Volledige versie bekijken : Josie (Duitse) ex-PHG
Tiga
22 januari 2007, 18:33
Naam : Josie
Haarkleur/-lengte : goudblond lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A/B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duitse duits
Leeftijd : onbekend maar jong, ca 20 jaar
Tatoeages/Piercings : onbekend, geen gezien
Service : pzc, nmc.
Bijzonderheden: sinds enig tijd in PHG, type buurmeisje, lichte huid, wat sproetjes, absoluut niet verlegen, vindt cocktails errug lekker hetgeen later op de avond te merken is.
obi wan
25 januari 2007, 17:39
Ik kan hier nog wel eea aan toevoegen:
Cup is echt een A'tje, meer niet.
De service is ronduit slecht. Ik heb haar zaterdag na een leuk contact tijdens het eten om de sleutel gevraagd en het was de slechtste ervaring die ik tot nu toe in Duitsland gehad heb. Het lijkt er op dat ze meer komt om te :cheers: dan om te :fuck:!
De uitdrukking "een dronken vrouw is een engel in bed geldt zeker niet voor haar!
Advies: NIET DOEN!!!!
Willem2
25 januari 2007, 18:01
HeHe :rolleyes: nu kan ik ook eindelijk reageren.
Nee, obi wan kenobi, The Force was niet met je :D .
Willi69 en ik zaten samen aan een ronde tafel in het nachtcafé en Josie kwam er gezellig bij zitten. Tot zover was alles nog wel goed. Het is namelijk om te zien nog wel een lief klein kinderdiscomeisje. (nee geen plakplaatje op haar hand) Ze vertelde ons dat ze al 3 maanden in de PHG actief was en dan vooral in de weekeinden. Nu kan je ijsberen heel wat wijs maken maar deze twee doorgewinterde ijsberen wisten toch heel zeker dat ze er misschien 3 weken was. Eén van de volgende zinnen was dan ook zoiets van : "Hast du Lust ".............Ze droop dus langzaam af want wij waren daarna druk in gesprek. Het bleek ons ook al dat ze toen al lichtelijk was aangeschoten.
Zo tegen twee uur komt ze naakt de trap op gelopen terwijl heel wat ijsberen staan te wachten om naar buiten te gaan. Ik moet zeggen dat ze een heel mooi lichaampje heeft, prachtige borstjes etc. Het is alleen een beetje triest dat ze zo waggelde. Ik denk dat ze een zware nacht en ochtend heeft gehad :kotz:
Dus obi wan : Je hebt kijk en luistergeld betaald. ;) :lostit:
Willem2 :wink:
Knabbel
1 mei 2007, 21:48
Live update! Dame zit NU in Ying Yang. Degene die zojuist met haar de kamer heeft gedeeld kon het kort samenvatten: "het was niks"
en toch blijf ik het een lekker ding vinden...