PDA

Volledige versie bekijken : Beatrice (Roemeense) ex-Layla VG

Eddy_V
12 september 2014, 00:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/greece.gif

Layla (Griekse)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info:bijzonder lange weelderige haardos en erg knap gezichtje

Eddy_V
12 september 2014, 01:07
Layla...Griekse Layla lala...��
Ik kreeg meteen zin om de bazooki �� met haar te gaan dansen! Of zoiets ��
Onbegrijpelijk dat nog geen van de vaste Van Goch bezoekers een draadje heeft aangemaakt over deze godin van de "haar fetisjisten" .
Zij is nu een weekje in Goch, spreekt gebrekkig doch voldoende Duits om een gesprekje mee te kunnen voeren.
Daarnaast is zij toch wel een opvallende verschijning: "Snor"-slank (da's dus best wel heul erg slank), roomblanke zachte borsten en prachtige lange zwarte haren tot onder haar welgevormde billen.
Nou ja..bij wijze van spreken, maar wel heel lang!
Ik had haar bij binnenkomst al aan de bar gezien tussen de circa 15 aanwezige dames op dat moment.
Omdat ik eerst nog een date met één van de andere poppetjes had, hoopte ik haar later nog te treffen. Het was niet heel erg druk, man of 7 en tegen 6 uur misschien 10 beren. Maar ja, zo'n schoonheid blijft natuurlijk niet lang alleen...dus wel!
Geen goed teken of kwamen de andere beren meer voor de vaste kern zoals Vicky of Ellen of voor de iets minder slanke poppetjes?
Na mijn eerste date en het bijwerken van het Live van Goch topic, heb ik eerst nog maar een keer een flink portie ananas opgeschept (ik sta sinds kort op dieet��) en ben ik aan één van de drie eettafels de boel een beetje gaan overzien.
Gevolgd door mijn gebruikelijke portie popcorn met veul suiker, die ik op het bankje bij de bar ben gaan eten, zodat ik tegelijkertijd deze mooie dame wat beter kon observeren ��
Nog maar eens een colaatje besteld bij de vriendelijke theke dame Alina (als ik het goed verstaan heb..jaja Hans Anders).
En terwijl ik mijn cola kreeg stelde Layla mij één van de gebruikelijke vragen en zo kwamen we aan de klets.
Op het bankje verder gekeuveld en kennis gemaakt met de lekkerste lippen die ik de laatste weken geproefd heb.
Grappig meisje ook nadat zij zich kennelijk op haar gemak voelde en geen haast maakte met de kamervraag.
Sterker nog, ik had die vraag op een gegeven moment zelf maar eens gesteld maar ze bleef rustig tegen mij aan liggen met d'r mooie koppie tegen m'n borst en regelmatig even met haar lippen de mijne zoenend.
Het zal zo een klein half uurtje voortgegaan zijn totdat ik dan toch maar zelf de kamervraag stelde..tja met die feministische golf die nu ook vanuit het oosten komt, moeten we als beren ook alles zelf doen ��
Wat volgde was een mix van GFE en PSE, die steeds meer op puur wederzijdse lust en genot gevoelens uitdraaide.
Wederzijds...? Ik moet mij wel heel erg sterk vergissen als de fysieke reactie op mijn tong en vingers louter berustte op toeval en toneelspel!
We gingen zoenend verder met waar we in de bar geëindigd waren en ik maakte kennis met haar zachte borsten met heerlijke tepeltjes die door het zachtjes likken en zuigen steeds wat harder en groter werden...haar lijfje zoenend en tussen haar benen aangekomen volgde een befbeurt van een minuut of tien waarna de witte handdoek (jaja..hij lag er weer��) nu eens niet door mijn lichaamssappen maar door de hare werd bevochtigd ������.
Ondertussen had ik mij wat omgedraaid en terwijl ik haar zachte natte genotsgrotje opgeilde, kreeg zij de kans om te laten zien wat zij nog meer met haar mooie lippen kon doen. En die kans werd dan ook ten volle benut: WoW!
Nadat zij de witte handdoek zoals gezegd nuttig gebruikt had, ging zij naast mij zitten om de blowjob op een nog hoger niveau voort te zetten.
Leven en laten leven zeg ik dan maar...
Totdat ik haar natte poesje gewoonweg weer wilde proeven en haar vroeg om in 69 door te gaan.. Lachend en zich zogenaamd generend omdat ze nog zo nat was draaide zij zich over mij heen en kon ik mijn handen om haar lekkere billen houden om zo haar schaamlipjes wat uit elkaar te houden en haar natte kutje opnieuw te likken terwijl zij mijn jongeheer likkend, zuigend en zoenend aan het verwennen was zoals ik het niet vaak meegemaakt heb!
Nog een paar minuutjes zo door gegaan en toen om een rubbertje gevraagd, want deze sessie wilde ik toch wel erg graag in Doggy Style afronden.
Op handen en voetjes boog Layla zich voorover en keek op links in de spiegel om te zien hoe ik haar billen vasthield en haar van achteren penetreerde... Een gilletje..een kreun...alles ok? vroeg ik. Jawohl..ganz gut....dus..ja..die lange haren heeft ze natuurlijk niet voor niets en ik verzamelde die lange zwarte slierten en hield deze als een teugel vast om haar te mennen...
Heel lang hield ik het niet vol en nadat de explosie diep in haar had plaatsgevonden lag ik plat op haar en keek zo in die prachtige zwarte kijkers...en allebei barsten we in lachen uit! Wat een waanzinnige geile sex hadden we met elkaar gemaakt en wat heb ik ervan genoten en Layla volgens mij ook (stom altijd die twijfel of de dvp's alleen maar toneel spelen maar deze keer leek mij dat alleen fysiek al uitgesloten).
Daarna nog kort wat op adem gekomen en niet te lang blijven liggen. Geen GFE gedoe meer, had misschien best gekund, maar de trouwe lezers weten dat ik het daarmee even gehad heb en ik vond het prima zo.
Afrekenen en tot een volgende keer!
En ook daarmee was zij heel correct en zou zichzelf tekort doen. Haar voor 45 minuten betaald, want met pre-sale en kameractiviteiten waren we toch zeker 75 minuten "beschäftigt" geweest en die tijd was beslist niet alleen met koetjes en kalfjes gevuld ��
Herhalingsgevaar 100% en een volgende keer wat mij betreft minstens twee keer op een dag.

