PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, 4de Kwartaal 2006



Pagina's : 1 [2]

little diablo
12 december 2006, 19:16
Yep, weet ik, zucht. Ik deel een klein geheimpje met haar. Mocht het van haar ook tegen niemand vertellen. Helaas: my lips are sealed... (mijn toetsenbord ook)

Caligula
Ik heb een aardig vermoeden;) ze lijkt trouwens een beetje op je avater,maar dan zonder die 4 benen:p

Saluti L Diablo

Tiga
12 december 2006, 20:57
Bij aankomst in GT kon men zich het telefoontje uit Kaarst niet herinneren maar dat was snel verholpen. Het was druk, ERG druk! Veel mannen, veel vrouwen (zeker 100). Eerst maar even uitrusten (het waren enerverende dagen en we worden er NIET jonger op!).
De barruimte vulde zich buiten proporties want voedertijd stond op het programma. Een erg lange rij met dames en heren vormde zich voor het buffet terwijl de spruiten! en de eendepoten nog helemaal niet in zicht waren. Acuut besloten wij ons avondeten te verschuiven en buiten de deur op de weg terug te nuttigen (tevens een mooie tijdsbesparing).
We hadden redelijk lang tijd nodig om onze keuze te maken, het was per slot van rekening onze afscheidswip op deze tournee!
Hotshot "viel" voor een Jugoslavische dame (Hee, ik kan niet al ZIJN namen OOK onthouden!) en ik ging nog even een rondje lopen.
Ik had al een paar keer een lange Chinese dame topless zien lopen.
A) er zijn niet veel Chinese dames in GT (en Lin had ik al eerder gehad)
B) LANGE Chinese dames zijn zelfs BUITEN GT erg zeldzaam...
Na 1 ronde wist ik het zeker het was de Chinese OF het kerstvrouwtje (een mooie blondine in een rood lingeriesetje met wit-pluche-bolletjes).
Ik kwam Chinese Mia tegen op de trapjes bij het kino en we praten even over koetjes en kalfjes om vervolgens richting de entree te lopen voor een sleutel. Ze waren op en moesten dus even wachten. Tijd om nog even met Hotshot te kletsen voor het ketsen.
Hotshot was helemaal genezen (dacht hij). Op de kamer was het toppie geweest en hij had er nog 20 gezien waarmee hij "het kon"...

Mia had een sleutel bemachtigd en gearmd renden we door de kou naar huisje 16 alwaar wij een prima halfuurtje verbrachten. Mia is ca. 1,75, B-cup, schouderlang haar en STRAK (zowel van buiten als van binnen). ECHT een mooie meid waar ik het wel mee kan!
Nee, geen beschrijving tot in details, niet mijn stijl! maar als ze er een volgende keer WEER is.... VW! (vaste wip!)

Na deze inspanningen was het genoeg, alle zaken leeg, alle centjes op (eerst weer langs oom Dagobert) en togen we over de Deutsche Autobahn terug naar Duckstad.
Met maar één conclusie: DIT soort tournee gaan we in de toekomst vaker doen!!

xxx

little diablo
18 december 2006, 19:18
Heb ik effe een winterslaap gehouden:D zie ik bij me terugkomst dat het erg rustig is gebleven op het forum. Zal morgen weer eens gaan schrijven;) eerst even ergens op verkenning zodat ik ook wat te schrijven heb:p


Saluti L Diablo

Jansen
18 december 2006, 20:55
Is Kyara deze weken nog gezien in GT ?

mr rocky
18 december 2006, 21:07
Mia is volgens mij niet chinees maar Koreaans, ik heb haar voor het eerst ontmoet in PHG en ook enkele malen in GT tegengekomen, maar nog niet voor haar bezweken, hoewel ik een aantal keren in de verleiding ben geweest. Normaal hebben aziatische vrouwen niet mijn voorkeur, maar Mia is hier wel een uitzondering op, prachtig figuurtje !!!:lostit: :wink: :wink:

little diablo
18 december 2006, 21:26
Is Kyara deze weken nog gezien in GT ?
Met kerst is het altijd rustig,vorige week haar niet gezien.

Saluti L Diablo

Randy
20 december 2006, 14:21
Wat een stilte toen ik binnenkwam, zo rond de middag! Ik zag een stuk of 5-6 dames, een tiental beertjes, en that's it! De kerstvakantie lijkt begonnen. Toch waren er later steeds meer fraaie dames, maar de beren waren niet zo actief leek het, ook gezien de wat sombere blik van veel dames, en het feit dat er veel van hun al vertrokken na 22u.

Ik zag een bekende beer tobben met kiezen voor een dame. Uiteindelijk had hij de keuze beperkt tot 5. Eerst moest hij nog eventjes een belletje doen. Fout, want toen hij terug was, bleken de dames alle vijf langdurig op de kamer, en liep deze beer steeds wanhopiger zijn rondjes. Zijn geduld werd wel beloond, uiteindelijk is hij tevreden naar huis gekeerd.

Ik heb me prima vermaakt met Jolanta, Corina gedag gezegd, Emma zat (voor 't eerst) naar me te lonken (meestal doet ze of ze een ijskonijn is, tot je met haar op de kamer bent), en kennis gemaakt met weer een Duitse Jessica. Fraai figuur, maar daar is het nog even bij gebleven, er waren andere lieverdjes die een hogere prio kregen vandaag.

Wie dat waren? Alicia, Lisa en Kandy. 'Slechts' drie dames? Well, check out the reviews...

Ace2
20 december 2006, 15:03
Het einde van het jaar nadert, ook voor mij. Nog even de puntjes op de "i" zetten en een hoop afwerken. Dat maakt het er allemaal niet rustiger van. Of ik tijd zou hebben om naar Duitsland af te reizen was twijfelachtig. Tot Randy mij ging bellen. Hij voerde de druk op. Zonder nu al teveel gebruik te maken van mijn dichtelijke vrijheid kan ik die druk groot noemen. Maar ik wilde sterk zijn en eens een echte kerel. Dus ging de reis afgelopen dinsdag naar GT.

In volle vaart reed ik Duitsland in en bij afslag 3 ging ik van de snelweg, FKK-land in. Om 14.00u. arriveerde ik bij de burcht die GT heet. Het was redelijk rustig. Randy was in geen velden of wegen te zien.

Na te hebben gedouched, liep ik de bar in, bestelde een kop koffie en nam een broodje. Al etend nam ik de aanwezige dames in mij op. Snel geteld kwam ik op een 20-tal bereidwillige dames. Ondanks dat ze allemaal knapper genoemd mogen worden dan ik kon ik niet gelijk zeggen dat ik gelijk een keuze kon maken. Gelukkig kwam Summer de zaal in en lachte verlegen naar mij en keek mij aan alsof ze wilde zeggen: "Hi, kies mij, make my day." Ik besloot aan haar lokroep gehoor te geven. Net toen ik naar de kamer wilde gaan trof ik Randy die net een sessie van anderhalf uur met Alicia had gehad. Hij zweefde nog een beetje want hij hoorde mij niet zeggen: "nu ga ik naar de kamer."

Summer is een lief meisje. Ze deed het ook goed, maar je kon merken dat ze vandaag geen zin had in lange sessie. Ook daar gaf ik gehoor aan.

Weer in de bar aangekomen ging ik met Randy bijpraten. Een goede locatie daarvoor is de tent op het terras. Door de verwarming was het daar niet al te koud en de banken zijn goed. Voordeel is dat de muziek minder hard is (al bevreemd mij dat ze buiten andere muziek draaien dan binnen) en je geen last van de rook hebt. Er zat ook een dame te bellen (foei, foei, dat mag niet.) Ze schrok toen ook Tom ineens in de tent stond. Waarschijnlijk had ze geluk dat wij er ook zaten, want Tom was allervriendelijkst, zoals wij hem zo goed kennen.

Maar wij kwamen niet alleen om te praten. Op zijn minst is het leuk om naar vrouwen te kijken. Daarvoor moesten wij naar de bar. Wij rustig zitten en :eek: daar kwam ze binnen. Het kunstgebit van Randy viel pardoes uit zijn mond. Mijn kunstgebid slikte ik per ongeluk in. Samen met Poolse Mila kwam een blonde, slanke zeeeeeeer knappe dame binnen. Goed gekleed moet ik zeggen, want ze droeg buiten een tanga-slipje een stropdas. Ik verklaar bij deze al mijn opmerkingen uit het verleden over knappe of knapste dames uit GT ongeldig, met terugwerkende kracht. Dit was echt een schitterende dame. Randy en ik keken elkaar vol ongeloof aan. Dit kan nooit wat zijn, zeiden wij in koor. Mooie dame, slechte service. Wij wisten echter niet hoe snel, al duikelend over elkaar heen, naar de 2 meisjes moesten rennen. Daar werden wij voorgesteld aan Poolse Lisa. Het was haar eerste dag.
Ze had een stropdas, omdat het haar eerste dag was en ze dus veel moest leren. Hoe anders dan een studentenlook kon ze als kledij uitkiezen. Ik vond het allemaal best, als ze maar een sleutel ging halen en dat deed ze.

