Volledige versie bekijken : Live from Happy ! (2012)
Johnny Bravo
31 december 2011, 23:57
Één groot drama in Oedt. Vanaf 21u werd niemand meer binnengelaten. Sessie met Meri (of zoiets) was ook niet je van het. Nauwelijks een vrouw te vinden in de zee van ijsberen. Nu onderweg naar een Roemeentje en ws straks naar Düsseldorf of ergens anders.
PHG met oud & nieuw: never again!!!
Heb je wel die 10 travo's gezien die ze hebben ingehuurd @ MJ
Gelukkig nieuwjaar MJ
Greetz
Rex
1 januari 2012, 22:16
Één groot drama in Oedt. Vanaf 21u werd niemand meer binnengelaten. Sessie met Meri (of zoiets) was ook niet je van het. Nauwelijks een vrouw te vinden in de zee van ijsberen. Nu onderweg naar een Roemeentje en ws straks naar Düsseldorf of ergens anders.
PHG met oud & nieuw: never again!!!
Tja, dat had ik je ook wel van te voren kunnen vertellen.......:hammer:
chiefinspector
2 januari 2012, 15:49
Was eigenlijk van plan naar VV te gaan, maar bij aankomst gaf de thekefrau aan, dat er slechts 2 meisjes aanwezig waren ivm vakantieperiode. Wel correct aangegeven, maar ik had zin in iets meer röring...dus nu in PHG
And guess what? Daar is wel degelijk röring.....;-)
Ik ken ze niet bij naam, maar 25 heerlijke roemeentjes heb ik wel geteld!
MichelJ
13 januari 2012, 14:16
Nog geen bekende beren hier, wel al voldoende dames, maar op dit moment is de schoonheid belabberd. Hoewel.... Er loopt nu wel iets heel moois voorbij. Verder Maya en Daniela gezien en een bekend Bulgaartje uit LR, mag niet zeggen dat ze hier is.
Ow... Die hele mooie is Mary, waar ik 2 weken geleden mee geweest ben, nu heeft ze prachtig bruin haar, herkende haar niet.
Even een boterham met pindakaas pakken.
Edit: Olivia komt ook binnen, schoonheidsgehalte vliegt ineens omhoog. Het is nu wachten op Big30 ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bosco
13 januari 2012, 15:19
Rex, kaajaa en ik zijn er ook al, nog lekkuh rustig. Dani negeert me dus ik denk dat Maya eraan gaat. ;-)
egon, Dr. Rammler
13 januari 2012, 15:51
wünsche euch Jongens viel Plaisier heute Abend. Willi69 auch auf dem Weg...................
Tiga
13 januari 2012, 17:36
Gezellig in phg momenteel. Genoeg dames, nog niet te veel, ook nog redelijk overzichtelijk met beren.
Bij binnenkomst werd me medegedeeld dat ze een speciale actie hadden. Gratis massage van 20 minuten! Netjes!!
Ik ben benieuwd naar het eten want ik lust wel wat...
MichelJ
13 januari 2012, 18:25
Het is wel gezellig jah..barhangen met Anita, maar ik heb haar kunnen weerstaan. Helaas. Met Jolanda naar de kamer geweest en die sessie was zeldzaam slecht. Na een goed kwartier maar afgebroken :(. DJ Sonny is zojuist binnen gekomen en is zijn apparatuur aan het opbouwen. Jansen zit als een verliefde puber op Luana te geilen, Tiga zit te eten, Rex is geil, Big rookt een pak sigaretten weg, Bosco is aan het pannenkoeken, Kaajaa is in slaap gevallen en ik... Ik kijk naar Olivia. Dat zal denk ik de volgende worden. Hoewel... Er zit nog wat moois op de bank....
Bosco
13 januari 2012, 18:35
Ik kan niey geloven hoe lekker Maya is. :-P
MichelJ
13 januari 2012, 18:48
Ik kan niey geloven hoe lekker Maya is. :-P
Neuk jij met je handy in je hand? :O
RAUL7
13 januari 2012, 19:17
Neuk jij met je handy in je hand? :O
Met zijn linkse hand houdt hij Maya vast, en met zijn rechtse tikt hij zijn berichten!
Wat denkt gij wat die op kamer anders doet??? Handje vasthouden natuurlijk! :rofl:
MichelJ
13 januari 2012, 20:29
Vera, Daniela, Maya, Mickey, Lucy, Jolanda, Anita, katja, alexandra, Anja, Christina, Mary, tiga, Luana, Lara, veronica. Nati, nadia, syrina, Sara, antonia, uana en nog een stuk of 30 anderen
Pistol Pete
13 januari 2012, 20:35
Doe Christina de groeten namens mij MJ....misschien dat ik binnenkort eens zondig tegen mijn voornemens van 2012....
Willi69
13 januari 2012, 20:39
Willi69 auch auf dem Weg...................
Bin leider
a) erkältet und
b) zu müde. :redface:
Bij binnenkomst werd me medegedeeld dat ze een speciale actie hadden. Gratis massage van 20 minuten!
Ist W2 auch anwesend? :lostit:
egon, Dr. Rammler
13 januari 2012, 20:43
Bin leider
a) erkältet und
b) zu müde. :redface:
Ist W2 auch anwesend? :lostit:
oh tut mir leid ! dann erhol dich mal gut. bis am Samstag oder vorher noch tel. Gr. Egon
MichelJ
13 januari 2012, 22:57
Aangezien ik Christina de groeten van PP moest doen heb ik haar maar even apart genomen. Sessie was OK, iets meer dan dat maar niet hoogstaand. Beetje standaardwerk, miste heb echte GFE bij haar.
DJ Sonny is goed bezig om de party-stemming erin te brengen!
Carlitos
14 januari 2012, 14:35
Gezellig in phg momenteel. Genoeg dames, nog niet te veel, ook nog redelijk overzichtelijk met beren.
Bij binnenkomst werd me medegedeeld dat ze een speciale actie hadden. Gratis massage van 20 minuten! Netjes!!
Ik ben benieuwd naar het eten want ik lust wel wat...
Is het eten inmiddels iets beter geworden? En ook meer? Want dat was de laatste tijd toch een ramp.
Tiga
14 januari 2012, 14:41
Het eten was oke en volgens mij voldoende aanwezig, rijst, groenten en drie varianten vlees, kippenpoten, stukjes kip in saus en nog iets mar dat was al op toen ik aan de beurt was. De kippenpoten heb ik niet gehad maar ik hoorde dat die wat droog waren... De pizza zag er erg goed uit, zlef niet gehad maar van beertjes gehoord dat ook goed smaakte.
Carlitos
14 januari 2012, 15:16
Ondanks je MOD status ga ik ervan uit dat je een onafhankelijk oordeel hierover velt, gezien er toch iets op was.
Tiga
14 januari 2012, 17:02
Ja met oké ben ik niet overdreven positief maar ik heb goed gegeten. Meer kan ik er niet van maken, minder ook niet.
Bosco
20 januari 2012, 14:50
Ik ben er als eerste en ik word op het moment gemolestreerd door Anca,Anita en Maya ;-)
Bosco
20 januari 2012, 14:59
Aanwesig op het moment: roxana anda anca alexia vera calina miranda maya anita adriana laura luci sorina jesica clara ada anabel
flori oana antonia denisa totaal 45 dames
Tiga
20 januari 2012, 15:09
@bosco: Verder geen bekende ijsberen?
Bosco
20 januari 2012, 15:19
@bosco: Verder geen bekende ijsberen?
die zitten nog op dr weg hier naar toe. ;-)
Tiga
20 januari 2012, 15:23
die zitten nog op dr weg hier naar toe. ;-)
Dat schiet niet op, zorgen ze ook nog voor file.
egon, Dr. Rammler
20 januari 2012, 16:11
aha beste Bosco, Clara Moldawien wieder da ?
Bosco
20 januari 2012, 17:59
aha beste Bosco, Clara Moldawien wieder da ?
nein freund Egon
Bosco
20 januari 2012, 18:38
Overvloed aan dames in happy. Ongeveer maar 20 beren aanwezig waaronder Rex.
egon, Dr. Rammler
20 januari 2012, 21:31
Overvloed aan dames in happy. Ongeveer maar 20 beren aanwezig waaronder Rex.
da bin mal neugierig wieviel Damen dann am 28.1. da sind, muss erst noch schnell morgen ins GT. Gr. Egon
Erwarte von dir genauen Bericht ob was für den alten Egon dabei ist.
Willi69
20 januari 2012, 21:57
Ongeveer maar 20 beren aanwezig waaronder Rex.
Die Eisbären haben alle Fußball geschaut (siehe Signatur)! :freu:
MichelJ
20 januari 2012, 22:01
Mooie overwinning Willi, gratuliere.
Big30
20 januari 2012, 22:17
01 Bayern München 18 37
02 Bor. Mönchengladbach 18 36
03 Borussia Dortmund 17 34
Bosco
28 januari 2012, 15:04
Aanwezige beren Ricardo banana. Egon dr ramler gynokologe en ik.
Dvp. Daniela. Anca. Sarah. Maya. Melanie. Simona. Luanna. Saryna. Miranda. Jolinda. Katja.. Criss.uanna.
Big30
28 januari 2012, 15:08
. Criss.uanna.
Chris en Louana? Woensdag was Louana er in ieder geval niet, belangrijke info voor Jansen :biggrin:!
Bosco
28 januari 2012, 15:24
Chris en Louana? Woensdag was Louana er in ieder geval niet, belangrijke info voor Jansen :biggrin:!
allebei zijn ze er idd, Clara. Mary en Nicle zijn er ook.
Big30
28 januari 2012, 15:26
Thxs namens de Plintenneuker! Anita is er ook volgens mij :wink:.
Bosco
28 januari 2012, 16:00
Thxs namens de Plintenneuker! Anita is er ook volgens mij :wink:.
yep die is ook binnen g gekomen.
Picasso 1
28 januari 2012, 16:30
De beste dames komen nou eenmaal in het weekend :smile2:
Ben nog steeds verbaasd door welke bliksem jansen is getroffen bij deze Louana :gruebel:
Pistol Pete
28 januari 2012, 17:09
De beste dames komen nou eenmaal in het weekend :smile2:
Ben nog steeds verbaasd door welke bliksem jansen is getroffen bij deze Louana :gruebel:
T stroomt langzaam vol met beren en dames...nog niet echt goede sfeer
Wachten is wellicht op de dj die al wel gesignaleerd is.
Een kamergang heeft mijn humeur niet echt kunnen opbeuren, hoewel t een aangenaam uurtje was met een nieuw bijtje....
Maar zien wat de rest van de avond brengt..
Tiga
3 februari 2012, 16:21
Dit is vet! Net binnen en je waant je direct op sensation white. Entree mooi wit met blacklight en ontvangstdrankje. Push met The Legacy op de achtergrond. Kenners weten dan genoeg. Overal witte details. Twee danskooien in het nachtcafe met witte dingen overal aan het plafond. Dames natuurlijk in het wit en in overvloed aanwezig. Ik schat 50 dames en 30 vrouwen. Buiten staat een tent waarin een varken aan het spit hangt. De draaitafels voor dj flower staan klaar in het nachtcafe. Volgens de leiding begint ze na afloop van het eten. Mijn twijfel om te komen is verdwenen als sneeuw voor de zon. Over sneeuw gesproken: op de route hierheen, de 52 en 61 een enkel vlokje maar verder niets noemenswaardigs.
Tiga
3 februari 2012, 16:43
Nog even wat details. Nachtcafe is omgebouwd tot discotheek en bijna volledig in het wit ingepakt. Overal witte ballonnen. Bij binnenkomst krijg je trouwens nog een leuk aandenken aan de party, ook privé te gebruiken. Een van de dj's gaat in de bar al los. Ik ken weinig dames maar er loopt veel moois rond waaronder natuurlijk Louana, Lucy en Chris. Er is ook een dame achter de bar die in GT voor de bar werkt.... Geen enkele bekende ijsbeer overigens! Staan jullie allemaal in de sneeuw of schieten jullie op? Het eten is om half zeven...
gignnl
3 februari 2012, 16:50
Alles wat van Eindhoven of verder moet komen staat hopeloos vast......
MichelJ
3 februari 2012, 16:58
Ik schat 50 dames en 30 vrouwen.
Ga jij de line-up nu ook al overdrijven. Of heeft Big30 jouw account gehackt? :rofl:
vrije jongen
3 februari 2012, 17:00
Alles wat van Eindhoven of verder moet komen staat hopeloos vast......
Dat krijg je als zelfs de weergoden meedoen met het thema van de party...
Jack42
3 februari 2012, 17:16
Er is ook een dame achter de bar die in GT voor de bar werkt....
Daar ben ik gisteren nog mee naar een hutje geweest. :freu:
Tiga
3 februari 2012, 17:36
Ga jij de line-up nu ook al overdrijven. Of heeft Big30 jouw account gehackt? :rofl:
Ik weet dat jij niet komt en niet kunt controleren ;)
terminator
3 februari 2012, 17:37
Allen succes met de terug reis.
:bibber_2:
Ricardo Banana
3 februari 2012, 17:47
Bosco is om 13.00 uur uit Den Haag vertrokken en ik heb hem geadviseerd om niet door te rijden en naar huis te gaan, maar ja eigenwijs is ook wijs. Schijnbaar nog niet gearriveerd.
Jack42
3 februari 2012, 17:53
Bosco is om 13.00 uur uit Den Haag vertrokken en ik heb hem geadviseerd om niet door te rijden en naar huis te gaan, maar ja eigenwijs is ook wijs. Schijnbaar nog niet gearriveerd.
Bossie is dat gewend. Die heeft wel eens vaker een reisje gehad van meer dan 5 uur naar PHG, ik dacht eind 2009 met het verjaardagsfeestje van Jansen.
noglangnietuitgewandeld
3 februari 2012, 17:54
Ik was wel van plan om te komen, maar zie er maar vanaf. Vanuit de Randstad is het me te ver in deze omstandigheden. Haal het later wel eens in. Veel plezier allen.
Tiga
3 februari 2012, 18:00
Inmiddels zijn Jansen en big30 gearriveerd die er ook langer over gedaan hebben dan gebruikelijk. Na Eindhoven schijnt het geleidelijk beter te worden op de weg. Net een lekkere maaltijdsoep gegeten. Jansen is aangesterkt voor Louana. Ik ga zo ook maar es kijken welke van de 50 dames ik een plezier ga doen.
Tiga
3 februari 2012, 19:17
OMG! Er komt bet een fan van dj flower binnen. Hij hoeft geen badjas. Hij heeft een pak van €2000 aan, speciaal gekocht voor de Absolute White Party. Achter in zijn haar is DJ FLOWER uitgeschoren. De man wist niet wat voor een etablissement dit was. Je maakt wat mee in Oedt...
Ow het backlight gaat aan en wordt op de witte versiering gericht... De laser wordt getest. Er staat een brunette die nog veel te veel aan heeft bij de draaitafels ze verdwijnt weer. Spannender kan ik het niet maken...
Costana
3 februari 2012, 21:45
Bossie is dat gewend. Die heeft wel eens vaker een reisje gehad van meer dan 5 uur naar PHG, ik dacht eind 2009 met het verjaardagsfeestje van Jansen.
Inderdaad, die dag staat in mijn geheugen gegrift !!
Hopelijk is hij nu al toegekomen!
Badslippers
3 februari 2012, 21:52
Geen enkele bekende ijsbeer overigens! Staan jullie allemaal in de sneeuw of schieten jullie op?
Wij hebben niet elke keer gratis entree ! ! !
.
.
.
.
.
.
.
Veel plezier rooie en hopelijk loopt er een mooie blondine voor je rond.
bosbeer
3 februari 2012, 21:58
Daar ben ik gisteren nog mee naar een hutje geweest. :freu:
Niet zo geheimzinnig, hoe heet ze dan in GT?
Cupido
4 februari 2012, 00:17
Tja waldbär, jack42 en ik weten dan genoeg. Maar alvast eén geruststelling, sydney is het niet!
Bosco
11 februari 2012, 14:44
Nog lekker rustig in happy. Ik beb er met Costana plus vriend, Nikxx en ongeveer 10 andere beren. Plusminus nu 30 dames aanwezig. Waaronder Maya die met haar tong in mijn oor zit. :-)
Bosco
11 februari 2012, 15:30
Aawezig op dit moment; Anita. Louanna. Antonia. Sarah. Anda. Morena. Maya. Uanna. Miranda. Paula. Maria ( bulg) jolene. Simona. En vele anderen
Bosco
11 februari 2012, 15:45
Saryna. Anca. Chriss. Clara. Kira. En een ongelooflijke mooie met bizarre katogen in een groene jurk.
egon, Dr. Rammler
11 februari 2012, 17:52
Saryna. Anca. Chriss. Clara. Kira. En een ongelooflijke mooie met bizarre katogen in een groene jurk.
Groeten an Soryna and Kisses. die ongelooflijke mooie = Viktoria ??
Gr. Egon
PS: muss nu leider weg :wink2:
egon, Dr. Rammler
11 februari 2012, 19:15
Hausmeister Willi69 ist nach Sieg von Borussia Mö.Gladbach mit Taxi auf dem Weg zum Happy und wird jeden Moment eintreffen :smoke:
Willi69
12 februari 2012, 02:06
Groeten an Soryna and Kisses. die ongelooflijke mooie = Viktoria ??
Ich glaube, das war Alicia (:a_t_nu06: Rumänien), Viktoria war nicht da. :redface:
Big30
12 februari 2012, 02:40
Ich glaube, das war Alicia (:a_t_nu06: Rumänien), Viktoria war nicht da. :redface:
Dat was denk ik ook de dame die Bosco beschrijft. Jansen attendeerde mij op haar, is nog maar een paar dagen in PHG en liep vrijdagavond ook rond in een jurkje. Ze lijkt wel iets, het gezicht dan, op de bekende Louisa voor wie die naam nog wat zegt.
Willi69
17 februari 2012, 15:35
Wo bleiben die ersten Live-Berichte? :confused: Wieviele Samba-Tänzerinnen :dance00[1]: sind schon da? :tongue:
egon, Dr. Rammler
17 februari 2012, 17:22
hä ? ich denk du bist angemeldet und gehst dahin ??
Big30
18 februari 2012, 00:24
hä ? ich denk du bist angemeldet und gehst dahin ??
Klar war der Willi69 auch in Happy aber was später. Essen war das alte gute PHG nivo. Und ja es gab Samba Tänzerinnen. Gute stimmung, viele Frauen, DJ Lanning spielt, die Party geht noch weiter!
Willi69
18 februari 2012, 02:42
Und ja es gab Samba Tänzerinnen.
Genau 3. ;)
viele Frauen
Circa 60. :tongue:
die Party geht noch weiter!
Mittlerweile wurde "Time to say Goodbye" gespielt... :flatto-bye:
Wegen der sehr guten Besetzung (unter anderem Valeria (Russland, blond, Ex-VV) & Freundin (sieht aus wie Angelina) muss ich am heutigen Samstag leider noch mal hin... :wink2:
egon, Dr. Rammler
18 februari 2012, 08:08
Genau 3. ;)
Circa 60. :tongue:
Mittlerweile wurde "Time to say Goodbye" gespielt... :flatto-bye:
Wegen der sehr guten Besetzung (unter anderem Valeria (Russland, blond, Ex-VV) & Freundin (sieht aus wie Angelina) muss ich am heutigen Samstag leider noch mal hin... :wink2:
vergiss Bericht nich fauler Hausmeister. du schuldest ja schon reichlich Berichte
Big30
18 februari 2012, 14:49
Welche Valeria ist das genau? Gibt es schon einen Topic, glaube kann die richtige Valeria nicht finden??
Eigentlich waren 4 Samba Tänzerinnen da, weil Chris ja auch tanzte!
Willi69
18 februari 2012, 15:12
Welche Valeria ist das genau? Gibt es schon einen Topic, glaube kann die richtige Valeria nicht finden??
Das habe ich natürlich heute Nacht noch recherchiert, aber nichts Passendes gefunden. :nixweiss[1]: Inzwischen habe ich erfahren, dass es sich um Bella / Белла (Russia) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17771-Bella-%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B0-(Russia)) handeln könnte.
Unvollständiger paspoort:
Name: Valeria :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: blond, lang
Größe: ca. 175 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Russland, scheint sehr gut Deutsch zu sprechen
Tattoos/Piercings: nicht zu sehen
Service: ?
Sonstiges: ---
Lebenslauf: vorher Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de), soll auch schon einmal im PHG gewesen sein, kann mich aber nicht erinnern
Kam gestern erst sehr spät mit einer Freundin ins PHG (da war Big30 wohl schon ungepoppt weg :rolleyes:) und war den ganzen Abend von zwei Gästen dauergebucht - zusammen mit der Freundin. Macht einen sehr netten Einruck, kann gut tanzen und scheint bi zu sein (küsst ständig ihre Freundin :smkiss:). Die Freundin sieht aus wie die "alte" Angelina (Rumänien), vor allem von der Frisur her.
PS: Live from Bundesliga
Mönchengladbach führt nach 15 Minuten schon 2 : 0 in Kaiserslautern. :freu:
egon, Dr. Rammler
18 februari 2012, 15:22
hähä, komisch, "die Angelinas" scheinen ja alle stark bi zu sein
Bosco
24 februari 2012, 13:56
Rex en ik zijn in the house!!! :-)
Jansen
24 februari 2012, 14:07
Jansen is er rond zes uur, Big komt mee, dus ernstige vertaging onderweg, hij heeft geen sigaretten, chips, cola dus de Lidl gaan we bezoekn (duurt zo'n 2u), zijn tupperware bakjes zijn leeg verzamel maar vast wat eten voor Big..
Bosco
24 februari 2012, 14:26
Jansen is er rond zes uur, Big komt mee, dus ernstige vertaging onderweg, hij heeft geen sigaretten, chips, cola dus de Lidl gaan we bezoekn (duurt zo'n 2u), zijn tupperware bakjes zijn leeg verzamel maar vast wat eten voor Big..
doe maar rustig aan.....Rex houd je no.1 al bezig. :-)
Jorah Mormont
24 februari 2012, 16:45
Ik stuiter reeds.... ETA 19:30!
Big30
24 februari 2012, 23:17
Even na 18u waren er 73 dames in PHG :freu::eek::freu:!
Gelukkig voor de dames begon vanaf dat moment de stroom van beren ook op gang te komen. DJ Lanning begon om 20u te spelen.
jacky pakutra
3 maart 2012, 06:06
net thuis na een reis van een kleine 1,5 uur en een lange dag tot in de vroege uurtjes in de club waar het personeel van mij een 10 krijgt voor de manier waarop men haar (stam) gasten tegemoet komt...klasse, PHG rules!
-voor het eerst sinds tijden weer op zoek gegaan naar vers (roemeens) bloed
-van 15.00-19.00 met de welbekende pannenkoekdame gespendeerd (al was het dit keer geen pannenkoeksessie)
-daarna gegeten, eten was voor het eerst sinds tijden zeer goed te noemen
-hierna volgden nog 3 sessies met andere dames, waarbij er 2 nieuwe toppers zaten
-dj draaide lekker en de meiden gingen los met behulp van wat drankjes, sfeer was prima te noemen
-een nieuwe prinses getroffen die mijn hart heeft gestolen en wiens gezicht nu op mijn netvlies staat gebrand (emily is even deleted)....en die mij binnenkort vast nog wel gaat zien
-sudlander op een prettige manier aanwezig
-voor brengkek (ik ben zijn naam even vergeten, sorry ) nog een nieuwtje in verband met zijn speurtocht: Maria met het spleetje tussen haar tanden is weer terug in phg sinds maandag, maar aangezien haar naam nu reeds is "ingepikt" heeft ze een andere naam aangenomen (ben alweer vergeten welke). EDIT ik geloof dat ze nu Kathalina heet.
-ga mijn nest in , hoop dat het gezellig was in LR, sorry MJ maar je zal je vast wel vermaakt hebben zonder mijn geleuter en met al die mafketels
grtz JP
Bosco
10 maart 2012, 12:56
Ik ben er, lekker rustig nog.
Aanwezig op het moment Maya. Celina Iolanda Mandy Loredana Cris Dana Adriana Catalina Alexia Laura Denisa Gina Delfina Anca
Big30
10 maart 2012, 13:15
Gisteren ook na lange tijd de Poolse Veronica (met het brilletje) gespot en en de exotische Tunesische/Duitse Cleopatra. Anita was er gisteren ook, dus verwacht dat deze dames (later) ook nog wel op zullen duiken.
Wel grappig aantal dames had gisteren totaal geen idee dat vandaag in PHG de "Night of the Erotic Stars" plaats vindt. In de Kino had Cornel een DVD van Lena Nitro opgezet die vanavond een show zal geven. Hoewel heel PHG vol hangt met flyers hadden met de naam en afbeelding van deze dame hadden veel dames totaal geen idee wie deze dame was.
Badslippers
10 maart 2012, 13:31
"Live from Golden Time" door Cupido, Ketserr: "voor de rest nog geen hoogte punten"
"Live from Living Room" door MichelJ: "LR zit nog in de opstart-fase"
"Live from Planet Happy Garden" door Bosco: "Ik ben er, lekker rustig nog."
Pffffff, dat wordt moeilijk kiezen. Of moet ik toch maar naar een tent waar wat meer actie is?
Bosco
10 maart 2012, 14:26
Louanna en sarah zien er goed uit, maar Maya is om op te vreten! Sfeer is nog relax en langweilig. Zo ff n paar uurtjes slaap inhalen met mijn schatje. Truste
Alabama
10 maart 2012, 14:27
Gisteren ook na lange tijd de Poolse Veronica (met het brilletje) gespot en en de exotische Tunesische/Duitse Cleopatra. Anita was er gisteren ook, dus verwacht dat deze dames (later) ook nog wel op zullen duiken.
Wel grappig aantal dames had gisteren totaal geen idee dat vandaag in PHG de "Night of the Erotic Stars" plaats vindt. In de Kino had Cornel een DVD van Lena Nitro opgezet die vanavond een show zal geven. Hoewel heel PHG vol hangt met flyers hadden met de naam en afbeelding van deze dame hadden veel dames totaal geen idee wie deze dame was.
Ik heb ook geen idee wie Lena Nitro is. Heb ik dan heel lang onder een steen gelegen?
Big30
10 maart 2012, 14:29
Ik heb ook geen idee wie Lena Nitro is. Heb ik dan heel lang onder een steen gelegen?
http://www.lenanitro.com/sites/home
https://www.google.nl/search?q=lena+nitro&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=TGZbT862AYmfOqm55IkN&biw=1148&bih=598&sei=T2ZbT7fmAdDpOefh8IAN
Ze maakt natuur filmpies :tongue:.
egon, Dr. Rammler
10 maart 2012, 15:29
:roll3::roll3: onder een Steen an der A 3 :biggrin:
Carlitos
10 maart 2012, 16:44
Staat Ada al op de dansvloer?
Bosco
10 maart 2012, 17:02
Staat Ada al op de dansvloer?
yep. Ada is ook weer terug ihappy!
Rheinschwimmer
10 maart 2012, 18:55
yep. Ada is ook weer terug ihappy!
fragt sich nur wie lange..... :smile2:
Bosco
17 maart 2012, 12:31
11:0000 stonden Rex en ik re rammelen aan het hek na een goede nachtrust in het Isahotel. Lekker ontbeten met een mooi meisje met een ontzettend ochtendhumeur.
Bosco
17 maart 2012, 14:45
Gespot op dit moment, Loredana. Oanna. Gina. Mandy. Maya. Lucy. Anita. Morena. Inna. Maria. Miranda. Pfffff totaal 40
Bosco
30 maart 2012, 15:08
Nu al aanwezig. Kaajaa. Costana. Rex. Egon dr rammler. De souda. Gynacologe en ruim 50 snollen ;-)
Big30
31 maart 2012, 00:47
Bij binnenkomst zo even na 18u begreep ik dat het aantal snollen al was toegenomen tot boven de 60. Elena wist gelukkig wel dat deze avond de Party van Costana betrof en wist dat er een party was, de middag Theke dame was niet goed ingelicht, mag eigenlijk niet gebeuren, maar soit.
Paar overloopsnollen van andere clubs. De vreet was overvloedig en goed te verteren. Kwaliteit OK, maar na 20u niets meer te bikken.
Zowel kwalitatief als kwantitatief zeer sterke IJBF delegatie aanwezig. Rond half tien werd de vlaai, meegebracht door de jarige aangesneden en opgediend die weggespoeld kon worden met de Champagne die PHG aanbood. De jarige werd toegezongen, zijn gezicht zat onder de slagroom, hij genoot er desondanks toch van. Chris, Anca en die dame uit Planet gaven een showtje paaldansen weg. Beren keken geil en geïnteresseerd toe.
Onze plintenneuker (vrijdag a.s. bruiloft in PHG) was weer baas boven baas, een driedubbele salto en een cherryflip ook nog perfect uitgevoerd en dat aan de paal in PHG. Bij de afsprong moest ie met 1 voetje wat corrigeren, tis hem vergeven, hij werd door Anita opgevangen en alles kwam weer op zijn pootjes terecht. Nou ja haar pootjes dan.
egon, Dr. Rammler
1 april 2012, 08:50
meiner Ansicht nach waren es am späten Abend so ca über 70 DL
Bosco
6 april 2012, 13:56
Ik ben er. De grensovergang heeft me 3 kwartier gekost. Alleen vrachtwagens worden ertussen uitgehaald.
Bosco
6 april 2012, 14:08
Nog lekker rustig. 30/10. Waaronder Louanna. Mary. Maya. Clara. Jolinda. En weer veel nieuwe. Svenja is ook weer terug
Bosco
6 april 2012, 14:22
Gespot Big30. Jansen. Anca. Morena. Simona. Mandy. Maria.
Bosco
8 april 2012, 19:15
Ik was er al om 15;30 maar de wifi deed het niet. Redelijk veel beren en wat minder dames als normaal door de party van gisteren. Maar dat kan mij eerlijk gezegd toch niet boeien verhouding 60/40 ongeveer.
Bosco
8 april 2012, 19:39
Gespot Lorena. Soryna. Maya. Maria. Claudia. Cristina. Delia. Mandy. Xenia. Vera. Oanna. Miranda. . Alexandra. Issabella. Nancy
Jansen
8 april 2012, 20:18
Gespot Lorena. Soryna. Maya. Maria. Claudia. Cristina. Delia. Mandy. Xenia. Vera. Oanna. Miranda. . Alexandra. Issabella. Nancy
Geen Louana meer en ook geen Anca ?
Bosco
8 april 2012, 21:41
Geen Louana meer en ook geen Anca ?
geen Louamna. Anca. Anita. Licy. Roxanna. Morena. Daniela. Selena.
Boy69
30 april 2012, 15:56
Line-up meer dan uitstekend, zeker 6 pino's.
Beloofd een leuke avond te worden.
Hopelijk hebben de Sudländer vanavond andere plannen dan en bezoekje PHG, anders wordt de avond een stuk korter dan gepland !
MichelJ
30 april 2012, 17:12
Line-up meer dan uitstekend, zeker 6 pino's.
Over de line-up is inderdaad weinig te klagen, loopt meer dan genoeg aangenaams rond. Met Anca was het weer een leuk onderonsje :). Het is nu wachten op het eten en wie het toetje zal worden. Maya loopt er leuk bij, samen met nog een aantal anderen...
BSesamstraat
11 mei 2012, 20:16
Sinds lange tijd weer in PHG.. Geen bekende beren, maar wat een line up!!!!! Echt niet normaal. Net met Denisa geweest mooie ..... Je uiteraard een Roemeense.
Porsche997
11 mei 2012, 20:59
..maar wat een line up!!!!! Echt niet normaal ???..
Goed of slecht..op een vrijdagavond ??
Badslippers
11 mei 2012, 21:53
Gisteren tijdens het SFL bachenaal was de bezetting op zijn zachts gezegd indrukwekkend. Echter, dat viel in twee gedeelten uiteen. De uren voordat SFL met zijn goddelijk afgetrainde lijf aan de schandpaal werd genageld. Toen was de barruimte en het nachtcafe een ware Catwalk. En het moment daarna toen iedereen gillend de deur uit rende bij het aanschouwen van 's mans naakte reet. Toen was het afgelopen met de indrukwekkende line up.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
BSesamstraat
11 mei 2012, 23:36
Goed of slecht..op een vrijdagavond ??
Echt heel goed..
egon, Dr. Rammler
13 mei 2012, 15:37
Sinds lange tijd weer in PHG.. Geen bekende beren, maar wat een line up!!!!! Echt niet normaal. Net met Denisa geweest mooie ..... Je uiteraard een Roemeense. häh ?? es waren da Willi69 und ich !!!
Willi69
13 mei 2012, 15:46
häh ?? es waren da Willi69 und ich !!!
Uns kennt ja niemand... :cool:
egon, Dr. Rammler
13 mei 2012, 15:50
Uns kennt ja niemand... :cool:
ich sage mal so: nur Anfänger und solche Kollegen die hauptsächlich nicht so gute Clubs aufsuchen kennen uns nicht :smile2::roll3:
MichelJ
19 mei 2012, 15:48
Rond half 2 aangekomen in Oedt, was nog er kalm, maar zag al direct twee favorietjes. Één van die twee zag mij ook direct en kwam lekker buiten in de zon bij me liggen. Een uurtje presalen met de iPad, fles fanta en pak sigaretten, om haar vervolgens te belonen met een uitgebreide kamersessie die weer top was.
Ai... Terwijl ik nu lig te zonnen komt Larissa voorbij lopen, ze ziet er stralend uit! Even alle Apple devices aan de kant leggen!
MichelJ
19 mei 2012, 18:49
De BBQ was erg goed, lekker gegeten. Nu buiten met costana en rex wat aan het ouwehoeren. Vera is ook buiten, volgens Costana is ze net een vogelverschrikker in een patattenveld. Ik kon hem geen ongelijk geven. Gelukkig loopt er ook nog veel moois rond. Ook Willi69 os in tha house. Het is hier aangenaam, goede temperatuur nog, lekkere muziek. Wel een paar bezopen Polen en een handje vol Sudlander, maar overall is het prima vertoeven in Oedt.
Ik ken hier niet veel meiden, maar een namen die ik ken:
Anca, Anita, Ina, Maya, Miranda, Catharina, Livia, Mari, Larissa, Maria, Jacqueline, Kathy, mandy, Daniela, Roberta, Soryna, Denisa, Vera, delia, morena, loredana.
MichelJ
19 mei 2012, 20:33
Terwijl ik bij karhy op schoot zat komt Larissa bij ons aan tafel zitten. Aangezien die lange blonde al lang op het programma stond heb ik de zwartharige maar verruild voor een blondine. Na een kort gesprekje haar de sleutel laten halen, zodat ik niet teveel van de CL-finale hoefde te missen. Misschien waren de verwachtingen te hoog, misschien de aandacht voor het voetbal te groot. Zal dr binnenkort eens meer tijd voor haar nemen.
Even leek het aan de deur uit de hand te lopen toen er een stuk of 4 motorboys met gespierde nekken naar binnen wilden, maar uiteindelijk liep het met een sisser af. Het is hier nog steeds aangenaam met Rex, Costi en de Roemeentjes...
MichelJ
25 mei 2012, 11:43
Net aangekomen in de Happy en het is nu al goed voor MJ! Zo'n 30 dames al zeker aanwezig w.o. Aantal zeer aantrekkelijke. In de tuin ligt iedere mokkeltje topless of naakt, ik heb een strategische plaats gevonden in de zon :). Op de rond van het zwembad zitten er een paar.... Brrrrr.... Even zonnebaden en dan één van de drie uitnodigen voor wat spass. Beloofd een mooie dag te worden....
Costana
25 mei 2012, 20:32
Mich, geen ons eens wat sfeermomenten :) of ben je aan het pannekoeken ? :)
MichelJ
25 mei 2012, 20:36
Cos het is hier hot hot hot, veel te vertellen, maar dat komt morgen in het verhaaltje wel. Weinig tijd voor Apple-speelgoed vandaag. Jou draga vraagt wanneer je komt, die van Boy69 vraagt ook wanneer hij komt. Even stukje pineapple eten. Owjah... Anita was weer heerlijk....
Costana
25 mei 2012, 20:44
Cos het is hier hot hot hot, veel te vertellen, maar dat komt morgen in het verhaaltje wel. Weinig tijd voor Apple-speelgoed vandaag. Jou draga vraagt wanneer je komt, die van Boy69 vraagt ook wanneer hij komt. Even stukje pineapple eten. Owjah... Anita was weer heerlijk....
Leugenaar! Die weet heel goed wanneer ik kom :) (zonder ongelukken natuurlijk)
Hoe ziet ze eruit vandaag ?
Verder nieuwe costana-meisje ivglm vorige week ?
MichelJ
25 mei 2012, 22:31
Ze verheugt zich er op dat je zondag komt Cos. Het was een leuke dag, al is het laatste 1,5 uur minder. Teringherrie in de bar, meiden klieken samen met groepjes beren of zijn aan het pannenkoeken. Denk dat het tijd is om naar huis te gaan, of................
Badslippers
25 mei 2012, 22:53
Owjah... Anita was weer heerlijk....
Er stond voor jou dus kalkoen op het menu. Inderdaad lekker! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30009-Grote-schaamlippen-en-grote-lange-tepels&p=267536#post267536)
MichelJ
26 mei 2012, 00:38
Er stond voor jou dus kalkoen op het menu. Inderdaad lekker! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30009-Grote-schaamlippen-en-grote-lange-tepels&p=267536#post267536)
Hahahaha ja vandaag was het turcia en pui mic :)
MichelJ
27 mei 2012, 17:14
Om 12.55 Costana op de parking getroffen met nog een 15-tal hitsige ijsberen. De dag begon redelijk rustig maar al vrij snel kwamen er een aantal bekende beren binnen: boy69, dupke, de souza, babbel, willi69 en nog een paar die ik niet van naam ken.
Eerst een beetje luieren in de zon, maar die was te warm dus maar een plekje in de schaduw gezocht met een aantal collega-beren. In mijn ooghoek zag ik een Roemeense zitten die ik nog niet kon. Een rustig, beetje verlegen meisje met een heerlijke body: Amelia! Dik een uur samen met haar genoten, het was een schot in de roos. Met stip mijn nr.1 in PHG nu! Nu eerst genieten van de BBQ....
Ik denk dat ik morgen ga rond 13.00 u daar ben zijn er nog meer die morgen daar naar toe gaan ?
MichelJ
27 mei 2012, 22:10
Ik denk dat ik morgen ga rond 13.00 u daar ben zijn er nog meer die morgen daar naar toe gaan ?
Zou goed kunnen, dadelijk eerst even vragen of iemand anders ook hier is :p
Zal morgen ws net zo zijn als vandaag, nee dus.... ik sla over
Big gaat niet mee.( de Lidl is dicht )
Hoelaat was Louana vandaag daar ?
MichelJ
27 mei 2012, 22:56
Hoelaat was Louana vandaag daar ?
halverwege de middag was ze er en nu nog steeds
Edit: liep net tegen haar aan, ze is er morgen om 14 uur
Via een SMS informant.
20 graden lucht temperatuur en T (zwembad), nu al zo'n 50-60 dames, nog niet veel beren, chris en suzanne doen een balspel, er werd net met een dienblad met drankjes rond gegaan, 2 nieuwe (Hongaarse?) dames beiden in een niets verhullend rokje, een Roemeentje in de weer met een waterpistool.
Willi69
3 juni 2012, 02:53
Live from Happy!
Vor 20 min. sind die letzten Gäste gegangen. :hammer:
egon, Dr. Rammler
7 juni 2012, 11:21
Live from Happy!
Vor 20 min. sind die letzten Gäste gegangen. :hammer:
jo, dat waren wir: Willi69, Larry, and Egon
Willi69
7 juni 2012, 12:55
Bißchen spät für "Live from Happy"... :sleep:
BSesamstraat
13 juni 2012, 17:18
Wie is daar aanwezig? En hoe is de line up?
Badslippers
13 juni 2012, 21:18
Kerel, die zitten allemaal voetbal te kijken i.p.v. hier te lezen. In het gunstigste geval wordt er nog wat aan de priem geregen. Ga jij nou maar gewoon naar de "Bukkake Party" in "Kasteel Waterloo".
bosbeer
13 juni 2012, 22:14
Kerel, die zitten allemaal voetbal te kijken i.p.v. hier te lezen. In het gunstigste geval wordt er nog wat aan de priem geregen. Ga jij nou maar gewoon naar de "Bukkake Party" in "Kasteel Waterloo".
Hij zit in GT.
De line-up was erg goed, er werd inderdaad voetbal gekeken en dat was wat minder :biggrin:!
Bijna 50 dames telde ik, kwa beren erg rustig, tijdens het voetballen werden schalen met chips op de tafel gezet, werden zelfs ijsjes uitgedeeld, was wel erg gezellig zeker toen een aantal Roemeense dames uit ballorigheid na afloop de Hollanders de nederlaag onder de neus begonnen te wrijven door wat vingertjes in de lucht te verheffen :tongue:, met name Maya kon het niet nalaten ;)!
Lucy was voor Holland, die heeft wel een goede opvoeding gehad klaarblijkelijk. Schumi treurt nog steeds denk ik.
vrije jongen
13 juni 2012, 23:28
Die smiley kan echt niet Big... welke club heeft trouwens de minste Duitse gasten (zowel dames als heren), want ik heb wel wat troost nodig.
Die smiley kan echt niet Big... welke club heeft trouwens de minste Duitse gasten (zowel dames als heren), want ik heb wel wat troost nodig.
Sorry maar ik heb het helemaal met het Nederlands Elftal gehad :angryfire::huch:, eigen schuld dikke bult, EK is over en voorbij.
Zondag ga ik naar een concert van de fierefluiters of iets zeer lulligs doen.
helemaal gesloopt rechtstreeks uit Oosterijk aangekomen. 35 dames en 20 gasten aanwezig. Sfeer; relax. Nu wacheten op de gamba's. Krachvoer nodig :))
helemaal gesloopt rechtstreeks uit Oosterijk aangekomen.
Een Goldwing rijdt toch heel comfortabel :biggrin:! Moet je maar een wat comfortabelere brommer kopen en niet zo'n scheurijzer ;).
Smakelijke eten, de dames zullen opgelucht zijn dat ze je eindelijk weer eens zien :cool:.
Een Goldwing rijdt toch heel comfortabel :biggrin:! Moet je maar een wat comfortabelere brommer kopen en niet zo'n scheurijzer ;).
Smak elijke eten, de dames zullen opgelucht zijn dat ze je eindelijk weer eens zien :cool:.
een dame is weer bijzonder blij met me, en een is weer bijzonder woedend op me. Voor de rest is het top en de gamba's waren heerlijk.
Jansen
26 juni 2012, 06:55
een dame is weer bijzonder blij met me, en een is weer bijzonder woedend op me. Voor de rest is het top en de gamba's waren heerlijk.
Danielle weer boos !!
egon, Dr. Rammler
26 juni 2012, 09:19
Danielle weer boos !!
Daniela Jansen.........Daniela !!!
Danielle weer boos !!
hahaha nee Daniela is de gene die weer superblij met me is. ;)
egon, Dr. Rammler
26 juni 2012, 09:34
hahaha nee Daniela is de gene die weer superblij met me is. ;)
Ende mit Maya ??
Zultbroek81
26 juni 2012, 11:27
Andreea is boos?
egon, Dr. Rammler
26 juni 2012, 11:31
Andreea is boos? ne Maya
MichelJ
27 juni 2012, 14:54
Na ruim een maand maar weer eens PHG. De ontvangst was niet de meest vriendelijke. Nadat ik mijn vrijkaart gaf hoorde ik enkel "Wieder!". Tot ergernis plukte ze 10 minuten later ook nog een asbak voor me neus weg. Ach jah... Gelukkig hoort zij niet bij de line-up.
Door Mari en Alexia wel vriendelijk ontvangen :). Verder is het nog kalm, naast Mari en Alexia zag ik Daniela, Ana, Mandy, Catharina, Aisha, Vera de vogelverschrikker, Ina en een aantal nieuwe meiden. Relatief veel ijsberen aanwezig. Even kijken wie die blonde is die voorbij komt lopen...
MichelJ
27 juni 2012, 14:56
Luana zit vanaf 11.53u al op Jansen te wachten zegt ze.
Luana zit vanaf 11.53u al op Jansen te wachten zegt ze.
Jansen is op zoek naar beren uit de periode van 2004 en 2009! :rolleyes:
Jorah Mormont
27 juni 2012, 15:24
Arme meid! Ik Ben er rond 18:00. Tot straks!
Picasso 1
27 juni 2012, 17:02
Jansen is op zoek naar beren uit de periode van 2004 en 2009! :rolleyes:
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Ascari
10 juli 2012, 15:20
aankomst rond 14:15, de parkeerplaats is verre van vol. de line-up is niet verkeerd, zo'n 28-35 vrouwen voornamelijk rumbul dames met enkele hongaren. ik ben geen vaste klant dus de meeste dames ken ik niet. wie ik wel ken is poolse veronica. dames die ik ook ken maar helaas niet aanwezig zijn: anja, mel, mia, madeleine, magdalena en lisa. kwa beren is het ook rustig, ik denk rond de 20 man.
van de italiaanse dag is weinig te merken, alleen een paar vlaggen. net een paar broodjes gegeten in het nachtcafe, daarna gelijk weg is veel te warm daar.
anja is toch aanwezig, ze komt net van de kamer.
Ascari
10 juli 2012, 21:05
nog kennis gemaakt met Antonia, roberta, inam en selina. vooral selina is een schatje. avond eten was redelijk, helaas wel veel rijst :-( zelf maar tagliatella genomen. er zijn nu wat meer beren, ook een paar extra dames. opvallendste is eentje met een enorme voorgevel, cup f/g. sfeer is verder rustig en gemoedelijk. gelukkig staat de muziek volume niet op 10 ;-) .
Willi69
10 juli 2012, 21:16
opvallendste is eentje met een enorme voorgevel, cup f/g.
Frage bitte mal nach dem Namen... :tongue:
Ascari
10 juli 2012, 23:13
Frage bitte mal nach dem Namen... :tongue:
Ich bin schon zuhause ;)
Willi69
12 juli 2012, 19:59
Ich bin schon zuhause ;)
Okay, ich habe mich für das Forum (und speziell Megaboob :cool:) geopfert und Tina selbst gefragt, sie heißt "Tina". ;)
Paspoort: Tina (Griechenland/Moldawien) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30591-Tina-(Griechenland-Moldawien))
Jansen
12 juli 2012, 20:42
Doe louana maar de groeten van me haha
Willi69
12 juli 2012, 21:04
Doe louana maar de groeten van me haha
=> ;)
Ich bin schon zuhause ;)
Big, Jansen, MJ en ik zijn in the house. Samen met Maya. Alexia. Daniela. Simona. Chris. Loredana. Soryna. Clara. Ina. Mari. Maria. Vera. Luvia. En nog 30 andere.
MichelJ
13 juli 2012, 16:40
Erg goede line-up hier. Een echt Zedd-meisje wiens naam ik niet mag melden, een PP-meisje die ik zo ga testen en nog 50 andere lekkere mokkels....
egon, Dr. Rammler
13 juli 2012, 18:37
Big, Jansen, MJ en ik zijn in the house. Samen met Maya. Alexia. Daniela. Simona. Chris. Loredana. Soryna. Clara. Ina. Mari. Maria. Vera. Luvia. En nog 30 andere.
groetjes to soryna
paultjedeman
22 juli 2012, 10:38
Hallo ik lees al een tijdje dit forum maar ga nu voor de eerste keer posten.
Ik ben al vele malen naar VV geweest en wil wel eens wat anders, ik zit te denken aan PHG.
Iemand toevallig bij beide bekend ? Mijn type meisjes zijn slank, blond, mooi gezichtje en heel goed in frans en tongzoenen ??
Voor de insiders meisjes als Adriana (tijd geleden VV), Jacqueline (VV)
Misschien is er er iemand die mij een line-up kan geven voor mijn smaak, zou supertof zijn ?
Tot misschien wel spreeks in PHG of toch VV ?
Hallo ik lees al een tijdje dit forum maar ga nu voor de eerste keer posten.
Daarom begint gij met 3 keer hetzelfde bericht! :biggrin:
paultjedeman
22 juli 2012, 12:14
en 3 keer dezelfde reactie :smile:
Willi69
22 juli 2012, 19:40
Misschien is er er iemand die mij een line-up kan geven voor mijn smaak, zou supertof zijn ?
Mein Tipp: ;)
Avoid the Flops - enjoy the Tops. :biggrin:
egon, Dr. Rammler
22 juli 2012, 20:16
Mein Tipp: ;)
Avoid the Flops - enjoy the Tops. :biggrin:
scheinst ja doch nicht so krank zu sein haha. dachte schon du seiest zum Werbebotschafter mutiert in dem du Werbeberichte für gut befindest in einem anderen Forum........ :eek::baeh:
Jansen
22 juli 2012, 21:38
Doe Louana maar de groeten van Cher Jansen aus Holland
Misschien wordt ze dan meteen boos haha.
Bosco
4 augustus 2012, 19:42
Lekker weer, relaxte sfeer met beren MJ. Ricardo Banana en Koning Badjas. Costana en the Saint zijn onderweg. Veel mooie dames waaronder Alexia. Daniela. Clara. Rebecca. Denise. Alisa. Morena. Aisa. Marina. Katharina. Madi. Mandy. Maria. Mary. Livia. Martha. Juliana. Roos. Brenda. Serpin. Criss. Claudia.
wil2
4 augustus 2012, 19:55
Kun jij er achter komen of Christina ook daar is ?
Bosco
4 augustus 2012, 20:26
Cristina is er niet! Wel is Hongaarse Emma terug.
Willi69
4 augustus 2012, 20:46
Wel is Hongaarse Emma terug.
Sicher? :confused: Ich glaube, das ist eine Doppelgängerin... :cool:
Bosco
5 augustus 2012, 00:15
Zeker weten! Ze kwam gillend op mij afrennen
Big30
5 augustus 2012, 01:23
Zeker weten! Ze kwam gillend op mij afrennen
Oeps! Wat heb je dan nu weer misdaan dat ze gillend op je afkwam :biggrin:? Ik bedoel, dat voor een niet-Roemeense dan he ;). Roemeentjes komen altijd gillend op je af.
Hongaarse Emma :gruebel:, paspoort???
MichelJ
Het was ouderwets gezellig in de happy met een zooi Brabanders, een Hagenees, 4 Belgen en pannenkoekje Rebecca. Alexia wilde graag dat ik schreef dat ze me weer voorzien heeft van 2 zuigzoenen en een hap uit m'n lip en over iets anders wilde ze niet dat ik schreef dus doen we dat maar niet :P.
Heerlijk weer, heerlijke BBQ, heerlijke meiden, wat wil een ijsbeer nog meer?! Een zeer geslaagde dag voor een entree van slechts 30€.
MichelJ
Het was ouderwets gezellig in de happy met een zooi Brabanders, een Hagenees, 4 Belgen en pannenkoekje Rebecca. Alexia wilde graag dat ik schreef dat ze me weer voorzien heeft van 2 zuigzoenen en een hap uit m'n lip en over iets anders wilde ze niet dat ik schreef dus doen we dat maar niet :P.
Heerlijk weer, heerlijke BBQ, heerlijke meiden, wat wil een ijsbeer nog meer?! Een zeer geslaagde dag voor een entree van slechts 30€.
Bosco
5 augustus 2012, 02:55
Hongaarse Emma :gruebel:, paspoort???
Heeft de laatste maanden van haar carrieëre toendertijd, gewerkt in GT onder de naam Amy of Emi.
Ik kan het niet terug vinden!
Bosco
5 augustus 2012, 07:38
Heeft de laatste maanden van haar carrieëre toendertijd, gewerkt in GT onder de naam Amy of Emi.
Ik kan het niet terug vinden!
GEVONDEN!!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?98-Amy-Emma-(Hongaarse-zwarte-haren)&highlight=Amy+Hongaarse
VAZKOR
6 augustus 2012, 11:18
...Costana en the Saint zijn onderweg.
En Knut666 :)
MichelJ
10 augustus 2012, 14:18
Samen met Bosco, costana, knabbel, morena, Maya, Mandy, Helena, Daniela, soryna, Raisa, Alexia, Rebecca, simona, Dana, Roberta, Clara, livia, theona, 5 nieuwe en nog of 10.
Verder lekker rustig, weinig kerels, lekker weer, het is goed toeven aan het zwembad!
MichelJ
12 augustus 2012, 18:38
Het was een relaxte zondagmiddag met heerlijk weer en een aantal mooie dames en een stuk of 5 bekende ijsberen. Erg vreemd dat er geen BBQ was met dit prachtige weer (volgens thekefrau is er alleen in het weekend BBQ en de zondag valt daar in Duitsland blijkbaar niet onder). Nadat DJ Lulu er een open-air disco van ging maken werd het tijd om mijn biezen te pakken. Lulu draait niet alleen erg slecht, maar heeft volgend mij ook een gehoorbeschadiging...
Boy69
12 augustus 2012, 18:55
Was inderdaad een rustige zondagmiddag in Oedt.
Meer dan genoeg lekkere meiden, en lekker weertje.
Had me nog verheugd op een BBQ, maar helaas........
Effe lekker buiten kletsen met andere gasten was er ook niet bij, aangezien je jezelf niet verstaanbaar kon maken door de herrie van DJ Lulu (en dat al om 18:45, onder etenstijd !!)
Dus maar eerder dan gepland huiswaarts gekeerd.
Big30
13 augustus 2012, 12:13
Lulu draait niet alleen erg slecht, maar heeft volgend mij ook een gehoorbeschadiging...
Of anders krijgen de gasten het wel! Zie ook:
Geluidsnivo in de Clubs. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29691-Geluidsnivo-in-de-Clubs.&highlight=geluid)
Op een mooie zonnige relaxte zondag in PHG zit je denk ik niet te wachten op een DJ! Een goede DJ moet oog hebben voor of eigenlijk oor hebben voor de muziekkeuze maar ook een acceptabel geluidsnivo. DJ Lulu zou eens met DJ Lanning moeten praten, die pakt dat beter aan.
Boy69
13 augustus 2012, 12:52
Of anders krijgen de gasten het wel! Zie ook:
Geluidsnivo in de Clubs. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29691-Geluidsnivo-in-de-Clubs.&highlight=geluid)
Op een mooie zonnige relaxte zondag in PHG zit je denk ik niet te wachten op een DJ! Een goede DJ moet oog hebben voor of eigenlijk oor hebben voor de muziekkeuze maar ook een acceptabel geluidsnivo.
Volledig mee eens.
PHG moet zich echter inderdaad afvragen of er op zondag behoefte is aan een DJ.
MichelJ
15 augustus 2012, 13:16
Ondanks het vroege tijdstip al redelijk wat volk in de keet, nog geen bekende ijsberen. D dames druppelen langzaam binnen: Daniela, Alexia, Leona, Jolanda, Simona, Maya, Morena, Selena (waiting for The Saint), Helena, Georgiana, Luana (waiting for Jansen), Raisa, 2 nieuwe Russische, 2 donkere meiden en nog een stuk of 10....
Het is heet hier... Zo maar eens met Alexia een duik nemen...
MichelJ
15 augustus 2012, 14:11
Ook soryna, aida, Ina, een Nederlandse, schummi, dupke, the joker, Rebecca, jolanna, Ricardo banana and friends en nog paar beren zijn onderweg. Net als de onweersbuien.
MichelJ
17 augustus 2012, 06:32
DJ Lulu kan wel degelijk muziek draaien: na middernacht verruilde hij house voor dance en in no-time stond de tent op z'n kop. Alle Roemeentjes waren met hun billen en tietjes aan het schudden, de sfeer was erg goed. Net als Aida.
nu pijn aan me kop door het gesnurk van me broer, 1,5uur geslapen. Dadelijk een kop koffie en terug naar de happy. Voor 30€ de hele dag fun.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
MichelJ
17 augustus 2012, 13:08
Samen met broer Bosco om 10.50u voor het hek van PHG na een korte nachtrust. Als stamgasten worden we direct binnengelaten. Na een heerlijk ontbijt aan de pool gaan liggen om te zien hoe de meiden één voor één naar buiten kwamen: Jolanda, Denisa, Rebecca, Alexia, simona, Aida, Jolanna, Jenny, Samantha, Blondo, Mari, Bulgaarse Jenny, Helena, Goliath, Dana, Leona, Jeank, Monica, Selena, Criss, Claudia, Daniela, Maya, Luana, Morena, Vera, Tina, Ina (NL), Ina (RO) en nog een stuk of vijftien. Jansen en Big30 zijn chocolade kopen bij de Lidl en komen zo net als nog enkele beren....
MichelJ
8 september 2012, 18:11
Bosco, The Saint, costana, dupke, ricardo banana, koning badjas, willi69, knabbel, de souza, boy69, michelj, einzelgänger, obelix, tandarts, jeank, ijsbeer11 en nog een paar.
Lori, Miranda, Daniela, Alexia, aida, Mandy, didem, Carolina, Ina, Lucy, Anita, vera, Monika, Selena, indi, Anda, Claudia, Raisa, loredana, precious, Clara, jeannette, Jenny, Rebecca, Alice, leona, mimi, blondo en nog stuk of 25.
popey01
9 september 2012, 10:28
hay MichelJ hoe was de party in happy garden gisteren,ik kon er helaas niet naar toe :heul:
Willi69
9 september 2012, 15:05
Bosco, The Saint, costana, dupke, ricardo banana, koning badjas, willi69, knabbel, de souza, boy69, michelj, einzelgänger, obelix, tandarts, jeank, ijsbeer11 en nog een paar.
Ich glaube, Big30 war auch da. :wink:
MichelJ
9 september 2012, 16:04
Ich glaube, Big30 war auch da. :wink:
Ja aber er war zu spät :cool:
Jansen
22 september 2012, 08:07
Voor de feestgangers van vandaag zie : Bianca Roemeens en zeg haar dat Jansen je vriend is
Je dag kan niet kappot.
Willi69
22 september 2012, 15:42
Voor de feestgangers van vandaag zie : Bianca Roemeens en zeg haar dat Jansen je vriend is
Gibt's dann Rabatt? :lostit:
Bosco
22 september 2012, 15:48
Gespotte dames in geile oktoberfeest pakjes; anita. Delia. Vera. Maya. Soryna. Anda. Selena. Daniela. Loredana. Alexia. Lucy. Andreea. Maria. Janet. Rebecca. Miranda. Moniek. 50 ongeveer. Dames overschot op het moment. Het is gezellig en de taart word zo geserveert. ( als dat maar goed gaat)
Badslippers
22 september 2012, 18:18
Het wordt een drukke avond. Veel projecten zien rondhuppelen. Veel BS vrouwtjes. Stevig, groot, vrouwelijke vormen en + 30. De muziek dreunt door de keet en mijn lul trilt mee. Ricardo Banana bezorgt me ook oorpijn met zijn gezwets en gelach. Heel sexy allemaal die wijven in een soort Tiroler outfit. Van alles te doen. Spijkerslaan, kop van Jut, haantjes worden gegrild. Bier uit pullen zelf tappen. De Bijter heeft zijn tanden al in een mokkel gezet en RB is met taart bekogeld en heeft in zijn pogingen om dat af te weren een compleet blad met champagne uit de klauwen van een Dirndel grietje geslagen. Veel Rob45 snollen dus black [is beautifull]. Gaat helemaal goed komen. Bosco is al uren zoek.
Willi69
23 september 2012, 02:13
Meine Liste sieht so aus: ;)
Anwesende Mädels am Samstag, dem 22.09.2012 (circa 55):
Alexia (Rumänien), Alona (Russland), Anda (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (:wiederda: Rumänien), Anita (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Brigitte (Rumänien), Carolina (Polen), Celine (Marokko), Clara (Moldawien), Claudia (Ungarn), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Marokko), Didem (Türkei), Helena (Moldawien), Ina (Rumänien), Indy (Rumänien?), Jeanette (Griechenland), Lena (Russland), Leona (Rumänien), Loredana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Marie (:wiederda: Rumänien), Maya (Rumänien), Mia (Deutschland), Miranda (Rumänien), Monika (Ungarn), Morena (Rumänien), Precious (Ghana), Raissa (Rumänien), Roberta (Rumänien), Roxanna (:a_t_nu06: Deutschland), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Mimi (Slowakei), Soryna (Rumänien), Vera (Rumänien), Violetta (Polen) und Zoey (Ungarn) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
Bluebear
23 september 2012, 08:25
Kan iemand mij vertellen of de Roberta in de lijst van Willi69, de kleine Roberta is die eigenlijk op dit moment in Zwitserland zou werken? B.V.D. :baby2:
Bosco
23 september 2012, 08:36
Kan iemand mij vertellen of de Roberta in de lijst van Willi69, de kleine Roberta is die eigenlijk op dit moment in Zwitserland zou werken? B.V.D. :baby2:
Roberta is idd in Zwitserland aanwezig. Lijkt mij niet dat Wili69 het heeft over een andere Roberta. (klein foutje)
Badslippers
10 oktober 2012, 19:14
Alweer gearriveerd voor de laatste dag van de tour. Nu in HAPPY omdat die aardsluie KILLERBULL in Belgie wilde blijven. Ik tref SFL in de kleedruimte waar wij elkaar in de armen vallen en hij me vervolgens laat verrekken om bij de eerste de beste sloerie op schoot te kruipen. Een Hongaars mokkeltje die duidelijk met haar neus in de poederdoos is gevallen. Hij zit tegelijk met zijn jatten aan dit kind en ik besluit om hem af te troeven qua snelheid en sprint naar REBECCA. Een volbloed Milf met aangenaam lichaam en rustig doch degelijk op de kamer.
Nog geen 5 minuten binnen en de trouwe WINGMAN heeft zijn eerste prooi al binnen. Een uitermate zachte sessie volgt. Zij is een wat verlegen vrouw met een strak lichaam en mooie ronde c cups. Het is zo'n sessie met veel gestreel alsof we gezamenlijk de was van maandagmorgen wegstrijken. Volop bekken en nog meer orale seks. Mjjn snikkel kotst de eerstevreugde tranen op het laken en de rest bijna in haar mond. Bijna, want deze dame doet geen FT. Dat heeft als voordeel dat zijn mijn leuter kneedt en boetseert als een brok klei waar ze een mooie eifeltoren van boetseert.
Daarna eten in het NACHTCAFE. Perfecte hap krijgen we voorgeschoteld en ik zit de resten vlees nog tussen mijn tanden te peuteren en de volgende Roemeense dient zich al aan. Een engeltje met gitzwart haar en alsof de duvel er deze tour mee speelt, alweer tegen het minderjarige aan. Ze heet ELISA, een heel naturel grietje. Komt in de wacht te staan.
Ondertussen lijkt het wel of wij de enige viriele kerels in de keet zijn want de ene na de andere dringt zich aan ons op waarna wij besluiten een vlug ingelaste persconferentie te houden. De MASTERBULL klimt op de toog en brult dat wij onmogelijk alle wijven kunnen neuken en dat ze hun pijlen dienen te richten op de overige hangbuikzwijnen die lui in de zetels hangen. Als aangeschoten wild vluchten wij naar buiten op het bankje bij de sauna.
Rust wordt ons niet gegund want de Turkse SERPIN 40 jaar, of zoiets, gooit zich op de schoot van SFL. De verlegen snotaap kan niet meer uit zijn woorden komen dus doe ik het woord terwijl de geilaard alleen maar naar haar tieten hoeft te kijken. Ik vraag aan SERPIN of Turkse mannen anders zijn dan Nederlandse. Dat beaamt ze. Turken zeuren teveel, willen altijd anaal en douchen met hun onderbroek om hun behaarde reet terwijl Nederlanders met de onderbroek op hun kop douchen en zo gierig zijn dat ze tijdens het douchen de reetrozijnen uit hun gat boenen om ze vervolgens in te wekken voor strenge winters. Maar dit terzijde. Maar goed. Op een dag had ze zoveel anaal gedaan dat haar kont op SJAAKIES chocoladefabriek leek. Nou, tot zover. Ik ga eens kijken wat er nog meer te beleven valt in de blije tuin des verderfs. BTW het is rustig
Badslippers
10 oktober 2012, 21:15
Tjonge het wordt levensgevaarlijk om met de MASTERBULL op tour te zijn. Gaat die onbesuisde klojo tussen de Chinese maffia zitten waar de champagnekurken hem om de oren vliegen. En die gek kaapt een snol die daar tussen zit en hij belandt in het langzamerhand gebruikelijke duw en trekwerk dat hij van HUN wijven moet blijven. Van kwaad tot erger en de CUBA LIBRE COCKTAILS vliegen over de tafels zo op de grond. Binnen 10 seconden staat de security aan zijn badjas te trekken omdat de MASTERBULL al zo'n spleetoog in de dubbele NELSON heeft. Ook hier loopt het uiteindelijk goed af en ik sleur de MASTERBULL naar een Brasiliaanse om hem af te koelen. Ik pik mijn droommeisje van eerder deze avond op en de op een na beste sessie ligt in het verschiet.
ELISA is een beeldschone meid. De knapste die er op dit moment rondloopt. Knapper dan ANITA en al die andere Roemeense zigeuner wijven samen. Op de kamer heel zacht met een vleugje porno. Uitstekend pijpwerk en nog beter neukwerk in een kutje zo nauw als de strot van een paling. We spreken al spelenderwijs een uurtje af want van dit goddelijke lijf wil ik wel een uur profiteren. We pauzeren want de saus stuwt zich als kolkende lava naar boven als ze met haar prachtige kop met lang gekrulde manen op en neer gaat. Na een pauze weer neuken in allerlei variaties waarbij ze me klaar rijdt terwijl ik op de rand van het bed zit en zij ruglings op mijn zeiknatte pik gaat zitten met haar benen op de grond. Ubergeil zie ik mijn leuter die dit keer in een rode feestverpakking is gewikkeld langs die kleine schaamlipjes glijden. Beng, beng, beng. Sop,sop sop. En de saus knalt alweer uit de zak. Kortom een topper die zeer hoge ogen gooit tijdens deze tour.
Nu zit ik hier, terwijl de MASTERBULL zich over de Brasilaanse VANESSA ontfermt tussen 5 Roemeense sloeries dit bericht te typen. Het is namelijk voedertijd. Eens kijken wat de pot van 22 uur schaft.
Badslippers
10 oktober 2012, 21:39
HOTDOGS.
Big30
10 oktober 2012, 21:40
Eens kijken wat de pot van 22 uur schaft.
2952
Pizza's gewoon afschaffen en door de hotdog vervangen!
Iamlonely
11 oktober 2012, 07:21
ELISA is een beeldschone meid. De knapste die er op dit moment rondloopt. Knapper dan ANITA en al die andere Roemeense zigeuner wijven samen. Op de kamer heel zacht met een vleugje porno. Uitstekend pijpwerk en nog beter neukwerk in een kutje zo nauw als de strot van een paling. We spreken al spelenderwijs een uurtje af want van dit goddelijke lijf wil ik wel een uur profiteren. We pauzeren want de saus stuwt zich als kolkende lava naar boven als ze met haar prachtige kop met lang gekrulde manen op en neer gaat. Na een pauze weer neuken in allerlei variaties waarbij ze me klaar rijdt terwijl ik op de rand van het bed zit en zij ruglings op mijn zeiknatte pik gaat zitten met haar benen op de grond. Ubergeil zie ik mijn leuter die dit keer in een rode feestverpakking is gewikkeld langs die kleine schaamlipjes glijden. Beng, beng, beng. Sop,sop sop. En de saus knalt alweer uit de zak. Kortom een topper die zeer hoge ogen gooit tijdens deze tour.
Elisa is wel het mooiste zigeunermeisje! Is toch die roemeense van 19 met donkere bos krullen en lijf om je vingers bij af te likken!?? Ben het met je eens BS!
Badslippers
11 oktober 2012, 11:54
Elisa is wel het mooiste zigeunermeisje! Is toch die roemeense van 19 met donkere bos krullen en lijf om je vingers bij af te likken!?? Ben het met je eens BS!
Een zeer knap meisje. Zo niet het knapste ding wat er momenteel rondloopt in "Happy" en de fraaiste waarmee ik deze Tour de kamer heb gedeeld . Zal er snel een "Topic" over openen.
Jansen
12 oktober 2012, 22:24
De sfeer zit er weer goed in vanavond.
Bianca is nog steeds op vakantie en van Louana is ook nog geen spoor gevonden.
DNA testen komen wel uit bij Jansen maar deze testen zijn ook positief gevonden op nog 15 andere dames daar.
Bosco
14 oktober 2012, 14:27
Ben weer eens kijkuh op zondag. Sfeer heerlijl relax, verhouding 15/25 op het moment.
Iamlonely
14 oktober 2012, 15:04
Ben weer eens kijkuh op zondag. Sfeer heerlijl relax, verhouding 15/25 op het moment.
Kleine tip bestel geen fles malibu voor je draga! :baeh:
Bosco
14 oktober 2012, 17:30
Tja...........RB mot ook niet bijdehand doen tegen haar, dat is levensgevaarlijk. Ik spreek uit ervaring!! Ben nu al kapot, het wachten is op krachtvoer voor de volgede ronde. Bleubear ben ik al 3 uur kwijt, begrijp miet hoe hij dat volhoud. Btw, wat zijn erveel nieuwe schatjes.
Iamlonely
14 oktober 2012, 19:26
Tja...........RB mot ook niet bijdehand doen tegen haar, dat is levensgevaarlijk. Ik spreek uit ervaring!! Ben nu al kapot, het wachten is op krachtvoer voor de volgede ronde. Bleubear ben ik al 3 uur kwijt, begrijp miet hoe hij dat volhoud. Btw, wat zijn erveel nieuwe schatjes.
Ja die Elisa is ook lekker en Denis blonde roemeense ook niet slecht! Allemaal proberen jongen! En die banaan doet altijd bijdehand toch!
Zal van de week ook weer eens ff tijd vrij maken! :baeh:
Willi69
14 oktober 2012, 20:24
Btw, wat zijn erveel nieuwe schatjes.
Namen, Herkunft (Rumänien?), Service, paspoorten? :confused:
Bosco
14 oktober 2012, 23:14
Namen, Herkunft (Rumänien?), Service, paspoorten? :confused:
Wil je mij dood hebben Willi?
Admin
15 oktober 2012, 15:33
Wil je mij dood hebben Willi?
Volwassen ervaren IJsbeer doet het in zijn broek voor een Roemeense dame :tongue: en durft niet over nieuwe Roemeense schatjes te berichten!
Bosco
15 oktober 2012, 16:32
Volwassen ervaren IJsbeer doet het in zijn broek voor een Roemeense dame :tongue: en durft niet over nieuwe Roemeense schatjes te berichten!
Ja ja Big...kan jij je wel verstoppen achter Admin, maar ook jij zou 7 kleuren kakkuh en met je staart tussen de benen, piepend hard wegrennen als je 'mijn draga' boos achter je aan krijgt. :redface:
Big30
15 oktober 2012, 16:40
Ja ja Big...kan jij je wel verstoppen achter Admin, maar ook jij zou 7 kleuren kakkuh en met je staart tussen de benen, piepend hard wegrennen als je 'mijn draga' boos achter je aan krijgt. :redface:
Is me vorige week woensdag nog overkomen toen ik in de rij voor het eten stond te wachten en ik zeg maar "corrigerend bij mijn ballen werd gegrepen" na een flauw grapje, maar verder geen onvertogen woord hoor (ik pas wel op zeg :tongue:!)
Ik rende niet hard weg maar maakte wel een piepend geluid wat met instemming werd begroet door 2 Roemeense dames die nu opeens wel voor me in de rij stonden wat ook de bedoeling van de actie was.
Bluebear
15 oktober 2012, 19:32
Was je me drie uur kwijt, Bosco? :confused: Mijn pannekoekje noemt mij niet voor niets "Superman". :lostit: Of zegt ze dit ook tegen de andere beren! Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik net zoals jij regelmatig lig te pitten na een stief half uurtje gas geven. Wij oudere beren hebben dit nodig. :sleep: Wij hebben dit dan ook verdiend, omdat wij ook aan het andere geslacht denken. Daar moet je de tijd voor nemen.:tongue: Verder nog een uurtje inruimen voor de geestelijke verzorging van mijn pannekoekje, ze wil toch wel even sparren met haar mentor. :ranting2: Met al deze capriolen ben je toch al gauw drie uur bezig, dus daar ligt de verklaring. Nee, zo'n ijsberenbestaan valt allemaal niet mee. En dat dan 2 keer per dag. :roll3:
Willi69
20 oktober 2012, 02:03
Freitag und Samstag BBQ! :tongue:
Bluebear
20 oktober 2012, 03:29
Vandaag , vrijdag, weer heerlijk genoten van het goede weer en de overheerlijke barbecue. Nog even heb ik van de zomer mogen genieten en van de vele schone dames. Het was weer ouderwets gezellig in Oedt en Lanning hadt er weer goed de stemming in zitten. Weer een prima avond gehadt in Oedt. Bluebear stond ook nog met een volle lading McDonalds voor de deur en ik hadt de hele avond weer vriendinnen zat. Sorry, als ik de beestjes weer iets te rijk voedsel heb gegeven! How is my silhouet, Bluebear? Oh, it's fine, take another quarterpounder, honey. You can have it. Ik houdt wel van een beetje lovehandels. Go easy on the mayo
Bosco
21 oktober 2012, 16:04
Biw. Heerlijk weer, relaxte sfeer! Gespot Morena. Mandu. Dana. Mijn draga. Roberta. Denise. Aida. Raisa. En nog 20 andere.
MichelJ
21 oktober 2012, 16:19
Amelia? :luvlove:
Bosco
21 oktober 2012, 16:39
[QUOkTE=MichelJ;286867]Amelia? :luvlove:[/QUOTE]
nu bro, wel Maria en Marie
terminator
21 oktober 2012, 17:48
Geile Vleermuis,
Bianca Gespot?
:confused:
Costana
21 oktober 2012, 17:56
"Mijn" Maria ?
Willi69
21 oktober 2012, 20:04
"Mijn" Maria ?
War Freitag und Samstag anwesend. :tongue:
Jansen
21 oktober 2012, 20:11
Bianca nog met vakantie ?
Bosco
22 oktober 2012, 00:28
Geile Vleermuis,
Bianca Gespot?
:confused:
Bianca nog met vakantie ?
Nee, was niet aanwezig.
Bosco
4 november 2012, 15:26
Ben er met kaajaa. Weinig beren 10. Dames 25 op het moment. Vandaag geen dragaas, tijd voor nieuw vlees. Genoeg keus aanwezig. :p
egon, Dr. Rammler
4 november 2012, 15:33
Mann, gut, das ich nicht gekommen bin, war schon am schwanken und wäre fast losgefahren. Aber da mein jüngster Sohn ins Krankenhaus musste wegen Leistenbruch davon abgesehen.
Nagut, geh ich halt am Dienstag mal in VV
Ascari
4 november 2012, 16:38
Dames 25 op het moment. Vandaag geen dragaas, tijd voor nieuw vlees. Genoeg keus aanwezig. :p
Kun je ook wat namen noemen? ;)
Bosco
4 november 2012, 17:05
Denisa. Maria. Marie. Mandyn roberta. Simona. Dana. Lucy. Raisa. Lori. Enn zoveel nieuwe namen
popey01
4 november 2012, 17:13
deze namen kloppen niet allemaal denk ik Bosco ?
of heb je deze namen van gisteren ?
Bosco
4 november 2012, 19:00
deze namen kloppen niet allemaal denk ik Bosco ?
of heb je deze namen van gisteren ?
dezr namen kloppen popeye!!
Kom net met Mandy van de kamer, en dat viel niet tegen. :)
MichelJ
9 november 2012, 17:31
Weinig beren, veel meiden (een hoop nieuwe gezichten na 2,5 mnd afwezigheid in de PHG).
Bosco
11 november 2012, 14:53
Ik ben er samen met Nikxxx. Aanwezige dames op het moment, mijn draga. Rebecca. Loredana. Bianca. Simona. Dana. Maddy. Lori. Marie. Katalea. En nog 20 namen.
Willi69
11 november 2012, 16:02
En nog 20 namen.
Welche? :confused: Sind auch Nicht-Rumäninnen anwesend? :tongue:
egon, Dr. Rammler
11 november 2012, 16:06
:baeh: sind inzwischen alle verstorben oder wichsen im Panthera :roll3::tongue:
Bosco
11 november 2012, 23:28
Naderhand zag ik nog Morena, Denisa, Maria, Roberta en Raisa.
Enige niet Roemse was volgens mij Simona en 'n kachelpijp.
Het is een heerlijke pannenkoekdag geweest! :baeh:
Bosco
18 november 2012, 14:44
Biw. Met 10 andere beren en 35 dames. Waaronder mijn draga. Dana. Loredana. Bianca. Denisa. Lori. Marie. Maria. Antonia. Sonja. Katlea. Crystal. Symona. Raisa.
Willi69
18 november 2012, 15:07
Biw. Met 10 andere beren en 35 dames. Waaronder mijn draga. Dana. Loredana. Bianca. Denisa. Lori. Marie. Maria. Antonia. Sonja. Katlea. Crystal. Symona. Raisa.
Na endlich! :tongue:
Willi69
18 november 2012, 22:56
Ich ergänze mal die nicht-rumänischen Mädels: :wink:
Brenda (Dom. Republik), Carolina (Polen), Christa? (:a_t_nu06: Brasilien :tietjes:), Helena (Moldawien), Isa(bella) (Polen), Maggy (Bulgarien), Nina (Deutschland), Serpin (Türkei) und Steffi (Deutschland).
+ Carina (Rumänien), Florentina (Rumänien), Maya II (Rumänien).
Bosco
19 november 2012, 00:16
Ich ergänze mal die nicht-rumänischen Mädels: :wink:
Brenda (Dom. Republik), Carolina (Polen), Christal (:a_t_nu06: Brasilien :tietjes:), Helena (Moldawien), Isa(bella) (Polen), Maggy (Bulgarien), Nina (Deutschland), Serpin (Türkei) und Steffi (Deutschland).
+ Carina (Rumänien), Florentina (Rumänien), Maya II (Rumänien).
Bluebear
24 november 2012, 11:32
Bluebear is relaxing nu in het nachtcafe met mijn Papusha. Zeer rustig hier, maar het is nog vroeg. Ben benieuwd wat het wordt vandaag, want ik ben niet zo'n zaterdagganger, maar het was mijn enigste vrije dag. Ik denk dat er ongeveer 15 dames wakker zijn en 2 beren. De dames hebben allemaal dezelfde ziekte: Lamlendigheid! Ik denk dat het een zware vrijdag was. Ik meldt me vandaag wel weer. Ik hoor dat er vandaag veel dames zullen komen. Dus we wachten af. Gr.Bluebear.
Bluebear
24 november 2012, 15:04
Aanwezig bij de PHG: Satanic surfer, Bluebear, Mr.N, Ricardo Banana en de tandarts. Het begint al aardig gezellig te worden met Partyteam Holland. Ook het aantal beren komt in beweging. Leuke sfeer hier. Gupke is trouwens ook aanwezig. Misschien tot later, want het bier vloeit weer rijkelijk. Vooral bij onze banaan natuurlijk. What else? Laterz.
Big30
24 november 2012, 17:57
Leuke sfeer hier. Gupke is trouwens ook aanwezig.
Doe (D)(G)upke de groeten :tongue:. Als het lukt maak dan later eens een paspoort aan van die Papusha :baeh:.
Bluebear
24 november 2012, 19:51
Ik zal Gupke de groeten doen, Big. Jij kent mijn Papusha inmiddels! Haha !!
Bosco
25 november 2012, 14:33
Biw met Nico. Beren 10, dames 20 op het moment.
Mijn draga. Loredana. Bianca. Roberta. Dana. Simona. Morena en Marie tot nu gespot.
Bluebear
1 december 2012, 13:55
Bluebear is in de Happy. Zijn schatje is blij hem te zien. Gelukkig! Het is hier al goed gezellig. Nog geen bekende beren gezien. Party team Holland is dan ook on tour. Misschien Laterz.
Bluebear
1 december 2012, 19:51
Goede opkomst in de Happy! Gezellige sfeer. Het is Casinonight. Bij binnenkomst krijg je 100 nepdollar. Kijken of we kunnen winnen.
Big30
1 december 2012, 20:06
Goede opkomst in de Happy! Gezellige sfeer. Het is Casinonight. Bij binnenkomst krijg je 100 nepdollar. Kijken of we kunnen winnen.
De jackpot zal wel door een Griek gewonnen worden :biggrin:!
Jansen
1 december 2012, 23:22
Kan je met die 100 nep dollar ook de kamer op of krijg je dan ook een neppop van rubber mee haha.
Bluebear
2 december 2012, 01:11
Ik heb wel geprobeerd om een Roemeentje wijs te maken dat het echte dollars waren. Maar die meiden worden ook steeds wijzer. Ik pleit er dan ook voor om de telefoontjes met internet in te leveren "aufs bureau". :smile2:
Bosco
9 december 2012, 14:49
Biw. Rustig met beren. Dames ongeveer 35. Gespot tot dusver bulgaarse maria. Simona. Loredana. Bianca. Gloria. Serpin. Dana. Lori. Selina. Livia. Roberta.
bad pritt
9 december 2012, 15:18
Biw. Rustig met beren. Dames ongeveer 35. Gespot tot dusver bulgaarse maria. Simona. Loredana. Bianca. Gloria. Serpin. Dana. Lori. Selina. Livia. Roberta.
Selina die ook in Heaven 7 werkt?: zwart lang haar, klein, plusminus 20 jarig, roemeens vrouwtje.
En welke bulgaarse Maria ? klein 33 j vrouwtje met lang zwart haar ? nieuw in PHG ?
Willi69
9 december 2012, 15:29
En welke bulgaarse Maria ? klein 33 j vrouwtje met lang zwart haar ? nieuw in PHG ?
=> Maria ( Bulgaarse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?169-Maria-(-Bulgaarse)) :wink: