PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, 4e Kwartaal 2006

Fritzzz
1 oktober 2006, 22:07
Wat een fantastische moraalridders zijn we toch allemaal,.....

mannen...met taboeloos bedoel ik slechts alleen taboeloos en XXX-rated. Ik heb het hier "NO- way" over un-safe sex of iets dergelijks, volgens mij is dat alleen voor de echte gekken in deze wereld en is dit ook vrijwel onmogelijk in PHG..

Het enige dat ik bedoelde is een wat heftigere tegenhanger van de zog. GFE,...smaken verschillen nou eenmaal en ik ben afentoe niet opzoek naar liefde maar naar slechts goede (harde) sexxx...

De dames die ik noemde, staan hier bekend om, en hebben hun overmatige positieve "naam" hier ook aan te danken..waar overigens niets mis mee is.

Zie verder de zog. TA lijst, ik zou hier echter iets meer in willen diversivicieren....

Note Tiga: Voor algemene PHG vragen en berichten kun je hier terecht. We zouden het fijn vinden als er alleen een thread wordt aangemaakt voor recensies over een nog niet beschreven dame. Realiseer je dat taboeloos snel in verband wordt gebracht met nzc aangezien het niet de bedoeling is dat dames hiermee in verband worden gebracht (een taboe dus). Bedankt en succes!

Flipper
2 oktober 2006, 09:40
Frits, nou geef ik niet snel commentaar op een ijsbeer. Omdat ik vind dat iedereen recht heeft op zijn mening. Toch moet ik zeggen dat de kortzichtigheid in sommige post van jou me af en toe doet verbazen. We proberen hier in het algemeen respectvol met de dames om te gaan. Niet iedereen lukt dat evengoed. Daarvoor hebben we dan weer moderators die uitkijken dat het niet de spuigaten uitloopt.

Dit ontslaat mensen echter niet aan de plicht zelf ook na te denken over wat ze posten. Van mij mag jij je eigen testteam vormen en die tripple X rating gaan toepassen. Ik hoef er alleen nooit iets over te lezen.

Ik denk ook dat de ijsberen die ik ken niet echt staan te wachten hierop. Aangezien het oude punten systeem niet voor niets afgeschaft is bij het beginnen van deze site. Het was een bewuste keuze!

Azrael
2 oktober 2006, 10:39
Van mij mag jij je eigen testteam vormen en die tripple X rating gaan toepassen. Ik hoef er alleen nooit iets over te lezen.

Meestal reageer ik niet op dit soort berichten, maar ook ik ben nou niet echt gecharmeerd van de posting van Frits. Ikzelf probeer de dames met zoveel mogelijk respect te benaderen en als ik dan ook iets over ze schrijf hoop ik dit ook met zoveel mogelijk respect voor de dame in kwestie te doen. Die triple X rating is volgens mij alles behalve respectvol en dit hoef ik dan ook niet te lezen. Ik kom op deze site om te lezen hoe de ervaringen van de medeleden zijn in de verschillende clubs en niet om een bepaald stigma op een bepaalde dame te plakken.

Fritzzz
2 oktober 2006, 11:10
Beste NKG,

Mijn kortzichtigheid geeft inderdaad vaak een andere, wellicht wat confronterende blik op bepaalde zaken. Dit is enigzins bewust om men ietwat te prikkelen en aan de andere kant is eea gewoon mijn mening..

Aangezien ik over redelijk wat insideinfo beschik en menig forumlid bij naam en toenaam ken, zie ik de laatstetijd een soort ijsbeer ontstaan waar vnml veel meisjes zich aan ergeren. Zie het als zog. mutanten van het zog. "schummi-virus". Op zich overigens niks mis mee, want ieder zn heug en meug, maar wel voer voor de diverse discussies op hoog niveau..

Het enige wat ik doe is afentoe "een spiegel" in het forum werpen om te laten zien hoe idioot we afentoe met zn allen zijn en in alle "traps" van de dames stappen en daar ook nog eens vol in mee gaan (laat staan het financiele aspect)..( en ja ook ik steek hand in eigen boezem..)

Ik kom normaliter in PHG gewoon om te neuken, niets meer en niets minder. Aangezien je meerdere manieren van neuken hebt wil ik afentoe graag weten waar ik mijn voorkeur vinden kan. De diversifiteit aan dames laat dit gelukkig ook toe en volgens mij is dat ook de hoofdopzet van de PHG. Echter afentoe lijkt het meer op een toevluchtsoord voor zielige lotgenoten met een beperkte blik op de wereld en alles daaromheen.....

Ik zal me voortaan beperken tot de broodnodige info. en een ieder in zn eigen beperkte PHG wereld laten totdat ze er zelf achter komen dat het veelal te laat is....

Tot zover even en geniet van je sabatical...

Tiga
2 oktober 2006, 19:24
Ik heb een bericht verwijderd aangezien het in strijd met de regels (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4) was. Beetje lief zijn voor elkaar. Discussiëren mag uiteraard.

Rex
2 oktober 2006, 20:01
Frits,

Ik weet niet wie je bent, wellicht heb ik je ooit eens rond zien lopen in Oedt, maar soms denk ik jammer dat ik die kerel niet een keer in Oedt echt ontmoet heb.............Er zit een kern van waarheid in je verhaal, maar aan de andere kant denk ik, schrijf gewoon over je ervaringen met de dames en ga niet de stoere jongen uithangen door anderen zwart te maken.
( Niet echt stoer, het is pas stoer om iemand onder vier ogen de waarheid te vertellen, als die er al is………..)

Je impliceert namelijk dat er een hoop ijsberen zijn die niet weten wat ze aan het doen zijn. Laat iedereen toch in zijn waarden, dat er sommigen zijn die financieel naar de klote gaan, dat is hun eigen stommiteit, dat er lieden zijn die verliefd worden en denken dat ze voor altijd de ware zijn voor zo’n meisje, laat ze in hun waarden!:loud:

Natuurlijk kan het geen kwaad om dergelijke personen te waarschuwen hiervoor, maar doe dit dan face to face, maar niet via dit forum. :thefinger

PHG is een club waar men over het algemeen komt om te relaxen met of zonder een dame, maar niet om mensen financieel de grond in te boren! :loud:

Helaas draait deze wereld om geld en voor geld doen (de meeste) mensen alles! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

En als je echt zo graag andere perversiteiten wilt uithalen met een dame, dan moet je in PHG niet zijn........:wink:

Befke
2 oktober 2006, 21:46
En als je echt zo graag andere perversiteiten wilt uithalen met een dame, dan moet je in PHG niet zijn........:wink:

Dat was niet waar Frits op doelde. Eerder al zei Frits, heel duidelijk en ondubbelzinnig:

...mannen...met taboeloos bedoel ik slechts alleen taboeloos en XXX-rated. Ik heb het hier "NO- way" over un-safe sex of iets dergelijks, volgens mij is dat alleen voor de echte gekken in deze wereld en is dit ook vrijwel onmogelijk in PHG..

Het enige dat ik bedoelde is een wat heftigere tegenhanger van de zog. GFE,...smaken verschillen nou eenmaal en ik ben afentoe niet opzoek naar liefde maar naar slechts goede (harde) sexxx...

Ik stel voor dat we het hier op houden, de ongelukkige oorspronkelijke formulering vergeten, en verder gaan met gewoon elkaar vertellen over onze leuke en soms minder leuke ervaringen zonder naar elkaar uit te halen.

Fritzzz
2 oktober 2006, 21:56
Ik zeg ook altijd ieder zn eigen ding....ik verkondig slechts een (uitgesproken)mening, zal daarbij nooit iemand persoonlijk zwart maken, en zeker niet dmv een "lausi" stukje text op dit forum....

Ik stel slechts iet wat confronterende vragen alhier op dit podium die blijkbaar door een aantal van u minder gewaardeerd worden...en waar dan persoonlijke reacties op komen waar ik dan weer zo algemeen mogelijk op probeer te reageren..

Misschien gaat het voor menigeen wel te snel of snapt men het echt niet...ach ja: "Weerstand is het begin van ieder acceptatie-proces"...Laten we lekker struisvogel politiek blijven bedrijven...

Ik neuk gewoon lekker als ik in Oedt ben, en dat zal ik voorlopig ook blijven doen...Sommige meisjes respecteer ik en sommige ook niet, iedere ijsbeer is bijvoorbaat een sufferd, net zo goed als ik dat zelf ook kan zijn....

Groet

Flipper
2 oktober 2006, 22:01
Beste NKG,

Aangezien ik over redelijk wat insideinfo beschik en menig forumlid bij naam en toenaam ken, zie ik de laatstetijd een soort ijsbeer ontstaan waar vnml veel meisjes zich aan ergeren. Zie het als zog. mutanten van het zog. "schummi-virus". Op zich overigens niks mis mee, want ieder zn heug en meug, maar wel voer voor de diverse discussies op hoog niveau..

Deze quote zegt zoveel over jou. Probeer gewoon iedereen in zijn/haar waarde te laten. En ik hoef je niet te kennen.Niemand is beter of slechter dan iemand anders. We komen er voor ons plezier. Ik ben er niet op uit om ruzie te maken met je. Ik zeg alleen dat we proberen iedereen te respecteren. Ook de mening van Frits & Schummi.

11cc
3 oktober 2006, 16:35
Witte rozen voor een MILFje....waarschijnlijk ook nog ns halfverlepte...het moet echt niet gekker worden..:lostit: :lostit: :baeh:

Neen, ze waren vers, ze waren wit, en ze waren voor een dame met wie ik het de laatste tijd heel gezellig heb gehad.( zowel binnen alsook buiten het speelveld )
Het was haar laatste dag, en als een goed werkgever betaamt ,laat je op zo'n dag je waardering voor geleverde diensten en prettige samenweking blijken.
Bedoelde dame gaat met haar kut in de vut, en zal niet meer terugkomen.
Zij was een van de weinige zelfstandige onderneemsters in PHG. Alleen daarom al zou je een PHG-dame een bloemetje moeten geven.

Alweer een leeggevallen plek.
Intussen zijn al mijn vaste "vriendinnen" vertrokken.Tijd om op verkenning uit te gaan.......Met de Beeldschone Anetta afgelopen zondag een goed begin gemaakt !

Jansen
3 oktober 2006, 21:37
Alweer een leeggevallen plek.
Intussen zijn al mijn vaste "vriendinnen" vertrokken.Tijd om op verkenning uit te gaan.......Met de Beeldschone Anetta afgelopen zondag een goed begin gemaakt !

He vriend als al je vriendinnen al zijn vertrokken? hoe krijg je dit voor elkaar dan xxx rated:teuflisch

Of was je een slechte werkgever:lostit:

Succes met Anetta. en kijk uit wat je schrijft:rofl:

Jansen
3 oktober 2006, 21:51
Waarvoor is dit forum eigenlijk, voor "ons" of voor "de meisjes" ??

Wat een sentimenteel zogenaamd meedenkend gelul.

"Naarmate je meer informatie gaat delen, zal deze uiteindelijk meer waard worden, zodat dit tot betere beslissingen zal leiden"

Vrij naar eigen inzicht...

Dit waren de woorden van Frits op 10 september.
En die schrijft dan nu over discussies voeren op een hoger niveau.
Als hij dan graag zich een spiegel voor wil houden ga er dan ook voor staan en niet aan de achterkant van de spiegel.
En een beetje volwassen vent gaat toch niet schrijven dat hij zoveel weet over de andere ijsberen en wie daar achter zitten.

Dus schrijf over de meisjes en niet over meedenkend gelul.

Vrij naar eigen inzicht.

Willem2
4 oktober 2006, 00:04
Een mens heeft het al snel koud. Een ijsbeer kan veel meer kou aan. Hoe doet hij dit?

Een ijsbeer heeft drie factoren die hem warm houden; Zijn dikke speklaag, de holle haren en zijn zwarte huid.

Iedereen kan zich wel voorstellen dat een ijsbeer zich met zijn speklaag kan warmhouden maar de holle haren zijn net zo belangrijk. In de haren van een ijsbeer zit een beetje stilstaande lucht en stilstaande lucht isoleert heel goed de warmte.

Verder heeft een ijsbeer onder zijn witte haren een gitzwarte huid. Als de zon schijnt zet de ijsbeer zijn haren naar buiten, waardoor de zonnestralen op de huid schijnen.
De kleur zwart absorbeert de warmte heel goed waardoor de ijsbeer zich nog beter warm kan houden.

Even een quote'tje tussendoor ;)

Groeten Willem2 :wink:

Fritzzz
4 oktober 2006, 08:07
Zal me slechts gaan beperken tot recensies ed...De hele discussie en het heen en weer gezever is wat mij betreft klaar..

11cc
4 oktober 2006, 10:02
He vriend als al je vriendinnen al zijn vertrokken? hoe krijg je dit voor elkaar dan xxx rated:teuflisch

Of was je een slechte werkgever:lostit:

Succes met Anetta. en kijk uit wat je schrijft:rofl:

Geen zorg Janssen, al m'n vrindinnen waren binnen.:wink:

Jansen
4 oktober 2006, 11:25
Geen zorg Janssen, al m'n vrindinnen waren binnen.:wink:

Dat weet ik maar op een na.;)

Heb jij nog ooit van onze gezamelijke vriendin Elvira gehoord of gezien ?:confused:

Flipper
5 oktober 2006, 06:40
Ze is gestopt Janssen. Zet Elvira maar uit je hoofd. Je zult dr nooit meer zien denk ik. Ergens hoop bij haar dat dat toch weer ooit komt. Maar om 100 andere redennen dan jullie denken.

Befke
5 oktober 2006, 19:54
Ik heb de vrijheid genomen een aantal berichten uit het PHG draadje te verwijderen. De desbetreffende schrijvers zijn per IM op de hoogte gebracht.

Geen gekijf meer maar nu lekker wel weer de kolommen volschrijven.

Met vriendelijke groet,
Befke

Jack42
6 oktober 2006, 04:18
Ik heb de vrijheid genomen een aantal berichten uit het PHG draadje te verwijderen. De desbetreffende schrijvers zijn per IM op de hoogte gebracht.

Geen gekijf meer maar nu lekker wel weer de kolommen volschrijven.

Met vriendelijke groet,
Befke

Befke denk er wel aan het is hier geen Hookerssite!!
Er is hier meer vrijheid en een beetje gekijf dat mag best houdt het forum lustig en alles lost zich wel op zie het antwoord #361 van Frits. Wissen dat doen ze op die andere site en ik hoop hier niet want dan is voor mij de lol zo over.

Groeten Jack42

Flipper
6 oktober 2006, 08:11
Idd, I agree. Wat gekibbel mag best. Zeker in een algemene topic als deze. Ik bedoel zolang men zich de koppen niet inslaat en de discussies van inhoudelijke aard houd. Er werden gewoon verschillen van mening en opvatting geuit. Dat dat af en toe wat persoonlijk kan worden, is alleen maar normaal. Ik kan best begrijpen dat je je aangevallen kunt voelen als meerdere je mening niet delen, sterker nog tegen jou ideeen zijn.

Maar het is een open discussie en ik het kader van herhalingsgevaar mag je die gerust staan laten. Zeker omdat er dan op een later naar verwezen kan worden en niet de discussie nog eens ontstaat.

My 2 cents.

Befke
6 oktober 2006, 08:57
Befke denk er wel aan het is hier geen Hookerssite!!
You're telling me?

Maar het is een open discussie en ik het kader van herhalingsgevaar mag je die gerust staan laten. Zeker omdat er dan op een later naar verwezen kan worden en niet de discussie nog eens ontstaat.

My 2 cents.
Point taken. Maar dan wel zonder elkaar voor lul of dronkenlap uit te maken.

My 2 cents. :smile:

Fritzzz
6 oktober 2006, 12:21
Volgens mij heb ik alleen mezelf maar tot lul gebombardeerd......en een vraag gesteld of iemand zn pilletjes wel op tijd had genomen...

Enige zelfspot moet toch hopelijk kunnen..?

Willem2
6 oktober 2006, 13:21
Wie zeurt krijgt een beurt ;) :D

Fritzzz
6 oktober 2006, 14:49
Wie zeurt krijgt een beurt ;) :D

Ik riep toch altijd al dat al die meiskes vaak alleen maar zei:rofl: :teuflisch ken en zeuren..:teuflisch

Rex
7 oktober 2006, 12:54
Gisteren avond laat binnengestapt in de blije tuin.
Zag al snel Jessica voorbijkomen, dus geen moment geaarzeld met haar lekker van bil te gaan. Ouderwets zoals altijd stevig, snel, maar erg lekker!:rubbel:

Tweede sessie later op de avond met Manuela. Tijdje geleden dat ik met haar heb liggen stoeien. Niet een onwijs knappe meid, maar wel enorm geil. En dan die enorm lekkere billen. En neuken en pijpen dat ze kan, geweldig.:fuck:

Op de weg terug zelf even geblazen, maar dan bij onze duitse '' vrienden '' van de Polizei. Ik reed op eerste weg rechsaf bij het verlaten van het parkeerterrein, totdat ik achter me ineens een paar keer zag seinen. Ik had het eerst niet in de gaten, totdat ik ineens stop zag staan.

Langs de kant gestopt en moest mijn rij en kentekenbewijs afgeven. De beide agenten ( man en vrouw) verklaarde dat ik ruim 130km had gereden, terwijl 70km is geoorloofd. Oei dacht ik hoe gaat ik dit doen. Slap verhaal opgehangen dat ik de eerste keer nu ben aangehouden in DLD ( is ook zo.....) en dat ik dacht dat je zonder snelheidsbeperking mocht rijden.

Heeft u alcohol op vroeg ie. Ik neen geen druppel, maar ja ik had ruim twee uur geleden mijn laatste caparinha ( derde alcoholische drank van de avond) naar binnengewerkt. Ok wilt u dan even blazen, vroeg ie. Ja hoor geen probleem. Stond toch wel een beetje te bibberen, want ja wat als...........
( ik mocht overigens bij de vrouwelijke agente even in het tuutje blazen....)

Na een paar ogenblikken kwamen ze beide de auto uit en alles was ok. Ik mocht weer verder zonder enige bekeuring. Geluk gehad dat is zeker!!!
Het valt mij op dat de laatste weken de controles ook in Duitsland toenemen!:loud:

little diablo
7 oktober 2006, 15:35
hoe staat het met Olga:confused: werkt ze nog in PHG. en welke ervaren PHG beer heeft anders een tip,topper voor me,voor gewoon lekker een zeer wild:fuck: half uurtje.

tot woensdag:freu:
saluti

mr rocky
8 oktober 2006, 22:57
Olga was gisteren nog in PHG te bewonderen. (als je de superslanke Oekraiense Olga bedoelt). Tip ; Maya, slanke poolse blondine met lang blond haar en een pony.(was gisteren pas de 3e dag daar):lostit: :lostit: :lostit:

Fritzzz
11 oktober 2006, 10:21
Vd week maar weer ns in de PHG neergestreken, had goede zin en hoopte enigzins weer een aantal persoonlijke TA's te mogen begroeten. Helaas niets was minder waar...

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik oa. liefhebber van het betere XXX-rated werk, dit is uiteraard altijd safe, echter zonder teveel andere beperkingen. ZK, PZC, vingers ed. en betere neukwerk moeten dan wel tot de mogelijkheden behoren. Lafjes ergens tegenaan hangen en quasie liefdoen kan ik nml thuis ook....

Ja wat zal ik zeggen, het was blijkbaar weer zo'n dag. Weinig bekenden, zowel aan de berenkant als aan de Meisjeskant. Heel veel nieuwe gezichten met veelal een verkeerde blik(slechts geld belust + beprekingen uitstralend) in de ogen. Dit is uiteraard niet erg, want de meesten zitten in PHG voor het geld, alleen laat het dan ff niet te veel merken...

Uiteindelijk is de PHG groot geworden door de de dames die "het spel" zodanig goed beheersten, dat ieder bezoek weer "riekte" naar meer....

Vandaag de dag is dat steeds minder, ik begin de sabbatical van NKG steeds beter te begrijpen...
Hopelijk is eea van tijdelijke aard want het is gewoon steeds minder leuk daar in OEdt...

Uiteindelijk 2 setjes gespeeld met Angelica(lange) en Jennifer(Samya), een TA in maak overigens, en rond 6en met gemengde gevoelens weer huiswaards gegaan..

Jansen
14 oktober 2006, 20:13
Ja gisteren ook weer naar mijn favoriete plekje geweest.
En wat mij opviel is dat er veel vrouwen aanwezig waren. ( ongeveer 45 )
Er waren weer een aantal nieuwe uit Polen en ook andere getinte uit Marokko en omgeving.
Vooral een paar uit Polen waren zeer mooi van gezicht en figuur.
Boven stond al over Maya een Poolse met midden blond lang haar, knap gezicht en een super figuur.
Ze had een gekleurd setje aan met kousen in de kleur gestreept groen/wit tot aan de knieen.
Onder haar te korte rokje kwam een wit slipje te voorschijn wat je zelfs zag als ze liep of stil stond.
God wat heb ik me op die meid zitten op te geilen.
Maar ben er niet mee weggeweest.:cool: :o
Dit kwam omdat ik bijna 2 uur mer Carmen naar de kamer ben geweest,wat voor mij ook weer super was.
Daarna een heerlijke massage van Andre om dan met deze schone Maya weg te gaan.
Carmen kwam weer naast me zitten en had wel door dat ik wel bijzonder veel aandacht schonk aan deze Maya.
En vroeg wat ik van haar vond,nou ik zei dat dit vrouwtje wel een super lichaam had en ik het er wel mee zou kunnen.
Buiten dit meisje liepen er nog een aantal met een super lichaam.
De barbeque was goed en laat op de avond de burgers ook.
Ja het was weer een geslaagde avond met wel weinig bekende ijsberen.
De cocktail man (lange met bril) had niet zijn dag.
Hij had meerdere malen achter de bar ruzie met de vriendelijke theke dames en ook niet echt vriendelijk naar de ijsberen.
Ze meoeten maar eens een cocktail dame daar neerzetten.;)

De volgende week neem ik deze Maya mee naar de kamer,omdat er gisteren niets meer van gekomen is

little diablo
15 oktober 2006, 19:28
mmmmmmm,ik heb flink wat gemist:rolleyes: maar als jij nou volgende week eerst gaat douche,als we in PHG aankomen. Dan zal ik ondertussen effe kijken waar maya is:p :baeh:

tja jammer dat ik een aantal dagen schaakmat sta;)

saluti Little Diablo

Jansen
16 oktober 2006, 21:51
mmmmmmm,ik heb flink wat gemist:rolleyes: maar als jij nou volgende week eerst gaat douche,als we in PHG aankomen. Dan zal ik ondertussen effe kijken waar maya is:p :baeh:

saluti Little Diablo

Ja is goed jij mag eerst donderdag.
Maar ik denk dat ik mischien woensdag nog even naar happy afreis omdat ik daar nog wat moet afgeven.
En dan .................................................. naar de kamer.:rofl:

blauwebeer
20 oktober 2006, 13:05
Na enkele weken van niet-Duitse activiteiten, reed blauwebeer gisteren naar PHG. Gemakkelijk te vinden, aangekomen omstreeks 13.45 uur was de tent nog vrij rustig.
Al snel kennisgemaakt met twee sympathieke Nederlandse ijsberen die beweerden nog nooit van onderhavig forum of aanverwante gehoord te hebben (en dit is deze keer geen domme-Belgenmop); nog werk aan de winkel dus.