Lisa is een vriendelijke dame. Ik moest haar wel vertellen dat ze een beddensloop moest meenemen, iets wat ik dan meer deed. Op de kamer vertelde ze het e.e.a. en langzaam begon ze met zoenen. Rustig en teder. "Meine erste gaste, ist ein netter gaste." Maar zoals gezegd ging mijn aandacht meer uit naar het erotische deel van de conversatie.
na zoenen komt pijpen. Ik wilde gaan beffen en Lisa haalde een condoom uit haar tas die ze om mijn penis wilde doen. Ik dacht: "oh shit, dit wordt niets." Randy zou wel eens gelijk kunnen krijgen: slechte service. Ik heb echter als regel dat ik nooit een dame dingen laat doen die ze niet wil doen, behalve als ze iets vooraf heeft beloofd. Ik liet het er maar bij en ging door met beffen. Ik hoorde haar nog zeggen: "ich versuche es eine minute ohne gummi" Het condoom heb ik het eerste halve uur niet meer gezien. Het was goed oftewel heel goed. Na afloop van de FT, hebben wij nog een kwartiertje zitten kletsen. Schijnbaar heeft ze een maand ervaring in het vak. Het zou zo maar kunnen.

Eenmaal aangekomen in de kleedkamer zag ik Randy voorbij zweven. Het leek alsof hij een geest had gezien.

Ik ging op een bank zitten om te praten toen Kandy binnen kwam......en toen was ik weer alleen.......

In mijn ooghoeken zag ik een dame die mij wel beviel. Ik had haar al een paar keer die middag gezien, maar door het verschijnen van Lisa waren mijn prioriteiten verschoven. Ik had haar tijdens al mijn GT-bezoekjes nog nooit eerder gezien. Dat dat meer aan mij lag dan aan haar, bleek al snel. Het was Olga uit Wit Rusland. Een mooie dame. Ik wist dat over haar was geschreven, maar ik kreeg ter plekke spijt dat ik de meeste recensies op internet niet of vluchtig lees. waren het nu goede berichten of slechte berichten? Ik praatte een kwartiertje met haar en gaf aan dat ik later voor zaken terug zou komen. "Nicht vergessen" riep Olga nog. Een woord een woord, een man een man.

Het eten was redelijk goed: kippenpoten, rijst en groente. Het is wel eens slechter geweest. In de bar was het druk. Het was duidelijk dat de voedertijd aanstaande was. Ik deed rustig aan. Ik had nog niet zo een erge honger. Ik liet dan ook maar enkele dames voor gaan. Twee Duitse meisjes gingen voor mij en stoten hun billen naar achteren. Zij hadden zin in vlees, maar niet in de kippetjes die opgeschept werden. Ik was echter nog aan het bijkomen van 2 sessies.

Voor een dinsdag was het redelijk druk, toch kon je merken dat de dames niet veel goede zaken deden. Vaak werd de jacht geopend. Persoonlijk vind ik dat wel een leuk spelletje in GT. Verder nog even gesproken met Lin, Amira, Summer en nog een tweetal mij onbekende dames.

Rond half acht trok Olga mij ineens naar haar toe. "Wo bleibst du?" Ik wilde nog even wachten, maar ik zou mij aan mijn woord houden. Olga vertelde dat ze binnen een kwartier naar huis zou gaan. "Hurry-up" was de boodschap. Ik liet mij echter niet gek maken. Dat had ik echter beter wel kunnen doen. Ik heb Olga niet meer gezien.
Toen ik doorliep zag ik Chinese Mia staan. Zou ik niet beter voor haar kunnen kiezen? Ik ging echter Olga zoeken en die vond ik niet. Na een half uur gaf ik het op en ging ik Chinese Mia zoeken. Die werd tot 2 keer toe vlak voor mijn neus geschaakt. Ik had nog een andere Poolse blonde dame gezien of ik kon wederom voor Poolse Lisa kiezen. Twijfel, twijfel, twijfel, twijfel...... en die waren die 2 dames ook weer bezet.

Ook nog met een dame gesproken die vertelde dat ze in zuid-Duitsland woonde. Ik vond dat nog een afstand. Dat moest ook wel, want haar vriend wist niet wat voor werk ze deed. Ik heb maar niet doorgevraagd.

Uiteindelijk toch op de kamer beland met Mia. Het was goed. Mia voelde zich echter niet zo lekker en ging na mijn sessie naar huis. Voor de derde keer was de behoefte aan sex bij mij wat minder. Daarom ging deze sessie bij mij meer in de geschiedenis als een leuk samenzijn met gesprek dan spetterende sex.

Aan het einde van de avond was het tijd om na te mijmeren. Het jaar eindigt en het was een bewogen ijsbeer-jaar voor mij. Een jaar geleden was ik ijsbeer af en zo ging ik 2006 in. Ik ga 2006 weer uit als een ijsbeer. Het heeft zo moeten gebeuren.

Rond tienen besloot ik naar huis te gaan en Randy alleen met zijn vriendin achter te laten. Dat is onverantwoord, ik weet het.

En zo reed ik voor de laatste keer dit jaar van de parkeerplaats van GT af, een dichte mist in.

Bis zum nachste jahr.

Met dank aan Little Diablo :freu:

Randy
20 december 2006, 15:31
Eenmaal aangekomen in de kleedkamer zag ik Randy voorbij zweven. Het leek alsof hij een geest had gezien.
...
Ik ging op een bank zitten om te praten toen Kandy binnen kwam......en toen was ik weer alleen.......

...
Rond tienen besloot ik naar huis te gaan en Randy alleen met zijn vriendin achter te laten. Dat is onverantwoord, ik weet het.


Onverantwoord, inderdaad. Gelukkig heeft zij wel goed op me gepast. :smkiss:

Geestverschijningen, lekke hartkleppen, verdwijnende beren, er gebeuren rare dingen in deze kersttijd. Tussen kerst en nieuwjaar kom ik nog wel een keer het GT jaar ter plekke afsluiten... Veel om over na te denken, en herinneringen boven te halen aan een bewogen jaar.

little diablo
20 december 2006, 15:48
Net Sonny aan de lijn gehad,hij was al op verkenning;) Hoewel ik van de week hoorde dat bijna alles met kerst vakantie was:rolleyes: bevestigde Sonny dat er ongeveer 60 hertjes in de wei stonden. Morgen dus maar een kijken:p

Saluti L Diablo

mr rocky
21 december 2006, 22:33
Net terug van een middagje/avond Gouden Tijd, rond deze tijd circa 23.00 uur was het weer veel te druk met beren en veel te weinig dames. Ik heb welgeteld circa 10 voor mij nieuwe dames gezien, waarvan er slechts een het predikaat Optick Fuck verdiende, zij was een mooi slank blond meisje, met tieten waar ik over twijfelde of ze nu echt of nep waren (ze liep topless en had een mooi rose strikje om), ff gesproken met iemand die met haar op de kamer was geweest en die vertelde dat ze pools was. Daarna heb ik haar ook niet meer gespot. Jammer, maar misschien volgende keer.

Vandaag wederom een sessie gehad met IZA , de mooie meid van duits/egyptische afkomst (Ik weet niet of er al een aparte recensie van haar is, maar je kunt geloof ik niet zoeken op een naam van 3 letters)

De vorige keer had ze me tot 2 sessies verleid, vandaag eigenlijk ook 2 keer, omdat ik na het eerste half uur nog geen genoeg van haar had, echter nadeel is dat ze voor het 2e halfuur ook 50 euro vraagt.Tot compromis gekomen om 75 euro te betalen voor 50 minuten. Ik heb haar die laatste 20 minuten dan ook voor haar eurootjes laten werken. Ik vind dat toch een afknapper en reden om een volgende keer niet meer voor haar te kiezen, ondanks dat de sex super met haar is en ik haar een aardige en mooie meid vind. Er loopt nog zoveel ander moois rond!!!! Uiteindelijk heb ik haar 80 euro betaald omdat ik niet gepast had, ik vind een fooi soms wel op zijn plaats, maar die moet wel uit mezelf komen. (Kinderen die vragen worden......):baeh: :baeh: :zauberkis

Binky007
22 december 2006, 19:21
Vandaag wederom een sessie gehad met IZA , de mooie meid van duits/egyptische afkomst (Ik weet niet of er al een aparte recensie van haar is, maar je kunt geloof ik niet zoeken op een naam van 3 letters)



Bedoel je deze

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2782

En heel handig zoeken doe je hier

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3974

Binky

Jansen
22 december 2006, 23:21
Heerlijk avondje gehad vanavond in GT.
Rex en NKG waren ook goed op dreef, voor NKG was GT na een zeer lange tijd weer een avondje op een andere plaats.
Zelf met Kiara aan de haal geweest ( Big30 zie Kiara):rofl:
Vele Poolse vrouwen zijn al naar huis voor de kerst.

Big30
22 december 2006, 23:54
Zelf met Kiara aan de haal geweest ( Big30 zie Kiara):rofl:
Vele Poolse vrouwen zijn al naar huis voor de kerst.



Zit even te twijfelen of zij terug moet in de top 5:rofl: :rofl:

Wordt vervolgd

Ik was wel undercover:green_smi

Ik was vanavond ook under-cover ;) in Eindhovuh :p, en ben gelukkig nog zo helder van geest dat ik deze slinkse poging van Jansen ene Kiara weer terug in de top-5 te krijgen volledig langs me heen laat gaan :thefinger!

NO WAY!!! :D :rofl: :p,


Groet,
big30

Jansen
23 december 2006, 00:09
Ik was vanavond ook under-cover ;) in Eindhovuh :


Groet,
big30

Ik ook net terug uit EHV op het stratumseind naar Hollandse muziek geluisterd
zie je drukke avond van GT met mijn GTI naar EHV:teuflisch
en morgen Belgie bezoeken.

