Volledige versie bekijken : Verschil
toine1960
29 december 2016, 14:05
Hallo,
Wat is het verschil tussen YY en GT.
pret
29 december 2016, 14:09
Dat zal nulnulzesenhalf je fijn uitleggen. :biggrin:
yylover
29 december 2016, 14:44
Ik voel alweer een hoop discussie en ruzie aankomen.
Er is al veel over gesproken en geschreven. Uiteindelijk moet je het zelf ontdekken en zien waar je voorkeur ligt.
Bij mij is het YY geworden, maar velen geven GT de voorkeur. Prima toch !!
Brad Clitt
29 december 2016, 14:59
We mogen blij zijn dat ze er allebei zijn, anders zou het wel érg druk worden in YY oftewel GT.
Over het algemeen kun je zeggen dat YY de betere club an sich is, in GT is de line-up gevarieerder en optisch net iets mooier.
Kwa service van de dames zal het in GT ook iets beter zijn, mede doordat de club er bovenop zit. Maar uitzonderingen naar boven zowel als naar beneden komen in beide clubs voor. En last but not least zal door het deurbeleid het clientele in GT aan de nettere kant zijn, het is niet voor niks dat ik en yylover hun heil in Roermond moeten zoeken...
WA
29 december 2016, 15:21
er is geen verschil tussen YY en GT. Beide zijn clubs waarin gewillige dames je tegen betaling ter beschikking staan. In beide krijg je te eten en drinken en heb je wellness.
Echter, door het overweldigende aanbod aan clubs in Duitsland en 2 in Limburg zitten we in de (luxeuze) situatie dat er tot op 5 decimalen achter de komma doorgezeverd word over welke nou het beste is. Iedere club met zijn eigen fans en tegenstanders. Zo veel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen, zoveel verschillende antwoorden.
Mijn tip: Bezoek ze gewoon allebei en vorm je eigen mening. De kans is groot dat als het je bevalt in één van de twee clubs, je een paar keer terug gaat en daarna automatisch nieuwsgierig word naar andere clubs.
SFL
29 december 2016, 16:18
In YY heb je betere en mooie wellness en is het vreten beter. Maar enorm slechte pilsjes!
In GT zijn de lockers in de kleedkamer aangenamer, is de drankenkaart uitgebreider en beter, maar het vreten is er niet te pruimen.
In GT mag je in de barruimte roken en in YY niet!
In YY zijn de kamers over het algemeen comfortabeler dan in GT, waar je vaak in blokhut terecht komt waar de airco of verwarming soms te wensen over laten.
Mocht het je in deze jaargetijden interesseren; buiten bij YY heb je een zwembad. Bij GT niet.
In GT zijn er meer meiden... En over de grote lijn ook veel knapper en diverser. Op zich ook wel diversiteit in YY, maar je gaat er sneller een minder bedeelde schoonheid of een maatje meer tegen het lijf lopen. De service van de dames is in YY beter.
Ook om te parkeren is het bij YY aangenamer! En bij GT is het personeel vriendelijker!
pret
29 december 2016, 17:59
In YY heb je betere en mooie wellness en is het vreten beter. Maar enorm slechte pilsjes!
In GT zijn de lockers in de kleedkamer aangenamer, is de drankenkaart uitgebreider en beter, maar het vreten is er niet te pruimen.
In GT mag je in de barruimte roken en in YY niet!
In YY zijn de kamers over het algemeen comfortabeler dan in GT, waar je vaak in blokhut terecht komt waar de airco of verwarming soms te wensen over laten.
Mocht het je in deze jaargetijden interesseren; buiten bij YY heb je een zwembad. Bij GT niet.
In GT zijn er meer meiden... En over de grote lijn ook veel knapper en diverser. Op zich ook wel diversiteit in YY, maar je gaat er sneller een minder bedeelde schoonheid of een maatje meer tegen het lijf lopen. De service van de dames is in YY beter.
Ook om te parkeren is het bij YY aangenamer! En bij GT is het personeel vriendelijker!
Bijna mee eens afgezien van service van dames. In YY is service verlening van dames absoluut niet beter, hooguit gelijkwaardig.
Nulnulzeseneenhalf
29 december 2016, 21:08
Met het risico dat ik weer een heleboel rotzooi over mij heen krijg, het volgende.
Omgeving van beide clubs is hetzelfde. Bij beide kijk je uit op veel bomen, bij YY zie je daar nog wat landerijen tussendoor.
YY is een stuk groter kwa gebouw dan GT. YY heeft de laatste jaren verschillende keren uitgebreid en verbouwd. Wc's zijn overigens nog steeds aan de krappe kant. Stiekum heb je er wel best een aantal trappen, deels omdat men ongelijke vloeren heeft op een verdieping, deels omdat er ook verschillende verdiepingen en een kelder zijn. GT heeft de laatste jaren weinig verbouwd, behalve het upgraden of bijhouden van kamers en blokhutjes. Uitgebreid is er alleen door een tent in de tuin te zetten om een enigzins fatsoenlijk restaurant aan te bieden. Door problemen op het gebied van vergunning, door anderen bevestigd, heeft GT een probleem. Of ze het willen weet ik niet, anderen misschien wel, maar ze kunnen op dit moment de club niet groot genoeg maken voor de gasten die er willen komen. Daardoor is het er geregeld druk, krijg ik in ieder geval last van claustrofobie. Overigens bij YY ook mogelijk op de vrijdag en zaterdag en wel eens met feestjes. Ook daardoor zul je bij GT naar buiten moeten om verschillende essentiële onderdelen van het clubleven te nuttigen. Denk aan eten, maar ook kamerbezoek met dames gebeurt geregeld buiten in blokhutjes. Als verwarming en airco goed werken hoeft dat niet heel erg te zijn, maar dat schijnt niet altijd het geval te zijn. In YY hoef je niet naar buiten als je eenmaal de entree betaalt hebt, mag overigens wel. Ze hebben zelfs een mens lounge waar de dames niet welkom zijn. Bij GT ben je in theorie nergens veilig voor de dames. Tevens is er bij YY altijd wel genoeg parkeerplaats, bij GT is die al snel vol en word je door gestuurd naar de naastgelegen bouwmarkt of een extra parkeerplaats iets verderop.
De wellness van YY is groter en uitgebreider dan bij GT, zwembad en Turks stoombad is er extra. Ook buiten is er een sauna en zwembad. Maar de gladde vloer is een probleem, slippers uit doen helpt, andere soort slippers kan ook wel helpen. GT heeft geen gladde vloer, daar is de kans op uitglijden zeer klein. Tenzij je tijdens het lopen met je ogen de dames volgt in plaats van te kijken waar je loopt.
Het eten wordt op beide plaatsen in voorraad gemaakt. Bij YY mag je het zelf uit de bak scheppen, bij GT wordt dat gedaan, en soms zelfs gebracht. Ben je een moeilijke eter dan wordt het op allebei de plaatsen niks, anders is het goed binnen te houden. Bij YY is meestal wel iets meer keus.
Bier weet ik niks van, want heb het niet genuttigd.
En dan, het vrouwelijk schoon. Hier moet ik wat meer te werk gaan op wat hier op het forum geschreven wordt, want ik heb daar de ballen verstand niet van. In GT heb je meer donkere en Aziatische dames. Is dat je ding, dan kun je misschien nog beter een heel andere club uitzoeken, want het is maar mager ten opzichte van de rest. Bij GT schijnen meer verschillende nationaliteiten rond te lopen. Dat zal best, helaas kan ik aan een gezicht of de grootte en of vorm van tepelhoven niet zien uit welk land een dame komt. Bij GT heb je veel meer siliconen. Is totaal niet mijn ding. Ik ben een liefhebber van de miniboobs. Grote, en al zeker als ze geholpen zijn, is niet mijn ding. In beide clubs lopen supermooie dames rond, maar omdat iedereen daar anders tegen aan kijkt, vind ik het moeilijk om te zeggen waar ze mooier zijn.
Omdat het in GT druk is, lijken de dames daar minder moeite voor je te doen. Bij YY wil men nog wel eens investeren in een beetje smalltalk. Ben je een vent die buiten de clubs de dames aan zijn degen rijgt, dan lukt het in beide clubs prima om die dames mee te krijgen die jij wilt hebben. Is dat niet dan ben je in GT slechter af. Veel dames daar hebben een grote reeks vaste klanten of aanbidders. Die worden weggekaapt voor je neus. Ik ben geen charmeur en lul de dames helemaal nergens in. Laat staan dat ik ze ergens aan rijg. Ik moet dus eigenlijk naar GT gaan als (bijna) iedereen bij zijn baas moet werken.
PS als iemand wat van mij wil is het wel fijn als hij mijn naam goed spelt.
PPS om te voorkomen dat hier ellenlange ruzies en discussies komen, zal ik hier niet meer reageren. Mocht deze bijdrage niet goed zijn dan ga ik ervan uit dat een van de mods hem zal verwijderen.
Piet Plezier
29 december 2016, 21:22
in GAYTIME is het veeeel te druk met kwijlende mannetjes
Nee dan kun je beter
in YY zitten.
