PDA

Volledige versie bekijken : ISA Hotel



timjava
11 januari 2009, 13:48
Klopt de informatie nog mbt 40 eur voor een nacht?

Op 4 december ben ik daar geweest, laten reserveren door LR, maar moest gewoon 50 eur afrekenen.

Is er misschien iets mis gegaan in de communicatie of is de korting niet meer van toepassing?

Willem2
11 januari 2009, 13:57
Klopt de informatie nog mbt 40 eur voor een nacht?

Op 4 december ben ik daar geweest, laten reserveren door LR, maar moest gewoon 50 eur afrekenen.

Is er misschien iets mis gegaan in de communicatie of is de korting niet meer van toepassing?


Hmm volgens mij wel. Ik had een tweepersoonskamer in December voor 60euro :rolleyes:. En een enkele was echt nog 40euro :cool:. Ze mogen trouwens wel wat aan de kwaliteit gaan doen :o

:wink:


PS 50euro is wel een bekend bedrag voor je :D ;)

timjava
11 januari 2009, 14:12
Hmm volgens mij wel. Ik had een tweepersoonskamer in December voor 60euro :rolleyes:. En een enkele was echt nog 40euro :cool:. Ze mogen trouwens wel wat aan de kwaliteit gaan doen :o

:wink:


PS 50euro is wel een bekend bedrag voor je :D ;)

Moet zeggen dat het ook allemaal erg vaag ging. De dames achter de balie wisten van niets. De bedrijfsleider (ben ff zijn naam kwijt) wist het wel. Hij belde voor mij naar het hotel en zei dat er nog een kamer was en mij moest melden met de mededeling dat ik van LR kwam. Toch gewoon 50 eur afrekenen. En ja dat ben ik wel gewend.

Volgende keer maar een kamer met jou delen;)

Ik wilde vrijdag in LR 2 vip kaartjes inleveren. Daar trapte ze niet in, kon er slechts 1 inwisselen.:o

Willem2
11 januari 2009, 14:25
Ik wilde vrijdag in LR 2 vip kaartjes inleveren. Daar trapte ze niet in, kon er slechts 1 inwisselen.:o


Ja dat is normaal.Je kan maar 1 kaartje inleveren.

Slapen is altijd goed alhoewel er wel enige jalouzie zou kunnen optreden.

:wink:

Stiffmaster
11 januari 2009, 18:03
Moet zeggen dat het ook allemaal erg vaag ging. De dames achter de balie wisten van niets. De bedrijfsleider (ben ff zijn naam kwijt) wist het wel. Hij belde voor mij naar het hotel en zei dat er nog een kamer was en mij moest melden met de mededeling dat ik van LR kwam. Toch gewoon 50 eur afrekenen. En ja dat ben ik wel gewend.

Volgende keer maar een kamer met jou delen;)

Ik wilde vrijdag in LR 2 vip kaartjes inleveren. Daar trapte ze niet in, kon er slechts 1 inwisselen.:o

Heb dat ook aan de hand gehad daar, Thekefrau wist nergens van maar de, ik denk eigenaar/bedrijfsleider wel en er werdt keurig een kamer gereserveerd. Zeker niet voor herhaling vatbaar, was niet echt schoon en erg gehorig, van slapen geen reet terecht gekomen en gewoon € 50,- moeten afrekenen. :cool:

mssucces
11 januari 2009, 20:20
ik ben er ook geweest in november had eerst gebeld, naar LR, hierna zelf hotel gebeld en prijs voor 1 nacht is 40 euro zonder ontbijt 50 met.
Inderdaad kwaliteit is niet hoog had slecht bed veren kwamen er door en toch wat gedateerd

2bat4you
8 mei 2009, 10:43
Wat kost een tweepersoonskamer normaal?
en wat kost deze dan met korting??

Willem2
8 mei 2009, 10:59
Wat kost een tweepersoonskamer normaal?
en wat kost deze dan met korting??

Even bellen. Dacht 40euro.

Dalton
8 mei 2009, 17:58
Met ontbijt 50 euro

Rex
9 mei 2009, 14:37
Vorige week met timjava hotel genomen op het terrein waar ook LR zich bevindt. Tweepersoonskamer met ontbijt voor EUR 75, dus EUR 37,50 pp.
Eenpersoonskamer is EUR 50 incl ontbijt voor een nacht.

Geen geld vind ik zelf, voor een nachtje slapen. Kamer was prima en zeer ruim. Twee aparte gescheiden bedden, dus was geen enkel probleem.
Wel een beetje een oudbollig en vervallen hotel, maar kamer en douche/ bad waren schoon, dus dan vind ik het al lang prima...........
Zeker een aandachtspunt vind ik in menig hotel.

Ontbijt was niet denderend, maar goed, in Dusseldorf hebben ze diverse barretjes en eetgelegenheden, dus de schade v.w.b. het eten dan maar daar 's middags ingehaald..............

Willem2
9 mei 2009, 14:56
Vorige week met timjava hotel genomen op het terrein waar ook LR zich bevindt. Tweepersoonskamer met ontbijt voor EUR 75, dus EUR 37,50 pp.
Eenpersoonskamer is EUR 50 incl ontbijt voor een nacht.

Geen geld vind ik zelf, voor een nachtje slapen. Kamer was prima en zeer ruim. Twee aparte gescheiden bedden, dus was geen enkel probleem.
Wel een beetje een oudbollig en vervallen hotel, maar kamer en douche/ bad waren schoon, dus dan vind ik het al lang prima...........
Zeker een aandachtspunt vind ik in menig hotel.

Ontbijt was niet denderend, maar goed, in Dusseldorf hebben ze diverse barretjes en eetgelegenheden, dus de schade v.w.b. het eten dan maar daar 's middags ingehaald..............


Heb jij daarbij gezegd dat je naar Living Room gaat ?

:wink:

timjava
9 mei 2009, 15:06
Heb jij daarbij gezegd dat je naar Living Room gaat ?

:wink:

Nee, natuurlijk niet. Straks denken ze nog dat we hoerenlopers zijn:rofl: ;)