Voor de liefhebbers van lang haar dat je gerust stevig vast mag houden tijdens Doggy Style en orale verwennerij:
Voor haar-fetisjisten dus als het ware!

Piet Plezier
28 september 2014, 14:55
Deze is vertrokken.

Eddy_V
28 september 2014, 18:07
Deze is vertrokken.
Vrijdag middag was zij er nog!

Piet Plezier
28 september 2014, 19:15
Vrijdagavond niet meer.
En gisteren ook niet.

Eddy_V
28 september 2014, 22:20
Zeker en vast aan het uitrusten voor mijn eerstvolgende bezoekje op 7 oktober... ��

Piet Plezier
29 september 2014, 06:48
Zeker en vast aan het uitrusten voor mijn eerstvolgende bezoekje op 7 oktober... ��

eddy jij bedoelt toch niet dat zegeunermeisje???
Want dat is geen Griekse maar een Roemse.

Eddy_V
29 september 2014, 07:04
Ik bedoel die zich als Griekse voorstelt, Grieks sprak en een hele blanke huidskleur heeft.
Als ze volgens jou Roemeens is, vind ik het best (ik hou van alle nationaliteiten ��) maar voor anderen verwarrend omdat zij zich niet als Roemeens voorstelt.
Het zou zonde zijn voor de liefhebbers om haar te laten lopen vanwege discussie over nationaliteit nietwaar?
Voor mijn part is zij Moldavisch, Syrische, Spaans of Transsylvaans ��

Piet Plezier
29 september 2014, 08:12
Ik bedoel die zich als Griekse voorstelt, Grieks sprak en een hele blanke huidskleur heeft.
Als ze volgens jou Roemeens is, vind ik het best (ik hou van alle nationaliteiten ��) maar voor anderen verwarrend omdat zij zich niet als Roemeens voorstelt.
Het zou zonde zijn voor de liefhebbers om haar te laten lopen vanwege discussie over nationaliteit nietwaar?
Voor mijn part is zij Moldavisch, Syrische, Spaans of Transsylvaans ��

Dan zijn het toch 2 verschillende Eddy.
Want die ik bedoel is wel wat donkerder.
Je kunt ook meteen zien dat het een gipsygirl is.
Dat maakt mij ook niets uit waar ze vandaan komen.