Naar schatting een twintigtal dametjes aanwezig in alle maten, soorten en kleuren, met een meer dan gemiddeld schoonheidsniveau. Na enkele Warsteinertjes (plaatselijk biertje, vergelijkbaar met Stella, maar dan in een soort van jeneverglaasje) ging blauwebeer op strooptocht en vond hij daar tegen een radiator een dametje die uiterlijk volledig aan zijn ideaalbeeld beantwoordde, en waarvan hij verstijfde en wegsmolt tegelijkertijd. Bleek de Hongaarse Gabitsca (of zoiets in die aard) te zijn, waarmee blauwebeer na een kortstondige kennismaking mee naar een blokhut toog. Service was goed, maar onvolledig, wat later zou blijken, bij wel meerdere dames in PHG het geval is. Na 20 minuten afgemaakt met zicht op haar lekkere kontje. :fuck:

Later nog ervaringen gehad met Evelina en Alini, die wel volledige blauwebeer-service aanboden en die dan ook een goed rapport verdiend hebben.

Als voorlopig besluit over PHG kan blauwebeer stellen dat de meidenservice in PHG terughoudender is dan in andere Duitse, Nederlandse of die ene Belgische club waarover enkel nog geschreven wordt; blijkt dat goede afspraken op voorhand teleurstellingen achteraf kan vermijden.
Daartegenover staat dat PHG een vrij mooie, knusse club is, waar voldoende jong vrouwelijk schoon rondrent (!), en waar je geen 2 seconden met een leeg glas aan de bar kan staan.

Als afsluiter van deze Duitse excursie werd blauwebeer, bij het verlaten van de club rond 22.15 uur nog uitgebreid – in tegenstelling tot andere clubs waar men zich beperkt tot de standaardformulering of alles OK was - uitgevraagd over de meiden waarmee hij in de voorbije uren de sponde gedeeld had. Volgens de deur-dame een standaardprocedure bij iedere gast, volgens blauwebeer een onbegonnen werk, want zoveel gasten, zoveel meningen.

Blauwebeer, die vind dat Warsteiner even snel binnen- als buitenloopt :roll:

Flurkman
20 oktober 2006, 14:46
Donderdag 19/10 was zeker géén superdag in de annalen van PHG. Weinig meisjes tot ca 20u (en blijkbaar geen enkele Russische?). Vandaar een overaanbod aan ijsberen rond 17, 18, 19 uur....

Oh ja, on top of that was 's avonds die vervelende cocktailshaker weer aanwezig...

Toch kennisgemaakt met enkele dames die de moeite waard waren: Poolse (denk ik toch) Evelina, Duitse Noëlle (heeft Franse moeder, vandaar haar weinig gebruikelijke naam), en de eveneens Duitse Lena en Nathalie.

Met Lena kwam het niet tot een kamerbezoekje want ik vond haar wat te slank (op het magere af), maar nu ik vanmorgen haar recensies gelezen heb was dat blijkbaar niet de juiste beslissing... Ik hou haar dan maar voor volgende keer...

Nathalie, ook slank en daarenboven nogal klein, viel me in alle geval héél erg mee. Noëlle was wat passief, maar ja, dat was ik op het eind van de avond ook... Beiden hebben in alle geval superlekkere poesjes...

Ik heb nog geen thread kunnen vinden van Nathalie en Noëlle, of heb ik niet goed gezocht??

paul22
20 oktober 2006, 15:48
Vandaar een overaanbod aan ijsberen rond 17, 18, 19 uur....

Daarna waren blijkbaar de nodige ijsberen vertrokken, heb zelden zoveel ijsberen in GT aangetroffen die "eerst" in PHG waren geweest.:eek:

Jansen
20 oktober 2006, 18:40
Ja zoals ik al eerder schreef moet nog wat afmaken wat ik vorige week heb laten liggen,is me dan ook gelukt.
Kwam begin van de avond binnen op woensdag ongeveer tegelijk met Sonny.
Na even een wandeling en schummi "goedendagschotel" gezegt te hebben.
terug naar de bar.
Weing vrouwen en veel ijsberen dat is wat ik zag.
Carmen was naar huis dat had ze me wel laten weten,kijk dat is vriendschap.
Ik zag Katja voorbij lopen en sprak haar maar meteen aan omdat er veel te veel mannen waren en ik er niet van houdt om in de wacht gezet te worden.
Ze vertelde dat ze geen Maya maar Katja was,dus ik zat er vorige week met deze naam naast.
Ik maakte een afspraak om ingeveer rond 20.00 u naar de kamer te gaan.
Babbel en Knabbel kende deze vrouw ook nog niet en ook Rex die net binnen kwam stond meteen, van wat een superlijf.
Na mijn zeer goede sessie met haar terug naar het nachtcafe waar we nog even naar het voetbal hebben gekeken.
Rex moest natuurlijk er even hard tegen aan met Victoria en later met Cora
zodat hij weing vrije tijd over had om met Sonny en mij bij te kletsen.
Omdat Carmen er niet was besloot ik maar om rond 23.30 ook maar naar huis te gaan na nog even met Andre gesproken te hebben.
De andere dag zou ik weer in GT aktief zijn wat ook gebeurde.
Wat mij ook opviel dat ook donderdag in GT weinig vrouwen waren.

Flurkman
21 oktober 2006, 11:20
Ik heb nog geen thread kunnen vinden van Nathalie en Noëlle, of heb ik niet goed gezocht??

Wie kan mij hierbij helpen, want ik zou over deze 2 meiden een recensie willen schrijven...

Beide zijn Duits, allebei erg slank, Noëlle eerder groot (>1.70) en Nathalie eerder klein (ca 1.65 max). Noëlle is bijzonder knap en vriendelijk, bruin lang sluik haar (van die dunne haren die altijd perfect in model vallen), en heeft een Franse moeder (vandaar haar naam). Nathalie vind ik ook wel knap, maar haar mondje is niet perfect (nou ja..): heel sympathieke meid die erg mooi kan lachten en bijzonder gewillig en goed presteert op de kamer...

Beiden hebben een cupje B (wat minder dan een echt goed handjevol...).

Voor diegenen die hen reeds intiem mochten kennen: beiden hebben mooie grote binnenste schaamlipjes, uiterst geschikt voor het betere befwerk..

Noëlle is eerder wat "professioneel" op de kamer, Nathalie eerder eerlijk passioneel...

blauwebeer
21 oktober 2006, 12:11
....... uiterst geschikt voor het betere befwerk..

Beter befwerk .......? :confused: Je hebt dit toch op voorhand afgesproken?

Heb mij, omwille van de taalbarrière éénmaal laten vangen (op de kamer kwam er, bij afdaling naar het honingpotje alleen 'no, no, no' uit), en daarna nog ééntje gesproken die zich afvroeg 'waarom al die mannen persé willen beffen'. :eek: Ben dan maar vlug verkast.

De andere twee dametjes hebben er duidelijk van genoten. :D

Blauwebeer, die mooie mutsen graag beft

Willem2
21 oktober 2006, 13:10
@ Flurkman

Nathalie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2911)

en Noëlle is wel een paar keer genoemd volgens mij maar heeft nog geen eigen topic.
Ik zou zeggen doe je best ;)

Paar manieren om uit te vinden of er al iets over een dame geschreven is : Druk eens op zoeken en vul de naam van een dame in. Met uitgebreider zoeken kan je verfijnder een dame uitpluizen ;) .

Druk eens op het "kleine" onderwerp en je ziet een alfabetische lijst ontstaan. Met een beetje bladeren kan je er dan misschien ook wel komen .
http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=9&daysprune=-1&order=asc&sort=title

Succes ermee

Groeten Willem2

Flurkman
21 oktober 2006, 16:37
Beter befwerk .......? :confused: Je hebt dit toch op voorhand afgesproken?

Heb mij, omwille van de taalbarrière éénmaal laten vangen (op de kamer kwam er, bij afdaling naar het honingpotje alleen 'no, no, no' uit), en daarna nog ééntje gesproken die zich afvroeg 'waarom al die mannen persé willen beffen'. :eek: Ben dan maar vlug verkast.

De andere twee dametjes hebben er duidelijk van genoten. :D

@Blauwebeer : Ik weet niet wie je precies bedoelt... Feit is dat Nathalie zich véél meer liet gaan dan Noëlle, die het allemaal wat "koeler" bekijkt... Wat vorm en inhoud van beide poesjes betreft, scoren ze bij mij 10 op 10. Voor de geleverde prestaties ben ik natuurlijk wat kritischer: een 7 of 7,5 voor Noëlle, ook al omdat ze treffend op mijn eerste liefje gelijkt, en een 8 "met stip" voor Nathalie. Details volgen.

@Willem2 : Recensies van Nathalie en Noëlle volgen maandag 23/10, want dan heb ik wat méér tijd dan dit weekend.

blauwebeer
21 oktober 2006, 16:48
Flurkman,

als je mijn posting van gisteren in deze rubriek erop naleest wordt je meteen alles duidelijk.
Dit heeft niets met Nathalie noch Noëlle te maken.

Blauwebeer

Jorah Mormont
22 oktober 2006, 14:45
Ik ben afgelopen week een beetje afgeweken van de planning welke ik had opgegeven bij meetingpoint waardoor ik ipv donderdag, afgelopen woensdagavond in PHG was. Mijn bezoeken aan PHG zijn de laatste tijd schaars en het was danook het Oktoberfest dat de laatste keer was dat ik in PHG was. Het aantal dames viel me deze woensdagavond wat tegen. Een aantal nieuwe gezichten, maar toch heel veel oude bekenden. Toch opvallend te noemen dat de Roemeense dames zoals Louisa, Lorendana en Lavinja nog steeds van de partij zijn. De avond grotendeels doorgebracht met vriend Janssen, Knabbel en Babbel en later ook Rex. Deze was zo geil dat z'n sessies niet langer duurde dan 15 minuten. Hij was enkel op zoek naar zo geil mogelijk steekvlees en had op een gegeven moment twee afspraken tegelijkertijd. Een behulpzame ijsbeer hielp hem uit deze benarde situatie. Ondanks dat ik redelijk geil binnenkwam, ben ik deze avond niet naar de kamer geweest. Het was een gezellige avond alleen vond ik de keuze aan dames wat aan de wensen over laten.

BR, Sonny

Knabbel
22 oktober 2006, 23:03
Zaterdag sprak Emmy mij aan met de mededeling dat ze waarschijnlijk PHG zal verlaten in gezelschap van Katja2. Eerst gaf ze aan dat de drijfveer puur financieel zou zijn. Mijn kritiek was uiteraard dat een meer commerciele opstelling, d.w.z. actievere en minder kieskeurige houding, naar (potentiele) klanten toe wellicht geen overbodige luxe zou zijn. Hier schrok ze even van en herstelde zich door het toen te schuiven op de onderlinge verstandhouding van de Poolse meisjes die elkaar kennelijk niet zouden kunnen luchten. Had ook hier mijn twijfels over omdat ze een week daarvoor nog aangaf zo goed met alle dames binnen PHG op te kunnen schieten. Haar erop gewezen dat geen structureel probleem binnen PHG is, maar dat dit op alle plaatsen waar commerciele belangen dienen van toepassing is. Kennelijk willen de dames niet inzien dat een te kieskeurige houding binnen de muren van een saunaclub niet werkt als de verdiensten achterblijven op schema. Derhalve zullen ze waarschijnlijk aankomende week hun werkterrein gaan verleggen. Ik gok erop dat ze volgende week opduiken in GT en/of YingYang en dat daarna Emmy weer terugkeert in PHG.

Fritzzz
25 oktober 2006, 21:49
Lijkt t maar zo of is de fut een beetje uit het forum aan t trekken. Of ligt t aan PHG???? Zie weinig bewegingen van veel vaste forumgangers, reacties liggen lang stil...Betekent dit dat we met z'n allen niet zo vaak meer gaan of hebben we gewoon geen zin meer eea te "sharen" via dit medium???

Rob10
25 oktober 2006, 22:51
Denk het niet, denk alleen dat na de zomer iedereen weer ff moet wennen aan het binnengebeuren. En dan kan het zijn dat er ff minder ge-ijsbeert wordt maar dat is maar tijdelijk en zeker niet ongezond:rofl:

Flipper
26 oktober 2006, 12:03
Wat moet je vertellen over een bezetting die in grote lijnen slechts weinig verandert. Tja Truus is weg en Miep is weer terug.

De meeste mensen posten nou eenmaal geen recenties. IK bedoel je hebt zelf 3 topics gestart die met recenties te maken hebben. Dat is al niet weinig als je dat zou extrapoleren over onze leden dan zouden we barsten van de recenties. Maar dat doen we niet! Daaruit kun je afleiden dat de meesten hier komen om te lezen.

Over Truussen en Mieppen, terug zijn:

Monique,kasia,juliette/a,Renata, en die Poolse meid wiens naam ik altijd vergeet. De dunne met dat brilletje en dat lange haar (met beetje wild vlees op dr linker bil) zijn terug. Er komen veel hongaarse dames lately! Russische dames schitteren door afwezigheid (behalve juliette/a).

Velen vertrekken weer deze week heb ik begrepen. Geen nieuwe highlights kunnen ontdekken.

Knabbel
28 oktober 2006, 02:57
en die Poolse meid wiens naam ik altijd vergeet. De dunne met dat brilletje en dat lange haar (met beetje wild vlees op dr linker bil) zijn terug. Russische dames schitteren door afwezigheid (behalve juliette/a).

Poolse: Nicole? Wat Russische dames betreft kunnen we hier Chantal weer aan toe voegen, welliswaar tot en met zondag maar toch...

Knabbel
28 oktober 2006, 03:14
Vrijdagmiddag nog een aantal uurtjes kunnen genieten van waarschijnlijk nu toch echt wel de laatste zonnige dag van dit jaar. Zoals gebruikelijk in de middag rustig en 's avonds weer druk. Tijd dan ook nu maar eens nuttig ingedeeld met Kitty, Nina en als afsluiter Olga. Behoeven geen verdere recensies omdat deze niets meer toevoegen. Aangezien dit allemaal wat langere sessies waren bleef tussendoor nog beetje ruimte over voor hapje en een drankje en uiteraard een goede sauna ronde. Aanwezig van forum: Manni1A, Willi69, HW, NKG, Jansen en op de valreep Sonny. Iedereen kon zijn eigen schatje weer vinden al weet ik niet of NKG uiteindelijk geslaagd is. Die mogelijke schade kun je zaterdag wel inhalen.

Leuke dag gehad, alleen jammer dat Olga om 2 uur meldt, na 1.5 uur op de kamer geweest te zijn, dat haar uurprijs eigenlijk € 100.- is. Zo speciaal was het nou ook weer niet en dat soort flauwekul hoort hier niet thuis. Haar dan ook aangegeven dat mijn waardering marktconform is en dat afspraken voordien gemaakt worden en niet met terugwerkende kracht. Omdat het op de kamer leuk was geweest praatte ze er snel over heen maar een herhaling zit er voor mij nu niet meer in. Jammer, gemiste kans.

Tav JackD: Ze weet dat je komt maar ze is er maar tot 18 uur
Tav Jansen: Ik heb je boodschap overgebracht.
Tav Willem2: Volgens mij is "jouw" Mel er weer. Vraag Willie69 maar even.

little diablo
28 oktober 2006, 11:18
Afgelopen woensdag van koers afgeweken en samen met janssen the house binnen gegaan:D qua mooie hertjes was er toen nog niet zo veel te doen, dat kwam pas later op de avond toen kwam het ene na het andere hertje binnen gehuppeld:eek: Ook de nieuwe katja mogen aan schouwen,mooie verschijning maar iets teveel onder de lampjes gelegen:o Eigenlijk een vrij rustige avond gehad qua sfeer was het weer wat killetjes de vele duitse beren vonden het voetbal ook veel spannender dan de dames. Van deze gelegenheid maar gebruik gemaakt en 3 mooie hertjes mee naar de kamer genomen alle drie hongaars Brenda, Kitty en eentje waarvan de naam wat te lang was om te onthouden,ze had krulletjes en een piercing in haar lip en neus.om daar eens lekker tegaan genieten:p Twee van het trio lieten zich lekker helmaal gaan zowel bij elkaar als bij mij de derde brenda had het volgens mij wel een beetje gehad die avond en maakte zich er makkelijk vanaf en genoot maar wat op afstand. Heerlijk in :fuck: bij Kitty tot ontlading gekomen terwijl ze haar vriendinnetje??heerlijk verwende met haar tongetje:p Tja goede sex gehad maar voorlopig zal ik de poorten van PHG niet meer open gooien. Ik houd het weer even een tijdje bij me stamkroeg:smile2:

Saluti Little diablo

Flurkman
28 oktober 2006, 13:13
Monique,kasia,juliette/a,Renata, en die Poolse meid wiens naam ik altijd vergeet. De dunne met dat brilletje en dat lange haar (met beetje wild vlees op dr linker bil) zijn terug.

Mogelijk Veronica?

Jansen
28 oktober 2006, 14:26
Ja afgelopen week eerst woensdag met Little Diablo naar PHG geweest om te kunnen genieten van al het schoons.
Emmy had het te druk met de barman maar die vind alles wel leuk als hij zelf maar aandacht krijgt.
Ik kan wel vermelden dat het een gezellige avond was met voldoende vrouwen.
Ook katja was er.
Ik zelf ben bijna heel de avond naar de kamer geweest met mijn vast vriendinnetje daar.
Ook gisteren middag weer met haar een aantal uren doorgebracht met ook andere onderwerpen en drank, en daarna met Sonny en Knabbel in de tuin nog een lange tijd bijgekletst.
OOk NKG was weer in stemming omdat hij natuurlijk wist dat hij er vandaag ook weer zou zijn.

Jorah Mormont
28 oktober 2006, 14:34
Ook gisteren middag weer met haar een aantal uren doorgebracht met ook andere onderwerpen en drank, en daarna met Sonny en Knabbel in de tuin nog een lange tijd bijgekletst.

Tja, ik was weer eens van de agenda afgeweken.
Janssen zat me deze keer te smsen, hij wilde eindelijk eens z'n vriendinnetje persoonlijk aan mij voorstellen. Ik vond wel dat er gisteren weer een leuk sfeertje hing in PHG. Redelijk aantal dames waaronder weer veel oude bekenden. Ik was erg laat (2230) en ben er maar twee uur binnen geweest en de dames hebben aan mij niets verdiend. De avond afgesloten met een onderhoudend gesprek met m'n maatje.

BR, Sonny

Willi69
28 oktober 2006, 17:07
De dunne met dat brilletje en dat lange haar
= Dagmara, die angebliche Schwester von V3. ;)

Wat Russische dames betreft kunnen we hier Chantal weer aan toe voegen
Chantal kommt aus der Ukraine ;). Gestern waren zwei neue Mädels aus Russland anwesend, Mia und ?, beide Deutsch sprechend, außerdem Olga (Ukraine), Elena und Rita (Kasachstan).

Auch wieder zurück:

Mandy (D), Mel (D, jetzt mit Intimpiercing :p), Ricky (OE), Sam (D/Nigeria?) und Sherin (Türkei?).

JackD
28 oktober 2006, 17:18
... Tijd dan ook nu maar eens nuttig ingedeeld met Kitty, Nina en als afsluiter Olga ...Wat een mooi rijtje!!! :aola:
Ben wel een beetje verbaasd over je financiële geschilletje met Olga; heb precies tegenovergestelde ervaringen.
Olga (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3174) "Lief meisje! Ging soepel om met de verstreken tijd en had zeker een mooie fooi verdiend! (Oeps! Krent! :o)."

... Tav JackD: Ze weet dat je komt maar ze is er maar tot 18 uur ...Ze (Kitty? Olga?) zal dan wel zwaar teleurgesteld zijn dat ik niet gekomen ben. :cool:
Er is trouwens nog iemand enigszins verdrietig; had graag weer eens van hun massage-kwaliteiten genoten.:heul:

Manni1A
28 oktober 2006, 22:16
Chantal kommt aus der Ukraine ;). Gestern waren zwei neue Mädels aus Russland anwesend, Mia und ?, beide Deutsch sprechend, außerdem Olga (Ukraine), Elena und Rita (Kasachstan).

Auch wieder zurück:

Mandy (D), Mel (D, jetzt mit Intimpiercing :p), Ricky (OE), Sam (D/Nigeria?) und Sherin (Türkei?).