En veel te veel profi's in GT
Het enige goede wat ze hebben in GT is bier
Maar dat is in YY ook super,en die kunnen goed tappen
En de toiletten zijn in YY ook beter
En ook veel beter eten in YY,veeeel meer keus
Nedlovefkk
29 december 2016, 21:22
YY is een dagje/avond uit in NL.
GT is een dagje/avond uit in Duitsland.
Ik kom graag in Duitsland.
Service in GT is voor mij beter dan in YY.
In GT nog nooit een sessie door de ondergrens gehad.
Piet Plezier
29 december 2016, 21:25
YY is een dagje/avond uit in NL.
GT is een dagje/avond uit in Duitsland.
Ik kom graag in Duitsland.
Ik kom ook graag in Duitsland
Maar GT mijd ik liever
The Joker
29 december 2016, 23:35
Kort samengevat:
Drank in GT beter dan YY.
Wellness en eten beter in YY dan GT.
GT meer diversiteit in line up dan YY.
YY rookverbod, GT gaskamer.
YY iets meer dames en de helft van het aantal beren dan in GT.
sofaking
29 december 2016, 23:40
Als er een kont op je gezicht zit, dan zie je helemaal geen verschil meer.
pret
29 december 2016, 23:41
Clubs met elkaar vergelijken is net als appels met peren vergelijken. Nutteloos dus.
Piet Plezier
29 december 2016, 23:57
Als er een kont op je gezicht zit, dan zie je helemaal geen verschil meer.
Ligt eraan hoe groot die kont is;)
SFL
30 december 2016, 10:06
in GAYTIME is het veeeel te druk met kwijlende mannetjes
Nee dan kun je beter
in YY zitten.
En veel te veel profi's in GT
Het enige goede wat ze hebben in GT is bier
Maar dat is in YY ook super,en die kunnen goed tappen
En de toiletten zijn in YY ook beter
En ook veel beter eten in YY,veeeel meer keus
Dat Leeuw of Brand bier in YY is niet te zuipen, man. Garantie op hoofdpijn en nog te slecht om het in de riool te kieperen. In GT heb je keuze uit de betere Duitse en Nederlandse pilsen... Aangevuld met smaaktoegevoegde biertjes. Voor die chagrijnige wijven achter de bar in YY moet je het ook niet doen!
SFL
30 december 2016, 10:11
De toiletten heb ik nooit hygienischer geweten in YY dan in GT. ALs de pot toch vies is in GT, heb je nog keuze uit enkele andere wc's. Dat is in YY wel even anders!
Deurbeleid is in GT ook beter: veel minder zandmannetjes en al zeker niet in grote groepen.
MarcusW
30 december 2016, 13:40
Ik ben ALTIJD meer geld kwijt in GT in vergelijking met YY, Oorzaken:
1) Ben een "optickfucker", in GT zeer veel keuze naar mijn smaak.
2) Daarbij zitten misschien in GT meer profi's, waarbij naar mijn ervaring, de profi's wel een uitgebreider pakket aan verdiensten aanbieden. Hier zal dan extra voor betaald moeten worden, maar dan kom ik wel na een 1,5 uur bezweet en met een smile naar buiten.
Ik maak mijn keuze dan ook naar het budget dat ik die dag te besteden heb.
Om over getallen te spreken:
>300 euro = GT
<300 euro = YY
GT> Fatsoenlijk Bier en Koffie aan de bar
Piet Plezier
30 december 2016, 13:43
Dat Leeuw of Brand bier in YY is niet te zuipen, man. Garantie op hoofdpijn en nog te slecht om het in de riool te kieperen. In GT heb je keuze uit de betere Duitse en Nederlandse pilsen... Aangevuld met smaaktoegevoegde biertjes. Voor die chagrijnige wijven achter de bar in YY moet je het ook niet doen!
ik drink alle merken bier op een paar na
maar ik vind bij YY en PHG is het lekkerste bier,en daar kunnen ze ook fatsoenlijk tappen
mooi met een schuimkraag
MarcusW
30 december 2016, 13:47
Beste Piet, smaken verschillen, maar het bier bij YY is naar mijn mening niet te zuipen.
Daarbij wil ik wel eens naast je staan als jij een mooi getapt pilsje met een kraagje krijgt in YY.
Pils hoort naar mijn mening in een fluitje en niet in een cola glas.
Piet Plezier
30 december 2016, 13:49
Beste Piet, smaken verschillen, maar het bier bij YY is naar mijn mening niet te zuipen.
Daarbij wil ik wel eens naast je staan als jij een mooi getapt pilsje met een kraagje krijgt in YY.
Pils hoort naar mijn mening in een fluitje en niet in een cola glas.
dat laatste ben ik wel met je eens
ik vind het echt goed te drinken