Admin
29 september 2014, 12:53
Klaarblijkelijk zijn er dus opmerkelijk genoeg 2 Layla's in VG, de "'Griekse" van dit topic en de Roemeense met zigeuner look waarvan PP een paspoort heeft aangemaakt:
Layla (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39136-Layla-%28Roemeense%29)

Piet Plezier
29 september 2014, 18:17
Ja zo is het volgens mij straks weet ik meer als ik er ben.
laat ik wel even weten morgen of vandaag.

Eddy_V
7 oktober 2014, 16:07
En vandaag zou ik niet naar Goch kunnen wegens bbhh , maar mijn auto vertoont opmerkelijke kuren en neemt soms afslagen op de Autobahn waar ik niets tegen in kan brengen, zoals hastalapasta mij nog mailde!
Zo toch ook vanmiddag...sta ik ineens voor de receptie en Barbara die mij telkens weer Harry noemt 😊 .
Via de tamtam was mij doorgegeven dat Leyla (of Layla)!!!!
vertrokken zou zijn...
Maar wie komt vrolijk heupwiegend op mij af met haar verleidelijke glimlach en prachtige Gipsy ogen???: Leyla!!!
Na wat bijpraten met hastalapasta, de enige beer die wel de afspraak is nagekomen om vandaag naar Goch te gaan 😋, en de priemende ogen van kleine Alex in mijn rug ben ik uiteindelijk (uiteraard) gevallen voor dit prachtige meisje.
Voor de liefhebbers: Vanavond nog in Goch en vanaf morgen 3 maanden in Roemenië en Griekenland voor familiebezoek.
Ik heb beloofd dat ik haar in januari in Griekenland opzoek...
En plechtige beloftes zijn er om na te komen nietwaar 😊

Eddy_V
7 oktober 2014, 19:49
En na een korte cola en popcorn pauze kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om Goch te verlaten zonder nogmaals hartstochtelijk afscheid te nemen van dit schatje..
Haar glimlach en lekkere kontje tegen mij aan duwend zittend aan de bar, overtuigden mij al snel om opnieuw van haar zwoele lippen te genieten. Op kamer 8 liggen rollebollen en plezier gemaakt: Naast de heerlijke sex waarbij zij vandaag ook afscheid leek te nemen en extra geil was, heb ik gewoonweg geweldig kunnen lachen met haar in een combinatie van Duits, Roemeens en Engels.
Na een kleine driekwartier wederom afscheid genomen, nu voor langere tijd en misschien wel voor altijd.
Onderweg kreeg ik een berichtje dat mijn afspraak van vanavond gecanceld werd...Scheiße..had best nog meer lol met haar willen maken vanavond. En met hastalapasta een hapje kunnen eten en onze hobby nog wat verder kunnen doornemen!
In ieder geval kan ze morgen in het vliegtuig nog wat extra's taxfree kopen voor het thuisfront: wederom een goede daad verricht ��

Piet Plezier
12 december 2014, 18:52
Is net geariveerd in de club terug van vakantie.

Chauffie
12 december 2014, 18:59
Is net geariveerd in de club terug van vakantie.

Ben er zo piet

Piet Plezier
12 december 2014, 19:17
Gezellig.
Tot zo

Mistralwind
19 december 2014, 21:52
Vandaag ook met Layla gekamerd,ze kwam gezellig bij me zitten toen ik in een van de overdekte bankjes zat.Daar even lekker gepraat,sigaretje gedaan en toen maar de sleutel laten halen.Op de kamer wou Layla graag dat ik haar ging verwennen,en beleefd als ik ben kon ik dat niet weigeren natuurlijk:biggrin:
na een tijdje met haar bezig geweest te zijn was het tijd om de rollen om te draaien en gaf ze mij een lekker blow job,en uiteraard ook weer even 69 gedaan.Daarna het rubbertje om en eerst maar missio,waar ze wel wat zoentjes gaf maar echt diep tongzoenen zat er niet in voor mij helaas.Maar voor de rest was het geil genoeg om toch weer een lekkere ontlading te krijgen.
Leuk was ook dat toen ik later aan de bar zat,met een mede beer te praten,zij toch weer naar me toe kwam,maar van een kamergang is het niet meer gekomen omdat ik toch wat anders wou.

