PDA

Volledige versie bekijken : Cleo (Roemeense)

satanic surfer
18 december 2016, 18:47
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Cleo (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Billen, Buik
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info:ex-Paradise(laJonquera),ex-privéSalou...service baveuse

Clubganger75
18 december 2016, 20:40
Dit is cleo die voorheen ook al in Roermond heeft gewerkt

MrDB
20 maart 2017, 15:28
Is dit de dame die 2 tattoo's heeft op haar sleutelbeen?

MrDB
15 april 2017, 22:46
Tijdens mijn vorige bezoek aan YinYang zag ik deze schoonheid en wist dat ik met haar moest kameren. Helaas was het er niet van gekomen! Vandaag was het dan eindelijk weer zo ver om mijn stoute schoenen aan te trekken. Ik hoopte stiekem al dat Cleo aanwezig zou zijn en gelukkig was ze er ook. Ik zag dit modelletje rond een uur van 5 en greep ik meteen me kans.

Het werd een uur lang GFE sex van de bovenste plank waarbij we elkaar uitbundig oraal hebben bevredigd. Cleo liet zich gewillig likken en ze genoot er zichtbaar van. Terwijl mijn tong haar clit aan het bespelen was, begon ik haar ook te vingeren. Hier lustte ze wel pap van, want ze begon steeds harder te kreunen en haar kutje voelde steeds natter aan. Na de uitgebreide befbeurt mocht zij mij eens onder handen nemen. Een diepe blowjob met veel gevoel volgde, helaas nam ze de ballen niet meer.

De sessie afgemaakt met hete sex in drie verschillende standjes waarbij ik in doggystyle het condoom volspoot. Als je een klik met haar heb is ze een top GFE, enige nadeel is dat ze niet aan (echt) tongzoenen doet.