PDA

Volledige versie bekijken : Ina (Roemeense, super slank)



Willem2
24 januari 2007, 23:17
Naam : Ina

Haarkleur/-lengte : blond lang haar

Lengte dame : 1.55m

Postuur/Cupmaat : Slank tot zeer mager, A - Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeense/ zeer redelijk Engels

Leeftijd : Bijna 20j

Tatoeages/Piercings : - / -

Service : PZC, NMC, ZK, FT

Big30
24 januari 2007, 23:30
That 's her! Geen tatoo's en piercings volgens mij, lief meisje, heeele dunne armpjes.

Spreekt weinig Duits en zeer redelijk Engels. Vriendelijk voorkomen, ik denk dat de weegschaal niet boven de 50 kg zal uitkomen, tis een veertje eigenlijk ;).

Trekt veel op met Diana en Tricky!

Groet,
Big30

little diablo
27 januari 2007, 12:12
Na mijn bezoek met Bianca ook een roemeense ben ik met deze naar de kamer gegaan, Jammer dat ze niet wat voller is. Maar iets trok me aan in haar. Ze is erg spontaan ook op de kamer.
Wel een lekkere meid,ze kronkelt alle kanten op. Alle mogelijke positie,s met haar doorgenomen. Doordat ze zo licht is kon ik er overal lekker :fuck:Ik heb haar zelfs met der billen op de koude vensterbank gezet,precies de goede hoogte. uiteindelijk staand met der hande op de bedrand tot een goed einde gebracht:freu:

Saluti L Diablo

Big30
1 april 2007, 14:21
Ina vertelde dat ze met pasen 2 weken terug ging naar haar familie, zou dus betekenen dat ze er volgende week zaterdag niet zou zijn ;).
We will c :cool:!

Tis een vriendelijk, wel grappig en soms een beetje stout klein opdondertje :D!

Ze praat zeer redelijk Engels, voldoende voor wat flauwe ongein laat op de avond :p!

Note Big30:
Ina is inderdaad op vakantie

Big30
5 mei 2007, 00:28
Ina was donderdag jl. weer van vakantie teruggekomen. Tis een leuk klein grappig Roemeens opdondertje die amper 50 kg op de weegschaal brengt.
Ze kwam niet geheel toevallig gisteravond naast me zitten ;), eerst maar eens wat bijgekletst over haar vakantie en de recente transfers van het Roemeense schoolklasje.

Had vanaf haar entree in PHG vaak met haar gekletst en als ze eind van de avond wat moe was kwam ze wel eens bij me uitrusten. Tot een kamerbezoek met haar was het nog nooit gekomen, want tsja ze is een goed vriendinnetje van Diana.

Vanavond voor het eerst eens met haar de kamer opgeweest. Beviel zeer goed, beetje onervaren is ze nog wel, maar de basistechnieken beheerst ze inmiddels zeer goed :freu:. Eerst wat opgeil werk, vervolgens een lange oefening doggy style en voor de verandering het hoogtepunt bereikt in een stijl die men op dit forum pleegt te noemen Ft (geen idee wat dat is, maar was wel lekker :p).

Toen het half uur met de Sexuele plichtplegingen voorbij was ook nog wat over iets meer serieuzere zaken met Ina gepraat en nog wat annekdotes uitgewisseld.
Toen het half uur toch meer van een uur begon te krijgen de kamer maar verlaten :D. Uiteraard voor 30m betaald ;).

:wink: :wink:

Forza...germania
5 mei 2007, 07:31
Toen het half uur toch meer van een uur begon te krijgen de kamer maar verlaten :D. Uiteraard voor 30m betaald ;).

Boef !!:green_smi .......veehandelaar hè, nooit geen stuiver op zak......:eek: :eek:

Big30
18 juni 2007, 22:17
Ach ja die kleine lieve Ina, zaterdagavond was ze wat moe. Toen ik om 23u de bar binnenstapte en op de mij zo vertrouwde leren bank ging zitten vleide ze zich tegen me aan om wat uit te rusten.
Dat hield ze tot 01u vol even onderbroken door wat plichtplegingen om 24u en een kort dansje om half een gestimuleerd door al die andere Roemense dames die het op hun heupen kregen :lostit:.
Van een sleutel was zaterdag geen sprake.