Eddy_V
22 december 2014, 14:11
Wat ben ik dan toch weer een bofkont!
Vandaag weer alles gekregen en gegeven wat ik mij kan wensen met deze roomblanke schat ��
Vakantie naar Griekenland verschoven van januari naar maart ��

hansdordt
8 februari 2015, 11:11
Nou Eddy. Ik heb jouw aanstaande ook mogen ervaren, en mogen verwennen. Is inderdaad een schatje met een mooi koppie en heerlijk kontje. Half Roemeense, half Griekse vertelde ze me en deelde met haar hand haar lichaam doormidden, haha. Welk deel nu Grieks en welk deel nu Roemeens is werd niet echt duidelijk :biggrin:

Op de kamer uiteraard begonnen met een blowjob, al was het meer een likbeurt, ook lekker hoor. Ze nam hem niet echt in haar mond leek het wel want ik voelde er niets van. Kan ook aan mij liggen want hij was nog enigszins geïrriteerd van de dag ervoor. Ook pakte ze meerdere keren een droog doekje om hem nog meer te laten blinken! Zacht gezegd was het dus een waardeloze blowjob maar het likken maakte veel goed.;)

Op haar verzoek toen maar overgegaan op beffen. Ik wilde 69 maar zij blijkbaar niet? Kennelijk dus echt geen zin in blowjob. Ze ging dus op haar rug liggen en ik kroop tussen haar benen. Nou, dat heb ik geweten zeg. Wat een genot voor haar en voor mij en nat dat ze werd, heerlijke dat kutvocht! Nadat ze was klaargekomen werd dat alleen maar meer. Ze vroeg me een vinger er in te steken om te voelen hoe nat. Ik likte daarna mijn vingers er letterlijk bij af. Hij was nu keihard en ze had zijn om te neuken, en ik ook!:)

Uiteraard begonnen met doggy want dat is toch wel mijn favoriete standje en ze heeft er het perfecte kontje voor. Zo heerlijk om het met haar te doen, samen genieten geblazen. Ze genoot er ook duidelijk van. Overgegaan naar cowgirl wat ze ook erg lekker doet. Gelukkig stelde ik het orgasme behoorlijk lang uit en voordat ik de kans kreeg klaar te komen stopte ze er zelf mee want ze was moet zei ze. Te veel gewerkt en te weinig geslapen.

Daarna de zaak afgemaakt met een trekbeurt en een FT. Superlekker was het orgasme en ik was even helemaal van de wereld! Prima half uurtje met dit schatje beleefd. 1 van de betere sessies want ik liep met en grote glimlach de kamer uit en dat gebeurt me niet vaak! Daarna samen met haar met big smile on my face door de grote zaal gelopen, armen rond elkanders middel, wat zullen de aanwezige beren en dames wel niet gedacht hebben?:freu:

Het moge duidelijk zijn dat een herhaling met haar bovenaan op mijn todo-list is komen te staan.

Eddy_V
8 februari 2015, 22:50
Hartelijk dank Hansdordt voor het sponsoren van mijn aanstaande, mede namens de familie die zij de komende twee maanden gaat bezoeken.
Zojuist ontving ik bericht dat zij veilig in Griekenland is gearriveerd.

