 2024 durfde te schrijven: “En
onthoudt, een hoer wordt nooit geen mens”.
Nadat Bella alle sieraden en cadeautjes had opgeborgen vond ze het tijd om mij te plezieren. Bella is
wat mij betreft ook Miss Blowjob van 2023. Ik moest haar dan ook al snel afremmen want anders
was ik al vrij snel verlost geweest van mijn zaadjes. Ik had zin in andere spelletjes en wist dat Bella
ook wel houdt van wat afwisseling. Met een korte onderbreking in de whirlpool heeft zij mij tot
16.30 uur op verschillende manieren verwend.
Na het afrekenen is Bella vertrokken naar de damesruimte. Ik heb nog kort gesproken met de grote
baas Eddy. Ik heb hem erop gewezen dat ik voor een prijs van € 70 ook verwacht dat ze gewone
zwarte thee in het assortiment hebben en niet alleen Earl Grey (die er overigens nu ook niet was). Hij
vertelde dat hij 17 arts dierenarts was geweest in de Hohe Eifel voordat hij de villa kocht waarin toen
ook al een club was. De zaken liepen volgens hem goed. Hij gaf ook aan dat hij nooit voor een
systeem zou kiezen waarbij vroege vogels minder hoeven te betalen omdat dat volgens hem de
indruk kan geven dat het slecht gaat met de club. Eddy bleek overigens niet alle dames met naam te
kennen. Er liep een knappe dame langs met Aziatische trekken. Eddy moest haar zelf vragen wat haar
naam was. Het bleek Sara te zijn. In de kino trof ik ook nog de Aisha. Deze naamgenote van een bruid
van Muhammad is zeer vriendelijk en zal zeker in de smaak vallen bij ijsberen die houden van een aantal
onsjes meer.
Truckstar
6 juni 2024, 09:03
Gisteren weer de Babylon Oase bezocht.
Ochtends Bella ontmoet. Ze is altijd opgewekt en vrolijk en funkelt met haar oogjes. De BJ na de Whirlpool was fantastisch en het kwam weer zeer erotisch over… tot snel weer.
Agronymus1
23 juni 2024, 15:29
Test in Babylon die helaas niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekering
Momenteel wordt in een reclamespotje op de Nederlandse TV door John de Wolf aanbevolen om frequent de testikels te controleren
op onregelmatigheden om zodoende zo snel mogelijk beginnende teelbalkanker op te sporen.
Ik heb vandaag een veel beter alternatief gevonden.
Ik was na lange tijd weer afgereisd naar Babylon en heb veel plezier gehad met miss IJsbeer 2023
Bella.
Zij heeft mij twee keer een vijf sterren blow job gegeven waarbij ze met haar tong en lippen mijn
hele voortplantingsorgaan heeft bewerkt. Ze heeft mijn testikels in de mond genomen en deze
zorgvuldig met haar tong gescand op onregelmatigheden.
Ze heeft niks gevonden. Mijn pielemans heeft wel twee keer gesputterd maar dat was echt niet uit onvrede met de
behandeling.
Hoewel ik dit consult niet vergoed krijg via mijn ziektekostenverzekering heb ik wel ingestemd met
het maken van een nieuwe afspraak.
Bella heeft aangegeven dat ze graag bereid om deze check ook bij andere ijsberen uit te voeren.
doggystyle
28 juli 2024, 12:19
Heren wandelaars,
Wie weet wat er met Miss Babylon, beautiful Bella aan de hand is?
De laatste tijd diverse malen in de Club geweest, maar ik heb haar niet
meer aangetroffen. Zou ze er niet meer werken?
Thanxx voor de respons
Scrotum
28 juli 2024, 12:50
Heren wandelaars,
Wie weet wat er met Miss Babylon, beautiful Bella aan de hand is?
De laatste tijd diverse malen in de Club geweest, maar ik heb haar niet
meer aangetroffen. Zou ze er niet meer werken?
Thanxx voor de respons
Bella is 8 juli op vakantie naar haar thuisland gegaan. Waarschijnlijk ergens in aug/sept weer terug.
Agronymus1
1 september 2024, 18:00
Bella begint a.s. woensdag weer.
BefBeer
28 september 2024, 19:34
Laatst weer eens aan deze koningin blijven hangen.
Wederzijds natuurlijk en ook nu weer wederzijds plezier en genot(en).
Ik schrijf het kort en krachtig: het was weer prachtig en lang genieten.
Rino123
2 december 2024, 13:12
Is Bella nog altijd aanwezig bij Babylon? En weet iemand mij haar leeftijd te vertellen?
mentholbear
2 december 2024, 14:51
Gezien recente verslagje van scrotum, werkt ze er hoogst waarschijnlijk nog steeds.https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=856028#post856028
Geen idee wanneer ze met verlof gaat.
En de leeftijd van een Klapekster wil nog wel eens fluctueren ;)
Zelf het genoegen gehad te hebben om op de 30e van de 10e kennis te maken met miss ijsbeer. Een opgewekte jongedames met een jeugdige energie/uitstraling. Geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.
schoolmeester
2 december 2024, 16:20
Bella is een topper, helaas steeds vaker een uitzondering in saunaclubland.
WANDELAAR5
2 december 2024, 18:12
Is Bella nog altijd aanwezig bij Babylon? En weet iemand mij haar leeftijd te vertellen?
Ze is te jong voor jou Rino123… ;)
Scrotum
3 december 2024, 10:56
Bella gaat vlak voor de kerst naar Roemenie.
Scrotum
6 februari 2025, 21:08
Bella is er morgen (vrijdag) weer!
Rino123
11 februari 2025, 18:01
Ik was afgelopen vrijdag in Babylon en heb daar gekamerd met BELLA: wat een leuke meid met een heel Lieve Uitstraling! Ik vond ze ook heel naturel en toen ik haar benaderde was ze vriendelijk. Op de kamer was ze dus ook lief en haar ERETITEL MISS IJSBEER 2024 deed ze zeker eer aan!! Ik ga hier niet in details maar het was een bijzondere ervaring met Bella:asshole::freu:
mentholbear
12 februari 2025, 13:12
Bella is Miss IJsbeer 2023
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60761-Miss-ijsbeer-en-club-van-het-jaar-verkiezing-2023&p=831697#post831697
Dit is Miss IJsbeer 2024
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61318-Cleo-(Roemeense)&p=860703#post860703
Rudiderbumzer2
24 maart 2025, 17:10
Eindelijk is het dan toch een keer gelukt! Op mijn weg naar de Whirlpool zat ze op haar zeteltje op de hoek en bij het oogcontact lachte ze naar mij.
Ik heb haar aangesproken en vrijwel meteen stelde ze voor apart op een bank te gaan zitten.
Op de bank niet teveel actie .. tongzoenen was wat gereserveerd maar eenmaal op de kamer kwam ze wat los.
Wat een beeldige madam is dit toch. Knap gezicht, mooie tanden en heerlijke borsten die niet zwaar siliconengevuld aanvoelden.
En, wat kan die meid pijpen zeg .. afwisselend zacht, snel, diep, ondiep en ook de balletjes heerlijk onder handen en tong genomen.
Ook hier hebben we het neuken maar gelaten voor wat het was en is alles in haar zalig mondje verdwenen.
Gewoonweg topklasse en zalig !!