Big30
23 december 2006, 00:22
Ik ook net terug uit EHV op het stratumseind naar Hollandse muziek geluisterd
zie je, drukke avond van GT met mijn GTI naar EHV:teuflisch

Is leuk ut Stratumseind en ik weet waar je geweest bent maar de Vooruitgang en Wilhemina zijn toch echt veel leuker ;)! Oja ook nog een tussenstop bij EP gemaakt :thefinger! Overkwam me :eek:!

Om het topic weer terug in Gt sferen te laten komen, toch even zeggen dat Sonja erg in Gt wordt gemist :p :rolleyes: :rofl:.
Ik benieuwd ben of Katja uit Litouwen nog aanwezig is en wil graag opmerken dat de bruin gekleurde Duitse Tanja een schatje is :p!

Oja, heb nog niet gelezen hoeveel dames vanavond in Gt aanwezig waren!
Ach ja what the hell! Morgen (=vandaag) in PHG zal ik toch alleen oog hebben voor de Sauna en de cockails ;)!

Groet,
big30

little diablo
23 december 2006, 14:19
Even nog een verslagje van afgelopen Donderdag;) Al vroeg the house binnen gegaan. En daar was wel te merken dat het kerstperriode was. vrij rustig met zowel dames als beren. wel Kiara en alicia uit kazakstan weer eens gespot. Ik ben al vrij snel naar de kamer gegaan met Isa(zie recencie:o ),omdat ze er weer zo lekker:p uit zag. Daarna een hele tijd aan de bar staan te praten met 2 vrij nieuwe beren,en de hertjes de revue laten passeren. Nadat ze hun keuze hadden gemaakt,Wenkte Jolanta me om eens lekker warm bij haar te komen zitten:D Leuke natuurlijke meid is dit met een leuke vlotte babbel. Telkens zag me oog wat nieuws en moois voorbij:cool: komen.Wie was dat kleine,blonde hertje.
Van Jolanta eventjes afscheid genomen,en op haar afgestapt. Het bleek dus om Poolse Lisa tegaan(Randy ik heb haar gevonden:teuflisch )Even een praatje gemaakt en vervolgens omdat me hormonen de lucht inschoten met haar naar de kamer vertrokken(zie recencie).
Toen ik terug kwam van de kamer stond inmiddels Melanie weer bij me,die was namelijk weer ongerust waar Sonny nou bleef want ze wou weer wel eens gekieteld worden. En juist op dat moment arriveerde ook Sonny in the house.
Wat later op de avond toen ook Rex inmiddels was gearriveerd heb ik Jolanta weer opgezocht en met haar me dag afgesloten. Na wat Expresso the house om 0030 weer verlaten.


Saluti L Diablo

Jansen
23 december 2006, 15:26
Nou Binky je zal wel doodvermoeid zijn na al deze vrouwen gehad en beoordeelt hebben.:green_smi
Ik had het idee dat ik er al veel kende :rolleyes:

Wel heel overzichtelijk geworden een mooie aanwinst voor dit forum:freu:

Jansen
23 december 2006, 15:35
Oja, heb nog niet gelezen hoeveel dames vanavond in Gt aanwezig waren!
Ach ja what the hell! Morgen (=vandaag) in PHG zal ik toch alleen oog hebben voor de Sauna en de cockails ;)!

Groet,
big30

Het was geen grootse avond in GT vrijdag, gelukkig niet al te druk met Beren.
De meeste Poolse dames zijn al naar huis.
Alleen de moslim vrouwen en de russinnen,Duitse en nog een paar andere zijn nog aanwezig.
Kom dan toch op ongeveer 30 dames die er waren,waaronder een 5 tal hele mooie en nieuwe.

Big30
23 december 2006, 15:40
Het was geen grootse avond in GT vrijdag, gelukkig niet al te druk met Beren.
De meeste Poolse dames zijn al naar huis.
Alleen de moslim vrouwen en de russinnen,Duitse en nog een paar andere zijn nog aanwezig.
Kom dan toch op ongeveer 30 dames die er waren,waaronder een 5 tal hele mooie en nieuwe.

Zal tussen kerst en oud en nieuw nog wel rustiger zijn. Benieuwd hoe het vanavond in PHG zal zijn, meer dan 30 dames daar schat ik ook niet in.

Wel een hele kolonie ijsberen die zich heeft aangemeld! Eens kijken of het me lukt om nog voor half zes aan te kunnen bellen! Moet net lukken ;)!

CU.

newcomer
23 december 2006, 18:01
... also, ansonsten eine echt gute Sache, die Mädchen auch mal nach den Erkennungszeichen zu sortieren.

ABer die Liste endet bei G???

und: +++Zaten wat foutjes in+++

ja, sehr viele Girls, die garnicht mehr da sind....:green_smi :rolleyes: :o

Grüße, newcomer

egon, Dr. Rammler
23 december 2006, 18:56
Nou Binky je zal wel doodvermoeid zijn na al deze vrouwen gehad en beoordeelt hebben.:green_smi
Ik had het idee dat ik er al veel kende :rolleyes:

Wel heel overzichtelijk geworden een mooie aanwinst voor dit forum:freu:

yes well ! heel bedankt voor dit werk !!
groetjes Egon:wink:

Willem2
24 december 2006, 22:12
... also, ansonsten eine echt gute Sache, die Mädchen auch mal nach den Erkennungszeichen zu sortieren.

ABer die Liste endet bei G???

Darum ist die Liste auch wieder weg :rolleyes: Und Binky hat darum gefragt.




und: +++Zaten wat foutjes in+++

ja, sehr viele Girls, die garnicht mehr da sind....:green_smi :rolleyes: :o

Grüße, newcomer


Du bist doch auch ein IJsbeer :cool: Schreiben ist doch nicht so schwierig :green_smi

En nu op zijn nederlands ;) : Een lijst kan nooit een totaal beeld reflecteren van de actuele toestand in een club. Zeker niet bij grote clubs zoals PHG en GT. Daar zijn wisselingen soms zo snel :cool: Daarnaast komen vrouwen ook vaak weer terug of duiken opeens ergens anders op.
Eind dit jaar :rolleyes: begin volgend jaar zal er wel weer worden schoongemaakt en gaan er wat dames naar de oude doos. Daarbij is echter ook altijd enige hulp van ijsberen nodig.

Groeten Willem2 :wink:

Big30
26 december 2006, 22:10
Hoi,
Vandaag 2de kerstdag was ik me aan vervelen en ben toen vertrokken naar Bruggen naar de GT en ik had er meer van verwacht.Het gebouw net een doolhof en de kamers veel te groot daar hadden de indeling beter gekund.En dan het eten GEEN aparte ruimte of zaal en allemaal in een rij staan gelijk vroeger op school alsof we kleine kinderen zijn en het wordt ook nog opgeschept op je bord . Oke ik begrijpt wel dat de meeste meisjes naar huis zijn en dat er niet veel keuze was .
Dan ben ik toch met en 25 jaarige Braziliaanse geweest waarvan ik de naam niet meer weet ( ik denk salina ofzoiets ) zij was goed en heeft mijn dag toch nog goed gemaakt .
Ik denkt toch dat ik beter naar YY blijft gaan , ieder zijn keuze en smaak en hoop dat zeker deze Braziliaanse ooit eens naar YY komt want zij is de moeite waard .

Wat me wel opval is dat de meisjes in de clubs in Duitsland altijd gezamelijk op een krukje zitten aan een toog en ze doen echt geen moeite om met iemand te komen praten . En als er voetbal in de weekend is wordt deze uitgezonden dan zie je de mannen allemaal kijken en de meisjes hebben op dat moment niks te doen .

note big30:
bericht uit een ander bericht gekwoot

Stiffmaster
27 december 2006, 12:22
2e kerstdag met LatoYan samen op pad om eens te kijken of er in GT wat te beleven viel dit gezien de gezellige sfeer van vorig jaar. Wel moet zeggen dat het aanmerkelijk drukker was dan vorig jaar zeker in de loop van de middag minstens pakweg een 30 dames die de kerstdagen met ons ijsbeertjes door wilden brengen en hun winterslaap er voor hadden onderbroken :lostit: . Ook het aantal beren bleef groeien en na nog wat bekende beren te hebben begroet schat ik het aantal toch zeker om en nabij de 50 a 60 man, al met al in een zeer lome maar gemoedelijke sfeer, na de nodige broodjes en drankjes en wat te zijn opgewarmd door de sauna en whirlpool eens gekeken of er nog wat rondliep en dat was er genoeg ook voor een ijsbeer die al bijna ontdooid was, zie de recensies, moe maar voldaan om ± 21.45 huiswaarts gekeerd, was zeker weer goed en gezellig, nu weer afkicken :moon: :moon: .

099
27 december 2006, 13:04
Voor alle ijsberen,

2006 Loopt op zijn eind,
Nog enkele dagen en het verdwijnt.
Daarom een fijn 2000 en zeven
Dat jullie ook dit jaar een geile tijd mogen beleven!
Ook Happy momenten,
Zonder te denken aan de centen.
Dat Y en Y zijn in balans,
Lekker laten verwennen die swans.
Bij bezoekjes aan het hof,
Maak het aub niet te grof.
Hou ze warm die lekkere wieven,
Maar vergeet niet jullie lieven.
Beglse, Hollandse en Duitse beren,
Welke kunstjes gaan ze ons dit jaar weer leren?
Hopelijk een jaar zonder zorgen,
Met elke dag een stralende morgen.
Een goede gezondheid,
En neuken neuken zonder spijt.

