PDA

Volledige versie bekijken : Alicia (Bulgaarse)

Brad Clitt
27 november 2016, 18:28
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Alicia (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, Vingeren
Extra info:Leuke en lieve dame, zij heeft de X-factor voor mij !!!

Brad Clitt
27 november 2016, 18:29
In deze roerige tijden voor YinYang toch een mooi verhaaltje neerpennen over een kamergang afgelopen vrijdag, toen de wereld nog in orde was voor de club en haar vele fans. Maar we beginnen bij het begin, de zondag ervoor was ik ook in mijn stamclub en had er een superdag, met dank aan drie leuke en mooie dames. Tussen de bedrijven door had ik echter ook kennisgemaakt met de wonderschone Alicia uit Bulgarije, ik dacht toen bij mezelf als ze de volgende keer er ook is dan zou ik graag met haar kameren. Ze is een rustige en bijzonder lieve dame die opvalt tussen al het damesgeweld, voor mij heeft ze iets mysterieus, de X-factor zeg maar.

En jl. vrijdag, na mijn eerste mislukte kamertje, kwam ik haar in de bar weer tegen en zei meteen dat ik met haar, na nog een beetje rust, naar een kamertje wilde. Na een tijdje liep ik weer langs de bar en toevallig stond ze in de buurt van de ingang en dacht nu of nooit en ik wenkte haar direct.
Ik had vantevoren (ook zondag niet) helemaal niet gevraagd wat haar service was, mijn voorgevoel zei dat dit wel goed zat.

Hoewel ze niet aan tongzoenen doet en eigenlijk ook niet aan zoenen (maar dat laatste zette ze snel overboord), ontspon zich een van de mooiste vrijpartijen die ik in mijn pay6-carriere heb gehad en na het triotje met Daria en Cila eigenlijk de mooiste in YinYang. Alles klopte tussen ons, strelen, zoenen, knuffelen, lekker pijpen ook in 69 waarbij ik haar ook mocht vingeren. Maar het allermooiste was het neuken, maar ik moet eigenlijk zeggen de liefde bedrijven, want zo voelde het voor mij aan en voor haar ook denk ik gezien hoe ze reageerde tijdens en na het kamertje. Waar ik geregeld wat probleempjes heb om op sterkte te blijven was het bij haar van A to Z geen probleem, ik voelde mijn paal letterlijk kloppen in haar zéér strakke kutje, een gevoel wat ik tot nu toe zelden ervaren heb. Dat ik tamelijk opgewonden was hoeft dan ook geen verder betoog. Na in drie standjes lekker geneukt te hebben, waarbij ze zéér overtuigend de boel bij elkaar schreeuwde en ik denk niet gefaked ben ik uiteindelijk na zo'n 10 minuten, wat voor mij lang is, in missionaris geweldig lekker klaargekomen en kuste haar daarbij innig op de mond wat ze gelukkig toeliet. Ondanks haar strakke en kleine kutje en ik nog niet was klaargekomen bij het eerste kamertje ging het toch niet vanzelf, ik moest steeds toch nog een tandje bijzetten, maar gelukkig kon ik dat op dat moment. Eindelijk was ik eens een keer diegene die een dame aan het neuken was en niet zoals zo vaak andersom, dit gaf mij zeer veel voldoening. Heb haar dan ook uitvoerig bedankt voor deze superbelevenis.

Naderhand in de bar zat ik aan de toog op de hoek waar Elvira normaal dan achter je zit en schuin tegenover zag ik dan opeens Alicia staan. Toen ze mij zag gaf ze een kushandje, waarop ik dit ook deed maar nu gecombineerd met een dubbele thumbs up, waarop zei dit ook deed. Ben dan meteen naar haar toe gelopen en heb naar nogmaals bedankt en gezegd dat ik dit de week erop graag nog eens zou willen overdoen.
Daarna had ik nog een kamertje willen doen, maar op aanraden van mijn twee Roemeense sloopkogels die zagen dat ik in hoger sferen verkeerde, toch maar besloten om na een tijdje gewoon naar huis te gaan. Je kunt beter op het hoogtepunt stoppen vonden ze, zeker gezien mijn probleempjes bij latere kamertjes. En gelijk hadden ze, ik zweefde tot gisteravond nog steeds op een roze wolk, totdat ik het bericht over de inval las.

Tja, ik hoop dat het een storm in een glas water is en ik nog vaker zulke mooie belevenissen in YinYang mag beleven en dit niet mijn voorlopig laatste verslag over een dame uit deze club is. Mocht dit wel zo zijn, dan is de voorlopig laatste kamergang daar in ieder geval wel een héél mooie geweest.
Ik hoop in ieder geval dat ik komende woensdag Alicia weer tegenkom en dat ze niet uit schrik vertrokken is.

Groetjes, een grote fan van YinYang.