PDA

Volledige versie bekijken : Kasia (Poolse)

Manni1A
24 januari 2007, 22:01
Name: Kasia
Haarfarbe/-länge: schwarz, über schulterlang
Größe: ca. 162 cm
Figur: schlank, C-Cup (nicht echt)
Herkunft/Sprache: Polen, gutes Englisch
Geburtsjahr: ca 1982
Tattoos/Piercings: hmmm, nicht aufgepasst...
Service: gut, sehr gutes, zärtliches Französisch, FT möglich
Sonstiges: ---
Lebenslauf: War im April/ Mai 2006 schonmal da, ist jetzt zurück

Ist mir durch ihre Bekanntschaft zu Asha und durch ihr schwarzes Netz-Oberteil :cool: aufgefallen. Hält sich offenbar bevorzugt auf der Treppe zwischen Dusche und Massageraum auf. Dort nette Kontaktaufnahme, die auf dem Zimmer durch ein gutes Programm bestätigt wurde. Kollege Ftotal hat nachher nochmal geprüft und ist zu dem gleichen Urteil gekommen

Jansen
18 april 2008, 00:06
Omdat ik na een week of vijf weer eens naar mijn oude clubie wou hadden een paar andere ijsberen ook toegezegt om te komen.
Bij binnenkomst kwam Sonny naar me toe met het bericht dat er een sonny maar zeker ook een Jansen meisje binnen was.
Het zou hetzelfde meisje moeten zijn.
Na een drankje en wat meiden goedendag te hebben gekust kwam Tanja naar me toe om als eigenaar me weer hartelijk te kussen en te vragen of alles nog goed was.
Sonny en ik zaten net op de bank toen er een mooie Brunette (valt op rijke mannen) naar ons toekwam en een gesprekje met Sonny begon.
Deze dame had hij eerder op de avond gesproken en bleek het Jansen meisje te moeten zijn.
Na wat oog contact en een kleine woorden uitwisseling zag ik haar heupwiegend weer vertrekken.
Ik dacht mooi lichaam met een vrolijk mooi en ondeugend gezicht.
Ook Picasso1 vond ze wel de moeite en Wankelot had er ook oog naar.

Na een douche en weer terug naar de bar vond ik dat er nu een keuze moest komen om naar de kamer te gaan.
We hebben dan ook goed afgewogen wat we mee zouden nemen.
Maar plotseling was ik even alleen en op de kruk zat Kasia me te verlijden met een mooie lach.
Ik vroeg haar of ze hier al lang werkte en haar antwoord was dat ze dit jaar een paar keer eerder enkele weken geweest was.
Maar twee jaar terug ook een periode gewerkt had.
Mij had ze nog nooit gezien en dacht dat ik nieuw was ( :rofl: ) mooi he
Ik vertelde welke dames mijn toppers waren twee jaar terug en daar zat ook een vriendin van haar bij.
Dus het ijs was gebroken en ze dacht dat ik dan wel voor een speciale dame vanavond aanwezig zou zijn.
Ik zei dat klopt haal maar een sleutel van een van de beste kamers beneden.
Ze lachte en vertrok meteen.
Sonny die net terug kwam van het nachtcafe vond het wel een juiste keuze van me ( volgens hem een jansen meisje).