Binky007
27 december 2006, 16:08
... also, ansonsten eine echt gute Sache, die Mädchen auch mal nach den Erkennungszeichen zu sortieren.

ABer die Liste endet bei G???

und: +++Zaten wat foutjes in+++

ja, sehr viele Girls, die garnicht mehr da sind....:green_smi :rolleyes: :o

Grüße, newcomer

Ik maak mijn lijst aan de hand van de recensies die op het forum staan
Ik controleer wat er veranderd is en pas hem aan
Nieuwe komen erbij, dames die naar de oude doos zijn gegaan
of zijn verhuisd verdwijnen
Deze dames hebben mij dus niet allemaal zelf verwent :lol:
Lijst wordt regelmatig geupdate

Waarom maak ik die lijst

Als je een recensie zoekt, is het heel handig zoeken.
Heb al vernomen dat sommigen hem Kopieeren naar PDA etc
Vindt hem zelf wel heel overzichtelijk

Is het veel werk ???
Heb voor mezelf een programmatje gemaakt,
om de info die op dit forum is te vinden over de meisjes bij GT
wat overzichtelijker te houden.
Heb daar iets bijgemaakt, zodat ik heel gemakelijk
een lijst kan bijhouden en posten.

Wat was er mis gegaan
Kon maar 20.000 tekens posten
dus de lijst stond er niet compleet op
Heb hem nu in 3 delen moeten splitsen,
waren eerst 2 delen.

Lijst maken op volgorde van herkeningspunten

Is voor mij niet zo veel werk

Heb dit voor mezelf al eens gedaan, in aan het zoeken geweest
was geen succes, heb verschillende dingen geprobeert,
Op Nationaliteit, op Haarkleur, op Postuur,
Zijn er te veel dezelfde van, zoekt heel moeilijk

Maar ideeen zijn altijd welkom

Hoop dat forumleden veel plezier hebben van mijn lijst

Voor degene die hem nog niet weten te vinden

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4247

Succes

Binky

Binky007
27 december 2006, 16:20
Nou Binky je zal wel doodvermoeid zijn na al deze vrouwen gehad en beoordeelt hebben.:green_smi
Ik had het idee dat ik er al veel kende :rolleyes:

Wel heel overzichtelijk geworden een mooie aanwinst voor dit forum:freu:


Ben pas bij de G

De rest is het verlanglijstje

Die moeten nog.........puf...........puf

Binky :lol:

Binky007
28 december 2006, 11:45
Keek vanmorgen op de site van GT

Hebben ze een aantal foto's bijgeplaatst

Foto's waar dames op staan hebben zich flink vermeerderd........ :thefinger

Wie herkent ze ????

http://www.goldentime.de/fkk_goldentime_ambiente_big.htm

Succes

Binky

Caveman
28 december 2006, 15:10
Geweldige lijst, Binky! http://www.cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/d028.gif
Bedankt voor alle moeite! De database van het Antwerpse SKW destijds was ook een toptool. Keep up the good work! http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/froehlich/a020.gif

Binky007
28 december 2006, 16:59
Geweldige lijst, Binky! http://www.cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/d028.gif
Bedankt voor alle moeite! De database van het Antwerpse SKW destijds was ook een toptool. Keep up the good work! http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/froehlich/a020.gif


Bedankt Caveman,

Leuk om je hier ook weer eens tegen te komen

Kom niet meer zo veel meer in antwerpen,
ga nu meer naar dat andere buurland

Binky

Randy
28 december 2006, 17:52
Wie herkent ze ????


Ik niet... Morgen maar even controleren bij de aanwezige dames :smkiss:

little diablo
28 december 2006, 18:05
Keek vanmorgen op de site van GT

Hebben ze een aantal foto's bijgeplaatst

Foto's waar dames op staan hebben zich flink vermeerderd........ :thefinger

Wie herkent ze ????

http://www.goldentime.de/fkk_goldentime_ambiente_big.htm

Succes

Binky
Nou ik weet niet waar die dame,s van zijn:confused: of er zijn heel veel nieuwe. Want volgens mij herken ik alleen Luana.

Saluti L Diablo

Jansen
28 december 2006, 18:09
Nou ik weet niet waar die dame,s van zijn:confused: of er zijn heel veel nieuwe. Want volgens mij herken ik alleen Luana.

Saluti L Diablo

Ik herken wel een aantal strings :lostit:

Willem2
28 december 2006, 18:17
Zodra er foto's zijn genomen zijn de dames al weer gevlogen ;) . Sonja stond er toch ook te pronken.
Bij de vorige fotosessie duurde het zo lang dat inderdaad heel wat dames al weer weg waren.

Willem2 :wink:

little diablo
28 december 2006, 18:22
ze zijn ook geplakt want ik zie 2x luana en 2x de dame in het rode setje:rolleyes: ach ja wat maakt het uit ze zien er allemaal weer uit om van te :p ;)

Saluti l Diablo

Jansen
28 december 2006, 18:39
ze zijn ook geplakt want ik zie 2x luana en 2x de dame in het rode setje:rolleyes: ach ja wat maakt het uit ze zien er allemaal weer uit om van te :p ;)

Saluti l Diablo

Volgende keer mag jij :thefinger ook op de foto

zuipschuit
28 december 2006, 20:01
ze zijn ook geplakt want ik zie 2x luana en 2x de dame in het rode setje:rolleyes: ach ja wat maakt het uit ze zien er allemaal weer uit om van te :p ;)

Saluti l Diablo

wat voor ondergoed heeft luana aan ? kan al die vrouwen niet uit elkaar houden

Limburger
28 december 2006, 21:15
Weet iemand wie die drie vrouwen op de foto's van de galerie zijn?


http://www.goldentime.de/index_GT_kontakt.htm

099
28 december 2006, 23:49
De blonde die met Champagne wordt overgoten is Sonja :rofl: !

Nu werkzaam in Kaarst: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&highlight=sonja

Rob10
29 december 2006, 00:44
Weet iemand wie die drie vrouwen op de foto's van de galerie zijn?


De 2 anderen zijn vlgs mij de 2 pornosterren tijdens de party van deze zomer. Het zag er redelijk uit die dames ( zeker die met het rode haar) maar een slechte show toen. Foto's zijn al wat beter




Note W2 : Gina Wilde is de andere blonde :)

Limburger
29 december 2006, 14:15
Die andere blonde is niet Gina Wild, ik heb namelik wat DVD's van Gina Wild en die ziet er heel anders uit. Ik zag net op de site dat één van de drie Vivian Smitt is dus die zal het wel kunnen zijn.

Mauriceyep
29 december 2006, 21:41
GT heeft voor mij een aantal grote ergernissen, om te beginnen is jullie ook al eens opgevallen dat er nogal veel lussen aan de badmantels loszitten :mad: :D Dit kan een mens zijn complete dag verpesten! Dat men daar niet bij stilstaat! Vandaag had ik een velletje waarbij er keurig nieuwe lusjes aan gezet waren. Ik vermoed dat Vanessa en tatjana iedere avond 5 velletjes meenemen en driftig met naald en garen aan de slag gaan! Top hoor!
Mijn tweede ergernis is de beperkte tijd dat de doches werken nadat je er op gedrukt hebt. Ik schat 4 seconden, maar sinds vorige week is er een halve seconde afgehaald, vermoedelijk omdat ook in Duitsland de energieprijzen omhoog gaan per 1 januari, nou in ieder geval de BTW, tja wat moet je dan! Pffffff .. gelukkig hou ik mij met andere dingen bezig:fuck:

mr rocky
29 december 2006, 23:39
ja de douches zijn nog net beter dan in YinYang, voor goede douches moet je naar Kaarsten rijden. Maar vanavond heeft 1 meisje, namelijk Angelina alles goed gemaakt.Ze zei dat ze van Roemeense afkomst is en is een vriendin van Kiara (vlgs. mij weer een andere Kiara dan waar ik vorige keer mee heb kennisgemaakt) en lijkt best veel op haar, zouden zussen kunnen zijn. Deze Angelina lijkt ook qua uiterlijk veel op Katja die ook een tijdje in Gt heeft gewerkt en nu weer in PHG. Op de kamer is ze echter van topkwaliteit!!!!

Zonder in details te willen treden kan ik zeggen dat ze mij 2 uur heeft bezig gehouden en ware het niet , dat ze weg moest (met Kiara) dan was het zeker langer geworden. (Uiteindelijk is ze toch nog gebleven omdat Kiara telkens bezet was)

Voor mij een nieuwe TA!!!!:teuflisch :thefinger :baeh:




Net in het lijstje gekeken of er al een aparte recensie van haar is, maar er staat alleen een Poolse Angelina in.

Ik laat een aparte recensie maar aan een ander over.

Mijn mening is in ieder geval duidelijk: een echte aanrader!!!!!!!!!!

mr rocky
29 december 2006, 23:42
Die andere blonde is niet Gina Wild, ik heb namelik wat DVD's van Gina Wild en die ziet er heel anders uit. Ik zag net op de site dat één van de drie Vivian Smitt is dus die zal het wel kunnen zijn.


