PDA

Volledige versie bekijken : Livia (Roemeense)

JonnyFontane
30 december 2016, 11:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Livia (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou
Extra info:Sinds kort aanwezig in PSR. Lief pocket Roemeentje...

JonnyFontane
30 december 2016, 11:25
Gisteren bij mijn debuut in PSR, haar zien lopen.
Aan mijn wingman voor die dag, Rob45, aangegeven dat is mijn type wel.
Na een eerdere kamergang, een paar rondes wellness en een heerlijke maaltijd, lag ik heerlijk te ontspannen in de lounge toen deze leuke meid langs kwam lopen.
We maakten een kort praatje met elkaar en ik nodigde haar uit om langs me te komen liggen.
Na een half uur babbbelen en wat zoenen met haar naar de kamer getogen.
Hier een heerlijk uur met haar beleefd.
Ze pijpt goed en afwisselend, vindt het heerlijk om gebeft te worden en tijdens het het neuken kwam ze ook nog klaar.
Al met al een heerlijk wijffie, het is dat PSR niet naast de deur is, anders had ze op heel wat bezoekjes van ondergetekende kunnen rekenen.

cheasehead
18 maart 2017, 18:16
De laatste keer dat ik PSR was had ik deze dame al gezien en al flink wat met haar gepraat en gedold maar van een kamer was hert niet gekomen.
Mede door de positieve recensie van JonnyF stond deze dame hoog op mijn lijstje.
Ik wilde haar als eerste kamertje doen maar helaas werd ze voor mijn neus weggekaapt en heb toen maar besloten om een andere dame te kiezen.
Livia strikte ik voor de tweede ronde.
Ohh wat zag ze er toch heerlijk uit en ik was eigenlijk al meteen verkocht. Ik had haar bijna niet meer herkend na de vorige keer dat ik haar gezien had want ik geloofde yylover niet dan dat Livia was maar toen ze eenmaal binnen gelopen kwam in het restaurant herkende ik haar weer aan haar gezichtje met haar typische uitdrukking.
Dus ronde 2 heb ik haar gevangen en meegenomen naar de kamer.
Weer een top gfe sessie met goed pijpwerk en heerlijk neuk werk uiteindelijk in missio met een heel mooi uitzicht klaargekomen.
Resultaat weer een toppertje aan mijn lijst kunnen toevoegen in PSR . Pff de lijst word daar steeds langer, keuzestress word alleen maar groter

yylover
17 april 2017, 21:11
Ondanks de mooie recensies van bovenstaande beren, was er bij mij geen klik met haar.
Service was niet meer dan middelmatig, maar vanwege haar mooie lijf had ik geen enkel probleem om klaar te komen.
We hadden nog ruim tijd over, en het siert haar dan weer wel dat ze perse de tijd wou vol maken door nog gezellig na te kletsen,
Ik had de indruk dat deze dame er een beetje doorheen zat, en dat dat van invloed was op haar verminderde service.