Op de kamer voelde ik dat ze een beetje onzeker werd door mijn gedrag achter haar staand en kussend van haar schouders,nek,rug naar de billen toe.
De handdoeken werden neergelegd en ik ging kussend door tot aan haar kuiten.
Bij het naar boven komen draaide ik haar om en kuste haar heel teder op haar lippen,die langzaam opende en samen met onze tongen tot een mooi gemix kwamen.
Ze kuste me met veel overgave en onze ogen bleven open om van elkaar te genieten.
Na ook haar borsten even gekusten gelikt te hebben nam ze plaats naast me op bed om daar het kussen weer voort te zetten.
Ze klom op me en kuste mijn borstkas en tepels met een been van me tegen haar venusheuvel.Door het gestreel van mijn been tegen haar klit voelde ik dat ze dit heerlijk vond.
Ze nam mijn inmiddels gestegen paal in haar mond en streek met haar hand onder mijn ballen door tot aan mijn kruis,ze ging nu mijn paal heerlijk pijpen zodat mijn schacht in vol ornaat diep in haar keel stoote.
Kasia pakte een condoom en dacht dat ik haar nu wel even zou nemen.
Maar dat was een verkeerde gedachte ik draaide haar om pakte een kussen en legde deze onder haar billen.
Ze lachte en wist precies wat er ging komen,ik begon haar via haar hals en mond te kussen waar ze echt hitsig van werd,om dan verder via haar borsten en navel naar haar bekken te gaan.
Nu zag ik aan haar ogen dat ze vroeg om gelikt te worden maar ik plaagde haar om alleen rond haar venusheuvel en haar boven benen, om daarna om haar schaamlippen te likken.
Ze kronkelde en wou nu mijn tong naar binnen hebben om het af te maken ik deed dit en likte ook haar kitelaar zorgvuldig,ze bewoog haar billen omhoog en daardoor pentreerde ik haar met een vinger om haar genotsplekje insite te bewerken met mijn platte tong over haar genotsknopje buiten.
Hierdoor trilde ze en van diep voelde ik dat er een orgasme aan kwam ook haar ogen werden troebel en ze legde een hand op mijn hoofd om te laten blijken van ja ga door.
Het orgasme kwam en ze hield haar vingers voor haar spleet om even bij te komen.
Ik likte haar inmiddels natte vingers en kuste haar met mijn natte mond haar op haar lippen en gaf een zacht tongzoen.
Ze wou me weer pijpen en na een minuut of wat heb ik haar genomen zodat ze op haar rug lag met haar benen in mijn nek.
Ik duwde heel langzaam 18 cm op en neer en zag bij het uithalen dat haar schaamlippen mooi mee naar buiten gingen om weer terug te gaan bij het penetreren.
Omdat we elkaar bleven aankijken en kussen hebben we zo heerlijk dit
standje een tijdje volgehouden.
Nu wou ik haar op zijn :fuck: nemen en zag dat ze van achteren ook een prachtig figuur had met een kontje van satijn en mooi rond.
Ze wou stevig genomen worden omdat ze zich behoorlijk naar me toe duwde.
Om haar nog harder te nemen heb ik haar op haar linkerzij gelegd en haar van achteren met een been van haar omhoog heel krachtig en diep gepenetreerd we voelde allebij dat het orgasme kwam en zijn luidruchtig klaar gekomen.
Na heerlijk te hebben geknuffeld met mijn paal nog in haar zijn we kussend bijna in slaap gevallen.
Ze heeft me nog een rug massage gegeven met (helaas geen olie) durex creme wat ook goed smeert maar na een minuut of tien bleek deze creme te schilferen en heeft ze alles er weer met water afgehaalt.
Gelachen hebben we wel en ze heeft de hele avond me verwent boven met kussen tot ik wegging.
Ik hoop haar volgende week weer terug te zien want Sonny heeft weer eens gelijk dit is ook een Jansen meisje.;)

oscar.a
21 april 2008, 17:02
Kasia oder Kascha ist wie sie mir mitteilte 24 Jahre alt und fährt ca. alle 2-3 Wochen wieder nach Polen, auch für 2-3 Wochen.
Am Jahresanfang war sie wohl 3 Monate in Polen und nicht zwischendurch im Happy.

Sie bietet einen guten Saunaclubstandart an und wenn die Stunde mal 70 Minuten dauert, ist das für sie auch kein Problem.

Ihre Boop würde ich mal mit maximal C beschreiben. Leider hat die Kleine etliche Schwangerschaftsnarben an Bauch und Brust. Ansonsten eine wirklich nette Ladie mit der "es" richtig Spaß macht und die ihr Handwerk versteht.

Leider habe ich den Eindruck das sich die Kleine, je später der Abend wird mit Alkohol zu schüttet. Ist aber vielleicht doch nicht so schlimm, da sie dann viel ungehemmter zur Sache geht. :D

Alles in allem ein netter Zeitvertreib mit der Kleinen, der die 75,- € für die Stunde locker wert ist.

Sie spricht leider nur polnisch und englisch... aber super "FRANZÖSICH" :rolleyes:

Knabbel
22 april 2008, 20:15
Ik kan bovengenoemd bericht volmondig beamen. Ze geeft toe dat ze voorheen nog wel eens een cocktailtje te veel wilde nuttigen, maar zegt hier nu mee gestopt te zijn. Niet zozeer het nuttigen dan wel de kwantiteit.

Verleden jaar heeft ze me eens later op de avond laten zitten en gooide het zelf op een misverstand, echter ik deelde haar mening niet en ging naar huis. Nu, een jaar later, zie ik haar stralende lach en ogen weer en ben eigenlijk direct verkocht. Op de hoek van de bar kwam ze, al dan niet bewust, naast me zitten, en een leuk gesprekje begon. Ik keek eens op mij klok en zag dat een er nog maximaal een goed halfuur inzat.

