Volledige versie bekijken : Selena (Roemeense)
cheasehead
23 november 2016, 17:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Selena (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen
Extra info:
cheasehead
23 november 2016, 18:05
Zo als ik vrijdag na mijn sessie in PSR met een dame genaamd Selena had gezworen om nooit meer met een Selena te kamer omdat vorig jaar in SS ik een een Selena had en dat was 3x niks net als Selena in PSR vrijdag want dat was 10x niks.
Toch ben ik mij Selena fobie te boven gekomen door de Selena uit YY.
Na haar al een paar keer bij de ingang van YY gezien te hebben bij aankomst van de taxi toch maar eens besloten om eens nader kennis te maken met haar, dus even een standaard gesprekje aangegaan met haar en toen ze haar naam zei begonnen er dus van allerlei alarm bellen te rinkelen toen ik Selena hoorde maar goed toch nog even verder met haar gesproken om vervolgens mijn weg weer te vervolgen door de YY jungle.
Gedurende de dag nog regelmatig kort contact met haar gehad en toen toch maar besloten om een poging te wagen met haar.
Dus ik was wel benieuwd of ze mij van de Selena fobie kon af helpen en dat kon ze want het was een prima sessie met haar. Het is geen service kanon maar ze is wel gewoon goed en voor mij was dit goed genoeg.
Na dat we klaar waren hebben we nog even lekker wat liggen kletsen en gewoon het hele half uur volgemaakt. Hetgeen wat er bij sommige dames nog wel aan ontbreekt om het half uurtje vol te maken na de daad.
Dus kortom 3x Selena's scheepsrecht voor mij haha
Brad Clitt
23 november 2016, 18:23
In tegenstelling tot SS en PSR staat YY dan ook wel bekend als de service-club bij uitstek... ;)