Und Juliette aus Russland ist auch wieder da

Jack42
29 oktober 2006, 12:53
Gisteren een reünie gehad in PHG samen met Willem2 en Wil48. Zij waren namelijk bijna 4 jaar geleden de eerste ijsberen met wie ik een afspraak maakte om eens samen PHG te bezoeken.
Later op de middag/avond kwamen er nog meer bekende ijsberen voor mij zoals: Babbel, Johnny Bravo, Horney_one, NKG, Ronald35, Oblix, en enkele leden van het Rheinforum die ook lid zijn van het ijsberenforum te weten George36, Robin, Bitchhunter, Neupopper. Waar was Willi69?
De sfeer was goed te noemen deze dag en het eten uitstekend, Wild zwijn.
Ik heb me goed vermaakt met Monique en Gina en natuurlijk met de aanwezige ijsberen al was dat alleen verbaal.
Ook weer eens een saunaronde meegemaakt met de saunameister Robin.:heul:
Het was weer een mooie dag in het Oedtse.
Tot een volgende keer!!!!

Jack42

Jansen
29 oktober 2006, 13:03
Waar was Willi69?

Willi 69, NKG,Sonny,Babbel en Jansen met nog een paar andere bekende Duitse ijsberen waren vrijdag avond in PHG.

Jack42
29 oktober 2006, 13:48
Waar was Willi69?
Willi 69, NKG,Sonny,Babbel en Jansen met nog een paar andere bekende Duitse ijsberen waren vrijdagavond in PHG.

Wat wil je hier mee zeggen? Ik heb het over zaterdagavond :rolleyes:

Willi69
29 oktober 2006, 18:05
Waar was Willi69?
Zuhause, trotz Überredungsversuchen des Saunameisters. :rolleyes: Ich habe in den letzten Wochen mehrere Tage (fr./sa./so.) intensiv ausprobiert und muss sagen, der Samstag gefällt mir im Moment am wenigsten. :o Das liegt allerdings hauptsächlich an den (deutschen) Gästen. :trottel:

Tiga
29 oktober 2006, 20:06
Zuhause, trotz Überredungsversuchen des Saunameisters. :rolleyes: Ich habe in den letzten Wochen mehrere Tage (fr./sa./so.) intensiv ausprobiert und muss sagen, der Samstag gefällt mir im Moment am wenigsten. :o Das liegt allerdings hauptsächlich an den (deutschen) Gästen. :trottel:

Und welchen gefällt dir am besten?

:wink:

Willi69
30 oktober 2006, 20:20
Und welchen gefällt dir am besten?
Freitags, wenn nicht so viele Gäste da sind, oder sonntags, wenn viele Gäste da sind. Mo.- Do. ist für mich persönlich eher schlecht, da ich es an diesen Tagen nicht als erster ans Buffet schaffe (Ausnahme: diese Woche!)... :o

Jansen
30 oktober 2006, 22:11
Ik was vanmiddag laat in PHG tot in de avond.
Ik vind dat de Theke vrouwen hier toch wel super vriendelijk zijn tegenover het barpersoneel uit GT.
Het was erg rustig,weinig ijsberen en voldoende vrouwen.
Niemand bekends van het forum.
Wel weer terug sinds gisteren Marina C.cup uit Rusland ofte wel mijn kanjertje met lang blond haar.
Ik vond dat zij er goed uitzag vakantie doet haar goed.
Het eten was goed vanavond en ik heb me lange tijd terug getrokken met Carmen.
Morgen nog even terug om Carmen uit te zwaaien.

Willem2
30 oktober 2006, 22:36
Wel weer terug sinds gisteren Marina C.cup uit Rusland ofte wel mijn kanjertje met lang blond haar.

Voordat er weer allerlei misverstanden gaan ontstaan dit is naar mijn mening dezelfde als in Relax. Daar had ze ook een naam die eindigde op een A ;)

Willem2 :wink:

Willem2
30 oktober 2006, 22:48
Lijkt t maar zo of is de fut een beetje uit het forum aan t trekken. Of ligt t aan PHG???? Zie weinig bewegingen van veel vaste forumgangers, reacties liggen lang stil...Betekent dit dat we met z'n allen niet zo vaak meer gaan of hebben we gewoon geen zin meer eea te "sharen" via dit medium???

Ach er zijn wat veelschrijvers die even wat minder gaan, leden die misschien denken alles al geschreven te hebben etc. Maar over het algemeen nemen het aantal berichten over de hele site gewoon toe.
Er is nog wel een fenomeen merkbaar in de clubs. Er zijn heel wat ééndagsvliegen werkzaam in de PHG/GT en die worden niet meteen beschreven door de ijsbeer. Ze trekken weer snel van club naar club.

Groeten Willem2

Willem2
30 oktober 2006, 22:59
Tijd dan ook nu maar eens nuttig ingedeeld met Kitty, Nina en als afsluiter Olga. Behoeven geen verdere recensies omdat deze niets meer toevoegen. Aangezien dit allemaal wat langere sessies waren bleef tussendoor nog beetje ruimte over voor hapje en een drankje en uiteraard een goede sauna ronde.

Nou wij willen best weten hoe ene Knabbel knabbelt en babbelt :D
Dat jij met Kitty gaat is voor mij een hele openbaring :eek:
De liefde voor Nina wordt hier ook niet zo vaak beschreven. Deze duitse muis met haar mooie ogen en verleidelijke kuiltjes wordt door heel wat ijsberen bezocht maar feitelijk wordt er dan weinig gemeld. Zal dat misschien liggen aan haar wat onvoorspelbare aanwezigheid.
Voor wat betreft Olga zou ik nog eens goed aan je auto denken en niet te hard oordelen ;)

Tav JackD: Ze weet dat je komt maar ze is er maar tot 18 uur

Erg jammer voor Olga dat JackD even iets anders had :cheers:

Tav Willem2: Volgens mij is "jouw" Mel er weer. Vraag Willie69 maar even.

Tja, ze was dus niet op zaterdag aanwezig. Ik denk dat ik haar alleen doordeweeks kan aantreffen......

Willem2

Willem2
30 oktober 2006, 23:04
Mel (D, jetzt mit Intimpiercing :p),

Hast du das selbst kontrolliert ;) :D

Willi69
30 oktober 2006, 23:55
Hast du das selbst kontrolliert ;) :D
Ja natürlich, der Hausmeister muss doch Bescheid wissen! :wink: Manni1A will das zur Sicherheit aber auch noch mal kontrollieren... :rolleyes:

Manni1A
31 oktober 2006, 13:11
Manni1A will das zur Sicherheit aber auch noch mal kontrollieren... :rolleyes:

Das hätte ich schon längst gemacht, wenn du mich am Freitag ordnungsgemäß darauf hingewiesen hättest, dass Mel immer früh Feierabend macht:green_smi

Fritzzz
1 november 2006, 08:35
Gisteren in de loop van de avond weer ff binnengevallen. E.e.a. was volledig uitgestorven, bijzonder weinig beertjes en weer vele nieuwe gezichten bij de meiskes. Heb weer ff her-kennisgemaakt met Mel, altijd een veilige keuze geweest, echter wel profi en snel. Tevens een "termin" met Mandy gehad waarbij ik haar weer ns als vanouds anaal heb mogen uitwonen in een uurtje. Wat overigens wel raar is is dat ik na Mandy altijd het gevoel heb dat ik mezelf extra goed moet afsoppen onder de douche, maar wellicht dat dat gewoon aan mij ligt..

Verder weinig bijzonders, met weemoed denk ik vaak terug aan die goede oude tijd.....tegenwoordig is het maar afwachten welk vlees er in het PHG-kuipje is ter bepaling van de succesrate.....voorlopig maar weer een paar weekjes celibatair.

Laterrrr

Jansen
1 november 2006, 20:14
Tevens een "termin" met Mandy gehad waarbij ik haar weer ns als vanouds anaal heb mogen uitwonen in een uurtje.

Wat overigens wel raar is is dat ik na Mandy altijd het gevoel heb dat ik mezelf extra goed moet afsoppen onder de douche, maar wellicht dat dat gewoon aan mij ligt..

Laterrrr

Ik vind dit nou niet direct een positief bericht over Mandy.:mad:

Jansen
1 november 2006, 22:56
Wie is de knapste dame in PHG;
Dit is voor iedereen anders,maar Louisa,Katja en Emmy doen daar even niet aan mee.
Vorige week hebben zij weer verbaal wat problemen gehad met elkaar.
Louisa kon het niet laten om de 2 Poolse dames te negeren maar de middelvinger en wat woorden over Fuck.........te gebruiken.
De directie heeft daarom ook met onmiddelijke ingang alle drie de dames vrij af gegeven.
Wie er uiteindlijk weer terug mag komen deze week is nog niet helemaal bekend (soort afkoelings pauze ) maar de Poolse maken de meeste kans volgens ingewijden.
Ja jaloersheid onder de dames is nog altijd van kracht wanneer de ijsberen overlopen.

Dus moeten wij nu monogaam worden in de club,of moeten de dames eens hun verstand gaan gebruiken.
Andere dames hadden hier deze week wel profijt van.

( twee honden vechten om een been en lusto loopt er mooi om heen ):lostit:

Fritzzz
1 november 2006, 22:59
Dat mag jij vinden......

Mandy is een prima "act" voor diegenen die van haar repertoire houden, is niks mis mee, echter een asperine heeft ook bijwerkingen........:lostit: :lostit:

ik zei toch dat het wellicht aan mij ligt...:wand: :wand:

Jansen
3 november 2006, 23:36
Louisa,Katja en Emmy doen daar even niet aan mee.
Vorige week hebben zij weer verbaal wat problemen gehad met elkaar.
Louisa kon het niet laten om de 2 Poolse dames te negeren maar de middelvinger en wat woorden over Fuck.........te gebruiken.
De directie heeft daarom ook met onmiddelijke ingang alle drie de dames vrij af gegeven.

Katja is inmiddels in GT al voor de derde dag.
(Ben vandaag met haar een uurtje naar de kamer geweest).

Emilia komt morgen terug uit Polen om zich dan aan te sluiten bij Katja in GT.

Louisa is nog vrij en thuis in afwachting waar ze weer kan gaan werken.

Willi69
4 november 2006, 01:14
Wieder da: Jessica (Polen), in weißen Dessous :p, und Sonja (Polen), in schwarzen Dessous :p.

little diablo
4 november 2006, 13:00
"termin" met Mandy gehad waarbij ik haar weer ns als vanouds anaal heb mogen uitwonen in een uurtje. Wat overigens wel raar is is dat ik na Mandy altijd het gevoel heb dat ik mezelf extra goed moet afsoppen onder de douche, maar wellicht dat dat gewoon aan mij ligt..

wat hebben wij aan die respectloze info van jou?:o en tja jij vind hun de B keuze maar als je net zo omgaat met de dames als dat je hier op het forum schrijft dan sta je bij hun waarschijnlijk achter aan in het alfabet:thefinger

sop ze:moon:

saluti Little Diablo:teuflisch

Fritzzz
5 november 2006, 13:11
?

Willem2
6 november 2006, 14:36
?

Zelfs een vraagteken van Frits kan vraagtekens oproepen ;) :lostit:

Willem2

Willem2
6 november 2006, 14:39
Natuurlijk verwachten we een hottub nog dit jaar (geheel in PHG stijl) in hout een whirlpool zou gewoon not done zijn.

http://www.rhtubs.com/images/hottubs/hottub6.jpg

(Even voor de duidelijkheid dit is wat wij de ijsberen voor kerstmis willen he).
(Hier ist eine seite fuhr actuelle hottub info sie sind nicht mahl teuer.) :luvlove:

http://www.rhtubs.com/hottubs.htm

Kijk eens wat voor een wens de heer nkg had vorig jaar met kerst. En wat kreeg hij een heel zwembad en een oorontsteking ;)
Eens kijken wat hij dit jaar gaat wensen en krijgen................

Groeten Willem2

PS dit alles na wat opruim en zoekwerkzaamheden ;)

Scoobert
6 november 2006, 15:32
Kijk eens wat voor een wens de heer nkg had vorig jaar met kerst. En wat kreeg hij een heel zwembad en een oorontsteking ;)

Groeten Willem2

Tja je hebt gasten en stamgasten he.....al naar gelang dan ook de wensen :thefinger

Jorah Mormont
6 november 2006, 16:04

Groeten Willem2

Nu die HOTSPOT nog waar NKG om vroeg....

BR. Sonny

Flipper
6 november 2006, 18:08
Tssss, willem toch. hahahahaha Ik ga sporten nu. L8rs

Dennis
8 november 2006, 06:07
Lange tijd niets meer over Vera gehoord noch haar in PHG gezien. Eerdere berichten hier waren dat zij half september terug zou zijn. Ondertussen is het al half november en zijn ook veel andere Roemeense dames niet meer in PHG.

Kunnen we het topic Vera op slot zetten:heul: :heul: :heul: of werkt ze elders :confused: ? 'k Zou haar nog graag eens :fuck:

Dennis

Willem2
8 november 2006, 15:57
Lange tijd niets meer over Vera gehoord noch haar in PHG gezien. Eerdere berichten hier waren dat zij half september terug zou zijn. Ondertussen is het al half november en zijn ook veel andere Roemeense dames niet meer in PHG.

Kunnen we het topic Vera op slot zetten:heul: :heul: :heul: of werkt ze elders :confused: ? 'k Zou haar nog graag eens :fuck:

Dennis

Onder haar eigen topic staat wel het antwoord : VERA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=18260#post18260).
En zoals je kan zien staat deze jonge meid bij de oude dozen ;)

Willem2
8 november 2006, 16:21
Ze heeft het zeer naar de zin in Oedt. Tussen de lijnen van onze conversatie hoorde ik dat PHG best wel haar nieuwe stek worden kan. Aangename conversatie maar geen kamerbezoek wegens andere afspraken.

Dit stond bij Amber (voorheen Sonja). Maar waar ons belgische mannetje dan wel geweest is dat vermeld hij eventjes niet. Maar dat meld sluwe Sjakie ;) wel : Mariana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=170). En kennelijk bleef er voor andere vrouwen niks meer over :D

Bredero
8 november 2006, 18:24
Dit stond bij Amber (voorheen Sonja). Maar waar ons belgische mannetje dan wel geweest is dat vermeld hij eventjes niet. Maar dat meld sluwe Sjakie ;) wel : Mariana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=170). En kennelijk bleef er voor andere vrouwen niks meer over :D

Onder het motto Admin weet het beter.
Bij deze beloof ik haar de rest van de week met rust te laten.

Dennis
8 november 2006, 19:14
Onder haar eigen topic staat wel het antwoord : VERA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=18260#post18260).
En zoals je kan zien staat deze jonge meid bij de oude dozen ;)

Oeps... tja, ben je even aan 't vakantie vieren, mis je een paar postings en loop je al weer achter de feiten aan.

Bedankt voor 't antwoord in ieder geval!

Dennis

Fritzzz
8 november 2006, 23:16

Wie noemt mij hier sluwe sjakie....??:rofl: :rofl:

Jack42
9 november 2006, 02:26
Het was weer een mooie dag gisteren in PHG met erg veel mooie dames waaronder enkele nieuwe dames, woensdag dus begonnen na een rondleiding (Samira en nog 2 waarvan ik de naam niet weet).
Andere dames die weer terug zijn in PHG na een tijdje afwezigheid (Carolina, Anna, Karina, Nati) en verder waren er heel wat dames waaronder : Marina, Juliette, Amber (het relax klasje) Lorredana, Micky, Lavinja (het roemeense klasje) en verder o.a. Mariana, Alini, Henrietta, Talia, Monique, Jasmin, Olga, Anja, Mel, Kitty, Valentina, Katharina, Liba, Elena, Rita, Cora, Lena (duitse), Laura, Wan li, Nadja, Sabrina, Susan en nog zeker een 25-30 waarvan ik de naam niet weet. Dus in totaal wel een 65-70 dames.
Ook vermeldenswaard, alhoewel zeker niet schokkend, er is een kleine verbouwing in PHG, de douches tegenover de binnensauna is dicht gemaakt en aan de zijkant is er nu een deur gemaakt.
Bekende ijsberen voor mij waren er maar 2, Scoobert en 11 CC .
Eten was weer goed verzorgt zoals altijd.
Ik heb 2 keer de kamer opgezocht met Mariana en me heel goed vermaakt met haar, jammer dat ze a.s. zondag weer vertrekt voor een klein maandje.

Groeten Jack42

Scoobert
9 november 2006, 16:15
Ook vermeldenswaard, alhoewel zeker niet schokkend, er is een kleine verbouwing in PHG, de douches tegenover de binnensauna is dicht gemaakt en aan de zijkant is er nu een deur gemaakt.

Van Menno begrepen dat ook de binnensauna gaat verdwijnen en daar op een of andere manier een soort van vast buffet komt, wat dat ook mag betekenen :confused:
De douches die Jack hierboven noemt krijgen een deur binnen (recht tegenover de nog bestaande douches) en ook eentje naar buiten, zodat wellicht dan de schuifdeuren wat minder open en dicht hoeven (klagende dames nu steeds meer)

Tiga
9 november 2006, 17:35
ook eentje naar buiten, zodat wellicht dan de schuifdeuren wat minder open en dicht hoeven (klagende dames nu steeds meer)

Lekker, dan staan wij binnenkort met ons geschut op de tocht....

Hollandmale
10 november 2006, 11:13
Gisteren na 7 maanden weer 'ns afgereisd naar PHG.
De reden van HM's komst staat hieronder vermeld ;).

Rond 4 uur 's-middags gearriveerd en al snel Mariana tegen het superslanke lijf gelopen. Wilde na het eten 'n afspraak maken maar ging daarvoor al voor gaas, toen ze op haar prachtige lange benen de bar in wandelde. Onweerstaanbaar, in die zwarte doorzichtige hoogopgesneden teddy. Meteen maar naast haar gaan zitten en al snel naar hutje 25 vertrokken.

Elders 'n korte recensie; het was (weer) goddelijk :p.

Daarna goed gegeten en wilde eigenlijk kort daarna vertrekken. Maar onverwacht toch nog gezellig geworden, vanwege het treffen met 4 bekende beertjes. 's-Avonds werd het behoorlijk druk, ook met (mooie) dames, schat toch minstens 60. Uiteindelijk het pand rond 11 uur verlaten, na 'n hele leuke dag. Mariana is er vandaag en morgen nog, komt voor Kerstmis terug, wederom voor 'n dag of 10.

Wie weet laat HM dan z'n neus weer zien in PHG :green_smi.

Babbel
12 november 2006, 21:36
Ik ben gisteravond maar weer eens gegaan. Ik had gedacht wel meer bekende ijsberen aan te treffen maar de enige die ik later ontmoette was Rex de trouwe hond ;) . En ondanks dat was het gezellig druk en er waren best wel veel dames. Nieuwe dames maar ook veel dames die weer terug waren.
Van de poolse dames waren dat oa Katja2, Emmy, Carolina. Russische dames of semi- Russische dames Anna, Juliette, Marina, Mila, Lydia, Nati, Carina. Uiteraard was Kathrina er ook weer ;) en deed Kitty de groeten aan alle nederlanders :D
Ik heb me uiteindelijk uitstekend vermaakt.

Babbel die zo wat gaat babbelen bij wat vrouwen :wink:

Rex
12 november 2006, 21:48
Ik ben gisteravond maar weer eens gegaan. Ik had gedacht wel meer bekende ijsberen aan te treffen maar de enige die ik later ontmoette was Rex de trouwe hond ;) . En ondanks dat was het gezellig druk en er waren best wel veel dames. Nieuwe dames maar ook veel dames die weer terug waren.
Van de poolse dames waren dat oa Katja2, Emmy, Carolina. Russische dames of semi- Russische dames Anna, Juliette, Marina, Mila, Lydia, Nati, Carina. Uiteraard was Kathrina er ook weer ;) en deed Kitty de groeten aan alle nederlanders :D
Ik heb me uiteindelijk uitstekend vermaakt.

Babbel die zo wat gaat babbelen bij wat vrouwen :wink:

Ja Babbel,

wij waren (helaas) de enige bekende ijsberen gisterenavond. Maar dat heeft voor mij zeker de pret niet mogen drukken. Rond de klok van 21:00 uur gearriveerd en mijn zinnen gezet op de Poolse Larissa.

Ik wist dat ze zondag weer terug naar Polen zou gaan en omdat ik vorige week de beste ervaring ooit heb gehad met haar notabene, had ik mijn zinnen wederom gezet op deze fantastische vrouw.:luvlove:

Ja ik moest even wachten, maar uiteindelijk met haar rond 23.45 uur op de kamer beland....................:rolleyes:

Willem2
12 november 2006, 23:55
Larissa,

You are the most glorious and prettiest woman I have ever
met in my entire polar beer carrier. :luvlove:

Yesterday, again I had the most wonderful sex experience with you ever.
The way you made sex with me was absolutely tremendous!!!!!!:luvlove:

You are leaving now for a couple of weeks back to Poland, but I hope to see you again after your family visits.....................:rolleyes:

Tijdelijk de Ex van Rex ;)

Willem2
13 november 2006, 15:15
Voor haar had ik best nog wel eens een keer naar Oedt willen doorrijden.

BR, Sonny:wink:

Dat maakt voor jou dus helemaal geen flaus aus :D

Willem2
13 november 2006, 15:33
Tijdelijk de Ex van Rex ;)

en deze....

Sonny,

ze gaat gewoon weer ff terug naar Polen hoor, meer niet.:rolleyes:

Het is niet wat je denkt. Het is gewoon een super vrouw waarmee ik geweldige sex heb gehad. Meer niet.............:luvlove:

Je kan zien dat het maandag is en er weer gewerkt moet worden. Geen echt diepe romantische gedachten meer zoals zondag ;) :D

Knabbel
19 november 2006, 18:52
Zowaar door andere activiteiten het ontbijt overgeslagen en derhalve bij binnenkomst globaal een dagplanning voor mezelf gemaakt. Sauna, knallen, eten en relaxen/ouweh0eren. Na een uitgebreide saunaronde werd me door een insider al ingefluisterd dat Nina onderweg was, dus dat was ook al geregeld:fuck: .

Achteraf een goede planning gezien vele bekenden die in 1 keer opdoken: Mannia1A, Willi69, Obelix, Rex, Willem2, JackD, Jack42, 11cc en nog enkele GT`ers evenals een hele brigade van de gebruikelijk Duitse kliek. Zelfs de onvervalste A4 poeperd :moon: dook weer op, hetgeen niet iedereen kon bekoren.

Aanbod dames zowel qua aantal als uiterlijk in mijn beleving prima, alhoewel het in de avond toch wel redelijk druk was. Heb me echter prima vermaakt, mede doordat de drukte zich verplaatst naar het nachtcafe met cocktails nuttigende dames en heren. Met name grote screen met voetbal en in de avond muziek met eighties klassiekers geeft apart sfeertje.

Klapper van de avond was toch wel onze Duitse vriend (voor intimi: degene die altijd schuddend van het lachen tegen een muur staat te bonken) die ik met Roemeense Dilara de kamer op heb kunnen sturen. Hij had reeds de nodige biertjes op en moest na 1.5 uur op de kamer een sanitaire stop maken. Probleem was echter dat hij in de bar moest komen vragen op welke kamer hij ook alweer lag. :hammer: Naam van de dame dan ook maar omgedoopt van Dilara in Delirium.

Na nog even voor Taxi gespeeld te hebben kon ik tevreden om 4 uur gaan slapen na een met name gezellige dag.

Rex
19 november 2006, 21:31
Ook gisteren weer afgereisd naar het mooie plaatsje Oedt om weer lekker te genieten van al het moois dat zich binnen de tuin van Happy Garden afspeeld.:rolleyes:

Prima avond met vele bekende ijsberen die Knabbel reeds noemde en goed aanbod van dames. Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor de pizza makkelijker voor mij was om een dame te kiezen dan na de pizza, gewoon omdat er veel dames op de kamers waren en dit keer ook een groot aantal dames langdurig hier verbleven.:wand:

Uiteindelijk toch nog 2 sessies kunnen meemaken.:freu:

Het was weer een leuke avond.................

Flipper
20 november 2006, 14:24
@ Knabbel

Nou dat is gewoon zielig. Je moet um gewoon bij zijn biertjes laten. Dan zijn en de dames en hij beter af. Ik heb nog nooit iemand met zo`n laag zelfbeeld gezien, die zich zo vol moet drinken voor die op de kamer durft te gaan.

Grappen maken hierover vind ik dan ook erg ongepast. Ofschoon ik toe moet geven dat het wel af en toe wel lachwekkend is, maar het is eigelijk gewoon te zielig voor woorden!!!!

My 2 cents.

Jack42
20 november 2006, 19:09
Zaterdag rond half 4 ging de telefoon, Willem2 aan de andere kant van de lijn of ik zin had om mee te gaan naar Oedt. Verder geen afspraken voor deze dag dus meteen ja gezegd.
Een dik uur later waren Willem2 en mijn naamgenoot JackD al bij mij en weer een klein uurtje later stonden we op de parkeerplaats en aan de deur werden we begroet door Willi69 die net een fractie eerder was zoals dat ook altijd bij het eten het geval is.
Je voelde meteen bij binnenkomst dat er een goede sfeer hing en na het omkleden kennis gemaakt met de aanwezige leden van het IJsberenforum welke Knabbel hierboven al heeft gemeld.
Er waren veel dames aanwezig en Willem zocht meteen Katharina op en JackD was meteen weer verliefd op Kitty. Ik deed het wat rustiger aan en maakte een afspraak met Nina.
Het eten smaakte weer erg goed zoals altijd. Na het eten een hutje opgezocht met Nina (recensie volgt) en daarna aan de cocktails gegaan en deze smaakten erg goed en heb er dan ook verschillende gedronken. Daardoor geen 2e kamerbezoek meer wel een saunaronde en veel lol gemaakt met de mede-ijsberen en de Thekenfrauen.
Erg gezellig dus allemaal en om goed 2 uur hebben we voldaan de deur van PHG achter ons dicht getrokken.
Voor herhaling vatbaar!

Jack42

Knabbel
20 november 2006, 20:16
@ Knabbel

Nou dat is gewoon zielig. Je moet um gewoon bij zijn biertjes laten. Dan zijn en de dames en hij beter af. Ik heb nog nooit iemand met zo`n laag zelfbeeld gezien, die zich zo vol moet drinken voor die op de kamer durft te gaan.

Grappen maken hierover vind ik dan ook erg ongepast. Ofschoon ik toe moet geven dat het wel af en toe wel lachwekkend is, maar het is eigelijk gewoon te zielig voor woorden!!!!

My 2 cents.

Dan wordt het toch tijd iets minder tijd aan de dames te besteden en je ook eens te onderhouden met onze Duitse vriend. Heeft het drinken helemaal niet nodig om op de kamer te gaan. Gaat gewoon wanneer hij dat wil. En zijn bezoeken aan de club zijn kennelijk niet a priori om te knallen. Die jongen heeft gewoon dorst!:D

uurtje
21 november 2006, 00:27
Goed, het was al weer even geleden dat er een bezoekje was gebracht aan PHG. Even?? De laatste keer dat ik er was bestond het zwembad nog niet. Ook nu was het buiten bereik, door de weersomstandigheden dan.
Sommige dingen veranderen en sommige zaken blijven altijd hetzelfde. Fijn om te zien dat er links en rechts wat verbouwingen zijn (douches) of waren. Had ook de indruk dat de aankleding een kleine make over had gehad.
Maandag is nog altijd een "slow" day. Op zich niet erg want het is dan allemaal iets minder gehaast en er is altijd wel een kamertje vrij. Helaas niet de service van de cocktail mixer. Al met al een goed bezoek gehad.

Flipper
21 november 2006, 09:44
Dan wordt het toch tijd iets minder tijd aan de dames te besteden en je ook eens te onderhouden met onze Duitse vriend. Heeft het drinken helemaal niet nodig om op de kamer te gaan. Gaat gewoon wanneer hij dat wil. En zijn bezoeken aan de club zijn kennelijk niet a priori om te knallen. Die jongen heeft gewoon dorst!:D

Dan ken je um erg goed. Geloof dat maar niet, hij durft niet eens vrouwen aan te spreken dat moeten de thekefrauen vaker voor hem doen. ;)

Rob10
21 november 2006, 10:34

Sinds wanneer mogen we geen grappen meer maken over onze duitse buren? :D

Flipper
21 november 2006, 11:28
Beste Rob10,

Om duitsers lachen is iets anders, dat doen ze ook over ons. Het gaat hier om een specifieke duitser, die in mijn ogen een sociaal handicap heeft dat hem enorm dwars zit.

Maar ga er a.u.b. geen discussies over maken, whatever, eigelijk intresseert het me ook niet.

FYI,

:rolleyes:

Willem2
22 november 2006, 00:58
Zaterdag rond half 4 ging de telefoon, Willem2 aan de andere kant van de lijn of ik zin had om mee te gaan naar Oedt.

Jack42

Ja ik moest JackD uitlaten :D .
Ik had opeens behoefte om Katarina even te spreken en wist wel dat er een paar anderen ook aanwezig zouden zijn. Bij aankomst stond de parking al goed vol maar als een echte nederlander (NL=NietLopen) reed ik door tot op de binnenparkeerplaats waar nog net één plekje was voor de bus. Het was inderdaad redelijk druk met ijsberen maar er waren ook heel wat dames. Ik schat dat op zo'n 60-70 dames, komende vanuit alle windstreken voorzien van alle kleuren ;)

Klein lijstje van vrouwen (ik heb niet zo opgelet als anders :o ) : Alicia/Alison, Alini, Amber(voorheen Sonja), Andrea, Angelica, Anna, Ayleen, Carolina, Corina, Daniela (Diana (?)), Dilara, Em, Jacqueline, Julia, Juliette, Katharina, Kitty, Lavinia, Loredana, Maria, Marina, Mel, Mia, Michelle, Micky, Mila, Monique, Nikita, Nina, Patricia, Roxanna, Valentina, Vanessa, Wan Li ......

Veel heren hadden al snel honger en het nachtcafé liep vol. Ze zouden echter moeten weten dat er op zaterdag pas tegen 8 uur eten is en dat er altijd wel voldoende is. Dus om 6 uur gewoon naar de kamer gaan en daarna eten ;)

Dus veel tijd voor Katharina zowel voor als na het eten ;) ........

Daarna afgekoeld in de sauna en uiteindelijk heel laat naar huis gegaan.

JackD
22 november 2006, 19:05
... en JackD was meteen weer verliefd op Kitty.

... Ja ik moest JackD uitlaten :D .Dat is makkelijk; ik hoef alleen maar te "quoten" ...

Zo plan je een rustige zaterdag en zo zit je in de auto onderweg naar Duitsland. Zaterdag weer eens "genoten" van de "overvaltechniek" van W2 ("over tien minuten sta ik op de stoep ...").
Gelukkig heb ik mijn tas tegenwoordig al ingepakt klaar staan voor "het geval dat", zodat hij me daarmee niet meer fopt. :thefinger

Zes uur binnen, kwart over zes in de bar, half zeven in kamer 16. Als je in de bar direct Kitty tegen het bekoorlijke lijf loopt moet je niet te lang twijfelen, want voor je het weet ...
Weer een paar leuke uurtjes doorgebracht met Kitty die, als ik het goed begrepen heb, momenteel geniet van een paar weken welverdiende vakantie.

Tot mijn teleurstelling was Olga niet aanwezig en (b)leek Veronica rond een uur of tien vertrokken. De rest van de avond "dan maar" gevuld met biertjes, praatjes en rondkijken. Prachtig om te zien hoe Loredana plagend opreed tegen Daniëla, hoe Daniëla "teasend" op de bank zat en hoe deze beide meisjes later terugkwamen van een kamer met handdoekjes rond de heupen en schouders; hoe (en waarom toch) blijven die altijd zo goed zitten?
De nieuwe trend met kousjes/kousen (o.a. Daniëla, Kitty, Lavinia, Loredana) kan mij persoonlijk niet echt bekoren, maar zorgt waarschijnlijk wel voor warme(r) voetjes en dat gun ik "onze" meisjes dan toch zeker wel.

little diablo
23 november 2006, 06:30
Prachtig om te zien hoe Loredana plagend opreed tegen Daniëla, hoe Daniëla "teasend" op de bank zat en hoe deze beide meisjes later terugkwamen van een kamer met handdoekjes rond de heupen en schouders; hoe (en waarom toch) blijven die altijd zo goed zitten?
De nieuwe trend met kousjes/kousen (o.a. Daniëla, Kitty, Lavinia, Loredana) kan mij persoonlijk niet echt bekoren, maar zorgt waarschijnlijk wel voor warme(r) voetjes en dat gun ik "onze" meisjes dan toch zeker wel.
mmmm het wordt weer eens tijd voor een PHG bezoek:p ik houd wel van kousjes:D

saluti L Diablo

Willem2
23 november 2006, 17:06

Niet alleen warme voetjes :D
Ik ben dol op deze variaties. Ook laarzen vind ik een welkome afwisseling van het geheel.

Gr. Willem2

PS @ JackD
De deur staat altijd open als ik weer eens langskom :D

Willem2
23 november 2006, 17:08
Drie weken terug waren Snip en Snap wel aanwezig maar waren de dames er niet en afgelopen zaterdag waren de dames er wel maar waren Snip en Snap afwezig. Dan zal er wel een ander hebben opgepast :cool:

W2 :zauberkis

ButtinSky
24 november 2006, 17:14
Drie weken terug waren Snip en Snap wel aanwezig maar waren de dames er niet en afgelopen zaterdag waren de dames er wel maar waren Snip en Snap afwezig. Dan zal er wel een ander hebben opgepast :cool:

W2 :zauberkis
Ook gisteren waren Snip en Snap er niet. De dames gelukkig wel. Snip had ik wel vaker gemist, maar nu ook Snap er niet is en er geen (opvallende) vervangers waren begrijp ik het niet meer. Was er dan toch niks aan de hand :nee: ??:baeh:

Willem2
24 november 2006, 19:02
. Was er dan toch niks aan de hand :nee: ??:baeh:

In your dreams :slaap:

W2 :patpat[1]

PS Eén van de twee is gesnapt en mag er niet meer in ;)

blauwebeer
25 november 2006, 19:42
Blauwebeer ging een relaxte dag tegemoet : eerst een collega-ijsbeer oppikken om dan samen naar PHG te tuffen. Dankzij deskundige begeleiding onderweg meerdere radartoestellen ontweken, :freu: en omstreeks 11.15 uur ter plaatse aangekomen. Weinig voertuigen op de parking en ook nog maar weinig dames te plaatse.
Na het versterken van de innerlijke mens –onontbeerlijk, want er stonden zware schietoefeningen op het programma – met een andere Belgische collega kennisgemaakt. :zauberkis

Later gezamenlijk naar de bar getogen met de bedoeling onder andere de Russische delegatie ex Relax, alsook anderen van onze respectievelijke boodschappenlijstjes te ontmoeten.
Plotseling blauwebeer’s aandacht getrokken door een Tess Goossens look-alike (onder andere bekend van Liberty TV en recentelijk ook VTM), een gebruind dametje in een zwart setje, én met het juiste schoeisel. :luvlove: Wat een figuur, een natuurlijke schoonheid zonder overdadige linten of franjes, schoot er door zijn hoofd – en niet alleen daar – terwijl hij er reeds stiekem van droomde met zijn berenklauwen dit perfect geproportioneerd, bijna goddelijk lichaam te beroeren. Zijn companen kwamen uit de lucht vallen, want hadden meer oog voor een Colombiaanse zangeres, of althans toch één van haar zussen. :hah:

Wie zat er wat verder op een krukje in de bar : jawel, Evelina pas terug uit Polen. Haar mooie gezicht, in combinatie met haar blonde, stijlvolle kapsel deden blauwebeer aan Anita uit YY denken. Bovendien was zij erg vriendelijk en innemend, doch deze keer met het foute schoeisel. Blauwebeer moest sterk in zijn slippers staan om haar niet naar zijn berenhol te slepen, maar de gedachte aan het zwarte setje maakte hem sterk.

De eerste keuze is de moeilijkste, het beste zaad wordt niet op de eerste de beste akker gestrooid. Vandaar dat blauwebeer omstreeks de klok van 14.30 uur nog niet uit zijn slippers geschoten was, en terwijl er plotseling een meute ijsberen zich aandiende, werd het hoog tijd om op jacht te gaan. In het Nachtcafé zag hij Evelina terug, ditmaal juist geschoeid, en al vlug besloten zij om het noodlot niet langer te trotseren.
Evenwel, toen zij om de sleutel ging, kwam daar plotseling blauwebeer’s natte droom aangewandeld. Hij had nog net de tijd om haar aandacht te trekken en proberen duidelijk te maken dat, in andere omstandigheden, zij de uitverkorene zou geweest zijn, maar ….. uitgesteld is niet verloren.

De sessie met Evelina was zoals voorheen weer goed te noemen, en werd door ondergetekende reeds beschreven, waardoor verdere commentaar overbodig wordt.

Toen later op de avond the girl in black met haar balkon over dat van het Nachtcafé leunde, kon blauwebeer niet langer aan zoveel schoonheid weerstaan. Het moest en zou gebeuren, doch het had heel wat voeten in de aarde eer Johanna, in een mengelmoes van Engels en Duits begreep dat blauwebeer zich aan haar wou vergrijpen. Ook kamer nummer 8, dezelfde als met Evelina, zou de service even hoogstaand zijn ……….. zie ‘Johanna (Poolse)’.

En toen werd het tijd om in een rijtje voor het avondeten te gaan aanschuiven.
Naar Duitse normen best lekker, en in combinatie met een Warsteiner (niet in een jeneverglaasje, maar uit het flesje, zoals echte mannen) zeker niet verkeerd.
Ondertussen collega-ijsberen teruggevonden, ervaringen uitgewisseld en targets gesteld, werd op het grote scherm in het Nachtcafé onder andere oerdegelijke Neue Deutsche Welle Music (voor de jongeren onder ons : ontstaan uit de Engels Punkbeweging van 1976) gespeeld.

Vastbesloten om minstens één ex USSR-onderdaan te kunnen strikken, repte blauwebeer zich naar het Nachtcafé waar hij Nikita aan de balustrade terugvond. Zij spreekt enige woorden Nederlands, maar te beperkt om een conversatie mee te voeren, dus naar Engels overgeschakeld. Toen het nummer ‘Nur geträumt’ van Nena door de luidsprekers schalde ,en dit haar niet onbekend in de oren klonk, kreeg blauwebeer een flauw vermoeden van haar leeftijd. Kwam daar plotseling een Belgische collega-ijsbeer aandraven, die het nodig vond om in geuren en kleuren te vertellen dat hij het voor bekeken hield en huiswaarts keerde. :wand: Allemaal goed en wel, blauwebeer blijft steeds vriendelijk tegen collega-ijsberen – en niet alleen tegen de vrouwtjes -, maar moest dit persé op dat moment? De lokroep naar thuis moet wel zeer groot geweest zijn. :angryfire
Tijdens onze conversatie was Nikita gewenkt door een patser die haar, bleek later, enkel en alleen als schootdecoratie zag. Collega-ijsbeer, zich in verontschuldigingen uitputtend, doch het kwaad was, althans voor korte duur, geschied. Wat er verder gebeurde staat onder Nikita (Russische).

Ondanks het aandringen van Nikita voor een bijkomende sessie was blauwebeer meer dan voldaan, en had hij het idee dat er niets nog tot een optimalisatie van zijn persoonlijk tevredenheidsgevoel zou kunnen bijdragen, tenzij de cocktails in het Nachtcafé (echt wel lekker, pluim voor het management) en de aanvulling van zijn boodschappenlijstje met namen zoals Nina en Veronica. Maar waarschijnlijk meer hierover in een volgend verslag.

Rond 22.00 uur de tent huiswaarts verlaten met het vaste voornemen hier nog terug te komen.

Blauwebeer, die Pools/Pools/Russische cocktails ook wel lekker vindt

Rex
26 november 2006, 23:08
Na mijn onstuimige vrijdagavond in GT afgelopen zaterdag naar Oedt gereden.
Lekker tegen een uur of 9 binnengekomen en gewoon een beetje relaxen en langzaam op verkenning gegaan...........:cool:

Was weer gezellig met bekende ijsberen waaronder: Oblix, Deux-Deux, Tonny, Babbel, Johny Bravo , Scoobert en de Kok.............

Eerste ronde met een voor mij nieuwe dame, Costanzia genaamd uit Litouwen.
Johny Bravo nog bedankt voor het versieren van deze dame voor mij:rolleyes:

Was een beetje aan het geinen in het nachtcafé met JB en wilde wel met haar naar de kamer, maar er stond een ongeïnteresseerde Duitser haar een beetje af te likken, waarop JB riep ik zal haar wel ff hiernaartoe brengen voor je, zo gezegd zo gedaan en meteen kwam ze naar boven en pakte me meteen op mijn bek, lekker hoor!!!!!!!

Hierna met haar naar de kamer gegaan. Was super met haar ( zie recensie)

Tweede ronde uiteindelijk nog (weer eens een keer ) met Lavinia weggeweest. Ook goede ervaring mee gehad.

Was weer een leuke avond en zeker geslaagd!!

Big30
26 november 2006, 23:16
Vanmiddag toch besloten naar Oedt af te reizen, was even niet zeker of W2 ook zou komen en twijfelde even of het toch misschien niet Gt zou worden.
Maar toen met dank aan Tiga en de moderne communicatie middelen duidelijk werd dat W2 al onderweg was, de bolide gestart en even na 16u was ik in PHG, me keurig aan alle verkeersregels gehouden trouwens, ja op 1 na dan die van de snelheid, das ook niet te doen :thefinger.

W2 die een leuke zaterdag had gehad was ook juist gearriveerd en maar even een kopje koffie genomen en wat rond gekeken ;) en bijgepraat :teuflisch.

Aanbod der dames viel niet tegen voor een zondag, zowel de kwantiteit als de kwaliteit.

Met Alini het kleine Braziliaanse Meisje die ik tijdens de Oktober Party al had gezien het eerste kamer bezoek afgelegd.
Een leuke meid die na 5 maanden al redelijk Duits kan, geen top-ervaring maar was wel OK.

Spotte bij binnenkomst ook een Oase dame die al even druk in PHG aan het jagen was, zoals ze dat in de Oase ook altijd doet, Samyra heet ze geloof ik.

Trof later op de avond ook nog 11cc aan, waar ik samen met W2 de lopende zaken mee heb doorgenomen: dames, het forum, auto's van die dingen.

Eten was goed: rijst, salade, kip en vis.

Ik heb zo mijn principes met welke dames ik de kamer op ga ... en dus werd nummer 2 een Roemeense jonge dame van 22j die 3 weken in PHG werkt :eek: :eek:!

Moet zeggen dat was top! Ter afsluiting van het uurtje liet ze trots aan mij haar recent aangeschafte mobieltje zien, waarop ze tijdens de massage en het naknuffelen Roemeense muziek op liet spelen en onderwijl vertaalde ze de tekst voor me. Iets in de geest van: ik lig hier ver van huis onder een onbewolkte sterren hemel en denk aan jouw mijn geliefde etc. etc. ...
Ik kon het nog net droog houden ;)! Diane heette ze, errug goed en aardig!

Even na elven afscheid genomen van W2 en 11cc en na thuiskomst in 10 minuutjes dit berichtje maar achter gelaten.

Leuk avondje dus wel al met al in een relaxte sfeer.

@FG: nee ze was er niet ;)!

Groet,
big30

Babbel
27 november 2006, 22:26
Ik was er dus zaterdag en heb me met redelijk wat bekende ijsberen en wat dames goed vermaakt. Afentoe een sauna'tje en ik was weer blij dat ik "thuis" was ;) . Mijn badkamer is trouwens verbouwd. Heel handig zijn de douches waarbij je gewoon zelf de temperatuur en toevoer kan regelen. Het is wel jammer dat je daar ook moet afdrogen en dat is wat behelpen.
Ik zag trouwens de technische tekeningen van de verbouwing. De speelautomaten gaan weg en er komt een doorloop naar de achterste twee kamers. De ijsberenkuil blijft wel bestaan maar wordt vergroot en er komen dezelfde banken in als boven. De sfeertekening zag er veelbelovend uit.

Babbel :wink:

Babbel
27 november 2006, 22:42
:eek: :eek: :eek: en waarom lezen we daar dan niks over :confused:

Wel goed blijven lezen en opletten Forza.

Hele jonge meisjes waarmee Big30 is geweest. er liepen zaterdag ook twee hele kleine, jonge meisjes rond. Een hongaarse met zwarte haren en een donkerblonde roemeense die net 16 leek. Alletwee ongeveer 1.60 groot maximaal.
Ik hou meer van een trappetje :D in een oude boom ;)

Rob10
27 november 2006, 22:55
Ik zag trouwens de technische tekeningen van de verbouwing. De sfeertekening zag er veelbelovend uit.

Wordt de kleedkamer nu ook eens een keer goed aangepakt:confused: Dat heb ik liever dan dat de 2 laatste kamers beter bereikbaar worden:green_smi

Big30
27 november 2006, 23:12
Hele jonge meisjes waarmee Big30 is geweest.

Daarom ga ik zo af en toe ook met een MILF op de kamer, je moet het gemiddeld zien he!
Overigens die donkerblonde Roemeense die spotte ik zondag ook in PHG, was een goed vriendinnetje van Diana :eek: :eek:!
Roemeense dames die nog maar een paar weken ergens werkzaam zijn geloof ik trouwens op hun woord als het om hun leeftijd gaat ;)!
Die Hongaarse dame met zwart haar was er meen ik zondag niet, zat waarschijnlijk met haar barbie poppen te spelen, doe ik ook weleens :D ;) :p!

Groet,
big30

Willem2
28 november 2006, 00:46
Wordt de kleedkamer nu ook eens een keer goed aangepakt:confused: Dat heb ik liever dan dat de 2 laatste kamers beter bereikbaar worden:green_smi

Ja.
Ik heb dat een keer aangegeven dat de metingen al verricht zijn. Die kamer die erachter ligt wordt erbij getrokken zodat je een redelijk grote kleedkamer zal krijgen. Wanneer dit wordt uitgevoerd uiteraard onbekend. Er zijn al genoeg Baustelles in Duitsland ;)

Willem2
28 november 2006, 14:09
We willen het nu onderhand wel eens lezen al die Populaire Horny gebeurtenissen....:eek: :eek: :eek:

Ohohoh wat is die ongeduldig. Het lijkt wel een kind vlak voor Sinterklaas die zijn schoen zet en niet kan wachten tot de volgende dag om te kijken wat erin zit :D .
Waarom was je dan niet samen met je siamese tweeling :roll: . Dan had je alles kunnen meebeleven.
Het was toen ik aankwam om een uur of 3 nog redelijk rustig met auto's. de poetsmannen waren naar buiten gestuurd om de parkeerplaats bladvrij te maken. Als oud-fan van van Kooten en De Bie moet ik altijd vreselijk lachen als ik weer van die heren met bladblazers zie.
Aan de deur werd ik begroet door Vivian :p Dat begon dus al goed.
Heb me verkleed in mijn ijsberenpak en heb het cadeau van Sinterklaas (was bij mij achtergelaten in mijn grote schoenen) aan Katharina gegeven. Daarna een hele tijd lekker lopen clausen met Katharina.
Een tijdje later kwam het biggetje aan ;) Samen met Big30 de toestand van de wereld besproken. Pas echt veel later kwam ik 11cc weer tegen. De zondag is een beetje zijn Stammtag.
Deze zondag stond er ijsberenvoedsel op het menu : Vis en kip met rijst en verschillende salades. Er stonden toen heel wat ijsberen en dames te wachten ondanks dat vis niet het meest geliefde voedsel is. 's Avonds was er nog pizza voor de liefhebbers.
Lijstje van dames die er wel waren oa : Alini, Amber, Andrea, Angelika, andere Ayleen, Carolina, Chanel, Diana, Dilara, Dolores, Dominica, Elena, Johanna, Katharina, Katharina, Laura, Lavinia, Loredana, Louisa, Maria, Mia, Mona (Ute voor 11cc), Nikita, Patricia, Samyra (voorheen GT, OASE, YY etc), Vanessa(poolse) , Veronika, Wanli en nog zeker 15 andere dames waarvan ik de naam niet ken of die me ontschoten zijn.

Ik heb me uitstekend vermaakt met Dolores en met Katharina. En over alletwee komt ook weer een recensie :D

Flipper
28 november 2006, 19:21
objectief blijven willempie!!! :wink:

Rex
28 november 2006, 20:44
Sandra komt deze week weer terug volgens de poolse dames .

Hé Babbel, komt haar studiegenoot uit Polen ook (weer) mee..........:confused:

Willem2
29 november 2006, 00:23
objectief blijven willempie!!! :wink:

Er is sprake van een grote Katharina ( de enige echte ;) ) en een kleine nieuwe poolse Katharina.

Maar Katharina mag je best groot schrijven want dat verdient ze wel :iloveyou:

Flipper
29 november 2006, 08:17

welke? Domenica is er al?

Flipper
29 november 2006, 08:20
Vinden jullie het ook niet erg als zo`n grote ijsbeer zich zo laat gaan....tssss

:D
(grapje)

Ace2
29 november 2006, 08:30
Sonja wordt door de leiding van GT beschuldigd van een nevenhandeltje (de waard vertrouwt zijn gasten zoals hij zelf is). Er zijn echter geen bewijzen gevonden. Neem van mij dat bij het zoeken naar die bewijzen, dat GT daarbij de wet op de privacy niet heeft nageleefd.

GT zal zeggen dat ze ondanks het gebrek aan bewijs Sonja toch hebben verzocht te vertrekken. De dames in GT zeggen dat Sonja zelf is vertrokken doordat ze zo is behandeld.

Willem2
29 november 2006, 09:59
Hé Babbel, komt haar studiegenoot uit Polen ook (weer) mee..........

Ik heb ook even met Domenica gepraat maar die zei niks over Larissa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3745) of Alison (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3343) of een andere poolse bruid ;) .

Gr Willem2 :wink:

Scoobert
29 november 2006, 15:14

Die vertelde me afgelopen weekend dat ze vrijdag of zaterdag (weet ik niet meer) weer zou vertrekken naar Polen.
Voor de duidelijkheid spreek ik dus over vrijdag 1 december ......;)

zuipschuit
29 november 2006, 19:27
Sonja wordt door de leiding van GT beschuldigd van een nevenhandeltje (de waard vertrouwt zijn gasten zoals hij zelf is). Er zijn echter geen bewijzen gevonden. Neem van mij dat bij het zoeken naar die bewijzen, dat GT daarbij de wet op de privacy niet heeft nageleefd.

GT zal zeggen dat ze ondanks het gebrek aan bewijs Sonja toch hebben verzocht te vertrekken. De dames in GT zeggen dat Sonja zelf is vertrokken doordat ze zo is behandeld.

nevenhandeltje . drugs ?

Big30
29 november 2006, 20:11
Gisteren verrast toen ik de Poolse GT Diva Sonja in PHG zag rond dwarrelen.:confused:

Van haar zelf vernomen dat ze eruit gesodemieterd is in GT omdat er een aantal zaken gebeurd zijn ( ga ik hier niet posten, voor de geïnteresseerden, adviseer ik het zelf aan d'r te vragen).................:rolleyes:

Misschien komt het er ooit nog van dat ik haar alle hoeken van de kamer ga laten zien...........:confused:

Lijken me zeer wijze woorden van Rex ... De blauw gearceerde dan ;)!

Bericht van zuipschuit lijkt me niet gepast!

Kan me wel weer vinden in de laatste zin van Rex :D :thefinger :teuflisch!

Groet,
big30
(Sonja fan by the way :p)

Rex
29 november 2006, 21:34
Ik heb ook even met Domenica gepraat maar die zei niks over Larissa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3745) of Alison (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3343) of een andere poolse bruid ;) .

Gr Willem2 :wink:

Bijna goed Willem,

maar je mag ze natuurlijk best allebei noemen, maar bedoelde idd de eerste Poolse...........daarmee zou ik best nog wel eens een keer...........:fuck:

Rex
29 november 2006, 21:36
Lijken me zeer wijze woorden van Rex ... De blauw gearceerde dan ;)!

Bericht van zuipschuit lijkt me niet gepast!

Kan me wel weer vinden in de laatste zin van Rex :D :thefinger :teuflisch!

Groet,
big30
(Sonja fan by the way :p)

Dankje Big30,

ik vond het ook een aardige zin om te posten, maar toch discreet leek me.
Men hoeft ook niet alles te weten en te posten, toch??:rolleyes:

Babbel
29 november 2006, 22:01

Geen idee maar nkg was er maandag en zal waarschijnlijk nog wel een keer deze week (nieuwe ronde nieuwe kansen :D ) naar Oedt rijden. Daarnaast gingen er heel wat duitse meisters volgens de agenda. Zal er toch wel ééntje wat weten ;)

Willi69
29 november 2006, 23:44
Es weihnachtet sehr, und die Mädels brauchen Geld! :green_smi Heute wieder im PHG gesehen:

kleine Jill (D), Laura (D), Miriam (D), Natasa (Jugoslawien), Sabrina (Weißrussland).

Dafür gab es keine Cocktails, weil der beliebteste aller Barmixer nicht mehr im PHG arbeitet. :rolleyes: Scoobie, Du kannst wieder kommen... :wink:

Scoobert
30 november 2006, 07:59
Dafür gab es keine Cocktails, weil der beliebteste aller Barmixer nicht mehr im PHG arbeitet. :rolleyes: Scoobie, Du kannst wieder kommen... :wink:

Schade schade wass ein Verlust :D :D
Hatte dass allerdings am letzten Samstag schon bemerkt, welch ein Atmosphere es gleich gab :thefinger

Flipper
30 november 2006, 09:55
Nou, gisteren dus geweest, samen met Papi Chullo. Ik werd bij binnenkomst warm onthaald door onze bedrijfsleider die me verwittigde dat ik onder de 1% marge kwam (geen idee wat dat is) maar ik dus schijnbaar te weinig aanwezig was in PHG de laatste maanden.Iets wat ik persoonlijk erg goed van mezelf vind. (Dus willem maak je geen zorgen).

Tja en die avond begon als zovelen met 2 afwijzingen. Een van Samira, die duidelijk maakte alleen quickies met oudere mannen te willen doen. En een van Jenny heet ze geloof ik een pools meisje me een classy uitstraling die nog veel over de juiste clientele hebben moet leren schijnbaar! Blond tot op de schouders, werkt er al een tijdje. :baby2:

Daarna heb ik 2 "top sport" :fuck: sessies gehad met twee poolse dames die me kompleet gesloopt hebben. Het zijn idd iedere keer de poolse meiden zoals Rex al zei, misschien is dat wel de reden waarom ik er niet vaak mee ga. De namen ben ik dus weer vergeten (echt!!!)

Voorlopig heb ik weer de schnautze voll, maar wellicht dat ik dit weekend nog eens ga, maar dan om echt uit te rusten! En een beetje bij te komen. Dat avondjes werk is gewoon te kort voor een sauna/massage/zonnebank reeks.

Willem2
30 november 2006, 16:24
Bijzonderheden : Een nederlandse !!!

Ich hoffe, das bleibt ein Einzelfall... :rolleyes:

en dan komt dit .....

Kann ergänzt werden um Fingern (vaginal + anal), AV

=> 100% Saunameister-kompatibel! :rolleyes:

Gehört in meine Top 5 bei der Wahl zur Miss Eisbär :wink:

Jaja niets zo veranderlijk als een duitse IJsbeer :eek: .
Als hij een nederlandse anaal kan nemen dan zal hij het niet laten :ignore: :argh1[1]: ;)

Gruesse Willem2 :wink:

uurtje
30 november 2006, 16:28
Bijzonderheden : Een nederlandse !!!

en dan komt dit .....

Jaja niets zo veranderlijk als een duitse IJsbeer :eek: .
Als hij een nederlandse anaal kan nemen dan zal hij het niet laten :ignore: :argh1[1]: ;)

Gruesse Willem2 :wink:

Is te begrijpen want ze liggen waarschijnlijk niet voor het oprapen en heten niet allemaal Anaalbelle

Willem2
30 november 2006, 16:48
Es weihnachtet sehr, und die Mädels brauchen Geld! :green_smi Heute wieder im PHG gesehen:

Wij en Dolores :ledy-in-r doen eerst aan Sinterklaas :freu: :lostit:
Daarna aan de Kerst en dan doen we ook wel mee met de Oostblokdames/orthodoxen aan Drie Koningen

Er is toch nog wel een Pool of ene Hongaar die wat drank door elkaar kan gooien. Anders geven we Maggy een cursusje :sekt:

Willem2 :dance[1]: :wink2:

uurtje
30 november 2006, 17:24
Wij en Dolores :ledy-in-r doen eerst aan Sinterklaas :freu: :lostit:
Daarna aan de Kerst en dan doen we ook wel mee met de Oostblokdames/orthodoxen aan Drie Koningen

Er is toch nog wel een Pool of ene Hongaar die wat drank door elkaar kan gooien. Anders geven we Maggy een cursusje :sekt:

Willem2 :dance[1]: :wink2:

Precies. Heb de indruk dat sommige dames over ruime ervaring beschikken v.w.b alcoholische versnaperingen. Het snoepje van de dag gaat dan wellicht ook een andere betekenis krijgen

Willi69
3 december 2006, 13:19
Anwesenheitsliste von Freitag, dem 1. Dezember 2006:

Agatha (Polen), Alini (Brasilien), Amber (Holland/Indien), Andrea (Ungarn), Beate (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Carolina (Polen), Chanel (Türkei), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Dolores (Holland/Indonesien), Elena (Russland), Eva (Polen), Evelin(a) (Polen), Isa (Polen), Isabella (Polen), Jaqueline (Tschechien) & Schwester http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif, Jill (D), Juliette (Russland), Katharina (Ungarn), Katja (Polen), Larissa (Polen, Laura (Lettland), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Magda(lena) (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Maria (Bulgarien), Marscha (D), Melana (Ungarn), Micky (Rumänien), Mona (D), Natasa (Jugoslawien), Nati (Ukraine), Noelle (D/Frankreich), Roxanna (Polen), Sabrina (Weißrussland), Sam, Samira (D/Sri Lanka), Sonja (Polen, Ex-Cocoon/-GT/-PHG), Susi (Jugoslawien), Trikonos (Rumänien), Viktoria (Polen), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

uurtje
3 december 2006, 14:26
Gisteren het reeds aangekondigde bezoekje aan PHG gebracht. Ochtendstond heeft goud in de mond en om 11.03 uur reed de voiture de parkeerplaats op. Jaja, je kunt er net vroeg genoeg bij zijn zeg maar altijd weer. Na de formele plichtplegingen eerst maar eens in het ijsberenkostuum gedoken en vervolgens de nieuwe douches aan een praktijktest onderworpen. Onder het genot van een broodje en een koffie maar eens een gesprek met een van de dames begonnen. Uiteraard is dat gesprek elders voortgezet.
Alhoewel ik de indruk had dat het zeer rustig was voor een zaterdag bleek dat tijdens het eten (gezien de wachtrij) toch wel mee te vallen. Ook het "Oud PHGsche" kamersleutel wachten was weer van toepassing na het eten. Verder waren er veel bekende ijsberen, altijd leuk.
Enige jeugdige Duitsers meenden tegen het einde van de avond nog een relletje te moeten schoppen hetgeen niet echt op prijs werd gesteld. Deze mijnheren mochten het pand voortijdig verlaten.
Recensies volgen

Jansen
3 december 2006, 19:49
nevenhandeltje . drugs ?

Nee Nee vriend we gaan hier niet dingen vertellen die hier niet thuis horen.
Daar is een ander forum voor.
Het PLV forum

Dus als je nuchter bent zuipschuit moet je daar maar eens gaan zoeken.:rofl:

Big30
3 december 2006, 20:23
Dankje Big30,

ik vond het ook een aardige zin om te posten, maar toch discreet leek me.
Men hoeft ook niet alles te weten en te posten, toch??:rolleyes:

Hoi Rex,

Helemaal mee eens! Zoals net al ook door Jansen opgemerkt ;)!

Overigens (off-topic OK) maar grappig detail, 2 weken geleden kwam ik een ijsbeertje tegen die me vaag herkende "jij was toch Rex?" zei die :D!

Ik begin nu zelf ook te twijfelen, misschien nu maar eens geen topics maar nicks samen voegen -> bigrex, :D ;) :p.

Groet,
big30

Forza...germania
3 december 2006, 20:56

Samira (D/Sri Lanka),

Ik had van een andere ijsbeer reeds vernomen dat deze 'clubhopster' inmiddels de PHG als werkomgeving heeft gekozen.
We kennen deze prachtige dame uit de Oase waar ze de afgelopen maanden haar slachtoffers beloonde met 10-minuten sessies (of korter):angryfire

Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor 2.........

Willem2
3 december 2006, 21:28
Vinden jullie het ook niet erg als zo`n grote ijsbeer zich zo laat gaan....tssss

(grapje)

Geen reaktie dus kennelijk niet :D

Jansen
3 december 2006, 22:03
Als niemand reageerd :Ja ik vind het ook erg zeker als je iets vraagt aan iemand maar die reageerd dan niet meer. :teuflisch

jullie lezen wel ergens wat ik er mee bedoel :green_smi

Soms is I.M. een uitkomst,maar er zijn ook beren die met opzet niet reageren :eek:

Willem2
3 december 2006, 22:35
Als niemand reageerd :Ja ik vind het ook erg zeker als je iets vraagt aan iemand maar die reageerd dan niet meer. :teuflisch

jullie lezen wel ergens wat ik er mee bedoel :green_smi

Soms is I.M. een uitkomst,maar er zijn ook beren die met opzet niet reageren :eek:

Geef nu dan maar eens per IM tekst en uitleg want het is abracadabra ;)
Indien over CUUP dan zal ik het geheel wel verplaatsen.

Willem2

Flipper
4 december 2006, 09:13
Ik had van een andere ijsbeer reeds vernomen dat deze 'clubhopster' inmiddels de PHG als werkomgeving heeft gekozen.
We kennen deze prachtige dame uit de Oase waar ze de afgelopen maanden haar slachtoffers beloonde met 10-minuten sessies (of korter):angryfire

Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor 2.........

Hahahaha Samira wil alleen 40+` ers, de te jong/fit ogenden mannen laat ze mooi links liggen.

:baeh:

Willi69
4 december 2006, 10:27
Hahahaha Samira wil alleen 40+` ers, de te jong/fit ogenden mannen laat ze mooi links liggen.
Dann musst Du noch 7 Jahre warten... :wink:

little diablo
4 december 2006, 11:46

Agatha (Polen), Alini (Brasilien), Amber (Holland/Indien), Andrea (Ungarn), Beate (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Carolina (Polen), Chanel (Türkei), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Dolores (Holland/Indonesien), Elena (Russland), Eva (Polen), Evelin(a) (Polen), Isa (Polen), Isabella (Polen), Jaqueline (Tschechien) & Schwester http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif, Jill (D), Juliette (Russland), Katharina (Ungarn), Katja (Polen), Larissa (Polen, Laura (Lettland), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Magda(lena) (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Maria (Bulgarien), Marscha (D), Melana (Ungarn), Micky (Rumänien), Mona (D), Natasa (Jugoslawien), Nati (Ukraine), Noelle (D/Frankreich), Roxanna (Polen), Sabrina (Weißrussland), Sam, Samira (D/Sri Lanka), Sonja (Polen, Ex-Cocoon/-GT/-PHG), Susi (Jugoslawien), Trikonos (Rumänien), Viktoria (Polen), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Je hebt een aardig geheugen:rolleyes: En waren ze dat allemaal;)

Saluti L Diablo

Willem2
4 december 2006, 11:58
Je hebt een aardig geheugen:rolleyes: En waren ze dat allemaal;)

Saluti L Diablo

Zou jij ook eens moeten doen ;) . Is goed voor je geheugen en denkbeeldig neuk je er thuis nog een paar :D .

Maar Willi69 zegt ook het volgende :
sowie diverse mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Dus enkele dames kent hij niet of niet van naam of is hij misschien even vergeten (zoals bijvoorbeeld Agnes ;) ).

little diablo
4 december 2006, 12:28
Tja,die namen onthouden is elke keer weer een klus:D Dus In PHG huppelen er op een avond toch ook wel 50 rond:rolleyes:

Saluti L Diablo

Willem2
4 december 2006, 12:39
Tja,die namen onthouden is elke keer weer een klus :D

Ja dat is niet zo makkelijk maar met de hele lijst ernaast (alfabetische volgorde of lijst van Binky) is het misschien makkelijker ;)

Dus In PHG huppelen er op een avond toch ook wel 50 rond:rolleyes:

Saluti L Diablo

Ik denk dat op een vrijdag zo'n 60-65 dames rondlopen. En 's avonds blijven er dan nog wel 50 over.

Groeten Willem2

Willem2
5 december 2006, 14:48
Afgelopen zaterdag samen met JackD en H1 naar de PHG gegaan. Kwamen zo om een uur of 4 aan. Parkeerplaats was al redelijk vol, maar het zou die avond behoorlijk druk worden (bere(n)druk). Met hete eten was de hele berenkuil afgeladen. Voor het eten waren er reeds wachttijden voor sleutels maar na het eten, tussen 8en 12 waren er constant wachttijden voor de kamers.
Er waren niet heel veel dames maar een ieder kon wel aan zijn trekken komen. Behalve Oblix want Elena liet verstek gaan ;) .
De blonde cocktailman gooit nu de alcohol naar binnen :rolleyes: .
Verbouwingen gaan onverminderd voort, maar de show must go on.
Snip en Snap zijn verdwenen maar andere ogen lopen er wel weer rond.