Sleutel vragen, snel douchen en de kamer op. Eigenlijk deed ze precies waar ik op hoopte: langzame, natte tongzoenen die hun weg vonden naar de rest van mijn lichaam. Geleidelijk aan daalde ze af naar de diepere regionen en vond ook daar haar weg. Wederom heerlijk langzaam met haar warme en vochtige mond, met af en toe plagerig een tongzoen tussendoor. Dit hield ze heerlijk lang vol en op mijn aangeven uiteindelijk een rubbertje laten plaatsen. Ook hier volgde ze prima mijn tempo en varieerde ze tussendoor. Een hoogtepunt mijnerzijds, ik maak me geen andere illusies, volgde eigenlijk veel te snel. Haar voorwerk was van dusdanige kwaliteit dat ieder uitstel van orgasme een teken van onvreugde zou zijn geweest.

Nadien nog uitgebreid liggen kletsen, waarna spontaan een nieuwe zoenpartij begon. Ondertussen was ik bijna een uur op de kamer en was het inmiddels 01.15 uur. Tijd om te gaan helaas. Had ik meer tijd gehad, dan was ik zeker langer gebleven. Herhalingsgevaar absoluut aanwezig, maar dan wel met massageolie.

BTW. Sonny, neem van mij aan dat dit niet alleen een Jansen meisje is!

(als ik het goed heb begrepen blijft ze tot 29 april)

Jorah Mormont
23 april 2008, 00:16
BTW. Sonny, neem van mij aan dat dit niet alleen een Jansen meisje is!

Ik was hier afgelopen woensdag al achter gekomen. Ik heb ze maar even links laten liggen en later aan Jansen voorgesteld. Ondanks haar spontane en simpatieke uitstraling niet tot een kamerbezoek gekomen. Ik had gewoon geen testosteron meer in mijn lijf na een avond ervoor flink ge:fuck:te hebben.:rolleyes:

Sonny:wink:

Extince
23 april 2008, 18:29
Flirtage

Deze kleine ondeugd had mij al de hele zaterdag wulpse blikken toegeworpen. In de bar, op de gang of gewoon bij het voorbijlopen. Haar enthousiaste, donkere kijkers staarden me op zo´n moment even indringend aan :). Dan schudde ze haar bruine haar wat los en liep snel weer verder. Ik liet me haar flirtage welgevallen, want leuk was ze zeker, maar had nog niet toegehapt. Toch verloor ze niet de goede moed en bleef ze mij vriendelijk en charmant bejegenen. Daarmee verdient ze sowieso een pluim want dat zie ik ook wel eens anders. En dit is voor mij nu eenmaal geen dame om het spits mee af te bijten tijdens een verblijf in deze saunaclub. Waarom, Joost mag het weten. Het mannelijke proces van seksuele partnerselectie is te ingewikkeld om hier verder over uit te wijden. De to do lijstjes in mijn hoofd veranderen op zo´n dag voortdurend van lengte, samenstelling en volgorde. Als een vat vol tegenstrijdigheden begeef ik me tussen de dames. Als ik zo op mijn werk de boel zou aanpakken, was ik er allang uitgedonderd :rolleyes:. Maar dat terzijde. Haar kansen zouden evenwel later die dag gaan keren…

Toen ik tegen een uur of tien ´s avonds na een aantal uitstekende kamerervaringen van een welverdiende verfrissing stond te genieten, kwam zij de barruimte inlopen. En ja hoor. Weer die gewaagde blik mijn kant op :eek:! Ik besloot dat dit niet langer zo kon doorgaan. Zij won. Als ze me wilde, kon ze me krijgen. Zodra deze blijmoedige brunette een vrije kruk had gevonden, liep ik op haar af. Haar fascinerende oogopslag hield alle vier mijn passen aan. Ik zei niets en begon haar direct te knuffelen. Toen informeerde ik naar haar naam. "Kasia.", antwoordde ze rustig. "Get the key…", fluisterde ik in haar oor. Even keek ze op om te zien of ik het wel meende en toen er een mooie lach op haar gezicht doorbrak, zag ik dat ze me geloofde :D. Ze gebaarde mij op haar tasje te passen en liep direct naar achteren om de mogelijkheid tot een retraite veilig te stellen. Toen ze zich even later sleutelloos weer bij mij voegde, gaf ze aan dat we nog 20 minuten moesten wachten. Ik sloeg mijn armen om haar heen en kuste haar schouder. "No problem.", zei ik. Mijn greep om haar lichaam werd steviger.

Ze draaide zich langzaam naar me toe. En toen, midden in die stervensdrukke bar, opgehitst door de stampende muziek en omgeven door uitgelaten ijsberen en uitdagende dames, streelden haar lippen zachtjes langs de mijne, drong haar tong mijn mond binnen en deelden we een rustige, romantische zoen :o. Onze omhelzing intensiveerde zich, toen de gerant haar op de schouder tikte en van een sleutel voorzag. Op de kamer, onbespied, zetten wij onze intieme rendez-vous voort. Haar zwartkanten, gebaleinde bustier ging uit en er verscheen een mooie boezem met fraaie tepels. Ik streelde het weke vlees van haar borsten en zacht zoenend rolden we het bed op. "Finally, I have you…", zei ze, waarop ik mijn tong uitstak :p. Een doorkneed staaltje klantenbinding. Ze ging omlaag en begon mij enorm lekker af te zuigen. Zacht en toch stevig, warm en toch cool. Aangenaam en intiem. Mijn opwinding steeg exponentieel onder de regie van Kasia´s lippen, vingers en tong. Met oogcontact, complimentjes en waarderende geluidjes, gaf ze mij het gevoel de kleine Extince voor even te aanbidden. Voorwaar knap spel.

Deze orale expert verhief de fellatio van een seksuele handeling om in de stemming te komen tot een ware genieting die als hoofdmaaltijd werd opgediend. Ze was in control. De touwtjes stevig in handen. Ik werd licht in mijn hoofd en gaf me over aan de sensatie. Ontspannen. Onder hypnose van het warme en natte gevoel dat mijn mannelijkheid omgaf :cool:. Ik hield de sluizen dan ook niet lang gesloten en na amechtig tegenstribbelen kwam ik krachtig klaar over mijn eigen buik. De opwinding zat nog in mijn lijf en ik vroeg of we nog een ronde konden maken. Zo geschiedde, ditmaal inclusief een Russisch intermezzo en twee standjes, waarbij ik stevig van leer mocht trekken. Ook die ronde eindigde probleemloos in een heerlijk hoogtepunt. Kasia is een positieve, sympathieke twintiger die een spontane omgang heeft met haar gast en snel een intieme sfeer weet te creëren. Niet iemand die mijn seksuele horizon verruimt, maar haar zinnelijke prestaties zijn zeer genietbaar: ondanks dat ik al vier sessies achter mijn kiezen had, wist zij me moeiteloos twee momenten van gelukzaligheid te schenken :). En zo eindigde, wat begon als een onschuldige flirt.

Jansen
16 mei 2008, 21:50
Kasia heeft me net verteld dat ze op 28 of 29 mei weer terug is in PHG uit Polen.

oscar.a
7 augustus 2008, 18:37
Wo ist die kleine Polenmaus denn abgeblieben? Schon lange nichts mehr von
der kleinen gehört oder gesehen.

Ein Bekannter meinte sie hätte in Polen ein Friseur Geschäft aufgemacht und
kommt nicht mehr nach Deutschland. Schade um sie. War doch immer recht
nett mit Ihr.

Jansen
7 augustus 2008, 22:21
Ik zal haar een email sturen ik heb haar email en mob nr.

Ook zal ik haar vragen wanneer ze weer in PHG komt en vragen wat voor plannen ze heeft.
Ik heb van haar 4 weken terug nog mooie foto,s gehad ;) met haar heb ik ook super gehad zie bovenstaand verhaal van me

Ik zal het je laten weten hier of anders op IM.

oscar.a
18 augustus 2008, 13:24
Ik zal haar een email sturen ik heb haar email en mob nr.

Ook zal ik haar vragen wanneer ze weer in PHG komt en vragen wat voor plannen ze heeft.
Ik heb van haar 4 weken terug nog mooie foto,s gehad ;) met haar heb ik ook super gehad zie bovenstaand verhaal van me

Ik zal het je laten weten hier of anders op IM.

Du hast Ihre Mail und Mobilnummer.. das habe ich verstanden.
Dann hast Du noch Fotos von Ihr ?
Und wann kommt sie nun wieder?

Vieleicht kannst Du auf Englisch antworten, dann verstehe ich wenigsten etwas :smile: Danke

Jansen
21 augustus 2008, 23:13
Yes i have photo,s from here nice and :eek:

But i cant send this photo,s to you.
Off she come back ?? i ask here in a sms

Have a nice day.

Grt. Jensen :rofl:

Big Boss
9 maart 2009, 23:49
Sinds/afgelopen zaterdag weer aanwezig ;)

popey01
12 april 2009, 19:53
kasia is weer terug sinds vandaag

popey01
13 juni 2009, 17:14
klopt het dat kasia momenteel in the palace in frankfurt werkt ?

popey01
14 juni 2009, 19:27
kan niemand vertellen waar kasia momenteel werkzaam is ?
heb vernomen in the palace in frankfurt maar kan iemand dit bevestigen of heeft er misschien iemand contact met haar ?

Willi69
9 maart 2011, 09:41
kan niemand vertellen waar kasia momenteel werkzaam is ?
PHG => :wiederda:

Jansen
3 juli 2011, 23:54
PHG => :wiederda:

Nee dit is niet deze Kasia waar jullie nu mee bezig zijn.

Ik ben vrijdag nog geweest en ook toen was deze Kasia niet aanwezig.
Probeer maar een andere ook niet de Kasia van Sonny.

Big30
4 juli 2011, 00:04
Nee dit is niet deze Kasia waar jullie nu mee bezig zijn.

Ik ben vrijdag nog geweest en ook toen was deze Kasia niet aanwezig.

Daarom ook mijn vraag want leek me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat het deze dame zou betreffen!

Jansen
4 juli 2011, 00:16
Daarom ook mijn vraag want leek me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat het deze dame zou betreffen!

Nee klopt Big. als het een van deze Kasia,s was geweest had ik het meteen vermeld en was ik er ook mee naar de kamer geweest.

Willi69
4 juli 2011, 00:48
Im März 2011 war die von Manni1Ä beschriebene Kasia auf jeden Fall im PHG, schließlich war ich mit ihr auf dem Zimmer. :tongue:

Beron
4 juli 2011, 20:34
Is back. At least til thursday.

Knabbel
13 juli 2011, 09:04
Ik ga morgen middag naar Ying Yang ( Woensdag ) of eerst rond 12.00 u naar Duisburg Vulkanstrasse ?

Schijnt ondertussen in YY gesignaleerd te zijn. Jansen kan dat vanmiddag dus mooi onderzoeken.

Jansen
13 juli 2011, 11:43
Schijnt ondertussen in YY gesignaleerd te zijn. Jansen kan dat vanmiddag dus mooi onderzoeken.

Ik ben onderweg !!

Bosco
17 juli 2011, 09:01
Is back. At least til thursday.

Gisteren gewoon in happy aanwezig.

Beron
17 juli 2011, 09:45
She is now in Ying Yang. Saw her yesterday.

MichelJ
17 juli 2011, 09:49
Gisteren gewoon in happy aanwezig.

She is now in Ying Yang. Saw her yesterday.

Die zal wel twee vakantiebaantjes hebben :biggrin:

Jansen
24 juli 2011, 09:42
Deze Kasia was afgelopen vrijdag ook niet in PHG is ze dan wel in YY gezien ?

Bosco
24 juli 2011, 10:15
Deze Kasia was afgelopen vrijdag ook niet in PHG is ze dan wel in YY gezien ?

Gisteren was ze er ook niet.

Big30
24 juli 2011, 14:05
Aantal berichten verplaatst zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26849-*****-5-sterren-rubriek-met-echte-toppers
en berichten verwijderd i.v.m. prive info.

Big30

popey01
24 juli 2011, 14:42
kasia is gestopt en woont met een ex beer samen

Jansen
24 juli 2011, 14:52
kasia is gestopt en woont met een ex beer samen

Dat had je al vermeld maar voor hoe lang :biggrin:

popey01
24 juli 2011, 16:01
het is nu al bijna een jaar en voor alsnog goed,maar je weet dat dit ook zo maar snel weer kan veranderen.

Jansen
24 juli 2011, 16:10
het is nu al bijna een jaar en voor alsnog goed,maar je weet dat dit ook zo maar snel weer kan veranderen.

Maar is zei afgelopen tijd nog in PHG en/of YY geweest en praten we over dezelfde Kasia zie mijn eerdere berichten van afgelopen jaren ?

popey01
24 juli 2011, 18:35
we hebben het over dezelfde kasia ja,maar eerdere berichten dat ze elders werkzaam is dat klopt niet,100 procent zeker.

Stylo
25 juli 2011, 03:26
Dat had je al vermeld maar voor hoe lang :biggrin:
Wat een ontzettende KUT opmerking!!

Willi69
14 augustus 2013, 18:17
"Irgendeine" Kasia ist :wiederda: - bitte um Bestätigung, dass es sich um diese Kasia handelt (oder auch nicht). ;)

Beron
14 augustus 2013, 22:25
Es ist diese Kasia.

Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2