Volledige versie bekijken : Politie en justitie vallen seksclub in Roermond binnen
Admin
2 december 2016, 09:35
Waanzin
De eigenaar van de saunaclub, die anoniem wil blijven, repte na de inval van 'totale waanzin'. De politie zou een enorme ravage hebben achtergelaten. Die schade wil de eigenaar nu verhalen op het Openbaar Ministerie.
Buiten proportie
De behandelend officier van justitie wordt persoonlijk aansprakelijk gesteld. Weski: "YinYang is al jarenlang onderwerp van controles. Er is echter nooit iets aan de hand geweest. Dan moet zo’n inval toch enige proporties hebben. Dat is nu zeker niet het geval geweest. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de materiële schade."
Geen aanhoudingen
Hoeveel de schade exact bedraagt, kan Weski nog niet zeggen. "Dat is op dit moment nog niet te becijferen." Tijdens de invallen werd niemand opgepakt. Weski weet überhaupt niet of er iemand officieel als verdachte is aangemerkt.
http://www.1limburg.nl/eigenaar-seksclub-wil-geld-zien-van-om-na-inval?context=topstory
Eddy_V
2 december 2016, 13:53
Admin wakker geschrokken?
Dit "nieuws" werd gisteren om 12:10 al geplaatst
Nulnulzeseneenhalf
2 december 2016, 16:36
Admin wakker geschrokken?
Dit "nieuws" werd gisteren om 12:10 al geplaatst
In de link is het toch een bericht van vrijdagmorgen.
Brad Clitt
2 december 2016, 17:09
Dit bericht stond ook pas vanmorgen in het LD/De Limburger.
sofaking
2 december 2016, 17:11
Overigens vind ik jullie allemaal naïef, maar ga hier geen slapende honden wakker maken, wil het per IM best uitleggen... (waarbij ik bereid ben Eddy_V van gespeelde naieviteit te verdenken... )
Informatie uit "Oor" ? :biggrin:
Eddy_V
2 december 2016, 18:21
Dit bericht stond ook pas vanmorgen in het LD/De Limburger.
Klopt, niet dat ze in Limburg altijd een beetje achterlopen, maar inderdaad, de Limburgse media hadden dit bericht van gisteren vandaag pas geplaatst.
Brad Clitt
2 december 2016, 18:41
Ach, als ik in YY of SS ben, dan denk ik laat ons hier in Limburg dan maar wat achterlopen, zo slecht is het in het bronsgroen eikenhout niet. ;)
MarcusW
4 december 2016, 01:19
Ik vraag me af, wat als de zaak een doorn in het oog voor een andere club is, zoals een club die niet ver vanaf ligt en deze dan informatie inlicht bij bepaalde diensten?
Net zoals een bepaalde club hier als eerste in de rubriek voorkomt terwijl de rest op alfabetische volgorde komt.
:)
Brad Clitt
4 december 2016, 07:27
@ MarcusW
Je bedoelt GOLDEN TIME ? :biggrin:
de duisburg spesjalist
4 december 2016, 13:53
Ik vraag me af, wat als de zaak een doorn in het oog voor een andere club is, zoals een club die niet ver vanaf ligt en deze dan informatie inlicht bij bepaalde diensten?
Net zoals een bepaalde club hier als eerste in de rubriek voorkomt terwijl de rest op alfabetische volgorde komt.
:)
clubs zullen dat niet doen . reden daarvan is anders krijg je een bal waar je tegen aan kan blijven schoppen als ze hem terug schoppen :wink2:
cula
14 december 2016, 06:51
Als dat alles is.....
http://www.1limburg.nl/saunaclub-roermond-wisselde-geld-kipcash-zaak?context=topstory
langlekker
14 december 2016, 09:27
Kipcash, ja ze hebben er zat leuke kippetjes die je in ruil voor cash een uurtje mee mag nemen;)
Nulnulzeseneenhalf
14 december 2016, 10:14
Als dat alles is.....
http://www.1limburg.nl/saunaclub-roermond-wisselde-geld-kipcash-zaak?context=topstory
Waarschijnlijk heeft justitie zich de vraag gesteld waar YY zoveel briefjes van 500 mee binnen kreeg. Of dat genoeg is voor deze inval moet straks de rechtbank uit maken.
Rapa23
14 december 2016, 15:16
Als het maar niet wordt aangemerkt aan medewerking bij witwassen van drugsgeld. Dan hebben ze namelijk wel degelijk een probleem
Wentelt Eefje
14 december 2016, 19:35
We zullen zien welk commissie-percentage BFO/FIOD kan bewijzen... Dat is namelijk nogal indicatief