Je hebt gelijk.

Ik was er bij:lostit: :lostit:

little diablo
30 december 2006, 10:10
wat voor ondergoed heeft luana aan ? kan al die vrouwen niet uit elkaar houden
Roze slipje(op de foto staat ze een keer voor over gebukt en de andere keer leunend tegen de buffettafel),en meestal topless. Gisteren was ze er niet

Saluti L Diablo

little diablo
30 december 2006, 10:12
GT heeft voor mij een aantal grote ergernissen, om te beginnen is jullie ook al eens opgevallen dat er nogal veel lussen aan de badmantels loszitten :mad: :D Dit kan een mens zijn complete dag verpesten! Dat men daar niet bij stilstaat! Vandaag had ik een velletje waarbij er keurig nieuwe lusjes aan gezet waren. Ik vermoed dat Vanessa en tatjana iedere avond 5 velletjes meenemen en driftig met naald en garen aan de slag gaan! Top hoor!
Mijn tweede ergernis is de beperkte tijd dat de doches werken nadat je er op gedrukt hebt. Ik schat 4 seconden, maar sinds vorige week is er een halve seconde afgehaald, vermoedelijk omdat ook in Duitsland de energieprijzen omhoog gaan per 1 januari, nou in ieder geval de BTW, tja wat moet je dan! Pffffff .. gelukkig hou ik mij met andere dingen bezig:fuck:
Daarom heb ik nooit het velletje om anders struikel ik er ook over:D

Saluti L Diablo

MiniME
30 december 2006, 10:12
Je hebt gelijk.

Ik was er bij:lostit: :lostit:

Of misschien vergist W2 zich een beetje en was het Gina Blonde. Deze Poolse is ook ex-private ster en was paar keer te gast in GT. Geeft ook haar eigen party's, waar ze een stuk verder gaat dan lief lachen! :D

little diablo
30 december 2006, 11:17
Gisteren om 14u de poorten van Gt binnen gegaan. Ik was erg nieuwsgierig hoe de bezetting zou zijn natuurlijk op deze laatste dagen van het jaar. Binnen aangekomen plaatsgenomen naast Randy en de boel eens geobserveerd;) Het was er toen nog vrij rustig een 30tal hertjes. Maar hoe later dat het werd hoe drukker,zowel met Hertjes als met beren. Ook vele forum beren,Randy,Rex,Gonzo,Mauriceyep,MiniMe,Oblix,en Picasso. Mijn eerste en tweede kamer bezoek na de massage van de masseuse was met Jasmi Vervolgens tussen deze bezoeken door aan het diner begonnen en dat was weer eens super triest,gekookte aardappelen met rode kool en een drappig vleesje. vervolgens ben ik na me twee bezoeken met Jasmi met Juliana de kamer opgaan deze zag er ook weer uit om te :p Toen ik van dit geil half uurtje terug kwam was het wel erg druk geworden met beren,we liepen zowat over mekaar heen. Ik had eigenlijk gedacht dat het een rustige avond zou worden. Maar niet:o Dan maar weer de kamer op want daar was het een stuk rustiger en deze keer met een nieuw hertje Miriam(pools) en omdat het na me kamer bezoek nog steeds erg vol was in the house maar gelijk me kamer bezoek verlengd met een bezoekje aan de blokhut met Olga(ze lachte zo lief:D )
mmmmmmmm weer lekker :fuck: Tijd voor wat voeding,Rex rade me de dikke brei in het pannetje ten zeerste af,maar eigenwijs dat ik ben toch maar hiervan gesmult:rolleyes:
En wat lachte Katarina weer de hele avond:o soms werd ik gewoon bang van haar. toen ik lekker languit op de bank lag later op de avond kwam het heerlijke knuffeltje Jolanta lekker bij me in me armen me liggen:love2:
En ze wou nog wel meer,want daar me gestreel en geknutsch had ik haar een beetje op gegeilt. Dit resulteerde er in dat ze vervolgens de sleutel ging halen.
Ze kreeg het toch weer voor elkaar want wat heb ik met haar nog heerlijk 1 1/2 lang :fuck: met haar gelijk een nieuwe date gemaakt want ik ben haar wat verschuldigd:rolleyes: toen ik met haar de kamer afkwam was het inmiddels half een en toen was het heel rustig,nog een stuk of 15 beren waar onder Rex en Piccaso;) Na me expresso de avond afgesloten.

Saluti l Diablo

little diablo
30 december 2006, 12:20
Nou, je hebt ook geen gelukkige hand van kiezen zeg..........kies je gelijk 2 foute vrouwen uit daar. Laat je anders vooraf even informeren door wat ijsberen die vaker geweest zijn.

Helaas is het de laatste maanden zo dat de kans op een miskleun in GT groter en groter wordt, terwijl dit 1 a 2 jaar terug nog nauwelijks denkbaar was.

Speelt ook nog meer dat de echte toppers (45 stuks!) tussen 22 december en 10 januari naar huis zijn voor kerst en oud/nieuw, dus............

Gisteren was het ook weer erg mager. Veel ijsberen en alleen de restjes nog aan de dames kant (op een enkele positieve uitzondering na gelukkig!).
Nou nou,oke vele ijsberen en heel veel smog en slecht eten:o maar ik heb toch 5x hemels:fuck::D en dat maakte alles weer goed;)

Saluti l Diablo

little diablo
30 december 2006, 13:38
hey Binky

deze is nieuw Miriam(poolse) http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4342

Saluti L Diablo

little diablo
30 december 2006, 16:52
Ok tot donderdag of vrijdag dan;) of ben je het vergeten:D

Saluti L Diablo

Note big30:
Mijn tweelingbroer had weer eens snode plannen en dat betekent dat ik woensdag in de Oase ben en donderdag in FKK-Palace ... .
Ik denk dat ik vrijdag dan een beetje moe ben, maar wie weet ;)
Ik had het al vernomen dat je niet in the house zou zijn;) volgend jaar dan maar:freu:

Saluti L Diablo

Randy
30 december 2006, 18:33
Diablo heeft 't al goed verwoord hierboven: veel, heel veel witte beren, weinig topdames, een wat matte sfeer, gelukkig wel gezellig met wat bekende en (voor mij) minder bekende beren. En lieve dames.

Ik begreep van Jessi, uit Yinyang, dat YY deze week gesloten is, vanaar die toevloed misschien van al die NL beren. Pech voor hun, met name de Poolse damesdelegatie schitterde door afwezigheid.

Een aantal toppertjes wel gezien (Kassandra in een flits, voor ik kon opstaan was ze alweer weg), of gesproken (Jolanta, Duitse Tanya), maar voor de rest waren er weinig dames waarvan ik iets had van WOW!

Desondanks me toch goed vermaakt met Mia (Duits van Chinese afkomst), Axana (Russisch), Katja (Litouwen) en Jessi (Tsjechië).

Al met al een mindere dag, na al die vorige topdagen. Jammer maar het is niet anders. Ik verheug me alvast op de terugkomst van alle lieverdjes in 2007!

Mauriceyep
30 december 2006, 19:19
............: veel, heel veel witte beren, weinig topdames, .....

Ik was vanochtend in de supermarkt en qua drukte was het vergelijkbaar met GT gisteren, alleen waren er meer vrouwen in de supermarkt (een zeurend nederlands exemplaar voor mij, die naar haar mening niet voldoende zegeltjes kreeg, pfff):cool:

Er waren veel nederlandse mannen gisteren, vermoedelijk inderdaad een aantal vaste YY bezoekers, maar ook een YY-elfje: :plapper: hongaarse Anita. Ik was blij om haar weer eens te zien, dat was lang geleden!

's-ochtends was het damesaanbod een beetje vergelijkbaar met de lege rekken aan het einde van de uitverkoopweken ... er hangen nog een beperkt aantal kledingsstukken en die blijven gewoon hangen want niemand wil ze hebben. 's-middags werd het beter, want er druppelden de nodige dames binnen: o.a. Lucie, Yolante, Alice, Kate, Paris, Jane, Tanya, Angela, Jasmi en de nodige voor mij onbekende schoonheden. Ik zit overigens weer in een tijdelijke monogame periode, dus veel doet het er niet toe...

In tegenstelling tot het geklaag over het eten van de meeste ijsberen, vond ik het prima gisteren. Vooral het vlees was erg lekker en ook de soep smaakte prima. De temperatuur van de whirlpool was voor de vierde opeenvolgende week weer op tilt. Het was nauwelijks mogelijk om er in te zitten, zo warm!

Ik hanteer ook dit jaar maar weer dezelfde nieuwjaarswens als in 2006. Ik wens eenieder een

blakende gezondheid
uitzonderlijke wijsheid
blijvende schoonheid (vooral voor de dames)
uitzinnige levensvreugde
gepassioneerde liefde
grenzeloos plezier
innige vriendschap
intens geluk

Tot in het nieuwe jaar!:smile:

little diablo
30 december 2006, 20:16
Ik was vanochtend in de supermarkt en qua drukte was het vergelijkbaar met GT gisteren, alleen waren er meer vrouwen in de supermarkt (een zeurend nederlands exemplaar voor mij, die naar haar mening niet voldoende zegeltjes kreeg, pfff):cool:

Er waren veel nederlandse mannen gisteren, vermoedelijk inderdaad een aantal vaste YY bezoekers, maar ook een YY-elfje: :plapper: hongaarse Anita. Ik was blij om haar weer eens te zien, dat was lang geleden

Tot in het nieuwe jaar!:smile:
Dat was inderdaad heel lang geleden:rolleyes:

little diablo
30 december 2006, 21:24
Ik kan zelfs geen recencie van Anita vinden niet op dit forum maar ook niet op de andere:confused: GT junky help eens even;)


Saluti L Diablo

Big30
30 december 2006, 21:39
bezoel je deze anita? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=481&highlight=anita)

Deze denk ik ;)! Kweet ut wel zeker ...

MiniME
30 december 2006, 22:20
Yep, dit is de juiste Anita!

Ondanks de matige jaar afsluiting in GT gisteren (zie hieronder) wens ik iedereen een vruchtbaar, o nee, vrolijke jaarwisseling en een gezond 2007 toe! :freu:

little diablo
31 december 2006, 09:02
bezoel je deze anita? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=481&highlight=anita)

Deze denk ik ;)! Kweet ut wel zeker ...
Ja deze ken ik ook maar dat is dat tegere meisje(heb ik vrijdag niet gespot),die bedoelde ik niet:rolleyes: Ik bedoel de al wat oudere en vollere Anita praat vloeiend duits en was volgens mij pools. Ze zat de hele avond bijna op de hoek op de kruk,bij de lounge gedeelte:confused: Ik zal GT junky effe I.M.

Saluti L Diablo

Big30
31 december 2006, 11:23
Ja deze ken ik ook maar dat is dat tegere meisje(heb ik vrijdag niet gespot),die bedoelde ik niet:rolleyes: Ik bedoel de al wat oudere en vollere Anita praat vloeiend duits en was volgens mij pools. Ze zat de hele avond bijna op de hoek op de kruk,bij de lounge gedeelte:confused: Ik zal GT junky effe I.M.

Saluti L Diablo

Dan is het inderdaad niet de Hongaarse Anita want die praat niet vloeiend Duits.
Als ik het goed begrijp zit de Hongaarse Anita nu wel in Gt, zo lang als het duurt natuurlijk, net na de zomer vakantie zat ze in ieder geval in YY, weet ik zeker ;).

Groet,
big30

Mauriceyep
31 december 2006, 11:25
bezoel je deze anita? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=481&highlight=anita)

Deze denk ik ;)! Kweet ut wel zeker ...

Uiteraard heeft big30 het weer bij het juiste eind. Misschien had ik ook niet moeten schrijven het YY-elfje. Zeker sinds ze in nederland werkt heeft ze de confectiematen van de gemiddelde nederlandse vrouw overgenomen. Ik zal haar vanaf nu dan ook gewoon BigAnita noemen, o.a. vanwege haar prachtige, grote glimlach:D

little diablo
31 december 2006, 11:53
Ik heb GT-junky maar effe mailt(second opinium),ga nu ook:confused: ;)


Knal ze vanavond:freu:

Big30
31 december 2006, 12:00
Uiteraard heeft big30 het weer bij het juiste eind.

Zelden zo'n juiste en correcte opmerking gezien ;)!


GT heeft voor mij een aantal grote ergernissen, om te beginnen is jullie ook al eens opgevallen dat er nogal veel lussen aan de badmantels loszitten :mad: :D Dit kan een mens zijn complete dag verpesten! Dat men daar niet bij stilstaat!
Mijn tweede ergernis is de beperkte tijd dat de doches werken nadat je er op gedrukt hebt. Ik schat 4 seconden, maar sinds vorige week is er een halve seconde afgehaald, vermoedelijk omdat ook in Duitsland de energieprijzen omhoog gaan per 1 januari, nou in ieder geval de BTW, tja wat moet je dan! Pffffff .. gelukkig hou ik mij met andere dingen bezig:fuck:

Dit is een hele terechte constatering! Ik vind 4s als aanblijftijd van de duoches eigenlijk al niet acceptabel, maar wat ze nu in Gt flikken echt das ongehoord! Tis nog veel erger trouwens de harde realiteit is dat we niet praten over 3.5s maar dat waarden < 3s ook al eens zijn gemeten!
De Temperatuur van de douches schijnt ook steeds lager te worden en het gerucht dat je bij Gt binnenkort douche muntjes moet kopen is geen gerucht maar de harde realiteit!!

Het kan nog erger in The Palace zijn de douches al na 1.2s uit ;)!

Ik ben van plan een apart douche topic aan te maken, vind het een serieus issue :teuflisch.

Groet,
big30

Jorah Mormont
31 december 2006, 12:00
Anita was gisteren ook in GT. Inderdaad, ze is redelijk wat aangekomen. Deze Anita trok veel op met de Hongaarse Helga. Vreemd genoeg heb ik ook geen draadje van haar gevonden.

BR, Sonny:wink:

oblix
31 december 2006, 12:01
Dan is het inderdaad niet de Hongaarse Anita want die praat niet vloeiend Duits.
Als ik het goed begrijp zit de Hongaarse Anita nu wel in Gt, zo lang als het duurt natuurlijk, net na de zomer vakantie zat ze in ieder geval in YY, weet ik zeker ;).

Groet,
big30

Deze Hongaarse Anita was vrijdag in GT.
In oktober werkte ze ook nog in YY.
Vermoedelijk werkt ze alleen tussen kerst en nieuw in GT, dit doen wel meer YY dames in de periode dat YY gesloten is.

Groeten,
Oblix

Big30
31 december 2006, 12:09
Anita was gisteren ook in GT. Inderdaad, ze is redelijk wat aangekomen. Deze Anita trok veel op met de Hongaarse Helga. Vreemd genoeg heb ik ook geen draadje van haar gevonden.

BR, Sonny:wink:

Mijn naam is Helga de vriendin van Anita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=525&highlight=helga)

@Oblix,

Denk dat je gelijk hebt, Anita deed waarschijnlijk ff Gt aan omdat YY tussen kerst en oud en nieuw gesloten is.

Groet,
big30

MiniME
31 december 2006, 12:30
Jongens, voor de duidelijkheid: deze BigAnita is inderdaad de hongaarse Anita die lang in GT gewerkt heeft, zeer matig Duits kon, etc. Ze is een tijdje in YY geweest en zie: flink aangekomen en zowaar ook wat beter Duits geleerd. MY, LD, R en ik hebben haar met eigen ogen kunnen bewonderen vrijdag.

Goed, GT is dicht vandaag.............dus vandaar is het zeker zo druk op dit forum!

Een goed uiteinde und ein guten Rutsch! :D


Voor de liefhebbers:

Afrikaans Gesëende Kersfees
Afrikander Een Plesierige Kerfees
African/ Eritrean/ Tigrinja Rehus-Beal-Ledeats
Albanian Gezur Krislinjden
Arabic: Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Argentine: Feliz Navidad
Armenian: Shenoraavor Nor Dari yev Pari Gaghand
Azeri: Tezze Iliniz Yahsi Olsun
Bahasa Malaysia: Selamat Hari Natal
Basque: Zorionak eta Urte Berri On!
Bengali: Shuvo Naba Barsha
Bohemian: Vesele Vanoce
Brazilian: Boas Festas e Feliz Ano Novo
Breton: Nedeleg laouen na bloavezh mat
Bulgarian: Tchestita Koleda; Tchestito Rojdestvo Hristovo
Catalan: Bon Nadal i un Bon Any Nou!
Chile: Feliz Navidad
Chinese: (Cantonese) Gun Tso Sun Tan'Gung Haw Sun
Chinese: (Mandarin) Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan
Choctaw: Yukpa, Nitak Hollo Chito
Columbia: Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo
Cornish: Nadelik looan na looan blethen noweth
Corsian: Pace e salute
Crazanian: Rot Yikji Dol La Roo
Cree: Mitho Makosi Kesikansi
Croatian: Sretan Bozic
Czech: Prejeme Vam Vesele Vanoce a stastny Novy Rok
Danish: Glædelig Jul
Duri: Christmas-e- Shoma Mobarak
Dutch: Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar! or Zalig Kerstfeast
English: Merry Christmas
Eskimo: (inupik) Jutdlime pivdluarit ukiortame pivdluaritlo!
Esperanto: Gajan Kristnaskon
Estonian: Ruumsaid juulup|hi
Faeroese: Gledhilig jol og eydnurikt nyggjar!
Farsi: Cristmas-e-shoma mobarak bashad
Finnish: Hyvaa joulua
Flemish: Zalig Kerstfeest en Gelukkig nieuw jaar
French: Joyeux Noel
Frisian: Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Galician: Bo Nada
Gaelic: Nollaig chridheil agus Bliadhna mhath ùr!
German: Froehliche Weihnachten
Greek: Kala Christouyenna!
Hausa: Barka da Kirsimatikuma Barka da Sabuwar Shekara!
Hawaiian: Mele Kalikimaka
Hebrew: Mo'adim Lesimkha. Chena tova
Hindi: Shub Naya Baras
Hausa: Barka da Kirsimatikuma Barka da Sabuwar Shekara!
Hawaian: Mele Kalikimaka ame Hauoli Makahiki Hou!
Hungarian: Kellemes Karacsonyi unnepeket
Icelandic: Gledileg Jol
Indonesian: Selamat Hari Natal
Iraqi: Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Irish: Nollaig Shona Dhuit or Nodlaig mhaith chugnat
Iroquois: Ojenyunyat Sungwiyadeson honungradon nagwutut. Ojenyunyat osrasay.
Italian: Buone Feste Natalizie
Japanese: Shinnen omedeto. Kurisumasu Omedeto
Jiberish: Mithag Crithagsigathmithags
Korean: Sung Tan Chuk Ha
Latin: Natale hilare et Annum Faustum!
Latvian: Prieci'gus Ziemsve'tkus un Laimi'gu Jauno Gadu!
Lausitzian: Wjesole hody a strowe nowe leto
Lettish: Priecigus Ziemassvetkus
Lithuanian: Linksmu Kaledu
Low Saxon: Heughliche Winachten un 'n moi Nijaar
Macedonian: Sreken Bozhik
Maltese: IL-Milied It-tajjeb
Manx: Nollick ghennal as blein vie noa
Maori: Meri Kirihimete
Marathi: Shub Naya Varsh
Navajo: Merry Keshmish
Norwegian: God Jul or Gledelig Jul
Occitan: Pulit nadal e bona annado
Papiamento: Bon Pasco
Papua New Guinea: Bikpela hamamas blong dispela Krismas na Nupela yia i go long yu
Pennsylvania German: En frehlicher Grischtdaag un en hallich Nei Yaahr!
Peru: Feliz Navidad y un Venturoso Año Nuevo
Philipines: Maligayan Pasko!
Polish: Wesolych Swiat Bozego Narodzenia or Boze Narodzenie
Portuguese: Feliz Natal
Pushto: Christmas Aao Ne-way Kaal Mo Mobarak Sha
Rapa-Nui (Easter Island): Mata-Ki-Te-Rangi. Te-Pito-O-Te-Henua
Rhetian: Bellas festas da nadal e bun onn
Romanche (sursilvan dialect): Legreivlas fiastas da Nadal e bien niev onn!
Rumanian: Sarbatori vesele
Russian: Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva is Novim Godom
Sami: Buorrit Juovllat
Samoan: La Maunia Le Kilisimasi Ma Le Tausaga Fou
Sardinian: Bonu nadale e prosperu annu nou
Serbian: Hristos se rodi
Slovakian: Sretan Bozic or Vesele vianoce
Sami: Buorrit Juovllat
Samoan: La Maunia Le Kilisimasi Ma Le Tausaga Fou
Scots Gaelic: Nollaig chridheil huibh
Serb-Croatian: Sretam Bozic. Vesela Nova Godina
Serbian: Hristos se rodi.
Singhalese: Subha nath thalak Vewa. Subha Aluth Awrudhak Vewa
Slovak: Vesele Vianoce. A stastlivy Novy Rok
Slovene: Vesele Bozicne. Screcno Novo Leto
Spanish: Feliz Navidad
Swedish: God Jul and (Och) Ett Gott Nytt År
Tagalog: Maligayamg Pasko. Masaganang Bagong Taon
Tami: Nathar Puthu Varuda Valthukkal
Trukeese: (Micronesian) Neekiriisimas annim oo iyer seefe feyiyeech!
Thai: Sawadee Pee Mai
Turkish: Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Ukrainian: Srozhdestvom Kristovym
Urdu: Naya Saal Mubarak Ho
Vietnamese: Chung Mung Giang Sinh
Welsh: Nadolig Llawen
Yugoslavian: Cestitamo Bozic
Yoruba: E ku odun, e ku iye'dun!

VuilePitoe
31 december 2006, 13:13
Heren,

Ik heb nu reeds spanningen in mij ronde vormen tussen beide benen en opteer om op 5/1 naar GT te gaan.
Ik vraag mij af of het aanbod dames voldoende zal zijn. Graag jullie mening ....

Gustomass
31 december 2006, 13:25
Een goed uiteinde und ein guten Rutsch! :D


Voor de liefhebbers:

Afrikaans Gesëende Kersfees
Afrikander Een Plesierige Kerfees ....

.........Yugoslavian: Cestitamo Bozic
Yoruba: E ku odun, e ku iye'dun!


wordt 2007 het jaar van de lange lijsten...

komen er weer vele nationaliteiten in onze iglo's....
dan moeten we ons wel een beetje goed kunnen voorberijden. Nee, is geen schrijffout!!.

hoe zeg je dan bijvoorbeeld ...... in 159 talen....

meid wat ben jij een lekker snoepje,
of
uit welk land kom jij, ( antwoord gisteren van Josephine in Xanten....I was made in Jamaica)
of
heb je zin om plezier te maken...
of
misschien later...oftewel vandaag zeker niet meisje.
of
laten we naar de kamer gaan..
of
wat ritselt daar in het struikgewas, uuh tegenwoordig wat ritselt daar op dat kaalgeschoren gazonnetje...
of
heb je zin in gezelschap...
of
welke talen spreek je..
of
Nederlands, Duits, Engels en Frans maar dat laatste alleen met de volle mond
of
heb je een vuurtje voor mij...
of
hoe heet jij...
of
wat doe je vanavond..
of
wat moet ik toch met mijn tijd op die 2 dagen per jaar dat Golden Time gesloten is....


Fijne jaarwisseling en neem je niet te veel goede dingen voor, want ook in 2007 geldt " overdaad schaadt".

Nu is het tijd voor koffie, jawel niet uit zo een trekzakje maar heerlijk ouderwets gezette.....

mucho gusto in 2007.

Gustomass.

little diablo
31 december 2006, 13:39
Heren,

Ik heb nu reeds spanningen in mij ronde vormen tussen beide benen en opteer om op 5/1 naar GT te gaan.
Ik vraag mij af of het aanbod dames voldoende zal zijn. Graag jullie mening ....
In overvloed:D 3/1 komen ze terug en dan vooral de poolse:p

Saluti L Diablo

little diablo
31 december 2006, 13:40
Anita was gisteren ook in GT. Inderdaad, ze is redelijk wat aangekomen. Deze Anita trok veel op met de Hongaarse Helga. Vreemd genoeg heb ik ook geen draadje van haar gevonden.

BR, Sonny:wink:
Oke oke de twijfel neemt bij me toe:teufel:

Saluti L Diablo

little diablo
31 december 2006, 13:47
Zelden zo'n juiste en correcte opmerking gezien ;)!



Dit is een hele terechte constatering! Ik vind 4s als aanblijftijd van de duoches eigenlijk al niet acceptabel, maar wat ze nu in Gt flikken echt das ongehoord! Tis nog veel erger trouwens de harde realiteit is dat we niet praten over 3.5s maar dat waarden < 3s ook al eens zijn gemeten!
De Temperatuur van de douches schijnt ook steeds lager te worden en het gerucht dat je bij Gt binnenkort douche muntjes moet kopen is geen gerucht maar de harde realiteit!!

Het kan nog erger in The Palace zijn de douches al na 1.2s uit ;)!

Ik ben van plan een apart douche topic aan te maken, vind het een serieus issue :teuflisch.

Groet,
big30
Het enige wat me ergert is de smog in Gt binnen(auw me ogen), en het barre eten:o Maar met de koude douche heb ik geen probleem. Dan laat ik wel wat ander warms tegen me aan kruipen:D

Of bubbelbad 99%:smile2: Tis ook nooit goed bij de beren
Saluti L Diablo

Jansen
31 december 2006, 15:07
Vrijdag 5 januari is toch een mooie dag om in GT een kleine nieuwjaarsreceptie te houden.
Laat ook zien op meetpoint of je komt,en dan zijn er weer een aantal dames weer terug van vakantie thuis.
Happy new jear
:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