Vrouwen die wel aanwezig waren : Agatha, Agnes , Alini, Amber, Andrea, Angelika, Beate, Carolina, Corinna, Delia, Daniela, Dolores, Evalina, Isabella, Jacqueline, Katharina, Katja, Laura, Lavinia, Loredana, Louisa, Magdalena (?), Maria, Marscha, Mia, Milana, Miriam, Nati, Roxanna, Tina, Naomi(?), Patricia, Peggy, Stefanie, Vanessa (?), Vicky, Wan Li en dan nog heel wat nieuwe poolse dames ( hoe lang zullen ze weer blijven) en andere onbekende schoonheden.

Willem2
6 december 2006, 18:30
Ik weet nog dat we zaterdag de club binnenkwamen en de dag kon al niet meer stuk voor JackD : Tanja deed de deur open en zag er zeer afgetraind uit :D

PS Het leek wel of alle thekefrauen aanwezig waren zaterdag :eek: De Sammler komt nog wel met het lijstje :freu:

JackD
6 december 2006, 19:40
Kinderhand.
Binnengelaten door Tanja, mijn eerste lachje (ooit) van Laura, een knipoogje van Lavinia (Eagledriver, waar was je?) ...
Ach ja, een kinderhand is gauw gevuld. :D

Schade!
Geen Olga, geen Kitty, geen Veronica ...

Ein bisschen Scheisse!
W2 die mij weer eens ouderwets overviel door onaangekondigd op mijn stoep te staan. :thefinger

Auch ein bisschen Scheisse!
Te druk; ijsberenpopulatie mag wel weer eens een beetje uitgedund worden ...

Nett!
Kamerbezoeken met Peggy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4068)

Nicht Nett! :mad:
Het hongaarse(?) meisje (1.65m, lang zwart haar in een staart, arschgewei) dat mij 's middags dansend verleidde kwam 's avonds onze afspraak niet na. Zij verkoos het gezelschap van een aantal uitbundige "heren" in de bar boven mijn gezelschap op de kamer. Misschien begrijpelijk, waarschijnlijk leuker, maar toch niet echt netjes! Verder geen woorden aan vuil gemaakt. Iets dat werd vergemakkelijkt doordat ik Peggy voor een tweede ontmoeting kon schaken.

Auch nicht Nett! :mad:
Dronken, irritant aanwezige, jongetjes die zich 's avonds enig (licht) vandalisme dachten te kunnen veroorloven. Ik denk dat zij van een koude kermis zijn thuisgekomen.

oblix
6 december 2006, 22:24
Er waren niet heel veel dames maar een ieder kon wel aan zijn trekken komen. Behalve Oblix want Elena liet verstek gaan ;) .
Tja en die Willem2 had wel geluk, want zijn Katharina was er wel.

Willem2
6 december 2006, 22:36
Tja en die Willem2 had wel geluk, want zijn Katharina was er wel.

Ja maar die was er ook voor jou ;) Net als heel wat andere dames maar je had weer niet je roze brilletje opgezet :D ;)

oblix
6 december 2006, 23:00
Ja maar die was er ook voor jou ;) Net als heel wat andere dames maar je had weer niet je roze brilletje opgezet :D ;)

Tja mijn kamerbezoekje met Agnes heb je zeker gemist.
en ik heb nogwel over haar geschreven:huch:

Willem2
6 december 2006, 23:32
Tja mijn kamerbezoekje met Agnes heb je zeker gemist.
en ik heb nogwel over haar geschreven:huch:

Jawel maar Agnes was nog niet echte liefde ( dus geen roze brilletje :D ;) ).
De liefde met Agnes moet duidelijk nog groeien :lostit:

blauwebeer
10 december 2006, 15:58
Donderdag omstreeks 12.15 uur stopte de ijsberenmobiel op de parking van PHG; slechts weinigen hadden dit die dag al voorgedaan.
Ook weinig dames aanwezig, dus redenen genoeg om snel de innerlijke beer te gaan versterken en naast een Poolse dame, wiens naam hem niet meer te binnen schiet, plaats te nemen. Zij was echter vrij kort van stof, maar het magische woord ‘schlüssel’ kwam vrij snel en bijzonder vlot over haar lippen.

Toch liever eerst de katjes uit de boom gaan kijken in de bar, wat biertjes gedronken, en kennisgemaakt met twee Russinnen, Mia, samen met haar onafscheidelijke vriendin Nikita. Mia spreekt bij voorkeur Duits, Nikita bij voorkeur Engels, waardoor blauwebeer op de duur een mengelmoes van de beide ging brabbelen, tot het gesprek verstomde omdat zijn aandacht werd afgeleid door één iemand achter de bar, zijn wandelende natte droom : groot, slank, blonde lange haren, rond gezicht, lieve uitstraling, dit kon niet anders dan Marina zijn.

Snel haar uit de bar meegesleurd en naar het Nachtcafé verhuisd. Wat volgde kan moeilijk een gesprek genoemd worden, Marina spreekt amper enkele woorden Duits of Engels, blauwebeer geen enkel woord Russisch, maar de blik in haar ogen en die lieve glimlach deden hem smelten – in zoverre dit bij ijsberen van toepassing kan zijn - als sneeuw in de winterzon. Schlüssel, schlüssel …. De tocht naar de kamer, met het zicht waarbij Marina vooropging, doet blauwebeer nog steeds verstijven, en het beste moest toen nog komen …

Een ruim uurtje later Marina voor de onvergetelijke ervaring bedankt en gevraagd waar Juliette bleef, vastbesloten om bij dit bezoek enkel voor Russinnetjes te gaan.
'Tien minuten' sprak zij, wist blauwebeer veel dat dit in Rusland een vrij rekbaar begrip is.

Rond 15.30 uur kwamen er horden ijsberen opdraven – blijkbaar was er in de naburige tent een schoonmaakactie aan de gang - , alsook vrij veel vrouwen (volgens de bardames een zeventigtal), maar nog steeds geen Juliette.
Ondertussen wat verdere prospectie verricht, al meerdere malen grijpgrage handjes gevoeld bij de passage aan de bar, Maya zien zitten, lekker onderuitgezakt, maar blijkbaar tot niet veel actie te bewegen, Samira, die er zoals gewoonlijk als een snoepje uitzag en de ene na de andere ijsbeer naar haar grotje lokte, en na met meerdere dames van diverse pluimage – onder andere eentje die zichzelf aanprees omdat zij uit de streek van graaf Dracula afkomstig zou zijn - kennisgemaakt, toch maar besloten om het over een andere boeg te gooien.

Terug naar start, terug naar Mia, doch deze had al een afspraak, en was al ruim een half uur op een sleutel aan het wachten. Ineens zag blauwebeer Veronica zitten, wonderwel niet bezet; één knipoog volstond om de boodschap over te brengen. Het duurde dan nog een ruim half uur eer ze aan de slag konden, en net op het moment dat Veronica triomfantelijk met een sleutel kwam aandraven, kwam Nikita met de vraag wanneer blauwebeer met haar vriendin Mia naar de kamer zou gaan.
Deze keer wel verontschuldigd, met de belofte dit bij een volgend bezoek goed te maken.

Na het kamerbezoek met Veronica was het al ruim anderhalf uur later dan voorzien en met tweemaal een superervaring in het geheugen trok blauwebeer het hekken achter zich dicht, na de thekefrau verteld te hebben wie zijn prooien geweest waren, wat bij haar op een instemmende en goedkeurende glimlach werd onthaald, en bij hem de vaste overtuiging voor 20 december 2006, zijnde de dag dat vele Poolse meiden terug naar het thuisland gaan, zichzelf op een vroeg kerstgeschenk te trakteren.

Blauwebeer, die het eerste gebod van de ijsbeer, gepubliceerd door HM, als goed voornemen voor 2007 in zijn agenda noteerde

Rex
10 december 2006, 21:16
Afgelopen vrijdag was de drukste avond die PHG ooit heeft gehad,super voor de dames,maar kloten voor de heren en wachttijd.

Dit was zeker niet normaal meer afgelopen vrijdagavond. Ik heb gewoon een halfuur buiten moeten wachten totdat Wisna de poort opendeed voor me.

Eindelijk binnen moest ik me een weg banen door alle lieden die zich binnen de blije tuin bevonden. Nog nooit eerder meegemaakt in HG dat het zo ontiegelijk druk was binnen. Schat de dames op die avond zo rond de 40, maar de beren rond de 100 misschien wel..................

Eerste ronde heb ik anderhalf uur moeten wachten met Jessica op een sleutel, daarom maar eerst buiten wezen stoeien met haar en vervolgens naar de kamer.

Tweede ronde met Sandra wilde ik niet nog zolang wachten en daarom ook maar met Sandra eerst naar buiten geweest. Het was best koud buiten, maar als je geil bent heb je het weer snel warm, dat dan weer wel.

Het viel me overigens op, dar er weinig bekende ijsberen waren afgelopen vrijdag. Wisten jullie dat het zo druk zou worden.

Zelf denk ik dat het te maken had/ heeft met de Essen Motor Show, want er waren behoorlijk wat Duitsers binnen............

Manni1A
10 december 2006, 22:42
Falls der Beamer bis dahin wieder funktioniert, schau ich mal am 5.1.2007 vorbei (steck mir vorsichtshalber eine Ersatzbirne ein). Frohe Weihnachtstage und einen guten Rutsch allen EisbärInnen... :wink:

Vielleicht ist deine Pause etwas ungünstig terminiert :D

Der Samstag war perfekt (und du weißt, wie ich über die Samstage im PHG denke...)

Es waren nahezu alle TAs der letzten Wochen anwesend (Stichwort: Weihnachtsgeld, insgesamt wurden 73 Frauen gezählt). U.a. Asha, Annetta, Carolina, Isa, Dominica, Kassandra, Jessica, Sonja, Lucie, Carmen, Monika plus Freundin, Vanessa, Veronika (alle Polen), Lavinia, Luisa, Loredana, Monique, Daniela (alle Rumänien), Charlotte (Russland, neu, im Schlepptau noch einige andere neue Russinnen/Weißrussinnen), Mia, Elena (beide Russland), Milana, Kitty, Grace, Chris, Katharina (alle Ungarn), Jacqueline (Tschechien), Laura (Lettland), Sonja, Miriam (D), Natascha (Kroatien) - dazu ca. 40 Frauen, deren Namen mir jetzt nicht einfallen oder die mir nicht namentlich bekannt sind :mad:

Dazu die Rahmenbedingungen: Mark hat schon nachmittags im Nachtcafe ein spätes, leckeres und warmes Frühstück zubereitet (das gibt es künftig jeden Samstag).

Der Beamer hat wieder funktioniert (hoffentlich auf Dauer...)

Und ich hab kaum Holländer getroffen (Scobi war die einzige Ausnahme):D

Alles perfekt :freu:

Bis die Tage

Manni1A

Azrael
11 december 2006, 09:37
Gisteren sinds zeer lange tijd weer eens naar PHG vertrokken. Om 13.00 waren er nog weining beren, maar al wel veel vrouwen. Meer dan ik had verwacht op een zondag. Zeker zo'n 30 vrouwen al wel geteld. Dit beloofde weederom een mooie dag te worden. Het is toch qua atmosfeer een andere club dan GT, wat er nu precies zo anders voelt kan ik niet precies duidelijk maken, maar het kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik in deze club mijn ijsberendoop heb meegemaakt. :D

Na eerst even met mijn maat een koffie te hebben gedronken zijn we toch maar eens rond gaan lopen, waarbij ik al vrij vroeg weer werd aangevallen door Patricia, maar ik heb haar toch duidelijk kunnen maken niet met haar mee te willen gaan. Maar haar vriendin, Kelly, was iets minder afstandelijk en liet me dan ook niet met rust. En ja, als je al opgewonden bent is een hand onder je badjas genoeg om je 'sleutel' te laten roepen. Maar ik heb er geen spijt van gehad. Ik heb een heerlijk uurtje met deze mooie donkere dame mogen doorbrengen, die tot mijn verbazing nederlands sprak. :green_smi

Na bijgekomen te zijn van deze sessie eerst maar eens weer iets gedronken en in het nachtcafe onze intrek genomen. Daar waren ze weer eens bezig met de beamer. Ik ben er de hele dag ook niet achter gekomen wat ze nu wilden bereiken. Moest het geluid ook aan? :confused:
Na een aantal andere beren te hebben gesproken een sessie met de poolse Sandra aangegaan. Op haar overdreven gekreun na (was me al bekend) was het toch weer een heerlijke sessie.

Na het eten, wat weer een enorm gedrang tot gevolg had, met Sandra de avond afgemaakt. :green_smi

Al met al was het een geweldige dag weer en moeten we dit toch maar weer vaker doen. Ik denk dat ik in de toekomst de navi maar vaker op PHG zet ipv GT.:teuflisch

Willi69
11 december 2006, 20:20
Vielleicht ist deine Pause etwas ungünstig terminiert :D
Es steht ja nirgendwo geschrieben, dass ich immer der Weihnachtsmann sein muss, der die Mädels mit seiner Zunge, äh Rute verwöhnt. :green_smi Die Mädels, die nicht genug Weihnachtsgeld verdienen, werden sich im Januar um so mehr anstrengen... :baby2:

Jansen
11 december 2006, 20:55
Dit was zeker niet normaal meer afgelopen vrijdagavond. Ik heb gewoon een halfuur buiten moeten wachten totdat Wisna de poort opendeed voor me.

Zelf denk ik dat het te maken had/ heeft met de Essen Motor Show, want er waren behoorlijk wat Duitsers binnen............

Nee in Essen was in de Messe de jaarlijkse autosalon tot 10 dec.
12 hallen vol met alles op auto gebied.
Geen motorshow wel enkele motoren.

Jansen
11 december 2006, 21:02
Ja voor mij een vreemde dag op zondag.
Ik kwam net na 13.00 u binnen en heb eerst wat gegeten om daarna me terug te trekken eerst een half uurtje op de bank met mijn vriendinnetje,om daarna naar kamer 17 te gaan voor een prive feestje .
Daar na bijna 2 uur maar weer na het daglicht toe gegaan en nog even met willem2 en NKG te kletsen om weer richting holland te gaan.
Wat mij opviel is dat er weer ruim voldoende dames zijn en een heleboel mooie waar ik het wel mee zou kunnen :green_smi

Ja phg is nog altijd een van de betere clubs waar ik graag ook kom.

Big30
11 december 2006, 21:03
Zondag toch maar besloten even naar Oedt af te reizen, zag op de kalender dat er redelijk wat ijsbeertjes waren en had zaterdag geen tijd gehad inkopen te doen voor zondag, tsja je moet toch ergens eten he :p!

Het was vrij druk, veel bekende ijsbeertjes ontmoet en een aantal voor mij nieuwe handen de hand geschud.

Een zeer redelijk line-up van de dames waar ik eventueel wel een keuze uit had kunnen maken. Maar eerlijk gezegd de fut was er na vrijdagavond een beetje uit dus bleef het nu bij het aanschouwen van de naast mij zittende Diana die soms een beetje stout was.

Toen ik me even voor elven omkleedde kwam Sonja nog even langs voor een praatje "du hier?", waarop ik gevat antwoorde "du hier?" (ben soms toch zo'n lolbroek he :D). Ik ben ondanks dat vele ijsbeertjes een andere mening zijn toegedaan toch een die-hard Sonja fan maar zelfs Sonja kon me niet op andere gedachten brengen.

Fazit: Geslaagd avondje onder een leuke relaxte sfeer in het gezelschap van vele bekende ijsbeertjes.

Ehm en nee hoor ik ga nu echt niet zeggen dat het in de .... zoveel .... is ;) :thefinger :teuflisch

Jansen
11 december 2006, 21:06
He Big30 Heb jij mij nog gezien of was ik al naar huis ?
ik ben na 16.30 weggegaan.:rolleyes:

Big30
11 december 2006, 21:12
He Big30 Heb jij mij nog gezien of was ik al naar huis ?
ik ben na 16.30 weggegaan.:rolleyes:

He Jansen,

Jammer wist niet dat je er was, we hebben elkaar net gemist, vertrok om 16u15 en belde exact 16u58 aan ;)!
Misschien vrijdag 29-12 een nieuwe kans, denk dat het dan PHG wordt, beviel wel deze zondag en de zondag 2 weken geleden ook wel ;).
Wil toch eens bij Diana in herhaling vallen, maar dat zal wel volgend jaar worden, zij zal er tussen kerst en oud en nieuw wel niet zijn :o!

Groet,
big30

Jansen
11 december 2006, 21:18
Ik ga deze week nog even terug op woensdag ik moet nog wat afmaken :rofl:

Willem2
11 december 2006, 22:27
......... ver weg van dat doffe bestaan in phg!!.....................

Daarom moesten wij Papi Chulo naar huis brengen omdat de heer nkg niet naar huis wilde :green_smi . Zo duf en dof is het dus in de PHG :cool:

Jansen
11 december 2006, 22:30
Wat ook mooi te zien is ,dat er op mijn favorietjes (beide dames ) al 51 reacties geplaatst zijn.
Heb ik toch niet zo,n verkeerde smaak toch:teuflisch

Ja ik weet dat er al iemand hier op wil reageren ( zal de naam weglaten):green_smi om te zeggen dat het ook negatieve reacties kunnen zijn of dat alleen Jansen hier schrijft:freu:

Willem2
11 december 2006, 22:39
Volgens mij was zij het, maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben. Welke donkere dames waren er die zondag dan wel?

Ik ben niet heel goed in namen maar Patricia, Naomie, Stefanie, Kelly waren er volgens mij wel.
Maar Azrael is mij ook ontgaan. Had van Gargamel toverdrank gekregen was opeens een IJsbeer geworden :D

Big30
11 december 2006, 22:41
Ja ik weet dat er al iemand hier op wil reageren ( zal de naam weglaten):green_smi om te zeggen dat het ook negatieve reacties kunnen zijn of dat alleen Jansen hier schrijft:freu:

Ik zal natuurlijk niet vragen om met een naam te komen van die "iemand" das flauw ;)! Maar zo ben ik :thefinger :p ... .

Groet,
big30

Azrael
11 december 2006, 22:44
Ik ben niet heel goed in namen maar Patricia, Naomie, Stefanie, Kelly waren er volgens mij wel.
Maar Azrael is mij ook ontgaan. Had van Gargamel toverdrank gekregen was opeens een IJsbeer geworden :D

Dan is het volgens mij Naomi geweest. Zoals je dus merkt ben ik ook niet zo goed in namen. Gezichten en lichamen kan ik beter onthouden...:D

Jij bent mij ook ontgaan, maar ik was dan ook een beetje druk met de kamerbezoeken. Misschien een andere dag toch eens afspreken zodat we een keer een gezicht bij de naam krijgen..:D

Flurkman
12 december 2006, 09:46
...Verbouwingen gaan onverminderd voort, maar de show must go on...

Ik hou niet van siliconen, dus ik hoop dat hier het "onroerend goed" bedoeld wordt...

Ik ga voor alle zekerheid straks zelf maar eens kijken...

Willem2
12 december 2006, 10:58
Ik hou niet van siliconen, dus ik hoop dat hier het "onroerend goed" bedoeld wordt...

Ik ga voor alle zekerheid straks zelf maar eens kijken...

Alletwee ;)
Maar in dit geval was er sprake van het "onroerend goed" .

W2 :wink:

Willi69
12 december 2006, 16:09
Wat ook mooi te zien is ,dat er op mijn favorietjes (beide dames ) al 51 reacties geplaatst zijn.
75 % dieser Beiträge sind von Dir und enthalten so wichtige Infos wie "sie ist bald wieder da / wieder da / bald wieder weg / wieder weg"... :green_smi

Scoobert
12 december 2006, 18:35
Daarom moesten wij Papi Chulo naar huis brengen omdat de heer nkg niet naar huis wilde :green_smi . Zo duf en dof is het dus in de PHG :cool:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Willem2
12 december 2006, 23:06
Ik heb haar in Oase éénmaal geklokt op een sessie van 6min12sec, éénmaal op 8min49sec, maar meestal ben je toch een ruime 10 à 11 minuten onder de pannen....maar goed "dan heb je ook wat": kwaliteitje dus:thefinger
Ik geloof niet dat ze daar in happy garden zo blij mee kunnen zijn, maar je weet het natuurlijk nooit hè daar in NRW :eek:

NB: Ben jij al 40, W2 ??:p

Nee dus ik haal de 6 minuut12 seconden wel :D

Flurkman
13 december 2006, 13:43
Gisteren 12/12 de verbouwingen eens gaan bekijken... en de babes natuurlijk.

Onder andere babbeltje (of méér) gedaan met Samira (enkel voor profis denk ik), Mia, Dominica, Marina, Nikita, Jula/Yula (elders bekend als Asha, en ook als Barbi of iets dergelijks, sinds 2 dagen in PHG, mooi, blond, slank, D-cup, piercing juist boven klitje), Charlotte (super...), Letse Karina, ...

Voorts volgende mooie meid gezien: 1.70, grote borsten, superkont zoals die van Corinna, bruinig haar in paardestaart, samengebonden met heel eenvoudig rose haarlintje, liep op hoge doorzichtige blokschoenen (leek wel glas), met groene veters, en ik herhaal : lekkere grote borsten en een lekkere mooie kont zoals die van ... Wie kent deze meid? Ik denk dat ze volledig nieuw is... Waarschijnlijk een nieuwe Russische?

Dit lijstje is natuurlijk niet volledig, en ik geef het dus zonder geweer, sorry ohne Gewähr zoals onze Duitse vrienden zo mooi zeggen...

Flurkman
13 december 2006, 17:58
...Charlotte (super...)...

Charlotte: te noteren met stip! Recensie volgt. Heb mij 3 kwartier lang, met veel plezier overigens, bijna het schompes gebeft om haar een orgasme te bezorgen. Heel lekkere, onschuldig ogende nieuwe Russische meid. Ik geloof toch dat het een Russische betreft, want ik heb met teveel meiden gebabbeld om alles te onthouden... Nu nog eerst dat "paspoort" opstarten...

Flurkman
13 december 2006, 18:04
...Dit lijstje is natuurlijk niet volledig, en ik geef het dus zonder geweer, sorry ohne Gewähr zoals onze Duitse vrienden zo mooi zeggen...

Opvallend: geen enkel zwart meisje aanwezig; rond 20u geloof ik heb ik nog wel één zwartje opgemerkt, nogal volslank... Dat meisje uit Trinidad geloof ik, waarvan de naam me nu ontsnapt (niet Naomi dus).

Big30
13 december 2006, 18:19
Opvallend: geen enkel zwart meisje aanwezig; rond 20u geloof ik heb ik nog wel één zwartje opgemerkt, nogal volslank... Dat meisje uit Trinidad geloof ik, waarvan de naam me nu ontsnapt (niet Naomi dus).

Lolita ;)! (Trinida en Tobago he :cool:!)

Flipper
13 december 2006, 18:47
Charlotte: te noteren met stip! Recensie volgt. Heb mij 3 kwartier lang, met veel plezier overigens, bijna het schompes gebeft om haar een orgasme te bezorgen. Heel lekkere, onschuldig ogende nieuwe Russische meid. Ik geloof toch dat het een Russische betreft, want ik heb met teveel meiden gebabbeld om alles te onthouden... Nu nog eerst dat "paspoort" opstarten...

Helaas ..... niet nieuw....

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2905

Big30
17 december 2006, 01:42
Mijn tweeling broer wou vandaag eens gek doen! Laten we eens naar die verschrikkelijke tent in Oedt gaan stelde hij voor: je weet wel daar waar het aanbod van de dames altijd zo tegenvalt, geen sfeer is en zo, laten we ons vooroordeel eens lekker bevestigd zien en dan de waarheid eerlijk en open op het forum zetten :p.

Welnu, met enige schroom dat wel, zet ik hier keihard de waarheid neer, val me er niet op aan he tis mijn mening :teuflisch!

Hier een nuchtere opsomming van de werkelijk vernietigende feiten :D.

- Zeer groot aanbod van dames, zowel de kwantiteit als de kwaliteit, bijna alle stamwaarden waren aanwezig.
- De kerstman was op bezoek, alle dames waren braaf geweest en kregen een presentje, de gasten kregen een mini weihnachts stoll, erg attent.
- Het eten was zeer goed (wachtend in de rij stond Diana voor me, die weer als een klein ontdeugend meisje begon te spelen en uit te dagen).
- Bij binnenkomst zag ik Forza al met een big-smile rond lopen zijn eerste geslaagde sessie zat er al op.
- Tegen 11u geen pizza maar heerlijke hapjes en een garnalen cocktail met champagne :lostit:.
- Tent bleef tot 2u open en de sfeer was eigenlijk zeer goed te noemen.

Na het eten kwam Diana maar even biggie gezelschap houden, om half tien kwam ze bij me zitten om half twaalf gingen we van de kamer af :cool:. Werd iets te veel door Diana in beslag genomen om tot een fatsoenlijk gesprek met Knabbel te geraken.

Hierna nog van een heerlijke cocktail genoten voorafgegaan door de garnalen cocktail wat lekkere hapjes en wat glazen champagne.
Ook nog wat gekletst met de zeer aardige Juliette die vertelde wat ze met de kerst van plan was te gaan doen en nog wat smal talk over haar vorige werkplek ;) (5-1 weer terug by the way ;) ) .

Na afloop nog even een korte evaluatie met Forza gedaan (we zijn natuurlijk veeeeeeel beter gewend he).
Conclusie is wel duidelijk: in Oedt zien ze ons dus echt nooit meer terug! Rond half twee ons maar snel uit de voeten gemaakt en met volstrekt legale naar huis gereden, ritje van zo'n 30m :p dus.

Nou ja misschien maandagavond nog even terug, geen idee waarom eigenlijk ;) :rolleyes:.

Groet,
big30

Knabbel
17 december 2006, 19:33
Afgelopen vrijdag aangekondigd bezoek gebracht aan PHG. Zoals altijd gezellig met name door veelvoud van aanwezige bekenden (zowel dames als heren en niet altijd per definitie forumers) en dan ook veel tijd gespendeerd aan socializen.

Gaandeweg de middag werd wel duidelijk dat het wederom een zeer drukke vrijdag zou worden, hetgeen 's avonds bevestigd werd door wachttijden bij de ingang, gedeelde kluisjes, wachtrijen bij het eten en niet te vergeten bezette kamers met lange wachttijden op sleutels. Uiteraard had dit alles ook een oorzaak: er waren maar lieftst 74 vrouwen aanwezig. Mijn weerzien met Henrietta was echter ruim voldoende om de overige 73 te kunnen weerstaan :D

Een dag later bleek de drang toch weer iets groter en derhalve enkele afspraken verzet en de reis maar weer opnieuw ingezet. Het was gelukkig een stuk rustiger en een gemoedelijk sfeertje zorgde voor een mooie aanloop naar de kerst. Men had hierop ingespeeld door de kerstman uit te nodigen die bovenaan de trap achteraan in het Nachtcafe (bij de 2 slaapkamers) de aanwezig dames 1 voor 1 bij zich te roepen alwaar ze een kerstgeschenk ontvingen. Net toen de voorstelling teneinde liep ging de deur open en stond Scoobert met een verbaasde blik met zijn vlam bovenaan de trap een volle berenkuil in te kijken. Hij liet zijn vlam keurig een presentje in ontvangst nemen van de kerstman en daalde als een volleerd showmaster met zijn assistente van de trap neer. De treden begonnen nog net niet een voor een op te lichten maar er scheelde weinig aan. :flitsch:

Was echter wel een mooie gelegenheid nu eens een beeld te vormen bij alle namen. Naar later bleek tevergeefs daar ik het merendeel al weer vergeten ben. Vrees dat mijn geheugen te selectief is geworden. Jammer was alleen dat hierna een aanzienlijk deel van de dames vroegtijdig vertrok uit PHG. Vrees dat dit een voorbode is van de leegloop die volgende week gaat plaatsvinden zoals ik her en der heb vernomen. Gelukkig zijn er altijd nog wel dames die verlegen zitten om een dertiende maand. Zal dit volgende week wel eens gaan testen.

Leegloop werd overigens ruimschoots goedgemaakt door het meer dan uitstekende eten dat geserveerd werd. Aanvullend 's avonds een soort van vissoep, garnalencocktails en aanverwante zaken. Erg smakelijk allemaal. Net zoals de dame die achter me in de rij stond en spontaan tegen me aan kwam hangen en in aan mijn oor en nek begon te zoenen. Gellukig stond ik niet vooraan in de rij en daar ik voor deze avances niet geheel ongevoelig was, het voorspel na het eten voortgezet in hutje 25. Hier stelde ze zich voor als Lydia uit Rusland. Was een aangename sessie met langdurig pijpwerk waarbij alleen het gekunstelde kreunen een beetje afbreuk deed. Nadien samen nog een saunaatje opgezocht.

Later op avond werd duidelijk dat de mischien wel mooiste en aardigste dame in PHG, genaamd Nina, wellicht deze avond voor het laatst aanwezig zou zijn.
Is mogelijk alleen volgende week nog hooguit een aantal dagen aanwezig en gaat zich dan richten op een nieuwe opleiding. Aan de andere kant je hoeft met deze dames natuurlijk nergens van op te kijken maar dit leek toch wel pijnlijk definitief. Nam in de loop van de avond uitgebreid afscheid van haar kennissenkring en na een flinke omhelzing en een laatste kus gaf ze aan snel te moeten gaan omdat anders de tranen weer kwamen. Bij het weggaan zei ze toch weer lachend: "tot over 3 jaar" ......... We zullen wel zien. Desondanks bedankt en :luvlove: :wink:

Scoobert
17 december 2006, 19:55
Net toen de voorstelling teneinde liep ging de deur open en stond Scoobert met een verbaasde blik met zijn vlam bovenaan de trap een volle berenkuil in te kijken. Hij liet zijn vlam keurig een presentje in ontvangst nemen van de kerstman en daalde als een volleerd showmaster met zijn assistente van de trap neer. De treden begonnen nog net niet een voor een op te lichten maar er scheelde weinig aan. :flitsch:

Tja ik had het wel alleemaal beetje meegekregen dat er iets gaande was in het nachtcafe, maar was idd erg verbaasd toen ik de deur open deed. Denk mijn vlam ook wel, want ze schaamde zich een btje dat ieders blik richting haar ging hehe.

Later op avond werd duidelijk dat de mischien wel mooiste en aardigste dame in PHG, genaamd Nina, wellicht deze avond voor het laatst aanwezig zou zijn.
Is mogelijk alleen volgende week nog hooguit een aantal dagen aanwezig en gaat zich dan richten op een nieuwe opleiding. Aan de andere kant je hoeft met deze dames natuurlijk nergens van op te kijken maar dit leek toch wel pijnlijk definitief. Nam in de loop van de avond uitgebreid afscheid van haar kennissenkring en na een flinke omhelzing en een laatste kus gaf ze aan snel te moeten gaan omdat anders de tranen weer kwamen. Bij het weggaan zei ze toch weer lachend: "tot over 3 jaar" ......... We zullen wel zien. Desondanks bedankt en :luvlove: :wink:

Tja spijt me te moeten zeggen dat uitgerekend Nina, idd een van de mooiste dames in PHG gisteren toch wel erg haar mindere kant liet zien. Weet niet waarom, maar de welbekende champagne vriend was dr weer en ondanks een toezegging dat we mekaar dan uurtje later ofzo zouden treffen, heb ik na 2 uur wachten maar de aftocht geblazen. Geen zin meer om dr op te wachten.
Kon me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een andere ijsbeer daar wel plezier aan had........nee bedoel niet Knabbel, alhoewel hij misschien ook wel :thefinger

Vanwege de drukke periode die eraan komt en ook zeker door de aanstaande leegloop in PHG, is de kans groot dat dit mijn laatste bezoekje was dit jaar.

Knabbel
17 december 2006, 20:07
Klopt. Een nette gang van zaken was dit naar jou toe niet en ook niet Nina waardig. Zou me dit niet zozeer persoonlijk aantrekken maar lijkt me meer te liggen in het feit dat ze met haar gedachten elders zat. Temeer daar die aap kennelijk 9 flessen champagne heeft laten aanrukken. Zie dat financieel maar eens te weerstaan. Lijkt me meer een mooi voorschot op haar studiefinanciering volgende maand. Gezien het verleden zal bewuste aap werkterrein nu wel naar de roemeense kant verleggen (Lees Lorredana)

Scoobert
17 december 2006, 20:41
Klopt. Een nette gang van zaken was dit naar jou toe niet en ook niet Nina waardig. Zou me dit niet zozeer persoonlijk aantrekken maar lijkt me meer te liggen in het feit dat ze met haar gedachten elders zat. Temeer daar die aap kennelijk 9 flessen champagne heeft laten aanrukken. Zie dat financieel maar eens te weerstaan. Lijkt me meer een mooi voorschot op haar studiefinanciering volgende maand. Gezien het verleden zal bewuste aap werkterrein nu wel naar de roemeense kant verleggen (Lees Lorredana)

Ach Knabbel, ben het alweer bijna vergeten.....gaat me niet om het persoonlijke, gaat me meer om het nakomen van afspraken, ongeacht het financiele.
En die aap (lees : poedel) kan wellicht binnenkort zo een VIPkamer nemen, zien we hem tenminste niet op en neer lallend lopen heel de tijd :moon:

uurtje
17 december 2006, 21:17
Verleden week ook de verlokkingen van PHG kunnen weerstaan. Wat opviel was het navolgende: sta je op een doordeweekse dag om 11.00 uur op de stoep samen met minimaal 8 andere ijsberen. Er zijn dus meerdere mensen die graag opstaan. Nou ja, het hangt er natuurlijk ook altijd weer af waarvoor je gaat opstaan.
Mijn dag was in ieder geval goed. PHG blijft voor mij een top tent. Recensies zal ik elders plaatsen.

oblix
17 december 2006, 21:36
Ach Knabbel, ben het alweer bijna vergeten.....gaat me niet om het persoonlijke, gaat me meer om het nakomen van afspraken, ongeacht het financiele.
En die aap (lees : poedel) kan wellicht binnenkort zo een VIPkamer nemen, zien we hem tenminste niet op en neer lallend lopen heel de tijd :moon:

O, was die zatte poedel weer bezig met champagne en bier.
Die champagne bederft voor een deel de sfeer binnen PHG.
Volgens mij is er maar 1 oplossing, gewoon de dames die zich laten verleiden voor een champagne onderonsje, links laten liggen ( lees dan verdienen ze in de rest van de week niets meer). Dan is de keus aan de dames.

Ach, Oblix heeft gewoon een hekel aan dat champagne gedoe in een saunaclub.

Big30
17 december 2006, 21:40

Van lallend lopen was zaterdag geen sprake meer, zelden iemand zo stomdronken gezien, hij kon niet meer rechtop lopen, de vergelijking met een aap is dan ook terecht :p.

Al wankelend wist ie ook nog even Lorredana te bereiken, die was daar wat minder gecharmeerd van. Sorry wat ik zeg is eigenlijk meer iets voor de gossip rubriek maar ja, twas ook zo'n treurige vertoning. Eigenlijk not-done mijn reactie ... .

Groet,
big30

oblix
17 december 2006, 21:56
Van lallend lopen was zaterdag geen sprake meer, zelden iemand zo stomdronken gezien, hij kon niet meer rechtop lopen, de vergelijking met een aap is dan ook terecht :p.

Al wankelend wist ie ook nog even Lorredana te bereiken, die was daar wat minder gecharmeerd van. Sorry wat ik zeg is eigenlijk meer iets voor de gossip rubriek maar ja, twas ook zo'n treurige vertoning. Eigenlijk not-done mijn reactie ... .

Groet,
big30

En zo zwalkt hij bijna iedere zaterdag door de PHG.

Willem2
18 december 2006, 12:28
En zo zwalkt hij bijna iedere zaterdag door de PHG.

Als hij binnenkomt is hij reeds licht beneveld, aangeschoten en als hij weggaat dan is het vaak zwaar strompelend (zie ook Goes to Hollywood of hij die de kamer even kwijt was (idem dito geval)).
En dan klagen ze over drinkende hollanders :green_smi .
Maar het blijft een goede klant voor Lorredana. Ze praten vaak over alcohol en drugsmisbruik :D

Flurkman
18 december 2006, 16:08
Als hij binnenkomt is hij reeds licht beneveld, aangeschoten en als hij weggaat dan is het vaak zwaar strompelend (zie ook Goes to Hollywood of hij die de kamer even kwijt was (idem dito geval)).
En dan klagen ze over drinkende hollanders :green_smi .
Maar het blijft een goede klant voor Lorredana. Ze praten vaak over alcohol en drugsmisbruik :D

Is dat die Duitser die (zoals bij Dominica, zie haar topic) aanbiedt om op zijn kosten een meid te gaan pakken terwijl hij dan toekijkt???

Willem2
18 december 2006, 16:37
Is dat die Duitser die (zoals bij Dominica, zie haar topic) aanbiedt om op zijn kosten een meid te gaan pakken terwijl hij dan toekijkt???

Nee, weer een ander. Maar deze doet ook van alles :cool:

Scoobert
18 december 2006, 19:45

Groet,
big30

Tja toen ik hem het laatst zag was het nog lallend....had ie denkelijk pas 1 of 2 flessen champagne op samen met Nina en een andere ijsbeer.
Dat hij er volgens Knabbel 9 heeft besteld....tja dan weet ik wel hoe hij er idd later bij heeft gelopen, naja gelopen...

Ik vind zoiets echt niet thuishoren in PHG, maar ja met de creatie van die VIPkamers vrees ik dat dit meer en meer gaat gebeuren.....ik ben er falikant op tegen !

Big30
19 december 2006, 00:18
Vanavond voor de verandering eens naar PHG gereden. Kwam om kwart voor zeven binnen, voor een maandagavond voor de kerst nog wel redelijk veel dames aanwezig. Maar goed ik kwam natuurlijk voor 1 dame in het bijzonder, een dame die maandag haar verjaardag vierde ;). Een Roemeense ja inderdaad, luisterende naar de naam Diana (is dat niet de godin van de jacht :D)

Enfin mijn 2 uurtjes met Diana heb ik al in alle details beschreven dus daar laat ik het maar bij ;)!

Nog wat geklets met haar beste vriendinnetje daar, Trickie (??) die vroeg waar ik mijn tweelingbroertje had gelaten ;).

Lekker avond hapje geprikt samen met Diana en om 10u werden mosselen geserveerd en wat Italian food maar ik had al lekker gegeten :p!

Lavinia begroette me toen ik me omkleede nog allerhartelijkst door haar tong uit te steken en te vragen of ik "did have fun with your girl", kdacht ut wel zei ik :thefinger, terwijl ik ook maar mijn tong uitstak. Je moet toch wat he!

Nu weer tijd voor wat andere locaties in Duitsland :D met een toch net iets andere sfeer :thefinger!

Ben bang dat ik er nog wel eens terugkom :p!

Deze week gaan toch al veel dames zo begreep ik even op reis, benieuwd of er tussen kerst en oud en nieuw nog veel te beleven valt.

Denk dat ik 5 Januari toch weer even polshoogte ga nemen in Oedt :lostit:, geen idee waarom eigenlijk!

Groet,
big30

De Cock
19 december 2006, 00:43
@ Big30

Je bedoeld I Kill You Lavinia :hammer:

die ken ik nog erg goed uit mijn wilde tijd :thefinger .

Gaat verder goed met je B30.

De Cock.

blauwebeer
20 december 2006, 14:02
Het laatste saunaclubbezoek in 2006 zou een orgelpunt moeten worden.
Met deze gedachte naar PHG vertrokken; vrij rustig bij aankomst en dit zou nog geruime tijd zo blijven. Reeds bij het omkleden één van de favoriete Poolse dametjes tegen het lekkere lijf gelopen, en het duurde dan ook niet lang eer beiden op de kamer stoute dingen deden. Een mooi uurtje met deze sympathieke meid, een goed begin van de namiddag. :D

Tijdens de rustpauze van een collega-ijsbeer getipt over een Spaans uitziend dametje, luisterend naar de naam Jacqueline. Blijkbaar reeds geruime tijd in PHG werkzaam, was ze blauwebeer nog niet eerder opgevallen. Aan de automaten in het Nachtcafé nader kennisgemaakt, lekker geplaagd, en ondanks het feit dat de sessie met Johanna nog vers in het ijsberenvel zat, toch maar naar de kamer verhuisd en dit zeker niet beklaagd, integendeel. :D :D

Op twee uren tijd evenveel keren naar de kamer geweest, dit vroeg om een rustpauze en deed bij blauwebeer de vraag rijzen waar zijn favoriete Russinnetje bleef.

Jacqueline, die maar op herhaling bleef aandringen meermaals moeten teleurstellen, een bijzonder fraai jong Duits – volgens haar echt Arisch ras, want zowel moeder als vader TÜV-geprüft - meisje met sproetjes, luisterend naar de naam Josie gespot, en toch even getwijfeld om met haar lichaamssappen te ruilen.
Echter niet getreurd, de dag was nog lang, later op de namiddag Veronika gezien, die warempel niet bezet bleek te zijn. Wat te doen, toehappen of afwachten; het werd het eerste.
Afgesproken om de inleidende schermutselingen in het Nachtcafé aan te vatten - ondertussen even met een ander forumlid kennisgemaakt - om daarna naar de kamer te gaan.
Weer een bijzonder goede sessie gehad, waarbij weer eens opviel dat sommige dames de nodige aandacht weten te appreciëren. :D :D :D

Het avondeten was behoorlijk te noemen, zeker wanneer de ijsbeer dermate honger heeft.
Na het eten was er niets meer dat hoefde, drie zeer goede ervaringen, de kans dat een vierde kamerbezoek deze zou kunnen overtreffen was bijzonder klein, tenzij ……….

In de bar met enkele bekenden gekletst, ondertussen een collega-ijsbeer van zijn lange strooptocht zien terugkomen, en geruchten van de komst van Marina opgevangen. :lostit: :lostit: :lostit: :lostit:
De aanval is de beste verdediging, dus op zoek gegaan en haar onmiddellijk aan de douches zien staan. Zij niet beschikbaar zijnde, toch snel een afspraakje geregeld voor de eerstvolgende sessie. Bleek zij bijzonder snel terug te zijn, waardoor blauwebeer zijn kans schoon zag om alsnog met haar nog eens een fantastisch uur te beleven. Blauwebeer had zich geen betere afsluiter van deze schitterende dag kunnen dromen. :D :D :D :D

Omstreeks 22.30 uur in de dikke mist huiswaarts gekeerd, met de vaste wetenschap dat op 1/01/2007 de tellers op nul gezet worden.

Blauwbeer, die een rustig jaareinde tegemoet gaat :sleep:

little diablo
20 december 2006, 15:32
Gisteren een paar uurtjes na Blauwe beer the house binnen gegaan;) . Het was er lekker rustig. Op dat moment 33 hertjes geteld en voor mij allemaal onbekend behalve een bekende hongaarse uit Gt(Tina) door haar werd ik ook lekker op me gemak gesteld en heb ik lekker mee in de sofa gelegen. Hierna met haar naar de kamer gegaan(zie recencie)
Na me kamer bezoek vervolgens lekker 2 keer de sauna gepakt en daarna gewacht op Janssen en Sonny om vervolgens aan te schuiven aan tafel voor weer een goede maaltijd. Het eten in PHG is altijd supers:smile:
Net voor het eten had ik al een afspraak gemaakt met Vanessa{pools}(zie recencie) deze blonde leek voor mij als 2 druppels water op Christina aqulera,alleen wat groter en voller. Echter toen later in de avond Rex arriveerde bleek dat de echte Christina look eigenlijk sandra was:rolleyes: ach ja volgende week dan maar. Ik vond de dames in posietive zin wel erg handtastelijk de gehele avond,maar niet vervelend. Ik houd wel van een beetje aandacht:D De gehele avond heb ik trouwens en hele leuke dame gespot,erg natuurlijk,zwart corsetje en donker bruine lange haren. Haar naam niet gevraagd en ook niet mee naar de kamer geweest want dit was precies het type L.D en daarom bewust afstand gehouden. Nee vanavond alleen:fuck:. Helaas vlogen de uren weer voorbij,en niet meer toegekomen aan een nieuwe ronde. Kwam ook door die topper Jessica. Ik moest wat langer opladen als anders:p Om 2330 samen met Janssen the house verlaten. Goede avond gehad en PHG staat weer op de agenda:D

Saluti L Diablo

blauwebeer
20 december 2006, 19:08
Op dat moment 33 hertjes geteld en voor mij allemaal onbekend behalve een bekende hongaarse uit Gt(Tina) door haar werd ik ook lekker op me gemak gesteld en heb ik lekker mee in de sofa gelegen.
L.Diabolo,

hoe krijg jij het toch voor mekaar om op zo'n korte tijd al die hertjes geteld te hebben, inclusief die op de kamer zijn? :teuflisch Sta jij daarom zo dikwijls met je mobieltje te spelen? ;)

Grtz, blauwebeer

little diablo
20 december 2006, 19:27
L.Diabolo,

hoe krijg jij het toch voor mekaar om op zo'n korte tijd al die hertjes geteld te hebben, inclusief die op de kamer zijn? :teuflisch Sta jij daarom zo dikwijls met je mobieltje te spelen? ;)

Grtz, blauwebeer
Ja die op de kamer moet ik steeds sms:D Tja ze weten je wel bezig te houden;)

Saluti L Diablo

Jansen
20 december 2006, 22:02
Ja na gezellig te hebben zitten kletsen met L. Diablo,Sonny en Blauwe beer.
werd het tijd voor eten en werken.
Marina had ik al heel even gesproken,en afgesproken om later een keer een kamer te gaan bekijken.
Blauw beer stond echt te wachten tegen de verwarming om met haar iets te regelen,dus dacht ik dan wacht ik wel een uurtje omdat hij het op dat moment harder nodig had dan ik.;)
Maar na wat pizza en drank maar besloten om nu maar een kamer te gaan bekijken met M.
Ja dit was weer een ouderwets samen zijn ook zij genoot ervan en vroeg alleen daarna WHY ?
Ja voor mij duidelijk,en heeft niet met de stem keuze te maken.
Ik durf het niet meer te vragen aan BIG 30
maar zet haar maar terug bij mij op 3 :heul: :heul: :heul:
daarna afscheid genomen van haar en van de bovengenoemde ijsberen en weer de mist in.letterlijk en figuurlijk

blauwebeer
21 december 2006, 07:24
Ja na gezellig te hebben zitten kletsen met L. Diablo,Sonny en Blauwe beer.
Marina had ik al heel even gesproken,en afgesproken om later een keer een kamer te gaan bekijken.
Blauw beer stond echt te wachten tegen de verwarming om met haar iets te regelen,dus dacht ik dan wacht ik wel een uurtje omdat hij het op dat moment harder nodig had dan ik.;)

Bedankt Jansen, ik wist niet dat dergelijke onbaatzuchtigheid nog bestond. ;)
Misschien omdat het bijna Kerst is?? :D

Blauwebeer :wink:

Jansen
21 december 2006, 15:57
Bedankt Jansen, ik wist niet dat dergelijke onbaatzuchtigheid nog bestond. ;)
Misschien omdat het bijna Kerst is?? :D

Blauwebeer :wink:

Nee hoor ik had gewoon nog tijd genoeg die avond en jij moest verder de mist in dan ik (figuurlijk/Letterlijk:green_smi )

little diablo
23 december 2006, 18:41
Ik zag een hele lange berenlijst,dus ben erg nieuwsgierig hoe het was :rolleyes: en hoop dat er nog wat over is gelaten voor woensdag;)

Saluti L Diablo

Big30
24 december 2006, 03:01
Ik zag een hele lange berenlijst,dus ben erg nieuwsgierig hoe het was :rolleyes: en hoop dat er nog wat over is gelaten voor woensdag;)

Saluti L Diablo

Het was heel leuk en gezellig! Met inderdaad een hoge opkomst van de ijsbeertjes, die veel en langdurig met elkaar verkeerden als was het een stammtisch. Namen noem ik maar niet want dan vergeet ik er weer 1!

Zoals te verwachten viel waren er niet zoveel dames aanwezig, zodat op bepaalde momenten de bar een grote witte zee van ijsbeertjes leek ;).

Ik zelf ben met alle aanwezige Roemeense dames de kamer op geweest en dat was weer super :thefinger, ehm nee dus ;), dit maal geen kamerbezoek!

Maar ondanks dat was het een geslaagde avond vooral door het geklets, geleuter, gelach, grapjes maken met de aanwezige ijsbeertjes.

Toen ik dit voorjaar voor het eerst bij PHG naar binnen stapte had ik nog nooit een ijsbeertje in the real-life gezien en betrof het mijn tweede Sauna/FKK bezoek.
Toen ik vanavond bij PHG voor de derde keer in 1 week naar binnen stapte, zag ik meer dan 10 ijsbeertjes die ik dit jaar meerdere malen op verschillende locaties heb getroffen, allemaal ijsbeertjes waarvan de nick en de naam inmiddels zeer vertrouwd zijn geworden.

Het zou een mooie afsluiting van mijn eerste jaar als ijsbeertje kunnen zijn geweest, maar ja het jaar dient natuurlijk wel in stijl te worden afgesloten en dat betekent dus back to my roots d.i. de allereerste FKK/Sauna die ik dit jaar heb bezocht en das natuurlijk de Oase ;)!

Dit jaar geen PHG meer, maar 5 Januari zal ik er wel weer zijn als een bepaalde dame weer terug is van haar vakantie en ik het beloofde CD'tje met Roemeense muziek in ontvangst zal nemen.

Op die zelfde Roemeense muziek dansten 3 welbekende Roemeense dames na twaalf uur onder het genot van wat glazen champagne, ik geloof dat Lavinia jarig was.

Was wel een leuk tafereeltje ;)! Loredana gooide haar glas over het haar van Lavinia, geen punt ze kon er om lachen :D!

Om kwart over 2 verlieten de de ijsbeertjes gezamenlijk het pand, twas mooi geweest.

Ook zonder kamer bezoek een geslaagde avond! Ach "knallen" doen we volgende week wel weer in de Oase en Palace :lostit:!

Groet,
big30

little diablo
24 december 2006, 11:11
Ik ben benieuwd woensdag:p Misschien moet ik de theke frauen zelfs om de sleutel vragen:D

Saluti L Diablo

Willem2
24 december 2006, 14:08

Saluti L Diablo

Kleine tip : Milana ;) Die is er woensdag wel.

En voor de rest ben ik nu even kerst aan het vieren. Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren het werd alleen wat laat vandaag ;)

Groeten Willem2

Jorah Mormont
24 december 2006, 14:28
Toen ik gisterenochtend op de ijsberenagenda keek, zag ik dat een hele lijst bekende ijsberen zich hadden aangemeld. Voor mij een trigger om er voor de tweede keer deze week te gaan kijken

Kort na binnenkomst nog even met Juliette gesproken en haar een prettige vakantie toegewenst.

Zoals verwacht leek het een dag te worden waarbij de dames duidelijk in de minderheid zouden zijn. Langzaam druppelde vele bekende ijsberen binnen welke ook direct na binnenkomst hun prooien te hand namen, want ook zei zagen dat het aanbod deze dag schaars zou zijn.

Na het eten kwam de verhouding dames/ijsberen toch wel heel exrtreem scheef te liggen. Een blik in de bar op een bepaald moment deed zo'n 50 ijsberenberen tellen tegen maar 1 Roemeense dame welke aan de bar zat.

Later kwamen er wel wat dames van de kamer terug, maar het leek ook wel dat er dames gewoon moe waren. Het Roemeense klasje gaf nog een leuk dansje weg, waarvan REx, Big30, Willem2, Oblix en ik gratis mochten genieten.
Rex kon het niet bevatten dat hij nog steeds maagd was voor die dag en was desperite op zoek naar een dame. Ik had zowieso vandaag besloten om alleen voor de gezelligheid te gaan en een kamer bezoek links te laten liggen. Echter in het laatste uur was het Marina welke mij toch voor een kamer bezoek heeft overgehaald.

Het was een gezellige dag in Oedt.

Willem2
24 december 2006, 14:32
Rex kon het niet bevatten dat hij nog steeds maagd was voor die dag en was desperite op zoek naar een dame.

Ja en sexy Rexie heeft haar gevonden op de valreep :freu:
ADHD je zal het maar hebben :D

Rex
24 december 2006, 19:28
Ja en sexy Rexie heeft haar gevonden op de valreep :freu:
ADHD je zal het maar hebben :D

Ja afgelopen dinsdag avond waren er meer vrouwen aanwezig en heb ik toen
2 uur kunnen genieten van een hele bijzondere vrouw.............:luvlove:

Gisterenavond kwam ik niet zozeer om flink te :fuck: maar om de aanwezige ijsberen gezelschap te houden.
Een gezellige drukte qua ijsberen ( zeker 12 waren er aanwezig), maar de aanwezigheid van de vrouwen
liet gisteren te wensen over..................:wand:

Uiteindelijk ( na wel 10 keer heen en weer te zijn gelopen) om kwart voor 2 met Carolina naar de kamer.
Ik was zo hitsig dat ik maar 10 minuten nodig had met haar.............:fuck:

Willem2
26 december 2006, 11:03
Afgelopen zaterdag was er een redelijke opkomst van ijsberen ;) oa Knabbel, Babbel, Johnny Bravo, Manni1a, Robin, Lindberg, Tiga, Sonny, big30, Bart, oblix, Nemo, JackD, Rex. Theo-Loge, MIJsbeer,...........

Veel dames waren uiteraard al wel op vakantie maar het aanbod van vrouwen was nog helemaal niet zo slecht. Zeker tot een uur of 7 , toen het nog niet zo druk was met witte jassen, daarna werd het een gezellige receptie. Met een roemeens showtje als afsluiting. Dames Lavinia, Lorredana en Daniela lieten hun heupen de vrije loop.:lostit:

Dames die er wel waren oa : Andrea, Carolina, Carry, Chanel(?), Charlotta, Constanzia (zie Freude), Daniela, Edith, Elena, Jeanette, Juliette( 2 tellen), Karina (redelijk laat), Lavinia, Marina, Milana, Miriam, Natasa, Nikita, Nina, Rosa, Sam, Samyra, Suzanna, Tatjana en dan ben ik nog wat dames vergeten........

De nieuwe indeling in het nachtcafé biedt meer plaats om rustig te kunnen eten en te verblijven. Sommige heren weten dan wel heel goed alle uitslagen van alle voetbalwedstrijden in heel Europa ;) .
Tussen de sauna's, wedstrijden, eten en drinken ook tijd gehad voor 3 wedstrijden op een kamer. Waarbij de laatste wedstrijd voorafgegaan werd door een speciale bijeenkomt van wat ijsberen in kamer 22 en Natasa :D.

little diablo
26 december 2006, 11:28
nog hertjes genoeg dus:D nog een dagje,en dan i.p.v kerststol weer lekker :fuck:

Saluti L Diablo

Jansen
26 december 2006, 12:15
nog hertjes genoeg dus:D nog een dagje,en dan i.p.v kerststol weer lekker :fuck:

Saluti L Diablo
Heb je nog niet genoeg herterug gegeten om dan dadelijk weer op een herteruggetje te springen:fuck:

little diablo
26 december 2006, 20:27
Heb je nog niet genoeg herterug gegeten om dan dadelijk weer op een herteruggetje te springen:fuck:
Ze smaken zo eindeloos lekker:D

Saluti L Diablo

Big30
26 december 2006, 22:03
1 maand geleden ben ik ook naar PHG in Oedt geweest nog slechter ingedeeld de ruimtes en de saune is waar de mensen moeten eten en het systeem is het zelfde als in de GT .De ontvangst zonder balie en geen Jacuzzie wat spijtig is ,maar toch hebt ik er trio gemaakt met een blonde poolse en zwart haarige poolse 2 vriendinnen en dat was het zowat wel de moeite waard .
Wat me wel opval is dat de meisjes in de clubs in Duitsland altijd gezamelijk op een krukje zitten aan een toog en ze doen echt geen moeite om met iemand te komen praten . En als er voetbal in de weekend is wordt deze uitgezonden dan zie je de mannen allemaal kijken en de meisjes hebben op dat moment niks te doen .

Note big30:
Gekwoot uit een bericht van smp in GT Topic.
No additional comments ;)!

Willem2
27 december 2006, 02:48

Saluti L Diablo

Er waren wat nieuwe Hongaarse dames 1e kerstdag en ik denk dat wat poolse dames wel weer terug zullen keren.
Er zullen misschien wel weer wat russische dames weg zijn ivm drie koningen (6 Jan) en Oud en Nieuw.

099
27 december 2006, 13:05
Voor alle ijsberen,

2006 Loopt op zijn eind,
Nog enkele dagen en het verdwijnt.
Daarom een fijn 2000 en zeven
Dat jullie ook dit jaar een geile tijd mogen beleven!
Ook Happy momenten,
Zonder te denken aan de centen.
Dat Y en Y zijn in balans,
Lekker laten verwennen die swans.
Bij bezoekjes aan het hof,
Maak het aub niet te grof.
Hou ze warm die lekkere wieven,
Maar vergeet niet jullie lieven.
Beglse, Hollandse en Duitse beren,
Welke kunstjes gaan ze ons dit jaar weer leren?
Hopelijk een jaar zonder zorgen,
Met elke dag een stralende morgen.
Een goede gezondheid,
En neuken neuken zonder spijt.

Willi69
27 december 2006, 17:27
Dames die er wel waren oa : Andrea, Carolina, Carry, Chanel(?), Charlotta, Constanzia (zie Freude), Daniela, Edith, Elena, Jeanette, Juliette( 2 tellen), Karina (redelijk laat), Lavinia, Marina, Milana, Miriam, Natasa, Nikita, Nina, Rosa, Sam, Samyra, Suzanna, Tatjana en dan ben ik nog wat dames vergeten........
Laut Thekenfrauen (Info von mr popper im RhF)

Dort angekommen war der Parkplatz voll und die Empfangsdame sagte mir, daß "nur 29 Mädels anwesend" seien.
waren 29 Mädels da, da fehlen also 5 in Deiner Liste! :green_smi Mal schauen, ob Manni1A die Namen nachliefern kann... :rolleyes:

Tiga
27 december 2006, 17:55
Laut Thekenfrauen (Info von mr popper im RhF)

waren 29 Mädels da, da fehlen also 5 in Deiner Liste! :green_smi Mal schauen, ob Manni1A die Namen nachliefern kann... :rolleyes:

Loredana, ...noch vier

Willem2
27 december 2006, 21:37
Loredana, ...noch vier

Ja die was er wel en die zag er heel geil uit. Ook haar acrobatennummer op de ballustrade van de ijsberenkuil was erg sexy. Daarnaast houdt ze van steltlopen over water :D

Manni1A
27 december 2006, 22:03
Loredana, ...noch vier

Rebecca (Russland)....noch drei...
Agatha (Polen)... noch zwei....
und eine Neue, für mich namenlose, die aufgrund extrem üppiger Körperfülle eigentlich für zwei durchgehen könnte :D

reicht das? :rolleyes:

Vielleicht könnten Bade- und Saunameister an dieser Stelle ausnahmsweise mal ihr Gehirn anstrengen, damit die Liste komplett wird :green_smi

Knabbel
27 december 2006, 23:54
Rebecca (Russland)....noch drei...
Agatha (Polen)... noch zwei....
und eine Neue, für mich namenlose, die aufgrund extrem üppiger Körperfülle eigentlich für zwei durchgehen könnte :D

Ich meine die hat sich vorgestellt (aufgedraengelt) als Latoya. Moeglich eine auf 5 bar aufgepumpte Schwester von Michael Jackson. Ich kann mich aber irren, weil ich so schnell wie moeglich versucht habe aus Ihre Haende zu verschwinden. Grauenhaft...:kotz:

(Entschuldigung, ich darf naturlich nicht nur uber Ausseres beurteilen, aber die Spruche die raus kamen. Mein Gott.....)

Willem2
28 december 2006, 01:32
Sssst diese Frau war auch da :

Auf dem Zimmer war ich mit einer blonden CDL aus Kasachstan, deren Name ich aber vergessen habe, was allerdings nichts über ihre Qualitäten aussagt. Der Service war nämlich recht gut. Sie hat mittellanges blondes, leicht gelocktes Haar, ist ca. 170 cm groß und hat ein ringförmiges Tatoo am linken Arm. Sie ist nach eigener Aussage erst 5 Tage im PHG. Die Verständigung war zwar etwas schwierig, aber wir haben uns dennoch fast 30 Minuten unterhalten, ohne dass von ihr die Schlüsselfrage gestellt wurde. Diese kam dann von mir. Auf dem Zimmer dann schöner GF6.

Bitte schreib mal neue Ausweise für Agatha und Rebecca. Diese Frauen sind nicht die gleiche wie in der Liste ?

Gruesse Willem2

Manni1A
28 december 2006, 11:56
Sssst diese Frau war auch da :

Bitte schreib mal neue Ausweise für Agatha und Rebecca. Diese Frauen sind nicht die gleiche wie in der Liste ?

Gruesse Willem2

Agatha müsste die Frau aus der Liste sein. Polin, schlank, blond, spricht sehr gut Deutsch (weil sie in Deutschland lebt, also eigentlich eine Ex-Polin):D

Rebecca kommt aus Russland, lebt seit vier Jahren in Deutschland und ist seit Anfang Dezember im PHG. Hat vorher, glaube ich, in Oberhausen in der dortigen Puff-Straße gearbeitet. Entsprechend ist ihr Service nicht so dolle, aber sie ist ansonsten eine ganz Nette. Blond, gute Figur, aber nicht extrem schlank.

Manni1A
28 december 2006, 11:59
Ich meine die hat sich vorgestellt (aufgedraengelt) als Latoya. Moeglich eine auf 5 bar aufgepumpte Schwester von Michael Jackson. Ich kann mich aber irren, weil ich so schnell wie moeglich versucht habe aus Ihre Haende zu verschwinden. Grauenhaft...:kotz:

(Entschuldigung, ich darf naturlich nicht nur uber Ausseres beurteilen, aber die Spruche die raus kamen. Mein Gott.....)

Ich stelle mir gerade vor: Der schlanke Knabbel in den Armen dieser aufgeblasenen Gummipuppe. Schade, dass es mit der Buchung nicht geklappt hat :D

Jansen
28 december 2006, 18:06
Gisterenavond was een avond met veel dames en zeer goed eten.
Er waren rond 21.00 u net zoveel dames als beren.
Maar een nadeel er waren dames die geen zin hadden om te werken.
Zoals Marina en Charlotte.
Deze dames hebben er al weer een hele tijd opzitten en zijn dan ook aan vakantie toe.
Maar nee ze blijven nog enkele weken en werken dan gewoon een avond niet terwijl ze wel daar rond blijven lopen.
Zie mijn verhaal bij Marina.
Ik heb wel respect ervoor dat ze matigen maar dan ook niet in de cafe of bar ruimte gaan zitten.
Het eten was wel heel goed en beter dan ook in GT.
Sonny,Little Diablo en ik hebben ons wel vermaakt met andere dames en sauna.

Willem2
28 december 2006, 18:14
Ik heb wel respect ervoor dat ze matigen maar dan ook niet in de cafe of bar ruimte gaan zitten.
.

Misschien mogen ze nergens anders heen ;) en blijft er dus niks anders over.......
Ze hebben zich voor die dagen ingeschreven en dus dienen ze dan ook aanwezig te zijn.

PS het eten is geen discussie ;)

little diablo
28 december 2006, 18:19
De bezetting in PHG viel me 100% mee. Er waren genoeg dames aanwezig in the house. Al vroeg in de middag samen met Jansen en Sonny gearriveerd:D Sonny was al on tour en heeft wat later in the avond the house weer verlaten om af te reizen naar de volgende poort;) Ikzellf heb me uitermate vermaakt:p met 2x de zelfde dame. En nu moeten jullie me effe helpen want ik had verstaan marie(19 jaar,langblond haar met wat dreadloks,ongeveer 165lang en slank figuur.haar mooie figuurtje was omringt door een zwart netje met jarretels)maar ik kan geen recencie vinden:confused: als die er niet is maak ik hem aan,als ik de naam verkeerd verstaan heb help me even opweg. 2 prima uurtjes met haar gehad.

Saluti L Diablo

Willem2
28 december 2006, 18:26
@ Little Diablo

Misschien is het deze : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3262

Maar ik denk dat je ene nieuwe te pakken hebt gehad. Ga maar even terug om te vragen of ze al in de lijst staat ;)

little diablo
28 december 2006, 18:43
tja ik vraag het wel effe,maar deze zou het heel goed kunnen zijn.

Saluti l Diablo

Jansen
28 december 2006, 19:00
tja ik vraag het wel effe,maar deze zou het heel goed kunnen zijn.

Saluti l Diablo

Zij heeft ook in GT gewerkt daar hebben we het gisteren nog over gehad dus even bij GT zoeken.

little diablo
30 december 2006, 10:14
Zij heeft ook in GT gewerkt daar hebben we het gisteren nog over gehad dus even bij GT zoeken.
Klopt zei je maar dan was ik zeker op de kamer;) want niet gespot:rolleyes:

Saluti L Diablo

little diablo
30 december 2006, 14:33
Misschien mogen ze nergens anders heen ;) en blijft er dus niks anders over.......
Ze hebben zich voor die dagen ingeschreven en dus dienen ze dan ook aanwezig te zijn.

PS het eten is geen discussie ;)
Het beste zit je gewoon in de kamer:D je kan ook alleen een beetje:happy:

Saluti L Diablo