PDA

Volledige versie bekijken : Adelina (Roemeense)

Megaboob
20 november 2016, 22:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Adelina (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE
Extra info:

Megaboob
20 november 2016, 22:34
Uit mijn bericxht van 17-11-2016:

Nadat ik afgekoeld was, wilde ik weer opgewarmd worden door een mooie dame. Het is toch wat met de boobmeister, eerst warm, dan koud dan warm. Gelukkig was er een leuke vrijwilligster die me op kwam warmen op mijn bankje, de Roemeense Adelina, ook gezegend met door de dokter verrijkte borsten. Een kleine D cup schat ik, maar best leuk bij een slank moppie. Ook hier was tongzoenen geen enkel probleem, dat zien we toch wel eens anders in Acapulco, dus dat was positief, en dus ook naar de kamer. Lekker getongd met haar, daarna prima orale verwen beurt wat ze zeer bedreven deed voor haar leeftijd (20) en met veel speeksel en inzet. Heerlijk. Daarna zij on top, maar dat moest vrij snel veranderen naar missio, dat was iets minder, en ik kwam dus ook nog niet klaar. Dus gevraagd of ze het met een FT af wilde maken, en dat kon gelukkig. Rubber dus weer verwijderd, en zij weer aan de slag met dat mondje en tongetje, terwijl ik haar borsten lekker kon grijpen. Dat resulteerde uiteraard wel in het gewenste cumshot in het mondje, en mijn geil droop er ui bij haar, en dat zag er geil uit. Prima, en groot herhalingsgevaar. Ze rekende ook maar 15 euro voor FT, en ik heb haar toch de gebruikelijke 25 gegeven, dat had ze meer dan verdient vond ik! Dat leverde me weer een fijne tongzoen op, top!

Wentelt Eefje
21 november 2016, 00:36
19-11-2016

Adelina (Roemeense)
Cup-maat:CSiliconen:Ja

17-11-2016

de Roemeense Adelina, ook gezegend met door de dokter verrijkte borsten. Een kleine D cup schat ik, maar best leuk bij een slank moppie.

En morgen 21-11-2016 geslonken naar een B?