PDA

Volledige versie bekijken : Tamara (EX. Tamara Finka Erotica) (Bulgaarse)

SAS
1 december 2016, 19:29
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Tamara (EX. Tamara Finka Erotica) (Bulgaarse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
Extra info:4 jaar was zij in Finca Erotica werkzaam als DVP

cath.leen
10 december 2016, 06:54
Een meid met een echt lekker figuur.

Maar ze praat graag veel. (Te veel)

Op kamer vond ik ze te zakelijk voor mijn smaak.

Minpunt: Ze vroeg alle paar minuute: "Is alles goed?" "Wil je iets anders?"

robglover
12 december 2016, 14:43
Trof deze dame aan in de lounge ze was zoekend naar een gewillige ijsbeer, dus ik keek haar aan en ze kwam bij me zitten. Ik had haar al vooraf bekeken en ze heeft en lekker figuurtje. Na een kort gesprek en wat voezelen vroeg ze al en paar keer "alles gut" en trok daarbij een soort clown's gezicht haar ogen gingen wijd open en haar mondhoeken kwamen bijna tegen haar oren aan! Wat ze later op de kamer ook een tiental keren herhaalde. Beetje vreemde dame! Verder op de kamer deed ze zo goed als niet aan tongzoenen, en ze ging omgekeerd in cowgirl op me zitten en zakte niet verder tot mijn vriend met duitse helm er voor de helft in zat, en later in missio afgemaakt beentjes mochten niet omhoog anders ging ik "zu tief" zei ze. Ze heeft de gehele kamersessie van A tot Z gedirigeerd zo als zij het wilde hebben. Dus voor mij absoluut geen herhalingsgevaar! Volgende keer kijk ik alleen nog naar haar, want haar billetjes zien er lekker uit.

M.v.G. Robglover.