Mooi dat je je goed met haar vermaakt hebt en tegelijkertijd aantoont wat voor een lekker geil ding dat zij is als jezelf ook bereid bent om wat moeite te doen.
Qua service...je schrijft al hoe heerlijk en goed dat zij is en misschien ben ik gewoon een mazzelaar...of heb ik als aanstaande nog een extra streepje voor...
Voor je aanstaande doet iedereen toch graag wat extra zijn/haar best?!

robglover
27 december 2016, 11:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Beatrice (ex v.Goch) (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (goed)
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Massage, Rimmen bij haar
Extra info:Deze dame heeft een roemeense moeder en griekse vader

robglover
27 december 2016, 17:16
Ben met deze dame op 2e kerstdag naar de kamer geweest op een positief advies van medeijsberen. Deze dame ziet er leuk en is erg vriendelijk. We hebben een kleine tijd in de kino gelegen, waarna we naar kamer 17 gingen, op de kamer begon het met strelen en tongzoenen, en later likken waarbij zij ook lekker tot een hoogtepunt kwam wat ze later ook tegen me zei. Het enige wat ik een beetje bijzonder vond is, dat ik tijdens de daad met haar wilde tongzoenen, en zij aangaf dit niet hygiënisch vond omdat ik haar vooraf gelikt had! Dus ik gaf aan dat het haar eigen doos was! Maar ze vond het niet hygiënisch zei ze.:confused: sex was verder prima met deze dame en is voor herhaling vatbaar! Deze dame deed mij qua uiterlijk erg aan Airen Mylene van SBS6 shownieuws denken!

18811
Airen Mylene.

M.v.G. Robglover.

Eddy_V
28 december 2016, 23:51
Holy shit.... wie had gedacht dat zij nog ooit zo dichtbij terug zou komen?!
Het kwartje was nog niet gevallen bij het lezen van VM topic, maar een attent bericht van een ijsberenvriend bracht mij vandaag op de hoogte van de aanwezigheid van deze bevallige danseres met de mysterieuze donkere ogen.
De enige echte verloofde met wie ik op de verjaardag van Piet Plezier in 2015 "en publique" serieus werk gemaakt heb van een verlovingsfeestje (ze denkt nog steeds dat het vuurwerk van PP voor haar bedoeld was haha!)

Nu wordt een bezoek aan VM helemaal levensgevaarlijk: Christina en Beatrice krabben elkaar de ogen uit en wurgen mij vervolgens...
Tja, wurgsex...ook dat zal ik een keer meegemaakt moeten hebben in m'n leven :biggrin:
2017 gaat een bijzonder jaar worden !

Cat
29 december 2016, 07:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38937-Layla-(Griekse)

Dan is ze 2 jaar later wel jonger geworden :gruebel:

robglover
29 december 2016, 08:29
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38937-Layla-(Griekse)

Dan is ze 2 jaar later wel jonger geworden :gruebel:

En haar borsjes zijn ook een maatje gekrompen! Ik had ook al gekeken bij van Goch onder de "B" niets gevonden en ik weet haar andere naam in van Goch niet! Sorry!! :hammer:

Dus Willem2 het van Goch gedeelte verplaatsen en samenvoegen met gedeelte van VM bitte?

M.v.G. Robglover.

robglover
29 december 2016, 10:36
En haar borsjes zijn ook een maatje gekrompen! Ik had ook al gekeken bij van Goch onder de "B" niets gevonden en ik weet haar andere naam in van Goch niet! Sorry!! :hammer:

Dus Willem2 het van Goch gedeelte verplaatsen en samenvoegen met gedeelte van VM bitte?

M.v.G. Robglover.

Willem2 mij dank is groot :)

M.v.G. Robglover.

SAS
13 januari 2017, 16:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Biatrice (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

cath.leen
13 januari 2017, 16:54
Bijnaar de zelfde naam ? :gruebel:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47395-Beatrice-(Roemeense)-ex-Layla-VG

Zijn dat twee verschillene dames of is dat maar een ???

Eddy_V
13 januari 2017, 22:39
Bijnaar de zelfde naam ? :gruebel:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47395-Beatrice-(Roemeense)-ex-Layla-VG

Zijn dat twee verschillene dames of is dat maar een ???

Layla had geen blauwe ogen, maar verder zijn de overeenkomsten opvallend ;)
Opvallend lange oorlellen door de oorbellen..

SAS
13 januari 2017, 22:43
Dame heeft mij verteld dat zij twee jaar niet heeft gewerkt!;)

Eddy_V
13 januari 2017, 22:49
Dan is het een andere grieks/roemeense... :cool:
2 jaar niet in clubs gewerkt..dat is inderdaad zo (zij was in Mannheim in the red light district)

cath.leen
14 januari 2017, 06:52

Ik was gisteren in de Villa, en ik heb die BEATRICE (grieks/roemeens ex-VG) gezien.
Ze was de laatste dagen/weeken niet in de Villa. Als ik haar laatst heb gezien zei ze tegen me, dat ze met de 15 januari terug komt. Ze zei gisteren nog dat ze 24 jaar oud is en haar vader een grieks is.

Ze is familie van Jasmine en Aria.

Heft heel lang zwart haar op dit moment.

Dus, mijn vraag: Is deze BIATRICE (Roemeense) en andere of de zelfde :gruebel:

Big30
14 januari 2017, 08:03
Dan is het een andere grieks/roemeense... :cool:
2 jaar niet in clubs gewerkt..dat is inderdaad zo (zij was in Mannheim in the red light district)
Oftewel, zeeer waarschijnlijk dezelfde dame lijkt me ;).

Eddy_V
14 januari 2017, 11:36
Oftewel, zeeer waarschijnlijk dezelfde dame lijkt me ;).
Ik krijg dagelijks sommeringen op de elektronische tamtam van haar omnaar VM te komen :redface:

SAS
15 januari 2017, 12:59
Ik krijg dagelijks sommeringen op de elektronische tamtam van haar omnaar VM te komen :redface:

We hebben altijd wel een dame die dat doet!
Dan blok ik haar nummer!:biggrin:

Eddy_V
15 januari 2017, 14:07
We hebben altijd wel een dame die dat doet!
Dan blok ik haar nummer!:biggrin:
Je hoort mij niet klagen :)

der Puffmeister
15 januari 2017, 16:13

Ja. De dames in Villa Marisol hanteren een zeer slimme marketing methode.
Ze zijn zeer scheutig met het geven van telefoonnummers en Facebookprofielen is mijn ervaring. Ze voegen je ook zo toe op hun persoonlijke Facebookprofiel en als je ze hebt toegevoegd als vriendin op je Facebook zitten ze je constant te porren wanneer je hen weer een keer komt bezoeken. Ik heb dit in andere clubs nog nooit op die manier meegemaakt. Normaliter geven de dames niet zomaar hun Facebook. Maar, zeer slim bedacht van hun en schijnbaar typisch Villa Marisol. Echter is het wel zo dat als ze in de gaten hebben dat je geen regelmatige klant van ze wordt ze je ook zo weer skippen van hun Facebook. Zo zijn ze dan weer wel en ze doen dit dus klaarblijkelijk ook puur vanwege zakelijke redenen.
Ondertussen heb ik al zeker zo'n stuk of 10 Villa Marisol dames op mijn eigen Facebook. Sommigen kunnen echt wel ontzettend lopen te drammen wanneer je hen nu eindelijk eens weer komt bezoeken maar als ze te veel zeuren negeer ik ze gewoon. :biggrin:

cath.leen
15 januari 2017, 19:50
Ze zijn zeer scheutig met het geven van telefoonnummers en Facebookprofielen is mijn ervaring. Ze voegen je ook zo toe op hun persoonlijke Facebookprofiel en als je ze hebt toegevoegd als vriendin op je Facebook zitten ze je constant te porren wanneer je hen weer een keer komt bezoeken.

Ik ken ook van een groot aantal dames hun "Facebookprofiel /en" (soms hebben ze merdere). :eek: Met de een of andere dame was ik ook wel gekoppelt.

Maar ik had nooit last van vragen naar een bezoek of dat ze zatten te zeuren.
Nee, soms hebben ze leuke (naakt) fotos gestuurt. :biggrin:

Dit zal hier niet off-topic zijn, dus, ja, BEATRICE heft ook en "Facebookprofiel" :wink2:

Eddy_V
21 januari 2017, 07:29
En zij is weer vertrokken naar Roemenië...
Wie weet komt zij hier (of daar) tzt weer terug.
Catfight is er niet van gekomen, da's wel jammer maar ook geen verleidelijke lokpogingen, dat geeft voorlopig weer even rust :biggrin: