Volledige versie bekijken : Carina (Roemeense) Schippersstraat, kamer 43-2
Jovibeer
23 november 2016, 23:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Carina (Roemeense)
Leeftijd:33 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50,00 eu euroTijdsduur:15 min. minuten
Service:NMC
Extra info:
Jovibeer
23 november 2016, 23:09
Vanavond naar Carina geweest (bleek dat ze al 3 jaar in skw werkte???). Deze dame had me de afgelopen weken al een paar keer gewenkt om binnen te komen bij haar. Ze klonk aan de deur wel aardig. Dus vanavond de stap gewaagd. Eenmaal bij haar voor de deur zei ik haar dat ik nog even een rondje deed om te starten, en daarna bij haar naar binnen zou komen. Toen ik eenmaal bij haar binnen wilde komen…. begon ze aan de deur al….oooh ik heb wel een kamer boven hoor!!! Geen probleem, deze rollende beer….kruipt gewoon naar boven. In eens sloeg haar enthousiasme om, maar kon ze blijkbaar niet meer terug.
Eenmaal boven werd ze al heel afstandelijk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat toen we op bed zaten, ze gewoon naast me ging zitten…..ze speelde met mijn tepels…..dus ik moest mezelf aftrekken en mocht haar tepels niet eens likken. Het viel me meteen op dat ze enorme grote tepels had. Waarop ik haar vroeg of ze net een baby had gekregen. Tja, dat bleek….vandaar dat ik ze niet met mijn mond aan mocht raken. Toen opeens zag ik haar buik…..en jawel….toen bleek dat deze dame hoog zwanger was/is. Toen ik haar vroeg of ik haar mocht likken…..kwam ze heel kort op mij zitten...en klaar….dat ging niet zei ze. Nou om een lang verhaal wat korter te maken. Na 15 min. (wat al heel lang was), ben ik weer naar beneden gegaan….en heb me voorgenomen om niet meer bij haar terug te komen. Nu vertelde ze mij ook dat zij tot volgende week zondag (2 dec. Nog werkt en dan met zwangerschapsverlof gaat.)