Door omstandigheden was ik zondag alweer terug in PHG en kwam natuurlijk Ina weer tegen, gezeten naast een hele grote teddybear ;).

Ze was een heel klein beetje teleurgesteld omdat ik iets was vergeten mee te nemen, tsja was ook niet van plan te komen.

Vervolgens met Ina een ruim half uurtje op de kamer geweest alwaar ik genoten heb van haar orale vaardigheden en we gewoon veel plezier hebben gehad.

Blijft een lief beetje verlegen meisje die er nu vind ik wat fraaier uitziet omdat ze haar haren wat heeft gekleurspoeld en dat in combinatie met 2 grote oorringen geeft haar een fraai voorkomen.

Tsja Roemeense dames he ... . Zwijg.

:wink: :wink:
Big30

Rex
18 juni 2007, 22:29
Het is dat ze me doet denken aan mijn kleine nichtje, want anders zou ik best eens een flink beschuitje willen eten met deze fraaie Roemeense dame. Ik vind het echt een leuk en fraai meisje........................

Dit geldt overigens ook voor Chris en Grace ( die inmiddels weer in GT aanwezig is).
Gek genoeg zegt een klein stemmetje in mijn hoofd; Niet doen Rex, niet doen!!

Big30
18 juni 2007, 22:35
Het is dat ze me doet denken aan mijn kleine nichtje, want anders zou ik best eens een flink beschuitje willen eten met deze fraaie Roemeense dame. Ik vind het echt een leuk en fraai meisje........................

Dit geldt overigens ook voor Chris en Grace ( die inmiddels weer in GT aanwezig is).
Gek genoeg zegt een klein stemmetje in mijn hoofd; Niet doen Rex, niet doen!!

- Ze is ook heel leuk en lief ;)!
- Chris lijkt inmiddels jouw vaste danspartner op de zaterdag avond laat :D.

Jullie weten elkaar wel steeds te vinden zeg!

:wink: :wink:

Scoobert
19 juni 2007, 12:13
Ach Rex, hou het maar mooi bij dansen met Chris....of je moet eens wat info inwinnen bij onze Bedspritzer :D :D :D, ook wel bekend als Lustman....
En sinds wanneer worden in er in PHG beschuiten mee geserveerd :P ?

knut
19 juni 2007, 22:45
könnte ich nur ein wenig mehr niederländisch !!!!!!!

Willem2
19 juni 2007, 22:53
könnte ich nur ein wenig mehr niederländisch !!!!!!!

Big30 spricht ja fast auch rumänisch ;) :D

Big30
19 juni 2007, 22:54
könnte ich nur ein wenig mehr niederländisch !!!!!!!

Ina ist ein kleines etwas schüchternes Mädchen mit guten Dienstleistungen. Immer sehr freundlich und nett.

Sie können eine Menge Spaß mit diesem Mädchen haben innerhalb aber auch außerhalb des Raumes ;)

:wink: :wink:
Big30

(fast Rumänisch sprechen ..., nein Danke! :D)

knut
19 juni 2007, 23:04
@ Big 30
vielen dank
das war sehr nett von von dir!!!!!!!
gruss knut

schmusistuka
24 juni 2007, 15:23
:cool: Ich kann Big 30 nur bestätigen. Mia ist ein super nettes Mädel mit gutem Service. Einfach nur empfehlenswert!

Big30
24 juni 2007, 15:37
:cool: Ich kann Big 30 nur bestätigen. Mia ist ein super nettes Mädel mit gutem Service. Einfach nur empfehlenswert!

Hallo schmusistuka,

Du meintest Ina (klein und schlank) oder vielleicht Maya (blond und normahles figuhr) ?

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6384

Beide waren Samstag da :cool:!

Gruss,
Big30

schmusistuka
24 juni 2007, 17:17
Big 30! Ich meinte natürlich Ina, die Maya kenne ich aber auch!:freu:

pipokoeien
5 juli 2007, 19:54
inmiddels ook ervaring met dit kleine opn...tje. Vond het allemaal eigenlijk vrij matig. Wat is het toch met sommige vrouwen dat ze denken dat de reden voor FT die sperma in hun mond is? (trekkie trek met die mond erboven als je blaft. Volgens mij is het toch bij iedereen zo dat het gevoel in het topje van je lul zit en niet met je kwakkie mee gespoten wordt. Ook deze meid snapt dat niet.
Pipo

Randy
17 september 2007, 11:10
Wat een lief meiske! Heel klein en prachtig figuur, leuke lach en pretogen, kan enige teasing wel waarderen (en pareren!).

Op de kamer zei ze dat we al eerder op de kamer waren geweest. Knap hoor, ik wist daar niets van :D. Helaas doet ze geen TZ, maar voor de rest ben je in prima handen bij haar. Knuffelsex, niet superpassioneel maar wel aangenaam. Ook veel gelachen. Ze laat zich niet helemaal gaan ('don't want to come in the club').

Aan het eind van de avond nog ruim een uur bij haar gezeten, ze had geen zin meer om te werken, wel om gemasseerd te worden. Of ik nog wilde werken werd niet gevraagd. Maar ach, zo'n lief meisje masseren is ook eigenlijk geen werk.

Jack42
30 september 2007, 18:19
Op het Oktoberfest met Ina naar de kamer geweest. Ik had haar al gezien met de Beachparty maar het was er toen niet van gekomen.
Ina is een hele leuke en aardige meid met idd een prachtig figuurtje. Op de kamer was het een ruime voldoende. Jammer dat ze niet aan TZ doet maar een herhalingsgevaar bestaat er toch wel. Alleen al omdat ze zo lief is.

Jack42

jaccoone
24 november 2007, 14:19
Ja, een echt lief meisje is dit. Ze werd door Randy aan me voorgesteld én aanbevolen. :freu: (terecht:teuflisch)
Later op de avond heeft Randy haar speciaal voor me gereserveerd, omdat ik haar niet kon vinden. Randy, nog bedankt daarvoor! :wink:
Op de kamer bleek ze een gewillig meisje te zijn, doet alles gewoon goed (behalve TZ, maar dat wist ik al).
Toch heb ik het idee dat er een beetje een rem op zit, maar dat die er langzaam afgaat, zodra ze je beter leert kennen. Ik ga dat zeker uitproberen. :green_smi
Groet, Jaccoone

Randy
24 november 2007, 14:24
...
Later op de avond heeft Randy haar speciaal voor me gereserveerd, omdat ik haar niet kon vinden.
...


Wel suf van me, want nu kon ik zelf niet meer met haar naar de kamer... :wand:

Gelukkig ben ik door een ander schatje getroost.:freu:

Knabbel
25 september 2008, 09:25
Laatste recensie is alweer van lang geleden, maar ze is er nog steeds, zij het onregelmatig. Opvallend was dat ze vorige week ineens blond haar had.

Willem2
25 september 2008, 13:10
Laatste recensie is alweer van lang geleden, maar ze is er nog steeds, zij het onregelmatig. Opvallend was dat ze vorige week ineens blond haar had.

Ja en hoe heet die dunne vriendin ;)

Knabbel
25 september 2008, 16:12
Ja en hoe heet die dunne vriendin ;)

??.. Je ne sais pas

Big30
14 februari 2009, 01:11
Mededeling voor haar fans ;). Ina "Long time no see". Maar zag haar gisteravond weer eens in Happy.

:wink::wink:

NiPi
28 maart 2009, 15:36
Ina is idd terug van weggeweest.
Ze heeft nu bruin haar ipv blond, zodat ik haar niet direct herkende.

Ina is een zalig grietje om mee te neuken.
Ze heeft niet alleen een lolita lijfje maar ook een XXS poesje.
Je moet voorzichtig bij haar binnen, maar eenmaal zover omklemt die kleine muis zo heerlijk mijn fluit dat ik moet opletten of ik ben mn lading zo kwijt.
In mijn ogen de zaligste poes in PHG!!!