Carpe Momentum
31 december 2006, 18:12
Speciaal voor het samenstellen van mijn top5 in de verkiezing Miss Ijsbeer 2006, deze laatste week van het jaar naar het duitse getogen.
Na de kerst wat beweging kan natuurlijk geen kwaad en daarom gekozen voor 4 dagen wandelen, met zo links en rechts, boven en onder een kleine zijsprong en schijnbeweging.
Ik wist niet goed wat me te wachten zou staan, omdat bekend was dat vele dames aan vakantie toe waren.
Het begon allemaal woensdagavond toen ik rond etenstijd GT binnenstapte. Me snel omgekleed en opgefrist en aangesloten in de lange rij.
Had voor mezelf vooraf besloten om deze dagen mijn bezoeken te beperken tot 1 per dag, je wordt ook een dagje ouder nietwaar.
Het was onverwacht druk en eerlijk gezegd viel de bezetting van de dames zeker niet tegen. Een afspraak gemaakt bij de masseuse en tot die tijd me aangepast aan de omgeving. Na de massage was het weer pizzatijd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar telkens als ik in de rij sta voor het eten wordt ik gestrikt voor een kamerbezoek. Waarschijnlijk is dan mijn vlees het zwakst. Deze avond op herhaling bij Alisa Kazachstan, die waarschijnlijk had vernomen dat ik mijn stem nog niet had uitgebracht in de verkiezing. En eerlijk gezegd verdedigde ze haar welverdiende 2e plaats met allure. Om één uur pas weer de kamer verlaten nadat de tijd weer eens voorbij was gevlogen.
Dag dos.
Ook op donderdag niet al te vroeg gearriveerd, rond een uur vier. Nog even getwijfeld of ik wel naar binnen zou gaan. Ik moest mijn auto parkeren ver voorbij het bospad, nog nooit meegemaakt. Deze avond was echt veel te druk. Lange wachttijden, corruptie met betrekking tot de wachtlijsten voor de kamers, sleutels die dan schijnen te worden achtergehouden of onderling uitgewisseld. Je hoort van alles. Toch vond ik een dame met sleutel, genaamd Cindy. Ik had haar al vaak gespot, maar het was er nog nooit van gekomen. Toen ik haar dan ook vroeg “warum wir noch nie zusammen aufs Zimmer waren” antwoordde ze: “weil du mich noch nie gefragt hast” en daar zat natuurlijk wel wat in.
Na wat taferelen met de schuifdeur die niet wilde sluiten, rustig aan een sessie van een uurtje begonnen met deze lieve poolse verschijning. Ze moest ontzettend haar best doen, maar bleef er zoals altijd gewoon vrolijk onder. Na het happy-end en een gelijkspel, door de grote schuifdeur bij het bubbelbad samen weer naar buiten geslopen en de avond voortgezet.
Het was bijna pizzatijd en ook tijd voor een biertje. Heel frappant was dat ik zowel op woensdag als op donderdag geen enkele aan mij bekende beer ben tegengekomen. En dit terwijl het zo druk was met witvachten, dat er klanten niet werden toegelaten omdat de tent gewoon te vol was.
Ik had na mijn sessie met Cindy eigenlijk besloten niet meer de kamer op te gaan. Eén keer per dag was het uitgangspunt. Ondanks verwoede pogingen van diverse schonen hield Carpe stand. Stand zei ik? Tijdens pizzatijd?
Met mijn bordje op een van de krukken helemaal aan het eind in de hoek bij het raam plaatsgenomen. Natuurlijk is het als je juist op een kruk daar plaatsneemt helemaal niet vreemd dat er ook dames naast je komen zitten. Terwijl ik mijn eerste hap van mijn naar italiaans recept geprepareerde hongerstiller nam, kwam er een voor mij nog onbekende dame naast me zitten. Ze keek me aan en we kwamen in gesprek. Haar naam was Jessica en werkte deze week in GT omdat haar vaste werkplek YY gesloten was. Op de sleutelvraag antwoordde ik dat ik net even vantevoren van de kamer was gekomen en nog niet helemaal hersteld dacht te zijn. Op haar voorstel om me een massage te geven ben ik na enig twijfelen toch maar ingegaan. Jessica ging op zoek naar een sleutel en kwam daarmee vrij snel terug. Ze had inmiddels ook een flesje massage-olie bij zich en leek er zin in te hebben. Ik was eerlijk gezegd ook wel aan een beetje ontspanning toe.
Eenmaal op de kamer aangekomen werd ik vriendelijk verzocht om liggend op mijn buik plaats te nemen op bed. Ze ging lekker met haar warme doos op mijn billen zitten en begon met de massage. Heerlijk en o zo rustgevend. Ik was heel even van de wereld. Ik kwam weer bij toen ze aan mijn benen begon.
Toen ze na een tijdje de laatste wrijf deed, draaide ik me voorzichtig om en hoorde ik haar nog net in het nederlands zeggen: “een klein beetje pijpen”. Wat er daarna volgde kon ik niet meer verstaan, want ze ging door in het frans en met af en toe wat handgebaren. Om het verhaal kort te houden werd uiteindelijk “een klein beetje pijpen” ook “een klein beetje klaarkomen” en ja zeg nou eens eerlijk, als echte beer ga je dan je beklag niet doen bij de bedrijfsleiding, toch? Het was weer lekker, morgen stond een bezoek gepland aan PHG.
PHG-day.
Na ergens in een wegrestaurant een uitsmijtertje naar binnen te hebben gewerkt om de verloren gegane reserves aan te vullen, naar PHG getogen. Ik ging om pakweg half vier naar binnen. Om een uur of zes zouden een paar vrienden arriveren. Gelukkig had ik de laatste weken wat commentaren op het forum bijgehouden met betrekking tot deze gelegenheid en de dames. Daar bovendien Big30 zijn envelop met mijn stemming en euro’s niet in ontvangst kwam nemen, had ik ook weinig vertrouwen in zijn “aanrader” Samyra. Ik was gelukkig op mijn hoede en toen ze haar naam noemde viel meteen het kwartje. Na pakweg een half uurtje was ze al gauw een keer of vijf bij me geweest met een heel arsenaal van pseudo-motieven om met haar naar de kamer te verdwijnen. Had ik niet beter geweten, dan was ik gegarandeerd voor de bijl gegaan, ze is echt heeeeel lkrr.
Ik was natuurlijk vrij groen in PHG en bij gebrek aan info-beren, besloot ik voor mezelf al vrij snel na binnenkomst met wie ik de kamer zou gaan delen. Tenminste proberen te delen. Ik moest er bijna vier uur op wachten, maar het was de moeite meer dan dik waard. Geruime tijd na het eten kon ik haar strikken. Ik begon in het duits maar daar had ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord, dus maar snel overgeschakeld op engels. Ik wist dat ik snel moest handelen dus deed ik dat ook. Na een tiental minuten kwam ze met Schlüssel, sorry the key back en volgde ik deze russische schone, wat bedeesde dame naar room sexteen.
Mmmmmmm Mila ! Een naam om nooit meer te vergeten. Ik moet echt een beetje van mijn GT-tik af , en af en toe mijn neus en zo in PHG laten zien.
Ik heb de dikke Vandaele er nog niet op nageslagen, maar als de uitdrukking “volle bak tongzoenen” bestaat, dan is mmmmmm Mila degene die deze tot in de perfektie beheerst.
Sjongjongejongejongejongejongejongejongejongejonge jonge.....enz. Op het moment dat je een keer in een recensie leest dat een beer is “klaargezoend”, dan ben ik er 1000% zeker van wie dat voor elkaar heeft gekregen. Ongelofelijk!
Het werd een oraal feest van begin tot eind, waarin ik haar ook een tijdje heb getracht te imiteren. Kan nooit van zijn leven zo goed zijn geweest als wat ik ervoor terug kreeg, maar 1-1 is 1-1 en de punten tellen!
Kortom een beregezellige avond gehad met mijn 2 vrienden en een aantal gezellige dames. Over Samira nog even heel kort. Een van mijn collega’s is ondanks mijn waarschuwing toch met haar op de kamer geweest. En ondanks de opgelegde beperkingen was hij zeker niet ontevreden. Dus voor diegenen die het erop willen wagen.......
D-day oftewel day4.
De laatste dag dat er wat in mijn top5 veranderd of toegevoegd zou kunnen worden.
Al om half twee me in GT gemeld. Koffie besteld en aan de bar met wat broodjes op mijn bord plaatsgenomen voor mijn brunch.
Wat was het nog stil in verhouding tot de vorige dagen. Ik voelde aan dat ik mijn strategie een beetje aan moest passen en niet zou moeten wachten tot na het eten. Carpe Momentum dus.
Ze nam plaats op een kruk bij het raam. En ze keek even rustig rond. Als een kat op zoek naar een prooi, beter gezegd een katachtige. Alleen die ogen al. Ik had haar eergisteren al zien lopen, maar zag geen kans om met haar in kontakt te komen. Ze was echt geen moment beschikbaar. Ik zou deze dag uitvinden waarom.
Lana was drie dagen geleden in GT begonnen. Ze is lang, goed figuur, klantvriendelijk en zeer gewild. Of bedoel ik wild?
Ik wenkte haar tijdens mijn brunch om naast me plaats te nemen. We babbelden wat, stelden ons voor en ik zei haar dat ik niet al teveel later met haar op de kamer wilde.
Na me geschoren te hebben in de kleedruimte (is een vast ritueel geworden) en een frisse douche, met een colaatje plaatsgenomen op het bankje bij de entree dat overzicht biedt aan beide zijden. Strategisch onverbeterlijk al zeg ik het zelf.
Na een minuut of 20 Lana weer gewenkt en haar verzocht om de sleutel te halen. Ze kwam terug met de sleutel van Zimmer Eins.
Ik had even mijn bedenkingen en zei haar dat ik hoopte dat de verwarming ondertussen gerepareerd zou zijn. Ik had namelijk met Alicia en ook Julia daar al eens koude voeten gehad, alleen voeten natuurlijk.
De verwarming deed het, maar had net zo goed nog steeds stuk kunnen zijn. Later op de avond en in de nacht werden windstoten voorspeld, maar op kamer één was de tornado al gearriveerd. Tot mijn verbazing, na 5 minuten al zoenend op mijn tenen te hebben gestaan, werd het bed opgemaakt en alles wat erop lag aan de kant geschoven. Met als commentaar van Lana dat ze nogal wat ruimte nodig had!
Ik ben niet echt bang uitgevallen maar toch......wat stond me te wachten?
Natuurlijk was het pas haar derde of vierde dag en tijdens de feestdagen werken de bedrijven niet allemaal op volle toeren. Toch denk ik dat na de jaarwisseling GT bij de receptie een controlpaneel moet aanbrengen. Met daarop de mogelijkheid om binnenskamers op alle wanden en het plafond, opvallend voor de soms halfverdoofde of halfverliefde beren, een FASTEN YOUR SEATBELTS sign aan te laten brengen. MADRE MÍA!
Meer vertel ik niet, dat mogen de geinteresseerde en/of nieuwsgierige beren in het nieuwe jaar zelf uit gaan vinden.
P.S. Niet gechikt voor beren met hartklachten.
Guten Rutsch Jungs! Carpe gaat even rusten, Carpe is weer een beetje moe.